דורבן וכאבים בעקב

שליחת תגובה

אין מה לדאוג: דאגה לא תחסר
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: דורבן וכאבים בעקב

דורבן וכאבים בעקב

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 ספטמבר 2017, 13:49

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

להליכה ארוכה - נעלי ספורט מאוד עוזרות. נעלי ריצה של ניו בלנס - לדוגמא.יש בהן בולם זעזועים בעקב.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי לירי_אטיאס* » 14 מרץ 2017, 12:02

שלום חברים,
חשוב לדעת שלרפלקסולוגיה יש מענה מדהים וגם מהיר יחסית לכל שיטה אחרת בה נתקלתי עד היום.
ובנוסף, זה גם נעים נעים..

בהצלחה!

דורבן וכאבים בעקב

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 פברואר 2015, 15:17

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מנסיון מכאבים חזקים מדורבן מים של ים המלח עם מים רותחים להשרות עיסוי בחומץ תפוחים קצת לייזר רך פיזיו טרפיה עם אולטראסונד דרך קופח ומדרסיםנ ובעקבון ג'ל אספרין רגיל כואבים לא מדלל דם

דורבן וכאבים בעקב

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 פברואר 2015, 18:44

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מישהו יודע משהו שקשור לטיפול עם פלסטר מיוחד שנמתח על אזור הכאב

דורבן וכאבים בעקב

על ידי גשם* » 07 ינואר 2015, 12:47

מדרסים טובים שמחזיקים את הרגל ומתיחות. יש גם סד לילה. הנה קישור (באנגלית). עובד!

http://www.drfoot.co.uk/acatalog/index.html

דורבן וכאבים בעקב

על ידי מים_בסלע* » 06 ינואר 2015, 11:21

שמו ערן רשף והוא מטפל בתל אביב.
הוא מנסה לאתר נקודות של "הדבקות" ברקמות העוטפות את הגוף. אצלי כנראה קשור היה לנקעים ושבר ברגל שהיה לי בילדותי. וכן המסז בנקודות אלו כואב - עד שהן משתחררות והכאב מתעמעם.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 דצמבר 2014, 02:02

באיזה איזור הפיזיותרפיסט? האם כאב הטיפול?

דורבן וכאבים בעקב

על ידי מים_בסלע* » 24 דצמבר 2014, 20:55

עברתי טיפולים שונים: דיקור רפלקסולוגיה שיאצו מוקסה
כל אחד עזר והקל אבל עדין היה כאב שהגביל אותי בהליכה ובעמידה.
ואז הגעתי לפזיוטרפיסט שמטפל בשחרור הדבקויות בפשיה-רקמת מעטפת סביב כל הגוף.
בנוסף לטיפולים קבלת תרגילי חיזוק לשרירי הרגליים ומתיחות לשיפור צורת ההליכה.
וסוף סוף , שלוש שנים מאז שהתחיל, הכאב כמעט שנעלם.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 דצמבר 2014, 00:02

אוף תעזרו לי בא לי למות מכאבים ...עשיתי צילום וזה מראה על דורבנות קטנים בעקב .. אני סובלת כבר חמישה חודשים .. לא רוצה לעבור ניתוח זריקות וכול׳ .. למי יש פתרון

דורבן וכאבים בעקב

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 נובמבר 2014, 09:04

לדעתי כן כדאי לוותר על הצעידה, לתת לדלקת לעבור

דורבן וכאבים בעקב

על ידי לילוש* » 25 נובמבר 2014, 17:41

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

גם אני סובלת מדורבן בעקב כף רגל שמאל , לפני כשנתיים סבלתי כנראה ממטטארזיס משהו כזה ככל הנראה כאשר רציתי להקל על הכאב בכרית כף הרגל גרמתי לנזק אחר הדורבן המדובר .כרגע הכאב רק בעקב . אני לא מותרת על צעידה יום יום כשעה .רציתי לשאול לגבי סד לילה מי מכיר ויכול להמליץ ? סוג ובכלל מידע על הטיפול
תודה רבה

