האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

שליחת תגובה

גישתך לעולם, היא הביטוי המדויק לגישתך אל עצמך
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי חבר_SA* » 16 מאי 2016, 20:46

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

יש דבר כזה התמכרות לפורנו, לסקס ולמין, כמו התמכרות לאלכוהול ויש מכוני גמילה ויש אתר בשם SA ויש שם מאות חברים, שהיו מכורים לפורנו עד כדי סבל וחוסר שליטה על החיים, שנגמלו ויצאו מזה בעזרת חברותא, מפגשים, ו12 צעדים עם עבודה עם ספונסר.
כמו כן יש קבוצות נשים 'אס-אנון' שמעניקות תמיכה לקרובי המכורים.

אם אתה סובל מפורנו, מעונין להפסיק ולא יכול, מומלץ לך לפנות לאתר - SA ישראל. - סקסאוליסטים אנונימיים, אין צורך להזדהות, הכל אנונימי.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי חבר_SA* » 16 מאי 2016, 20:42

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

יש דבר כזה התמכרות לפורנו, לסקס ולמין, כמו התמכרות לאלכוהול ויש מכוני גמילה ויש אתר בשם SA ויש שם מאות חברים, שהיו מכורים לפורנו עד כדי סבל וחוסר שליטה על החיים, שנגמלו ויצאו מזה בעזרת חברותא, מפגשים, ו12 צעדים עם עבודה עם ספונסר.
כמו כן יש קבוצות נשים 'אס-אנון' שמעניקות תמיכה לקרובי המכורים.

אם אתה סובל מפורנו, מעונין להפסיק ולא יכול, מומלץ לך לפנות לאתר - SA ישראל.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 מאי 2016, 06:50

מצאתי במחשב של בעלי תמונות של איברי מין של גברים ותנוחות של גברים, מה זה אומר???
זה אומר שזה המחשב של בעלך

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלונית_מהצפון* » 09 מאי 2016, 13:36

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני ממש מודאגת, בבית הוא מתנהג רגיל לחלוטין, אני מוצאת אותו בוואלה צ'ט מדי פעם,

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלונית_מהצפון* » 09 מאי 2016, 13:28

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מצאתי במחשב של בעלי תמונות של איברי מין של גברים ותנוחות של גברים, מה זה אומר???

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אפריל 2016, 19:42

עם כל הכבוד לחפירה שלך בעצמך, אני גבר ואני לא צופה בפורנו. כבר שנים. והרבה יותר טוב לי בלי.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 אפריל 2016, 19:35

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני בשוק מאורך החפירה כאן!
מאז מלחמת העולם הראשונה לא הייתה מלחמת חפירות כזאת ותכלס בהיא לפחות היה קצת גז כלור שיחס לגאול כמה וכמה חיילים מייסוריהם (ולא חיילים של שי חי אלא אמיתיים)

אז גם אני רוצה לתרום לנושא:
  1. אין גברים שלא רואים פורנו יש רק גברים שמשקרים שהם לא רואים פורנו.
  2. אשה שחושבת שבעלה לא יודע לשקר לה או לא היה מעז והוא באמת לא רואה פורנו היא התמימה האמיתית. תמיד תעדיפו בעל דובר אמת וגלוי (גם אם הוא אוהב פורנו :)) מאשר אחד שמשקר כי כמו שהוא משקר על פורנו הוא ישקר גם על דברים אחרים כי הוא למד שהוא צריך להסתיר.
  3. מי שרואה בפורנו בעייה מהפן החברתי/מגדרי ווטאבר שתזכור שיש בעולם עוד מיליון דברים שהם עוולה מוחלטת ונוראית. אפילו טיפלה יותר מפורנו. אז לפני שאת יוצאת למסע צלב עם בעלך/בן-הזוג תזכרי שהסיכוי שלך נגד יצרים בסיסיים הוא אפסי.
  4. ואם כן הצלחת "לשכנע" אותו"? רוב הגברים בזמן שהם לא עסוקים בצורה אינטנסיבית שמוציאה את החשק לחיות רוצים לגמור לפחות פעם ביום. עכשיו שהוא לא רואה פורנו ומתעניין כל כולה בך ובשירה מעצימה מגדרית ומעגלי נשים ושיט את באמת רוצה שהוא ירצה שכל יום תעשו סקס?
  5. גם נשים רואות פורנו! אלו שלא רואות הן בד"כ קצה דור הX מלמטה וקצה דור הY מלמעלה (בלשון העם - בנות 33 ומעלה) שטרם נחשפו לעידן האינטרנט בזמן + חינוך ישראלי פוריטני צבוע.
  6. תבדקו כמה בנות 16 פלוס (עד 25) רואות? כמעט כולן. בדיוק כמו הבנים.
  7. אם תראו פורנו ביחד (עם הבן זוג) אני מבטיח לך שלא יהיה לו משעמם. שעמום בחיי המין זו אחת הסיבות המרכזיות לבגידות

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי מחפש_כיוון* » 01 אפריל 2015, 13:32

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ונשים שצופות בפורנו?
מה הבעיה לדעתכם בפורנו? הצד שרואה? הצד שמנוצל? מה שזה משריש בנו?

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 מרץ 2015, 21:34

יש גם גברים שלא נכנסים לפורנו?
מי בכלל מסתכל בפורנו? הפורנו לא מעניין. והוא בכלל פוייה.
האינטרנט בכלל לא מלא וגדוש בפורנו, ומיליוני הנשים שמצטלמות ומעלות תמונות וסרטים לאינטרנט, לא מתעניינות בפורנו.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי יעל* » 30 מרץ 2015, 17:13

גם הגבר שלי מאונן מול פורנו על בסיס יומי, אין יום שהוא מוותר על זה. וכן, אני אומרת שתעזבי את זה. לא זו הבעיה. רוב הגברים עושים את זה וזה בכלל לא עניינך.
לא אומרת לך להיכנס גם לאתרים - אלא אם את ממש רוצה. ולא אומרת שאת צריכה לוותר על מגע מיני. הפורנו והאוננות הם לא הסיבה שאין ביניכם סקס. עובדה - גם בנזוגי צורך פורנו ומאונן, ויש בינינו אחלה סקס. רוב הסיכויים שבנהזוג שלך צרך פורנו ואונן גם כשהיה לכם סקס מדהים על בסיס יומיומי. צאי מנקודת הנחה שאכן כך היה, ועכשיו תשאלי את עצמך: למה הוא אפתי אלייך ולא ישן אתך? מה הוא מרגיש? ניסית לשאול אותו בכלל, או שקפצת ישר לריגול?

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 מרץ 2015, 15:00

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ליעל
התדירות שהוא בפורנו היא על בסיס יומי אין יום שהוא מוותר על זה.
אז מה את בעצם אומרת תעזבי את זה תכנסי גם את לאתרים אני עדיין לא חושבת שאני צריכה לוותר על מגע מיני.
התחושה הכללית שאני בעצם מתחרה במחשב.
שנית כאשר כל לילה את הולכת לישון לבד את גם רוצה להבין מה , מה הבעיה איך יתכן שהגבר שלך אפתי אליך ולמה ? אז כן ריגול זה משהו שנותן לך גם קצת תשובות למה שמתרחש כשאר לא בסביבה ומה מעניין אותו

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי יעל* » 30 מרץ 2015, 09:00

בן זוגי כל כמה ימים נכנס לפורנו מאונן וממשיך בשגרת היום שלו.
כל כמה ימים? זה די מעט.
אני חושבת שרוב הגברים מאוננים כל יום (תחזוקה שוטפת).
היום רובם המכריע עושים את זה מול פורנו באינטרנט.
כבר היו פה כמה וכמה דפים בנושא (ראי למשל האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו)
אני די בשוק שאת מעזה לספר לנו שריגלת במצלמה נסתרת אחרי הגבר שלך, ועוד רואה את עצמך בתור הצד הפגוע! בגלל דבר שלחלוטין בינו לבינו.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 מרץ 2015, 21:39

