אם רק תרצי

שליחת תגובה

אגדת המציאות עשויה להיות אחרת לחלוטין רק מעצם השינוי בהגדת המציאות
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: אם רק תרצי

אם רק תרצי

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 יוני 2020, 09:06

שירה מה המצב, מה את עושה היום, יש ספר?
ספרי בבקשה מתגעגעים לכתיבה שלך.

אם רק תרצי

על ידי מתעניינת* » 21 ספטמבר 2009, 10:06

שלום שירה,
מקווה שאת עדיין כאן.
הבלוג שלך עשה לי חשק לנסות ללמוד גם. אני עכשיו בחופשת לידה ויש לי זמן, אך הידע שלי הוא אפס, מאיפה את ממליצה להתחיל?
ועוד שאלה - האם אפשר ממש להתפרנס ממסחר במטבע חוץ?
תודה

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 15 יוני 2009, 12:24

חברים וחברות יקרים,

בואו לשמוע הרצאת מבוא, ללא תשלום, אודות מסחר אלקטרוני במטבע חוץ (פורקס)

לפני כשלוש שנים, החלטתי ללמוד את תחום המסחר והניתוח הטכני. המסחר נראה לי כאפשרות מצוינת לשבור את תקרת הזכוכית ולייצר הכנסה לאנשים שמחפשים עבודה מהבית או במקביל לעבודה הנוכחית (פעולת המסחר נעשית מול מסך מחשב ואינה דורשת הקדשת זמן רב).

לאור המיתון וגלי הפיטורים, שפוקדים אותנו חדשות לבקרים, האפשרות ללמוד על מקור הכנסה נוסף נראית לי רלוונטית יותר מתמיד.

אין ספק שהמסחר הוא אתגר לא פשוט. כדי ללמוד כיצד לסחור נכון, צריך להקדיש לנושא המון זמן ובעיקר סבלנות. אני סבורה שבסופו של דבר התוצאה משתלמת.

את ההרצאה המקדימה ואת הקורס עצמו, יעביר ידיד שלי אורן שיבת - סוחר מט"ח מצליח, בעל חברת Forex Signal, המנהלת תיקי השקעות ללקוחות, נותנת שירות איתותים, הרצאות ואימון אישי במסחר במטבע חוץ.

ההרצאה הראשונה תינתן חינם באורנית. אחריה יתקיימו 4 מפגשים נוספים בעלות של 100 ש"ח לכול מפגש (אנו ננסה לתאם את מועדי הקורס עצמו, תוך התחשבות ברצון המשתתפים).

בהרצאת המבוא, ינתנו במפורט הנושאים שיועברו בקורס.

לשאלות, הרשמה או פרטים נוספים תוכלו להשאיר לי הודעה בדף הזה או לשלוח לי מייל ל- [email protected]

אפשר גם לארגן הרצאות במקומות נוספים הכול תלוי במספר המשתתפים.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 20 מאי 2009, 10:00

כרגע אני עובדת על קורס שבו אני אלמד מסחר במטבע חוץ, הן מהבחינה המעשית והן מהבחינה הפסיכולוגית
אני עובדת על קורס קצר אבל פרקטי (שונה מכול המריחות והשטויות שחברות הברוקרים מציעות)
מקווה שתהיה הענות לקורס.
אני מאמינה שמסחר במטבע חוץ או במניות, למרות שהוא קשה בטירוף, עדיין יכול לתת פתרון להמון נשים, לשבירת תקרת הזכוכית..

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 20 מאי 2009, 09:57

חזרתי.. הרבה זמן לא עדכנתי את הבלוג שלי, מפה לשם התגלגלתי לעבוד כשכירה בחברת ברוקרים ולמרות שעסקתי בעיקר בכתיבה ובעריכה של אתר החברה (דבר שמאוד אהבתי) סבלתי בטירוף מהקונספט של להיות שכירה.. לקום מוקדם בבוקר, לצאת לעבודה, לחזור עייפה הבייתה, עם מעט אנרגיות בשביל הילדים, עם בקושי זמן לעצמי, למצוא מישהו שישגיח עליהם כשהם חולים (למרות שזאת הייתה הסבתא שהם מאוד אוהבים) אני רציתי להיות שם..
בקיצור הייתי אומללה, אבל נחושה להצליח כשכירה, כי האמנתי שזה כמו סטאז' בשבילי להצליח במסחר, ללמוד את סודות המקצוע מהצד השני שלו (האמת שאין כמו להיות במקום שאת לא רוצה להיות בו כדי לתת מוטיבציה להצליח להגשים את החלומות).
ראיתי המון אנשים שמפסידים כסף במסחר וזה היה בעיקר בגלל חולשות פסיכולוגיות כגון: תאוות בצע, פחד ובעיקר הצורך לסחור כול הזמן..
בסופו של דבר, הפיטורים הבלתי נמנעים (כשאת לא אוהבת את מה שאת עושה, התת מודע שלך יעשה הכול כדי שתיכשלי ואצלי באמת התת מודע עשה עבודה לא רעה בכלל, כולל העובדה שהפכתי להיות ממש חולנית) הגיעו וביום השני להודעת הפיטורים, לאחר שגמרתי חפיפה לצעירונת בת 20 שתתפוס את מקומי, הייתי המאושרת באדם ואפילו הודתי לבוס על ההחלטה החכמה..
עכשיו אני שוב בבית
ואני מאושרת
ואני יודעת שאני בכיוון הנכון
וגם המסחר שלי הולך ומשתפר
וגם פגשתי מישהו בעבודה שעוזר לי להבין יותר טוב את המסחר (כךן שרק דברים טובים יצאו מכך שעבדתי בחברת ברוקרים).
וכול מה שצריך לקרות קורה לטובתי..

אם רק תרצי

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 אוקטובר 2008, 12:42

מחינתי הערך המוסף הראשוני, היה היכולת להיות עצמאית, להתפרנס ועדיין להישאר עם הילדים שלי עד שהם גדלו. בנוסף באופן תיאורטי אמנם שוק המט"ח הוא לא מקצוע שנותן שירות, כגון להיות רופא, או מוכר או כול בעת תפקיד אחר שבזכותו אתה מרוויח כסף, אלא סתם מסחר כדי להרוויח אותו, אבל אם אני ממש אתעשר מזה, הלוואי, הלוואי והלוואי, אני אוכל להעסיק אנשים אחרים וכך גרמתי לעוד מקומות עבודה, אני אוכל ללמד עוד אנשים את מה שאני עושה וכך גרמתי לעוד אנשים להרוויח ולאמהות שהיו במצבי להיות עצמאיות וזה בהחלט חלום שהייתי רוצה להגשים

אם רק תרצי

על ידי טל_טליה* » 05 ספטמבר 2008, 00:52

אני מרגישה שאני יכולה לעשות את זה בקלי קלות את שוק ההון. אבל מה הערך מוסף???

אם רק תרצי

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 יוני 2008, 09:59

במקרה נכנסתי, אחרי המון זמן שלא כתבתי ושמחתי לראות את התגובה שלך, אני עדיין מדשדשת אבל ההתקדמות הפסיכולוגית שלי לא רעה בכלל, יש לי כרגע יותר משמעת עצמית ויותר שליטה ברגשות והרבה יותר אופטימיות.
אשמח לשמוע יותר על הדבררים שאת עושה ...

אם רק תרצי

על ידי נהורה* » 20 יוני 2008, 06:03

הרבה זמן לא ביקרתי באתר ופתאום ראיתי את הבלוג שלך שנוגע בהרבה מהדברים שאני מתעסקת בהם כולל שוק ההון-חוזים עתידיים S AND Pבמסחר יומי
שלא יצא לי עוד לכתוב עליו (ב עסק+נשי), האח החורג של הפורקס.
אגיב עוד בהמשך חזקי ואימצי בנתיים.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 28 ינואר 2008, 19:49

אני בהחלט מכירה את ההרגשה של הפחד והכשלון במיוחד כשכל כך רוצים להצליח. השלב הראשון בהתגברות על הפחד הוא למצוא שיטה שאתה באמת מאמין בה כי אתה יודע שהיא עובדת לפחות בשבעים אחוז מהמקרים ולדבוק בה.
הדבר השני הוא לא לנסות לחזות לאן המחיר ילך אלא לראות לאן הוא הולך ממש לחכות שהמחיר יגיד לך את זה על פי ההתנהגות שלו, כלומר לזהות תנועת מחיר ולהבין אותה ללא אינדיקטורים.
וכפי שכבר נאמר "איך אתה יודע שהפכת לסוחר פורקס מקצועי?" "כשאתה מפסיק להתרגש ולפחד מעסקאות". כלומר כשאתה יודע שיהיו גם הפסדים, אבל במקביל אתה מאמין בשיטה שלך (שהוכיחה את עצמה, נניח 3 חודשים בדמו) ואז כשאתה בחשבון אמיתי הדברים נראים הרבה יותר טוב.
בכלל אתה צריך לארגן לעצמך תוכנית מסחר שתכלול את כול האלמנטים של העסקה.

