ה מערוך

שליחת תגובה

אין טעם לחבוש את היד כאשר יש חתך עמוק ברגל.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: ה מערוך

ה מערוך

על ידי דתיה_בן_דור_4* » 26 אפריל 2011, 17:16

אני משוגעת :OOOO

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 26 אפריל 2011, 17:15

שלום כולם

ה מערוך

על ידי ציל_צול* » 26 אפריל 2011, 17:15

י

ה מערוך

על ידי ציל_צול* » 24 פברואר 2011, 16:24

אח-לה

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם* » 24 פברואר 2011, 14:47

צילצול, לא למחוק.
יש כאן דברים חשובים.
אפשר נגיד לקרוא לזה דף בלוג (בלוג העורכת :-)).

אבל אשתדל מתישהו לעבור על זה, לראות אם יש כאן דברים שכדאי לסדר, או להעביר למקום אחר.
ואולי יתחשק לי גם להמשיך...

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם* » 30 אפריל 2010, 03:40

אני כל הזמן מוסיפה עוד ועוד קישורים ל-מדור זוגיות ומערכות יחסים ול-מדור מין ומיניות.
(מדור מין ומיניות הפך להיות הבייבי שלי :-)).

עכשיו נזכרתי באיזשהו דף שצריך להיכנס לשם, ובעקבותיו התחלתי לבלוש על עוד ועוד דפים, בנושאי זוגיות, מיניות, קשיים בזוגיות, פרידה וכו', וישבתי על זה ממש המון זמן.

(אסור לי, פשוט אסור לי - 'רק להכניס את הקישור הזה וזהו', כי זה אף פעם לא נגמר בזה. אני פשוט מתמכרת לסידור המדורים ולהוספת קישורים.... :-P)

מלבד זה,
גם מאוד חשוב לי שבראשי הדפים יהיו קישורים לדפים דומים (אני קוראת לזה 'אשכולות דפים'), לכן עדכנתי לאחרונה את כל דפי הסוכר והגמילה ממתוקים שמצאתי,
ואתמול ישבתי חזק על דפי תעשיית המין.

לאחרונה גם, מאז ש'ייסדתי' את הדף דף לשינוי שם, נכנסתי בעניין הזה יותר ברצינות - וכל דף שנראה לי בעל שם לא מדויק אני מציעה בו שינוי שם, עם התיוג - כדי שאוכל/נוכל לחזור לזה בהמשך ולשנות.

וגם - חומרים להעביר מככר השוק לדפים קיימים, או לפתוח לשם כך דפים חדשים. ועוד.

איכשהו אני מוצאת את עצמי כמעט כל פעם שנכנסת לקרוא בבאופן - שעל הדרך אני עורכת לפחות כמה דברים קטנים (אם לא נשאבת לזה לגמרי).

בא לי לתת לעצמי קרדיט על כל העריכה הזאת,
כי אני מרגישה שאני משקיעה המון באתר, במיוחד ב-'סדר' באתר,
בכך שמידע כאן יהיה יותר נגיש וברור,
ויש כאן הרבה דברים שהם כפי שהם... בזכותי. :-)

(עוד בזכות הרבה הרבה אנשים נוספים, אבל גם לא מעט בזכותי, כן)

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם* » 28 מרץ 2010, 17:09

תודה ! :-]
ואיזה כיף שמתייחסים !

ה מערוך

על ידי ע_ע_ע* » 28 מרץ 2010, 15:41

את גדולה.
וגם גאונה.

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם* » 27 מרץ 2010, 00:12

נו, סוף סוף אפשר פה לעשות קו מקווקו.

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם* » 27 מרץ 2010, 00:11

{{-------------------------------------------------------}}

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם* » 27 מרץ 2010, 00:11

:-)

{{:-)}}

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם* » 27 מרץ 2010, 00:11

דרך אגב,
אני מנסה את השיטה הזאת עם הסוגריים המסולסלים על דברים נוספים -

למשל, ידוע שכשעושים שלושה קווים מחברים בזה אחר זה, מקבלים קו צהוב.
אבל אם אני עושה את זה עם שני סוגריים מסולסלים מכל צד - אז אני אקבל את הקווים המחברים כפי שהם, והם לא יהפכו לקו צהוב:

{{---}}

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם* » 27 מרץ 2010, 00:05

ככה כותבים את זה במצב עריכה, עם הסוגריים המסולסלים לפני ואחרי:
{{{{http://www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq ... ame=[po]שם ישן[/po]&to=שם חדש}}}}





וזאת השורה שנראה במצב הרגיל (שאותה אפשר להעתיק כדי לעשות שינוי שם דף):



{{http://www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq ... ame=[po]שם ישן[/po]&to=שם חדש}}

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם* » 26 מרץ 2010, 23:58


אני מה זה גאה בעצמי !
סוף סוף הצלחתי לגלות משהו שאני תוהה עליו כבר כמה שנים !

בדף שינוי שם דף, יש שורה שאותה צריך להעתיק כשרוצים לשנות שם דף (ואני נתתי שם הסבר מפורט איך לעשות את זה).
הבעיה, שכשמעתיקים את השורה הזו ממצב רגיל של הדף - אז זה לא עובד. ורק כשהייתי מעתיקה את השורה ממצב עריכה - זה היה עובד.

זה מבאס, כי מי שרוצה לעשות שינוי שם של איזשהו דף בשיטה הזו - צריך בשביל זה להיכנס למצב עריכה של הדף שינוי שם דף ולהעתיק משם את השורה המדוברת, במקום שיוכל פשוט לפתוח את שינוי שם דף ומיד להעתיק אותה.
זה סתם מסרבל, ועלול להרתיע אנשים מלעשות את זה.

תהיתי ותהיתי איך אפשר לעשות שכשמעתיקים את השורה שמופיעה במצב הרגיל של הדף זה ייתן את אותו אפקט כמו כשמעתיקים ממצב עריכה, ולא היה לי מושג.

והיום בלי קשר רציתי לבדוק את הדפים שהשתתפתי בהם לאחרונה, ונכנסתי לדף דף בית אישי, כדי להעתיק משם את השורה שצריך, שכשמוסיפים אותה לדף, אז רואים את הדפים שהשתתפתי לאחרונה.
ואז חשבתי לי איך זה יכול להיות שכשאני מוסיפה את השורה הזאת בדף שלי - אז לא רואים את השורה עצמה אלא את הרשימה של הדפים, וב-דף בית אישי השורה הזאת מופיעה כפי שהיא?

