אסתמה של העור

שליחת תגובה

יחסי הגומלין כולם שכל ישר, מה טעם יש בפגיעה?
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: אסתמה של העור

אסתמה של העור

על ידי בשמת_א* » 26 מאי 2019, 15:14

"לחץ נפשי" זה משהו מאוד מאוד כללי. זה יכול להיות קשור להרבה גורמים. אני מבינה שבתך גדולה מגיל 12?
כשאתה אומר ש"ניסית להוריד חלב" הכוונה לכל מוצרי החלב, כולל כל מזון שהוא "חלבי" באיזשהו אופן? (ברכיבים שלו?) או רק חלב?
ואם ניסית, לכמה זמן ניסית?
הפרופסור שציטטת מאמינה אך ורק בקשר בין אסתמה של העור לאלרגנים אפשריים שנוגעים בעור (חומרי כביסה, ניקוי והיגיינה). אין לה מבט כללי על הגוף, שלוקח בחשבון שהעור מושפע גם ממה שאוכלים ושותים (מוצרי חלב הם אלרגן נפוץ אבל לא היחיד), ולוקח בחשבון שהעור מבטא גם רגשות חזקים (למשל, צער ומצוקות אחרות).

לתפיסתי, זה לא משהו ש"נפטרים ממנו" אלא צריך קודם כל להבין אותה. מה קורה אצלה בגוף. מה גורם לתופעות האלה. אם תעלים את הסימפטומים בלי להבין או לפתור את הבעיה, כל מה שיקרה זה שבמקום שהמחלה תתבטא על פני העור (הביטוי הקל ביותר של תגובה פיזיולוגית) היא תהפוך למשהו פנימי, וזו באמת צרה!

מעניין שאתה הולך דווקא לאיבחון דרך רשתית העין, ולא לשיטות רפואיות מוכרות ומבוססות יותר, כגון רפואה סינית או הומיאופתיה. בכל מקרה, בהצלחה!

אסתמה של העור

על ידי אפי* » 26 מאי 2019, 10:37

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

לא....
אמרו לי שאסטמה של העור קשורה ללחץ נפשי אבל קשרו את זה ללימודים
אכן ראיתי שבחופש הגדול המצב משתפר ואף נעלם. אבל לא ידעתי אם לייחס את זה לתקופה הרגועה ללא מתח לימודי או לכך שיולי אוגוסט חודשי שמש ולחות....
תזונה ניסיתי בעבר להוריד חלב ולא עזר.
היום אני אלך למאבחן דרך רשתית העין שקיבלתי עליו המלצות ונראה אם יש לו בשורה בשביל הבת שלי....
אני כל כך מקוה שהיא תיפטר מזה ולא חלילה יהפוך לכרוני

אסתמה של העור

על ידי בשמת_א* » 06 מאי 2019, 10:36

אף אחד מהם לא דיבר על תזונה? 0-:
אף אחד מהם לא דיבר על רגשות??? 0-:
אף אחד מהם לא דיבר על המערכת המשפחתית???? 0-: (אסתמה מכל סוג מתבטאת את ילדים אבל זה ביטוי לקונסטלציה משפחתית מסוימת, זה לא משהו מבודד שמתרחש אך ורק בתוך הילד)

אסתמה של העור

על ידי אפי* » 06 מאי 2019, 07:40

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אז ביתי נערה שסובלת מאסטמה של העור. ולאחר הרבה מאד מאמצים ניסיונות וכספים - יש לי כמה תובנות.
  1. מסתבר שיש הבדל בין אסטמה של העור אצל ילדים עד גיל 12 שניתנת לטיפול לבין אסטמה אצל נערים ומבוגרים. מהסיבה הזו הרב שמטפל בירושלים (לא זוכרת את שמו- אולי היימליך?) לא הסכים לקבל אותנו...הוא טען שלא יוכל לעזור לה וחבל על הכסף שלנו . מצד שני הנתי שהוא מאד עוזר לילדים צעירים)
  2. הגעתי גם לפרופסור ששמעתי עליה ניסים ונפלאות. חבל על הכסף שלכם אגיד לכם בדיוק מה היא אומרת. (550 שח לביקור באורך 5 דקות וצריך 4 ביקורים בערך). היא אומרת להתקלח מים בלבד. שום סבון שמפו מרכך. שום קרם או בושם. כביסה במים בלבד!! שום חומר כביסה. החרם הזהעל החומרים הוא גורף. גם לא טבעי. גם לא אורגני. הכי חמור שיש. הדבר היחיד שאפשר אחרי שטיפה במים זה מעט לימון טבעי סחוט בבית. זהו. הבנתי שהיא ממש מצילה ילדים .....
  3. כל שאר הרופאים זוטרים ובכירים. קופח ופרטי מציעים אותו דבר . אלקום כל יום ואז להוריד בהפחתה...יום כן יום לא...ואחר כך יום כן יומיים לא...וכן הלאה עד הפסקה מוחלטת.
  4. אדרמה המוצר הטבעי הכי טוב by far
  5. גם המוצרים של forever (מוצרי אלוורה טבעיים) מאד מקלים
שורה תחתונה- אצל ילדים יש תקווה!!!! אצל מבוגרים- כבר יותר קשה.
רפואה שלמה.

אסתמה של העור

על ידי אחת* » 01 אפריל 2019, 19:58

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אשמח לשמוע תגובות על שושנה שטייף...אנחנו כבר אחרי כל הרופאים. פרטיים. קופת חולים. משחות טבעיות יקרות יותר ויקרות פחות. על סף ייאוש עם נערה שסובלת מאסטמה של העור מקומית שלא עוברת כבר שנים. האם שושנה שטייף אכן יכולה לעזור? רעיונות נוספים?

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 אוגוסט 2017, 23:47

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מנסיון של פריחה מגרדת בשם אורטיקריה, עם גירוד בלתי נסבל, תזונה ללא גלוטן פתרה את הבעיה לחלוטין, מסתבר שהרבה מחלות עור, דלקות ואלרגיות מקורן מהמעיים

אסתמה של העור

על ידי חני_פלונית_אלמונית* » 30 ינואר 2017, 16:43

טוב, אז סתם בשביל העדכון: חזרנו במפח נפש, לא היה לו מה להציע לי חוץ מלהפסיק לאכול גם קמח כוסמין (בנוסף להתנזרות שלי משאר הקמחים עד עתה) וביצים. חוץ מזה , כלום. לא משחה להרגעה, לא טיפות, לא שום דבר. מרגישה שזרקתי שוב כסף לריק.
בצר לי, מנסה לחשוב על כיוונים נוספים שיכולים לעזור (כי מה לעשות.. הילד מתגרד עדיין עד זוב דם)
מה דעתכם על דיקור סיני? שמעתי על כמה שזה הועיל להם. השאלה אם מתאים לעשות כזה טיפול בגיל חצי שנה...

אסתמה של העור

על ידי חני_פלונית_אלמונית* » 29 ינואר 2017, 23:05

תודה רבה הילה ופלונית על התגובות. מחר אנחנו מנסים מישהו נוסף מירושלים ששמענו עליו ניסים ונפלאות. מנסה להיות אופטימית, ימים יגידו... בנתיים מורחת אותו 3 פעמים ביום בקרם א-דרמה ... היחיד שלא מחמיר...): ואולי אף מועיל קצת

אסתמה של העור

על ידי הילה* » 01 ינואר 2017, 08:58

ביקשת עצות מועילות נוספות-
יש חברה צרפתית בשם "לה רוש פוזה" עם סדרת מוצרים בשם ליפיקר. מנסיוני בעבודה בבית מרקחת אני יודעת שבהרבה מקרים זה מקל. המקרה שלך נשמע חמור בצורה קיצונית. לא מאמינה שזה יכול לפתור את הבעיה אבל בהחלט עשוי להקל במשהו. לדעתי ממש שווה לנסות.
ממליצה ספציפית על השמן של ליפיקר למקלחת. (כמובן- מקלחת קצרה במים לא חמים מידי). זה שמן בסגנון של אמול אבל יותר איכותי. ומיד אחרי המקלחת- למרוח LIPIKAR BAUME AP. שזה קרם מאוד מאוד עשיר, וגם עוזר נגד גירודים.
המוצרים לא זולים. ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, בקופת חולים לאומית, ואולי בעוד מקומות.
לפעמים יש דוגמיות של הקרם ב15 מ"ל, תנסי לשאול, אולי תוכלי לקבל בחינם ולראות אם שווה לך לקנות.
מאחלת לך המון המון בהצלחה!!
עוד משהו- ים המלח. שמעתי עדויות סותרות. יש כאלה שעזר להן ויש כאלה שהחמיר את המצב.

