הצעות לשיפור מה חדש

שליחת תגובה

כאשר חוסר מתמלא, נוצר חוסר בחוסר עצמו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: הצעות לשיפור מה חדש

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי תמרוש_רוש » 22 מאי 2012, 11:49

תודה :-)

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 20 מאי 2012, 16:20

הדרך הכי פשוטה לבטל: ללכת לדף המדובר ולהקליק על הקישור "להסיר מרשימת המעקב שלי".

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי תמרוש_רוש » 20 מאי 2012, 01:39

שלום!
אהבתי את החידוש האחרון, של מעקב דפים דרך דף הבית שלי. מעולה!
רק שאלה: איך אני מבטלת את המעקב אחרי דף ספציפי, אחרי שאיבדתי עניין או הבדיון מוצה? האם הוא מתבטל לבד אחרי כמה זמן? כמה זמן? האם אני צריכה להיכנס ל מצב עריכה ולמחוק את השורה הזאת או שבאופן אחר?

תודה שוב @}@}@}

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 10 פברואר 2011, 18:11

הכל עניין של השקעה. פעם יהיה צריך לכתוב מחדש את צ'יק צ'ק באופן שמאפשר לעשות דברים כאלה בקלות.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי אורי_יורמן* » 10 פברואר 2011, 13:21

יש תכנון לעשות משהו כזה (לא בדיוק על דפי בית אישיים) אבל זה מחכה שיהיה לנו זמן.

עוד רעיון לגבי מה חדש -
שתהיה הדגשה על דף שכבר מאונדקס. לדעתי זה גם יתמרץ חזק מאוד את הכותבות והעורכות לסידור האתר
יונת, זה נראה לך בכלל בר ביצוע?

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי הילה* » 02 ספטמבר 2010, 02:05

לא ממש מצאתי דף מתאים, אבל אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי למה אני לא מצליחה להכנס למה חדש? יום זה נותן לי יומיים לא.. לא ברור לי למה..

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי אהבת_עולם* » 28 יולי 2009, 13:39

אופס, אני רואה שההצעה של 'פלונית' וגם שלי אחריה, לא קשורות לדף הזה.
מעבירה ל-הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 23 יולי 2009, 22:01

המממ...
אני צריכה לשאול את רועי עד כמה זה יהיה מסובך לו להוסיף דבר כזה.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי עורכת* » 23 יולי 2009, 13:49

אני מכירה את הדיון, אבל לא חושבת שזה דומה.
ראשית, כי אני מדברת רק על אפשרות תצוגה, כך שמי שדפים חמים לא מעניינים אותו לא יראה אותם.
שנית, אם כבר אינפורמציה על דפים חמים, איפה היא רלוונטית יותר מאשר במה חדש?
רשימת הדפים החמים ביותר היא לפי שבוע, ויכולים (תאורטית) להופיע בה דפים שכבר לא מגיעים למה חדש (שאני מניחה כי רוב האנשים בוחרים בתצוגה שלו לפי יום או שלושה)

זה עלה בדעתי כי לפעמים, כשאני פותחת את מה חדש, אני רוצה לדעת "איפה כולם", וצריכה לסרוק את הרשימה לאט לאט תוך בדיקה של מס' השינויים בכל דף... מס' שינויים דו-ספרתי קופץ מיד לעין, אבל מעניינים אותי דווקא אלה שהיו בהם סביב 10 שינויים ביממה האחרונה. ברשימה של מה חדש לפי דרגת "חום" אני אוכל למצוא אותם בקלות.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 23 יולי 2009, 13:12

אני לא בטוחה שזה רעיון טוב...
ראי הדיון להוריד את הדפים החמים מדף הפתיחה

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי עורכת* » 23 יולי 2009, 10:01

האם אפשר להוסיף למה חדש אפשרות תצוגה ע"פ מספר שינויים?
(שהרשימה תסודר על פי ה"חום" של הדף)

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי עודד_המחפש* » 15 אוקטובר 2008, 22:11

שיופיע איפושהו בדף תאריך +שעה. לא כזה שעון שזז. משהו שנכתב ונשאר, בשביל לדעת מתי בפעם האחרונה ריפרשתי. (זה טוב לכל מיני דברים. למשל למכורים שיבינו כמה חמור מצבם)
באתי לבקש את זה שוב, ואני רואה שבדיוק לפני שלוש שנים (פחות שלושה ימים) הזכרתי שוב את הבקשה הזו.
ממש קל לממש.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי טלי_מא* » 12 פברואר 2008, 11:29