אז נכנסתי למצב עריכה וגיליתי שיש שני סוגריים מסולסלים מכל צד של השורה.
והחלטתי לנסות את זה על השורה שמשמשת לשינוי שם דף.

ניסיתי - ו... הוריי !
הצליח !

מעכשיו אפשר להעתיק את השורה ההיא ישירות מהדף שינוי שם דף, בלי צורך להיכנס למצב עריכה !

|יש|

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם* » 03 נובמבר 2009, 18:09

יצרתי דף תיוג חדש: _דף לשינוי שם - עבור דפים המועמדים לשינוי שם (בדומה ל-דף_ למחיקה ול-דף לעריכה).

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם* » 03 נובמבר 2009, 13:31

טוב, אתמול ערכתי הרבה במדורים. ישבתי על זה איזה כמה שעות טובות.
הוספתי עוד ל-מדור נשים וסת ופוריות וערכתי אותו קצת אחרת, והוספתי גם ל-מדור מין ומיניות, ופה ושם לעוד כמה מדורים.
עשיתי הרבה עבודה במיוחד ב-מדור בריאות ורפואה. הוספתי קישורים, הוספתי קטגוריות, סידרתי אותו בסדר הרבה יותר הגיוני.
אני חושבת שעשיתי שם עבודה ממש טובה. :-)

(רק מה, פתאום שמתי לב שהציעו בעבר לפצל את המדור לרפואה טבעית ורפואה קונוונציונלית, וזה בעצם יותר הגיוני. חשבתי שסיימתי עם זה. אז הנה, יש לי עוד עבודה.... ||אוף| :-P)

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם* » 29 אוקטובר 2009, 13:29

אורגזמה אמיתית
הלוואי אמיתית :-P.
אבל בהחלט אקסטזה וסיפוק שאחרי. (זה דומה? :-))

ה מערוך

על ידי ע_ע_ע* » 29 אוקטובר 2009, 12:56

מה... אורגזמה אמיתית? או מטאפורית?

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם* » 28 אוקטובר 2009, 16:46

יההההההה, איך אני אוהבת רשימות מסודרות.
זה עושה לי אורגזמה לעשות את זה, ואורגזמה לראות את זה לאחר מעשה....

<חיה רעה... :-D>

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם* » 28 אוקטובר 2009, 16:42

והיום סידרתי את מפתח נושאים. |יש|
לדעתי זה יותר מוצלח עכשיו. :-]

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם* » 27 אוקטובר 2009, 23:08

ברור שהייתי שמחה לפידבקים, אבל אני מתביישת לבקש.
אז אני מתחילה מזה שאני נותנת פידבקים לעצמי. :-)

ה מערוך

על ידי אהבת_עולם_ה_מערוך* » 27 אוקטובר 2009, 23:02

שלום רב לי לאחר זמן רב,
אני כבר לא עורכת בשם ה מערוך, אלא בכינוי העכשווי שלי (שנקווה שיהיה כינוי עולם :-)).
מזמן לא עדכנתי על עריכות שעשיתי, אבל עכשיו אני מרגישה צורך לעדכן.

עשיתי היום עריכה מאוד אינטנסיבית, ואני צריכה להשוויץ איפשהו, אז נראה לי שפה זה רעיון טוב.

אז ככה, קודם כל היה נראה לי שהגיע הזמן לפרק את מדור אהבה ומיניות לשני מדורים (מה גם שהוא הכיל בתחום ה'מיניות' גם מיניות של ילדים ודברים שלא קשורים לנושא זוגיות).
אז יצרתי את מדור זוגיות ומערכות יחסים ואת מדור מין ומיניות.

בנוסף, אותו מדור הנ"ל (מדור אהבה ומיניות) הכיל גם הרבה נושאים שקשורים לאלימות בזוגיות ולאלימות מינית, וגם מדור אתגרים בהורות הכיל הרבה נושאים שקשורים לאלימות כלפי ילדים.
הייתה כפילות בחלק מנושאי האלימות במדורים השונים.
וגם מפאת ריבוי הדפים בנושא אלימות והתעללות, החלטתי שכדאי לפתוח דף נפרד.

לכן יצרתי את מדור התמודדות עם אלימות. (חבל שיש מדור עם שם כזה באתר :-().
העברתי אליו את כל הקישורים הרלוונטיים, עם הפניות מהמדורים הנ"ל + קישורים רלוונטיים נוספים.

על הדרך גם הוספתי קישורים למדורים הנ"ל, וערכתי אותם בשים לב.
(עד כמה שיכולתי והספקתי. ידוע לי שיש עוד הרבה קישורים רלוונטיים למדורים הללו, אך כבר עייפתי)
זה לקח הרבה זמן והרבה השקעה.

זהו.
עד כאן ה'שוויץ'.
וגם תיעוד בשביל עצמי. (נעים לראות לאחר זמן)

תודה לי :-)
{@

ה מערוך

על ידי מירב_ב* » 02 ינואר 2009, 00:46

ערכתי כאן קישור שבור.
@}

ה מערוך

על ידי tue* » 30 אוקטובר 2008, 20:09

מחקתי את ההערה שלך בדף הקומפוסטרים. תודה על ההערה, הכנסתי תיקונים, אני מקווה שמספיקים...

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 17 מאי 2008, 12:05

טוב, בעצם הוספתי עוד כמה קישורים בראש הדף איך הילד שלכם נרדם...
אבל כדאי לעבור על כל הדפים ברצינות, ולקשר ביניהם.

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 17 מאי 2008, 12:01

טליה, תראי, אני לא מתמצאת ממש בדף הנ"ל, ואין לי כ"כ זמן לקרוא אותו. אבל, איכשהו לא נראה לי להעביר את הפוסטים שהזכרת. הם חלק מן הדף. מטרת הדף, אני חושבת, לשמוע התנסויות מאנשים, אז גם אלה שניסו את השיטה וראו שהיא 'אפלה', וגם אלה שלא היו זקוקים לשיטה - יכולים להראות שם את האלטרנטיבות. וזה חשוב.