דורבן וכאבים בעקב

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 נובמבר 2014, 18:40

יש לי דורבן בעקב שמאל בא לי למות ... עזרה ראשונה פליזזז .. מה ניתן לעשות כרגע על מנת להעביר את הכאב הבלתי נסבל הזה .... אודה לתשובה מהירה

דורבן וכאבים בעקב

על ידי יוסי ברק* » 18 נובמבר 2012, 11:27

דורבן עקב,
סבלתי כאבים עזים בעקב,במשך חודשים ולא יכולתי לדרוך על כף רגלי ,זריקות ופיזיוטרפיה,לא הקלו ולא עזרו כלל.חשבתי על טיפול בהלם,אך החלטתי לבדוק נעלי MBT ,לא היו לי ציפיות ולא תליתי בהם תקוה.הגעתי בקושי רב למקום המכירה,נעלתי את הנעליים,וראה זה פלא,80%,מהכאבים,נ ע ל מ ו מידית.רכשתי אותם ,והלכתי איתם משך חודשיים מבוקר עד ערב אפילו בבית.והבעיה פשוט נעלמה כלא היתה.לציין שהנעליים לא זולות,אך איכותיות והן הצדיקו את המחיר.[email protected] אשמח לענות לכל פונה

דורבן וכאבים בעקב

על ידי עקב_חבול* » 18 מאי 2012, 21:16

אבא של חבר שלי הוא טיילן מכור.
את רוב זמנו הוא מבלה בטרקים שונים בארץ ובחול,
כרגע הוא מושבת בבית בגלל כאבי עקב שאובחנו כ"עקב חבול" :(
אנחנו מתלבטים האם לגייס את הכסף ולקנות לו נעלי MBT, למרות שבאינרנט יש להן ביקורות חלוקות..
בנתיים, הוא הכין לעצמו מעין סנדל רך מספוג ובזה הוא מתהלך..
לפי המלצת הרופא הוא עושה אמבטיות קרח ומים חמים לרגל ויתחיל פסיוטרפיה בקרוב.
אנחנו מאוד רוצים להחזיר אותו לטייל בטבע ולפתור אותו מהכאבים,
נשמח לשמוע אם משהו מכיר את הבעיה ויוכול לתת טיפ כזה או אחר,
תודה ובריאות לכולנו :)

דורבן וכאבים בעקב

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 נובמבר 2011, 23:17

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היכן ניתן לקנות את הנעליים עם הקשתות?

דורבן וכאבים בעקב

על ידי ורדה_בן_ארי* » 24 אוגוסט 2010, 23:37

היה לי דורבן בשתי הרגליים.
באחת כמעט שנה ובשנייה כמה חודשים בודדים.
עשיתי פיזיוטרפיה פעם בשבוע אבל הפיזטרפיסט אמר לי שלא זה מה שיפתור את הבעייה. מה שעוזר הוא .. הזמן.
אכן אחרי שנה נעלם ברגל אחת. אז הופיע ברגל שנייה ו נעלם.
מה שמאוד הקל הם באמת נעליים טובות עם עקב רך. נעליים של ניו בלנס עזרו מאוד. וסנדלים של keen
והרבה מתיחות על הבוקר לפני שמתחילים לצעוד.
זה לא נעיםםםםם. היו ימים שבקושי דרכתי על הרגל כואב נורא.
היום טפו טפו..
מאחלת לך החלמה מהירה.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי מיכל_צמות* » 24 אוגוסט 2010, 23:19

טראומיל
מה זה בדיוק, ואיפה משיגים?

דורבן וכאבים בעקב

על ידי אום_שלום* » 29 יולי 2010, 11:36

אני רוצה להדגיש שאין לי שום כאב מלבד בדריכה ואני מותחת את כף הרגל לכ הכיוונים הרבה פעמים ביום במסגרת תפקידי (-:

דורבן וכאבים בעקב

על ידי פלונית* » 29 יולי 2010, 10:02

היה לי דורבן (מזוהה בודאות). הטיפול: עברתי לנעלי התעמלות, רק, כדי שתהיה גמישות מכסימלית לכף הרגל (למרות שבנעל סגורה פחות כאב בהתחלה, כמעט מיד עם המעבר לנעלי התעמלות היתה הקלה. וגם אני נוהגת להיות יחפה בדרך כלל, אבל לא אז). פעמים רבות במשך היום מתחתי את האצבעות של כף הרגל לכיוון הגוף - בעיקר בבוקר (שאז הכי כואב). השתדלתי להמנע מנשיאת משאות כבדים. היו כאבים חזקים מאד במשך שבוע, ואחר כך עבר ולא נשאר.
בהצלחה ובריאות!

