לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

שליחת תגובה

כאשר נפסיק לחפש אחר החופש מעתה ועד עולם - נוכל לבחור בָּחֵירוּת - כאן ועכשיו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי עפרה_שחר* » 09 דצמבר 2010, 00:02

אם סבתא שלי היתה מקבלת אנטיביוטיקה לשחפת שלה- אבא שלי לא היה מתייתם בגיל שנה וחצי. תבדקי שזה באמת חיוני. תרגישו טוף.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 דצמבר 2010, 22:35

לצערי חייבת לתת לבת שנתיים אנטיביוטיקה בעקבות זיהום רציני מאוד ברגל מקוץ עמוק
במקרים כאלו אנו משחדים את ביתנו במיץ פטל לאחר שתיית התרופה.
בהצלחה...

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי לתת_אנטיביוטיקה_לבת_שנתיים* » 08 דצמבר 2010, 14:37

זקוקה לעזרה: לצערי חייבת לתת לבת שנתיים אנטיביוטיקה בעקבות זיהום רציני מאוד ברגל מקוץ עמוק

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי סלט_פירות* » 03 מאי 2009, 18:20

דיברתי עם חברה על השתלשלות העניינים. היא הולכת באופן קבוע לרופא הזה (באותו קליניקה של הרופא הקבוע שלנו) ומכירה אותו.
היא אמרה שאם הוא אומר שזה חמור, אז ממש ממש צריך אנטיביוטיקה. היא סיפרה שהוא בדר"כ מחכה לראות אם יתפתח צורך בתרופה, וככה עשה עם הבת שלה. וגם - אצל הבת שלה היו דלקות אזניים שהתחילו בכאבים נוראיים שלושה ימים לפני שאפשר היה אפשר לאבחן דלקת, ומצד שני היו לה גם דלקות ללא כאב כמעט שהיו חמורות רק בגלל שפתאום עלה חום.
(מיותר לציין שתמיד היא טיפלה באנטיביוטיקה).

מצד שני הקטנטונת שלי רק משתפרת.

<ממשיכה להשגיח>

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי אני* » 03 מאי 2009, 15:54

לגבי חלב אם לאוזניים - חשוב לשים לב שאין הפרשה מהאוזן.
אם יש הפרשה, לא להכניס כלום לאוזן כי זה עלול להכנס למקומות לא טובים מאותו חור שההפרשה יוצאת ממנו..

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי סלט_פירות* » 03 מאי 2009, 15:41

והרבה הרבה הקשבה לאינטואיציה וזה בדיוק מה שאני עושה. כי תחושת הבטן שלי היתה חזקה מאוד.
ואכן, אתמול בערב היא היתה במצברוח כל כך טוב, שממש לא ראיתי סיבה לתת לה את התרופה. בעלי דווקא רצה (כי הרופא אמר), אבל הפניתי את עיניו לילדונת והוא ראה שהיא ממש בסדר.
במשך הלילה היא ינקה המון, היה חום נמוך, ועכשיו היא קמה בשמחה. זוחלת בכל הבית וצועקת "בה בה!". נראה לי שהיא בסדר.
ממשיכים עם הרבה חיבוקים וחום. וכמובן השגחה צמודה לכל שינוי.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי א.ב.* » 03 מאי 2009, 15:23

ג.ד יקרה,
אין צורך להתרגש. כבר כתבתי שאני לא רופאה, ומה יעשה כל אחד עם העצות שהוא מוצא באינטרנט - זו כבר אחריותו. אני מוצאת לנכון להתריע על נטייה של רופאים להלחיץ במקרים רבים שלא לצורך.
האם המקרה הנ"ל עונה אכן להגדרה הזו? לא יודעת. האם זו אפשרות? לפי מה שמתואר כאן - כן. זו אפשרות שזו הלחצה של רפואה היסטרית וכסת"חית.
האם על האמא לשמוע בקולי? מה פתאום. הכי חשוב שהאמא תשמע בקולה שלה. קולה הפנימי ותחליט היא מה לעשות. כי האחריות - בכל מקרה, עם אנטיביוטיקה או בלי, חלה על ההורים.