מה שכן, חשבתי שכדאי לתת קישור לדף של 5 הדקות מהדף איך הילד שלכם נרדם, וגם להפך.
לכן כבר הוספתי את הקישורים בעצמי בראש הדף.
אבל מתברר שיש עוד דפים קשורים כמו שיטות הרדמה, הרדמת תינוקות, שיטת חמש הדקות וכו'. ולדעתי כדאי שבראש כל אחד מהדפים הקשורים יהיו קישורים לדפים האחרים הרלוונטיים. רק שזה הרבה עבודה לעשות זאת, אז אם את רוצה....

אם נראה לך מאוד חשוב שהפוסטים שהזכרת יופיעו בדף איך הילד שלכם נרדם (ולמה דווקא שם ולא ב-שיטות הרדמה למשל?) - אפשר להעתיק לשם את הפוסטים במקום להעביר.

מקווה שעזרתי....
בהצלחה.

ה מערוך

על ידי טליה_אלמתן* » 17 מאי 2008, 05:42

יש כמה פוסטים בדף הצד האפל של שיטת החמש דקות שנראים לי לא שייכים. הנה ציטוטים לדוגמא:

הקטנה הפשושית שלי לא שמעה על שיטת ה 5 דקות . על באופן דווקא שמעה עוד כשהייתה בבטן.
או:
אצלי כמעט ואף פעם לא הייתה בעית השכבה. הם פשוט היו נרדמים על הספה בסלון, ואז היינו מעבירים אותם למיטה.

חשבתי להעביר אותם ואת דומיהם ל איך הילד שלכם נרדם. מה את אומרת?
בנוסף, הוספתי תיוג כדף תמיכה. הייתי בטוחה שהוא כבר מתוייג ככה, והופתעתי לגלות שלא. נשמע שייך? ככה הרגיש לי נכון ככותבת שם בשם בדוי, ובעקבות דיון עם עמנואל על התגובה שם (עדיין במשא ומתן).

אשמח לשמוע כל תגובה. זה דף מאוד "כבד", ואני מרגישה קצת חוסר ביטחון.

ה מערוך

על ידי דתיה_בן_דור_4* » 17 אפריל 2008, 20:27

גם אני הגעתי למסקנה שדף הנסיונות שלי מיותר ובקשתי לפני כשנתיים להסיר אותו, השיבו שלי שיסירו וכפי שאת רואה הוא טרם הוסר. פתחתי את הדף כשהייתי חדשה כאן והיה נחוץ לי כמעבדה לשם ניסוי וטעיה להעלאת תמונות, לראות איך נראה שיר בעל שורות קצרות (בלי טיפול מיוחד יוצא בלגן) וכ'. למדתי רבות ובעיקר להמציא פטנטים להתגבר על מגבלות העריכה האוטומטית שפוגמות לעתים באסטטיקה של העיצב עליה אני משתדלת להקפיד. נכון שהוא לא מעניין אף אחד ואף לא נועד לעיני אחרים מלבדי, לא בכדי קראתי לו כפי שקראתי, כל מילה משמעותית ומי שבכל זאת נכנס עושה זאת ביודעין.

ה מערוך

על ידי טרה_רוסה* » 05 מרץ 2008, 08:04

אולי נקצר את מה שארוך? אני אוהבת את המראה הנפוץ של המדורים, שרואים עוד שמות דפים.

ה מערוך

על ידי טרה_רוסה* » 04 מרץ 2008, 10:30

הי ,
רציתי לשאול אם את ערכת ב-מדור בעלי חיים, האם שמת בכוונה "סטופרים" כדי שרשימת הדפים לא תהפוך לשני טורים?

ה מערוך

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 25 פברואר 2008, 00:24

אהלן מתוקה,

אני יודעת שאת בדרכים ואין לך גישה בלתי מוגבלת למחשב,
ושכשאת כבר כאן את יותר פראית ופחות מערוכית,
אבל נורא אשמח להתייחסותך בכמה עניינים...
ראי חילופי הדברים עם קרוטונית בדף שלי וגם הרהורים שלי ב-מדור חגים ומעגל השנה.
{}

ה מערוך

על ידי משוטטת* » 20 פברואר 2008, 16:53

אהלן @}

'משוטטת' - אם את קוראת כאן, אשמח להתייחסות. (מהדף של עורכת עם ערכים)

אז רק עכשיו ראיתי ובאתי להתייחס :-)

אני לא מבינה למה בדף שפתחתי איפה כאן מדברים עם העורכים אנשים לא הבינו את הבעייתיות שאני מדברת עליה.
אני לא רוצה להישמע כמו אופק :-P אבל זה שלא הסכימו לא אומר שלא הבינו.
זה שפתחת דף והעלית סוגייה חשובה עם טיעונים הגיוניים, לא מחייב את כל מי שעורך לאמץ מייד ניק עם קו תחתי.
אני בעצם מסכימה איתך שזה חשוב, אבל מצד שני לא רוצה שאפשר יהיה לפתוח לי דף, וזכותי.
כמו שאני לא רוצה להסתובב עם פלאפון.
לא רוצה להיות זמינה באתר. חלק מהגמילה שלי, אם תרצי.
מבחינתי, הדף איפה כאן מדברים עם העורכים הוא מקום מצוין לפנות אלי. |Y| תודה.

לגבי מדור צריכה נבונה, אני מסכימה מאוד עם עורכת עם ערכים.
זה נורא פשוט - ההבדל בין הגישות שלנו הוא ההבדל בין תוכן לצורה.
את ערכת את המדור מהזווית של מה לצרוך (חיתולים, ספרים, אוכל, הלבשה והנעלה, מחשב, טלוויזיה, מים, מתנות, תחבורה ועוד ועוד)
ואני חושבת שצריך לערוך אותו מהזווית של איך לצרוך (בתבונה, בצמצום, בחיסכון, בפשטות, מיחזור, עשה זאת בעצמך - כל הדפים שיש להם נגיעה לזה)
וכן צריכים להיות שם גם דפים שמדברים על צרכנות נטו, כלומר מה לצרוך - כי זה קשור לצריכה נבונה, אבל אי אפשר (לדעתי) לסדר את זה לפי "מה", כי כל דבר יכול להיות מוצר צריכה. את פשוט תצטרכי לאנדקס שם חצי אתר בערך...

