טפלון רעיל ומסרטן

שליחת תגובה

אין אדם שיכול להכיל את כל זה, וכל אדם הוא גם חלק מכל זה
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: טפלון רעיל ומסרטן

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי פלוני_אלמוני* » 28 דצמבר 2021, 20:16

אני ממליץ להשתמש אך ורק במחבתות וסירים מברזל יצוק או נירוסטה בלבד! כל הציפויים למינהם כולם רעילים, כולל סירי אמייל שעולים אלפי שקלים.

שימו לב שבזכוכית כהה/צבעונית יש אפשרות להימצאות של עופרת, לכן סירים, מחבתות, צלחות, כוסות מזכוכית כהה או צבעונית אינם בטוחים.

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי אמא_של_נגה* » 16 אוגוסט 2020, 11:23

הי
יש למישהו המלצות על תבניות אפייה איכותיות מנירוסטה? ועוגות, קאפקייקס וכו
בלי ציפוי נון סטיק וכד, רק נירוסטה
תודה

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 יולי 2020, 08:59

ממליצה לראות את הסרט "פרשת המים" על תאגיד ענק שמייצר טפלון שפוגע בסביבה, עורך דין שנלחם בלוביסטים ובחברות ענק

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 נובמבר 2015, 18:08

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

טפלון. אמייל. נירוסטה. בכולם יש חומרים רעילים שזוללים אל המזון שלנו בעת הבישול. אני שדואגת מאוד לבריאותי ובריאות משפחתי מבשלת אך ורק בסירי טיטניום. יקרים אכן, אבל שווים כל אגורה.

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי רחלי* » 09 יולי 2015, 14:43

לא יאומן!!! אבל היום גיליתי שבמכשיר הבלנדר ויטמיקס המהולל והמשובח יש שחרור קבוע של החומר PTFE, טפלון למיכל. אפילו אשת המכירות לא הכחישה.
שימו לב!!
ראו קישור לחוות הדעת שפקחה את עיניי:
http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=796156

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי דו_פונט* » 24 ספטמבר 2010, 18:55

du pont
!

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 ספטמבר 2010, 07:47

מישהו מכיר את הכלים עם הציפוי הקרמי? הכצעקתה?

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי סבתא_מתנות* » 18 נובמבר 2008, 17:05

מה לעשות עם הכלים החדשים העשויים מטפלון? לפח! לפח! לפח!
נכון שהסירים מנירוסטה מאד יקרים, אבל הבריאות יקרה יותר!
אם מחממים את השמן במחבת היטב, האוכל לא נדבק!

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 18 נובמבר 2008, 00:17

אם את לא בטוחה תאכילי את הבעל קודם ותראי אם הוא מפתח תסמינים.
יש חור בדלי יא צוויליך יא צוויליך, יש חור בתיאוריה שלך יא צוויליך איאיך. יען כי אין בעל לכן אין שפן ניסיון.. אחד, אלא הרבה שפנפנים ;-)
<עוד ירוצו אגדות על הסיר המורעל מבית הג'ינג'ית שהרדים נסיכים למאה שנה, או איך זה הלך שם בסיפור של ההיא שמכרו לה תפוח מורעל, כאילו, לא אורגני כזה>

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי תמי_גלילי* » 17 נובמבר 2008, 22:07

אלומיניום ושאר צרות בכלי אוכל הוא שמו הנכון של הדף.

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי צוויליך* » 17 נובמבר 2008, 21:56

ג'ינ ג'ית ,
תחתית נועדה לשפר את פיזור החום, בלעדיה תצליחי לחרוך א האוכל בקלות יתרה.
אבל האוכל הרי ימשיך לשכון באותו מקום יעודי.
אם את לאבטוחה תאכילי את הבעל קודם ותראי אם הוא מפתח תסמינים.
(-:

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 17 נובמבר 2008, 19:02

לי קרה משהו אחר. סיר רגיל (איך הם נקראים הרגילים?) הושאר אחר כבוד הרבה מדי זמן על הגז (נרדמתי, שזו חוויה ראשונה שלי וסכנה חביבה לכשעצמה... ) והתחתית שלו התפרקה! אני מדברת על הפלטה העגולה שהקוטר שלה לרוב מעט קטן יותר מהקוטר של כל הסיר והיא מולחמת להם שם למטה.. לא ידעתי את זה קודם, אבל אחרי שעתיים על הגז בלי מים, היא השתחררה ונותרה לי פלטה חביבה ביד וסיר קל מאוד ביד השנייה :-0
זה לא נראה לי בריא הסיפור הזה כי לאוכל שהיה על הגז היה טעם של מתכת. מצד שני לא ברור אם זה בגלל שכל תהליך הפירוק התנהל במקביל לבישול התכולה.
אני מאוד אוהבת את הסיר הקטנ'ציק והמודולרי הזה, מישהו נתקל בדבר כזה ויודע האם הסיר ללא הפלטה שמיש לבישול (אפשר לבשל בו, השאלה אם בריא)?