אצלי רוב הזמן לא מסומן "דפים שלא ביקרתי", זה פשוט הופך את מה חדש לכל-כך ארוך.
מצד שני, אחרי שביקרתי בכמות מסוימת של דפים מה חדש הופך שוב ארוך מידי.
בחלק מהם ביקרתי כשנפתחו וגיליתי שלא מעניינים אותי, חלק הפכו לבלתי-מעניינים עם הסתעפות הדיון וחזרתיות יתר.
הדרך היחידה שלי כרגע לפתור את זה היא למחוק את העוגיה ולהתחיל מחדש.
אבל לא בא לי, כי בכל זאת יש רשימה ארוכה של דפים שכן ארצה שיצוצו אצלי אם מישהו יחזור לכתוב בהם.
מה שאני כותבת זה, שחסרה לי אפשרות לסמן דפים שנכנסתי אליהם אבל כבר אין לי בהם ענין.
בעצם, כשאני כותבת את זה, נראה לי שזה מסובך מאוד עד בלתי-ישים.
אבל אז, אחרי זמן מה, הפונקציה של "דפים שלא ביקרתי" כמעט מתייתרת עבורי מרוב שהיא לא מקלה יותר על העומס ב{{}}מה חדש.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 03 ינואר 2008, 22:46

יש תכנון לעשות משהו כזה (לא בדיוק על דפי בית אישיים) אבל זה מחכה שיהיה לנו זמן.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי אל_פקה* » 31 דצמבר 2007, 15:41

כמכורה חדשה למה חדש: אני בד"כ לא מתעניינת בדפים אישיים אלא בדפי תוכן (בדיחות פילים, למשל. אחלה דף.)
אולי אפשר להוסיף לסינון "סוגי דפים"? כלומר, להוסיף ל"כלול בתצוגה" רשימת סוגי דפים, ויתאפשר להסיר את הצגתם מהרשימה. כך אוכל לשים לב מיד שהתווספה בדיחת פילים. זה יהיה יופי טופי.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי אוד_ליה* » 15 נובמבר 2007, 09:21

אולי לעשות מה חדש נפרד לדפי בית?

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי ה_מערוך* » 15 נובמבר 2007, 03:41

להוריד שינויים בדפי בית אישיים
ממש לא !
יש גם בהם המו-ן מידע חשוב.

לצבוע דפי בית בצבע אחר
כן. כן. כן. |Y|

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי מורינגה_רותמית* » 14 נובמבר 2007, 11:58

_להוריד שינויים בדפי בית אישיים ולהשאיר רק דפים נושאיים .
אם מישהו רוצה לעקוב אחר השינויי בדף שלו או של אחרים הוא ידע איך למצוא אותם ._
חוזרת על הבקשה (ומחכה בסבלנות)
או אפשרות אחרת, אולי קלה יותר - לצבוע דפי בית בצבע אחר, כמו שצבועים עכשיון דפי החינוך הביתי?

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי ארני_ש* » 02 יוני 2007, 23:14

וואלה . לגמרי . לא קראתי לפני שכתבתי .

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי שוכנת* » 02 יוני 2007, 21:55

ארני, זה לא אותו הרעיון?

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי ארני_ש* » 02 יוני 2007, 08:37

עוד רעיון : כדי שהדף יתקצר : להוריד שינויים בדפי בית אישיים ולהשאיר רק דפים נושאיים .
אם מישהו רוצה לעקוב אחר השינויי בדף שלו או של אחרים הוא ידע איך למצוא אותם .

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 01 יוני 2007, 01:38

לגמרי בתוכנית, אבל זה לא בקרוב.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי שוכנת* » 31 מאי 2007, 22:00

מצטרפת להצעה של תמרוש רוש לעיל:
ניסיתי להשתמש בפונקציית "סינון" (...) כדי להסתיר את כל מה שמסומן "דף-בית-אישי" (אני עדיין מחכה לפונקציית ההסתרה הזאת - לדעתי היא מאוד תקל עלינו)