אם רק תרצי

על ידי לופט_גשפט* » 27 ינואר 2008, 23:50

כפי שאני מרגיש זאת, הפחד שלי נובע מחוסר הידיעה. אני ניצב מול הגרף ואני חסר אונים: לאן הוא ילך? הפחד הוא מנגנון הגנה, הוא נועד להגן עלינו מפני סכנה. והפסד כסף הינה בהחלט סכנה. האם ככל שיודעים יותר הסכנה פוחתת? מה זה ניסיון אם לא ידיעה? לא מספיק לחתוך הפסדים בזמן, צריך לדעת לתפוס את המהלכים המרוויחים. וכשאני רואה את הגרפים זזים ועדיין אין לי מושג מה לעשות, אני חש איום. פחד מכשלון. כמו כל כשלון אחר במטלות החיים.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 27 ינואר 2008, 16:51

אני ממש אוהבת את הפיקסיז אז המון תודה על הקליפ

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 27 ינואר 2008, 16:46

בנושא של סיכויי ההצלחה אני מסכימה עם מריו, 60% פסיכולוגיה שכוללת משמעת עצמית, עמידה בכללים, התגברות על תאוות הבצע, התגברות על הפחד מלהפסיד ומהרצון לממש עסקה מצליחה במהירות ובלי לתת לשוק לסיים את כול המהלך ועוד הרבה הרבה אתגרים שקשורים הרבה יותר לאופי שלנו מאשר לניתוח טכני

אם רק תרצי

על ידי לופט_גשפט* » 26 ינואר 2008, 16:35

מצאתי את הקישור, כנראה ה- RIAA עוד לא הצליחה לסגור את יוטיוב http://www.youtube.com/watch?v=-_CSo1gOd48
לא קליפ מדהים, אך נכתב רבות על כך שצופים מחפשים את ההזדהות עם האותנטי, מכאן גם הצלחת הריאליטי... אך אנו חורגים כבר.

אם רק תרצי

על ידי לופט_גשפט* » 26 ינואר 2008, 16:05

שירה: לא קניתי את הספר, וקראתי רק קצת ממה שפתוח ללא סיסמא. אולי זה סמן לקושי בגישה הזו... אולי עדיף קודם כל למשוך תשומת לב אל הכתיבה שלך בלי לדרוש תמורה כספית. שיכירו בקיומך. האינטרנט הינה המדיה האידאלית עבור זה. זה כמו הוויכוח סביב שיתוף קבצים, ודרישת בעלי זכויות היוצרים לקבל תמלוגים. מנגד, אמנים טריים ואלמוניים משתמשים בחשיפת חינם על מנת שבכלל ידעו על עצם קיומם. יש את המקרה של עורכת הווידאו הישראלית שהעלתה קליפ חובבני ליוטיוב שזכה למיליוני צפיות... וקיבלה הצעות עבודה בעקבות זה. היא עשתה גרסה ל-"היי" של הפיקסיז. קוראים לה מיטל או ליטל... זכתה לסיקור עיתונאי נרחב, כולל עליה לשידור אצל רזי ברקאי בגל"ץ... ניסיתי לחפש את זה עכשיו, אבל יוטיוב לא עולה לי... יכול להיות שסגרו אותם, עקב הפרת זכויות יוצרים? :-)

לגבי מריו, למדתי שיעור אצלו במסגרת קורס השקעות שלקחתי, קורס סקירה של כל התחום, Overview . התרשמתי מהדגש שמריו שם על המימד התודעתי. לדבריו, סיכויי ההצלחה הם 60% פסיכולוגיה, 30% ניהול כספי, 10% ניתוח טכני. בעקבות השיעור שלחתי לו מייל כדי לקבל רשימת קריאה, שמכילה את הספרים הקלאסיים של ניתוח טכני ופסיכו-פיננסים, כמו ג'ון מרפי. ותודה על עצתך לגבי האימון האישי, גם אני הגעתי למסקנה שזה יעיל יותר מקורסים שבעיקר מוכרים אשליות...

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 24 ינואר 2008, 08:46

חלמתי, חלום מדהים.
אני ובן זוגי יושבים במקום שמאוד דומה לטיילת של תל אביב, אנחנו יושבים על ספסל מאבן שמחובר לחומה גבוהה.
פתאום אני מחליטה להציץ מעבר לחומה, למרות שאני יודעת, כי אני מכירה את המקום שאין שם כלום, אני מחליטה לטפס על החומה ולהסתכל, והפלא ופלא לעיניי מתגלה הנוף הכי מדהים בעולם.
אני נמצאת בעצם בראש של מצוק שמשקיף על ים כחול ויפיפה, בתוכו יש אי ירוק עם עצים, השמים כחולים בהירים, ציפורים עפות, הנוף עוצר נשימה.
אני קוראת לבן זוגי והוא בא ועומד לצידי.
אז מה יש להגיד כבר על חלום ברור כזה?
בשבילי זה אומר להמשיך ולנסות לטפס, כי עוד מעט אני אמצא את הדברים הטובים באמת וגם שלא כל מה שנראה לי ברור וידוע הוא באמת כזה...

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 24 ינואר 2008, 08:41

אני יודעת שאני מזניחה את הבלוג הזה, אני כותבת כאן במקום לכתוב יומן, אני חושבת שמכיתה ג', כאשר קבלתי יומן עם מנעול זהב קטן, התחלתי לכתוב ומאז לא הפסקתי, הכתיבה בשבילי היא דרך למצוא את המיקוד, אחרי שאני כותבת החיים נראים לי הרבה יותר טובים, אבל בימים האחרונים אני לא מגיעה לשם.
חזר לי החשק לכתוב, הללויה, למרות 2 כתבי יד, ואלפי דחיות מהוצאות לאור, אני עדיין רוצה לכתוב וזה נפלא בעיניי.
לכול מי שמעוניין לכתוב לשם הכתיבה אני ממליצה על "דרך האומן" כאחלה דרך לעורר את האופטימיות ואת היצירתיות
על "עצם הכתיבה" של נטליה גולדברג
ולמי שרוצה גם להתפרסם יום אחד לקרוא את הביוגרפיה של אומן ספרי המתח סטפן קינג "על הכתיבה".

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 24 ינואר 2008, 08:35

אכן עולם קטן, אני מאוד מרוצה מהאימון עם מריו, אני חושבת שעדיף אימון אישי שמטפל בעיכובים שלך ובנושאים שאתה מתקשה בהם ומתקדם בקצב שלך מאשר קורסים שהמטרה היחידה שלהם לגרום לך לחשוב שמסחר הוא דבר קל, אני כבר שנתיים בתוך זה מתוכם שנה עם מריו וקל זה הדבר האחרון שאני יכולה להגיד על המסחר בפורקס.
את הספרים אני משתדלת לקרוא בין לבין, יש המון דברים במקביל שאני מנסה לעשות, כולל לכתוב רומן חדש, לבשל ארוחות ולסחור בשעות המסחר של לונדון.
להוציא כספים על הכשרה? אני לא יודעת באיזה רמה אתה נמצא ומה התוכניות שלך לעתיד אבל עם כן אז רק אימון אישי.
את הספר שלי קנית?

אם רק תרצי

על ידי לופט_גשפט* » 23 ינואר 2008, 11:48

שירה:
אתמול ירד לי האסימון: לפני חודשיים קיבלתי מייל ממריו שהציג את הספר שלך... תראי איזה עולם קטן.
מה את אומרת על האימון של מריו? האם עדיף ללמוד בשיטה הזאת מאשר לקחת קורסים? קיבלת ממנו רשימת קריאה, והאם אכן קראת את הספרים?
אני כרגע מתלבט האם ואיך להוציא עוד כספים על הכשרה.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 03 ינואר 2008, 11:19

תחשבו רגע על השיר המדהים הזה..

חתיכת שמיים
לאה שבת
מילים ולחן של השיר ראה מדור מילים לשירים

מתוך האלבום "צל הלב תקין"


לכל צעקה שתצעק מאיש
מישהו באיזה מקום ירגיש
לכל שאלה שמחכה לתשובה
מישהו מנסה לגלות אותה
בכל סיפור בכל עולם
מישהו מגלה שם את עצמו קיים
בכל שורה שמישהו אומר
מישהו יכול עוד שורה לחבר
לכל איש ולכל אישה
יש איזה חבר או חברה
לכל ספסל שמחכה לבדו
מישהו בסוף ימצא אותו
לכל חלום שאנחנו חולמים
יש קשר אצלנו בחיים
לכל בדידות שגדלה בצל
צריך לתת מקום לערסל
ואני יודעת שבים
יש גל שהוא שלי
ועץ אחד שהוא שלי
וכוכב אחד שלי
וילדה קטנה שהיא שלי
וחתיכת שמיים
ואני יודעת שבים
יש גל שהוא שלי
ועץ אחד שהוא שלי
וכוכב אחד שלי
וילדה קטנה שהיא שלי
וחתיכת שמיים
לכל צעקה שתצעק מאיש
מישהו באיזה מקום ירגיש
לכל שאלה שמחכה לתשובה
מישהו מנסה לגלות אותה
בכל סיפור בכל עולם
מישהו מגלה שם את עצמו קיים
בכל שורה שמישהו אומר
מישהו יכול עוד שורה לחבר
ואני יודעת שבים
יש גל שהוא שלי
ועץ אחד שהוא שלי
וכוכב אחד שלי
וילדה קטנה שהיא שלי
וחתיכת שמיים
ואני יודעת שבים
יש גל שהוא שלי
ועץ אחד שהוא שלי
וכוכב אחד שלי
וילדה קטנה שהיא שלי
וחתיכת שמיים


ואני יודעת שבים...