והכי חשוב -
לא כל בעיה בריאותית חייבים לפתור באמצעות הרפואה הקונבציונלית. גם אם יש בעיה חמורה. חשוב לומר את זה. גם לגוף יש יכולת מופלאה לרפא את עצמו - משהו שכל כך שכחנו שאפשרי בכלל - וגם אם בוחרים בטיפול כלשהו, הוא ממש לא חייב להיות תרופה קונבנציונלית. יש עוד דרכים.
והכל מתוך תשומת לב, מעקב, התבננות, שיקול דעת וגמישות מחשבתית לכל כיוון, והרבה הרבה הקשבה לאינטואיציה.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי ג.ד.* » 03 מאי 2009, 14:45

נשמע לי כמו הלחצה רפואית סטנדרטית ובלתי מרגשת בעליל. כן, אולי נשמע לך. אבל את לא רופאה, ועל המקרה הנ"ל "שמעת" ולא ראית במו עינייך. במקרה כזה עדיף להימנע מעצות.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי מיה_גל* » 03 מאי 2009, 14:29

חלב אם אכן עוזר, גם לאוזניים.
עוד דבר שאצלינו עבד מצויין זה טיפות אוזניים של טראומיל, חברת Heel, הומיאופטית.
וכמובן שדיקור מאד יעזור, במקרה שאת לא מוצאת את ההומיאופטית הקבועה שלכם...
הרבה בריאות {@

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי א.ב.* » 03 מאי 2009, 14:12

בשפעת לא משחקים. באבעבועות רוח לא משחקים. בחתך לא משחקים. וגם עם קוצים מסתבר לא משחקים
הטון היה ציני, רק כדי להסיר ספק.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי א.ב.* » 03 מאי 2009, 14:11

חלב אם באוזן. מנסיון?
רב.
מבטל כאב. מרגיע מיידית. מסדר את העניינים וחסל באלגן. (אולי תלוי באיזה שלב מתחילים עם טיפול כזה, אבל זה הדבר שהייתי מתחילה לעשות עכשיו. וזה בלבד. ותראי אחרי פעם פעמיים מה המצב.

נשמע לי לא סביר שתהיה דלקת חמורה בלי כאב. מצטערת, זה נוגד לי כל היגיון. אי אפשר שתהיה החמרה בגוף בלי איזושהי אינדיקציה.... לא הגיוני לי. כאמור, להגיון הבלתי רפואי שלי.

ברור לי שהולכת לצאת לה איזה שן או שתיים.
זה יכול להסביר את החום ולכן אולי החום בכלל לא קשור לאזניים....

באזניים לא משחקים
נשמע לי כמו הלחצה רפואית סטנדרטית ובלתי מרגשת בעליל. בשפעת לא משחקים. באבעבועות רוח לא משחקים. בחתך לא משחקים. וגם עם קוצים מסתבר לא משחקים, ראי האם לקחת אנטיביוטיקה וההרפתקאה המתוארת שם....

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי מארז_אהבה* » 02 מאי 2009, 22:54

אין לי תשובות בנושא האנטיביוטיקה, אבל כדי להקל על הכאב ואם הדלקת קטנה ומסוג שיכול לעבור לבד, אז לא שמן זית אלא שמן לבנדר. טיפה אחת לתוך האוזן.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי סלט_פירות* » 02 מאי 2009, 22:31

נדמה לי (שמישהו יתקנותי אם אני טועה) שפנימית זו הדלקת שמתפתחת מצינון כשקטנים (עד גיל 3), וחיצונית היא מהצד השני של עור התוף.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי תבשיל_קדרה* » 02 מאי 2009, 22:28

זו היתה דלקת חיצונית או פנימית.?
לוידעת. הרופאה לא אמרה. (היא בד"כ משתפת אותי בכל)
היא ראתה אדום על עורתוף.
יצאו נוזלים.

פנימית זה רק אם מתפוצץ בסוף? אז אני חושבת שלא.