אני ובן זוגי חיים ביחד כבר 8 שנים יש לנו 2 בנות משותפות אנחנו בני 40-46
זוגיות שהתחילה בגיל יחסית מבוגר.
בתחילת הזוגיות הסקס בנינו היה מדהים ועל בסיס יום יומי אחרי הלידה הראשונה התדירות ירדה ואחרי הלידה השניה עוד יותר . בין 2-3 פעמים בחודש.
בשניתיים האחרונות שמתי לב שבן זוגי מבלה המון האינטרנט ואז גיליתי שהוא עסוק בפורנו. אחרי תקופה שהערתי לו הוא התחיל להעלים ראיות מהמחשב מה שהגביר אצלי את החשדנות ( יש לציין שבן זוגי עובד מהבית) ובדרכים בלשיות העמדתי בבית מצלמה נסתרת וגיליתי עולם חדש. בן זוגי כל כמה ימים נכנס לפורנו מאונן וממשיך בשגרת היום שלו יש לציין שאני מעוד מינית וחסר לי המגע המיני אני מוצאת את עצמי מסתובבת מיוחמת בבית בלי מענה.
כאשר תפסתי אותו בפעמים הראשונות ועד היום הוא כל הזמן מכחיש וטוען שאני ממציאה ואין שם קשר אליו לצפיה שלו.
אני מרגישה שאני מתחרה באינטרנט ובמה שיש לו לתת אני לו בת 20 אין לי את הגוף שלהן והחזה כבר לא אותו דבר.
כל פעם אני נפגעת מחדש כמובן שהוא לו מודע לקיומה של המצלמה ואין לי שום עניין לשטף אותו בפרט זה
מרגישה עבודה ובמלחמה יום יומית מול עולם וירטואלי

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פילוני* » 11 פברואר 2015, 16:56

יש גברים שלא צופים בפורנו, או שהפסיקו לצפות. בשנים האחרונות קמו קבוצות גם בפייסבוק. מאמר מעניין על הנושא מאתר מאקו:

http://www.mako.co.il/men-weekend/Artic ... Partner=mw

והנה דוגמא לגבר אחד כזה, בכתבה שהתפרסמה במגזין בלייזר, לדעתי מומלץ מאוד לקרוא את המאמר, גם למי שמתנגד לפורנו וגם למי שלא מבין מה לא בסדר בצפיה בפורנו:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4356607,00.html

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי ואם* » 10 פברואר 2015, 16:25

וגם קצת לא מבינה מה כל כך מזעזע לגלות שהבנזוג צופה בפורנו.
לא חושבת שאני מכירה גבר שלא צופה בפורנו.
חלקם לא באופן קבוע או מתמשך, אבל צופים.
קצת דומה לאוננות בעיניי - לא נראה לי מזעזע יותר כשזה בן זוג מאשר כשזה רווק

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוניתה* » 10 פברואר 2015, 15:05

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני לא מ״הפוסלים בצורה גורפת״ כי אני זוכרת שאנחנו בני האדם
גם אני לא מהפוסלים.
וגם קצת לא מבינה מה כל כך מזעזע לגלות שהבנזוג צופה בפורנו.
אבל מכבדת שיש נשים שזה מזעזע אותן.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 פברואר 2015, 00:33

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

זה דיכוי וניצול גברי ליתר דיוק

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 פברואר 2015, 00:32

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

דיכוי*

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 פברואר 2015, 00:32

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ניכוי וניצול נשי ....תתביישו לכן מפתות גברים ומאשימות אותם אתן עם סוטה שמחטיא את הרבים

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי אורי* » 23 נובמבר 2014, 22:24

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני בן ואני ממליץ כדי שהוא יפחית (תקנו אותי) תעלו תמין אבל בהסכם שהוא לא צופה יותר

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי צוויליך* » 14 יולי 2014, 22:56

לא רואה

נסה לשחק עם ההגדרות של המסך. ולעשות ריסטרט, לפעמים זה עובד.

צוויל - |-:

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי מולי* » 14 יולי 2014, 22:27

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

לא רואה

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי ככה_למה* » 29 אוקטובר 2011, 19:50

צוויליך תודה!
מישהי שהתנסתה, נראה לי שאת ואני מתכוונות לדברים שונים בצמד המילים ׳דרך רוחנית׳. לאור הציטוט של צוויל דוקא הבנתי נכון:
היא כוונה לשחרר את היכולות הכלואות בתוך האדם ולהביא אותו לכלל הארה דרך החשיפה לכוחות האלוהיים שביקום.
הלגיטימציה שהיא נותנת לעיסוק במיניות ככח התפתחותי רוחני חיובי.
בגלל זה כתבתי דרך רוחנית.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי צוויליך* » 29 אוקטובר 2011, 19:29

טנטרה, מוויקיפודיה ( קישור לערך ) :
"משמעות המונח טנטרה בסנסקריט הינו "מארג" או "הרחבה". הכוונה כאן היא "אוסף של טכניקות משדות שונים המביאים להארה". המונח גם מתייחס לתפיסת העולם הטנטרית, לפיה "הכל קשור בהכל". ריבוי הקשרים בין התופעות הסובבות אותנו ומערכת יחסי הגומלין ביניהם יוצר "מארג" מורכב בהרבה מהנראה לעין. ומתוך כך , "מרחיב" את גבולות האינדיבידואל אל מעבר לסביבתו המידית.

הטנטרה צמחה בתת-היבשת ההודית, וקיימים מקורות וכתבים טנטרים בני 5000 שנה ויותר. קיים קשר הדוק בין הטנטרה, היוגה והאירוודה אשר עושים שימוש בכלים וטכניקות משותפות . קיימת סברה הטוענת ששלושתן צמחו ממקור קדום ראשוני אחד.

הטנטרה השפיעה רבות על ההינדואיזם, והבודהיזם שצמח בצפון הודו, אך עם הזמן התפשטה ונפוצה בדרום מזרח אסיה, הודו וטיבט וקיבלה פיתוחים מקומיים אשר לעתים נושאים השפעות זן, טאואיזם ובודהיזם טיבטי.

החל מהמאה ה-6 התפתחה הטנטרה במסגרת ההינדואיזם , בתחילה הוא היה זרם סודי הידוע למתי מעט אך עם הזמן הלך ונודע לציבור רחב יותר ויותר.

במקורה היא כוונה לשחרר את היכולות הכלואות בתוך האדם ולהביא אותו לכלל הארה דרך החשיפה לכוחות האלוהיים שביקום, כוחות שמסומלים במסורת ההינדית באלים של הפנתיאון ההינדי. הטנטרה ייחודית במסגרת ההינדואיזם בנקודות הבאות:
  1. הלגיטימציה שהיא נותנת לעיסוק במיניות ככח התפתחותי רוחני חיובי. במקום המגמה השלטת הנוהגת לראות את המיניות כגורם מפריע העומד בין האדם לבין ההתעלות הרוחנית.
  2. ההתמקדות שלה בשיתוף וזרימת האנרגיה בין הקטבים בייקום: האנרגיה הקוסמית הניקבית שאקטי, והאנרגיה הקוסמית הזיכרית שיווה. ובניגוד לזרמים הינדים המתמקדים בדמות של אל זיכרי עיקרי. " סוף ציטוט.
צוויל

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי מישהי_שהתנסתה* » 29 אוקטובר 2011, 18:50

טנטרה, להבנתי, בכלל קשורה לדרך רוחנית.
את לא מבינה. לידיעתך.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי ככה_למה* » 29 אוקטובר 2011, 12:29

ראשית רוצה לענות לשאלה של אהבת-
פורנו עם ילדים, גם אם הוא מצוייר, הוא פסול בעיני. בעניין הזה דעתי חד משמעית.