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 דצמבר 2016, 18:56

לפלוני אלמונית - בטיפול הומיאופתי תיתכן החמרה לפני הטבה, כחלק מתהליך ניקוי וחזרה לאיזון. הכי טוב והכי חשוב לעדכן את ההומיאופת המטפל ולהתייעץ איתו, כמו בכל סוג של טיפול...

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 דצמבר 2016, 12:14

יפה ומשמח לראות פה אנשים עם הבעיה הזאת שהוקל להם. בנתיים בשתמשתי בחלק מהעצות פה, חלק עזרו, חלק לא ); ,
לילד שלי יש אטופיק ברמה קשה, הוא בן חצי שנה, יןנק בלבד, כבר תקופה ארוכה שאני נמנעת מחיטה, קקאו וחלב, - הודות להוראת ההומאופט. הוא נתן לו גם טיפות... והלילה, שוב התלקחות. הילד מתגרד ללא הפסקה, עד זוב דם, מסכן. כל הפנים שלו נראות כמו כוויה אחת גדולה והקרקפת יבשה ואדומההה... אני מרגישה שזה כבר מעבר לשליטתי, כל מה שעשינו לא עוזר, לא מקלקות באמול, (הקל בעצם קצת) לא קרם א- דרמה, לא טיפול הומאופטי שהתחלנו לפני כחודש (יש מצב שאפילו החמיר לו?! ) .... מממש מתוסכלת מהמצב!! אשמח לעצות מועילות נוספות.. אחרי הכל "אין חכם כבעל הנסיון"... ):

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 ינואר 2016, 22:18

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום רב, קוראים לי אביב, ואני סבלתי מבעית עור אטופיק דרמטיטיס חמורה מאוד, זה התחיל להתפתח בגיל 3, אז היה לי ממש בקטנה, שלא היה שום סיבה לדאגה או משהו. במשך השנים זה החריף, בגיל 10 זה התחיל להתפשט בכל הרגליים והידיים (כמובן שבכפלים) ניסינו לטפל בזה, וזה עזר, בגיל 13 לקראת 14 זה התחיל ממש להתפרץ, התפשט לי בכל הגוף, מכף רגל ועד ראש. ניסינו הכל! השתמשנו בכל הקרמים! אסטרוידים! בדקנו באינטרנט מה אנשים עשו לפניי וכו... כעבור חודש, התחלתי לגרד בזמן שאני הייתי רדום בלילות, ושהייתי קם למחרת בבוקר גיליתי שכל המיטה הייתה מלאה בדם, בגלל שפצעתי את עצמו, וזה המשיך לילה אחר לילה, והתסכול התחיל להתגבר, הייתי ממש מיואש, אני כל הזמן אמרתי לעצמי שאף אחד לא יכול לעזור לעצמי, שככה נולדתי ואין מה לעשות נגד זה.. הייתי כל כך מיואש. אין דקה אחת שלא בכיתי. ידעתי שאני הולך להיות עם זה כל החיים! לסבול כל החיים! ושאין טעם לחיי! כעבור שבוע. הלכתי לרופא ילדים, אחרי שהלכתי להמון רופאים אחרים שבכלל לא עזרו לי! אני אמרתי לעצמי, "מה כבר יש לי להפסיד" אותו רופא רצה לשלוח אותי לאשפוז בבית החולים! אני סירבתי! לא אהבתי בכלל בתי חולים, אף פחדתי מהם במקצת, חזרתי הביתה מהרופא, כולי מיואש, עצוב, כועס, מתוסכל! סבלתי מכל דקה! זה פשוט היה ממש חמור! אחרי שעה אחת, ההורים שלי ראו מה קורה איתי, לקחו אותי לבית חולים להתאשפז, אני כמובן סירבתי, אבל חשבתי לעצמי: "מה כבר יש לי להפסיד" הלכתי לבית חולים, סובל מכל רגע מהאטופיק דרמטיטיס,
במשך השבוע שהייתי מאושפז בבית החולים, עברתי טיפולים רגילים לגמרי! שימנתי את העור! עשיתי אמבטיות עם שמן אמול, ומרחתי סטרואידים, אתם בטח שואלים את עצמכם, למה סטרואידים? הרי כול הרופאים אומרים שזה יכול רק להחמיר, לעשות נזק, או אפילו יותר גרוע.. אז בואו ואני יגלה לכם סוד קטן, אסטרואידים יש להם תכונה מיוחדת היכולה לרפא את המחלה הזאת.
מרחתי כל יום! פעמיים ביום! במשך שבעה ימים סטרואידים! ושמינתי כל יום את העור בקרם רגיל לחלוטין! כעבור בבית חולים, היה ביקור רופא, הרופא ראה אותי אמר לי שיש שיפור גדול! הוא הראה לי את התמונות שלפני! ואני הסתכלתי על עצמי שאני כבר אחרי! ותאמינו לי! זה היה פשוט מדהים! אני כמובן ראיתי כל מיני צלקות על הגוף שלי, הלכתי לרופא, שאלתי אותו למה יש לי צלקות על העור, ושצלקות לעולם לא נרפאות! ושהם נשארות על גופי לכל החיים! והוא ענה לי שאלה כתמים ויעבור עם הזמן, אני בכלל לא האמנתי לו...
חזרתי הביתה אחרי החוויה שעברתי בבית חולים, וחשבתי כל הזמן על הצלקות, ולהגיד לכם משהו? אלה באמת היו כתמים, הם עברו לי אחרי שבוע-שבועיים, הגוף שלי היה נקי מהאטופיק דרמטיטיס. אני אפילו לא שמתי לב שזה עבר, בכלל שחכתי מזה, בשבילי זה היה נס! הייתי אז בן 13 לקראת 14! סבלתי מהמחלה הזאת 10 שנה!
אני לא ישקר, המחלה הזאת כל הזמן חוזרת בחזרה, כי ידוע שזו מחלה כרונית, אבל שזה חוזר, זה חוזר ממש ממש בקטנה! סימנים קטנים כאלה. ואני פשוט מורח קרמים על זה. בלי משחות, בלי סטרואידים, בלי כלום, רק קרמים הכי רגילים שיש (אקוה קרם, האהוב עליי)ואחרי יום- יומיים, זה פשוט עובר, כמובן שאחרי חודש זה שוב חוזר. אבל אני מטפל בזה. בלי לחץ. אני כבר יודע שניצחתי ממזמן! ברגע שעברתי את כל זה רציתי להגיד לכולם את החוויה הלא נעימה שעברתי, לספר לכל אנשים עם הבעית עור שניצחתי! ועם אני ניצחתי! כל אחד יכול!! פשוט תאמינו בעצמכם! אני מאמין בכם!

