בלוג של אמנית יוצרת מציאות

שליחת תגובה

גובה העיניים נלמד מתוך התבוננות
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: בלוג של אמנית יוצרת מציאות

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי אנונימי » 22 ספטמבר 2009, 04:26

רוצה לדבר איתי? נבנה לך ביחד מסגרת?

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 21 ספטמבר 2009, 04:50

אוף, אני מתעצלת לכתוב בזמן האחרון וזה בעוכרי. כבר מזמן שלא כתבתי בבלוג הזה ולא בכלל. אז הנה, אני מתיישבת וכותבת.
בחוץ יורד גשם. כמו שורד לב אמרה לי בטלפון אתמול- הלואי שהגשמים המוקדמים האלה זה סימן של שנה גשומה. אמן אמן אמן!!!
אני מרגישה שהגוף שלי צועק הצילו. אני מרגישה צורך דחוף במשטר אימונים ודיאטה כדי להרגיש יותר טוב עם עצמי. לא רק בשביל להוריד במשקל, גם בשביל זה, אבל בעיקר בשביל להרגיש טוב יותר. אני קוראת לכל כוחות הייקום לבוא לעזרי. ביום שלישי יש לי פגישה עם המאמנת שלי, אני מתכננת לדבר איתה על זה. בינתיים אני מדברת עם עצמי. לא יודעת במה להתחיל. אשמח לקבל טיפים ממי שקורא אותי כאן. רוצה להגיע למצב שבו אני מסוגלת לרוץ קילומטרים, להיות ולהרגיש קלילה, אני די מתביישת באיך שאני מרגישה עכשיו. מסביב אני דוקא מקבלת פיטבקים שאני נראית טוב. זה רק מעודד אותי להשקיע יותר.הלואי שהייתי מוצאת מאמן כושר ודיאטה מקצועי בתשלום שאני יוכלה להרשות לעצמי.חוץ מזה שאני זקוקה לגבר אוהב באופן מיידי. בקיצור, ייקום... הצילו!!!
מבקשת להתחבר מיידית למשמעת העצמית הדרושה לי בכדי להמעיט באכילה, לאכול נכון, לעסוק בספורט וביוגה באופן קבוע. מבקשת את כל התמיכה מהייקום
אחרי כל כך הרבה שנים של יוגה, אני יכולה לעשות את זה לבד בבית, אם רק אחליט. אני לא זקוקה למורה, אלא רק מידי פעם. אז יאללה!!! בקשר לספורט, טוב נו...רק להתחיל בהליכות, בשחיה, זה כבר טוב.נראה לי שאני הולכת לישון. עכשיו. אמצע הלילה, כדי שאוכל לתפקד מחר. לילה טוב.
רק עוד משהו קטן- המחכימון למעלה אומר "מה את רוצה?" רוצה לשקול 60 קילו ב-1.1., זה אומר לרדת 3 וחצי קילו בחודש, זה לא דרסטי מידי. ורד לב, הדיאטנית מספר אחד בארץ, אני מתקשרת אליך מחר, צפי פגיעה. יש כאן באתר איזה שהוא מאמן ספורט, כושר, לא יודעת , משהו? צריכה עזרה בלבנות תכנית אימונים. אני חייבת לקחת את עצמי ברצינות הפעם. אז עכשיו באמת לילה טוב.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי סלה* » 07 ינואר 2009, 23:19

אהלן שירי
היה נחמד היום..
בהמשך לשיחתינו הנה לינק למרכז שמעביר קורסים כמו זה שסיפרתי לך :
http://pdharma.co.il/
ורק ליתר דיוק לסשן הזה/לאותו מפגש אותו עושים קוראים 'סנגהא' .
יש המון חומר מעניין לקרוא בנושא. המייל שלי : [email protected]
תשלחי לי משהו ואצרף לך מאמר מעניין.
תהני
סלה.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי מיכל_ע* » 21 דצמבר 2008, 23:04

פתאום גיליתי אותך פה! נכנסתי כי ראיתי שכתבת, והנה זה הבולגשלך ואני אפילו מוזכרת בו :-). נשיקות לכולכן(צ'וק).

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 15 דצמבר 2008, 13:13

מה יהיה איתי אם לא אשוטט? היה מדהים ביממלח. אפרט אחר כך.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי ורד_לב* » 15 דצמבר 2008, 11:35

איזו גדולה את עם שיטוטייך בארץ ובעולם.
תדעי לך שאני לא מפסיקה להתפעל ממך!
איך עבר בירושלים? איפה סול הייתה בסוף?
תהנו מים המלח, אומני מתה לסוע לשם שוב...
{}

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 13 דצמבר 2008, 02:13

אני בים המלח עם הבנות. עשינו החלפת בתים עם משפחה מקסימה מקיבוץ קליה. קיבלנו וילה מקסימה עם נוף מדהים לים המלח, ובתמורה הם קיבלו את הבית היפה שלנו בעין הוד. הם קיבלו נוף לים התיכון ואנחנו לים המלח. אני כל כך נרגעת פה! כמה נעים!! ביום ששי עשיתי מסיבת רווקות בירושלים, כך שלמעשה הרווחתי את החופשה הזאת עד הסוף. ישנו אצל מיכל ע ומשפחתה. הם ארחו אותנו ממש יפה. כל הקשרים האלה הם דרך האתר הזה. כמה מקסים!
אני מרגישה שתקופה ארוכה הייתי יד מגעילה להרבה אנשים, ביניהם גם לאנשים מפה. אני יודעת שלא כל מי שאני מתכוונת אליו נכנס לכאן, אבל ממי שכן, אני מבקשת סליחה. אני מניחה שמי שאני מספיק חשובה לו , יסלח לי, גם אם הבקשה היא קולקטיבית. אני מודה לכל מי שהגה את האתר הזה, מנהל אותו , ותורם לו.
הגענו לפה בדיוק היום, כשהירח מלא, והוא הכי קרוב לארץ ב-15 השנים האחרונות. זה מראה משובב נפש. גם אני הגעתי במצב של סטרס רציני, וגם סול התינוקת, שלא יודעת בדרך כלל מה זה להיות חולה, לפחות לא טפו טפו טפו בשמונה וחצי חודשים שהיא חיה, הגיעה לכאן במצב דומה. רק ללי הגדולה, בת ה9 וחצי הגיעה במצב טוב יחסית. אני זוקפת את העובדה הזאת לכך שהיא במיתר. היא כל כך שמחה וכל כך טוב לה שם. ביום חמישי הייתי בפגישה עם רחלי מהצוות של מיתר. היא החונכת האישית של ללי. במיתר אין מורים. יש צוות, ולכל ילד יש חונך. הייתה לי איתה שיחה מופלאה. הרגשתי שהילדה שלי נמצאת בידיים טובות. כל כך רציתי חינוך ביתי! ואני כל כך שמחה שויתרתי על זה! זה לטובת כולנו. כי ללי מביאה הבייתה אנרגיה ממש טובה משם, שמשפיע הל כולנו, וגם אנחנו עם האנרגיות שלנו משפיעים על מיתר. ככה לפחות אני מרגישה.רחלי הודתה לי על כך שאני מאפשרת להם להנות מהנוכחות של ללי. אני מרגישה שכל כך מעריכים אותה שם. אני חייבת להודות שאני מאוד גאה. מעבר לגאה, אני שקטה. רחלי אמרה לי משפט שמאוד הרגיע אותי- את לא צריכה לחשוש לעתיד של הילדה שלך. לא יודעת למה דוקא המשפט הזה עשה לי את זה. כנראה שבאיזה שהוא מקום כן חששתי. להיות רגועה ככה מול ללי עושה לי ממש טוב. באיזה שהוא אופן, זה גם משקף לי את המקום הרגוע בתוך עצמי אל מול העתיד שלי ואל מול העתיד שלנו כמשפחה. אני חייבת לחזור על זה שוב- אלוהים! כמה אני שמחה שויתרתי על ג'וק הזה של חינוך ביתי. לפחות עכשיו , זה פשוט לא מתאים לנו. ללי הולכת למיתר בשמחה גדולה כל יום. היא לא מוותרת על אף יום.
טוב, נראה לי שאני חוזרת לישון. הלכתי לישון בשבע בערב וקמתי עכשיו קצת למחשב, אבל המיטה שלי, והספר המופלא של אקהרט טולה, "ארץ חדשה" קוראים לי. אז לילה טוב בינתיים.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 08 דצמבר 2008, 08:53

תודה קט. משמעות המונח לחם חסד היא משהו שמקבלים ללא תמורה, מקבלים בחסד ולא בזכות.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי קט_קטית* » 08 דצמבר 2008, 07:25

שו לחם חסד?
מברוקי על ההתחלה החדשה והמפתיעה,
100 אחוז בהצלחה שיהיה לך שירי'לה בן דב! {@|H||בלונים|

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 08 דצמבר 2008, 06:13

מי כאן יודע להחליף שם של דף? בבקשה שיחליף/תחליף את השם של הדף הזה ל- בלוג של אמנית יוצרת מציאות הבלוג של שירי בן דב.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 08 דצמבר 2008, 04:44

מי שעוקב אחרי זוכר שבתחילה הבלוג, ממש לפני לא יותר ממספר שבועות, הבעתי את הרצון שלי להתחיל לטפל. אז החדשות הטובות הן שהתחלתי. מקורות ההשראה לשיטת הטיפול שאני משתמשת בה הן רבות. במשך השנים קראתי המון ספרים של ועל מטפלים ועל שיטות טיפול, קיבלתי המון טיפולים מסוגים רבים ושונים. בעיקר אני מושפעת מן השיטה שמנוסחת היטב בדף 100 אחוז אחריות . ברגע שקראתי את הדף הזה בפעם הראשונה, מייד התחברתי לזה. אני יודעת שלהדיוטות זה יכול להישמע כמו הוקוס פוקוס. אני מאמינה בזה באמת ובתמים. אני עדיין לא גובה כסף.מהמטופלת הראשונה ביקשתי 10 שקלים כדי שזה לא ייקרא לחם חסד. אתם מוזמנים לנצל את המומנטום ולבוא לקבל טיפול. כל דיכפיון ייטא ויאכול.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 01 דצמבר 2008, 05:10