אישית אני לא צרכנית בפורנו. אבל
בערוץ 8 במסגרת הרצועה סרט לילה- הזדמן לי לראות ״סרט פורנו דוקומנטרי״ שהציג כל מיני ״פטישים״, בעיקר משחקי כוחו החלפת תפקידים. (ערוץ 8 נחשב ״תרבותי״, ולכן מותר, לא ;-))
אז כן, גם התהפכה לי הבטן, אך גם הייתי ממוגנטת, אפילו שהיה נורא מאוחר..
אני עם צוויליך. נכון שיש בתעשיית הפורנו ניצול חמור. יש גם זיהום אקולוגי תודעתי לדורות שלמים, נכון.
עדיין, אני לא מ״הפוסלים בצורה גורפת״ כי אני זוכרת שאנחנו בני האדם, ומשתייכים למשפחה רחבה יותר שנקראת משפחת היונקים. זה כתשובה ל:
הוא נראה לי פתאום כ"כ בהמי.
כן, בכולנו הניצוץ האלוהי אבל אנחנו גם ״חיות״.
בכ״א (כמעט) יש את ה״סטיות״ הספציפיות לו/לה בפנטזיות על סקס.. וכשיש מזל, אז גם בסקס עצמו.
לא תמיד זה ״מתיישב״ עם הפרסונה או השקפת העולם שאותו אינדיוודואל מחזיק בה.
נזכרת בסרט של טרי גיליאם ״הברון מינכהאוזן״ על ההבדל בתקשורת בין בני הזוג: כשהראש היה מחובר לגוף ״סקס ״בהמי״ וכשהראש היה מנותק מהגוף- פילוסופיה נשגבת.
שבורה- זה רק כדי להזכיר לך עוד זוית. מאד יכול להיות שבעלך מתבייש בכך שהוא צופה בפורנו. או שלא. אולי הוא חושב שזה פרטי ואישי ובסדר גמור.
כתבת שאת מרגישה שיש ביניכם כעת קיר. אולי, בשלב ראשון, תנסי למצוא אם יש חורים קטנים בקיר, שאת יכולה סתם להציץ דרכם?
סתם מחשבה: אולי קיימת אצלו/אצלכם הפרדה בין סקס ״מלוכלך״ ל״לעשות אהבה״? האם יש לך פנטזיות מיניות שאת כמעט ולא מודה בהם בפני עצמך?
כי אולי ביחד תפתחו עוד שער בדיאלוג המיני ביניכם? אני לא מתכוונת למופעי אימים. אני מתכוונת לפריצה (אפילו קטנה) של המסגרת, פתיחות לחדשנות. אולי פתאום תהיה לכם עדנה וחידוש וריגוש ונועזות ומאז ייצא מתוק?

עוד מחשבה: טנטרה, פה באתר (ואולי גם במיינסטרים), זה ממש עניין נורמטיבי.
אבל לפני עשרים שנה- טנטרה הוכנסה לקטגוריה אחת עם פורנוגרפיה- ״האנשים האלה שמתעסקים עם סקס״. נו טוב.
טנטרה, להבנתי, בכלל קשורה לדרך רוחנית.
<לא, גם בטנטרה לא התנסיתי אבל קראתי פה ושם, ובעיקר כאן ;-)>

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי או_רורה* » 29 אוקטובר 2011, 08:40

כן אהבת.
יש דברים שלא אכפת לי לראות במצוייר.

אבל ........
מי שמתגרה מפורנו של ילדים, או מסרטי סנאף, או לא משנה ממה שמוגדר כעבירה פלילית בחוק, ומפלצתי -
יש לו בעיה.
נכון שאם זה מצוייר אז זה לא כולל ניצול של אף אחד,
אבל לאדם עצמו יש בעיה חמורה מאוד, שדורשת פיקוח וטיפול, ולו רק שלא יימצא את עצמו פוגע במישהו.

למשל......
היה מקרה לפני כמה שנים של הגרמני שנכנס לכלא כי הוא הרג מישהו ואכל אותו, זוכרת?
והכל היה בהסכמה ומרצון של הקורבן.
הרעיון שזה מצוייר טוב עד גבול מסויים,
משם זה לתת לגיטימציה לדברים שהם מחלה ועשויים להתפרץ ולפגוע במישהו אחר.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי אהבת_עולם* » 28 אוקטובר 2011, 23:00

_אם מישהי מגלה שבן זוגה צופה בפורנו של ילדים .........
אני הייתי דואגת ישר שהוא יקבל עזרה נפשית דחופה._

ברור שפורנו של ילדים זה לא קביל.

אבל אני שאלתי מה בנוגע לפורנו מצוייר של ילדים? גם אז הוא צריך לקבל עזרה נפשית דחופה?
כי כשזה מצוייר אין שם באמת ילדים שמנוצלים וכל השאר...
זו סתם הגשמת פנטזיה, שלא צריכה להשתמש בבני אדם אחרים לשם כך.

האם הפלטפורמה הזאת של סרטים מצויירים יכולה לאפשר דברים שאנשים הוגנים לרוב לא יכולים לאפשר לעצמם?
או שגם אז זה יהיה מגונה בעיניך/כם?

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי או_רורה* » 28 אוקטובר 2011, 21:18

ואני גם חושבת שמהות הדיון היא בכלל לא על פורנו,
אלא על אם אני יכול לקבל ולהכיל תכונות או העדפות או העדפות מיניות של בן הזוג שאני לא מחבב. אפילו סולד מהן. שהן מגעילות ודוחות בעיני.

יש אנשים שונים שאוהבים דברים שונים,
אני למשל יודעת, שלו בעלי לא היה יכול או רוצה להכיל את הדברים האלה אצלי - זה היה מאוד מפריע לי.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי או_רורה* » 28 אוקטובר 2011, 21:14

אהבת,
בטח.
יש דברים שהייתי מעדיפה שהם יהיו קיימים רק בסרט מצוייר, ושם לראות אותם....

ואני רוצה לחדד הבדל אחד בין פורנו לבין פורנו של קטינים.
קיום יחסי מין עם ילדים זו עבירה פלילית ברוב מדינות העולם.
זה לא פורנו, זו עבירה חמורה של ניצול חסרי יישע.
נכון שגם בפורנו יש ניצול אבל אי אפשר להשוות בכלל.

אם מישהי מגלה שבן זוגה צופה בפורנו של ילדים .........
אני הייתי דואגת ישר שהוא יקבל עזרה נפשית דחופה.
זו לא סטייה זו מחלה, והיא מסוכנת לחברה.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי אהבת_עולם* » 28 אוקטובר 2011, 21:14

ראיתם את הסרט "התפשטות" ? ראיתי חלק והייתי בשוק.

האם התכוונת לסרט עם אשטון קוצ'ר?
הלכתי לחפש את הסרט בעקבות מה שכתבת כאן, ציפיתי לסצנות סקס לוהטות, ובסופו של דבר... סתם סרט. עם כמה סצינות סקס סתמיות. ממש רחוק מסרט פורנו. בצורה מאכזבת אפילו. (סרט משעמם גם למי שמחפש פורנו וגם למי שמחפש סרט רגיל).
לא הבנתי ממה הייתי בשוק.
או שהתכוונת לסרט אחר?

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי אהבת_עולם* » 28 אוקטובר 2011, 20:45

אני חוזרת על שאלה שלי:
מי שמתנגד לפורנו - האם אתם מתנגדים גם לפורנו מצוייר?
וגם מי שכן רואה פורנו: האם יש דברים שלא תסכימו לראות בפורנו רגיל אבל בפורנו מצוייר זה בסדר מבחינתכם?

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי מיכל_בז* » 28 אוקטובר 2011, 19:29

אהבת, נראה לי שעלית על משהו. לא בטוחה שיש כל כך הרבה הבדל בין קולנוע הוליוודי לפורנו, מבחינת הקשר למציאות. הבעיה היא לא הקשר הנזיל למציאות , אלא זה שמלמדים אותנו להאמין שזו אכן המציאות.

( אני הפלונית מלמעלה - על פורנו וחינוך מיני.)

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אוקטובר 2011, 17:52

לא יודעת, אולי אני המוזרה. אבל נדמה לי שהסרטים (הרגילים) המציאו איזה מין דרך משונה שבכלל לא משקפת את המציאות.
לא לא את המוזרה. גם בסרטים רגילים, בדרך כלל לא מראים את המציאות, אלא דוקא המוזר, החריג. והרבה פעמים בכלל לא כמו במציאות. אז למה שבפורנו זה יהיה אחרת? אבל יש. צריך לחפש, וחבל שאין מדריכים כמו שיש בביקורות סרטים ותיאטרון. (פעם קובי ניב כתב ביקורות כאלה)

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי אהבת_עולם* » 28 אוקטובר 2011, 17:27

חום ורגש אני מחפשת בסקס האמיתי שלי. לא בפורנו. זה עולם אחר.