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 אפריל 2015, 10:00

שלום לכל הסובלים . אני בת 62 ולאחרונה סובלת מאסמת העור בפנים מאוד קשה לי , ולא יכולה לתאפר, משתמשת עם קרם של שיבולת שועל די מקל מאוד קשה ומגרד וזה בפנים מי יכול לעזור תודה

אסתמה של העור

על ידי דניאלה* » 08 מרץ 2015, 13:58

האם מישהו נתקל בתופעה של ליבוי הפריחה והגרד באזורים החשופים לשמש?
אצלנו זה קרה במקומות שכבר היו מודלקים (שילוב של אסתמה של העור ותפרחת חיתולים).
במקומות האלה החשיפה לשמש החמירה את המצב, להרגשתי, ויצרה מעין כוויה

אסתמה של העור

על ידי אופיר* » 08 מרץ 2015, 00:11

ילדי בן ה-4 וחצי סובל מאטופיק, ניסינו המון דברים מוצר בשם פלא שמן עזר לו קצת, כל השאר לא כל כך
מנסים כעת טיפול אייפק בשילוב דיקור מספר ימים ללא שיפור, נמתין...
היום לאחר חשיפה לשמש, כל האזורים החשופים עם התלקחות של הסימפטומים- האם מישהו נתקל בתופעה של ליבוי הפריחה והגרד באזורים החשופים לשמש?

אסתמה של העור

על ידי מרת_פרת_משה* » 19 פברואר 2015, 07:18

מסכימה מאוד. מה שמאוד הפחית את התופעות אצלי- טיפול פסיכולוגי ממושך (ובעקבותיו ירידה משמעותית ברמת הסטרס), וגם נעזרתי בטיפול הומאופתי אצל רופאה מצוינת שמאוד עזרה בהפחתת הסימפטומים. היא בירושלים, אם מישהו ירצה אתן פרטים.

אנחנו האטופיקים קצת צריכים קבוצת תמיכה, נכון?

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 פברואר 2015, 22:57

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום, אני בן 37 וכבר שנים רבות סובל מיובש רב בעור, פריחות ופצעונים בידיים ובזרועות. בזמן התפרצות , פעם ב.., משתמש בבטאקרוטן וביום יום בדרמקול.
מידי פעם משמן את הגוף בשמן שקדים. והכי חשוב משתדל לשתות הרבה מים!!
אני לגמרי מוצא קשר ישיר בין לחץ ועומס נפשיים\ רגשיים לבין הופעת הפריחה.

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמוני* » 28 ספטמבר 2014, 19:42

מצטרף לתודות והאיחולים לפלונינית..
אגב, בשבוע האחרון התחלתי בחשיפה מבוקרת לשמש (כ-10 עד 15 דקות כל יומיים) של האיזורים האדומים והמגרדים וכרגע (טפו טפו טפו) יש שיפור ניכר בעיקר בכפות הרגליים.. גם מבחינת הגרד וגם מבחינת התאוששות העור. מקווה שימשך...
שנה טובה ובלי גירודים לכולם! :-)

אסתמה של העור

על ידי נטע* » 28 ספטמבר 2014, 11:00

שאלתי גם בדף המלצות מטפלים אלטרנטיביים, אך מנסה את מזלי גם כאן:
אני בת 30, סובלת מאטופיק דרמטיטיס מילדות, ואחרי הפוגה ארוכה ומשמחת, שוב התפרצות לא קלה. לפני שאני מפגיזה בסטרואידים וכו, מנסה לגשש לכיוון שינוי תזונתי מותאם אישית.
מכירות מישהו/י מומלצים ומנוסים? עשיתן שינוי כזה בעצמכן?
אשמח לשמוע.
תודה

אסתמה של העור

על ידי פלונינית* » 19 ספטמבר 2014, 13:24

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום פלוני
גם אני סובלת מאטופיק דרמטיטיס מאז שאני ילדה ולאחרונה משתמשת בפרוביוטיקה בכלל למטרה אחרת. סתם רציתי לשתף שאני לא רואה שום שינוי בינתיים, עדיין מתגרדת כמו משוגעת... מה שכן, פרוביוטיקה עובדת לי יופי לדברים אחרים, אז לדעתי לא יזיק לנסות, מקסימום יהיה קצת שיפור באיכות החיים בתחומים אחרים. אגב, אצלי שמתי לב שהתפרצויות קשות נוטות להיות סביב שינויים הורמונליים. אולי לגבר קצת יותר קשה לשים את האצבע על נקודות של שינוי הורמונלי, אבל כדאי לשים לב.
לאם הפלונית, עם הילד שבוער לו האף (אם את עוד כאן): לא שמעתי על חוויה כזו, אבל באזניים בהחלט כן (כשהייתי ילדה הייתה תקופה של המון פצעים, גירודים, יובש, קילופים- סביב האזניים ובהמשך גם בתוך). בכלל, אצלי הפריחה והגירודים הגיעו כמעט לכל מקום משונה בגוף- אחרי הפוגה זה צץ אצלי לרוב במקום חדש, במיוחד אם ההפוגה באה אחרי טיפול במשחה סטרואידית... בהחלט יכול להיות גם באף, ואני יכולה לתאר לעצמי שיובש וגירוד ברקמה כל כך עדינה זו תחושה ממש נוראית. סליחה שאין לי עצה מלבד להאמין לילד ולהמשיך לקרר... איחולי בריאות לשנה החדשה!

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 מאי 2014, 18:32

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום לכולם,
בני בן שש וחצי עם אסטמה של העור נחשב מקרה "קל"
רציתי לדעת אם יש מישהו שנתקל בגירודים ופצעים בתוך האוזן כי הדבר משגע אותו ועוד לא מצאנו פתרון... אשמח אם למישהו יש עצה
בנוסף (לא יודעת אם זה קשור) מתעורר בלילה ומתלונן "שבוער" לו האף ונרדם רק עם קרח עליו (ישן רק עם תחתונים מזגן על קירור ובלי שמיכה..) באופן כללי מגרד לו האף או שיש לו נזלת , תכשירים לנזלת אלרגית לא עזרו והרופאים לא נתקלו במקרה כזה של תחושה שהאף בוער.... מישהו חווה דבר כזה ויש לו פתרון ??
מתפללת שיהיו לו לילות שקטים!!!

אסתמה של העור

על ידי אורלי_נ* » 06 מאי 2014, 01:54

באמת שאלה טובה. אני בעצמי סובלת מאטופיק וגם מניקה ולא חשבתי על הכיוון הזה. שווה בדיקה. תבדקי אצלך ואבדוק אצלי. לצערי (אני לעיתים נדירות משתמשת במשחה שמכילה סטרואידים במינון מאוד נמוך כי "העור זוכר" ומאוד קשה להשתמש אחר כך בחומרים עדינים יותר) כשיש התפרצות מאוד קשה להתמודד איתה. אצלנו מדובר באלרגיה שקיימת אצל אחיותי והילדים שלהן, אחי ובנותיו, אני וילדי. ממש מבאס. בדיוק עכשיו קיבלתי לעשות בדיקות דם ספציפיות לאטופיק, לפחות אוודא שבזה מדובר ולא אלרגיה למשהו אחר (שאז אם כך, הגיע הזמן לגלות מה זה)

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 מאי 2014, 01:22

הבת שלי התחילה לקבל מטרנה בגיל 10 חודשים תוך כדי שהיא ינקה עדיין (אצל המטפלת) והפסיקה לינוק בגיל שנה (גמלה את עצמה)
ואני חושבת שגיל 10חודשים זה בערך הזמן שהתחיל לה האטופיק דרמטיטיס, ורק היום זה מתחבר לי.
עכשו היא כבר גדולה אבל עדיין יש לה אטופיק קל אך מגרד ומציק,כל היום היא מתגרדת. ואני ילדתי שוב ומניקה שוב. האם יעזור לתת לה חלב אם בכוס?האם יעזור למרוח את החלב שלי על הפצעים שלה?

אסתמה של העור

על ידי נ_נח_נחמ_נחמן_מאומן* » 02 יולי 2013, 15:17

שלום,ישר כוח על ההצעות. אמן שלכולם יעבור במהרה ובשלום!