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי צוויליך* » 17 נובמבר 2008, 18:55

ראיתי פעם מחבתות נירוסטה עם מלא שקערוריות זעירות ורדודות בתחתית, שאמורות להוות נונ-סטיק.
מישהו ניסה? עובד?

_קיבלנו סט סירי טפלון מתנה.
אנחנו לא משתמשים.
מה הייתם עושים איתם_

קודחים חור עם מקדח למתכת בתחתית והרי סט עציצים משובח לדירה המודרנית....!
בתור תחתית - מחבת טפלון!

<צוויליך בתהליך שכנוע משפחתי להפטרות מהטפלונים>

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 07 נובמבר 2008, 01:54

כבר כתבו על זה הרבה באתר. צריך לחפש לפי נושאים.

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי אמייל* » 07 נובמבר 2008, 00:48

ומה עם סירי אמייל כמו "של פעם" ? האם יש למישהו מידע לגביהם? תודה :-)

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי HILLA_KR* » 06 נובמבר 2008, 21:16

אני תרמתי לארגז החול של הילדים

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 06 נובמבר 2008, 17:43

נירוסטה של סולתם.
אני קיבלתי מאמא שלי אחד כזה וזה בהחלט המתנה הכי שווה שקיבלתי השנה. הפסקתי ל-ח-לו-טין להתשמש בטפלון (אני אפילו מקפיצה ירקות במחבת נירוסטה). צריך להתרגל וללמוד איך לנהוג כדי שלא יידבק.
למשל כשאני מטגנת חביתה הראשונה קצת נדבקת והשניה בכלל בכלל לא- מה שאומר שכניראה לא חיכיתי מספיק זמן שהמחבת תהיה מאוד חמה. ואיזה כיף זה לנקות את המחבת בלי לחשוב איך אני לא שורטת אותה ובכל זאת מצליחה לנקות אותה...
שחרור אמיתי!!
אני גם לא יודעת עוד מה לעשות עם המחבתות שנשארו לי.

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי שלולית_י* » 06 נובמבר 2008, 14:23

נירוסטה

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי רחל_ס* » 06 נובמבר 2008, 13:10

באיזה סירים ומחבתות אחרים כדאי להשתמש?

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי אז_לזרוק* » 06 נובמבר 2008, 10:51

קיבלנו סט סירי טפלון מתנה.
אנחנו לא משתמשים.
מה הייתם עושים איתם?

זורקים? תורמים? מעבירים? שימוש יצירתי אחר?

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי ...* » 05 מאי 2008, 22:48

מסכימה לגמרי.
רק אומרת שאולי אפילו צריך להפריד משם את החומר ולרכז בדף אחד. בכל אופן, שצריך לעשות ככה או ככה. רק שלא יהיה פה באלאגן...

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי אורי_יורמן* » 05 מאי 2008, 22:43

יש דף, אלומיניום ושאר צרות באוכל? נדמה לי. מרכז את כל הנושא. לאיחוד, לא?
מצד אחד את צודקת,
אבל הדף הזה הוא שליחות! כל רגע שהוא נמצא במה חדש מבורך בעיני.

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי ...* » 05 מאי 2008, 22:10

יש דף, אלומיניום ושאר צרות באוכל נדמה לי. מרכז את כל הנושא. לאיחוד, לא?

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי עודד_המחפש* » 05 מאי 2008, 21:59

הודעה שהעברתי מככר השוק, מאת גומות חן:

קיבלתי מייל די מפחיד לגבי השימוש בטפלון. בבקשה קיראו והעבירו.....