אני כן מחפשת את זה גם בפורנו. כי זה מה שמדליק אותי.
אם אני אראה זוג שעושה סקס כמו שאני אוהבת לעשות סקס במציאות - זה יחרמן אותי אש.

דרך אגב, גם בסרטים רגילים, לא פורנו - לרוב מאוד מעצבן אותי איך שהם ניגשים לסקס.
אני לא יודעת אם ככה אנשים אחרים באמת עושים, או שזה לכבוד הסרטים -
למשל, תמיד מתחילים מנשיקה.
אני כמעט לעולם לא מתחילה מנשיקה. צריכה קודם לגשש. נותנים ידיים. נשיקה על הלחי. נשיקה בצוואר. דיבורים תוך כדי. עד שהרגע לנשיקה מתאים.
שנית, כמעט תמיד ברגע שמתחילים להתנשק, כבר מתחילים להוריד את הבגדים תוך כדי.
מה, ברגע שאתם מתחילים להתנשק (נשיקה ראשונה) אתם כבר יודעים שאתם רוצים לשכב? לא צריך קצת להתנגע, להרגיש, לקלף את הבגדים לאט לאט, שכבה אחרי שכבה? ואולי רק נתנשק ונתלטף היום אבל לא נשכב?
ומה עם הריגוש של להוריד את הבגדים קצת קצת בכל שלב? למה ישר תוך שנייה להיות עירומים?
וגם, מה, אנשים תמיד מתפשטים בעמידה ואז נכנסים למיטה? אני מכירה את זה הפוך.
שלא לדבר על זה שהם תמיד עושים את זה מתחת לשמיכה :-).
ושהם תמיד נשכבים בסוף זה לצד זה מתנשפים ומרוצים, כאילו ברור שתמיד גומרים ביחד, ואז אפשר פשוט להישכב וללכת לישון.

לא יודעת, אולי אני המוזרה. אבל נדמה לי שהסרטים (הרגילים) המציאו איזה מין דרך משונה שבכלל לא משקפת את המציאות.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי ג'ינג'ית* » 28 אוקטובר 2011, 17:11

צוויליך סופסוף קטע של המונטי פייטון שאני אוהבת! :-)

בחיי שלא אוהבת אותם. גם לא קצת. טוב אולי ב06:40 בבוקר... >

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אוקטובר 2011, 17:09

_אבל חלק אחר מאוד עושה לי את זה, ואת ממש לא רוצה לשמוע איזה חלק.
אוהו, איך ש-אני רוצה לשמוע איזה חלק !
(קשה לי להאמין שיש משהו שאת יכולה לספר שירתיע אותי או שלא חשבתי עליו בעצמי._
אהבת עולם, אני רואה שהתלהבת :-D (זו אני הפלונית שהגבת לה). לא מדובר באיזו סטיה מזעזעת... פשוט רציתי להדגיש, שמה שמדליק אותי יכול להישמע מוזר או דפוק או טיפשי למישהי אחרת.

לא מרגישים חום, רגש.
חום ורגש אני מחפשת בסקס האמיתי שלי. לא בפורנו. זה עולם אחר.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי אהבת_עולם* » 28 אוקטובר 2011, 16:35

מסכימה מאוד שסרטי הפורנו מלמדים סקס בצורה מעוותת. ומסכימה שכדאי לפתוח את זה יותר ולאפשר לדברים איכותיים לעלות על המסך.

לפעמים אני מחפשת לצפות, אך כמעט תמיד מתאכזבת.

יש כלכך מעט מגע לפני שמגיעים לחדירה. גם כשיש מגע הוא מרגיש מלאכותי ומאולץ, כאילו שפועלים לפי איזה ספר הוראות. זה ממש חסר לי כשאני צופה. חסר לי בגוף.
תכופות כשגבר נוגע לאישה בציצי אני מרגישה צורך לצעוק 'תגיד אף פעם לא לימדו אותך איך לגעת בציצי של אישה???'
אין כמעט נשיקות.
לא מרגישים חום, רגש.
יש התמקדות באיברי המין, כאילו הם הדבר היחיד שקיים שם.
מרגע שמתחיל הזיון - יש רק את זה, זיון וזיון ועוד זיון. במציאות זה לא עובד ככה. לפעמים מתלטפים תוך כדי, לפעמים מפסיקים להזדיין, מתלטפים ואח"כ ממשיכים. זה כלכך משעמם שזה רק זיון.
אין כמעט חיבוקים. זה פשוט לא יאומן. הם לא מתחבקים !!!
ובטח שלא אחרי.
(אחד הסרטים שאהבתי יותר היה סרט ביתי של זוג, שבאמת הרגשתי שזה אהבה אמיתית וסקס אמיתי, מגע ונשיקות והכל, ואחרי שהגבר שפך הוא נשכב ליד האישה וחיבק אותה).
תמיד נורא רציניים שם. הכל צריך נורא לתקתק. לא כמו במציאות, שיש לפעמים פשלות, הבגד לא יורד, החזיה נתקעת, משהו בתנוחה לא מסתדר, נכנסת לך שערה לגרון ואתה צריך לעצור להוציא אותה :-), מדברים באמצע, מתבדחים.
משום מה תמיד הגבר הוא זה שגומר אחרון (אם האישה גמרה בכלל), ותמיד כשהוא גומר - הסרט נגמר. כאילו שזה הפיק של הפיק - רק לזה ציפינו. ובמציאות יכול להיות עוד כל כך הרבה אחרי השפיכה של הגבר. עוד ליטופים עוד חיבוקים, עוד אורגזמות של האישה, התעוררות מחודשת, אולי זיון נוסף.

אם אני כבר אוהבת לראות משהו - זה או סרטים אמיתיים שרואים איך הדברים קורים באמת, או כאלה שמציגים מציאות שיותר קרובה לאמיתי לדעתי.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי אהבת_עולם* » 28 אוקטובר 2011, 16:23

אבל חלק אחר מאוד עושה לי את זה, ואת ממש לא רוצה לשמוע איזה חלק.

אוהו, איך ש-אני רוצה לשמוע איזה חלק ! :-D
(קשה לי להאמין שיש משהו שאת יכולה לספר שירתיע אותי או שלא חשבתי עליו בעצמי :-)).

בדף הזה מתערבבים כמה עניינים -
יש את העניין של 'למה הוא צריך פורנו אם יש לו אותי',
ויש את העניין של הניצול בפורנו,
ויש את העניין שהפורנו מלמד סקס מעוות.

כל אחד מתנגד מסיבות אחרות.

אני תוהה אם מי שמתנגד כאן לפורנו יתנגד לצפייה ב:
  • צילומים ביתיים של זוגות (שם אין ניצול, כמדומה)
  • סרטי פורנו מצוייר (גם שם אין ניצול. וזו גם לא דמות אמיתית להימשך אליה. למרות שכמובן אפשר להימשך לדמויות מצוירות :-)).
לצפות בפורנו ולצפות בפורנו של פדופילים, לגבי, זה היינו הך. הגעה לפורק מיני תוך ניצולם של אחרים. אם הייתי רואה את בעלי צופה בפורנו שמעורבים בו קטינים, הייתי מזועזעת נגעלת וגם לא שומרת את כל מחשבותי לעצמי.

ואם היית רואה (את בעלך צופה ב) סרט פורנו מצויר שמעורבים בו קטינים?

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי או_רורה* » 28 אוקטובר 2011, 10:55

אני ממש לא בעד להסתיר ממנו את זה שראית ואת מה שאת מרגישה.
בזוגיות טובה, לדעתי, אחד המדדים הוא היכולת לדבר על הכל בפתיחות.
כמובן שיש דברים שאפשר לשמור לעצמנו, ואת זה נראה לי שהוא עשה, כלומר, הוא לא בא אלייך והראה לך במה הוא צופה.
הוא עשה את זה עם עצמו, בפרטיות המחשב שלו.