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 03 ינואר 2008, 10:57

מה זאת אומרת רק...11 צמדים זה המון ואם אתה בתחילת הדרך אז כדאי לך, להתרכז רק בארבעה העיקריים דולר/פאונד, דולר/אירו, דולר שוויצרי, ודולר/יין, יש שם מספיק פרנסה ועבודה, יש כאילו שמתמקדים רק בצמד אחד עד שהם לומדים את ההתנהגות שלו, אחר כך כדאי לחפש שיטה ולנסות לדבוק בה עד שאתה רואה שהעיניינים מתחילים להסתדר לך, יש שיטה יחסית קלה שנקראת bunny gairl
או bunny cross תנסה למצוא חומר באינטרנט, יש המון על זה.

אם רק תרצי

על ידי לופט_גשפט* » 02 ינואר 2008, 23:58

שירה - ב-"מטהטריידר" יש לי רק 11 צמדים. זה כי אני בדמו? עם מה ומי את סוחרת? וגרפים?

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 31 דצמבר 2007, 15:09

ועוד דבר שאני מגלה בזמן האחרון ככול שאני קוראת יותר ויותר על סוחרים מצליחים ועל האסטרטגיות שלהם, אני מגלה שרובם מאמינים בחשיבה חיובית כיוצרת מציאות ורבים מהם משתמשים בטכניקות של חשיבה והשפעתה על התת מודע כדי להצליח במסחר

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 31 דצמבר 2007, 15:07

התחלתי לכתוב בלוג כדי לדבר בעיקר על חשיבה חיובית ועל השלכותיה בתחומים המוזרים שבחרתי לעסוק בהם, ומרוב התלהבות מהמסחר במט"ח שכחתי לכתוב עוד דברים שקשורים לחשיבה חיובית ומאוד עוזרים לי.
לפעמים אני משתעממת להגיד את אותם אמרות שוב ושוב בוקר וערב, אני יודעת שזה עוזר האמרות וההודיות, אבל לפעמים אין לי כוח להתעסק איתם יותר, בזמנים כאלו אני חושבת על שיר קליט ומשנה לו את המילים.
בואו ניקח לדוגמא את תודה.
"תודה על כול מה שבראת
תודה על מה שלי נתת..
ומכאן אפשר לשנות את המילים של הפזמון
בריאות טובה, פרנסה ו.........
אפשר להשתדל לסיים בחרוז.
לשיר לעצמך זה הרבה יותר קל, אפשר גם לעשות זאת עם קהל, אף אחד בעצם לא שם לב לשינוי הקליל במילים.
גם על השיר של המשיח עשיתי וריאציות
"אני מאמינה אני מאמינה באמונה שלמה
ב........................ (לפי הצורך)
עכשיו יש את החזרה "משיח משיח משיח"
אז במקום בוחרים במילה הכי חשובה כמו
"אני בריאה, אני בריאה אני בריאה"
או
"אני חזקה"
או
"אני מצליחה"
וכד'
אני חושבת שלשירים יש כוח להכניס לתת מודע שלנו את המסר החיובי בצורה יותר חזקה ונכונה
ויש שירים שהם בעצמם חשיבה חיובית
"כול העולם כולו גשר צר מאוד"
והשיר של עופרה חזה ז"ל "אלוה שמור נא עלינו כמו ילדים שמורנה ואל תעזוב, תן לנו אושר, שמחת נעורים וכוח לאהוב"

אז בהתחלה זה יוצא קצת ביזארי שינוי המילים אבל בסופו של דבר קל מאוד לזמזם בכול יום שיר מוכר וחיובי

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 31 דצמבר 2007, 08:33

בנוגע לניתוח טכני פשוט, אני ממליצה בתור התחלה גם לסוחרים במניות וגם לסוחרים במט"ח לקרוא כמה שיותר חומר שג'ו רוס כתב על תנועת המחיר, תבנית 1,2,3 ודשדושים יש המון חומר באנגלית ויש אתר שנקרא
tradingnaked
שבו יש המון אבל המון חומר שכתוב בצורה קלה ונוחה.
חייבים לדעת ממש טוב אנגלית כדי ללמוד את החומר, אין מספיק חומר טוב בעברית בנושא

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 31 דצמבר 2007, 08:31

לכול המתעניינים, גם אני חושבת שמסחר במט"ח הוא מקצוע לכול דבר ועניין והכי חשוב יש בנושא המון המון המון אבל באמת המון חומר לימודים, כדי להצליח במסחר במט"ח צריך להבין את השפה שבה השוק מדבר שזה כמו ללמוד סינית דרך האינטרנט ובנוסף צריך המון סבלנות ומשמעת עצמית, מצד שני לא צריך המון כסף כדי להתחיל, אפשר לפתוח חשבון מיני, אפשר להתאמן על תוכנת דמו ואפילו רצוי (מורידים חינם באתר של metatrader( יש המון חומר באתר.
אני התחלתי מקורס בסיסי (שבעיקר מספר לך שקרים על כמה שהמסחר הוא דבר קל) קראתי המון חומר בפורומים שונים, ובסוף כשהחלטתי שאת זה אני אוהבת ואת זה אני רוצה כמקצוע לשארית חיי (ולא כדרך קלה לעשות כסף, כי הדבר האחרון שאפשר להגיד על מסחר במט"ח, שהוא קל לפחות לא בשנה שנתיים הראשונות).
ובסופו של דבר אני עובדת עם מאמן אישי שעוזר לי גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה פסיכולוגית ללמוד את העניין, ומלווה יחד איתי את כול העסקאות שאני עושה.

אם רק תרצי

על ידי לופט_גשפט* » 30 דצמבר 2007, 11:04

יש הבדל בין לעודד לבין להוליך שולל. שוק ההון בכלל והמט"ח בפרט הוא מאוד מתעתע, שלא לומר רצחני. שלא יהיו כאן אשליות.
ההחלטה להיכנס למים האלו הינה לטעמי רציונאלית כמו כל החלטה כלכלית אחרת: באיזה מקצוע לעסוק, באיזה מקום עבודה, לאיזו רמת שכר ותנאים לכוון ועל מה לוותר, לשכור או לקנות בית, קנייה ואחזקת מכונית, גידול ילדים... כל הדברים הללו הם "תיקים", ולכל החלטה השלכה משמעותית על חיינו.
בסופו של דבר, רמת ואיכות חיינו תלויות ביכולת התמודדות שלנו עם החיים, בהבנה שלנו אותם.

<ג'ינג'ית בדיעה שאפשר פשוט לקנות דולרים/יורו אצל החלפן התורן ולהמיר בבוא הזמן>

לאיזו מטרה לקנות אצל החלפן? אם זה למטרת רווח, אז זו לא הדרך. עדיף קצת להעמיק חקר. ואם לא, אז פשוט תשתמשי בכסף איך שבא לך, ועזבי אותך מקומבינות.

<והכי בטוח זה להמשיך תמיד "לקנות" הרבה שקלים... בעבודה רגילה>

סבבה. ומה עושה אדם שזה לא מצליח לו? (יש כמה כאלו). ומה עם קצת עודף כסף עבור דברים יותר גדולים, או חסכון לעתיד, לילדים או לפנסיה? לא מעט מצאו עצמם עם חסכונות שנשטפו לאסלה עקב התעלמות פיננסית, או מלכתחילה ללא חסכון בכלל.

<לופט גשפט מציע לספקנים לעשות סיבוב בשכונות החלשות ולהיווכח איך נראים החיים של מי שלא לקח בידיו את ענייניו הכספיים. החיים בבית הוריו הספיקו לו...>

אם רק תרצי

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 29 דצמבר 2007, 11:18

שירה, יוזמה יפה העניין עם המזון (לא יאומן שגם אני חשבתי לעשותא ת זה פעם כשגרתי מול אזור תעשייה עתיר מפעלים ובנייני משרדים..). שיהיה בהצלחה, ובקונספט שלכן זה בהחלט עסק מניב שימשיך להניב אם ינוהל נכון (למשל לקנות את חומרי הגלם אצל ספק ישיר ולא מהסופר... ועוד).

חששתי שנחלת מפלה קשה, כפי שקורה ל-99% משחקני הפורקס
אני בספק אם האחוזים כאלה גבוהים וזה בטח לא מעודד שחקניות חדשות. מצד שני אם זו המציאות כדאי להתפכח, למי יש פתרונים?