כל כך יש לי את עצמי בזמן האחרון. אולי זה תמיד היה אבל לא תמיד ראיתי את זה ככה. יש לי את עצמי מכף רגל ועד ראש. אני מרגישה את זה פיזית. זה יישמע אולי מוזר, אבל ככה אני מרגישה.
עכשיו ארבע ומשהו בבוקר. אני על המחשב בערך מ3 וחצי כבר. הלכתי לישון מוקדם וקמתי מוקדם מאוד. הייתי הרוסה מעייפות. לא הבנתי למה זה צריך להיות, כי לא עשיתי כל פעילות מאמצת במיוחד וגם ישנתי כרגיל. עד שהבנתי שזאת עייפות החומר. כשנכנסתי קודם לאתר, הגריין שקיבל את פני היה משהו בסגנון של- גם אם אשה היא גם אשת קריירה, גם אמא, גם וגם וגם... (לא זוכרת בדיוק מה היה שם עוד), זה לא אומר שהיא חייבת להיות כל הדברים האלה. וושאלה, זה בדיוק מה שהייתי צריכה לקרוא. אני מרגישה שאני צריכה לעשות סדר, לראות מה חשוב לי יותר ומה פחות, ולנפנף כמה דברים מהבית, הרבה אנשים מהמיילינג ליסט לכבוד החוק החדש והמבורך, לנפנף כמה דברים מהתפריט התזונתי שלי, ואולי יש עוד כמה דברים שאני רוצה לנפנף .לא זוכרת את כולם. שלחתי מלא בקשות להסרה שהמיילינג ליסט. זה כיף גדול לעשות את זה. עכשיו אני קוראת את הגריין כאן של העריכה. הבנתי שצפריר אחראי עליהם . הם גאוניים. למשל זה שאני רואה כעת: "כשהדעת נחה, עולה נחת רוח - מה יניח את דעתך?" . נראה לי שמה שיניח את דעתי זה לדעת שאני מוותרת על קשר עם המון אנשים ועם המון דברים שפעם היה לי קשר איתם או אליהם, ושאני מרגישה טוב עם זה. אוי אני צריכה לצאת לחופש. מזמן לא עשיתי את זה. לא אולי. בטוח. אני מרגישה שאני לפני התחילה של זוגיות מדהימה.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 01 דצמבר 2008, 04:41

תודה לכל המחמיאים. אני מסמיקה לי בביישנות...

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי אורי_יורמן* » 24 נובמבר 2008, 11:43

_ובמחשבה שניה.
אתם מכירים את הרוחניקיות העשירות היפות האלה עם הבגדים הכאילו זרוקים אבל יפים כאלה מתנפנפים ברוח, עם תכשיטים יפים כאלה, שנראות זוהרות לגמרי?_

_כן.
את_

לגמרי

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי חני_בונה* » 24 נובמבר 2008, 08:59

|*|
אהבה

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 24 נובמבר 2008, 07:13

תודה נעמה, קצת, כזה, כאיללו, אומנית. כשאני מתחילה לעשות משהו בתור תחביב, תמיד אני מתחילה ישר בלדמיין כמה כסף אני אעשה מזה, שאהפוך להיות למשל ציירת מפורסמת, פעם זה היה רקדנית, כשכבר הייתי מעל גיל 40, פעם זה היה זמרת כשהתחלתי לשיר במקהלה בגיל שלושים ומשהו. קטעים איתי, הא?

את אמא שלי הרגשתי מאוד צינית כלפי. אני חושבת שרק עכשיו אני באמת קולטת ומפנימה עד כמה היא הייתה כלפי צינית. תמיד האמנתי שציניות נועדה להגן על מי שאנחנו באמת. אני באמת חושבת שאמא שלי פחדה ממני. למעשה זה לא באמת ממני שהיא פחדה אלא מעצמה. היום אני יודעת את זה וגם מבינה את זה יותר מתמיד. אין כמו ניסיון אישי. היום אני יודעת מה זה לפחד מעצמי, כך שאני לא מבקרת אותה יותר. אני רק משתדלת לא להיות צינית כלפי הבנות שלי. במקום זה אני פשוט אוהבת אותן ולומדת מהן.
ברבות השנים אני עצמי הפנמתי את הציניות הזאת שלה, אשר לא הייתי מודעת אליה, אל תוך אישיותי. אני זוכרת שהרגשתי הרבה ליגלוג מצידה, מהול כמובן בהרבה הערכה מנוסחת בקול רם ליכולות שלי, וביקורת, אלוהים, הרבה ביקורת.
אני שומעת את הקול שלה עכשיו בתוכי כאילו זה היה היום. היא חיה, עד מאה ועשרים שאלוהים ייתן לה הרבה בריאות. עכשיו אבל, הקול שלה אחר. אולי, כנראה, כי גם אני כבר נמצאת במקום אחר. ברור לי שהציניות והליגלוג היו שלה כלפי עצמה. אבל ברגע זה ממש, אני עושה את הניתוח ומפרידה אותם ממני אחת ולתמיד. מהיום הם הופכים להיות רוח רפאים. רוח הרפאים הזאת הייתה חלק ממני והתגלמה בי בשר ודם במשך הרבה מאוד זמן. אני שמחה שאני יכולה לדבר על כך בלשון עבר.
בכל אופן, אפרופו יצירתיות, אני בהחלט פתוחה ליצירתיות בנוגע למצב הכלכלי שלי .

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי נ_ע_מ_ה* » 24 נובמבר 2008, 04:26

פרץ יצירתיות. יופי.שמחה בשבילך.
אז את באמת אומנית יוצרת,הא?

יום נעים
נעמה

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 24 נובמבר 2008, 03:44

אין לי מושג למה אבל לכל השמות למעלה נוסף המספר 8207&" מבלי שעשיתי כלום. יש למישהו מושג מה הקטע?
אולי אלה הגנות של מלאכים או משהו כזה.
התחלתי לסדר את הבית. אבל לא לסדר כמו תמיד, לסדר באמת. יעני, אני לוקחת פינה פינה, משתלטת עליה ועושה שם סדר פסח אמיתי, זורקת כל מה שצריך, משפרת את המראה. אני לא מוכנה שיהיו בבית הזה דברים שאחנו לא צריכים או לא משתמשים בהם. אני מפנה מקום לשפע ולכל החלומות שלי שצריכים להתגשם. היום נקיתי את המטבח, כולל כל מיני פינות חשוכות אל מאחורי המקרר וכדומה. איזו הרגשה טובה. אחר כך התחלתי עם המדפים בסלון. שני המדפים התחתונים היו בכזה בלגאן, שכבר מזמן רציתי לסדר. והנה,הם נראים יופי עכשיו. התכנית שלי היא לעשות את זה קבוע, משהו כמו נוסח אישי של פליי ליידי, למרות שאף פעם לא קראתי באמת את הפליי ליידי, ככה שאנרגיות לא ייתקעו. הגיע הזמן לחלץ את עצמי מהתקיעות הזאת שאני מרגישה כבר כל כך הרבה זמן. אני מייצרת מצב שבו באופן קבוע אני מסדרת את הבית, עושה בו דברים שאני אוהבת, ובו בזמן נכנסת לי עבודה ופרנסה בשפע, אמן, אינשאללה. אני מכוונת לכסות את המינוס הארור בקרוב ולצאת לחופש ולאור. מינוס זה כמו חושך . ואני רוצה להיות באור. מגיע לי להיות באור. מגיע לי להרויח בקלות ובשמחה את כל הכסף שאני צריכה בשביל להרשות לעצמי את כל הדברים שאני רוצה. אני יודעת שכדאי שאדע מהם ההוצאות שלי. תמיד היה לי נורא קשה עם זה. כל פעם שהתחלתי לרשום כל הוצאה והוצאה, מתישהוא התחלתי לפשל. וגם אם רשמתי, לא ידעתי מה לעשות עם זה אחר כך וזה התפוגג. חוץ מזה, אני שואלת את עצמי האם אני צריכה שעות משרד קבועות. אין לי עדיין תשובה. אני מניחה שהיא תגיע.
בכל אופן , חברתי איילה תגיע לבקר אותי מחר, וזה מרגש מאוד כי זה לא קורה כל יום. אני מקווה ללכת איתה לקנות עץ למסגר את הקנווסים עליהם אני הולכת לצייר. קנווסים כבר יש. וגם צבעים.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 20 נובמבר 2008, 13:26

במחשבה שניה, את לגמרי צודקת. מה שעשיתי זה שהחלפתי את הדוגמניות איתן עבדתי בעבר לדוגמניות רוחניקיות סטייל גורואיות ניו אייג'יות עשירות. אותה גיבררררת בשינוי אדרררררת. קטעים איתי, אה?
אני צריכה לסדר ת'בית. נמאס לי לראות את הבלגן על השולחן מחשב. אלוהים, בבקשה תעשה שאהיה יותר מסודרת!!!

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 20 נובמבר 2008, 13:00

חולה על ה... שלך, קט. אין עליך. תודה.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי קט_קטית* » 20 נובמבר 2008, 09:05

ובמחשבה שניה.

אתם מכירים את הרוחניקיות העשירות היפות האלה עם הבגדים הכאילו זרוקים אבל יפים כאלה מתנפנפים ברוח, עם תכשיטים יפים כאלה, שנראות זוהרות לגמרי?