גילית?
קשה לך עם זה?
לגמריי לגיטימי.
שתפי אותו.
דברי איתו.
תראי מה הוא חושב בנושא, מה הצורך שעולה לו ואיך אפשר לענות עליו בדרך אחרת שאיננה צפיה בסרטים.
ואם אין דרך כזו -
לקבל את העובדה שיש חלקים בבן הזוג שלא נאהב.
שיירא לנו "בהמיים" לפעמים.
זה בסדר.
זו זוגיות. רק לדעתי, כמובן.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אוקטובר 2011, 06:57

הסרטים שאני ראיתי היו מאוד גבריים. מאוד גרפיים. מאוד חד מימדיים. יכול להיות שלא נחשפתי לפורנו איכותי, אבל בינינו, כמה פורנו איכותי יש ברחבי הרשת בכלל?
הסרטים האלה באמת בעייתיים. אבל הרושם שלי הוא שרוב החומר ברשת, הוא של אנשים רגילים. עם כרס ושיער גוף. בהחלט קיימת בעייה שיצרני הפורנו מכתיבים טון של מה צריך להיות ומה לדעתם מושך קהל. וגם מחפשים עוד ועוד "חידושים", (ומה כבר אפשר להמציא בפעילות הפיזיולוגית הפשוטה הזו?), אז הם מציגים כל מיני דברים בעייתיים בלשון המעטה. בעיקר שזה מחלחל אצל הצעירים כנורמה. ורואים את ההשפעה של זה גם בסרטים הפרטיים הביתיים שאנשים מצלמים את עצמם. כאילו שזו חובה קדושה שהגבר גומר לאשה בתוך הפה או לפחות על הפנים. ולכן אני מאוד מזדהה עם הבעיה היא שסף הריגוש רק הולך ועולה ואותי באופן אישי מפחיד שיגדל פה דור שהחינוך המיני שלו מגיע מפורנו.
אבל אם תינתן הלגיטימיות הראוייה,
נצליח לשנות את המודעות שלנו לצרכים, לרצונות ולחשקים, להחליט בעצמנו מה טוב לנו במקום לתת לדודה חסיה, הויקטוריאנית הפולנית שבתוכנו להכתיב לנו את החיים, אולי יהיו יותר סרטי פורנו שנעים לצפות בהם.
אינשאללה!

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי אבישג* » 28 אוקטובר 2011, 02:47

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

נורית יקרה
צר לי מאוד, לא היה לי מושג.
אוהבת אותך ומחבקת, מקווה שטוב לך עכשיו.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי צוויליך* » 28 אוקטובר 2011, 00:54

וואללה.
זה מזכיר לי את הסוגיה של הפליליזציה של המשתמשים בגראס.
הם מתעסקים עם עבריינים - כי החוק אוסר.
הם מקבלים חרא של גראס - כי אין שום פיקוח או תחרותיות - כי החוק אוסר.
הם מרגישים נרדפים - כי החוק אוסר.

וכאן:
צרכני פורנו צופים בסתר - כי זה לא בסדר.
אין דיון ציבורי "מקובל חברתית" באיכות הפורנו - כי לא נעים.
לא תשמע המלצה על אתר עם סרטים איכותיים (או בסגנון שמתאים לך) - כי לא מקובל לדבר על זה.
ואז נשארים עם המיץ של הזבל - ועוד אומרים לך: "נו! בזה אתה צופה?!"

כמו שיש קהל לB מוביז מגוחכים שלא מתיימרים לחקות את המציאות, או סרטי מד"ב וכו', כניראה שתמיד יהיו צופים לסרטים עם החלבן הויקינגי עם השפם הצהבהב שהתאומות בנות ה-19 פותחות לו את הדלת, נו מה לעשות, עדיין בקומבינזון (לך תשפוט אנשים, 6:40 בבוקר), אבל אם נצליח לשנות את המודעות שלנו לצרכים, לרצונות ולחשקים, להחליט בעצמנו מה טוב לנו במקום לתת לדודה חסיה, הויקטוריאנית הפולנית שבתוכנו להכתיב לנו את החיים, אולי יהיו יותר סרטי פורנו שנעים לצפות בהם.

עד אז נצטרך לצפות בזה ...

צוויל

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 אוקטובר 2011, 23:58

בעיניי הבעיה היא לא הניצול של השחקנים. או לפחות זו לא הבעיה העיקרית. הבעיה היא שסף הריגוש רק הולך ועולה ואותי באופן אישי מפחיד שיגדל פה דור שהחינוך המיני שלו מגיע מפורנו. בפורנו שאני ראיתי לרוב לנשים אין שיער גוף, הן כמעט תמיד מנותחות ולא ממש נראות אמיתיות. הסקס עצמו הוא בדרך כלל סקס אלים למדי. מאוד מוכוון מטרה. האורגזמות קורות בדרך נס והנשים נהנות מכל מגע חזק, תוקפני, בועלני.

הסרטים שאני ראיתי היו מאוד גבריים. מאוד גרפיים. מאוד חד מימדיים. יכול להיות שלא נחשפתי לפורנו איכותי, אבל בינינו, כמה פורנו איכותי יש ברחבי הרשת בכלל?

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי צוויליך* » 27 אוקטובר 2011, 23:17

דווקא באוננות אין שום ניצול של אחרים, כי את זה עושים לבד. אבל בכל הנאה שמעורב מישהו אחר יש ניצול של אחרים. גם אם הם מסכימים. גם אם הם מקבלים כסף. ולא רק מין.
איזה יופי !!

הנקודה היא זו:
לא נעים לומר: זה מזעזע אותי, אני לא מוכנה לקבל שלבן זוגי יש צדדים וחלקים שאיני מכירה.
קל יותר להיתלות באילנות כדוגמת: השחקנים מנוצלים, הסרט הפורנוגרפי נוצר תוך פגיעה בהם וכו'.

וכמובן, אין סוף לעניין - מה עם המנוצלים בייצור החולצה הזולה, מכונת הכביסה ב999 ש"ח, נעלי הספורט וכו'. אבל פה נוח יותר להיות צדיקים.

אפשר גם אחרת:
אני לא יותר טובה ממך. אפילו שהאגו שלי צורח "הוא כזה!!! הוא כזה!!! ואת לא!!!" , אני צריכה לזכור, אני לא יותר טובה ממנו.
בזה שאני צופה בצילומי הגופות המטושטשים בחדשות, בלופ בלתי נגמר, אני צופה בפורנו כמוהו בדיוק.
בקניית הכדורגל ב-19.90 ש"ח לילד, אני מנצלת לא פחות ממנו אם לא יותר.
בשיפוט שלי אותו, אני לא פחות בהמית.
אני אנושית.
כמוהו. כמוהו.

צוויל

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 אוקטובר 2011, 22:49

זה קר שלי.
זה רק שלי.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 אוקטובר 2011, 22:49

(והוא הכי לא. הבנאדם האחרון שהייתם חושבים עליו שרואה את הדברים האלו)
אני אישה, ואני רואה פורנו לפעמים. חלק גדול מהסרטונים שיש איומים בעיני, אבל חלק אחר מאוד עושה לי את זה, ואת ממש לא רוצה לשמוע איזה חלק. זה לא דברים ממש זוועתיים, אבל אלה ה"ספק סטיות" הפרטיות שלי. זה קר שלי.

אם היה לי בן זוג הייתי נוטה לשמור ממנו בסוד את סוג הסרטונים האלה. אלא אם היה ממש חוקר אותי ואז אולי הייתי רומזת.
אם היה מחטט ותופס את ההוכחות, הייתי מרגישה זוועה. רק מלחשוב מה הוא חושב עלי.

זה לא פייר, מה שעשית. לבעלך יש מידע פרטי שלו, שלא קשור אליך. הוא שמר אותו ממך עד היום. ההיסטוריה של המחשב זה כמו היומן האישי של האדם. לא כל פינה בנפשו אמורה להיות גלויה לפנייך, אפילו אם זה קשור לסקס.