<ג'ינג'ית בדיעה שאפשר פשוט לקנות דולרים/יורו אצל החלפן התורן ולהמיר בבוא הזמן>
<והכיבטוח זה להמשיך תמיד "לקנות" הרבה שקלים... בעבודה רגילה>

אם רק תרצי

על ידי לופט_גשפט* » 28 דצמבר 2007, 19:12

שירה, אני שמח שחזרת לכתוב בבלוג שלך, חששתי שנחלת מפלה קשה, כפי שקורה ל-99% משחקני הפורקס (מט"ח בעברית לצופים שלא דוברים את הז'רגון).
אני מאוד שמח שמצאת עיסוק נוסף שנותן גב כלכלי ורגשי. גם לי לא יזיק... נטשתי עבודה שהכניסה אותי לדכאון, וכנראה אצטרך לחזור...
אני מזמין אותך לשיח מקצועי קליל, בז'רגון או בעברית מדוברת, על קווי תמיכה, התנגדות, פיבונצ'י, דשדוש מתכנס, רצועת בולינגר... ואם את לא בעניין הסטטיסטי, אז סתם, קצת חוויות של צ'רטיסטים.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 28 דצמבר 2007, 11:42

עוד דבר, העובדה שאני עושה עוד משהו בנוסף לפורקס קצת מרגיעה אותי עם המסחר, אני עובדת על גרפים יותר גבוהים ואני משתדלת להיות יותר בררנית עם העסקאות שלי.
אני אוהבת לבשל, אני בשלנית זריזה, גם החברה שלי, אנחנו מאוד מקוות להגיע ל - 20 הזמנות ביום ואז זה ממש ישתלם, כרגע מספר ההזמנות עומד על בין 3 ל - 5 אבל זה רק השבוע הראשון.
מקווה שזה יצליח, מכיוון שאני ממש לא טובה בשיווק ומכירות וחברה שלי כן, יש אפשרות שנצליח לפנות לעוד חברות ולארגן לעצמנו חוג לקוחות קבוע.
אמנם המבחר מצומצם בכול יום יש רק סוג אחד של תבשיל ואם לאותו אדם לא מתחשק באותו יום את זה אז הוא לא מזמין, אבל מצד שני כשנשאר אוכל אנחנו מחלקות בינינו או מקפיאות כך ששום דבר לא הולך לאיבוד וההוצאה היחידה שלנו כרגע היא על המגשיות.
והכי טוב זה באמת לוקח רק שעה ביום כולל שטיפת כלים.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 28 דצמבר 2007, 11:30

חברים וחברות יקרים,
אז בגלל שהולך לי די לאט עם הפורקס (לפחות אני עדיין צפה בין הגלים) החלטתי יחד עם עוד חברה לפתוח מעין קייטרינג, דרך החברה של בעלי שנמצאתי במרחק 10 דקות נסיעה ממני, פתחתי רשימת דיוור, ובכול יום אני שולחת תפריט מה אנחנו מבשלות באותו יום, רק תבשיל אחד, לדוגמא (נזיד בקר, ספגטי בולונג..) הכול עם דגש על אוכל ביתי, בריא ומשביע בניגוד לכול הג'אנק שמסתובב אצלו באיזור העבודה.
לוקח לי שעה לבשל, אני מקבלת הזמנות עד השעה 11:00 וב 11 וחצי עושה משלוח לעבודה שלו (אני או חברה שלי) אנחנו מתחלקות בימים. בינתיים מספר ההזמנות מועט, אבל העסק נראה משתלם ואני והיא מבשלות לא רע בכלל.
אני יודעת שאני לחוצת פרנסה, אבל זאת לא פרנסה זה הרצון להיות עצמאית על פי התנאים שלי.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 28 דצמבר 2007, 11:26

לופט גשפט, איזה כיף זה כמו למצוא ניצול נוסף על אי בודד, גם אני חושבת שיותר נשים צריכות ויכולות למצוא פרנסה במקצוע הזה, עדיין לא קראתי את כול דף הבית שלך אבל נראה מאוד מסקרן
בנוגע לפורקס, אני מתאוששת, מקפידה על משמעת חזקה נכנסת רק על פי החוקים שלי ותוצאות נראות על פני השטח

אם רק תרצי

על ידי לופט_גשפט* » 27 דצמבר 2007, 10:43

אהלן שירה. אנחנו באותה סירה. רק ששלי טובעת כרגע. השוק הדליל של חופשת חגי סוף השנה תעתע בי. Reversal פראי ולא צפוי ביורו-דולר קרע אותי לגזרים. דוג'י מושלם ב- 17/12/07 לפי הספר, שלא ידעתי לפענח. ככה זה כשלא עובדים לפי הכללים, כפי שבעצמך כתבת למעלה. אני מקווה שהשקט שלך בבלוג לא נובע ממפח נפש...

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 11 דצמבר 2007, 10:31

ג'נג'ית יקרה,
לימוד המסחר בשבילי הוא גם לימוד רוחני על הצלחה, הפחד ממנה, על כוח הרוח, על האגו והגשמת סיפוקים במיידי וגם על הפסדים וההתמודדות איתם, לכן אני בחרתי בתחום שבעיני הוא הקשה מכולם ומייצג כמעט את כול דרכה של החשיבה החיובית.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 11 דצמבר 2007, 10:28

גברים יקרים, אנא התעלמו מהפוסט הנ"ל,
גיליתי חלק מאוד עיקרי בבעיה שלי, אז ככה בדרך כלל בכול החודש אני ממושמעת, פועלת על פי רוב על פי החוקים ומפעילה שיקול דעת ואז מגיע היום (לפעמים יומיים) האילו בחודש שדופקים לי את הכול.
במשך מספר חודשים, ידעתי שמשהו מוזר מתרחש אצלי בימים מסוימים אבל לא קשרתי את זה למחזור, חשבתי שמדובר בפחד מהצלחה, כי תמיד זה קרה אחרי שהתחיל להצליח לי, אבל למחרת היום שבו אבדתי את כול היתרונות שצברתי בחודש מסחר ממושמע, קבלתי את כאב הראש שמסמן את בואו של המחזור וביום שאחריו כמובן את המחזור עצמו.
ההורמונים
ההורמונים
ההורמונים
הם משבשים את שיקול דעתי.
אסור לי לסחור בימים כאילו
וכול מה שנותר לי לגלות מתי בדיוק זה קורה, המחזור שלי לא סדיר עד כדי כך
ופשוט (בטוח פשוט) להפסיק לסחור באותם ימים
לפחות גיליתי חלק מהבעיה
אני מרגישה שאני בדרך הנכונה לשליטה ומשמעת

אם רק תרצי

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 08 דצמבר 2007, 07:21

בכול פעם שאני אראה שאני מתחילה להיסחף אני מכבה את המחשב, בכול מקרה החל מיום שני אני אהיה ילדה טובה, גמרנו עם השטויות, עם הדרמות המיותרות, הגיע הזמן להתחיל לעשות כסף
מנסיוני, שוק ההון כמו תחומים רבים שהסיפוק בהם אמור להיות כמעט מיידי- מאוד מאוד מאתגרים את המשמעת העצמית. למען האמת, הסיבה שאני לא צוללת לגמרי עמוק לשם היא בדיוק בגלל זה. אם את מרוויחה את רוצה עוד, ואם את מפסידה את רוצה מיד לתקן את גרעון. אני מאמינה שאם אתה מודע למגרעת שלך שווה לא לאתגר אותה יותר מדי בבת אחת, בטח לא בענייני כסף. אולי כדאי להתמחות בשוק ההון בתחום פחות דינאמי, לא כזה שבשניות או דקות ניתן לסגור כמה עסקאות. אולי לעסוק במסחר באי ביי ועוד.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 06 דצמבר 2007, 18:56

ולכתוב...
עדיין לא חזרתי לשם...
בלאגן
אני חושבת שאיבדתי קצת את האיזון
יש לי את כול הזמן שבעולם לחזור לעיניינים

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 06 דצמבר 2007, 18:53

אני חושבת שקוראים לזה פחד מהצלחה, כי בכול פעם שקצת הולך לי אני מתחילה לפשל וכשאני מתחילה לפשל אני נלחצת וכשאני נלחצת אני מפשלת עוד יותר.
אבל אני בהחלט לא מתכוונת לוותר כי ההצלחה טמונה בתוכי ואני הולכת לגרום לזה לקרות, עדיין אין לי מושג איך אבל זה בהחלט בעבודה...

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 06 דצמבר 2007, 18:51

ג'ינג'ית יקרה, תודה על העידוד ומזל שדווקא היום פתחתי את הדף, כי אני חווה עכשיו רצף משפיל של הפסדים שנגרמו בעיקר בגלל חוסר המשמעת שלי, כמו בכול דבר בחיים אנחנו תמיד צריכים להתמודד עם הדבר שאנחנו הכי גרועים בו ואני אלופת הלא להסתדר עם משמעת מפרה כול כלל שקבעתי לעצמי ברצף מטורף, כול החיים שלי ברחתי ממסגרות וממשמעת ואילו עכשיו ככול שאני מתעמקת יותר בנושא שוק ההון והמסחר אני מגלה שזה בעצם העניין, בניית אסטרטגיה ודבקות נוקשה בה, זאת אומרת אם קבעתי לעצמי שאם אני מפסידה בעסקה אחת אז אני לא סוחרת יותר באותו יום, אז זה מה שאני אמורה לעשות ואני לא מצליחה לעמוד בזה, או שאני נכנסת לעסקאות בניגוד לכללים.
אני לא מתכוונת להתייאש, היום חטפתי מכה קשה ואני חושבת שסוף כול סוף האסימון נפל, אני אצמד לכללים, אני אהיה ממושמעת ואעצור בעצמי מהדחף לסחור יותר מידי.
בכול פעם שאני אראה שאני מתחילה להיסחף אני מכבה את המחשב, בכול מקרה החל מיום שני אני אהיה ילדה טובה, גמרנו עם השטויות, עם הדרמות המיותרות, הגיע הזמן להתחיל לעשות כסף.

אם רק תרצי

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 דצמבר 2007, 01:10

הדף שלך מעניין אותי מאוד.
וגם אני כמוך מרותקת מעולם המסחר ושוק ההון כמו גם מכתיבה. אני בצעדים ראשוניים בשני התחומים ולומדת ולומדת...

לגבי נושא ה"עבודה של כסף למען כסף שלא תורמת כלום מעבר" אני חולקת עלייך ביג טיים. כסף משחרר לעשות הרבה דברים "רוחניים" שבלעדיו לא יכולנו לאפשר (לראייה הטיפולים האלטרנטיביים שציינת), כסף מעניק בטחון שחשוב לא פחות ליצירת שקט נפשי שתורמת לא מעט לסביבה (לפחות הקרובה :-) ), ובעיקר- הגעתי למסקנה שהתרומות הכלכליות לאנושות לא חשובות פחות מתרומות תרבותיות וסוציאליות אחרות.