כן.
את

|H|

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי קט_קטית* » 20 נובמבר 2008, 08:51

אתם מכירים את הרוחניקיות העשירות היפות האלה עם הבגדים הכאילו זרוקים אבל יפים כאלה מתנפנפים ברוח, עם תכשיטים יפים כאלה, שנראות זוהרות לגמרי? אלה מהקלטות שמראות לך איך צריך לחיות את החיים שלך. ככה אני רוצה להיראות

המממ...
לא.

מה זה, פרסומות ו"ביוטי מגזינז" לרוחניקים?
שגם להם יהיה על מה לאכול ת'לב,
לא רק למי שמוכרים לו את חוית "השלמות" בפרסומות מלוטשות בTV?

אם את מרגישה שאת שוקלת יותר ממה שאת, את האמיתית הפנימית שוקלת,
כלומר שיש פער לבין איך שאת מרגישה שאת לבין איך שאת באמת,
אין לזה קשר לדיאטות.
דיאטה זו שיטה להחזיק את עצמך בביצים לטווח קצר.
את יכולה לבדוק עם עצמך, אם בא לך,
איזה חלק בך מבקש את ההזנה העודפת הזאת.
משהו בתוכך מבקש לאכול, ואת נותנת לו אוכל פיזי.
את יכולה להזין את המשהו הזה גם בדרכים אחרות.

אם תרצי אי פעם מטפלת הוליסטית מדהימה בתחום ההרזיה
(וזולה כמו זונה) יש לי חברה שעובדת ממש באיזורך.

אבל גם אותה את לא צריכה ;-)

חוץ מזה את באמת אחת הנשים הקלילות שהכרתי {@

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 19 נובמבר 2008, 21:34

תודה לכל הקוראים והמעודדים. הייתי רוצה לכתוב יותר. אני לא מגיעה לזה.זה לא שאני כל כך עסוקה.
אני הולכת לכתוב על הגוף שלי. זה מה שמרגיש לי. אני לא כל כך שמנה, אבל עדיין שמנה מידי בשבילי. כבד לי לסחוב אותי. אני רוצה לשקול לפחות 10 קילו פחות. לא בגלל איך שאני נראית. אני חושבת שאני נראית נהדר גם ככה. בשביל איך שאני מרגישה. הרבה מחשבות היו לי ועדיין יש לי לפעמים בכיוון של: איזה דיאטה להתאים לעצמי, או יותר נכון- איזה סגנון אכילה. טבעונאי? הגיינה טבעית? צמחוני? ועוד ועוד ועוד. למען האמת, לא נראה לי שאני צריכה לאמץ סגנון מסוים. אף פעם לא הצלחתי להתמיד יותר מיום אחד בשיטה מסוימת, חוץ מאשר במחנה קיץ הטבעונאי שהיה בקיץ האחרון. גם כשהייתי באשרם נטורופטי בהודו, אבל שם פשוט זה כל מה שהיה לאכול, כך שלא נשארו לי הרבה ברירות. בשני המקרים האלה, לא הייתי בבית שלי. בבית שלי אני צריכה להמציא. אני זאת שצריכה להמציא את השיטה. אני בן אדם כזה. אז נכון שאני מעדיפה מזונות מלאים, ונכון שאני מעדיפה צמחונות, אבל לפעמים אני כן אוכלת בשר או דגים, וביצים ומאכלי חלב, ובעצם הכל. אני מרגישה שאלוהים חנן אותי בקיבה חזקה יכולה לעכל הכל כמעט. בכלל, אני מרגישה מאוד חזקה פיזית, ולאחרונה גם נפשית. הקטע האחרון חדש. הייתי רוצה להמשיך לאכול את אותם הדברים, פשוט לאכול פחות. מה אני אהיה אם אוכל פחות? אותו הדבר, רק יותר רזה וקלילה. אולי גם יותר עשירה כי אוציא פחות כסף על אוכל. אני לא מפסיקה לחלום על זה שאהיה חתיכה לא נורמלית. כלומר, לא בקטע של דוגמנית ,אלא בקטע של- אתם מכירים את הרוחניקיות העשירות היפות האלה עם הבגדים הכאילו זרוקים אבל יפים כאלה מתנפנפים ברוח, עם תכשיטים יפים כאלה, שנראות זוהרות לגמרי? אלה מהקלטות שמראות לך איך צריך לחיות את החיים שלך. ככה אני רוצה להיראות.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי יו_חנן* » 19 נובמבר 2008, 10:54

היי מותק
אי אפשר שלא להרגיש אותך בין המילים
ואפילו תלבשי סחבות ותשימי עפר על גופך את הברק שבעינייך יראו למרחוק
אני, עם הדסלקציה שלי, צריך זמן לקרוא כ"כ הרבה מילים
אשוב בימים הקרובים כדי לשתות כל מילה
חיבוקים
יו-חנן

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי איילת_ellie* » 17 נובמבר 2008, 17:59

הי אמנית,
בלוג מקסים. אין לי זמן לקרוא את הכל, אבל כל הכבוד לך.
תודה שהפנית אותי היום (כשדיברנו בבוקר, בבית הספר) לאתר הזה. אני בטוחה שהוא יביא לי רק דברים טובים...
שיהיה מקסים.
איילת

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי קט_קטית* » 16 נובמבר 2008, 12:34

קוראת {@

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי אורי_יורמן* » 15 נובמבר 2008, 23:02

התחלתי לקרוא ובהחלט זיהיתי במי מדובר.
ממש נעים לי לקרוא אותך - עושה לי רגשות נוסטלגיים על המפגשים המשמעותיים שהיו לנו הקיץ.

מקווה שאעמוד בקצב של הבלוג.

בכל מקרה שולח חיזוקים. מאחל לך שתמשיכי להיות שלמה עם עצמך, ושתמשיכי למצוא את האיזון העדין בין אופטימיות לשאננות.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי ורד_לב* » 15 נובמבר 2008, 11:20

היי מותק (())
ולמה לא הצגה בעצם?
כשכתבת את זה יכולתי ממש לראות אותך למול עיניי על במה כזו או אחרת מציגה את הדברים עליהם את מדברת.
מביאה את החווייה הזו לכל מי שצופה בך, מטלטלת רגשית, משחקת בתחושות, משתפת, פותחת.
מכירה את ההצגה של שרה גילאון? או של מיכל גולדברג ? יש בהן את הטירוף הפנימי הזה שאני ממש רואה אותך מתחברת אליו...
אז אולי לא רק ספר? או לאו דווקא ספר? או גם ספר?
זו, כמובן, חשיפה משמעותית שאולי זקוקה לעזרה ודחיפה החוצה... מכירה את העבודה שעושים בתאטרון הידית בפ"ח? אולי...
טוב, יצאו לי כל מיני דברים פרקטיים כאלה ולא רק חיבוקים והשתתפויות בקריאה בבלוג. לא יודעת אם זה מתאים לך פה, אם כי זה מה שעלה לי עכשיו תו"כ קריאת דברייך, אהובה!
{} {} {} {} {} {} {}

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי ב_עילום* » 15 נובמבר 2008, 11:07

גם אני בין הקוראות (והמזדהות). @}

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי מהות_של_אהבה* » 15 נובמבר 2008, 09:38

שבת שלום, נעים להכיר.
אהבתי את הכתיבה שלך, הפשטות שבה והכנות הלא מתפשרת- להישיר מבט גם למקומות הכואבים ביותר.
אומרים שהכתיבה שלנו היא אנחנו.
מאחלת לך הצלחה, צמיחה ושגשוג,שפע רוחני ורגשי,והכי חשוב, השארי קרובה לעצמך, לאמת שלך, כמו שאת.
@}@}

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 15 נובמבר 2008, 07:00

וחוץ מזה, מה זה גורו? גורו זה מורה. אז כן, לפעמים אני מורה. מי שרוצה ילמד ומי שלא, שיצא מהכיתה. או שישים אטמי אוזנים, או שידלג לפיסקה הבאה. לפעמים אני גורו, כמו שלפעמים אני זונה, כמו שלפעמים אני כל דבר שיש. אני הכל ושי בי את הכל. וכיף לי עם זה.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 15 נובמבר 2008, 06:16