התינוק שלי בן חודש וחצי רק והתחיל לו... חזר שוב עכשיו אחרי המשחה הסרואידית. מנסה צמחי מרפא סיניים שאני לוקחת ועובר בהנקה... אבל עד אז חייבת משהו שירגיע... שמן קוקוס זה טוב או עדיף משחת צמחים?

בקיצור נקווה לטוב בעזרת השם.

אסתמה של העור

על ידי מור_כץ* » 22 אפריל 2013, 12:08

בטח! זה סבון BODY BAR שהוא אל סבון של חברת ניו סקין
ניתן לקנות אותו דרך סוכנים בלבד
לכל מי שצריך אפנה אותו לחברה - המייל שלי הוא [email protected]
שווה בדיקה , אני יודעת כמה הבעיה הזאת מטרידה הרבה הורים וכל מי שמשתמש בו כפתרון מודה לי על כך מאד,כך שאשמח לסייע :-)

אסתמה של העור

על ידי אורית* » 17 אפריל 2013, 22:58

שלום מור,
את מוזמנת לומר את שם הסבון, אם המלצת עליו כול כך.
תודה.

אסתמה של העור

על ידי מור_כץ* » 17 אפריל 2013, 22:25

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

חברה שלי שלבן שלה יש אסטמה של העור סיפרה לי שלא משנה מה היא ניסתה שום דבר לא עזר
המלצתי לה על סבון טוב שאני משתמשת בו שנים (לי אין אסטמה של העור..בלי קשר אבל זכרתי שמישהי פעם אמרה לי שהוא ממש עזר לבן שלה)
היא אמרה לי למה לא, ניסיתי כבר הכל..תביאי
ניסתה ווואלה זה עזר לו מאד ולא רק זה, היא המליצה הלאה לכל מי שהיא מכירה שיש אותה בעיה..
הסיבה שאני כותבת את זה כאן בבלוג היא כי אני יודעת כמה מתסכל שיש לילד שלך משהו ואתה לא מצליח למצוא מה שיעזור לו
במקרה שלי זה ריפלוקס.. לילדים שלי יש ריפלוקס( עכשיו כבר בת שנייה) אבל עם הילד הראשון הייתי פשוט מתוסכלת ועוד ניסיתי להניק..אם מישהו היה
ממליץ לי על גרויקול או על אינפמיל מההתחלה, הוא היה חוסך לי הרבה הרבה הרבה עוגמת נפש ולילד שלי היה יותר טוב
אשמח לעזור מי שמעוניין לרכוש את הסבון או להפנות אותכם לאן שצריך...
בברכה,
מור

אסתמה של העור

על ידי שירלי* » 26 מרץ 2013, 12:45

תיקון s.l.s וכמו כן s.l.e.s

אסתמה של העור

על ידי שירלי* » 26 מרץ 2013, 12:43

טוב אז אפשר למנוע אסתמה של העור ע״י הפסקה של שימוש בחומרים שמכילים s.m.s וכמו כן s.m.e.s אשר נימצאים בשמפו ובסבון של כולנו ולעבור לשמפו של ממי קר שמפו קלנדולה ולסבו בג׳ונסון או בלנאום בלבד . לגבי הגרד תרופה ניפלאה זולה ונזילה וזלין . אני אמא ל2 ילדים אטופים הגענו לד״ר בן אמיתי פרופסור קיוויתי ועוד עד אשר גיליתי את הוזלין. לבן שלי היו פצעים ברגליים במשך שנה וחצי שניראו כאילו מישהו כיבה לו סיגר על כל הרגליים וכמו שכולכן הבנתן כבר שום טיפול קונבנציונלי או הומאופטי לא עזר . עד לגילוי הוזלין שטיפל בפצעים והותיר עור חלק . בכל התקף שיש מאחורי הבירכיים ,מרפקים רק וזלין

אסתמה של העור

על ידי אמא_של_ניר* » 24 פברואר 2013, 21:56

שמעתי פעם הרצאה של הומאופטית שמאוד התחברתי לגישה שלה, נדמה לי שקראו לה איילת, היא גרה בכליל.
המחיר קצת יקר אז ניסינו לחסוך והלכנו להומאופט דרך כללית - ינקל'ה בטבריה.
בסופו של דבר המחיר יצא דומה כי על הפגישה שילמנו פחות אבל על התרופות הרבה יותר..... אז ממש היה לי חבל שלא הלכנו לאיילת למרות שגם ינקל'ה היה בסדר גמור....

אסתמה של העור

על ידי לו* » 23 פברואר 2013, 00:42

אשמח לקבל המלצה להומאופט/ית באזור חיפה וקריות (אפשרי גם עד נהריה וכרמיאל) שעזר לאטופיק דרמטיטיס...

אסתמה של העור

על ידי אמא_של_ניר* » 19 פברואר 2013, 22:12

אני יודעת שלא טוב קרמים (אסטמה של העור, אם חוסמים אותה יכולה להפןך לאסטמה בריאות)
אנחנו הלכנו להומאופט כשהפיצקית היתה בת 3 חודשים, והתרופה ההומאופטית עזרה מיד.

אסתמה של העור

על ידי לו* » 16 פברואר 2013, 23:09

שלום, גם אצל ביתי בת שנה ושמונה חודשים אובחנה אסתמה של עור. חייבת לציין שהפריחה מתפשטת במהירות וכל פעם אני מגלה אזורים חדשים... אשמח לדעת איזו משחה טבעית עזרה לכם ולא גרמה להרגשת שריפה. הקטנה די שונאת את מריחת הקרם ומסתכלת אלי בעיניים מתחננות להפסיק, בוכה ומתפתלת. כמובן שבמקביל אני מנסה להגיע לשורש הבעיה (ככל הנראה מוצרי חלב כי עד גיל שנה הייתה רגישה להם אפילו דרך הנקה, ולכן נמנענו ביחד מכל מוצר שיש בו מרכיבים חלביים).

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 נובמבר 2012, 22:37

עוד טיפ פשוט מהרופא ילדים שלנו שעבר במקרים של אטופיק קל יחסית בהתחלה: הוא טוען שבספרי רפואה כתוב שמוכח שסבון לילדים של dove הוא סבון מאוד מועשר בלחות ומאוד טוב לאטופיק.
סיפר לי את זה הרופא וגם אמר שהוא זוכר את זה מאוד טוב כי הוא הופתע, כי בד"כ בספרי רפואה אין המלצות ספציפיות על פירמות. ובמקרה הזה כן.
גם במקרה שלנו, מוכח כעובד. לפחות במקרים קלים ולא התלקחויות חמורות שטופלו אך ורק בשימוש בסבון הזה.

אסתמה של העור

על ידי כוכבית_בוקר* » 20 נובמבר 2012, 12:32

תינוקת בת שלושה חודשים עם מין חיספוס- יובש בברך ובלחיים. האם לדעתכם אסטמה של העור? אולי משהו אחר?
איך הייתם ממליצים לטפל?

אסתמה של העור

על ידי ניבה_שקד* » 11 נובמבר 2012, 09:25

גם אני השתמשתי מעל שנה בקליר קרם והתאכזבתי לגלות שהיא לא טבעית. עד שכבר הייתי רגועה שמצאתי פתרון, עכשיו עליי להמשיך שוב במסע החיפושים אחרי הקרם הטבעי שיעזור לי. ממש מאכזב !!!

כל קרם 100% טבעי שמכיל חמאת שיאה עם שמנים צמחיים נוספים, עוזר מאד להרגעת הגירוד ולהפחתת הפריחה. אשמח לשלוח לך דוגמית של חמאת השקדים שלי, שמכילה חמאת שיאה ושמן שקדים. זה תמיד עובד מעולה בהרגעת דרמטיטיס. אם את מעוניינת - תשלחי לי הודעה בצור קשר" באתר שלי: http://www.shaked-natural.com/index.php?tPath=[po]3 10[/po]

אסתמה של העור

על ידי אביבה* » 09 נובמבר 2012, 18:24

_פעם היתה משחת פלא שנקראה A1 COOL שנעלמה מהמדפים והיום יש רק A COOL בלי ה 1
היא פחות עוזרת_
בדיוק קראתי באתר של החברה על המשחה הזו, בלי ה 1.
האם מישהו נוסף ניסה? היא עוזרת?
שוקלת לנסות...
תודה.