_אני מרגישה שיש ביננו קיר.
הוא נראה לי מפתאום כ"כ בהמי._
את חיה עכשיו עם ההשלכות של החיטוט שלך, ואוכלת את הדייסה הזו.
סליחה שאין לי עצה אליך. חוץ מלנסות למחוק את הזיכרון שלך. פשוט לשכוח מזה. כי אחרת זה ייצא כלפיו וזה יפגע בשניכם.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 אוקטובר 2011, 22:45

מהבחינה שאין מודעות לניצול ולנזק ממנו סובלים השחקנים וזה נראה בסדר,
פעם היו סרטים פורנוגרפים שהיו בהם שחקנים. יש שחקנים שגם גלשו אל עולם הקולנוע הרגיל. גם היום יש כמה שחקניות מפורסמות שהתחילו את הקריירה שלהן בסרטים פורנוגרפיים, ויש להן דפים בויקיפדיה. (לא העברית). מרבית החומר הפורנוגרפי ברשת היום, זה בכלל לא סרטים, אלה בכלל לא שחקנים וזה בכלל לא משחק. מרבית החומר הוא של אנשים שמצלמים את עצמם. חלק מנסים להרוויח מזה כסף, והם מצטלמים הרבה, ויש כאלה שמקיימים אתרים משל עצמם. אתרים של נשים פרטיות וגם זוגות נשואים. יש גם אתרים של גברים בעיקר של הומואים. אולם חלק גדול מאוד של החומר הפורנוגרפי, עושים את זה רק בשביל הריגוש. לא רק גברים מגלים ריגושיות חרמנית מצילום עצמי, גם נשים. לפעמים הן מסוות את פניהן, ולפעמים בפנים גלויות. והן גם מדברות אל המצלמה ומספרות למה הן עושות את זה.

כשאני הולך לסרטי אסונות, אני לא מפנטז על אסונות. כשאני הולך לדרמת פשע, אני לא קם לרצוח מישהו או לשדוד בנק. כשאני רואה סרט פורנוגרפי, אני לא מתחיל לאנוס, וגם לא לאונן. כשאני מאונן, זה לא קשור רק למה שראיתי בסרטים, אלא גם לפנטזיות שעוד לא ראיתי בשום סרט.
הגעה לפורק מיני תוך ניצולם של אחרים.
דווקא באוננות אין שום ניצול של אחרים, כי את זה עושים לבד. אבל בכל הנאה שמעורב מישהו אחר יש ניצול של אחרים. גם אם הם מסכימים. גם אם הם מקבלים כסף. ולא רק מין.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי אתיש* » 27 אוקטובר 2011, 21:39

בעלי לא צופה. הוא ראה בעבר, גם אני, ועכשיו הוא לא צופה. הוא הציע לי לאחרונה לשבת ולצפות יחד. הוא יודע בגדול שאני נגד (לא בגלל זה הוא לא צופה, אגב),
אבל זו היתה הזדמנות מצויינת כדי להסביר לו מה אני חושבת על פורנו. לצפות בפורנו ולצפות בפורנו של פדופילים, לגבי, זה היינו הך. הגעה לפורק מיני תוך ניצולם של אחרים. אם הייתי רואה את בעלי צופה בפורנו שמעורבים בו קטינים, הייתי מזועזעת נגעלת וגם לא שומרת את כל מחשבותי לעצמי. אני כם מוכנה להסכים שזה לא אותו דבר בפורנו "רגיל", מהבחינה שאין מודעות לניצול ולנזק ממנו סובלים השחקנים וזה נראה בסדר, אבל מכל בחינה אחרת זה אותו דבר לדעתי.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי שבורה* » 27 אוקטובר 2011, 17:04

לא יודעת אם אני צריכה להתעלם מזה וזהו.
אני מרגישה כמו זאת שפתחה את הדף שאני פשוט לא יכולה לחיות עם העובדה שבן זוגי רואה את הדברים האלו.
ומצד שני אני שואלת את עצמי אם זה לבקש דבר שאי אפשר לעמוד בו.
אף פעם לא הייתי גבר ואני באמת לא מבינה איך היצר הזה מתנהל.
מה לעשות?
אני לא יודיעת איך להעלות את זה בלי שיפוטיות וביקורת.
כייתי רוצה שזה יבוא ממנו וניסיתי איך שהוא להעלות את הנושא בצורה שתהיה לו הזדמנות לספר לי והוא ממש לא שיתף פעולה.
פשוט להתעלם ולהמשיך כאילו כלום?
אני מרגישה שיש ביננו קיר.
הוא נראה לי מפתאום כ"כ בהמי.
(והוא הכי לא. הבנאדם האחרון שהייתם חושבים עליו שרואה את הדברים האלו)
וואו אני כ"כ לא יודעת מה אני חושבת על זה
אשמח לתובנות

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי או_רורה* » 27 אוקטובר 2011, 16:56

שבורה יקרה,
למה שלא תפתחי את הנושא איתו בעדינות ובהתחשבות.
מה מעניין אותו, במה הוא צופה, מה אולי הוא היה רוצה לממש איתך (בהנחה שאת מעוניינת).

אין סיבה שזה ירגיש כמו תפיסה על חם.
אם תעשי את השיחה הזו בהומור וברוח טובה.
תנסי לבוא ממקום של צחוק ולא להתייחס לזה יותר מידי בכובד ראש.

מניסיון אגיד לך, שגם גברים וגם נשים צופים לעיתים בפורנו.
זה לא אומר שמשהו לא בסדר איתם או בנישואים שלהם.
זה לא אומר שאין אהבה ומשיכה אלייך, אשתו.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי שבורה* » 27 אוקטובר 2011, 14:20

כן. גם אני גיליתי שבעלי מסתכל בכל מיני אתרים למינהם.
וזה ממש קשה לי. בעיקר קשה לי שהוא מסתיר את זה ממני. לא יודעת מה בדיוק גרם לי להסתכל בהיסטוריה של המחשב. עד היום לא עשיתי את זה.
ופשוט נדהמתי ממה שראיתי. הייתי חייבת להסתכל בהכל. הרגשתי שאם אני יראה מה הוא ראה אז לפחות לא יהיו לי דמיונות ואני ידע בדיוק מה מענין אותו.
והייתי פשוט בשוק לגלות איזה דברים מזעזעים יש בעולם. ואני משערת לעצמי שזה טיפ טיפה מהים. (ראיתם את הסרט "התפשטות" ? ראיתי חלק והייתי בשוק.

אני ממש רוצה לדבר איתו על זה ולא יודעת איך להגיד לו שאני יודעת מה הוא רואה בלי שתהיה את ההרגשה ש - "תפסתי אותך על חם"
אני יודעת שהוא מתבייש בזה לעלה.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 ספטמבר 2011, 14:43

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

תהיי בריאה

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי נורית* » 27 ספטמבר 2011, 22:27

_נורית שיחקת אותה שנה טובה מכל הלב הלוואי שתמצאי גבר שבאמת אוהב אותך
זה לא יפה לקרוא לאנשים טרולים ואני מצטער על ההודעות המגונות בסך הכל רציתי לצחוק קצת אבל
אם לא אז אני לא יגיב פה יותר כל טוב וחג שמח._ (()) (())

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 ספטמבר 2011, 13:17

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

נורית שיחקת אותה שנה טובה מכל הלב הלוואי שתמצאי גבר שבאמת אוהב אותך
זה לא יפה לקרוא לאנשים טרולים ואני מצטער על ההודעות המגונות בסך הכל רציתי לצחוק קצת אבל
אם לא אז אני לא יגיב פה יותר כל טוב וחג שמח
אפילו שאני לא מכיר פה אף אחד
תודה

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי נורית* » 27 ספטמבר 2011, 10:45

בדיוק כרגע שיר של שלום חנוך המלך..
"נשבר השרב, עולה הלחות
השמים מתכסים עננים"
אח.. איזה כיף.

שתיהיה לכם שנה טובה ומתוקה, אנשים טובים!
שכל משאלות ליבכם יתגשמו לטובה ובעיקר בריאות, שלווה, סבלנות ואהבה!