אני גם מסכימה מאוד עם עורכת עם ערכים ש לא טוב שמדור הוא גדוש מדי. במיוחד במדור שעוסק בצריכה נבונה, פשוטה ומצומצמת...

אם תרצי לענות לי, אפשר כאן.
@}

ה מערוך

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 12 פברואר 2008, 10:33

עניתי לך אצלי כרגיל

ה מערוך

על ידי יער_ה* » 01 פברואר 2008, 01:18

אולי בכל זאת אפשר למחוק מהדף שלי את האיזכור לשמו הקודם? (יהדות באופן טבעי) בכוונה שיניתי את השם..

ה מערוך

על ידי אמא_ערבה* » 23 ינואר 2008, 12:24

שלום למערוך
כפוליות הדפים הן משום בעיות עריכה אשמח למחוק את דפ המראות
תודה הדס

ה מערוך

על ידי חני_בונה* » 16 ינואר 2008, 23:15

בקשר למקום להיות.
שכחתי שפתחתי את הדף.
כעת מתאים למחוק.
לא מחפשת היכן לפרסם אותו.
תודה לך
אהבה

ה מערוך

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 15 ינואר 2008, 12:57

מסתבר שאני יותר זריזה ממך!

<הולכת לכתוב לך מייל>

ה מערוך

על ידי דינ_ור* » 12 ינואר 2008, 11:14

הי..קיבלתי את הטרמפ(זה לא ממש טרמפ,בעצם קיבלתי אוטו לפעם בשבוע)דרך כיכר השוק.
וואו,כמה עריכה מופלאה את עושה!
איך עושים ככה ששם הדף הוא אחד ושם הכותב הראשון של הדף הוא אחר? להבדיל מדף בית אישי?...
תכתבי לי בבקשה בדף שלי,תודה.

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 11 ינואר 2008, 15:31

מעתיקה לעצמי את מה שכתבתי לא מזמן ל-עורכת עם ערכים, כדי לסדר את זה איפשהו בהמשך:

[h=3]

סגנון עריכה של מקסימום בהירות כשעושים שינוי שם דף או העברה אוטומטית:[/h]
כאשר משנים שם דף, לכתוב בראש הדף בכתב קטן:
שם הדף שוּנה מ: XXX YYY
זה יעזור לעקוב אחרי השינויים באתר, ולהבין לאן נעלם דף מסוים, או למקרה שיש דיון על שם הדף בתוך הדף וכו' וכו'.

כאשר מאחדים דפים עם העברה אוטומטית, גם נראה לי חשוב לכתוב משהו כמו:
הדיון מדף XXX YYY הועבר לדף זה, בהמשך הדף... (או: אוחד עם דף זה...)
גם כדי שיידעו באופן כללי שהדף ההוא לא נעלם אלא נמצא כאן.
וגם, שכאשר מגיעים לדף החדש בהעברה אוטומטית, יבינו שלא אמורים למצוא את הטקסט של הדף הקודם מיד בכניסה לדף, כי זה איחוד שני דפים, והטקסט יימצא בהמשך הדף.

לפני הקטע המאוחד, כדאי לכתוב בצורה מודגשת שלכאן הועבר הדיון הזה והזה, כדי שיהיה קל לראות היכן מתחיל הדיון החדש.
בתוך שורה ירוקה (בין סוגריים מסולסלים כמובן), בכתב מודגש.
(בשורה הירוקה אני כותבת למשל: 'להלן הדיון מדף XXX YYY:' בכתב עבה.)
ו-קו צהוב לפני, כדי שההפרדה תיראה.
גם בסוף הדיון שהתווסף, לכתוב בתוך שורה ירוקה, אבל הפעם בכתב רגיל: 'עד כאן הדיון מהדף XXX YYY'.
ואחרי זה קו צהוב נוסף.
במיוחד אם זה דיון ישן. כדי שאם יכתבו עוד בדף יראו את ההפרדה בין הדיונים השונים.

גם אם אין זמן להקפיד על לכתוב את זה מודגש ובתוך קו ירוק, עם קו צהוב לפני וקו צהוב אחרי וכו' -
לפחות חשוב כן להקפיד לכתוב בראש הדף: 'שם הדף שוּנה מ...' (בשינוי שם דף), או 'הדיון מדף זה וזה הועבר לכאן בהמשך...' (באיחוד דפים).
אחרת זה עושה ממש בלגאן. וזה משהו שאם מישהו בא לערוך בשלב מאוחר יותר, הוא כבר לא יידע.

ה מערוך

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 11 ינואר 2008, 14:32

_יש לזה עוד פונקציות? לשאול את עורכת עם ערכים
לא שידוע לי.

_תגידי, יש לך אפשרות לכתוב לי את מילות המפתח שעל פיהן חיפשת קישורים למדור הרוחניות, כדי שבבואי לחפש קישורים נוספים, לא אעשה את אותה עבודה לחינם?
(גם אם חיפשת בהטיות שונות של אותה מילה...)_
אור, פנימ, ודע, כיר, הכר, דריכ, דרכ, דרך, רוח, מיסט, אלוה, אלהי, צמיח, פתח, קשור... עוד הרבה. (החלקי מלים זה כדי להימנע מחיפשים כפולים, למשל גם תקשור וגם תיקשור, גם מודעות וגם תודעה וכו')
עוד דברים שעשיתי זה לחפש בתוכן הדפים כל מיני ביטויים וצירופי מילים רוחניים במובהק (כמו "מורה רוחני"). ככה היגעתי לדפים הכי מעניינים.

בין 1000 ל-2000 שמות דפים זה הכל? ;-)

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 11 ינואר 2008, 14:17

להוספה לעצמי בטיפים:
  • קישור להערה.
  • כאשר רוצים להצמיד אות לשם דף (כמו וְ- או לְ- ) בלי רווח, ושהקישור לדף לא יתקלקל, מוסיפים 2 סוגריים מסולסלים זה מול זה (2 מכל צד), בין האות לבין שם הדף. (יש לזה עוד פונקציות? לשאול את עורכת עם ערכים)

ה מערוך

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 11 ינואר 2008, 10:39

:-)
אני עדיין באדרנלין מטורף מהעריכה הזאת, בשוונג, לא יכולה להפסיק לערוך... טוב, האתר מרוויח והבית המבולגן שלי מפסיד...