לגבי אכזבות מהמסלול שבחרת לפרסם בו, או מהפסדים... אני מאמינה שלרוב, צריך לעבור בתוך האש בשביל להצליח. באמת להצליח. לא הכרתי אנשים שהצליחו להגשים חלום בלי עבודה קשה, אכזבות, נפילות, הטלת ספקות, טעויות קריטיות, עלבונות צורבים, תחושות קשות ולפעמים חוסר אונים כל הדרך להצלחה. אמר לי פעם בחור חכם,, שההבדל בין אנשים שמצליחים לכאלו שלא- שכולם נופלים, רק שהמנצחים יודעים להתרומם לאחר מכן. ואני מוסיפה גם "פעם אחר פעם אחר פעם".

ואם בשוק ההון עסקינן, אז יש אימרה שאומרת שצריך להיות מוכן להיכשל 9 פעמים בשביל להצליח בעשירית. אז אולי צריך להתחיל לצבור כשלונות

ג'ינ ג'ית ממחשב אחר>

אם רק תרצי

על ידי ענ_בל* » 04 דצמבר 2007, 23:22

הדף שלך מעניין אותי מאוד.
העייפות משתלטת עלי אז, אחזור ואעמיק פה מחר.
לילה טוב.

אם רק תרצי

על ידי אשה_שמחה* » 04 דצמבר 2007, 22:17

שירה, שלום,
בתור מישהי שכותבת גם, אני מאוד מזדהה עם הדברים שאת כותבת. שתי ההודעות האחרונות שלך מתארות מצב שמוכר לי מאוד- גם הפחד שעשיתי טעות בצורה שבה בחרתי לפרסם וגם הפחד שמה שכתבתי לא ראוי, וגם הקריאה בספרים טובים שגורמת, שוב, להרגיש לא ראויה וגורמת לי להחליט שאולי אני לא אמורה בכלל לכתוב ושעדיף להישאר בצד של קוראת הספרים
...
אז רציתי רק לחזק את ידייך, ולחלוק אתך משהו שאמרה לי מורה חכמה ונשאר אתי מאז- שכשאני נותנת משהו (במקרה הזה- משהו שכתבתי, שהרי זה סוג של נתינה), אני לא אחראית על איך זה יתקבל. כל מה שאני יכולה הוא לתת, ומה שאנשים יעשו עם זה זה כבר עניינם. איכשהוא זה אפשר לי לשחרר את הדריכות הזו ואת המקום הילדותי של- אם אנשים לא קוראים/לא אוהבים/לא מגיבים אז אני לא אכתוב. אנחנו כותבות כי זה מה שאנחנו רוצות ואפילו אמורות לעשות (אחרת לא היה בנו רצון כזה בכלל), בלי קשר לאיך שזה יתקבל.
ולמדתי שלכל אחד יש את הקול המיוחד שלו, ואת הנתינה המיוחדת שלו, וברגעם קשים אני מזכירה לעצמי שמספיק שאדם אחד יקרא משהו שכתבתי וזה יגע בו- דייני.
תודה על השיתוף שלך בדף הזה. הנה- נגעת בי @}

אם רק תרצי

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 דצמבר 2007, 10:03

סיימתי לפני מספר ימים את הספר "הפיה קרבין" ואני ממליצה עליו בחום רב, הוא נפלא פשוט גאוני בעיניי בפשטות שלו ובכושר הדימיון שיש לסופר ליצור אווירה ודמויות מרשימות מרגשות וגם מצחיקות. מהספרים האילו שאת יכולה לראות את האנשים נבראים בדמיונך בזמן שאת קוראת את המשפטים החכמים, התיאור של הכלב האפילפטי פשוט נפלא.
לצערי ספרים כאילו גורמים לי להפסיק לכתוב לתקופה די ארוכה כי אני מרגישה לא ראויה לעומת סופרים כל כך נפלאים ולאחרונה יצא לי לקרוא כל כך הרבה ספרים יפים ומיוחדים ועל כך אני מודה.
גם הספר "הספר המואר" הוא מיוחד מאוד, הוא מכניס לך אגרוף בבטן מכיוון שהוא כתוב בהומור שגורם לך לצחוק בקול רם, על נושא מאוד עצוב, כך שהעצב מפתיע את הקורא ותופס אותו לא מוכן לקראתו.
אולי כדאי לי להישאר בצד של קוראת הספרים ולא לנסות להתיימר בכתיבתם?

אם רק תרצי

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 דצמבר 2007, 09:54

כתב היד שלי "צלצול אור הדלת" לא נמכר בהצלחה ואני חושבת שזה בעיקר בגלל הפורמט הקשה, כן אני יודעת קשה לקרוא ספרים על המחשב, אבל כל כך רציתי כבר לצאת לאור, לעבור את התהליך של החתימה על החוזה ויש משהו נחמד בזה שיש לי ספר אפילו אם הוא נמצא בפורמט אורירי. עכשיו קשה לי לשווק אותו, כי פתאום הפורמט נראה לי לא נכון ולא ראוי וכמו כול סופרת בתחילת דרכה אני בטוחה שהדברים שכתבתי איומים ולא ראויים לקריאת אדם.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 07 נובמבר 2007, 10:35

קטע שמצאתי באינטרנט על העצמה נשית:

"אישה אחת, מובטלת, בעלת מקצוע לא-מבוקש, פגועת גילוי עריות בילדותה, שהייתה מוגבלת לביתה בגלל מצבה הכלכלי הירוד והגיעה למצב נפשי קשה.

מתוך מצוקתה, החלה ליצור קשר עם בעלי אתרים לנשים, ובזכות השעות הרבות בהן שוטטה ברשת, היו בידיה, מספר רב של מאמרים וכתבות מעיתונות חו"ל על נושאים שונים המעניינים נשים. עקב הקשרים שפיתחה ברשת, החלה להציע לאתרים שונים כתבות מתורגמות ומעובדות בנושאים מרכזיים.

החל תהליך ארוך של העצמה אישית ושיפור בדימוי העצמי שלה, בעקבות המשוב החיובי העיקבי שזכתה לו בזכות כתיבתה הנקייה והממוקדת, בנושאים חשובים לנשים. עקב השינוי החדש שחל בה, היא הקימה עסק מסחרי מתוך ביתה, בו היא מציעה ללקוחות תרגומים ועריכה מקצועית של טקסטים".

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 05 נובמבר 2007, 09:34

"מי ייתן שהכי טוב יקרה בעבורי ובעבור כול אילו שקרובים אליי".
חשוב מאוד להוסיף את המשפט הזה בתפילות שלנו, אני לא רוצה לזכות בסכום כסף גדול על ידי כך שמישהו יקר לי ימות ויוריש לי את הכסף, אני לא רוצה לקבל עבודה חדשה על חשבון פיטורים של בן אדם אחר, אני לא תמיד יודעת מה הכי טוב בשבילי ולכן אני מבקשת מהכוח העליון שיעזור לי כי הוא כנראה יודע מה הגורל שלי ואיך מסלול חיי אמור להתגלגל כדי שדברים יתקבלו בצורה הכי טובה שהם יכולים בעבורי ובעבור הסובבים אותי.
לא חסרים לנו סיפורים על אנשים שהתחרפנו מהצלחה בלתי צפויה שהגיעה אליהם.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 05 נובמבר 2007, 09:30

בסרט "תחת שמי טוסקנה", סרט קיטשי להחריד אני מסכימה, יש קטע שבו הגיבורה בוכה לידיד שלה ואומרת לו "רציתי שתהיה לי משפחה, רציתי שתהייה לי חתונה בבית שלי" ועוד משהו כמו "רציתי לא להיות לבד".
בסוף הסרט הידיד בא לגיבורה ואומר לך "כול מה שבקשת התגשם".
הייתה לה משפחה - חברה לסבית שלה שננטשה על ידי האהובה שלה הגיעה לבית שלה כדי ללדת את התינוקת ונשארה לגור שם. הגיבורה עזרה לבן חסותה להתחתן אצלה בבית ולכן התקיימה אצלה חתונה ואמנם לא הייתה לה זוגיות אבל נהיו לה הרבה חברים חדשים והיא למדה לחיות לבד.
לפעמים חלומות מתגשמים, אולי לא בדיוק בדרך שקיווינו לה, אבל הם מתגשמים ואנחנו פשוט צריכים לשים לב לדרך שבה דברים קורים.
אני הייתי מאוד מאוכזבת בתחילה שהספר שלי יצא רק בפורמט דגיטלי, גם אני רציתי כמו כול סופרת מתחילה לראות את שמי מעל מדפי חנות הספרים, אבל זה הדבר היחיד שהציעו לי והספר שלי כן יוצא לאור, אנשים יקראו בו וזה הדבר שאני הכי רוצה בו, במיוחד שיש בו נגיעה חשובה בחיי קהילת החרשים שזאת קהילה מאוד מיוחדת וכמעט לא מוכרת בארץ שלנו.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 05 נובמבר 2007, 09:15

התחלתי לסחור במט"ח גם כדי שאוכל להמשיך לכתוב בשקט, כתבתי עד עכשיו 2 רומנים, את הראשון לא הצלחתי להוציא לאור, אז גיליתי שאם אני מערבבת יצירה עם תקווה לפרנסה היצירה נפגעת לי, אני פשוט מפסיקה לכתוב, לכן החלטתי שהפרנסה נשארת בתחום שהוא רחוק מאוד מהכתיבה שלי.
בין לבין אני ממשיכה לכתוב ותוך כדי לנסות להוציא לאור.
עכשיו סוף כול סוף הרומן השני שלי "צלצול אור הדלת" יוצא לאור בגרסה דיגיטלית (כלומר, מורידים אותו למחשב) הרומן מתאר סיפור אהבה בין בחורה שומעת, בת להורים חרשים לבין בחור חרש.
מי שמעוניין לקרוא דפים ראשונים ממנו, מוזמן להיכנס לאתר "אור עם" ב e-books ולקרוא דפים ראשונים ממנו ואם הסיפור מוצא חן בעיניו לרכוש אותו בעלות של 30 ש"ח בלבד.
אני מאוד אשמח לקבל תגובות עליו.