התינוקת בכתה, עשיתי הפסקה, הנקתי, הרדמתי ואני חוזרת.
טוב, אז ההצגה היא בכדי שבכל זאת תהיה הפרדה ביני וביניכם. כי אחרת הכל זה אחד, ואז לא אוכל לכתוב. כזאת אני, מה לעשות. אבל זה עדיין הכל אמיתי, גם אם זאת הצגה. ואני מקווה שאתם מאמינים לי.
זהו שמרב בילבול בין האמת להצגה אני בעצמי בלבלתי את עצמי כל השנים, וכבר לא ידעתי מה אמיתי ומה לא. אני מרגישה שזה בדיוק הזמן לעשות לעצמי סדר בחיים, להפריד בין העיקר לתפל, להשיל מעלי את כל המסיכות, הליכלוך שדבק במקומות שקשה להגיע אליהם . מכירים את הליכלוך ששוכחים לנקות מאחורי האוזן, או כשהשיננית מספרת לכם שאתם מצחצחים מצוין חוץ מאשר את הטוחנות האחרונות?
אני מומחית בלבלבל. אני יכולה לבלבל כל דבר שזז. אוי כמה שאני מיומנת במלאכה הזאת, מלאכת הבילבול. הקדשתי לה חלק כל כך משמעותי מחיי , עד שהתחלתי ממש לחבב אותה, את המלאכה הזאת. זו דרך מצוינת לרמות את עצמך, אני ממליצה בחום למי שמחפש לרמות את עצמו פשוט לבלבל לעצמו ולאחרים את המוח. מה אני יעשה (אני בכוונה כותבת יעשה במקום אעשה, זה מצחיק אותי) עכשיו, שכאני לא זקוקה עוד למלאכת הבילבול יותר בשביל לרמות את עצמי? כי אני פשוט יודעת שאני לא מעוניינת יותר לרמות את עצמי. זה משעמם. האמת הרבה יותר מעניינת, מדהימה, מדיפה ניחוחות טובים, מרתקת. היא קורית עכשיו, ברגע הזה. א נ י יודעת מה אעשה. אני אקסום!!! אברא כאדברא!!! אבל רק קסמים טובים, של ריפוי ואהבה. גם קודם עשיתי קסמים כאלה, אבל חלקם הגדול נבלע בים הבילבול הרב שבתוכו הייתי שרויה. עכשיו יש בהירות. אין יותר בילבול.הוא בטח יגיע מידי פעם, אבל אני משוכנעת שיש לי את הכלים לזהות אותו ואת היושרה הפנימית להודות שזה רק בילבול. אז אני אקסום, ואעזור לאנשים ולעולם בכל דבר שאוכל. כי עכשיו סוף סוף אני יודעת שאני רק טובה. לא נותר בי שמץ שלי רוע. ואם אזהה ספיחים או שיירים שכאלה אטרח מייד לנקותם ממני ולהתמירם לזהב טהור עלי אדמות. כי אני אלכימאית מדהימה.
עכשיו , אחרי שעשיתי את הניקיון הדרוש, שוב אין אני זקוקה ל"אתם" הזה. אני קולטת שהוא נשמע מתנשא מה, כאילו שאני איזה גורו. אז אנסה לא להשתמש יותר ב"אתם" אלא אם כן זה יהיה חזק ממני, ואז אולי באמת אהפוך לגורו. ככה גורואים מדברים, מי שקרא ספרים של אושו או של גורואים אחרים מכיר את זה.
דרך אגב, אפרופו אברא כאדברא, מי יודע מה המקור של המילים האלה? אגלה למי שלא יודע: אברא מלשון לברוא, כאדברה- כפי שאני מדבר. זה בא מארמית. מה שאני אומר, המילים אותן אני אומר, דברי, הופכים לבריאה, למציאות. זה מדהים, לא? זה תמצית הסרט והספר "הסוד". כפי שאמר שלמה המלך: " בהבל פה נברא עולם". ועוד הוא אמר: "הבל הבלים הכל הבל", והתייחס בדיוק לאותו הדבר.
מזה שנים שאני מחוברת להבל הזה, שאני מודעת בתכלית שכל הברה, כל הבל שיוצא מפי שלי בורא, פשוטו כמשמעו, את העולם בו אני חיה . לא רק אני- כל אחד מהיצורים החיים בוראים בהבל פיהם את העולם כל רגע ורגע, בכל רחבי תבל. גם אם אלו החיות כי הרי גם לחיות יש הבל פה. אבל בני האדם אדרבה ואדרבה. כמה אחריות מונחת כאן, אצל כל אחד ואחד מאיתנו. תחשבו כמה מילים אנחנו מוציאים מהפה כל יום. כמה הבלי פה. עכשיו כשאני כותבת את זה ואתם קוראים, אתם תתחילו לשים לב יותר להבל שיוצא מפיכם. אתם תרגישו אותו על השפה התחתונה שלכם, ואת השפה העליונה שלכם. ואם זה יהיה הבל של דברי אהבה, אתם תרגישו את זה נעים. אני עצמי אכלתי וכירסמתי לעצמי את השפתיים במשך שנים רבות. למעשה,מאז שאני זוכרת את עצמי. אני חושבת שאילו ניתן היה לשקול יחד את כל העור אותו כירסמתי למן הרגע בו התחלתי עם המנהג המגונה הזה ועד היום היו מוצאים שם לפחות כמה קילוגרמים של שפתיים.
ברגע זה ממש, בעודי כותבת שורות אלה, אני שולחת בעיני רוחי אור, אהבה וריפוי לכל השפתיים בעולם באשר הם, כולל השפתיים של כל מי שקורא/ת כאן עכשיו, ומברכת: מי ייתן ורק מילים יפות וטובות יצאו מבדל השפתיים של כל מי שקורא כאן עכשיו ושל כל הברואים! מי ייתן והשפתיים האלה יימלאו בנשיקות רכות, טובות ונעימות, בין אם אלה נשיקות לילדים, או נשיקות לאהוב או אהובה. אמן אמן יהי רצון!!!
אני שמה לב ששוב השתמשתי ב"אתם". ברגע זה אני שוקלת אם לתקן או להמשיך. הרי את הבלוג הזה אני כותבת כדי לזרום, ולא כדי לעצור את עצמי כל רגע ולתקן. לא רוצה להתנצל על מה שאני. אם אני משמשת עבור מישהו מורה לרגע, שיהנה. אם מה שאני כותבת לא מוצא חן בעיני מישהו, הרי אני לא מכריחה אף אחד להיות פה.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 15 נובמבר 2008, 05:25

.

אני נערת ריבוי, אני מחפשת מתמידה, והאתרים האלה עבורי הם סוג של פיצוי כדי לא להרגיש באמת. (סאן שיין על אתרי היכרויות? מתוך בלוג אני והאהבה הזו כל הסודות)
תאמינו לי או לא, זה הגריין שעלה לי ברגע שפתחתי את המחשב עכשיו, ארבע שלושים ושש דקות בוקר, ירח מלא, או כבר קצת פחות, חודש חשון תשס"ט.
אלוהים עדי שאני באתרים שלהלן מבקרת כבר שנים על גבי שנים. לא רוצה לספר לכם עם כמה כבר צ'וטטתי, עם כמה כבר דיברתי בטלפון, עם כמה כבר נפגשתי, ו... (סליחה נעמה..., לצערי או לשמחתי אני את הגבר שלי לא פגשתי בגיל 17).
אני כל כך מזדהה עם הגריין שזה איום ונורא.
ושוב אני מצטטת אותך, נ ע מ ה מתוך מה שכתבת לי למעלה:
_אני חושבת שהכתיבה תייטיב עם הקושי שלך לשים לעצמך גבולות בשיחה ישירה עם אנשים שאותם את מלאה בדיבור שלא בהכרח מתאים להם לשמוע באותו רגע. כבדי אותם. אולי מה שמעסיק אותך באמת לא שייך אליהם אלא אלייך. זו הרי השתקפות של עצמך שאת פוגשת בהם. זה ברור לך וודאי...
הכתיבה גם עוזרת לאחרים לבחור מה הם מעוניינים לשמוע ומתי.מי שלא נעים לו לשמוע את מה שיש לי לומר-לא ייכנס לדף הבלוג שלי,או לחילופין-לא יקרא בספר שתכתבי. ואולי כן,בזמן שיתאים לו,לא מתי שאת תרצי להפליא בו את מילותייך (ויהיו חכמות ככל שיהיו. לפעמים העיתוי או ההקשר פשוט לא מתאימים)_
נעמה, הרי אני יודעת כל כך טוב שאת צודקת, ומה שכתבת לי הוא הרי כל כך ברור לי ,עד שכמעט מצאתי את עצמי כועסת עליך על שכתבת לי את זה. אבל שוב אני מוצאת את עצמי מודה לך על שהזכרת לי... ו..לא, אני לא כועסת.(אני רואה אותך עכשיו ומדמה אותך, יפתי, מניעה את ראשך מצד לצד ואומרת לי:" את יכולה לכעוס, וגם אם את כועסת, את חושבת שאכפת לי, תכעסי , זה שלך, את יכולה לכעוס כמה שאת רוצה...").
זו הרי השתקפות של עצמך שאת פוגשת בהם.
נכון מאוד. וכמה פעמים אני הייתי זו שאמרה את המשפט הזה לאנשים שבכלל לא רצו לשמוע את זה, כמו שכתבת לי? אלוהים עדי כמה אנשים, נשים וגברים כאחד הרחקתי עד זרא מעלי, כולל כאלה שהיו לי ממש ממש חשובים. ולמה? אם באמת אני כל כך חכמה ויודעת שהכל השתקפויות, אז אמנית, תעצרי באותו רגע שאת מרגישה את זה, תני לעצמך להרגיש, היי שם, שיתקי, אל תגידי כלום, תני לבנדם להבשיל בתוך התהליך של עצמו, ראבאק, תני לנשום!
שרית אמיר, תודה על החיזוק.
זה קטע, אתם יודעים, שאני יודעת שאתם , אלו שכותבים לי, יודעים מי אני. אני מרגישה שאני נחשפת כפי שלא נחשפתי מעודי. כמו אני מתהלכת ביניכם עירומה לגמרי, אבל לא עירום של בגדים. אני נודיסטית מגיל 15 ולא מרגש אותי להתפשט בפרהסיה. הלב שלי עירום מולכם, הקרביים שלי עירומים מולכם, הדם שלי עירום מולכם, התאים שלי עירומים מולכם, והעור שלי עירום מולכם. ומי זה ה"אתם" הזה שאליו אני כותבת? אתם ואני זה אחד. ככה אני מרגישה ברגע זה, אחד הרגעים שבו אני חשה אחדות מלאה עם בורא עולם ועם כל הנמצא בו.
אז כן, ככה אני מרגישה. בניתי ארון מתים והשתכנתי בו כמה שנים. עשיתי כמה חורים לאויר כדי שלא אמות באמת לגמרי, ככה שיהיה לי מספיק אויר לנשום. וככה חייתי לי מ-1992, 16 שנים. רק לי היה מפתח לארון הזה. מידי פעם, כשאף אחד לא היה רואה, הייתי מגיחה מהארון בשקט בשקט, פותחת את הדלת הסודית שרק אני ידעתי על קיומה, יוצאת לאויר העולם עם מסיכה על הפנים, כדי שאף אחד לא יזהה אותי באמת. במהלך הגיחות האלה הייתי יוצרת, עובדת, עושה אהבה, יולדת שתי בנות, שרה, רוקדת, מטיילת בטבע בארץ ובעולם, מתאחדת עם הטבע ועם כל הנשגב שלו, נהנית עד כלות. כל פעם שמשהו הפחיד אותי הייתי חוזרת לארון המתים הפרטי שלי, נועלת טוב טוב את הדלת , שאף אחד, חס וחלילה , לא יוכל להיכנס ולקרוא את המחשבות שלי, לראות אותי כפי שאני באמת.
שימו לב, אתם עומדים לצפות במופע חד פעמי של ניתוץ הארון. אל תיבהלו, זה ילווה ברעש גדול.
בווווווווום........ טראח.........
אמא'לה, יאב'לה, אין ארון יותר אין לי לאן לחזור, מה אני יעשה?
עד כאן דרמה.
אתם לא מאמינים, אתם חושבים שזא הצגה שאני מציגה לכם עכשיו, אז אולי אתם צודקים והחיים שלי הם קצת כמו הצגה, אבל לא רק שלי, של כולנו. אלא שאני חלק ממכם, הצופים.
אוף אמנית, כמה מילים? את מעייפת!!!
תום מערכה ראשונה.
מערכה שניה, שהיא בעצם גירסה ב' למערכה ראשונה.
בעצם, עכשיו כשאני חושבת על זה, את ארון המתים הזה שכתבתי עליו למעלה התחלתי לבנות כבר מהרגע שנולדתי. הוא בנוי מהדפוסים שלי. ב-1992 יצאתי לראשונה עירום ועריה מאותו ארון , כאמור, לגיחות קצרות, ועכשיו , לאחר שניתצתי אותו, אני הנצח. אין עלי. אני חיה ואחיה לעולם, אם לא בשר ודם אז לפחות בתודעה הקלקטיבית, שם לא הולך שום דבר לאיבוד.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שרית_אמיר* » 15 נובמבר 2008, 00:23