דורבן וכאבים בעקב

על ידי אום_שלום* » 28 יולי 2010, 23:25

תודה לכולם על כל התגובות.
אני לא רוצה לפתוח פה... אבל אם המצב לא יחמיר אני לא חושבת שאעשה משהו מיוחד, מיחושים למיניהם באים והולכים, בעיקר בהריון.
ודאי שאני אפילו לא שוקלת זריקות קורטיזון או משהו כזה.
המלצות לנעליים גם לא כל כך רלוונטיות לגבי כי אני בנעליים בערך 5% מהזמן, בעיקר בקיץ ואין סיכוי שאתחיל להסתובב עם נעליים בבית וכמובן שלא אלמד עם נעליים.
בינתיים מתבוננת בתחושות, בוחנת מתי הכאב מחמיר ומתי משתפר.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי שום_כתוש* » 28 יולי 2010, 21:01

ואפשר בלי זריקות קורטיזון!!!,

דורבן וכאבים בעקב

על ידי שום_כתוש* » 28 יולי 2010, 21:00

יש בעיה עם mbt, כפי שאמרתי, כל הרצועות בגוף הופכות להיות יותר רכות גמישות ופגיעות ולכן הליכה עם נעל שמורידה את שווי המשקל תהווה בעיה, ומסכנת את ההולכת בנקעים. הנעל הזאת גם גורמת לשינוי בתבנית ההליכה, ועובדים עם שרירים עליונים יותר במקום עם שרירי כף הרגל (בגלל זה אומרים שהן מחטבות.) ולכן לא רצוי להתחיל לנעול אותן בהריון משום שלא מומלץ להתחיל בפעילות גופנית שלא עסקת בה לפני ההריון.
אני מסכימה עם אמא אינקובטור , לא להתמכר לנעל ספציפית. באופן אישי אני הרגשתי טוב עם נעלים יחסית קשיחות כמו burkenstock (איך כותבים את זה ???)
ממליצה גם על סנדלי CHACO"S שתומכות היטב גם בקשת וגם בעקב וגם מגניבות.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי תמרול_ה* » 28 יולי 2010, 13:22

נעליים שהעקב שלהן מרופד היטב, שמונע קבלת "מכות" כל פעם שדורכים.
להשרות את הרגל במי סבון חמימים.
לי הנעליים החדשות הרכות והאורטופדיות הצילו את המצב. ללא שום תרופות נגד דלקות.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי נירה* » 28 יולי 2010, 10:38

עסק קשה. כיון שבכל דריכה על העקב, המקום מגורה ונידלק. ומי יכול שלא לנוע. מצאתי נעלים איתם אין - לכאורה - דריכה על העקב, מה שמאפשר הליכה ללא כאבים, וממילא נמנע הגירוי. חפשו: נעלי/סנדלי MBT. המחיר אינו שווה לכל נפש, אבל למי שסובלת מאד, מזה 5 חדשים, מהדורבן, ממש הקלה גדולה!
לבי לבי עם כל מי שסובל.
נירה ע

דורבן וכאבים בעקב

על ידי אמא_אינקובטור* » 28 יולי 2010, 10:23

הו, plantar fasciitis אהובתי. כמעט השביתה אותי לפני כמה חודשים, אחרי קיץ שבו הלכתי עם סנדלים איומות ונוראות.
כמו שכבר כתבו, קשת גבוהה או לחילופין פלטפוס, הריון (לא אצלי) וכמה קילו עודפים (בהחלט אצלי), הליכה יחפה או בנעלים שלא תומכות בקשת הרגל, והליכה מרובה יכולות להביא להתקף.