אם רק תרצי

על ידי סוסת_פרא* » 03 נובמבר 2007, 22:57

זו אני שכתבתי לך בעבר (מתה מורפוזה).

אם רק תרצי

על ידי סוסת_פרא* » 03 נובמבר 2007, 22:53

יופי. |Y|
תמשיכי...

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 31 אוקטובר 2007, 11:05

עולם המסחר משתפר, אני מצליחה להחזיר הפסדים, איזה כיף אני באמת מאמינה שאני אצליח לעשות את זה

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 11 אוקטובר 2007, 10:19

אז חוויתי כמה הפסדים מאז שהתחלתי לסחור בעולם האמיתי, לא משהו טרגי אבל עדיין זה קשה, למרות הקושי אני בהחלט יודעת שזה הדבר שאני רוצה לעסוק בו.
כמו בכול עסק גם בעסק הזה דרושה השקעה, אמנם העבודה היא מהבית, לא צריך הרבה ציוד אלא רק חיבור לאינטרנט, גם ההון ההתחלתי הוא לא גבוה יחסית לכול עסק אחר, אבל יש הוצאות וההוצאות שלי הם שכר הלימוד שאני משלמת על טעויות של מתחילים שאני עושה. ערכתי סקרים בחו"ל נכנסתי להמון פורומים וראיתי שיש הרבה אנשים (ומעט נשים) שמרוויחים לא רע מהעסק הזה.
אני מקווה שבקרוב אהפוך להיות רווחית, החלום הכי גדול שלי זה להצליח כדי שאוכל ללמד אימהות אחרות כמוני או במצב דומה לשלי איך עושים את זה והייתי רוצה לעשות זאת כדי שכמה שיותר אמהות יבחרו להיות בבית עם הילדים שלהם וגם כדי שנדע שגם במצבים הכי בלתי אפשריים אפשר להסתדר. אני מאמינה שהחיים בעידן המודרני מקשים על האישה מהכול הכיוונים ולכן כל כך חשוב לי להצליח ובעיקר בגלל זה אני כותבת באתר הספציפי הזה את הבלוג שלי.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 08 אוקטובר 2007, 10:23

תודה על התגובות החמות, גם לי הייתה רתיעה מאוד גדולה ממסחר בסגנון הזה שהוא אלקטרוני וקר ואין בו כמעט קשר עם אנשים אחרים, אבל לאור הנסיבות והאפשרויות, העובדה שאני יכולה להתפנות לילדים מתי שאני רוצה או צריכה וחוץ מזה כמו שאמרתי, התאהבתי במקצוע כי הוא דורש למידה והמון והוא דורש מחשבה ובעיקר הבנה פסיכולוגית של עצמך, אמונה, ושילוב של טכניקות של חשיבה חיובית, כדי להתגבר על הפחדים ובעיקר על חוסר האמונה שאני יכולה להצליח במקצוע של הכרישים הגדולים ויש המון כאילו, כול הדברים האילו ועדיין לא דברתי על הגמול הכספי כשאצליח להוציא פרנסה מהמסחר.
מאור, בעבר הייתי בבית כול היום עם הילדים עכשיו שניהם במסגרות, הגדול בכיתה א' והקטנה בגן פרטי, ולפחות עד השעה אחת יש לי זמן להתפנות למחשב, עכשיו היה אמור להגיע הזמן שבו אני חוזרת קצת לעבודה רגילה כשכירה אבל מכיוון שלא רציתי לדפוק שעון משעה שמונה עד שלוש כפקידה באיזה משרד פניתי למקצוע הזה ואני באמת מאמינה שאני אצליח לעשות את זה וכמו שכבר אמרתי זה לא מחוסר ברירה, ניסיתי את העניין ללא התלהבות בעידודו הנמרץ של בעלי ונדלקתי והתאהבתי, אני ממש לא סובלת כשאני סוחרת וזה העיקרון בכול דבר בחיים את צריכה לאהוב את מה שאת עושה כדי להצליח בו.

אם רק תרצי

על ידי מאור* » 07 אוקטובר 2007, 20:51

יוואו, איך באת לי בזמן !!! אתם בחינוך ביתי? הכוונה היא אם את עם הילדים בבית כל היום, יש מפגשים וענייני חברה ואירגון בית, בישול וכיוצ"ב?
עוד לא קראתי הכל אבל אעשה זאת מיד שהקטנים ישנו, ואני מאוד מחפשת נשים כמוך (שלא מפחדות לחשוב על רווח כספי בנוסף להיותן אימהות)

תודה ענקית @}
_הצלחת לעניין אותי.

מזדהה עם הרבה ממה שאת כותבת.
אמשיך לקרוא._

אם רק תרצי

על ידי דנה_אום* » 07 אוקטובר 2007, 13:43

נשמע ממש ממש מענין, וכל נושא המסחר באופן ראשוני יוצר אצלי דחייה.
הצלחת לעניין אותי.
מזדהה עם הרבה ממה שאת כותבת.
אמשיך לקרוא.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 07 אוקטובר 2007, 12:26

ביום שישי הפסדתי קצת כסף וזה שוב מחזיר אותי לנקודת ההתחלה, אני כועסת על עצמי כי הפסדתי אותו בגלל שלא פעלתי על פי החוקים ולא פעם אחת אלא פעמים, בפעם הראשונה בגלל תאוות בצע ובפעם השנייה התנהגתי בפזיזות כי רציתי לכסות על ההפסד הראשון. אילו טעויות שקראתי עליהן בספרים שמתוכם למדתי את הנושא הפסיכולוגי של המסחר אבל בכול זאת עשיתי אותם, לכן אני כועסת על עצמי ולא בגלל ההפסדים שהם חלק ממה שצפוי בעולם ההשקעות, מקווה שהחל מיום שני הדברים ייראו קצת אחרת אני אהיה יותר סבלנית ואקפיד לשמור על האסטרטגיה שקבעתי לעצמי בנוגע לכניסה למסחר.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 07 אוקטובר 2007, 12:22

מפרנסת בזכות עצמה...
כן נכון אני יודעת, מה שעשיתי בבית: גידול הילדים, הניקיון הכביסות, חסכו לי הרבה מאוד כסף, כמעט את אותו סכום שהיה עולה לי להחזיק מטפלת ועוזרת, שלא נשכח להזכיר את הנכס הבריאותי והריגשי של הנקה מעל לשנה וחצי כמעט אצל כול אחד מילדיי, והעובדה שאני יודעת שאני מכירה כול כך טוב את הילדים שלי כי אני איתם כמעט בכול רגע פנוי שלהם, אבל עדיין בכול פעם שיש חילוקי דעות ביני ובין בן זוגי בנוגע לקטע הכספי, אני מרגישה שאני לא יכולה לעשות את זה כי זה לא הכסף שלי, ההרגשה היא כאילו שאני מבקשת רשות, אני זקוקה להסכמה מלאה כדי לעשות שימוש בכסף משותף, חילוקי הדעות הן בעיקר קשורות לעובדה שהוא פחות מאמין ממני בטיפולים אלטרנטיביים שכולנו יודעים שהם לא כול כך זולים, ולי קשה לפעול בניגוד לדעתו כי זה לא הכסף שלי.
וגם מה קורה אם חס וחלילה החבילה מתפרקת איפה זה משאיר אותי, כמעט שבע שנים מחוץ למעגל העבודה עם שני ילדים...
אין מה לעשות, למרות העובדה שאני יודעת שבעלי תומך מפרגן ומבין וגם אם הזוגיות תגמר הוא יהיה שם בשבילי ובשביל הילדים, אני עדיין זקוקה לעצמאות לידיעה שאני מפרנסת בזכות עצמי, יש לי הון משלי, אני זקוקה להרגשה שאני תורמת לבית גם מבחינה כלכלית.
פולניה כבר אמרתי?