אסתמה של העור

על ידי טליה* » 06 יולי 2012, 10:35

שלום,
האם שרשרת עינברים עוזת להלה על אסטמה של העור?
קראתי שוט שהיא כן עוזרת לאקזמות...
תודה
ושבת שלום
טליה

אסתמה של העור

על ידי תמרקה* » 28 דצמבר 2011, 22:21

חודש טבת שמח

לבני היקר יש א.דרמטטיס.
פעם היתה משחת פלא שנקראה A1 COOL שנעלמה מהמדפים והיום יש רק A COOL בלי ה 1
היא פחות עוזרת
אם למישהו יש את המשחה הראשונה והוא לא רוצה להשתמש בה- כי היו פירסומים שהיא עם סטרואידים- אני אשמח מאוד לקבל אותה!!!!!!!!!!!!!!

בנוסף- האם עוד מישהו נהנה משימוש בכורכום?

תודה וחיים בריאים

אסתמה של העור

על ידי אמא_אלמונית* » 18 נובמבר 2011, 19:05

ביתי ( כיום בגילהגן ) קיבלה ממני את האסטמה של העור.

אני רק בגיל מאוחר (25) נפתרתי סופיתי מההתקפים החמורים מילדות בקיפוליי הידיים והרגליים במפרקים-

כמובן שהחשיפה לחומרים כימקליים - בכביסה ובשאר מטלות הנקיון משאירה גרד בכפות הידיים - אחרי מעט אקווה קרם וג'ל אלוורה העור נרגע.

נואשתי ממשחות כגון בטאקורטן, אפלומיצין אלוקום ועוד עם סטרואידים - לילדה מצד אחד הללו גרמו להטבה אבל יחד עם זאת לקימוטים וייבוש העור-וזה ממש לא יפה

עברנו לטפל בילדה לסירוגין באנטי היסטמינים מרופא העור בקופה
וזאת למשך מספר חודשים: אריוס (סירופ).
אכן היתה הטבה עם הסימפטומים של האודם יובש הגרד - אבל מנגד: העור שלה הפך למקומט ואדמומי שוב-

ברגע שהפסקנו לתת את האנטיהיסטמינים פנינו לשם איבחון אלרגי. ( בעונת הסתיו)
לא מצאו שום דבר אצלה בבדיקות שקשור למזון - לאלרגיה.לא תותים לא חלב ביציים - ולא כלום.

לצערי, לאחרוננה נתתי לילדה אנטביוטיקה כי הופיעה לה נגע מוגלתי בברך.

5 אני מנסה לילדה את הפרוטופיק ( שזה דיי יקר) (למרות האזהרה הישנה ש ה FDA) בהמלצת ד"ר בן אמיתי (!!!) ,
יחד עם הרבה לחות 3 פעמים ביום צטרומקרוגול+ אמבטיות פושרות ומקווה לרפואה שלמה.


התכשירים Aderma אדרמה, לא עבד אצלנו כלומר לא פתר את הבעייה וגם לא האטטופיק קלייר בתחליב או משחה- הילדה התנגדה וטענה שזה שורף לה כשמורחים לה..

יש למישהו המלצה לרקיחה בנוסף לכורכום+ שמנים ( זית ) ושהייה בחמת גדר ?

אשמח להמלצה על הומואפט/ית בתחום במרכז.

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 אוקטובר 2011, 21:51

גם אני השתמשתי מעל שנה בקליר קרם והתאכזבתי לגלות שהיא לא טבעית. עד שכבר הייתי רגועה שמצאתי פתרון, עכשיו עליי להמשיך שוב במסע החיפושים אחרי הקרם הטבעי שיעזור לי. ממש מאכזב !!!

אסתמה של העור

על ידי אמא_שלה* » 26 ספטמבר 2011, 13:21

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אילו נזקים יכולים להופיע בשימוש היומיומי בקליר-קרים על פניה של הבת שלי (1.4) במשך כשנה?

אסתמה של העור

על ידי מוכרחה_לעדכן* » 28 אוגוסט 2011, 20:05

בזעזוע ובצער אני מוכרחה לעדכן שהמשחה קליר קרם, שהמליצו עליה כאן, ושהשתמשתי בה בדבקות, נמצאה כמכילת סטרואידים.

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 יולי 2011, 08:41

מריחת שתן היא דבר חיצוני לגמרי. התופעה אומנם על העור אך מגיעה מבפנים. לכן הייתי מציעה לך ריפוי שעובד מבפנים החוצה ולא הפוך.
ממליצה על הומאופתיה קלאסית.
בהצלחה.

אסתמה של העור

על ידי פייגה* » 13 יולי 2011, 08:33

מחפשת מידע האם מריחת שתן על מקום הגירוי יכולה להועיל, אנחנו עם ילדה בת שנתיים וחצי שממש סובלת

אסתמה של העור

על ידי יש_לי_אוצר* » 29 יוני 2011, 00:10

מתרגשת לספר שאחרי שניסינו מגוון משחות קרמים ושמנים גיליתי את הskin saver של מורז שעשה הבדל עצום במצב העור של האוצרית. המשחה קיימת בכל פארם ומחזירה לבת שלי את העור למצב נורמלי (התחלנו רק לפני כמה ימים ועדין יש פצעים כתוצאה מהגירודים שהיו, אבל השיפור מדהים!!!)
בנוסף, החלפנו לקרם אמבט של וולדה שגם עזר למצב העור (לעומת סבונים אחרים שניסינו).

אסתמה של העור

על ידי פצנט_של_ד''ר_אילן_זמיר* » 15 יוני 2011, 00:48

תאמרו לו שהרב רועי דוידי יפנה אותכם והוא יספר לכם ותאמרו לו שיראה לכם תמונה שלי לפני ואחרי

אסתמה של העור

על ידי פצנט_של_ד''ר_אילן_זמיר* » 15 יוני 2011, 00:45

אני חולה באטופיק קשה ביותר כשהייתי מטפל בסטראואידים הגעתי למצב שהישתבשו לי המערכות כגון דופק לב 140 במנוחה ולחץ דם גבוהה ועוד הגעתי לד"ר אילן זמיר וע"י טיפול ובעיקר משחה יחודית היום אני כאחד האדם ברוך ה' היכנסו לאתר שלו דרך השם ותהנו..

אסתמה של העור

על ידי הלית* » 02 יוני 2011, 06:13

אכן המשחה של נצח ישראל מצוינת, שווה את משקלה בזהב (גם מבחינת המחיר). אנחנו במקרה של גרד חמור גם נותנים פניסטיל בטיפות לפני השינה.

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 יוני 2011, 22:18

בבית מרקחת ההומיאופטי שבת"א זה שנמצא בנצח ישראל יש משחה שנקראת skin cream forte
אני מכורה אליה... אנחנו קוראים לה המשחה הקוסמולגית, ולאחרונה גיליתי שהיא מכילה רק... קלנדולה וארניקה,
והיא עוזרת וממש עוזרת לאקזמה המרגיזה הזו שיש לי מילדות... וגם לילדי...
היא מאוד שומנית, כך שיש לי הרבה כתמים על הסדינים, וקצת מנטרל למרוח אותה ביום, אבל בלילה, או בלילה... היא עוברת כאן אצל כולם.