ממני באהבה אינסופית, נורית

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי או_רורה* » 27 ספטמבר 2011, 08:45

פלוני אלמוני יקר שלמעלה,
סאדו מאזו אינו סטייה ובטח שאינו הפרעה.
גם הומוסקסואליות לא, וגם מיליון דברים אחרים.
בורות איננה דבר מחמיא.

אני בטוחה שאינך יודע בדיוק על מה אתה מדבר ולכן עדיף שלא תטעה אחרים.
לכל אדם הזכות לאהוב ולענג בדרך שנראית לו, כל עוד אינו פוגע באף אחד אחר.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 ספטמבר 2011, 06:45

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מחקתי מכאן כמה הודעות שבאחת מהן קישור לאתר פורנו (וללא כל הזהרה).
טרולית בלתי נכבדת, אנא הפסיקי זאת. זו אלימות לשמה (ואני לא מדבר כרגע על תעשיית הפורנו אלא על עצם הקישור)

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 ספטמבר 2011, 21:34

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בכל מקרה נורית, זה טוב שאת שמחה ושלמה עם עצמך

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי אפרת_נ* » 26 ספטמבר 2011, 20:46

מחקתי מכאן כמה הודעות שבאחת מהן קישור לאתר פורנו (וללא כל הזהרה).
טרול בלתי נכבד, אנא הפסק זאת. זו אלימות לשמה (ואני לא מדברת כרגע על תעשיית הפורנו אלא על עצם הקישור)

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 ספטמבר 2011, 17:51

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

סאדו מאזו יותר נראה כמו סבל אבל בעצם גם לא כי זה בא מהפרעה שנקראת מאזוכיזם
הסבל האפשרי היחיד הוא חוסר אקט שמוביל לחוסר הנאה

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 ספטמבר 2011, 15:42

נורית, זה טוב שאת שמחה ושלמה עם עצמך.
בשביל מה אנחנו מתחתנים, אם לא כדי להתגרש ולהיות שמחים. (רחוק מאוד מהכוונה המקורית התמימה של כותבת ההודעה)

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 ספטמבר 2011, 15:39

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אמן

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 ספטמבר 2011, 15:38

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בכל מקרה נורית, זה טוב שאת שמחה ושלמה עם עצמך.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי צוויליך* » 26 ספטמבר 2011, 13:06

נורית, זה טוב שאת שמחה ושלמה עם עצמך.

+1

צוויל

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי או_רורה* » 26 ספטמבר 2011, 10:08

נורית, זה טוב שאת שמחה ושלמה עם עצמך.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי נינה* » 16 אוגוסט 2011, 21:02

נורית (())
תמיד עצוב לשמוע על גרושים, אבל נראה שאת שלמה עם ההחלטה,
ממשיכה לחזק את ידייך ואשמח לקרוא ממך

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 אוגוסט 2011, 03:29

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו ?
האם ישנן נשים שצופות בפורנו?
מתוך אתר מאקו
מה לגבי נתונים מגדריים?
בעולם הסקס של ענת (שם של אתר פורנו ישראלי) 40% מהגולשים הן נשים, שזה די הרבה בחורות בשביל אתר סקס. גילאי הגולשים נעים בין 25-32, כלומר קהל צעיר ברובו, והאתר רושם 90 אלף כניסות ביום.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי נורית* » 15 אוגוסט 2011, 10:34

אנשים יקרים,
קצת יותר משנה עברה מאז שפתחתי את הדף הזה.
אני שמחה לבשר לכם שבסופו של דבר אנחנו מתגרשים (-:
כן תתפלאו אבל אני ממש שמחה.
כמובן שלא רק בגלל הפורנו וקצרה היריעה מלפרט את הסיבות והמניעים שהביאו אותנו עד הלום להחלטה משותפת זו.
אשמח לענות על שאלות אם ישנן כאלו.
תודה לכל מי שליווה אותי בדף זה.
נורית

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי נועזת_59* » 26 דצמבר 2010, 19:47

הטבריינית פה! הטבריינית פה!

<מכירה את אישה באופן אישי, מהפעם שהיה אצלנו במועדון חשפניות>

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי טבריינית* » 26 דצמבר 2010, 09:43

אני מאוד כועסת על מי שמחקו כאן! אישי צופה בפורנו כבר שנים כעבודה צדדית, וכתב כמה וכמה מסמכים שחושפים את כל האמת על הקשר בין הברונים השודדים לברונות הנותנות!

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי איל_גיא_חיים* » 25 דצמבר 2010, 22:29

מכיוון שנמחקתי ככ הרבה פעמים מהדף כאן אני מבין שיש צנזורה שלא מעונינת לברר את האמת על ניצול נשים בפורנו והקשר בין התעשיה לבין השלטון ומשרד המשפטים אז נניח לאנשים לקנות את האתר המצנזר בשקט, למה שלא יחשבו שככה נראה דיון אמיתי?
שוין
תת רמה

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 דצמבר 2010, 13:06

האם יכול להיות שכאן באתר יש נשים שצופות בפורנו?

יש 3 חוברות מצ'וקמקות שקנינו לפני שנים בהולנד. אני מתבוננת בתמונה, מודעת לגמרי לזיוף ולניצול ולשאר הג'יפה שמאחורי ההפקה הזאת - ובכל זאת.
אני חושבת שהתחלתי לאונן אחרי שהאינטרנט הגיע לחיינו...
אני מוצאת עצמי הרבה נכנסת לאתרי פורנו במחשב בשעות שאני יודעת שאני לבדי לגמרי. התמונות מביאות אותי לחבר סיפור בראש וזה ממש מגרה. מכאן הדרך קצרה אל ההמשך המתבקש.
רק בפנטזיות ובסרטי פורנו. (שלמרות מה שרובכן אולי חושבות עליהם, אני חייבת להם את פריצת הדרך שלי עם האוננות שאולי לא הייתה מתרחשת בלעדיהם... ואנצל סוגריים אלה כדי להמליץ ל"מתקשות" לנסות פורנו.
אני מתגרה מתמונות או מסרטים

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 דצמבר 2010, 11:50

אנא קישור תודה happy
לא ברשת ולא אחוזים.
באפן אישי מכיר לא מעט נשים צופות בפורנו. אפשר לקבל אצלי שמות ופרטים, (לאחר הסכמת הנשים המדוברות) המפורסמת ביותר היא ברכה הגולשת. (לחפש ברשת)
אני מכיר בעל חנות ספריית קלטות (כן. קניתי ממנו פעם קלטות) שסיפר לי לא רק על נשים מנויות שמחליפות קלטות בספריה, אלא גם על גברים נשואים שלפי הסרטים שהם לוקחים הוא יודע מה האשה שלהם אוהבת לראות. אבל בפומבי היא תגיד שהיא נגד פורנו.
וגם אני נגד פורנו. לא להשתתף, ולא מפנטז על השחקניות המוחצנות. אבל נהנה מהמציצנות לא עלינו

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי צוויליך* » 23 דצמבר 2010, 23:21

מכתבה שקראתי ברשת
אנא קישור תודה (-:

צוויל

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני* » 23 דצמבר 2010, 19:49

מכתבה שקראתי ברשת מסתבר שיש אחוזים כמעט זהים ולפעמים גבוהים יותר של נשים שצורכות פורנו.