ה מערוך

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 10 ינואר 2008, 22:26

טוב את מוזמנת לראות מה עשיתי שם

היתה חווייה מעלפת ומאלפת לחפש ולמצוא דפים למדור רוחניות ומיסטיקה... זה היה מצחיק, חיפשתי לפי כל מיני מילות מפתח ומצאתי כל מיני שמות מעניינים, ואיך שהוא תמיד הגעתי לדף של סוסת פרא... (אורות וכלים, תרמיל אור...)
בכלל, יש לך תרומה מאוד נכבדה למדור הזה (מערכות יחסים בעידן החדש, מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה, 2 הבלוגים המדהימים שלך ונראה לי שעוד כמה דברים, את כבר תראי לבד)

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 09 ינואר 2008, 17:52

מעתיקה לעצמי משהו שכתבתי בדף שנמחק כדור הארץ זה אנחנו, כדי לשבץ באיזה מקום אחר:

סוסת פרא (2007-11-24T23:45:33):
לא ידעתי באיזה דף הכי מתאים לשים את זה, אז בינתיים - 2C]סרטון N7tx1EJM[/po] מרגש ומדהים ביופיו על ריפוי האדמה.


סוסת פרא (2007-11-24T23:52:47):
ויש גם את האתר ריפוי האדמה שממנו לקחתי את הסרטון הנ"ל.

(עושים שם דברים מדהימים לריפוי מקומות כואבים וכאובים בארץ, ובכלל...)

הריפוי לאדמה לא מתייחס רק לריפוי הנזק שעושה האדם ישירות לאדמה בהתייחסות מזלזלת ומנצלת, אלא גם למקומות על פני האדמה שידעו הרבה כאב, צער ודמים.

האדמה זקוקה לריפוי מכל ההיבטים האלה...

(האם ישבאתר דף בנושא ?)

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 06 ינואר 2008, 23:59

סחטן על התמיכה בקפה קטנציק....

אני רוצה להבהיר שדווקא לא התכוונתי לתמוך בפתיחת אותו דף. אבל גם לא להפך.
אני רק התקוממתי להצהרה של אילה א שכבר כאילו נפלה החלטה ברורה בעניין מדיניות הפרסום שמחייבת למחוק את הדף.
וכיוון שלהבנתי לא נפלה החלטה כזו, לא הסכמתי עם מחיקת הדף.

(למרות שאיני בטוחה אם אני מסכימה עם פתיחת דפים כאלה באופן כללי).

לי עצמי אין דעה מוגדרת בנושא, אני רואה את הצדדים לכאן ולכאן.
גם את טובת פותחי הדפים, וגם את טובת האתר.
מה שחשוב לי - זה למצוא את הדרך שתשרת את כולם.

ועם כמה שפחות 'פגיעות בנפש'. :-)

ה מערוך

על ידי מאמא_מאוהבת* » 06 ינואר 2008, 22:58

_אם תראי גם בתחילת דף הבית שלי ילדת טבע כתבה לי שהייתה בטוחה שאני ה עוגיה (כנראה אסוציאציה עם 'מערוך').
מצחיק..._
אני קיבלתי מייל מהעוגיה בבוקר וכנראה מחשבותיי נדדו להן :-)
טוב, לפחות זה נתן לשתינו הזדמנות להתוודע אחרי כ"כ הרבה שנים באתר. (נדמה לי שעוד לא עשינו את זה, נכון?) אכן :-) נעים מאוד @}
אני משתדלת לתחזק את 2 הדפים של יד שניה - חיתולים רב פעמיים ומנשאים. ומאוד נהנית מזה.
מעריצה אותך על ההשקעה במלאכת העריכה - יישר כח! |Y|
לילה טוב!

ה מערוך

על ידי טללי* » 06 ינואר 2008, 22:55

סחטן על התמיכה בקפה קטנציק....

ירבו כמותך...

ה מערוך

על ידי מאמא_מאוהבת* » 06 ינואר 2008, 21:23

מאמא מאוהבת, אולי מכינים בעזרתי עוגיות, אבל אני עדיין לא עוגיה.
אופס... סליחה :-) כנראה פוקוס זה לא התחום החזק אצלי בימים אלה...
מקווה שאת לא כועסת @}

ה מערוך

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 ינואר 2008, 19:11

אם רוצים לחפש דף שיודעים בדיוק את השם שלו, ורוצים שהחיפוש יפתח ישר את הדף במקום לפתוח 'תוצאות חיפוש', אז רושמים את השם המלא בתיבת החיפוש, ואז לוחצים Shift+Enter.

אוי כמה שאני שמחתי לקרוא את זה... עד שניסיתי -- וגיליתי שזה עובד רק ב-InternetExplorer. ואני גולשת במוזילה! אווווווווווווווווווווווווווווווווף... <יעלי לה מ-InternetExplorer>

ה מערוך

על ידי עורכת_מוערכת* » 06 ינואר 2008, 12:48

יפה עשית עם הדיון על החיידקים והכלב
קבלי ח"ח:-)

ה מערוך

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 06 ינואר 2008, 12:23

רוצה בנות... - ראית?! 0-: רק לא מזמן הצעתי את השם הזה בתור בדיחה... |אוף|

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 16:11

הוספתי ל-מדור עריכה קטגוריות:
'דיונים על עריכת דפים ספציפיים', ו-'דפים מתאימים לדיונים עם העורכים'.

הקטגוריה של דיונים עם העורכים, נראתה לי חשובה ביותר, כנתינת כתובת למי שרוצה לשאול, להציע, לשתף בעריכה, לקבל פידבק.
עד עכשיו היה לי בלגן בראש בנוגע ל-'באיזה דף אמורים לעשות את זה'.
ואני חושבת שהקטגוריה הזאת די עושה סדר.

ה מערוך

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 04 ינואר 2008, 13:21

טוב, לדעתי הדתיים עצמם צריכים להתפקד, כצורך טבעי שלהם ולא כבקשה מבחוץ (מי אני שאבקש מכל הדתיים להתפקד, או מכל הטבעוניים להתפקד, או מכל הג'ינג'ים...).

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 13:10

יש דף מקסים בשם המאפיה הדתית

קרוטונית, אני מכירה, אבל הוא כבר מזמן לא פעיל. ויש כאן היום המון דתיים.
אולי לא כל אחד מתחבר דווקא להווי הספציפי של הדף ההוא (בני עקיבא וכאלה).