רק טוב

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי נ_ע_מ_ה* » 14 נובמבר 2008, 03:57

היי אמנית

תודה על ההזמנה לבקר אותך פה ולקרוא את מילותייך
ניכר שבאמת יש לך הרבה מה לומר- לעצמך ולעולם. מספיק כדי למלא ספרייה שלימה. את בטוחה שספר אחד יספיק? תכתבי סדרה עלילתית בהמשכים...
גם אני חשה כמוך-שהכתיבה משחררת בי משהו,מאפשרת לי לבטא את רחשי ליבי
לא אחת אני שואלת עצמי למה אני כותבת את הבלוג הזה פה באתר ולא ביומן או בקובץ פרטי ב word .(או סתם בשיחת נפש עם בעלי או עם חברה) במה משרתת אותי החשיפה ברבים?
הרי אם הייתי שלמה עם עצמי באמת באמת,אולי לא היה לי צורך לגייס אהדה ותמיכה מדמויות וירטואליות,גם אם הן ממש נשמות טובות ולפעמים אפילו אנשים שכבר זכיתי להכיר פנים אל פנים ולהיווכח שחברותם טובה לי
לא,זה לא זה. יש משהו נוסף.
הצורך לקבל "אישור" מהסביבה למיוחדות שלי? הרצון להרגיש שייכת לקהילה?הצורך לתעד רגעים בחיי ולעדכן את הקרובים אליי בהתפתחויות האחרונות?דרך להציג את עצמי לעולם ובכך לחסוך מעצמי את שיחות החולין החברתיות שמייגעות אותי?
כל אלו ועוד. ישנו גם הצורך לתת,להחזיר לעולם מעט מהשפע שאני זוכה לקבל לחיי.תחושת הערך העצמי- שיש לי מה לתת לזולת,שאחרים מעריכים את נסיון החיים שלי,את התבונה,את היכולת להתעלות מעל הרגע ולהגיע לתובנות עמוקות,להצליח להאיר את המקומות החשוכים בי,באחרים,בייקום,באמצעות המודעות שלי והעבודה הפנימית הרוחנית הבלתי פוסקת
אני חושבת שהכתיבה תייטיב עם הקושי שלך לשים לעצמך גבולות בשיחה ישירה עם אנשים שאותם את מלאה בדיבור שלא בהכרח מתאים להם לשמוע באותו רגע. כבדי אותם. אולי מה שמעסיק אותך באמת לא שייך אליהם אלא אלייך. זו הרי השתקפות של עצמך שאת פוגשת בהם. זה ברור לך וודאי...
הכתיבה גם עוזרת לאחרים לבחור מה הם מעוניינים לשמוע ומתי.מי שלא נעים לו לשמוע את מה שיש לי לומר-לא ייכנס לדף הבלוג שלי,או לחילופין-לא יקרא בספר שתכתבי. ואולי כן,בזמן שיתאים לו,לא מתי שאת תרצי להפליא בו את מילותייך (ויהיו חכמות ככל שיהיו. לפעמים העיתוי או ההקשר פשוט לא מתאימים)

וכמה מילים על האהבה והזוגיות שאת כל כך מייחלת לה :
בתור חנונה שמרנית עם קבלות (בעלי הוא הגבר הראשון והאחרון שידעתי בחיי,כבר 17 שנה ביחד...) , אני יכולה לייעץ לך :
השליכי מעלייך את כל המחשבות. אהבה צריך להרגיש בלב,בבטן. אינטימיות אמיתית נבניית מתוך הניצוץ שמרעיד את הנשמה להתחבר,מתוך המבט בעיניים,מתוך מגע הידיים שמרטיט את הלב.
למחשבות שם אין מקום. גם לא למילים.אין בהם צורך. הם רק מפריעים ומשבשים את זרימת האנרגיה מהלב שלך לשלו
ואל תשקיעי כל כך הרבה כוונה ומאמץ בלחפש ולחכות לאביר על הסוס הלבן.הוא יגיע ברגע הכי לא צפוי,כשמבטך יפגוש במבטו. אז תדעי.הוא יידע.
אם תתמסרי לתחושות-הן ישלחו זרועות של אנרגיה לגבר המתאים שיפגוש בהן.

בהצלחה

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 10 נובמבר 2008, 19:13

טליה, לוקחת לתשומת ליבי, תודה.
חני , חכי לטלפון ממני בימים הקרובים. תודה על נדיבות ליבך. נדבר . נשיקות.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי טליה* » 10 נובמבר 2008, 17:11

אמנית יקרה.
"ואני אמשיך להיות לבד. בלי בן זוג. והרי אני כל כך רוצה להיות בזוג!!!"

היכולת להתחבר לבן זוג מבחינה רוחנית , דורשת , התנתקות מוחלטת מקשרי העבר שעדיין לא התנתקת מהם.
התנתקות

פרידה

סליחה .
אין זה אומר לא לשכוח . אלא , ביכולת לסלוח.
הסליחה מעומק הלב מנקה ופותחת את הלב .פותחת הזדמנויות חדשות ועוד...
דמייני סתימה קשה בכיור . מתחילה הצפה . במקרה שכזה נמנעים להזרים מים עד לפתיחתו המוחלטת וטיפול מתאים.
תהליך הסליחה חייב להתבצע במס' מישורים . כתהליך ריגשי , חשיבתי , פיסי ואנרגטי .כל אלה מייצרים תהליכים כימיים בגוף.
הגורמים לשמחה ,אהבה . אנרגיה וההתפתחות .(())

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי קט_קטית* » 10 נובמבר 2008, 09:53

נו איפה אני אהיה אם לא פה?
מרגישה מאוד קרובה אליך אחרי הפוסטים האחרונים.
רציתי להמליץ לך להחליף את המילה "צריכה" ב"רוצה", כי את לא "חייבת" כלום, גם לא לעצמך,
אם לצאת מנקודת הנחה שהכל בסדר והכל בחסד...


את צריכה לשים לב יותר לכמות המילים שאני מוציאה מהפה
אני רוצה לשים לב יותר לכמות המילים...
וכו'

את לא במבחן, חלילה ;-)

ולגבי לדבר מלא כ"כ הצחקת אותי עם התיאור שלך איך עייפת את ההילרית...
מקווה שגם את תצחקי על הקטע הזה בקרוב ולא תשפטי את עצמך.
היית זקוקה לאוזן קשבת והיקום נידב לך אותה.
בחינם.
כשזה הפסיק להתאים לה היא הלכה (האוזן).
לא קילקלת שום דבר.
הכל בתואם מושלם.

אני לאחרונה מחפשת מטפל, ממש בכוח,
ומצחיק אותי לראות עד כמה היקום שולח לי דברים בחינם כל הזמן מכל תחום שאני רק מתחילה לחשוב עליו.
אמנם לא עושים איזה טיפול אקטיבי - אבל ייעוץ?
בחינם, בשפע.
כמו גם אצלך עם מיילד ספרים וההילרית, וטיפול במגע לא מחייב עם עמוס.