מה עזר לי:
כעזרה ראשונה, שקית קרח עטופה במגבת על רגל מוגבהת בשתי כריות. נאלצתי לבלות כך את רוב זמני הפנוי במשך כמה ימים.
הרבה מסאז'ים ומתיחות של שרירי השוק שנוטים להתכווץ במצב זה. אפשר לגלגל על הרצפה כדור טניס תוך כדי ישיבה על הספה.
<משטרת באופן מוזעקת, סירנות, בלגן> זריקת קורטיזון לאזור שכאב במידה כזו שכבר כמעט לא הצלחתי לדרוך על הרגל או ללכת יותר מכמה צעדים.
המצב השתפר פלאים והדרדר שוב כשעברתי דירה וסחבתי הרבה ארגזים. הדלקת הגיעה לשריר השוק וכולם נבהלו כי חשדו שהכאבים והבצקת מקורם בקריש דם. הפעם טיפלתי אצל פיזיותרפיסטית נהדרת ששילבה קרח, מתיחות, תרגילי חיזוק וחישמולים קלים. זה עבד.

למניעה:
לא. ללכת. יחפים. (עם הסתייגות, פרטים בהמשך)
מדרסים או נעליים שתומכות בקשת. לא קרוקס, אבל עדיף כבר קרוקס על כפכפי אצבע שלא תומכות בכלום.
להפטר מנעליים ישנות או שחוקות מאוד. היה לי זוג שהתחיל כזוג הכי נוח בעולם ואחרי קילומטראז' לא מבוטל שעברנו יחד עשה את ההפך והכאיב לי מאוד. נאלצנו להפרד.
מתיחות, בעיקר לשרירי הרגל האחוריים.
לגבי הליכה יחפה, הפיזיו' הנפלאה שלי טענה שדווקא תמיכה בלתי פוסקת מחלישה את השרירים בכף הרגל, והמצב האידיאלי הוא ללכת בנעליים שונות ומגוונות, על משטחים שונים ומגוונים. במקום שאני גרה בו אין חול אבל בהליכות אני משתדלת ללכת בצד הדרך ולא ישירות על השביל. הגעתי למצב שבו אני יכולה להסתדר גם בלי המדרסים, אבל כאמור חייבת לעשות מתיחות יומיומיות וללכת רק בנעליים טובות (שאותן אני מגוונת). הליכה יחפה על חול או דשא דווקא יכולה לעזור.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי לי_רז* » 28 יולי 2010, 09:45

בקשר לכאב בעקב- אני זוכרת שהיה לי כאב קבוע בעקב שמאל בחודשיים הראשונים
של ההריון, בעיקר כשעמדתי ברגליים יחפות.
אולי תשאלי רפלקסולוג מה המקום שכואב לך? אצלי זה היה קשור לאיברי הרבייה.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי שום_כתוש* » 28 יולי 2010, 06:10

ניתן להוסיף מדרסים מצויינים שלvasily לכל נעל אפילו נעל עקב, הן נמצאים ברמתחן בר"ג במכון פזיותרפיה ספורט וספיין אם את בסביבה.
(אני פזיותרפיסטית,אני לא עובדת איתם אבל מכירה אותם בתור מאוד מקצועים)

דורבן וכאבים בעקב

על ידי חלקיקה_בשלם* » 27 יולי 2010, 19:04

טיפלתי בחמותי בדיקור, היא סובלת מזה שנים. הטיפול עוזר מאוד למספר חודשים ואז היא עומדת הרבה זמן על הרגליים כי יש לה דברים לעשות וזה שוב חוזר והדיקור שוב עוזר וכן הלאה.
אז לבד מדיקור, חשוב גם לשמור לא להתיש את העקב.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי שום_כתוש* » 27 יולי 2010, 18:49

גם למי שקשתותיה גבוהות מטבעה, הרלקסין גורם למעט צניחה, לעיתים בלתי מורגשת לעין, עכשיו אם ניקח בחשבון את כל אורך הפציה שיכול להיות בסביבות 12 ס"מ, הרי שמתיחה קלה של חי ס"מ היא מתיחה משמעותית, תוסיפי לזה תוספת של כמה קילו, ואולי אף שינויים במפרקים נוספים בשל חלוקת המשקל שהשתנתה, והרי לך התנאים האופטימלים לקרע מיקרוסקופי אך כואב.
כמו שאמרתי: נעלים שתומכות בקשת,ולא קרוקס ר"ל. ולהמשיך ללכת איתן עוד קצת גם אחרי הלידה, לוקח זמן לרלקסין להשתחרר מהגוף.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי אום_שלום* » 27 יולי 2010, 15:03