> לפני 5 שנים <

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי סלט_פירות* » 02 מאי 2009, 22:12

הריח של הדלקת הצליח להגיע אלי למרות השום
תבשיל, זו היתה דלקת חיצונית או פנימית.?

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי סלט_פירות* » 02 מאי 2009, 22:10

וברור לי שהולכת לצאת לה איזה שן או שתיים.
היא לועסת לי עכשיו את הקרוקס.
בזמן שאני נועלת אותן.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי סלט_פירות* » 02 מאי 2009, 22:09

בדיוק שלחתי אימייל להומאופתית. נראה מה היא תגיד.


בדרך כלל, כשיש דלקת חמורה, הילד צורח בכל מצב, לא?
זה בדיוק מה שחשבתי. מצד שני, לילדה הזאת מעולם לא היתה דלקת באוזן. אולי זה כן חמור אבל לא כואב לה, והחום אצלה נמוך כי ככה היא? (ה"באזניים לא משחקים" מדבר עכשיו. |אוף|).

חלב אם באוזן. מנסיון? אני משתמשת הרבה בחלב אם, לעיניים, לפציעות וכו'. לא חשבתי שזה יעזור בתוך האוזן.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי א.ב.* » 02 מאי 2009, 22:02

חלב אם באוזן.
אפשר להשפריץ קודם לכוס ואז עם מזרק לטפטף כמה טיפות.
לא אחרי שמן כי אז זה מונע את הספיגה. במקום. והרבה פעמים. מוריד כאב. מסדר את העניניים.

ואולי להתקשר שוב להומיאופתית.

ןבכלל, אם הילדה לא צורחת (חוץ מאצל הרופא) זו אינדיקציה מסוימת למצב האוזניים. בדרך כלל, כשיש דלקת חמורה, הילד צורח בכל מצב, לא?
דעתי הבלתי מקצועית כמובן.

תקשיבי לתחושות הבטן שלך.


(())

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי סלט_פירות* » 02 מאי 2009, 21:56

במצברוח מעולה
בערך. התעוררה במצברוח לא משהו ואז אכלה קצת ועכשיו שיחקה במצברוח טוב אך נצמד, כצפוי.
בינתיים אני מחכה.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי תבשיל_קדרה* » 02 מאי 2009, 21:46

כרגע יש ריח של שום
הריח של הדלקת הצליח להגיע אלי למרות השום...


נראה איך היא תקום.
במצברוח מעולה. כמובן. |חמסה| (תדמייני אותה מצוירת)

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי סלט_פירות* » 02 מאי 2009, 20:46

אני מבינה ממך שהיא צרחה בגללו כן. היא לא אוהבת שנוגעים בה.

היה ריח לא נעים מהאוזן כרגע יש ריח של שום :-P
פצעים אין.

בינתיים היא עוד ישנה |יד1|. נראה איך היא תקום.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי תבשיל_קדרה* » 02 מאי 2009, 20:39

_הוא בדק אותה מכל הכיוונים והיא כמובן צרחה.
המסקנה שלו - דלקת חמורה בשתי האזניים._
אני מבינה ממך שהיא צרחה בגללו, ולא בגלל האוזניים?

את יכולה לראות עוד רופא, שיהיה יותר עדין איתה?

הייתי ממשיכה לעשות מה שאת יודעת - TLC, שמן, ויד על הדופק.
אצלינו, כשהיתה דלקת אוזניים, היה ריח לא נעים מהאוזן, וגם פצעים מאחוריה. זה אולי יכול לתת לך אינדיקציה על ההבדל במצב שתי האוזניים.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי סלט_פירות* » 02 מאי 2009, 20:26

שכחתי לציין שאני בחו"ל, כך שהמלצות מקומיות לא יעזרו..

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי סלט_פירות* » 02 מאי 2009, 19:55

גם אני לא רוצה לתת אנטיביוטיקה. הסירופ שהיא אמורה לקחת עכשיו במשך עשרה ימים, שלוש פעמים ביום - כבר במקרר. ואני בדילמה.