העולם שלך יפהיפה {@
תהיני

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 10 נובמבר 2008, 09:34

לפני שפתחתי שוב את הדף ידעתי שתהיי שם קט, תודה גם לך, אהובה.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי קט_קטית* » 10 נובמבר 2008, 09:26

בהצלחה מותק {@{@{@

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 10 נובמבר 2008, 08:37

חני, ממש חיכיתי לתגובה הזאת שלך ואכן לא אחרה לבוא

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי חני_בונה* » 10 נובמבר 2008, 08:26

{@
וגם (())
בהצלחה ואהבה

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 10 נובמבר 2008, 06:40

אני מוותרת על הנקמה. אני משחררת כל שביב דק של צורך בנקם. אני לא מסתכלת יותר לכיוונים האלה.
יתוש עקץ את התינוקת המתוקה שלי מתחת לעין שמאל כשהיינו בים עם נירית ועמוס. אתמול זה התנפח שחבל על הזמן. כמעט שנעצמה לה העין. מישהו אחר היה רץ לרופא מזמן. אני מקווה שהבוקר היא תקום עם פחות נפיחות. אני מרגישה שלא במקרה התנפחה לה העין דוקא ביום שבו הייתי עסוקה ברגשות כל כך שליליים. אני מקווה שעכשיו, אחרי שהתנקיתי בעזרת הכתיבה, בעזרת נשימות היא תהיה בסדר. ככה זה עובד אצלנו בדרך כלל. ככה אני מרפאה בדרך כלל את עצמי ואת הילדות שלי. גם אנשים אחרים שמבקשים. אני חושבת על המישהו האחר, או עלי, לא משנה, ופשוט עושה סדר במחשבות שלי ומנקה. אחרי שאני גומרת לנקות אצלי, המחלה עוברת אצל האחר, או אצלי. חשבתי שזו המצאה שלי עד שהגעתי לדף 100 אחוז אחריות . שם כתוב על שיטת ריפוי מהוואי שעובדת בדיוק על אותם עקרונות. אז נכון, לא המצאתי את זה, אבל מצאתי את זה בעצמי. זה חוסך תרופות, אנטיביוטיקה שאף פעם לא לקחנו, הילדה שלי בת כמעט 10 ולא ראתה אנטיביוטיקה או חיסונים בחיים. כמובן שגם הקטנה. טפו טפו טפו.

טוב אז למה אני פה בבלוג במקום לעשות את מה שעמוס אמר לי ו לשבת לכתוב את סדר הפרקים של הספר?
אני יודעת שעד שלא אדאג לעצמי לתכנית כלכלית יציבה, לא יהיה לי את השקט הדרוש לכתוב את הספר. אני הולכת להתחיל טפל בזה הבוקר. אני הולכת לדאוג לכך שמידי חודש יהיה לי בודאות מעט יותר מכל הסכום שלו אני זקוקה בשביל לחיות, אני ובנותי. איך אני הולכת לעשות את זה? עוד לא ברור אבל זה יקרה, כי ככה החלטתי. תאחלו לי בהצלחה.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 10 נובמבר 2008, 03:09