אולי אפשרות להסתיר את ההתכתבויות האישיות הענפות בדפי הבית האישיים תפתור חלק מבעיית העומס על מה חדש שחווינו לאחרונה? או לחילופין, לפתוח מעין תיבות או צ'ט, או משו. (למרות שחייבת להודות שלמדתי דברים ממש מגניבים מהתכתבויות כאלה, בעיקר בעקבות התפרצויות לשיחות של אנשים אחרים.. :-) )

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יוחנן_בצק* » 30 אוקטובר 2006, 19:02

באקספלורר 7 זה די מוזר שלחיצה על קישור ב מה חדש פותחת דפדפן חדש ולא טאב
זו אגב, גם ההתנהגות הדיפולטיבית של פיירפוקס אם לא מורים לו אחרת.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יוחנן_בצק* » 30 אוקטובר 2006, 08:51

options, general,tabs settings
לסמן פתיחת פופ-אפס בטאב חדש במקום בדף חדש.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי רועי_שרון* » 30 אוקטובר 2006, 05:58

:-)

אגב, בזמן האחרון שמתי לב שהוא מפנה שאלות שהוא לא יודע את התשובה עליהן לזוגתו...

ועוד אגב, הם חובקים בת חדשה, למקרה שלא ידעת.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי בועז_חן* » 29 אוקטובר 2006, 23:54

רועי - תשאל את שי. אם הוא לא יודע אז אי אפשר (-:

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי רועי_שרון* » 29 אוקטובר 2006, 13:09

אפשר להכנס ישירות: מה חדש ישן.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי רוני_בלוני* » 29 אוקטובר 2006, 12:33

למה אי אפשר להיכנס למה חדש הישן בלי להיכנס קודם למה חדש החדש???
אני לא אוהבת את החדש רק את הישן

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי רועי_שרון* » 29 אוקטובר 2006, 06:34

אתה יודע איך אומרים לו לפתוח טאב חדש בקישור?

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי בועז_חן* » 29 אוקטובר 2006, 00:45

באקספלורר 7 זה די מוזר שלחיצה על קישור ב מה חדש פותחת דפדפן חדש ולא טאב. כדאי לשנות.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי רועי_שרון* » 07 ספטמבר 2006, 07:33

אני לפחות מצאתי שהעזרה לא מספיק
את יכולה בבקשה להצביע על מה שלא היה ברור? יש לי עניין עז לתקן את זה.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי רסיסים_של_אור* » 06 ספטמבר 2006, 01:42

אחרי שלוחצים על "הצג אפשרויות", יש בתחתית תיבת האפשרויות "הצג עזרה"
אכן, אבל אני לפחות מצאתי שהעזרה לא מספיק ברורה ומרוב ייאוש חזרתי ל מה חדש ישן

עוד דבר הוא שבגירסה החדשה לא מסומנים באדום דפים שכבר ביקרתי בהם בעבר וזה די מטריד, במיוחד אחרי שהתרגלת לזה.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 06 ספטמבר 2006, 00:42

אני לא מבינה מה זה "סוגים עיקריים" ו"כולם".
עיקריים: לא כולל עריכות ומחיקות.

ניסיתי להשתמש בפונקציית "סינון" אבל כנראה שאני לא מבינה אותה כמו שצריך
היא מראה רק דפים\כותבים שבשם שלהם מופיע משהו. למשל, אם כותבים בשדה הסינון "תמרוש" אז יראו רק שינויים בדף שלך ושינויים שאת עשית.

כיוון שמה חדש נהיה מורכב יותר מאשר פעם, אולי כדאי שהוראות ההפעלה שלו עם הסברים יותר מפורטים יהיו איפשהו בסביבה
אחרי שלוחצים על "הצג אפשרויות", יש בתחתית תיבת האפשרויות "הצג עזרה".

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי תמרוש_רוש » 04 ספטמבר 2006, 02:00

תתחדשו!!! על השינויים, על ההכנסה של חינוך ביתי, ועל מה חדש מחודש.

כמה בעיות:
  1. אני לא מבינה מה זה "סוגים עיקריים" ו"כולם". נא הסבירו :-)
  2. ניסיתי להשתמש בפונקציית "סינון" אבל כנראה שאני לא מבינה אותה כמו שצריך.
חשבתי שאני אוכל להשתמש בה כדי להסתיר את כל מה שמסומן "דף-בית-אישי" (אני עדיין מחכה לפונקציית ההסתרה הזאת - לדעתי היא מאוד תקל עלינו), ולא הצליח לי. מה חדש אמר לי שאם אני מסננת ככה - אז "אין כל חדש". אז איך זה בדיוק עובד?
  1. כיוון שמה חדש נהיה מורכב יותר מאשר פעם, אולי כדאי שהוראות ההפעלה שלו עם הסברים יותר מפורטים יהיו איפשהו בסביבה?