ה מערוך

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 04 ינואר 2008, 09:23

כבר הרבה זמן חשבתי שאולי כדאי לפתוח דף התפקדות למשפחות דתיות, או דף התפקדות לדתיים
יש דף מקסים בשם המאפיה הדתית

ה מערוך

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 04 ינואר 2008, 09:15

עוד לא ראיתי מה כתבת אצלי, רק אצלך בינתיים
אז רציתי להגיד שמדור יהדות הוא בינתיים סקיצה גסה - בגלל זה הוא אצלי בדף ולא נפתח עדיין - ולגמרי לגמרי פתוח לביקורת, רעיונות, תוספות וכו' (ידעתי שאפשר לסמוך עלייך)

ולגבי הדף עריכה בצ'יק צ'ק, תציצי בחילופי הדברים ביני ובין יונת בדף שלה

זהו אני עפה אני פה לכמה דקות גנובות ביי

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 05:24

טוב, המסקנות שהגעתי אליהן:
  • כדי לקבל כתב מרווח יותר - יש לכתוב פעמיים את הסימן { מצד אחד של הטקסט, ופעמיים את הסימן } מצדו השני של הטקסט.
יש אפשרות לרווח רק חלק מהטקסט שבשורה (זה עובד לא רק על שורה שלמה).
אם רוצים את זה גם מודגש, אז את הכוכביות צריך לעשות חיצוני לסוגריים המסולסלים ולא פנימי. (כנ"ל כתב נטוי, כתב קטן וכו' - צריך להיות חיצוני לסוגריים המסולסלים).

(לא הצלחתי להבין למה כשעשיתי זאת - פעם הטקסט נשאר צמוד לימין, ופעם נצמד לשמאל).
  • כדי לקבל טקסט צמוד לשמאל בתוך קו לבן - יש לכתוב פעמיים את הסימן { ואז לרדת שורה, לכתוב את הטקסט, שוב לרדת שורה ופעמיים את הסימן }.
בעצם, אם כותבים כמה שורות, אז כל הטקסט כתוב על לבן. נראה לי שמשתמשים בזה לתוכניות של מחשבים. (לא מבינה בזה... :-P)

בגדול, אין לי מושג מה זה יכול לתת, אבל סתם ככה, בשביל הכיף...

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 05:18

מנסה לראות אם גם {{באמצע שורה}} זה עובד.

ואם אפשר {{להדגיש}} מילה בתוך זה.

ואולי {{ככה}}

וגם {{כתב נטוי}}

וגם {{כתב קטן}}

ואולי גם סמל {{|*| שלום}}

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 05:12

{{נסיון א'}}
{{נסיון ב' }}
{{ נסיון ג' }}
{{ נסיון ד'}}

{{
נסיון ה'
}}

{{נסיון ו'
}}

{{
נסיון ז'}}

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 05:06

שתי השורות הראשונות קודם הצליחו לי ושתי האחרות לא, אבל לעומת זאת הכתב יצא בצורה מעניינת.

אבדוק שוב:


{{מה קורה עכשיו}}
{{Perl אני עדיין בודקת}}

{{
ואולי גם ככה
}}

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 05:04

{{Perl

הנה, גיליתי משהו נוסף, עכשיו מנסה אותו. הכיתוב יוצא על פס לבן. מעניין מאוד......
}}


{{Perl
מנסה את זה בכמה צורות
}}


{{Perl תכף אסביר איך עושים זאת }}


{{Perlרוצה לראות אם צריך דווקא לכתוב את הסימנים צמוד או לא}}

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 05:01

{{Perl

למה
}}

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 04:57

האפשרות לראות את מה חדש בתאריך מסוים.

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 04:56

מציאת דף ע"י כתיבת שמו בתיבת ה-URL.

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 04:56

טיפים לשינוי שם דף.

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 04:53

לעצמי:

בדף עריכה בצ'יק צ'ק להוסיף את העניין שאפשר לערוך את האתר, ולא רק טקסט בתוך דף מסוים.
הווי אומר, דפים למחיקה, קישורים בין דפים, אינדוקס דפים, איחוד דפים, הוספת תיוגים וכו'.

ובכלל, לעבור על הפתיח שם, ולראות אם הוא לשביעות רצוני. :-D

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 03:51

מעתיקה שאלה שכתבתי ל-עורכת עם ערכים:

התחלתי להיכנס ל-מדור חגים ומעגל השנה ולהוסיף קישורים.

נוצרה שם קטגוריה רצינית של 'מועדים משפחתיים במעגל החיים', ונראה לי שזו קטגוריה שמתאימה להיות גם ב-מדור הורות ומשפחה. (ובכלל אנוכי מתפלאת שלא הייתה קטגוריה כזו קודם, איפשהו, שבה כל זה מרוכז יחדיו).
אז מה לעשות?

מבחינתי הייתי שמה את זה בשני המדורים.

אבל כתבתי שם גם שבהתאם לזאת נראה לי שכדאי לקרוא למדור מדור חגים ומועדים ומעגל החיים?, כדי שיידעו איפה למצוא את כל מה שקשור ל'מעגל החיים'.

מה את אומרת על שתי הסוגיות?

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 03:50

אני שוב רוצה לתאר את המסלול המטורף שלי:

הצצתי בדף של עורכת עם ערכים וראיתי שהיא שוקלת להוציא את נושא היהדות ממדור דת ומיסטיקה למדור נפרד.
היה נדמה לי שזכרתי עוד דפים שיכולים להיות קשורים והלכתי לחפש אותם.
בדרך, הופניתי למדור חגים ומועדים ונזכרתי בכל מיני קשורים והלכתי לחפש אותם.
ב-מדור חגים ומעגל השנה החלטתי שצריך להוסיף הרבה קישורים לדפים שקשורים גם למעגל החיים.
לא סיימתי את זה. (יש להמשיך)
קצת נמאס לי שם, וחזרתי למדור יהדות.
עשיתי חיפוש אינטנסיבי לפי המילים 'דת', 'יהדות', 'יהודי', 'אלוהים', 'אמונה' וכל מה שעלה בדעתי +
חיפוש לפי שם של מישהי דתיה שזכרתי מפעם שהיה לה דף מעניין ובתוצאות החיפוש גיליתי עוד כמה דפים רלוונטיים
כמובן שבדרך נכנסתי גם לכל הדפים האלה לבדוק שהם באמת רלוונטיים
ובדקתי אם הם מובילים לעוד קישורים
וגם אותם בדקתי אם הם רלוונטיים
ואז, אחר כבוד, הבאתי את הרשימה ל-עורכת עם ערכים
ועכשיו אני יכולה סוף סוף להתחיל לעשות את מה שבעצם תכננתי לפני שהתחלתי עם כל העסק.... :-D