נכון, קט. אני מתה מפחד. כי כל כך הרבה פעמים אני מרגישה שהמטען הזה לוקח אותי כל כך חזק למטה. אוף .אני כל כך טובה בלתת עצות לאנשים אחרים. ומה איתי?
אתמול פגשתי זוג חברים. הוא "מיילד ספרים" במקצועו, כך הוא קורא לעצמו. הוא תומך בתהליכי כתיבת ביוגרפיות. עושה את זה הרבה שנים, וכנראה גם טוב מאוד במה שהוא עושה. דיברתי איתו על הספר שאני רוצה לכתוב. הוא נתן לי כמה טיפים. בין השאר הוא שאל אותי למה אני רוצה לכתוב את הספר הזה.עניתי שזה מורכב מכמה סיבות: שאני רוצה להראות לכולם , שאני רוצה שמה שאני עברתי יעזור לאנשים אחרים שנמצאים במצבים דומים. אמרתי שהספר הזה הולך להיות מעניין ומאות אלפים יקראו אותו. יתרגמו אותו להרבה שפות ושאני ארויח ממנו המון כסף. הוא אמר שכל אלה סיבות מספיק טובות.
כל השיחה הזאת קרתה אצלי בבית. אחר כך הלכנו כולנו לים. הבת שלהם קרובה לבתי בגיל והן חברות טובות מאוד. הן העדיפו להישאר במכונית ולשחק בבראציות. זוג החברים שלי טייל על המזח הרעוע שם לתוך הים. אני, מפאת פחד הגבהים שלי נשארתי על החוף עם התינוקת. השמים החליפו צבעים בטירוף. הים היה רגוע ויפה מאוד. הלכנו לראות את הדייגים שמכינים את הציוד לקראת יציאת הלילה שלהם בסירה. דיברתי איתם. כשזוג החברים חזר, המשכנו קצת לדבר תוך כדי הישענות על המכוניות ושתינו תה מתרמוס. סיפרתי להם על מכתב שכתבתי לאביה של הבת הגדולה שלי. כאן המקום לספר שהוא לא בקשר איתה, לא פגש אותה אפילו לא פעם אחת. היא יודעת מי הוא כי הוא מפורסם, וכי פעם סיפרתי לה. היא הייתה באתר שלו באינטרנט ומודעת לקיומו. הוא משלם עבורה מזונות כל חודש, משהו מינימלי אמנם אבל משלם. זאת בעקבות תביעה משפטית שתבעתי אותו בזמנו. הוא לא רצה להכיר בכך שהיא בתו. אני לא הייתי מוכנה לוותר לו, הלכתי לבית משפט, שם הכריחו אותו לעשות בדיקת רקמות, שהוכיחה שהוא אכן האב. מאז היא, אני למעשה מקבלת ממנו כסף פעם בחודש. הוא מסרב לראות אותה למרות כל בקשותי. למה אני לא יורדת מזה מזהו? עכשיו חלפה בי מחשבה לבקש ממנו להפסיק לשלם, ובמקום זה לשים לה את הכסף בקופת חיסכון כל חודש, שתצבור ריבית, והיא תוכל לקבל את זה כשתהיה בת 18. פעם כבר אמרתי לו שאני לא רוצה את הכסף שלו יותר, ואז אחרי כמעט שנה התחרטתי וביקשתי ממנו לשלם את כל השנה בחזרה בתשלומים. אני כל כך לא סגורה על הקטע הזה. סיפור הוא שכולה היינו פעם אחת יחד במיטה. לא התכוונתי לבקש ממנו מזונות. למה אני נכנסת לזה בכלל שוב ושוב ושוב? כנראה שאני באמת לא סגורה על הקטע הזה.
בכל אופן, אני חוזרת לשיחה עם החברים בים. איכשהו נירית ואני הגענו שתינו לספר על 2 מקרים, כל אחת על המקרה שלה שבו כמעט נאנסנו. אצלי זה היה ממש אונס, בלי חדירה, אבל אונס לכל דבר. לא בא לי להיכנס לזה כאן. לא משנה עכשיו. כשחברנו חזרה לעמוס אמרתי משהו על זה שסיפור האונס הזה שלי יהיה חלק מהספר. שאלתי אותו עד כמה אפשר לנדב פרטים על מישהו, בלי לומר את השם שלו, ומבלי שתהיה שם עילה לתביעת דיבה מצידו. הוא אמר לי שמספיק שאני כותבת עליו, על עמוס למשל, שהוא עיתונאי לשעבר וגר בפרדס חנה, כדי שתהיה עילה כזאת. אמרתי שחבל, כי הייתי רוצה להתנקם בו דרך דפי הספר, ובכלל , יש לי רשימה קטנה של אנשים באמת לא גדולה, שהייתי רוצה לסגור איתם חשבונות דרך הספר הזה. נירית אמרה שגם היא מתכננת מתישהו לכתוב ספר, אבל היא הייתה רוצה שוהא יהיה רוחני, ושלא יהיה כתוב כלל מהמקום הזה. היא אמרה לי: "תכתבי מהמקום הטוב שבתוכך".
לפעמים אני מרגישה מאוד רוחנית, מה שנראה, ואני יודעת גם שהרבה אנשים רואים אותי ככזאת. מצד שני , אני רואה את הצד שלי קיים גם הוא, שמחפש נקמה, שנכנס לאנשים מתחת לעור גם אם הם לא רוצים בכך, שמטריד אנשים שרוצים שקט, ואני באה להטיף להם על כך שזה לא בסדר שהם לא רוצים לראות את האמת, באה אליהם ומנופפת בתמונות מול העיניים שלהם, תמונות שקשות להם לעיכול. אני עושה את זה שוב ושוב. אנשים מתרחקים ממני בגלל זה. אני רוצה להיגמל. אני קוראת את עצמי לסדר. היי את! תפסיקי שם!
היום , אחרי הפגישה הזאת איתם , שהייתה כל כך יפה אבל משום מה הסתיימה עם הדיון ברגשות הכל כך שליליים , מסתבר שגררתי אותם איתי, את הרגשות האלה לאורך כל היום. רגשות, תחושות ומחשבות על נקמה. כל זה עלה. זה הזמן לספר שהתינוקת שלי נולדה גם היא לאבא שאינו רוצה בה. פשוט מיחזרתי את הסיפור הראשון. לא סיפור נחמד. התינוקת כן. נחמדה מאוד. הסיפור לא. כל היום קיללתי את האבא שלה התינוקת על כך שהוא התייחס אלי לא יפה. ידעתי שאסור לי לעשות את זה מבחינה אנרגטית, כי הרי הכל חוזר אלינו, ואני יודעת את זה, אז ביקשתי סליחה מעצמי ומאלוהים כל פעם , ושוב עלו האנרגיות הקשות נגדו וקללות , ושוב ושוב , ואז קרה אותו הדבר נגד אבא של הגדולה שלי. כאילו שזה היה חזק ממני. עכשיו שוב אני חוזרת בי ומבקשת סליחה על כל האנרגיות הקשות שיצאו ממני ביום הזה. אני רוצה לשחרר אותם מהחיים שלי. איך אני עושה את זה? אולי, אני מקווה שכאשר אמצא אהבה חדשה, אמיתי, גדולה מהחיים, מישהו שאוכל לספר לו את הכל הסיפור והוא יאהב אותי ויקבל אותי כמו שאני, רק אז אוכל לשכוח את הכל. טוב, נו, לא באמת לשכוח, אבל לא להתעסק בזה יותר.
כשסיפרתי על תוכן המכתב, כל מה שנירית אמרה זה שזה בזבוז אנרגיה. אני יודעת שהיא צדקה. אני יודעת שאת כל המכתבים שכתבתי לשני האבות של הבנות שלי, כתבתי בעצם לעצמי. כתבתי להם הרבה יותר מכתבים ולא שלחתי אותם. אבל גם את אלה ששלחתי, עדיף אם לא הייתי שולחת. אז איך אני יכולה לדעת בודאות שבעתיד לא אחזור על השגיאות האלה? מן הסתם אני לא יכולה לדעת. אבל לפחות אני רואה את זה עכשיו. שאלוהים ייתן לי כוח לא לעשות שוב את אותן שטויות!
הפגישה עם נירית ועמוס הייתה בשבת. אני רוצה לחזור ליום ששי. התעוררתי ב-12 בלילה והלכתי למסיבה כאן לא רחוק בטבע. לחברה שלי הייתה יומולדת. היא בחורה שקטה ועדינה . איכשהו כל שנה היא חוגגת עם ידיד שלה שהוא קרחניסט אמיתי. בקיצור, היית מסיבה עם הרבה אלכוהול, בטח גם סמים היו שם, אבל אני לא בקטע אז לא מציעים לי.
הייתה אחלה מוזיקה, ורקדתי כמוח ציפור. כשאני רוקדת , אין עלי. תמרה חברתי אמרה שאני רוקדת אני חופשיה לגמרי , וזה נכון. אני רוקדת הכי יפה בעולם, חוק המשיכה לא עובד עלי, אני פשוט עפה, ואני כל כך יצירתית בריקוד. לא מתביישת , לא פוחדת מאף אחד ומשום דבר. הבאתי את התינוקת איתי, והיא ישנה שם בפינה במשך כל הלילה. כל מספר דקות הלכתי לראות מה איתה. היא לא התעוררה בכלל, רק בסוף. אבל מה שקרה בין בין אני רוצה לספר.
היה שם מישהו בשם עמית, שהייתה תקופה לפני כ-5 שנים שהיו לי כמה סטוצים איתו. הוא מבוגר ממני ביותר מ-15 שנים לדעתי, אולי 20. זה לא מה שהפריע לי. הענין היה שלא הייתי מסוגלת אז להגיע איתו לשום אינטימיות מעבר לקטע המיני. הוא איש מאוד אמיד, שחי בבית מפואר ומדהים עם נוף לים. הוא גם שם לבדו באותה תקופה. בינתיים הוא הספיק ליבנות צמוד אליו בית לבתו עם בעלה והתינוק שלהם.בשלב כלשהו אמרתי לו שלא מעניין אולי יותר מערכת יחסים מהסוג הזה. האמת היא שאמרתי לו את זה הרבה יותר בגסות אז בזמנו. אמרתי לו שאני לא נהנית מהמין איתו, ושזה לא מעניין אותי יותר להיפגש איתו בשביל זה. הוא אמר שהוא חשב דוקא שנהנתי, וזה די הפליא אותו. מין בלי אינטימיות לא עושה לי את זה יותר.
במסיבה פתאום שמתי לב שהוא מגיע לכל מקום שבו אני נמצאת. הסבתי את תשומת ליבו לכך, ואמרתי לו שאני לא מתלוננת, אבל שישים לב. והוא שם לב. הוא רקדן מקסים. הוא היה פעם רקדן מקצועי. הוא גבר מאוד שמור, תמיד לבוש טוב, , לא דוגמן, אבל נראה טוב מאוד, בטח שלגילו, וגם בכלל. בקיצור, כל הערב היינו און אנד אוף אחד עם השני.היו רגעים שהרגשתי ממש חשמל באויר. כמעט שלא היו נגיעות, רק קצת, עדינות. הכל היה בפרהסיה.
הרגשתי שכל רגע שאני לא איתו הוא מחפש אותי ולהפך. שנינו אנשים שחיים המון שנים לבד. לא משהו במערכות יחסים. מתישהו מישהי קראה לי לבשביל לספר לי שהתינוקת שלי מתעוררת. הלכתי אליה. הנקתי אותה ובמקביל פצחתי בשיחה עם אותה בחורה. זאת מישהי שפעם עבדנו יחד, היא הייתה דוגמנית ואני עבדתי אז כבוקרית בסוכנות דוגמניות. יצא שהייתי הבוקרית שלה לתקופה מסוימת, אבל לא זכור לי שהצלחתי למכור אותה לאיזושהיא עבודה. היא הייתה אז כבר מבוגרת יחסית, ובכלל, היא תמיד הייתה רבה יותר חזקה על המסלול מאשר כדוגמנית צילום. סיפרתי לה על המשבר שחוויתי, ועל איך שהתרסקתי לפחות מאבק בעקבות הפרשה שעליה אני רוצה לכתוב את הספר שלי.
לא אספר עליה כאן,על הפרשה הזאת. האנרגיה הזו שמורה לספר. בקיצור, ביליתי זמן רב בלדבר על העבר , והיא הקשיבה. היא כיום מטפלת הוליסטית במקצועה. ואז עמית הופיע, הסתכל על התינוקת שלי, שאל איך קוראים לה, נפרד לשלום והלך לו לדרכו. לבד. אני המשכתי לדבר, וסיפרתי לדוגמנית לשעבר על איזה יום קשה עבר עלי באותו יום. היא אמרה:" אבל זה היה ועבר נכון?" וחזרה על כך כמה פעמים. בשלב מסוים היא הלכה. אני מבינה בדיעבד שהיא התעייפה ממני ומהסיפורים שלי . כמה פעמים אפשר לשמוע שמישהו אומר שהיא לו מאוד קשה באותו יום? אני ממש לא מאשימה אותה ואפילו צוחקת מעצמי עכשיו. גם עמית התייאש כנראה מלחכות לי והלך.
מוסר השכל:
א. אמנית, את זקוקה להרבה יותר אימונים על לחיות בהווה.
ב. את צריכה לשים לב יותר לכמות המילים שאני מוציאה מהפה, ולשים לב שאת לא מתחילה לעייף את הצד השני ואת עצמך.
ג. את מבינה יותר ויותר את חשיבות כתיבת הספר שברצונך לכתוב? תכניסי לעצמך לראש. זה לא האגו שלך סתם ככה שרוצה את זה בשביל לרומם את עצמו. את צריכה לסגור שם משהו עם עצמך. משהו שעדיין לא סגרת. הביבליותירפיה הזאת תעשה את זה בשבילך. כולם יוכלו לקרוא אחר כך את מה שחווית, להבין אותך יותר טוב, להזדהות איתך אולי אפילו קצת, את לא תצטרכי לדבר על זה יותר, את גם תאהבי לעשות את זה, יעני לכתוב, , וזה יהיה כתוב כל כך טוב, כל כך מעניין, שהמון אנשים בארץ ובעולם ירצו לקרוא את זה, וגם... את הולכת להרויח מזה הרבה מאוד כסף . אם את הולכת לבד עם כל המטענים האלה, זה כבד, זה מעיק, זה אפילו מסריח לפעמים, כמו ללכת עם שקית של זבל. תהיי אלכימאית ותהפכי את הזבל הזה שלך לזהב ו יהלומים. קדימה!
ג. את צריכה לעשות את ההפרדה בין מי שאת היום לבין ה"חומר" של הספר. החומר הזה שייך לעבר שלי. הוא לא אני יותר. כל זמן שלא אשכיל לעשות את ההפרדה הזאת, עמית או מיסטר איקס או לא משנה מה שמו לא יישאר. ואני אמשיך להיות לבד. בלי בן זוג. והרי אני כל כך רוצה להיות בזוג!!!
אוי כמה כייף לכתוב. אני ממש מתנקה. תודה לך בלוג יקר. אני אוהבת אותך. תודה לכל מי שקורא. ותודה מראש על התגובות. לילה טוב.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי קט_קטית* » 06 נובמבר 2008, 10:22

כל מה שסיפרת לי בקשר לאמא שלך,
אלה רק הגדרות,
יש יותר מדרך אחת לחוות את ה"מטען" איתו נולדנו והתחנכנו.
בלי החושך אין אור {@

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 05 נובמבר 2008, 21:44

:"שמיכת ההווה, לא רק שתעטוף את פחדיך, אלא שבהציצך אל מתחת לשמיכה את עשויה לגלות שהם פשוט התפוגגו."
טליה, תודה פשוט אהבתי.
בקשה לקוד הגנטי, את צודקת, זה באמת דבר שדי חששתי ממנו עד לאחרונה, אבל זה משתנה.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי טליה* » 05 נובמבר 2008, 19:17

אמנית יקרה.
בכיתובית נאמר:"שמיכת ההווה, לא רק שתעטוף את פחדיך, אלא שבהציצך אל מתחת לשמיכה את עשויה לגלות שהם פשוט התפוגגו."
את מתארת כל כך יפה את רצונותיך ומצד שני את הפחדים והקונפליקטים
חשוב שתתחברי לפוטנציאל המולד שלך.= הקוד הגנטי .(כך מה שאת מתחברת אליו וגורם לך ניצוץ בעיניים .) ללא חשש וללא פחד.
בהצלחה

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 03 נובמבר 2008, 03:12

אני מגישה שאני בשינוי עצום. לא יודעת מה יהיה בסופו. אני מרגישה את זה בכל גופי. אני אופטימית כמו תמיד. כאילו שעברתי לחושך, ואני כולי אור. האם זה זמני? זו הרגשה חדשה לי. מעניין אם היא תימשך מחר, או שהיא תעבור. מעניין איך יגיבו האנשים שאפגוש.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 03 נובמבר 2008, 03:08