בת 11.5 חודשים. לפני שבוע ביום ששי היה צינון חזק, חום(לא גבוה), שיעולים, הרבה ליחה. בשבת בצהריים ירד החום, נשאר צינון מציק אבל היא חזרה לעצמה.
בשני בערב עלה החום. גם לא גבוה, אבל חום ולילה לא שקט.
בבוקר משכתי לה באזניים וגיליתי שאחת מהן כואבת. התחלתי לתת שמן אזנים - שמורכב בעיקר משמן זית ושום. בקבוק קנוי שעד עכשיו היה יעיל (אצל אחותה. פעמיים וחצי). זה הקל הרבה, והיא חזרה לעצמה שוב... ואתמול בלילה שוב היה חום.
הבוקר הלכנו לרופא (השותף לקליניקה של הרופא הקבוע, היום הוא תורן). סיפרתי לו את הסיפור. הוא בדק אותה מכל הכיוונים והיא כמובן צרחה.
המסקנה שלו - דלקת חמורה בשתי האזניים.
תחושת הבטן שלי - הדלקת לא חמורה. אבל את האנטיביוטיקה הוצאתי מבית המרקחת.... ועכשיו אני חושבת מה לעשות.
השארתי הודעה להומאופתית שלי. ..

מזלי שהחלשלושה הקטנה כרגע ישנה עלי, אז עוד לא קיבלה מנה ראשונה של התרופה.

וכמובן שכולם אומרים לי "באזניים לא משחקים".
אני לא מרגישה שאני משחקת בבריאות שלה ... אבל מצד שני אחרי האבחון של הרופא, אני רוצה להעביר לה כבר את הצרה הזאת ודי.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי שרה_ק* » 11 יולי 2006, 07:45

במצב הזה מלכתחילה הייתי נותנת וויטמין C ואצידופילוס(פרוביוטיקה). ולא מנסה להוריד את החום. מהנסיון שלי זה עוזר למחלה לעבור מהר. אמנם ביום הראשון יש חום גבוה וחזק, אבל בימים הבאים הגוף מתגבר על זה במהירות וביעילות.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי מיכל_צמות* » 09 יולי 2006, 19:48

אני פשוט שמחה שתינוקי מרגיש טוב וחזר להיות שמח וחייכן כמו תמיד. @} (()).

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי אימא_של_איבן* » 09 יולי 2006, 19:39

קודם כל, תודה לכל מי שענה לי. איבן מרגיש הרבה יותר טוב. בסוף נתתי לו אנטיביוטיקה כמו שהרופא אמר והיום היינו אצלו בביקורת משטח גרון היה תקין והגון שלו נראה נקי לגמרי. הרופא אמר להפסיק כמובן עם האנטיביוטיקה. זהו. אני פשוט שמחה שתינוקי מרגיש טוב וחזר להיות שמח וחייכן כמו תמיד.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי תלמה* » 08 יולי 2006, 22:59

שלום לאמא המודאגת
אני עברתי בדיוק את אותו הדבר עם הבן הקטן שלי כשהיה יותר קטן מבנך,היה לו חום שלמעלה מ40
ואחרי יומיים הלכתי לרופא והוא הפנה אותי בדחיפות למוקד ואותו הדבר עבר בדיקת דם ומשטח גרון
וקיבל מוריד חום[אני אפילו אקמולי לא נתתי לו למסכן...] והרופאה אמרה לי שעד שיקבלו את תוצאות משטח הגרון כדאי לי לתת לו אנט' כמה ימים וגם היה נראה לה שזה וירוס.
אני סרבתי לתת אנט' והרופאה אמרה לי שפשוט רוב ההורים כשהילד עם חום גבוה הם נורא לחוצים ומעדיפים לתת אנט'[על כל מקרה שלא יהיה].
טוב אקצר עבר בדיוק שבוע והעניין חלף עבר לו, היה כלא היה, זה היה וירוס וזה נגמר והילד יצא מחוזק
ובריא.
אז תתעודדי זה נראה דבר דומה למה שעברתי וכנ"ל בכי וחום גבוה ולא ישן כמעט ומסטול ותשוש ומורידי החום עוזרים רק לקצת ומיד החום עולה חזרה,אבל לאחר 7 ימים בדיוק העניין עבר לגמרי
אז חבל ל"הרעיל" אותו סתם באנט' כשזה קרוב לודאי וירוס שיעבור מעצמו.
מקוה שעזרתי מעט
אם את רוצה את מוזמנת להתקשר 03-6820532 תלמה
תהיו בריאים