אסתמה של העור

על ידי אביב_אטופיק* » 19 אפריל 2011, 14:00

היכן ניתן לקנות חמאת שיאה? מה עושים כשיש גרד באיבר המין של תינוק בן שנה עם אסמת עור? :(

אסתמה של העור

על ידי יוטי_בעיר* » 17 מרץ 2011, 21:30

יוטי - זו אני שהמליצה על אמיר קלי. ממש כדאי לך להרים אליו טלפון
בנתים המצב ממש טוב. הוא גם מקבל טיפולים ממני :-) וגם חלק ונעים מהשמן קוקוס.
אני אדחה את זה בנתים עד ההתקף הבא, אם יהיה.
המון תודה (()) .


אני מורחת לו חמאת שיאה מעורבבת עם טיפת לבנדר.
זה משפר את המצב? כי אם כן אז לא צריך עוד דברים. לוקח כמה ימים עד שזה עובר, יש כתמים מחוספסים כאלה על העור ולוקח לזה זמן לעבור.
אני מרחתי כמה פעמים ביום (ואני מורחת שמן קוקוס וזה נראה לי בערך אותו דבר) וקילחתי רק עם שמן אחרת המים הציקו לו והוא בכה במקלחת :-( .
תרגישו טוב @} .

אסתמה של העור

על ידי ירח_לבן* » 16 מרץ 2011, 22:17

היום אבחנו אצל הקטן אטופיק דרמטיטיס. לא נראה לי שזה חמור מאד, אך כן מכסה איזורים נרחבים, צידי הגוף והמרפקים בעיקר.
אני מורחת לו חמאת שיאה מעורבבת עם טיפת לבנדר.
יש המלצות על שמנים נוספים שכדאי לשלב?

אסתמה של העור

על ידי קרן_שמש_מאוחרת* » 08 מרץ 2011, 15:18

יוטי - זו אני שהמליצה על אמיר קלי. ממש כדאי לך להרים אליו טלפון. הוא העלים לי בעית עור של שננניייייםםם...

אסתמה של העור

על ידי יוטי_בעיר* » 08 מרץ 2011, 13:25

תודה @}

דיקור
למדתי טווינה (ועסקתי בזה שנים), עברתי על הספרים שלי ומצאתי טיפול לילדים (שהוא שונה מטיפול במבוגרים) לריאות שזה המרידיאן שגם אחראי על העור (ועל יובש באופן כללי בגוף).
עכשיו הוא מקבל כל יום טיפול לחיזוק המערכת החיסונית של הגוף עם תוספת לריאות.

בשמן קוקוס או חמאת שיאה
כן, שני אלה הגיעו אלי הביתה בדיוק בשביל זה. שמן קוקוס לא מזמן קניתי ושמן שיאה המטפלת שלו הביאה לו שבוע שעבר.

גם טיפול ריאות וגם השמנים זה כרגע למניעה, הוא לא בהתקף כרגע.

אסתמה של העור

על ידי ילדת_טבע* » 08 מרץ 2011, 08:39

צ'מעי, יוטי, אולי במקום קרם כדאי למרוח אם את מרגישה שאת ממש ממש חייבת, בשמן קוקוס או חמאת שיאה. כשמרחתי את ביתי בשמן קוקוס על האסון שנקרא אטופיק דרמטיטיס שלה, זה לא העביר את הפריחה האיומה אבל הפסיק את הגרודים שהחריפו אותה והכניסו לתוכה זיהומים. היא בעצמה אמרה שזה נעים לה מאוד (ואני התאפקתי נואשות לא לאכול אותה...).
מצד שני, הצפלון שלך הוא עדיין צפלון ואם לי היה את השכל הייתי לוקחת את בת השש אוטוטו שלי כבר בפריחה הראשונה שלה (בגיל שנה) לדיקור כי ככל שנותנים לזמן לחלוף זה הופך לכרוני ועיקש יותר ועכשיו היא בעצמה כבר לא משחררת והדיקור שניסינו בחודשים האחרונים, בפעם השניה, נכשל...

אסתמה של העור

על ידי יוטי_בעיר* » 07 מרץ 2011, 22:25

איזה קטע, ממליצים פה כמה הודעות מעלי על הרופאה של הילדים שלי מכרכור. היא באמת נהדרת.

עכשיו לענין:
אם הגוף מתנקה ממשהו באטופיק דרמטיטיס, כמה זה טוב למנוע את הפריחה הזאת?

(אמרה יוטי בשבוע בו העור של התינוק הצפלון שלה יבש נורא והיא מורחת עליו קרם כי היא מפחדת שהוא יחטוף פריחה ויהיה מסכן)

אסתמה של העור

על ידי ולריה_י* » 07 מרץ 2011, 21:45

ואני רוצה להמליץ על פרידה מחיתולים...
היתה לו פריחה מזעזעת ממש, שהפכה כבר למוגלתית ומזוהמת, הורדנו חיתולים בלבד בלילה, וזה עבר לבלי שוב. כבר חצי שנה אחרי ואין כלום!
בנוסף עברנו לשמן אמול במקלחת.

אסתמה של העור

על ידי guest* » 07 מרץ 2011, 08:15

אני רוצה להמליץ על הסבון משמן נים של "מיכל סבון טבעי ".
זה פשוט מדהים !!! ממש קשה להאמין.
להשתמש בסבון בכל פעם שצריך סבון : שטיפת ידיים, למקלחת, הכול. זה קצת מייבש, אז אולי עדיף להשתמש בזה רק איפה שצריך.
היא מכינה את הסבונים בעצמה בבית, הם טבעיים לחלוטין, ללא כל תוספות מלאכותיות למעט הנתרן הידרוקסיד הנחוץ לספוניפיקציה.
בון נים ממש ממש עוזר.

אסתמה של העור

על ידי יעל_גלעדי* » 15 פברואר 2011, 17:47

שילוב של דיקור צמחי מרפא ותזונה זה מה שבעלי (המדקר) ואני (הנטורופתית) עושים, כל אחד מאיתנו נותן למטופל את מה שהוא יודע והמטופל יוצא מרוצה ובריא. אשמח לתת פרטים נוספים בyaeli2307 ב גימייל

אסתמה של העור

על ידי הערסית_מהשכונה* » 15 פברואר 2011, 17:35

משחה צמחית לטיפול חיצוני בגרד "אטופי" בהשראת 'ברא' צמחים:
שמן קוקוס
שמן נים
שמן אובליפיחה
+
שמן אתרי קמומיל כחול
שמן אתרי לבנדר

(אני הייתי מוסיפה גם קלנדולה)
אופציה שניה:
קלנדולה
אלוורה
כוכבית מצויה
קומפרי
היפריקום

*
ולמי שלא זמינים כל השמנים הללו , פשוט ללכת בינתיים לקטוף אלוורה מהשכנים ולמרוח על המקום המגרד


זה טיפה בים
אבל....

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 פברואר 2011, 08:50

יש לי המלצה, את יכולה לכתוב לי ל- hilaorshin ב- gmail

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 פברואר 2011, 03:33

אטופיק דרמטיטיס - בדיוק כתבתי המלצה חמה על אמיר קלי - מטפל ברפואה סינית שמתמחה בטיפול בבעיות עור. לי עזר מאוד.

אסתמה של העור

על ידי עננים_בקפה* » 13 פברואר 2011, 21:52

מציעה לבדוק את שיטת אייפק, אחוזי הצלחה טובים בכל הקשור לאלרגיות גם כאילו שלא ניתן לאבחן בדרך רגילה. בדף שיטת אייפק

אסתמה של העור

על ידי רותם* » 13 פברואר 2011, 21:47

מציעה לטפל ברפואה סינית- שילוב של דיקור צמחי מרפא ותזונה- הכי עוזר מכל מה שאני מכירה!
אשמח לפרט
[email protected]

אסתמה של העור

על ידי קנ_גורה* » 21 אוקטובר 2010, 09:11

מישהו שמע/משתמש במוצרים של חברת קאמדיס? המוצרים המיועדים למריחה לתינוקות?