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 03:42

קישורים שרשמתי ל-עורכת עם ערכים כאופציה להוסיף ל-מדור יהדות:

אנרגיה רוחנית של החודשים
ומה עם נידה וכניסה להריון
בלוג יהודיה בשינוי (דף מקסים)
מעמד החילוני בדת היהודית
המאפיה הדתית (דף חמוד)
חינוך דתי וחינוך פתוח
צניעות בלידת בית
אומן יומן מסע
חינוך למצוות באהבה
מודעות לגוף וטהרת המשפחה
פשקווילים נגד מצעד הגאווה י ם 2005

כאלה שאנ'לא בטוחה אם מתאים:
לימוד לחג החירות, נחמד אבל קצר.
אמא דתית - זה גם דף בלוג וגם דף בית, אז מתאים?
שיטת מגרות - זה אמנם לא דתי, אבל נדמה לי שנובע ממקורות דתיים, בדומה לימימה...
אלוהים אדירים - ?
נקודות טובות - הרעיון נובע ממשנתו של רבי נחמן, אך הדף לאו דווקא קשור לדת
משפחות ברוכות ילדים - ?

כמו כן, הדף אמונה יהדות ואני מופיע במדור ככותרת של קטגוריה.
אני חושבת שזה רעיון לא טוב באופן כללי, כי הקישור מתפספס. (אני נוטה לא לשים לב שזה קישור כאשר הוא מופיע ככותרת. ולכן אני בעריכה במדורים משנה את הדברים הללו).

**********

כבר הרבה זמן חשבתי שאולי כדאי לפתוח דף התפקדות למשפחות דתיות, או דף התפקדות לדתיים, או כמה דתיים יש באתר או משו כזה

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 03:40

וואו ! מדהים, מתוקה שלי !

לא ידעתי שאפשר לעשות כתב קטן בגובה רגיל בשורה !!!!

וואו, וואו, וואו. איזה כיף.

יש לך עוד כאלה?

(לזכור להוסיף את זה לרשימה לעיל.
וגם רוצה לכתוב שם שבשם דף, אם רוצים לכתוב מרכאות אז צריך לעשות זאת עם פעמיים גרש ' ולא עם כזה ".)

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 03:38

ניסיון משולשים וגלים, וגם גלים ומשולשים.

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 03:36

לא הבנתי למה שאלת על התמונה. מצאתי אותה איפשהו באינטרנט.
מצא חן בעיניי שזה משלב את הרעיון של 'מערוך' וגם דף כתוב - שמתאים בעצם לרעיון של עריכה.
(נראה לי שזה בעצם דף מתכונים).

בגלל זה שאלת? או מסיבה אחרת?

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 03:34

אבל אז קלטתי שבמקרה שלך זה מהאובססיה לסדר באתר.
לאו דווקא. במקרה של פייגה זה מהאובססיה לסדר בלב. :-) (חשבתי שבטח חבל לה שהשקיעה בהודעה ואיבדה אותה...)

(ה מערוך גם נורא אוהבת לעזור לאובדי דרך. אבל זאת בעצם סוסת פרא, נדמה לי. :-P)

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 04 ינואר 2008, 03:31

אם כי איפשהו במאחורה של הראש עבר לי דימוי שלך רצה אחריי בצעקות עם מערוך ביד
:-D

שקלת להכניס את הרשימה הזאת לטריקים וטיפים בצ'יק צ'ק?
שקלתי, אבל התעצלתי ללכת לבדוק מה יש שם.
אז החלטתי בינתיים לכתוב פה, ואם יצטבר, או מתישהו בכלל - לבדוק מה יש שם ולהחליט אם להעביר לשם.

לא הבנתי מה הקטע של השילוב בין המשולשים לגלים. נכנסת למצב עריכה לבדוק.

ה מערוך

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 03 ינואר 2008, 23:25

|Y| על מה שכתבת לפייגה. גם אני ראיתי את הקשר בין 3 ההודעות, אבל התעצלתי.
כמעט באתי לשאול מאיפה החריצות / האכפתיות, אבל אז קלטתי שבמקרה שלך זה מהאובססיה לסדר באתר.
אז מה, זה לא עושה את זה פחוּת-ערך.
תודה לך על היותך, תודה שאת את!

אגב, מאיפה התמונה הזאת? תמונה :-0

ה מערוך

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 03 ינואר 2008, 23:00

שקלת להכניס את הרשימה הזאת ל{{}}טריקים וטיפים בצ'יק צ'ק? (לא מזמן שיפצרתי אותו והוספתי את +טו"ט לעיצוב+ תחת ניק אחר, אבל עכשיו את מזכירה לי כמה השמטתי :-P)

ה מערוך

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 03 ינואר 2008, 22:58

אגב, את יודעת שבהקטנה אפשר לשלב בין המשולשים לגלים

ה מערוך

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 03 ינואר 2008, 22:49

פחדתי שתבואי לצעוק עלי :-D סתם... פשוט בזכותך הפמנתי את החשיבות שבזה.
(אם כי איפשהו במאחורה של הראש עבר לי דימוי שלך רצה אחריי בצעקות עם מערוך ביד)

ה מערוך

על ידי מא_צ'י* » 03 ינואר 2008, 16:11

ה מערוך,
תודה על ההערות.
יש לי עירפול מוחי מסוים בקשר לשינויים כרגע, אבל אני מקווה שהבנתי למה התכוונת.
בכל אופן, אני עושה עריכה מאוד ממוקדת (ומאוד איטית... חח... בקצב ההנקות) ובעיקר מסדרת את הדף כדי שיהיה נוח יותר לשלוף ממנו את מה שנראה חשוב למקומות אחרים (חיפוש דפים, פתיחת דפים, איחוד דפים וכו' מסובך לי יותר לבצע ביד 1).
:-)

ה מערוך

על ידי קט_קטית* » 03 ינואר 2008, 14:25

איפה כדאי?