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי איתי_שרון* » 08 יולי 2006, 14:19

הערה לגבי משטח הגרון שיכולה היתה לחסוך את ההתלבטות (אילו הייתי נכנס לדף בזמן...):

אנחנו היינו באותו מצב לפני כמה שבועות, בסופו של דבר הזמנו רופאה הביתה מאיזושהי חברה שעובדת עם קופ"ח כללית (אפשר לברר בכללית-קול, 2700). הרופאה הזאת שלפה ערכה לבדיקת סוג הסטרפטוקוקוס (וירוס או חיידק) שנותן תוצאות תוך רבע שעה*, במקום היומיים וחצי של הבדיקה בקופ"ח! לשאלתנו מדוע לא מציעים את הבדיקה הזאת בקופ"ח לא היתה לה תשובה, למעט העובדה שהבדיקה עולה 39 ש"ח (ששילמנו מכיסנו). יכול להיות שאפשר להשיג את הערכה הזאת בבתי מרקחת, בכל מקרה שווה לברר בפעם הבאה שיש חשד לדלקת גרון.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי ליאורה_אורה* » 08 יולי 2006, 12:41

אני מבקשת אם מישהו יוכל להמליץ לי על מומחים אלטרנטיביים באזור המרכז כדי שאדע למי לפנות בעתיד. תודה.

ממליצה מאוד על הומאופטית קלאסית, רגישה, אחראית ומסורה בגבעתיים - חנה גריניאסטי - טלפון 03-7311162 . אותנו היא הצילה בהרבה מצבים.
ובענין רופא ילדים, אם את במכבי או מאוחדת או לאומית, אז יש את ד"ר יורם זנדהאוז. הוא הרופא שלנו והוא מאוד משתף פעולה עם הבחירה שלי בהומאופטיה כטיפול מרכזי, בליווי אבחון של קונבנציונאליים.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי מיכל_צמות* » 08 יולי 2006, 00:13

אמא של איבן - שלום לך!
מה שלום איבן? האם מרגיש יותר טוב? ומה שלומך את?
אני מבקשת אם מישהו יוכל להמליץ לי על מומחים אלטרנטיביים באזור המרכז כדי שאדע למי לפנות בעתיד אין לי המלצה לצערי כרגע, אבל אנסה לברר ולחזור אלייך. בכל מקרה זה רעיון מצויין לתת לו הפעם אנטיביוטיקה ולטפל ואחרי "יעבור זעם" , כשאיבן יהיה בריא ותוכלי להיות רגועה - לחפש ממקום שקט גם רופאים אלטרנטיביים וגם רופאים קונוונציולאליים וכן גם לקרוא חומר ולגבש לך דיעה משלך לגבי הורדת החום אנטיביוטיקה - ואולי תוך דיון ומחשבה יעלו עוד דברים שתחשבי להפוך בהם ולראות מה מתאים לך.
מחזיקה אצבעות ומקווה שאיבן מרגיש טוב יותר. לילה טוב.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי סירופ_מייפל* » 07 יולי 2006, 23:04

כמה שאני נגד לתת אנטיביוטיקה ללא סיבה מוצדקת ומוגדרת, במקרה הזה לא הייתי מהססת לתת.
לא נראה לי שיומיים או שלושה סיוטיים לתינוק שקולים ל 5 ימיי אנטיביוטיקה. זהמאוד חשוב להמשיך אם האנטיביוטיקה עד הסוף, כמה שזה מתסכל ומרגיז.