אסתמה של העור

על ידי הערסית_מהשכונה* » 04 יולי 2010, 18:41

להגיד שאם מקבלים את זה בגיל מבוגר זה לא עובר זו הצהרה חסרת אחריות.
אם זה מלווה אותך עד היום כניראה שזה לא טופל כראוי

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 יולי 2010, 20:50

בהחלט. לי הופיעה בתקופת הצבא ומלווה אותי עד היום.... לצערי, ככל שידוע לי כאשר מקבלים את זה בגיל מבוגר זה לא עובר וצריך לשמור על אורח חיים רגוע כדי שלא תתפרץ. כדי לפנות לרופא כדי לאבחן אם זו אכן המחלה.

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 יוני 2010, 22:49

מישהו יודע אם יתכן שאסתמה של העור מופיעה לראשונה בגיל מבוגר מבלי שהופיעה בילדות או בנעורים?

אסתמה של העור

על ידי שירה* » 23 יוני 2010, 20:36

גם אנחנו ניסינו את התרופה של זיאד מבית מרקחת הדר. שאלתי אותו (אחרי השימוש...) ויש בה סטרואידים. במינון נמוך מאד, אבל יש.
גם לנו העלימה תוך יומיים אבל חזר באותם מקומות.

אסתמה של העור

על ידי זה_נשמע_כמו_פרסומת* » 20 יוני 2010, 13:31

ולא אמינה במיוחד
לא מאמינה שמשחה חיצונית יכולה להיות הפתרון לאסטמה של העור, אולי להביא הקלה
פתרון אמיתי מטפל בגורם לבעיה ולא בסימפטום

אסמטית עור לשעבר

אסתמה של העור

על ידי תרופת_הפלא_לאסטמה_של_העור_בדוק* » 20 יוני 2010, 11:58

יקיריי וייקירותיי,

קליר קרם- הפיתרון לאסטמה של העור....
משחת הפלא הטבעית של דר היימליך! חבל על הזמן..
עזר כבר בערך ל8 אנשים שטופלו במשחה.. כל מי שהצעתי לו עזר לו.. וכמובן לבני היקר...
אמנם זה חוזר לעיתים אך גם בסטרואידים ההתקפים חוזרים אך פה זה טבעי!!
קליר קרם- 077-2006929 http://www.clearcream.co.il/?gclid=COGL ... 2AodKSaXQw

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 יוני 2010, 07:46

אנא מחכה לתשובתכם בבנושא שריפה בכף הרגל וכף וגב היד והאם זהו התחום ששושנה מכירה - אנא המלצתכם לכל רעיון שניתן מפלונית אלמוניצת

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 יוני 2010, 07:44

מחכה לתשובה בנושא שריפה בכף הרגל וכף היד האם הבעיה מוכרת ואם ישנה איזהו שהיא הצעה עזרה בנושא ולאן לפנות

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 יוני 2010, 02:09

ישנה תופעה של שריפה בכף הרגל וכף וגב היד - כאשר אין סכרת והבדיקות מראות שהן גם בסדר - האם יכול להיות שזו מחלת עור עצבית או משהו בדומה אגב מקבלת קורטיזון לפי המלצת הנורולוג האם שמעת על תופעה כזו ואם כן אשמח לשמוע ממך אם תוכלי לעזור לי מקרית אונו

אסתמה של העור

על ידי דנית_צור_אלמוג* » 11 מאי 2010, 16:32

ראיתי שמישהי שאלה מזמן מזמן לגבי משחת clear cream. אני ניסיתי אותה עכשיו בעקבות המלצה של חברה ונראה שהיא ממש עוזרת!
לבת שלי, בת 8, היתה פעם ראשונה אדמומיות, כמו כוויה, בבית השחי ואז מעין פריחה מתפשטת על החזה והבטן, ואחרי 3 ימים מריחה של המשחה, זה נעלם כמעט לחלוטין.
לחברה שלי, שהבן שלה סובל מאטופיק דרמטיטיס במשך שנים וניסתה ה-כל, הקליר קרים גם שיפרה מאוד את המצב.
החברה שהמליצה לנו אמרה שזה עבד כל כך טוב, שקשה להאמין שמדובר במרכיבים טבעיים בלבד - ארניקה, אלוורה, קלנדולה....
מחיפושי באינטרנט הבנתי שמייצר אותה ד"ר היימליך, וקניתי אותה בירושלים בבית המרקחת בקק"ל, רחביה. יש להם אתר www.clearcream.co.il.
כמובן, יקר לאללה - 130 ש"ח לקופסה של 50 מ"ל.

אסתמה של העור

על ידי תותים_עכשיו* » 11 מאי 2010, 13:25

אז רציתי לעדכן בתחום התכשירים הקוסמטיים- הרפואה המערבית התקדמה ויש קרמים בלי סטרואידים. קטונת קיבלה מרשם לאטופיקלייר (גם קרם וגם תחליב). בנתיים (אחרי יומיים) יש שיפור ניכר באדמומיות, אבל היא עדיין מתעוררת מהגירודים. זה גם מתפשט ליותר קפלים, אבל משום מה אני לא מקשרת את זה לקרם אלא למזג האויר (היא נורא מזיעה).
ורציתי להמליץ על רופאת ילדים- ד"ר ילנה ממרפאת כללית בכרכור- יחס אישי וחם, משתדלת להשאר בתחום הטבעי, לפחות כך נראה מנסיוני הקצר. דרך אגב, שמתם לב שכשמדובר ברופאה אז קוראים לה בשמה הפרטי? שלא נחשוב בטעות שזה רופא, או שזה סוג של הקטנה?

אסתמה של העור

על ידי חוט_השני* » 11 מאי 2010, 10:58

קלמנ טינה אצל מי טופלתם?

אסתמה של העור

על ידי קלמנ_טינה* » 10 מאי 2010, 21:54

מצטערת להפריך תיאוריה נחמדה
מצטרפת להפרכה: בשנה שעברה התחלנו את הקיץ עם אטופיק מזעזע לבת השנה-וחצי, בלי שום חיסונים בכלל.
דיקור סיני אחד פתר את הבעיה בצורה מרהיבה. קיבלנו גם צמחי מרפא סיניים, אבל היא בשום אופן לא הסכימה לבלוע את התרופה המרה.

אסתמה של העור

על ידי תותים_עכשיו* » 10 מאי 2010, 20:03

גם אני קראתי את הדף ועוד כמה אתרים. שאלותיי-
הקטונת יונקת בלבד. האם אני צריכה לעשות שינוי בתזונה שלי?
במקום אחד היה כתוב אמבטיות קצרות ובאחר ארוכות. למי יש עצה?
ומה המסקנה לגבי משחת הפלא מפרדס חנה?
תודה

אסתמה של העור

על ידי תותים_עכשיו* » 10 מאי 2010, 19:43

_בואו נעיז לראות את הקשר -בשנה הראשונה להיוולדנו אנחנו מקבלים 28 מנות חיסון אם לא יותר....
החומרים המוזרקים לגוף הם כימיים ומסוכנים ובמקום לחזק את המערכת הם לרוב מחלישים אותה.
ואז האחוזים של הלוקים באטופיק גדל ואנחנו מתפלאים למה??? וממשיכים לחסן._

מצטערת להפריך תיאוריה נחמדה... הקטונת בת 5 חודשים, לא קיבלה חיסון מימיה, והיום אובחנה כסובלת מאטופיק. אז כנראה שזה לא בגלל חיסונים (לפחות אצלה).

אסתמה של העור

על ידי אשכר_ש* » 18 מרץ 2010, 20:11

אפשר עם וולדה או שמפו של עומר הגליל.
בד"כ זה לא ממש מעביר את הפריחה, צריך לרפא את הסיבה לפריחה על כל תסמיניה ומאפייני האדם שחולה בה.

חשבת על טיפול הומאופתי קלאסי? מנסיוני יש תוצאות מאוד יפות בטיפול באטופיק דרמטיטיס (וכמובן שגם דברים אחרים).

בריאות שלמה,
אשכר.