הממ...
האם לשכנע פעוט לסדר אחריו ;-) 0-:

ה מערוך

על ידי קט_קטית* » 03 ינואר 2008, 14:16

הוספתי קצת פור-פליי בדף על הבדיקות בהרדמה
מקווה שזה בסדר איתך ועם טוני ;-)

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 03 ינואר 2008, 14:12

_כשמביאים קישור בראש הדף, אני מציעה גם להוסיף כמה מילים על מה הקישור.
גם עבור מי שאין לו זמן להיכנס לקישור, וגם בגלל שלפעמים אחרי זמן מה הקישור כבר לא פעיל, ואז קשה להבין על מה הדף._

כתבתי את זה בדף שערוריית הבדיקות לנשים המורדמות, אבל הייתי רוצה לכתוב את זה במקום שכולם יוכלו לראות. כי זה דבר שחוזר על עצמו.

איפה כדאי?

ה מערוך

על ידי עורכת_נוספת* » 03 ינואר 2008, 13:53

אנחנו לא מכירות.
בכל אופן - אני משנה את השם רק לצורך עריכה כי אני יודעת בדיוק מה קורה לעורכים ואין לי כוח שיפנו כלפי כל מיני תסכולים.

אני מעריכה את עריכותיך ורציתי את דעתך.
נראה לי שאשאל גם את ניצן אמ, כטבעונאית מדופלמת.

ה מערוך

על ידי עורכת_עם_ערכים* » 03 ינואר 2008, 13:15

וואו, אני בשוק! |Y| מדהים מה שעשית.
אמנם הרבה מהם לא קשורים לצריכה ישירות, אבל צריכה זה נושא כל-כך מהותי ומרכזי באקולוגיה בכלל (Story Of Stuff), שזה מצדיק.
את ההקדמה אפשר לדעתי למחוק וזהו.

ה מערוך

על ידי עורכת_מוערכת* » 03 ינואר 2008, 12:46

יודעת כמה שעות
אני יודעת ואני מעריכה את העבודה הקשה ויודעת כמה היא קשה
אבל אני לא רואה בזה אישור
'לחפף'
אם לא בא לך אל תערכי
לפחות ככה על פי משנתי
אם את רוצה לפצל את הדף בחזרה לכי על זה רק אל תשכחי עוד חצי שנה להציע למחוק אותו כי זה דף שאין לו המון ערך לטעמי
אבל אני מכבדת את הרגשתך בנושא :-)

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 03 ינואר 2008, 12:36

עורכת מוערכת, רק עכשיו ראיתי שהעברת את הדף שיצרתי האם אפשר לאכול מה שכלב נגע בו, לדף פחד מחיידקים.
אני לא מסכימה עם האיחוד הזה, כתבתי לך שם יותר מפורט.
אני רוצה לפצל את זה חזרה.

שנית, לא נעים לי שעשית זאת בלי לשאול לדעתי.
בבקשה פעם אחרת תשאלי אותי קודם.

ה מערוך

על ידי ה_מערוך* » 03 ינואר 2008, 12:12

דליתוש, תודה. :-)

********

עורכת נוספת, הסתכלתי במה שכתבת לאופק, אבל ככה, אין לי כבר סבלנות להיכנס לשלושת הדפים המדוברים ולבדוק את תוכנם. אנא תסלחי לי, גם ככה ישבתי פה על עריכה אתמול ושלשום במשך שעו-ת. (ראיתי עד עכשיו דיונים איתו על דפי הליקוטים, אבל משום מה לא היה לי חשק לבדוק את זה. אני בעד לערוך מה שהלב נמשך אליו).

אבל את כמובן מוזמנת לשאול אותי בדברים אחרים ואענה כמיטב יכולתי.

דרך אגב, זו פעם ראשונה שאני רואה את הכינוי הזה? חדש? (אנחנו מכירות?)

*********

עורכת מוערכת, בנושא הספציפי הזה אני לא מסכימה איתך. היה נראה לי חשוב לפתוח דף נפרד לנושא, כי בטח יש מה לדבר על הנושא הזה מחוץ ל-מעצבן לראות מסביב, ובפרט, שכפי שאת אומרת, נמחק מדי פעם, ונושאים רלוונטיים כדאי להוציא ממנו.
וזה דווקא מה שעושה את זה לא נורא כ"כ - כי הדיון ממעצבן לראות מסביב עתיד להימחק ממילא, אז מה זה מפריע? (חוץ מזה, כולה נגיד 10 הודעות בנושא, כמה נפח זה כבר תופס?)

אם רק היית יודעת כמה שעות ישבתי פה אתמול ושלשום על עריכה, היית מתפלצת. אז נראה לי מותר לי פעם 'לחפף'. :-)

ה מערוך

על ידי עורכת_מוערכת* » 03 ינואר 2008, 09:17

הי
נראה לי שאם אין כוח למחוק מדף קיים דיון שהעברת לדף חדש אז אולי עדיף לוותר על העריכה הזאת במיוחד כשמדובר בדף כמו מעצבן לראות מסביב שבכל מקרה הדיונים נמחקים ממנו .
כי בעריכה שאינה כוללת מחיקה בעצם מכפילים את כמות הבלגאן ואת הרעש ביחס לאותיות .
אני יודעת לפעמים עריכה כזאת היא ניג'וס ואני לרוב אוותר עליה בגלל זה . אבל להרגשתי אין טעם לעשותה אם אין חשק או כוח להשלימה .
מקוה שאת מבינה שכוונותי טובות ואינך נעלבת מהודעה זאת .
אם תרצי לענות לי אקרא את הדף שלך בקרוב מאוד כך שתוכלי להשיב בו .
יום טוב.

ה מערוך

על ידי דליתוש_ב* » 03 ינואר 2008, 04:35

וואו, איזה דף מעולה @}

ה מערוך

על ידי עורכת_נוספת* » 03 ינואר 2008, 03:51

תני דעתך בבקשה על מה שכתבתי לאופק בתחתית הדף מהי הדרך הנוחה למציאת סיורי ליקוט, ותשובתו .
מה את חושבת?

לי זה עדיין נראה ששלושה דפים שונים מחטיאים את המטרה (בהנחה שהמטקרה היא להקל על לקטים פוטנציאליים לגלות מתי מלקטים ואיפה), אבל תגידי מה את חושבת.

חזרה למעלה