במקומך הייתי נותנת את האנטיביוטיקה ומחפשת כבר ביום ראשון רופא עם המלצות שאפשר לסמוך עליו.
זו כמובן הרגשתי ודעתי האישית.
רק בריאות ואושר
@}

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי איש_אחד* » 07 יולי 2006, 20:52

במיוחד אחרי כל מה שקראתי על אנטיביוטיקה ואני לא רוצה לתת לו את הרעל הזה
אני לא מסכים, זה לא רעל.
יש לזה תופעות לוואי, בעיות עיכול שיכולות להמשך שבוע וכו', אבל לפעמים- צריך.
חוץ מזה, זה אף פעם זה לא הכל או כלום, אם אני בעצמי לא פעם התחלתי טיפול אנטיביוטי ואחרי יום וחצי כשהרגשתי יותר טוב, הפסקתי עם האנטיביוטיקה.
כשצריך אנטיביוטקה אז צריך ועדיף לקחת רק יומיים ולא להגיד "אם הרופא המליץ 5 ימים אז אני מוותרת על ההמלצה"
האם הבעת את ההתנגדות בפני הרופא? מה הוא אמר?
מניסיון, הייתה יותר מפעם שאנחנו(בעיקר שרת הבריאות שבינינו) לא הסכימה לדברי הרופא, ואמרה לו את זה.
התגובות הם או "טוב, אפשר לחכות עוד קצת, אבל אם עד מחר זה לא משתפר, אני ממליץ בחום..." או
"גם אני לא בעד לתת אנטיביוטיקה בדרך כלל אבל במקרה זה וכו'.."

בכל מקרה כמו שאמרו פה, אני מקווה שיש לך עוד מקור עזרה חוץ מהאינטרנט. אולי מישהו שאת יכולה להתקשר אליו ולקבל תשובות מיד. אני כותב את דעתי כאן למחפשים בעתיד.

רפואה שלמה

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי בשמת_א* » 07 יולי 2006, 17:15

אמא של איבן,
אני מכירה רופא סיני מעולה באיזור המרכז, שמו רני אייל, והטלפון של הקליניקה 03-6431222.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי ני* » 07 יולי 2006, 16:56

בבקשה תעדכני אותנו על מצבו של הילד.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי אימא_של_איבן* » 07 יולי 2006, 13:52

כן, אני יודעת, לחפש תשובות דרך האינטרנט במצב כזה נראה טיפשי וחסר אחריות... הבעיה פה שאני לא כל כך סומכת על הרופא הזה, אנו גרים ברמת גן ובקופה מקבל רק רופא אחד. הוא לא מכיר את הילד שלי שכן ראה אותו בדיוק פעם אחת. הוא בעמצו היה לא כל כך בטוח במה שהוא אמר, זה היה נשמע כאילו הוא רוצה להתפטר מאיתנו כי היו הרבה ילדים בטור ואמר לבסוף, סביר להניח שזה רק וירוס אבל בכל זאת תתני לו אנטיביוטיקה, ככה למקרה... למקרה שמה? לא איבנתי. ניסיתי לקבל חוות דעת נוספת אצל רופאים אחרים וכולם אומרים אם הרופא אמר אז תעשי! כן, אני לא מבינה הרבה לא ברפואה קונבנציונאלית ולא באלטרנטיבית, לצערי, אבל בגלל זה אני פה, קוראת ולומדת לאט, לאט. החלטתי בכל זאת לתת אנטיביוטיקה כי על דעת עצמי והרגשות שלי אני לא מסוגלת לקחת אחריות על הבריאות של היקר לי מכל. להבא, אני מבקשת אם מישהו יוכל להמליץ לי על מומחים אלטרנטיביים באזור המרכז כדי שאדע למי לפנות בעתיד. תודה.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 07 יולי 2006, 13:46

אני בטוחה שהאמא יודעת שמה שהיא מקבלת כאן זה רק חוות דעת אישיות מאנשים אחרים במצבה. אף מטפל או רופא לא יתן חוות דעת רפואית מקצועית דרך האינטרנט.
ברור. לא את ולא אני...