אני פונה אליכם כאמא שיצאה למסע יחיד... ואם אצליח להטיב איתכם ולו במעט.. כולנו נצא נשכרים.. הלוואי.שמי תמר. אני בת 49 וגרה ברמת אביב. יש לי 4 ילדים בעל וכלב.לפני כשנה גילינו כי אנחנו מרעילים את ילדנו.ממש כך.הבן שלי הבכור שנים סבל מכל מיני אסתמות ואלרגיות שונות וכו. סבל טופל עי טובי ההומופתים.לפני שנה וחצי (אוגוסט 06) הוא גויס לצבא ובבת אחת פסקו כל התופעות.ככה סתם בלי שום דבר.כשהיגיע הביתה אחת לשבועיים שלושה נשנו התופעות.....ישבנו על המדוכה ניסינו לבחון להבין.... מה בדיוק אנחנו עושים לא נכון. מה יש בבית שמביא לזאת. מצאנו.אתם יושבים מן הסתם כי אתם למול המחשב.מסתבר שאנחנו ... הסיבה. כלומר לא אנחנו אישית אלא השימוש שלנו בכלים שהוא לא מגיב אליהם טוב.איך גילינו את זה?במקרה.היתה אצלנו איזו דודה זקנה שאמרה שזה בגלל שאני מבשלת רק בכלים עם טפלון.(ברוררררררר לא? לא נדבק בלי שמן וכו וכו. נקודה אדומה מתאים לכיריים ההלוגנים שלנו ובכלל קלאסה)... ושאם אעשה עם כלים אחרים אראה. אמרתי כמובן שזה שטויות... ושגם אסור לי לשים ברזל על הכיריים. ושזה כלים נורא יקרייים ואיכותיים.. קניתי בחנות בקניון ששווה וכו... והיא בשלה.בעלי שאף פעם לא מתערב.. אמר מה אכפת לך? תנסי. עלי... קני סיר אחר ונראה איך מיכאל מגיב לזה.בנתיים ניכנסתי לחפש בגוגל קצת חומר. ומצאתי.די להפתעתי.. כחודשיים שלושה קודם לכן פרסם מישהו בשם קופר מאמר על העניין . קראתי. מה זה קראתי.. קראתי בשקיקה. קראתי למה אסור להחזיק בעלי חיים במטבח שמבשלים בו בטפלון (התוויה של חברת נודוויק)קניתי מחבת אחרת וסיר אחר וניסיתי.הופתעתי...כי בחופשה הבאה זה לא קרה שוב.נשמתי לרווחה.בנתיים המשכתי וחיפשתי התעמקתי בנושא... בכל זאת.. מה אני ארעיל את ילדי... בדקתי וצמצמתי בגין זאת את מלאי המחבתות בעיקר והסירים בבית. וחיפשתי. חיפשתי.אשת בשורות גדולה אינני יותר מדי. עד כה חוץ מחברה אחת שמצאתי מחבת שלה שגם מאפשר כיריים הלוגניות וגם שווה ואינו נשרף או נדבק (שזו הבעיה העיקרית) הרבה לא מצאתי. בטח שלא בארצנו.. מה שכן מצאתי זו חברה שמייצרת כלים בציפוי על טיטניום. בכל אופן ראיתי שבארה"ב קיימת הנחייה לצמצם השימוש בטפלון ב- 90% עד 2010 ולהימנע לחלוטין משימוש בו עד 2015.כרגע .. החלטתי להעביר מכתב שאומר .. כנסו למטבח תסתכלו על המחבתות והסירים שלכם... יש פס מסביב ? ישר לפח.... יש שריטה בטוח שכן...וחוץ מזה לפי קופר גם אי אפשר לחמם יותר מדי את הטפלון... אז איך בדיוק מבשלים? ולמי בכלל יש מדחום צמוד.ולמה לעזאזל משרד הבריאות לא עושה משהו?זה יותר גרוע מרמדיה.למה יותר גרוע כי רמדיה זה רק ילדים.. פה זו הרעלה המונית לכל האוכלוסיה...למי אין טפלון במטבח??תודה רבה רבה שקראתם עד פה.אודה לכם אם תעבירו למה?כי אולי אנחנו נהיה סוף סוף שומרי הילדים שלנו.תמר.

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי דיצה* » 05 מאי 2008, 21:52

מה זה מחבת טלפון?

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 05 מאי 2008, 20:36

מעולה הטלפון הזה.
אני אישית זרקתי את כל הטפלונים לפח!

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי המשכל* » 05 מאי 2008, 17:35

טלפון!

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי איילת_מושל* » 05 מאי 2008, 14:27

אז מה כן במקום טפלון?

טפלון רעיל ומסרטן

על ידי רוני_ב* » 05 מאי 2008, 09:19

אנשים תפעילו את הראש ותפסיקו להקשיב לכל מיני מוכרים אינטרסנטים. אין טפלון בריא. כל שימוש בכלי מצופה טפלון, בין אם הוא שרוט או לא שרוט, עשוי לחשוף אתכם לרעלים מסוגים שונים. היצרנים מסתתרים מאחרי אותיות קטנות. כן, רצוי לשאול את המוכרת ה"דעתנית" מהם למשל הוראות השימוש (הכתובות ע"י היצרן) בכלי, ואז היא כנראה תקרא בפעם הראשונה שהיצרן מזהיר לא לעשות שימוש בלהבה גבוהה יותר מבינונית (בגלל הרעילות) ושאין אף לא יום אחד של אחריות על ה"ציפוי האיכותי". אצלי, טפלון - אאוט.

חזרה למעלה