או קיי, היה נדמה לי שאת רפלקסולוגית אבל לא הייתי בטוחה.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי אמא_של_מוגלי* » 27 יולי 2010, 14:25

אני רפלקסולוגית ודרך כפות הרגלים אני יכולה לראות גם מצבים רגשיים שמתבטאים בכל מני צורות, גם בכאבים.
אבל זה אפשרי רק בטיפול, אני צריכה לגעת ולהרגיש
יש כאלה שקוראים לזה תקשור

דורבן וכאבים בעקב

על ידי אום_שלום* » 27 יולי 2010, 09:14

עולם חדש, אני מידה 40 אבל תודה על ההצעה @}

דורבן וכאבים בעקב

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 26 יולי 2010, 23:23

הריון טוב גם לך, וטוב לשמוע שהכאבים ירדו.
ואם את במידה 38 ונגישה לגוש דן- אני יכולה להשאיל לך למשך ההריון נעלי
mbt.
זה מוריד את העומס בעקב (תעשי גוגל).
חשוב לציין שהן מאוד צבעוניות, אז לשיקולך

דורבן וכאבים בעקב

על ידי אום_שלום* » 26 יולי 2010, 23:06

תודה לכל המגיבות,
אני חושדת בנעליים חדשות שקניתי לא מזמן שאולי היוו את תחילת התהליך שהביא למצב הנוכחי.
אלה נעליים שנותנות תחושה של יחפנות, כתבתי עליהן בדף על הנעליים שאיני זוכרת את שמו כרגע.
הבעיה שבהליכה על אספלט העקב כל הזמן מקבל מכות ואולי זה בשילוב עם חולשת רצועות של ההריון הם הגורמים ואולי דברים אחרים.
בכל אופן, היום יותר טוב, נראה מה יהיה מחר.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי אום_שלום* » 26 יולי 2010, 23:03

עולם חדש מופלא, תודה על התגובה. צרת רבות וגו'
שיהיה המשך הריון נינוח @}

דורבן וכאבים בעקב

על ידי אום_שלום* » 26 יולי 2010, 23:00

שום כתוש, תודה על התגובה.
יתכן שאת צודקת אם כי הקשתות שלי גם גבוהות באופן טבעי וגם פעילות מאוד בתרגול היוגה שלי.
אבל אולי קורה שם משהו שאני לחלוטין לא מכירה.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי אום_שלום* » 26 יולי 2010, 22:58

_עקב זה איזור הבטן
אבל זה יכול להיות משהו עמוק יותר, ואת זה רואים רק בטיפול._
אמא של מוגלי, איזה טיפול?

דורבן וכאבים בעקב

על ידי שום_כתוש* » 26 יולי 2010, 18:25

כנראה שבשל הרלקסין, קשתות כף הרגל קורסות ומותחות את הפציה הפלנטרית: רקמת חיבור שמחברת בין עצם העקב וקדמת כף הרגל.
במקום החיבור של הפציה לעקב נוצרה דלקת.
הפתרון: ללדת, :)
אבל עד אז, תמצאי נעלים עם קשת מוגבהת לתמוך ולהוריד עומס מהקשת, לכי על חול, ולנוח...

דורבן וכאבים בעקב

על ידי אמא_של_מוגלי* » 26 יולי 2010, 08:17

עקב זה איזור הבטן
אבל זה יכול להיות משהו עמוק יותר, ואת זה רואים רק בטיפול.
תיצרי קשר אם את רוצה

דורבן וכאבים בעקב

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 25 יולי 2010, 20:28

גם אני בסוף שליש שני. גם אני סובלת מכאבים איומים בעקב.
לדעתי- תנסי לזהות אם זה כאב של עצם או רקמה רכה. אם זו רקמה רכה (גיד, רצועה...)- תעסי ע"י לחיצות לתוך הכאב (אבל לא חזקות שגורמות לצרוח).
וגם מתיחות של אכילס, לכל הכיוונים.
(אם את לא מצליחה לזהות מה זה, תסתכלי על אטלס גוף האדם, וככה קל להבין מה קורה בפנים. [אולי בעצם רק אצלי זה עובד ככה (-;])