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי אמא_של_יונת* » 05 יוני 2006, 12:13

מממשים את אחת ההצעות שלו לשיפור באופן מיידי
LOL

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 05 יוני 2006, 02:35

ברשימה המסודרת יש 174 פריטים, ברשימה של דברים קטנים לעשות מהר יש 6 פריטים, ובתיקיית הדואל שמחכה למיון יש מס' לא ידוע של פריטים (אין פונקציה ברורה בין מספר דואלים למס' מטלות).

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי עומר_ס* » 04 יוני 2006, 23:45

כמה פריטים יש ברשימה?
בערך 50 - 40. אל תשכחו שרוב ההצעות חוזרות על עצמן.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי תזמורת_הים* » 04 יוני 2006, 11:19

100 נשמע לי ממש מעט...
רק אני תרמתי איזה 10 פריטים (כמובן שאני מתייחסת לכלל האתר).
200? 300?...

<מה מקבלים אם מנחשים נכון?>
<יש לי! מי שמנחש הכי קרוב, מממשים את אחת ההצעות שלו לשיפור באופן מיידי :-)>

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי תבשיל_קדרה* » 04 יוני 2006, 10:44

רגע, אל תעני. בואו נהמר.
100? (לא רק מה חדש, בכלל באתר - תיקונים או שינויים/שיפורים קטנים.)

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי תזמורת_הים* » 04 יוני 2006, 09:47

יונת,
אני חייבת לדעת, כמה פריטים יש ברשימה? :-)

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 04 יוני 2006, 00:08

בחיי שזה ברשימה עוד מהימים ש"בלוג" נחשבה למלה חדשנית ואופנתית...

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי בועז_חן* » 03 יוני 2006, 01:46

ברוח ה-web 2.0 חשבתי שיהיה נורא נחמד אם אפשר יהיה במה חדש להרחיב ולראות preview של השינויים או ההודעות האחרונות או משהו דומה, בלי ללכת לדף המלא. אפשר לממש את זה בכל מיני דרכים ואשאיר לכם את היצירתיות לפתרון (הצלחתם כל כך יפה עד כה :-) ).

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי נוסעת_סמויה* » 26 אוקטובר 2005, 10:01

שינוי שישמח אותי מאוד: אפשרות לתת קדימות לדפים שהשתתפו בהם כותבים מסוימים.

בנוסף-
כשאני חושבת מה יפתור את בעיית ההצפה באתר, אני רואה לנגד עיניי מה חדש שנראה קצת כמו עמוד הבית של 'הארץ'. כלומר: עמוד שיש בו כמה 'כותרות ראשיות' ובעיקר חלוקה למדורים, שמאפשרת לדלג ישר למה שמעניין אותי.

אני מציעה להוסיף לכל דף חלון, מיד מעל 'הוספת הערה', ובו אפשרות לבחור את נושא הדף מתוך ה-מפתח נושאים. בכל פעם שמישהו פותח דף או נכנס לדף חדש ומוסיף הערה, החלון הזה יפציר בו לסווג את הדף (אולי כדאי לאפשר עד שני סיווגים לדף אחד, כדי שאפשר יהיה לבחור, למשל, גם דף-בלוג וגם מדור חינוך ביתי).
הרעיון הוא להגיע למצב שבו כל דף פעיל באתר יקבל סיווג.

בכניסה ל-מה חדש, הרשימה הראשונה שתופיע היא רשימת הדפים שבהם השתתפתי וחלו בהם שינויים שעדיין לא ראיתי.
אח"כ יופיעו כל שאר הדפים, מקובצים ע"פ נושאים.
  • תהיה אפשרות להורות ל-מה חדש 'הצג רק את הנושאים הבאים...' (סימון מתוך חלון), או להיפך: 'הסתר דפים בנושאים הבאים...'
  • תהיה אפשרות לתת קדימות לנושאים מסוימים.
  • תהיה אפשרות לסמן דפים שאיני מעוניינת לראות בעתיד (או אולי זה כבר קיים ב-מה חדש מחודש?)
  • בתוך כל נושא תהיה אפשרות לתת קדימות לדפים בהשתתפות כותבים מסוימים או לדפים 'חמים'.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי שולה_חתולה* » 18 אוקטובר 2005, 03:12

תודה לכל המשיבים!
@}

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי עודד_המחפש* » 18 אוקטובר 2005, 00:10

שולה חתולה:
או שפספסתי משהו ויש דרך לעשות את זה? (לא דרך cookies בבקשה, המחשב שלי בעבודה מכובה כל לילה והעוגיות לא נשמרות...)