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 07 אוקטובר 2007, 12:13

וזה מביא אותי כמובן לרגשות האשמה הפולניים, איך אפשר להתעסק במשהו שהוא כל כך לא מועיל חברתית, אני לא נותנת שירות לאף אחד, אני סגורה בבית מול המסך, אני לא מביאה משהו חדש לעולם הזה, אני לא מוכרת דברים שעשיתי, לא נותנת שירות לאף אחד בתמורה לשכר וכרגע אפילו לא מייצרת עבודה לאחרים למרות שאני משתוקקת לעוזרת, אבל אני רוצה לתת תקווה, אני רוצה להצליח במסחר בפורקס כדי להוכיח קודם כול לעצמי ואחר כך לעוד אימהות במצב שלי שיש פתרונות אחרים שאנחנו לא חייבות לוותר על החלומות שלנו רק בגלל שהחלטנו (או שהחליטו בשבילנו) שאנחנו נשארות בבית בשביל הילדים ואולי להתפרנס מעבודה כול כך אנוכית זה שווה את זה כי בכול זאת עכשיו אני בבית, שטפתי רצפה, הכנתי צהריים לגור שיחזור בקרוב מכיתה א' ואני שם בשבילם ואחרי צהריים נלך לגינה והם תמיד יודעים שיש להם אימא שלא רק שהיא שם תמיד היא גם מפרנסת בזכות עצמה.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 07 אוקטובר 2007, 12:05

ובחזרה למקצוע המוזר שבחרתי בו, אחד היתרונות ששכחתי להזכיר זאת העובדה שיש המון מידע חינם באינטרנט על הנושא (לקוראי אנגלית בלבד) ולכן ישנה אפשרות ללמוד לבד וכמו כן ישנו סימולטור שבו אפשר לסחור על כסף וירטואלי ולראות להיכן מתקדמים.
הבעיה העיקרית ומשם מגיעה גם האהבה שלי לנושא היא העובדה שעיקר המסחר הוא פסיכולוגי, את צריכה למצוא שיטה רווחית, כזאת שנותנת לך תוצאה טובה אפילו בשבעים אחוז מהפעמים ולהתמיד בה, ויש המון כאילו ברשת, נשמע מאוד פשוט אבל כאן אנחנו בני האנוש נופלים, לפעמים בגלל שלדבוק באותה שיטה זה משעמם ואז מנסים לקפוץ למים לפני הזמן, אני מדמיינת את המסחר כדייג או כגלישה על גלים, הרבה פעמים צריך לחכות המון זמן עד שהגל הנכון יגיע או עד שדג הזהב ייתפס ברשת, פשוט להסתכל על המסך ולעמוד בפתויים, כי משהו קורה שם, זה נראה כמו עסקה בטוחה, אמנם היא לא על פי החוקים שלי אבל אני חייבת להיכנס ואז בדרך כלל אני מפסידה. וישנה גם תאוות הבצע שגורמת הרבה פעמים לא לצאת בזמן לרצות להרוויח עוד ועוד ושוב גם כאן רוב הסיכויים שבמקרה הטוב אני נשארת בלי כלום.
המסחר גם משקף את ההרגשה שלי לגביי עצמי, אם אני חולה או חושבת שאני לא ראויה לא מצליחה, או שאני סתם עצבנית הסיכויים ממש טובים שאני אפסיד באותו יום.
המסחר משקף באופן ישיר את התחושות שלי לגביי עצמי ולגביי כסף ומשם מגיע האתגר הכי גדול, להאמין שאני ראויה להצלחה גם בתחום שהוא נטו אבל באמת נטו כסף שעובר מיד ליד (דבר שהוא ממש אבל ממש לא רוחני ולא מועיל לחברה בכול מקרה לא בצורה ישירה).

אם רק תרצי

על ידי נטע* » 25 ספטמבר 2007, 18:50

אוהבת את שם הדף ואת תוכנו.
משפט של רבי נחמן, הגרסא הנשית, את נמצאת היכן שמחשבותיך נמצאות. ודאי שמחשבותיך נמצאות במקום בו את רוצה להיות.
בהצלחה @}

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 25 ספטמבר 2007, 15:56

את המשפטים האילו אני מאוד אוהבת, אני לא זוכרת מאיזה ספר לקחתי אותם אבל הם עושים עבורי עבודה מצויינת
"אני אדם בריא שבתת מודע שלו עושר אינסופי, זוהי זכותי להיות עשירה מאושרת ומצליחה. כסף זורם אליי בחופשיות בשפע וללא גבול. אני תמיד מודעת לערכי האמיתי אני מעניקה מכישרונותיי ללא הגבלה ומבורכת כספית בצורה נפלאה, זה נהדר".
בעיקר אני אוהבת את המילים "זה נהדר" זה באמת מרגיש נכון אצלי.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 20 ספטמבר 2007, 18:55

בקשות ותודות
אני מאמינה בכוח עליון, ומכיוון שאני מאמינה בו, יצרתי אותו הוא קיים בשבילי, הוא שומע את התפילות שלי ומגשים אותם אם זה הדבר שצריך לקרות לי באותו רגע, הוא מקבל גם את התודות.
בכול יום כשאני לבד במכונית בנסיעה קצרה או ארוכה, אני מודה לו בקול רם, מודה על הבריאות, על הפרנסה, לפעמים על מזג האוויר, לפעמים על אהבה, בכול יום אני חושבת על הדברים המיוחדים לאותו יום שאני רוצה להודות עליהם (ותמיד יש כאילו, גם שהמצב נראה על הפנים, גם כשאנחנו חושבות שכלו כול הקיצים שיותר גרוע מזה לא יכול להיות גם אז ובעיקר אז חשוב למצוא את נקודות האור בחיים שלנו אפילו אם הן בגודל של סיכה).
רק לאחר מכן אני מבקשת את הדברים שחסרים לי.
אחד הקונפליקטים הכי גדולים בכול הנושא של חשיבה חיובית, איך בעצם אפשר לבקש משהו, כי אז זה בא ממקום שחסר ואם אין ואנחנו אומרים בקול רם שאין אז בעצם אנחנו יוצרים מציאות של חוסר והבקשות שלנו לא יצליחו, לכן קודם כול התודה והאישור על הדברים שיש, כן יש לי בריאות ויש לי כסף וילדים מקסימים ובעל נפלא אני מודה על כול זה ומבקשת עוד, עוד פרנסה, הצלחה כסופרת, עוד בריאות... אני מרוצה ממה שיש לי אני מודעת לדברים הטובים שבחיי ואני מאמינה שאני יכולה לקבל עוד ולכן אני מבקשת וכשזה קורה,אני משתדלת לא לשכוח להודות על כך, אני משתדלת לפקוח עיניים כדי לראות את הניסים הקטנים שקורים בחיי היום יום שלנו.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 20 ספטמבר 2007, 18:42

תודה על התגובות החמות, את כוחו של התת מודע קראתי ואהבתי את הסוד עדיין לא ראיתי, הדעות בקשר אליו חלוקות. אבל ראיתי את "בליפ" ומאוד התחברתי.
לפי דעתי הבעייתיות העיקרית של יצירת המציאות היא ההתמדה, אנחנו מאוד מתלהבים בהתחלה ובדרך כלל העיניינים מתחילים לרוץ בכיוון שלנו, ואחר כך שוכחים ומרפים או שדברים מפסיקים לקרות, אז אנחנו בתקופות כאלו נוטים לוותר, משום מה יותר קל לשכוח את הניסים הקטנים שקורים לנו ולשקוע במציאות הלא נוחה.
אני חושבת שבחיים שלנו היקום מזמן לנו מבחנים כדי לראות שאנחנו ראויים לדברים שאנחנו מנסים להשיג, צריך לעבור אותם בטיפוס להשגת המטרות שהצבנו לעצמינו. התשובה לדברים שנתקעים היא לשנות את האמירה החיובית, לגוון את הסרט של הדימיון מודרך לנסות להבין היכן בדיוק עולות ההתנגדויות ולמצוא דרך לעקוף אותן, לא חייבים להתעמת איתם ישירות.

אם רק תרצי

על ידי מתה_מורפוזה* » 19 ספטמבר 2007, 18:26

יופי של דף.

קראת גם את הספר 'כוחו של התת מודע'? ומה עם הסרט 'הסוד' - יצא לך לראות?
כל אלה מחזקים את מה שאת מביאה כאן.

דפים שקשורים: לואיז היי, ה סוד.
והייתי חושבת שגם הדף 100 אחוז אחריות, בהקשר של הבנת היכולת שלנו ליצור מציאות.