מה זה מייצרים פורנו בראש ? אם פנטזיות או כל חשיבה ודימיון שקשורים במין זה פורנו אז רוב האנושות צורכת.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 דצמבר 2010, 06:37

אני רואה שאני ממש לא מובנת, אז אנסה להבהיר
משהו בכל זאת לא מסתדר לי

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי אחת* » 17 דצמבר 2010, 00:06

פורנו-ביוונית נואף, ניאוף, או זנות. גרפיה- כתיבה. הגדרה מילונית: ספרות זימה, ספרות הגודשת אירועים ותמונות מחיי המין. (מילון אבן-שושן). ...
זה המובן אליו התייחסתי אני. ואכן אני חיה הרחק מהתעשייה , אך היא אכן מחלחלת (תרתי משמע)

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי נועזת_59* » 16 דצמבר 2010, 23:14

אני רואה שאני ממש לא מובנת, אז אנסה להבהיר
גם לדעתי
_הדף הזה נפתח בשל תחושת בגידה שחוותה אישה עקב צפיית בעלה בפורנו, לכן יש מקום לדיון על הנושא גם מכיוונים שלאו דווקא מתיחסים לאג'נדה שלי, לצורך העניין
רק שאינני רואה זאת כאג'נדה, אלא ממש כהגדרה מילונית/מקצועית: פורנו הוא פורנו הוא פורנו
גברים, נשים צעירות או מבוגרות או מנהלי תפעול ממוצא קווקזי אינם מייצרים פורנו בראשם
הם מפנטזים, מדמיינים, בונים רעיונות וסיטואציות, מתגרים
פורנו זו התעשייה, זה משהו אחר
ומהתגובות שלכם פה אני מבינה שוב עד כמה היא שולטת בכולנו, תעשיית הענק הזו
כאשר מישהו בוחר לכנות את מה שרץ לו בראש בשם "פורנו", הצורה המסחרית-מתווכת של הפנטזיה המינית
ולא בשמות: סקס, אירטיקה, חרמנות, תשוקות, יש עוד הרבה אופציות מן הסתם
אני זוכרת את העולם לפני עשור ולפני עשרים שנה
כשההבדל היה ברור בין צפייה במין מבוים של אחרים ששילמו להם/עשקו אותם/השתמשו בהם/ הם הפכו למיליונרים
לא משנה. אבל זה היה פורנו. גם אם צרכת אותו, זה היה פורנו
והסרט שרץ לך בראש היה משהו בפני עצמו, פנטזיה. מחשבות סקסיות-מחרמנות וכו'
עצוב, ומבחינתי גם מוריד את הדיון לרמה טרולית, להגיד
יש גברים שלא צופים בפורנו, אבל אני חושבת שאין גברים שלא מייצרים פורנו בראש.
הם חושבים, חווים, מקווים
הם אינם מייצרים פורנו, שכן לשם כך דרוש/ ציוד, צוות ושורדי פגיעות מיניות מהילדות, שיופיעו
שני דברים ש-ו-נ-י-ם
אני רוצה להוסיף ולציין שמזה מספר שנים, החופפות לאלה בהן 50% מהתעבורה ברשת היא של פורנו
אני מרגישה בהתנהלויות רבות שלי מול בני המין השני, כאילו מתנוססת מעל ראשי כותרת:
milf, redhead, big tits, girl on girl action
סתם דוגמאות
אבל אני נשבעת שאני חשה מסווגת לפי פרמטרים כאלה
זה תמיד היה באוויר, ועכשיו זה
in your face
אני מתגוררת בעיר גדולה, אגב
ברור לי שבמצפה בגליל ייתכן שהתחושות הן אחרות
ואולי זה נשמע מופרך באזני מי שזה עתה שב מרעיית עזיו אל אשת חיקו היחידה השוקדת על מחמצת השאור שלה
ועל כך אני מקנאה בכם
peace לכולם
לילה טוב

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 דצמבר 2010, 21:27

_יש לך סרטים בראש? תיהנה!
מה זה קשור לפורנו?_
זה
יש גברים שלא צופים בפורנו, אבל אני חושבת שאין גברים שלא מייצרים פורנו בראש.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי אחת* » 16 דצמבר 2010, 16:08

הדף הזה אינו תעשיית הפורנו , הדף הזה נפתח בשל תחושת בגידה שחוותה אישה עקב צפיית בעלה בפורנו, לכן יש מקום לדיון על הנושא גם מכיוונים שלאו דווקא מתיחסים לאג'נדה שלך (שאיתה אני דרך אגב מסכימה) .
האם זה מעשה טרולי?, נראה לי שיש לך בעייה בהגדרות :-)

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי נועזת_59* » 16 דצמבר 2010, 12:52

לא הבנת, גבר/טרול/במאי חובב חביב
כל מה שבראש זה
<דמיון, פנטזיות, תשוקות, מחשבות יצריות
לא משנה בראש של מי
ושוב, זה רק בראש שלך ההפרדה בין גברים ונשים
פורנו לעומת זאת זהו שמה הרשמי ממש של אותה
תעשייה למסחור גראפי של פסאודו-מיניות הכוללת סחר בבני אדם
יש לך פנטזיות? מזל טוב! אתה כמו כולם. תעשה חיים!
יש לך סרטים בראש? תיהנה!
מה זה קשור לפורנו?
לקשר ביניהם זהו מעשה טרולי בעיניי

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 דצמבר 2010, 06:54

<דמיון, פנטזיות, תשוקות, מחשבות יצריות - זה לא פורנו. פורנו זו תעשייה למסחור גראפי של פסאודו-מיניות הכוללת סחר בבני אדם>
נכון
כשאשה מריצה סרטים בראש, זה
דמיון, פנטזיות, תשוקות, מחשבות יצריות.
כשגבר מריץ סרטים בראש, זה
תעשייה למסחור גראפי של פסאודו-מיניות הכוללת סחר בבני אדם.
וכשהוא כותב על זה, זה
טרול שתוהה ואז עונה לעצמו. משק אוטארקי.
העיקר שאת/ה
נועזת.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי נועזת_59* » 15 דצמבר 2010, 20:47

_יש גברים שלא צופים בפורנו, אבל אני חושבת שאין גברים שלא מייצרים פורנו בראש.
וואלה צודקת.
גם אין בחורות צעירות שלא מעבירות בראש סרט פורנו שבו הן השחקניות - כוכבות הסרט._

איזה יופי, טרול שתוהה ואז עונה לעצמו. משק אוטארקי

<דמיון, פנטזיות, תשוקות, מחשבות יצריות - זה לא פורנו. פורנו זו תעשייה למסחור גראפי של פסאודו-מיניות הכוללת סחר בבני אדם>

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 דצמבר 2010, 13:14

יש גברים שלא צופים בפורנו, אבל אני חושבת שאין גברים שלא מייצרים פורנו בראש.
וואלה צודקת.
גם אין בחורות צעירות שלא מעבירות בראש סרט פורנו שבו הן השחקניות - כוכבות הסרט.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 דצמבר 2010, 13:10

מכיר את זה עם בראבא והעיזים?
לא. אם זה לא פורנו אני לא מכיר.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי אחת* » 14 דצמבר 2010, 18:36

יש גברים שלא צופים בפורנו, אבל אני חושבת שאין גברים שלא מייצרים פורנו בראש.

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי צוויליך* » 14 דצמבר 2010, 16:58

אז אתה בעד פורנו?
אני בעד חיסול הטרור.
לא אני לא בעד פורנו. אני בעד מזיגה נכונה בין אהבה רוחנית לתשוקת בשרים, לחיבור נקי בין אהבה עצמית לאהבת בן הזוג, עם רכושנות סבירה שמאפשרת אופציה לפוליאמוריה.
סליחה רגע, צלצול בדלת.... | הולך הולך הולך.... חוזר חוזר חוזר |
(מנקה את הפנים)
המציאות עומדת בפתח והיא צחקה והכניסה לי עוגת קרם בפנים. איזה בלגן. מסתבר שזה לא פשוט.

הקיצר, לעיתים עדיף לא להבין אחרים.
רצוי לנסות להבין עצמך. זה קשה מספיק, אין לך מושג אילו בעיות בתקשורת יש לי עם עצמי, אני יכול ללכת לטיפול ולא להבין גם את הבנאדם שאני משלם לו שיסביר לי את עצמי, לא להאמין.
אני גם נגד זיהום אוויר, מלחמות, גזענות, צעצועי פלסטיק נשברים מעצמם ותכניות ריאליטי.
אז מה? אני עדיין חלק מהמערכת.

או אולי רצית לדעת במה בדיוק אני צופה וכמה?
צ'לח לי אימייל, אני אפרט ועם לינקים. מכיר את זה עם בראבא והעיזים? חבל על הזמן.

צוויל

האם ישנם גברים שלא צופים בפורנו

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 דצמבר 2010, 02:57

צוויל,
לא הבנתי. אז אתה בעד פורנו? (ודוקו-דרמה ואסי דיין)

חזרה למעלה