תסתכלי בסוף הדף של מה חדש מחודש, יש שם הסבר איך אפשר להעביר את כל הפרמטרים שביקשת דרך שורת הכתובת של הדף.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי עודד_המחפש* » 18 אוקטובר 2005, 00:08

שיופיע איפושהו בדף תאריך +שעה. לא כזה שעון שזז. משהו שנכתב ונשאר, בשביל לדעת מתי בפעם האחרונה ריפרשתי.

רציתי להציע את זה וראיתי שכבר ביקשו. אז אני מזכיר את הבקשה. נראה לי קל מאוד למימוש.
תודה @}

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יוני_א* » 27 יולי 2005, 23:34

יש בעיות להעלות את מה חדש במוזילה
בבקשה לענות לי בדף בית

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי עומר_ס* » 11 יולי 2005, 19:15

שולה: יש שני פתרונות "פשוטים":
  1. להתקין דפדפן שלא בנוי על האקספלורר, כמו פיירפוקס או אופרה, ואז העוגיות שלו נשמרות במקום אחר.
  2. להעתיק את העוגייה של באופן טבעי הצידה בסוף יום ולהחזירה למחרת. אפשר לעשות זאת בסקריפט פשוט.
ודרך אגב, אין קשר הכרחי בין כיבוי המחשב למחיקת העוגיות, זו מנ הסתם פעולת שירות שמתבצעת באופן אוטומטי עם ההדלקה.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 11 יולי 2005, 08:37

מה חדש מחודש מטפל בדברים האלה יותר טוב. (מצד שני, יש לו בעיות אחרות שאנחנו עוד צריכים לעבוד עליהם -- נסי ותראי מה את מעדיפה)

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי שולה_חתולה* » 10 יולי 2005, 23:39

האם יש דרך להגדיר את כל מה שאני רוצה ורק אז שהדף יעשה refresh? כלומר כרגע אם אני רוצה למשל ללחוץ על "הצג אפשרויות", "הסתר את הסמלים", לשנות את מספר הימים המוצגים וגם את הסדר יורד/עולה, הדף מתרענן אוטומטית אחרי כל קליק ומבזבז לי הרבה זמן.... במקום שאני קודם אבחר ואשנה כל מה שרציתי, ואז אלחץ על כפתור (נגיד enter, או "כפתור" בדף עצמו) שירענן את הדף עם כל השינויים בבת אחת...

או שפספסתי משהו ויש דרך לעשות את זה? (לא דרך cookies בבקשה, המחשב שלי בעבודה מכובה כל לילה והעוגיות לא נשמרות...)

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי תבשיל_קדרה* » 10 יולי 2005, 20:08

מעבירה אחריות
לא זה כל הרעיון שמאחורי הצ'יק צ'ק הזה?

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 10 יולי 2005, 18:51

אם יש דף גדול, לפי גודל קובץ או מספר תגובות, אולי כדאי ליד הלינק לכל הדף להוסיף לינק ל"דף מקוצר"
יותר כדאי לעשות פירוק לגורמים. :-)
< מעבירה אחריות >

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי עומר_ס* » 08 יולי 2005, 01:41

אם יש דף גדול, לפי גודל קובץ או מספר תגובות, אולי כדאי ליד הלינק לכל הדף להוסיף לינק ל"דף מקוצר" שיכיל רק את ה 50 תגובות האחרונות (למשל).

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 31 ינואר 2005, 02:24

אכן ראוי. אני רושמת.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי מונו_נוקי* » 30 ינואר 2005, 14:36

הצעה. כמו "מה חדש" אבל "מה ישן" . דפים ישנים(נניח דפים שלא כתבו בהם שנה מהיום) . יתרונות: פוטנציאל נקיו ועריכה, נוסטלגיה..... מה לא?