אשמח להמשיך לקרוא אותך. {@

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 19 ספטמבר 2007, 08:37

השיטה שהכי עובדת אצלי בדימיון מודרך
אני שוכבת במיטה מרפה את כול הגוף, קודם כול 3 נשימות עמוקות כאילו שמנפחות את הבטן, אני רגועה, אני מרפה את האיברים בגוף באמצעות דיבור בקול רם (אם נמצאים לבד) "כפות הרגליים שלי רפויות, השוקיים שלי רפויים, הירכיים שלי רפויות... וכך עד שאני מגיעה לראש, עוברת דרך הבטן, והגב הצוואר, גרון אפשר גם ריאות, לב כול דבר שזקוק לתשומת לב, אם הבעל או הילד שוכבים ליד אפשר רק בעזרת המחשבה.
לבסוף "המחשבות שלי רגועות ואני שלווה". אחרי שהגוף והמחשבה נרגעים, בתנאי שלא נרדמתי (אפשר פשוט לעשות הכול בישיבה).
אני מדמיינת את עצמי נכנסת לאולם קולנוע גדול, אני לבד בכניסה מקבל אותי הסדרן, אנחנו כבר ידידים הוא שואל אותי איך היה היום שלי ואני מספרת לו.
אני מזמינה ממנו אוכל אהוב ומתיישבת על כיסא הקולנוע, חשוב מאוד להפוך את החוויה לאמיתית, לשמוע את הרעש של המקרן או אולי של מיזוג האוויר, להריח את הריח המיוחד של הקולנוע (פופקורן שרוף), לחוש במגע העור או הקטיפה של הכיסאות, אפשר להיות יחפים ולהרגיש בגומי הקר של הרצפה, לשמוע את המקרן מתחיל לעבוד, את המסך נפתח, להרגיש את הטעם של המשקה שאני שותה ממנו, הסושי הטעים שהזמנתי, ככול שנרד יותר לפרטים כך התת מודע שלנו ישתכנע שמדובר בדבר האמיתי וזאת כול המטרה, כי התת מודע שלנו לא מבחין בין חלום למציאות לכן הרבה פעמים המחשבות השליליות שלנו פשוט דופקות לנו את החיים.
לבסוף המסך עולה (ברעש כמובן) ואני רואה את עצמי עומדת מול קהל ומרצה על חשיבה חיובית ועל התחומים שבהם היא עזרה לי (בריאות, הספר שלי, וכסף).
כמובן שכול אחד מדמיין את החלום שלו, אל תשכחו לרדת לפרטים הכי זהירים כדי שהחוויה תהיה אמיתית, צריך להינות מהדימיון להיסחף לתוכו, אם לדוגמא התסריט שבחרתן לא מרגש אתכן, אז יש התנגדות בתת מודע, להחליף תסריט שכן יהיו כלולות בו הבקשות שלכן אבל בצורה עקיפה, לי לדוגמא מאוד הפריע לדמיין את עצמי עשירה (פחד מהצלחה כבר אמרנו?) אז בגלל זה החלפתי את התסריט לכך שאני מדמיינת את עצמי מרצה על ההצלחה שלי בתחומים שהזכרתי.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 18 ספטמבר 2007, 12:33

משפטים חיוביים:
"אם נולדת עני, או חולה, בהחלט נראה לך שמצבים אילו נכפו עליך. אבל הם לא נכפו עליך, ואפשר במידה זו או אחרת לחולל בהם שינוי לטובה. אין זה אומר שהדבר אינו כרוך במאמץ. זה כן אומר שאינך חסר אונים, שיש בידך לשנות מצבים, ושכול אחד מכם, ללא קשר למעמדו לנסיבות חייו או למצבו הפיסי, אכן שולט בהתנסות האישית שלו". הטבע של המציאות האישית ספר סת מאת ג'יין רוברטס.
כמו כן, מומלץ מאוד הכוח לשנות של ברברה ברגר, כול הספרים של לואיס היי, הספרים של דיפאק צ'ופרה וישנם עוד רבים וטובים שכרגע אני לא זוכרת את שמם.
אני הגעתי לחשיבה חיובית ודימיון מודרך כדרך לרפא את עצמי מכיבים בקיבה, באותה תקופה בלעתי באופן שגרתי כדורים שעזרו לקיבה שלי, אבל הייתי תלויה בהם לחלוטין, כשרציתי להיכנס להיריון אמרו לי שהכדורים האילו לא בריאים לעובר, לכן חיפשתי אלטרנטיבות לריפוי שכלל טיפול הומיאופטי, דיקור סיני והחשוב מכולם שינוי החשיבה.
אני חושבת שהייתי בן אדם פסימי, היו בי המון פחדים (חלקם עדיין נמצאים) הרגשתי שהגוף בגד בי, אבל החלטתי שהגיע הזמן לשנות דברים.
אז התחלתי לשנן משפטים, 15 פעמים מול מראה (חשוב מאוד מול המראה ולהשתדל להסתכל לעצמך בעיניים וגם לחייך) הגוף שלי בריא וחזק כול מה שקורה קורה לטובתי" כול אחד אומר את המשפט שמתאים לו, אני עכשיו הוספתי גם את האלמנט הכללי.
המשפט כמובן צריך להיות בזמן הווה וללא מילות שלילה והטריק בתרגיל הפשוט הזה הוא התמדה, בהתחלה זה רץ, אפשר אפילו להרגיש בשינוי, אחר כך יש התנגדות של התת מודע ואנחנו משתעממים, פתאום דברים נכשלים, דברים שהצלחנו להשיג נכשלים או אובדים, אנחנו מיואשים או סתם משועממים, אז לא להפסיק כאן זה המבחן צריך להתמיד להמשיך, להמשיך עכשיו להמשיך כול החיים כמה זמן זה כבר לוקח 5 דקות בבוקר ועוד 5 בערב?שינוי החשיבה זה דבר שלוקח זמן הרבה הרבה זמן אין ברירה חייבים להתמיד, גם אם לא רואים תוצאות בשטח.
לפעמים קורה שלא בחרנו את המשפט הנכון, אפשר וגם רצוי להחליף מידי פעם משפטים חיוביים כאילו באחרים, אבל לא להחליף בתדירות גבוהה מידי אפשר לתת לכול משפט תקופת ניסיון של חודש ואפילו יותר.

אם יש לכם הערות או טכניקות נוספות שקשורות לנושא אשמח לשמוע ואני הכי אבל הכי אוהבת סיפורי הצלחה שקשורים לחשיבה חיובית ולשינויי המציאות האישית, אז אם אפשר לכתוב אותם כדי לעודד וללמד אחרים זה יהיה נפלא

אם רק תרצי

על ידי אינדי_אנית* » 18 ספטמבר 2007, 11:34

כל הכבוד. בהצלחה.

אם רק תרצי

על ידי שירה* » 18 ספטמבר 2007, 11:22

אישה בת 35, אימא לשני ילדים שעזבה לפני שבע שנים, קריירה אהובה בניהול פרוייקטים כדי להישאר בבית עם הילדים, מחליטה שאפשר גם אחרת.
לפניי שנה כשהגיע פחות או יותר הזמן לחשוב על עזרה בפרנסת המשפחה אני עושה רשימה של מה שיש והיכן אני רוצה להיות.
דבר ראשון - אני רוצה להיות סופרת, אני כותבת ואני רוצה, אני צריכה להמשיך לכתוב, אני בעצם לא יכולה בלעדי הכתיבה, אני יודעת שבסופו של דבר אני גם אצליח לפרסם וכול הכבוד לחשיבה חיובית.
וברור לי מעל לכול ספק שאני עדיין רוצה להיות כמה שיותר בבית עם הילדים, אני באמת אוהבת את זה, וחצופה שכמותי אני גם לא מתכוונת להיות פקידה בחצי משרה במשרד משעמם, כי זה מה שיש כרגע בשעות שנוחות לי.
אז אני מנסה להתפרנס כעצמאית מציורים, פסלים מעיסות נייר, עיצוב תיקים ומחוגים והפעלות לילדים ומגלה שגם שם המצב די קשה וכנראה שהאומנות שלי בינונית ואין לי כל כך חשק או סבלנות לילדים של אחרים.
ואז כשבעלי רואה את כול הניסיונות הנואשים שלי למצוא פרנסה כעצמאית הוא מציע מסחר אלקטרוני במטבע חוץ או במניות, אני מסתכלת עליו כמו על משוגע, אני שהראש שלה בעיקר בעננים, אין לה מושג מה קורה בחשבון בנק הפרטי שלה שלא נדבר על כלכלה עולמית, מניות, אגרות חוב ומטבעות זרים (מילים שבקושי ידעתי את הפירוש להן) ובכלל זה בהחלט מקצוע לעשירים ולא לכאילו שגרים עדיין בשכירות בקופסת גפרורים.
ומה עם פשטות מרצון, ומה קורה עם העובדה שבמקצוע הזה חוץ מלעשות כסף (אם בכלל מצליחים לעשות כסף) לא תורמים כלום לאף אחד?
אבל הוא התעקש ללמד ואני השתכנעתי וככול שלמדתי יותר הבנתי שגם כאן מדובר בי, ברגשות שלי לכסף, בפחד שלי מהצלחה ואיך אני אצליח להתגבר על כול אילו בעזרה טכניקות של חשיבה חיובית.
ומעל הכול הכלל הראשון בהצלחה בכול דבר שבוחרים לעשות, אני אוהבת את זה את הריגוש והאדרנלין, אני אוהבת את הפסיכולוגיה שנמצאת מאחורי הגרפים שאותם אני אמורה לקרוא ולהבין.
הבלוג הזה לא נועד לשכנע אף אחד לעסוק במקצוע המטורף הזה ואני רק בתחילת דרכי, אבל אני זקוקה להתחייבות כדי להצליח, אני זקוקה להתחייב לשאר האימהות שמצאו עצמן באותה פרשת דרכים כמוני, שיש אלטרנטיבות, שאנחנו לא חייבות להתפשר על החלומות שלנו רק בגלל שאנחנו רוצות להיות גם אימהות וגם לממש את השאיפות האישיות של כול אחת מאיתנו.
אפשר וגם רצוי לחשוב מחוץ לקופסא שהחברה שלנו חיה בה.
הרעיון של יצירת המציאות האישית שלך על ידי חשיבה חיובית קיים ועובד אני מתכונת לכתוב על הטכניקות שאני משתמשת בהן כדי להשתפר ולהצליח גם מבחינה בריאותית, גם בפרסום כתב היד שלי וגם במקצוע החדש שבחרתי לעצמי.
לא על המסחר בפורקס (מטבע חוץ) אני רוצה לכתוב כאן אלא על הכלים של חשיבה חיובית ודמיון מודרך ועל ההתמודדות עם הפחד שלי מהצלחה, גם כסופרת וגם מכזאת שמניבה גמול כספי.

אם רק תרצי

על ידי אנונימי » 18 ספטמבר 2007, 11:22


חזרה למעלה