הבוקר ק מתחילה לעבוד אצלנו כמטפלת של סול. אני מקווה שעשיתי את הבחירה הנכונה. אני מקווה שיתפנו לי זמן ואנרגיה שבזכותם אוכל להגדיל את ההכנסות שלי, להיות עם עצמי, לעשות יותר פעילות גופנית ואולי גם לכתוב.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 01 נובמבר 2008, 09:41

אני מבקשת בהירות לגבי המצב הכלכלי שלי. אני מבקשת לראות פחות או יותר בדיוק עד כמה שאפשר מהם ההוצאות החודשיות שלי לשנה הקרובה, ולראות את עצמי מרויחה לפחות 20% יותר, שזה יילך לחיסכון. אני מבקשת עזרה מהייקום כדי שאוכל להיות במקום הבהיר הזה ומשם להביט נכוחה ולראות את הדברים האלה.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי חני_בונה* » 30 אוקטובר 2008, 18:18

מעניין מה שאת כותבת על נקודת ההיפוך.
על מנת לעבור מתדר של פחד לתדר של אהבה הכלי המשמעותי ביותר עבורי היה לזהות שאני פוחדת ולחבק את הילדה הפוחדת שבי.
לפעמים רק חזרתי על המלה חיבוק כמו במנטרה
היום אני ועצמי כבר מדברות בשפת סימנים.
אני מניחה יד על הבטן ומעצמה מגיעה נשימה של אהבה.
(())

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 30 אוקטובר 2008, 16:40

אפשר מלה על תדר?
בטח

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי חני_בונה* » 30 אוקטובר 2008, 16:01

חני, אם את קוראת את בטח מצליבה אינפורמציות
וגם מזהה תדרים.
אפשר מלה על תדר?
כנראה שאת אחד מהמלאכים הטובים שלי
:-]
אהבה

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 30 אוקטובר 2008, 15:31

קטקטית, אני מניחה שהתכוונת לקטע הזה: " אני המצאתי לעצמי תרגיל כזה- ברגע שאני מרגישה ש"הכל אבוד", כשאני מרגישה שאין לי קצה של חוט, אני תמיד חוזרת אל הגוף, ואז אומרת לעצמי פחות או יותר את המילים הבאות, כל פעם בצורה קצת שונה: זה לא יכול להיות שאלוהים נתן לי לעבור את כל זה עד עכשיו בשביל שיקרה לי משהו רע. חייב להיות פה משהו טוב. אומרת, נושמת ומרפה, ואז די מהר מתרחש הנס, רק כי אמרתי. לא הרבה זמן אחרי כן מתחיל משהו טוב לקרות, קודם כל ברמת הגוף בדרך כלל. כשאת מזהה את נקודת ההיפוך- ואת תלמדי לזהות אותה- אין לי ספק, את מודה לייקום, לאלוהים למה שבא לך. אחר כך הכל מתפוגג. עברת תדר. מדובר רק בתדרים. זה שם המשחק. עם הזמן חילופי התדרים יהפכו להיות יותר ויותר קלים, כי יהיה שם משהו פחות תקוע. זה אף פעם לא יהיה רק קל ונעים, אבל יותר ויותר, כמה שנפרגן לעצמנו."

מה שיש לי להגיד לך על זה , קט, זה שאם זה מדבר אלייך, פשוט תקראי את זה שוב, ואולי אפילו שוב . זה יהדהד אצלך. את תביני לבד. את לא צריכה את ההסבר שלי. זה רק יקלקל לך. יום אחד, בטח לא עוד הרבה זמן, כמו שאני מכירה אותך, האסימון ייפול לך. אם אראה אותך לפני אשמח לדבר איתך על זה. ברגע זה אני לא מסוגלת לכתוב על זה יותר ממה שכבר כתבתי.
חני, אם את קוראת את בטח מצליבה אינפורמציות. כנראה שאת אחד מהמלאכים הטובים שלי. חיבוק.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי קט_קטית* » 30 אוקטובר 2008, 14:38

הקטע של החלפת תדר, כשפוחדים.
לא הבנתי מה בדיוק צריך לעשות.
או לא לעשות...

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 30 אוקטובר 2008, 14:29

תודה לך, חני. קטקטית, תודה גם לך. מה לא הבנת בדיוק? את עדיין מוזמנת לשאול. אין לי בעיה שתעשי העתק הדבק.

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי חני_בונה* » 30 אוקטובר 2008, 09:30

מרגש.
בהצלחה
{@

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי קט_קטית* » 30 אוקטובר 2008, 08:06

יקירתי
בשעה טובה
{@
מצפה לקרוא ממך הרבה.
בקשר לרצון לטפל - קראתי מה שכתבת מתישהו איפשהו על ריפוי,
וזה היה כ"כ נכון וכ"כ לא ברור שכמעט התקשרתי אליך שתסבירי.
מזכיר לי שגם אורי יורמן אמר עליך שאת נראית הילרית.
לגמרי, לגמרי יש לך את זה.
א-א-ב-ה {@

בלוג של אמנית יוצרת מציאות

על ידי שירי_בן_דב* » 30 אוקטובר 2008, 05:41

זהו, כתבתי את המילה הראשונה בבלוג שלי.
התחלתי את הבלוג הזה בעילום שם. היום קיבלתי את האומץ להסיר את הלוט מעל פני, ולהזדהות בשמי האמיתי.
לאחרונה אני מרגישה שהגעתי למצב של קשר מעולה עם התת מודע שלי. אני רואה כל מיני תסריטים אפשריים של התפתחויות שונות בחיי, ושואלת את עצמי איזו מהן אני מעדיפה. תשובה אחת שעולה לי היא : מה שיהיה יהיה. מצד שני יש בי את הצד של האמנית יוצרת המציאות. היא דופקת על השולחן ותובעת את שלה.
שאלו פעם מישהו מהי הדרך הטובה ביותר לנבא את העתיד. הוא ענה: ליצור אותו.
כאן עולה אצלי השאלה עד כמה אני מפרגנת לעצמי באמת לייצר את המציאות כפי שאני רואה אותה. עד כמה אני מפרגנת לעצמי להגשים את החלומות שלי. הרי את הצד של זו ששמה לעצמה רגליים בדרך אני כבר מכירה היטב. היא במקום בטוח. אף אחד לא צריך לדאוג לה. גם לא אני. אבל יש את זו האחרת, אשר הבלוג הזה קרוי על שמה. היא הייתה פחות דומיננטית בחיי בשנים האחרונות. אני מרגישה שהגיע הזמן שהיא תבוא לידי ביטוי באופן משמעותי הרבה יותר.

אני מוצאת את עצמי עסוקה בחיפוש עזרה בניהול הבית. שלשום ריאיינתי מישהי חמודה ומקסימה בשם ק, וסיכמתי איתה על 3 פעמים בשבוע שהיא תבוא ותהיה אצלנו בין 8-12, תעזור לי עם התינוקת, עם מלאכות הבית- לא ממש נקיון אבל אם צריך לרחוץ כלים, עם העסק הקטן שלי אותו אני מנהלת בבית. זו פעם ראשונה בחיים שאני לוקחת התחייבות כזאת להעסיק מישהו באופן קבוע. זה קצת מפחיד. היו ויש לי עדיין אנשים שעובדים איתי ועבורי, אבל זה תמיד היה עד היום על בסיס לא קבוע.
העניין הזה מעמת אותי עם נושא רחב הרבה יותר של המחוייבות שלי לחיים שלי ולאיכותם . אולי עבור אנשים מסוימים נושא זה הוא מובן מאליו. אני מתחילה, אני מדגישה, מתחילה להרגיש אחת מהם.
לפני מספר שנים חוויתי משבר רציני בחיי.אני שוקלת לכתוב עליו ספר. פניתי לתומכת כתיבה ואני עומדת להיפגש איתה בשבוע הבא. קודם כל אני מעוניינת לברר עם עצמי, גם בעזרתה, מה שמניעים שלי לכתיבת הספר. אני מוכרחה להודות שאני לא לגמרי סגורה על עצמי בקשר לכתיבה שלו. אני מרגישה שאני חייבת לעצמי להיות לגמרי אמיתי בקשר למניעים שעומדים מאחורי הרצון שלי לכתוב אותו. מצד אחד, אני מרגישה שהחומר שיש לי בידיים, הווה אומר- הניסיון שצברתי בעקבות המשבר המדובר יכול לעזור להרבה אנשים. מצד שני, אני פוגשת הרבה אנשים ועוזרת להם גם ככה בכל מיני אופנים ובכל מיני צורות. יותר ויותר אני מבינה היום עד כמה אני עוזרת לאנשים. אני לא חושבת שמספיק הערכתי את עצמי בעבר ולכן גם לא השכלתי לראות עד כמה שאני עוזרת, וכך, במקרים רבים, העזרה הפכה לחבלה, כי לא הרפיתי. אני שמחה לומר באופן חד משמעי שלמדתי להרפות. אולי הספר יהיה בנושא הזה- איך הלרפות.
הקול הפנימי שאני שומעת כבר שנים אומר לי משהו כמו: בחיית, יש כל כך הרבה מטפלים, וכותבים וכאלה ואחרים, מה כבר לך יש לחדש? אבל שוב ושוב עולה בי הצורך לכתוב, ו...כן, גם לטפל. אז אם עולה הצורך לכתוב, למה אני פשוט לא כותבת? אז הנה, אני כן. אתם אפילו קוראים את זה עכשיו. טוב אני מניחה, במשך למה שכתבתי בהתחלה של הפוסט הזה, שאם הספר הזה יצטרך להיכתב הוא ייכתב, ואם לא.. אז לא.

חזרה למעלה