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 18 אוקטובר 2004, 01:38

כן, רשום. יום אחד אני אשב ואעשה משהו בנידון, מבטיחה.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי טרה_רוסה* » 17 אוקטובר 2004, 22:51

דובר בזמנו שבדף דפים-לא-מאונדקסים לחיצה על קישור תפתח את הדף בחלון חדש. אם זה לא מסובך מדי (כי זה באמת לא משהו שהרבה מתמשים בו), אז אשמח!

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי רועי_שרון* » 17 אוקטובר 2004, 21:43

נבדוק את זה.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי מונו_נוקי* » 17 אוקטובר 2004, 19:25

כשאני לוחצת\מסמנת את הכפתור רדיו (הכפתור העגול ליד עולה\יורד) נתקע הדף ועלי לחכות עד שאוכל לסמן את כל השינויים. אולי ניתן לסמן את כל השינויים שאני רוצה ושהדף כבר יתקע עם כל השינויים?

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יוחנן_בצק* » 16 אוקטובר 2004, 18:00

איך פיספסתי את זה?
זה סטארטאפ מטורף!

<עומד בפינה>

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 16 אוקטובר 2004, 00:44

יוחנן, ניסית סדר יורד? נסה ותהנה!

אורית, רשמתי, אך טרם הספיקותי לממש. זה ממש בראש הרשימה!

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי תזמורת_הים* » 15 אוקטובר 2004, 20:12

ליצור במקרא סימני השינויים סימון נפרד לשינויים מסוג העברה אוטומטית.
הסבר: כשמישהו עושה העברה אוטומטית מה שרואים במה חדש הוא סימן של עריכה. הרבה פעמים, בעיקר כשלפני סימן העריכה יש סימני הוספה (=התפתחות של דיון) אני נכנסת לראות מה ומי ומוצאת את עצמי למרבה הבעסה בדף למחיקה.
הייתי שמחה אם פעולת העריכה הספציפית שכוללת מחיקת כל תוכן הדף והחלפתו בקישור בלבד תופיע תחת סימון נפרד, שאדע שאין מה להכנס...

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יוחנן_בצק* » 15 אוקטובר 2004, 08:05

עוד checkbox באפשרויות:
להציג משמאל לכל שורה ב-מה חדש , באפור קטן את השעה והתאריך של השינוי האחרון.
(אני לא משתמש ב "הסתר שינויים שכבר ראיתי" מטעמי זיפזופ מקוטע במהלך היום, וקורא את אותם דפים בכמה כניסות שונות)

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 15 אוקטובר 2004, 01:11

רובן לא יושמו. אתה מוזמן לבדוק מה כן עשינו בדף מה חדש מחודש, שעדיין בהרצה.
לגבי "הסתר שינויים שכבר ראיתי": צ'יק צ'ק מחזיק עבורך רשימה של כל הדפים שביקרת בהם ומתי הייתה הפעם האחרונה שביקרת בכל אחד מהם. אם בחרת להסתיר שינויים שכבר ראית ב-מה חדש, הוא יתעלם משינוי בדף שנעשה לפני הפעם האחרונה שביקרת בדף הזה.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי מודי_תאני* » 09 אוקטובר 2004, 18:47

הדף הזה התחיל לפני שנה וחצי.... האם ההצעות פה יושמו? אני לא יודע אם זה לא קיים, או שזה סתם לא עובד במוזילה.
איך בדיוק עובד "הסתר שינויים שלדעתך כבר ראיתי"? על מה צ'יק-צ'ק מבסס את הדעה שלו?

>מודי מתעצל לקרוא Source ב-Perl<

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 19 יולי 2004, 01:52

מוזר, אני לא מצליחה לשחזר את התקלה הזאת.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יערת_דבש* » 19 יולי 2004, 01:44

ניסיתי ב חיפוש מתקדם ולחיצה על הקישור בראש הדף, הובילה אותי לרשימת כל הדפים באתר, כאילו בתיבת החיפוש כתבתי רווח (כלומר כלום).

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי רועי_שרון* » 19 יולי 2004, 01:19

אתה בטח מחפש את חיפוש מתקדם.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי אמיל_ע* » 18 יולי 2004, 22:55

מתי כבר יהיה מנוע חיפוש מתקדם?
אי אפשר למצוא כאן מחט בערמה של שחט.
אתה מקליד נושא , עולים 17 עמודים שבתוכם לך תחפש את המילה שקשורה לנושא שלך.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי בועז_חן* » 06 יולי 2004, 02:16

אולי טקסט בראש הדף שאומר "דפים שהשתנו לאחרונה ב:" ?