לפי מה שאני מרגישה- זה בצקות שלוחצות על מקומות רגישים.
לא הייתי לוקחת סטרואידים.
כן הייתי הולכת לרפלקסולוג שמתמחה בהריון.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי שיר_לי* » 25 יולי 2010, 18:03

תבדקי אם זה דורבן, אמי סובלת מזה כבר מספר שנים. אם תרצה - אוכל לשאול אותה מה עזר לה.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 יולי 2010, 17:37

לבעלי היה משהו דומה, כאב חד בעקב שהיה מופיע בעיקר שהיה יחף ובנעליים סגורות כמעט ולא הורגש, הוא התלונן שזה מאוד כואב דווקא כשמתחילים לדרוך על הבוקר.
טראומיל מאוד מאוד עזר

דורבן וכאבים בעקב

על ידי ירושלמית* » 25 יולי 2010, 17:30

שלום,
לגבי הכאבים בעקב - עברתי משהו דומה בשבוע שעבר, ואורתופד איבחן דלקת ברצועה או בגיד, מה שמתפתח להיות דורבן.
אני מטופלת כרגע באתופן + סד לילה שתומך בקשת כף הרגל להיות במנח מתוח. לי זה עזר תוך שבוע.

אני מבינה שאת מורה ליוגה, ובטח זקוקה לרגל הזאת מאד מאד, וממליצה להתייעץ עם אורתופד (שבמידת הצורך יכול להזריק סטרואידים לשימוש מיידי ברגל...).
בהצלחה ורפואה שלמה

דורבן וכאבים בעקב

על ידי אום_שלום* » 25 יולי 2010, 16:44

מאתמול יש לי כאב בלתי נסבל בעקב רגל ימין , אין שם קוץ ולא עקיצה ולא זכורה לי חבלה אחרת.
אני בקושי מצליחה לדרוך על העקב בעיקר כאשר אני יחפה, דוקא בנעליים סגורות, כשיצאתי להליכה אתמול בערב זה כמעט לא הורגש אבל אין מצב שאני מתחילה להלך עכשיו כל היום בנעליים.
יש לציין שאני בהריון, סוף שליש שני, לא כבד לי במיוחד, אין לי בעיות מיוחדות ואני נמצאת בתנועה וקושבה לגוף על בסיס קבוע.
רגישות באיזור העקבים היתה לי מתחילת ההריון אבל לא כאב שכזה.
אם למישהו יש במקרה רעיון אשמח לשמוע עליו. תודה @}

דורבן וכאבים בעקב

על ידי פרח_הלימון* » 24 יולי 2010, 15:16

מישהו כתב פה על איך לטפל ב"דורבן"בכף רגל(שמן שבטבט ?). אני מתעניינת בשביל חברה סובלת
איפה משיגים ומה עושים עם זה
תודה

דורבן וכאבים בעקב

על ידי אפרת_מ* » 22 יולי 2010, 12:45

האם למישהו יש נסיון עם טיפול בדלקת בעקב (מה שנקרא דורבן)?
אבאב שלי מאוד מרוצה מסו-ג'וק משולב עם דיקור בהקשר הזה.

דורבן וכאבים בעקב

על ידי מיכל* » 22 יולי 2010, 00:23

לעניין הדורבן- אני טיפלתי בטיפות של שבטבט- נעלם כלא היה, שיהיה בהצלחה!

דורבן וכאבים בעקב

על ידי פלונית_אחרת* » 21 יולי 2010, 17:56

האם למישהו יש נסיון עם טיפול בדלקת בעקב (מה שנקרא דורבן)?
תודה
@}

דורבן וכאבים בעקב

על ידי אנונימי » 21 יולי 2010, 17:56

{הועברו לכאן שאלות מ-ככר השוק, ותשובות מהככר ומדפי הבית:}

חזרה למעלה