אסתמה של העור

על ידי טל* » 18 מרץ 2010, 10:40

בתי בת שנתיים וחצי סובלת מאסתמה של העור כבר לפחות שנתיים
פריחות וגירודים בכל הגוף
הקצנה בעונת האביב, החמסינים והפריחה
קראתי את כל הדף
אמבטיות בלי סבון ובשמן- סבבה
אבל באיזה שמפו לחפוף לה? וולדה?
אנחנו גם מלוכלכים והילדה די בדואית
תודה

אסתמה של העור

על ידי הילה* » 11 ינואר 2010, 12:15

שלום לכולם
אחרי שקראתי על משחת "הפלאים" מפרדס חנה דאגתי שישלחו לי אותה מהר (לאיטליה) תוך יומיים שיפור משמעותי 4 ימים הכל עבר
חבל שזה חזר כעבור שבוע וחצי לעניות דעתי המשחה לא טבעית לגמרי ואני מאוד מאוכזבת

אסתמה של העור

על ידי שולה_נעמולה* » 15 נובמבר 2009, 22:58

זקוקה למידע על טיפולי ביקום
בת של חברים מטופלת כבר שנה בביקום (היום בת 3 וחצי). אחרי איבחון קצר (300 ש"ח) התחילו בטיפול שכלל שינוי בתפריט (בעצם צמצום בתפריט: בלי סוכר, בלי קמח לבן, בלי חלב, בלי טיגון....) ותמציות שקיבלו מהמטפלת. מטפלת אמרה שזה תפריט קיצוני ל3 חודשים ואח"כ אפשר יהיה לרדת מזה לאט לאט.
הם התחילו ומייד ראו תוצאות מעולות (!), אבל הם אומרים שכשהם כשקצת מרמים ישר חוזרת הפריחה והגירודים הנוראים. גם עברו מזמן שלושת החודשים וזה לא נעלם. הם באים כל כמה חודשים לטיפול (חינמי), ומקבלים (בתשלום של 150 ש"ח) את התמציות המתאימות.
בכ"ז מומלץ למי שכבר ניסה הכל.
נעמה

אסתמה של העור

על ידי תמר_הינדי* » 07 אוקטובר 2009, 14:34

האם מישהו מכיר את התופעה הבאה: יובש במפרקים אצל תינוק בן 9 חודשים ולעיתים דימום שמופיע לפתע ונעלם כעבור מספר שעות.?

אסתמה של העור

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 ספטמבר 2009, 12:34

דליה - רעיונות נוספים לטיפול

לבתי בת ה 4 התפרץ הדרמטיטיס בגיל שנתיים.
בהתחלה טיפלנו בדרמקומבין (משחה עם סטרואידים חלשים). ההתקפים היו קלים יחסית וקצרים.
הרופאה אמרה שאין מה לעשות ושזה הפתרון היחידי ושהילדה כנראה תסבול גם בגיל ההתבגרות כי מדובר במצב חריף.
שמתי לב שכל פעם ההתפרצות קשה יותר והחלטתי להפסיק עם הסטרואידים.
היא ביקרה במהלך השנתיים האחרונות אצל 2 הומאופטים אך המצב לא השתפר (ההומאופטים גם ממליצים לא למרוח כלום ואני מכה על חטא שהקשבתי כי נראה לי שהמניעה מקרמים ומהחדרת לחות לעור רק החמירה את המצב).
לפני כחצי שנה היתה החמרה משמעותי - כל הזרועות היו מכוסות איים אדומים כמו כוויות וגם מאחורי הברכיים ובחלק העליון של הירך.
בלית ברירה התחלתי בניסוי וטעיה של המנעות ממאכלים אלרגניים.
אחרי הרבה ניסויים כרגע היא נמנעת לחלוטין מגלוטן, ביצים, תירס, סויה, אגוזים ובוטנים, צבעי מאכל, חומרים משמרים, אוכל מטוגן, אוכל תעשייתי.
במקרה שלה המנעות מחלב דווקא לא יצרה שום שיפור והיא כנראה לא רגישה למוצרי חלב.
התזונה שלה מבוסס על אורז (כולל אטריות אורז ופצפוצי אורז ופריכיות אורז), דגים, עוף, פירות, ירקות, מוצרי חלב בעיקר רזים.
במקביל משחות טבעיות כמו סטופיק / וולדה/ משחת רסקיו - מריחה פעמיים ביום לפחות
אמבטיה של 20 דקות במיים פושרים עם שמן אמול.
ממליצה מאוד לקרוא את הספר "אלרגיות סמויות למזון" בהוצאת פוקוס.
בדיקת אלרגיה רגילה לנוגדני IGA או IGE לא תגלה את האלרגיה. יש לבצע בדיקת IGG בשיטת אליסה - שלא ששים לבצע אותה בארץ מכיוון שהיא מאוד יקרה.
על פי המומחים שכותבים בספר המנעות במהלך חצי שנה מכל האלרגנים וחיזוק המערכת החיסונית ומערכת העיכול במקביל יביאו להחלמה וניתן יהיה לחזור לאט לאט לאכול הכל.
אנחנו לא בצענו בדיקת IGG כי עדין לא איתרתי מכון שמבצע- במקרה שלנו ההמנעות היא תוצאה של ניסוי וטעיה.
המצב כרגע מעולה הבעיההעיקרית היא שהפריחה /הגרד והכתמים האדומים עברו אבל הם התחלפו בכתמים לבנים שנראים כמו כתמי פגמנטציה ואני חוששת שיש פגיעה קבועה בעור.
האם מישהו חווה תופעה שכזו?רעיונות לטיפול?

אסתמה של העור

על ידי ניבה_שקד* » 30 יולי 2009, 08:25

ועכשיו מצאתי גם קרם אובלפיחה-מעורב עם חמאת שיאה, שמן חוחובה, קמומיל, שמן זית, שמן נר הלילה, בורג', קלנדולה.... יאמממי.
אני שמה בלילה, ובבוקר יש ממש תוצאות. לנו זה עזר!_

זה רק מראה שכמעט לא משנה איזה שמנים צמחיים שמים, כמעט כל 4]השמנים הצמחיים 13[/po] יכולים לעשות עבודה מעולה נגד דרמטיטיס, ובעיקר כשהם מעורבבים עם חמאת שיאה.

רק צריך להיזהר משני דברים שיכולים להוריד את היעילות:

א. אם הקרם מדולל במים, אז הוא חייב להכיל גם חומרים משמרים, שמעודדים הופעת דרמטיטיס. ואז השמנים הצמחיים יצטרכו לעבוד יותר קשה נגד החומרים המשמרים שבאותו קרם עצמו...

ב. רצוי מאד שהשמנים הצמחיים יהיו לפחות ברובם בכבישה קרה או אורגניים, כי אז אפשר לדעת שהאיכויות שלהם נשמרו בזמן ההפקה שלהם והתוצאה היא הרבה יותר יעילה.

אסתמה של העור

על ידי שיעבור_כבר* » 29 יולי 2009, 22:20

שלום לכולם, קראתי בשקיקיה את הדברים של כולם ומחלק מאוד התעודדתי.
רציתי לשאול בקשר לרוקח מפרדס חנה, האם יש עוד אנשים שהתנסו במשחהשהוא רוקח? לחיוב ולשלילה...
אשמח לשמוע על נסיונות ו...הצלחות...

אסתמה של העור

על ידי ילדת_טבע* » 30 מאי 2009, 10:00

האם התופעה שמתוארת בדף קרויה גם סבוריאה?
לא, אחד זה אטופיק דרמטיטיס והשני סבוריאה. תופעות שונות.
לסבוריאה הסתבר לנו מאוד עוזר פשוט חמאת שיאה. צריך להתמיד כמה ימים ויש הקלה. אבל הטיפול הוא מקומי בלבד, במקומות שלא נמרחים זה לא עושה כלום כמובן. מעניין מה כן עוזר...

חזרה למעלה