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי רועי_שרון* » 09 יוני 2004, 00:00

יש אפשרות לעשות את זה יותר ידידותי למשמש -- אם כל השינויים יופיעו זו תהיה רשימה אינסופית (את יכולה לנסות בעצמך, לפי מה שגילה כתבה). בכלל לא בטוח שזה יותר ידידותי.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי תבשיל_קדרה* » 08 יוני 2004, 16:58

אפשר "הצג רשימת שינויים" במקום "רשימת דפים",
ואם תסמני "הצג שינויים שכבר ראיתי", תראי גם את מה שאת כתבת.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי אבישלום_שליט* » 08 יוני 2004, 14:25

מיון בסדר יורד

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי אמא_נוגי* » 08 יוני 2004, 13:13

בתור מישהי חדשה יחסית, לקח לי זמן להבין שאם אני כותבת משהו בדף שהוא יחסית פעיל, אני לא אראה שינויים במה חדש, אלא אם אני מסתכלת בתאריכים יותר מוקדמים. מה שאני מנסה לומר זה שאף דף לא מופיע פעמיים במה חדש, וזה קצת מבלבל. לקח לי זמן לקלוט את העניין, יש אפשרות לעשות את זה יותר ידידותי למשמש?

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי בועז_חן* » 10 דצמבר 2003, 02:04

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי תבשיל_קדרה* » 09 דצמבר 2003, 08:34

> לגילה נדמה שהיא קשורה לזה איכשהו <

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי ברונית_ב* » 07 דצמבר 2003, 01:25

רועי,
ברור... ברור... הרעיון זה ההתעצלות ללחוץ על HOME .... (-:

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי רועי_שרון* » 06 דצמבר 2003, 17:30

רעיון מעניין. נרשם.

בינתיים עד שזה ייושם -- אפשר להשתמש בכפתור Home שנמצא על המקלדת.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי בשמת_א* » 05 דצמבר 2003, 19:40

מצטרפת לברונית! כנ"ל!

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי ברונית_ב* » 05 דצמבר 2003, 18:18

אם כבר דיברנו על להתעצל... (-:
הרבה פעמים אני מוצאת שחסר לי שבסוף העמוד האחרון יהיה כפתור TOP
או לחילופין - משבצת חיפוש נוספת בתחתית הדף, בנוסף לזו שלמעלה מצד שמאל.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי ה_עוגיה* » 09 ספטמבר 2003, 09:36

רק ב מה חדש

<אוקי, מכורה, אבל לא מרפרשת סתם דפים...>

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי רועי_שרון* » 09 ספטמבר 2003, 09:25

רק ב-מה חדש, או בכל הדפים?

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי ה_עוגיה* » 08 ספטמבר 2003, 14:03

שיופיע איפושהו בדף תאריך +שעה. לא כזה שעון שזז. משהו שנכתב ונשאר, בשביל לדעת מתי בפעם האחרונה ריפרשתי. (זה טוב לכל מיני דברים. למשל למכורים שיבינו כמה חמור מצבם)

<עוגיה מכורה ומחפשת מראה שתשקף את חומרת מצבה>

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי יונת_שרון* » 03 ספטמבר 2003, 00:31

זה ברשימה...

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי בועז_חן* » 02 ספטמבר 2003, 21:48

לאור האינדקס המופלא שנבנה על ידי כמה מופלאים, אולי לאפשר לסמן במה חדש את דפי האינדקס שאני רוצה לדעת מה חדש באחד הדפים הרשומים בהם? למשל מה חדש תחת מדור מתכונים (יאמי) ולא תחת פעילות גופנית (איכס...)
יהיה מופלא...

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי בשמת_א* » 09 יוני 2003, 18:12

אני לא גוללת.
לוחצת end ועולה קצת עם החיצים.

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי בועז_חן* » 09 יוני 2003, 06:56

אה, בדפים שנפתחים. צודקת אש!

הצעות לשיפור מה חדש

על ידי תבשיל_קדרה* » 08 יוני 2003, 23:34

לאלא. בועז. לא הבנת את רמת העצלנות.
הבאסה זה לגלול עד למטה.

חזרה למעלה