לא הייתי מייעצת לתת אנטיביוטיקה בדחיפות מבלי לראות את הילד
זהו, שמישהו צריך לראות אותו.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי בתיה* » 07 יולי 2006, 13:28

הילד תשוש מהחום והמחלה, ברור שלא יחייך. אין להסיק מכך על התדרדרות במצבו.
לא הייתי מייעצת לתת אנטיביוטיקה בדחיפות מבלי לראות את הילד או לפחות לשמוע ביתר פירוט איך באה לידי ביטוי ההרגשה היותר גרועה שלו, בדיוק כפי שאני לא ממליצה שלא לתת.
אני בטוחה שהאמא יודעת שמה שהיא מקבלת כאן זה רק חוות דעת אישיות מאנשים אחרים במצבה. אף מטפל או רופא לא יתן חוות דעת רפואית מקצועית דרך האינטרנט.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי אם_פי_3* » 07 יולי 2006, 13:17

אחת הטענות (שכל אחד צריך לבחור אם הוא מקבל אותן או לא) היא שבסטרפטוקוקים צריך לטפל בכל מקרה, גם אם מרגישים יותר טוב, בגלל הסיבוכים.

מעבר לכך - צריך לראות האם הילד פשוט מרגיש רע, או שהוא במצב לא טוב. את זה קשה לראות דרך המילים הכתובות. וגם - לפני סוף שבוע, אני נוטה יותר לטפל, כדי לא להשאר ללא אפשרויות טיפול בסוף השבוע.

סטרפטוקוקוס אי ואנטיביוטיקה

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 07 יולי 2006, 12:47

אני יכולה רק לתת עדות ממקרה פרטי שלי
זה העניין, זה מקרה פרטי שלך - ילדה אחרת, מחלה אחרת, מצב אחר. את לא יכולה להסיק ממנו על פרוגנוזה לילד אחר.

מעבר לזה, האם מתנהלת כאן תחרות אי-הורדת חום? גם אני לא מורידה חום וגם אני לא נותנת כל מה שהרופאה ממליצה, ויש דברים שנתתי והפסקתי לתת. אבל לו בני היה במצב המתואר למעלה, הייתי מטפלת בו בדחיפות ונותנת אנטיביוטיקה למרות אי-הרצון ולמרות העקרונות היפים. חד וחלק.
זה לא סותר הצמדות לילד ושימת לב לכל הדרדרות במצבו_ . ואגב, מצבו כבר הידרדר, על פי התיאור - _היום הוא מרגיש יותר גרוע, אתמול הוא לפחות חייך קצת . :-(

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי תזמורת_הים* » 07 יולי 2006, 12:28

אמא יקרה, במצב אקוטי כמו שאת מתארת אי אפשר גם לא לתת אנטיביוטיקה וגם לא לתת שום טיפול אלטרנטיבי.
אפשר, במעקב משותף של רופא קונבנציונלי ואלטרנטיבי, אם שניהם מחליטים שאפשר להמתין עם האנטיביוטיקה, לטפל באמצעים אחרים תוך מעקב אחרי הילד למקרה של החמרה במצבו.
במצב המתואר אין בתמונה שום מטפל אלטרנטיבי ואין לך שום מידע על טיפולים אלטרנטיביים.
אם יש לילד דלקת חיידקית, ללא אנטיביוטיקה הוא נמצא בסכנה משמעותית של סיבוכים חמורים. חמורים בהרבה מהנזקים של האנטיביוטיקה.
האקמולי שאת נותנת לא מרפא אותו אלא מוריד זמנית את החום והכאב, ובכך מקל על סבלו אבל גם מקשה על הגוף להלחם במחלה.
במקומך הייתי פועלת עכשיו לפי עצת הרופא, שבניגוד אלינו לפחות ראה את הילד, ואחרי שהילד יחלים מחפשת מטפל אלטרנטיבי טוב ואמין שיחזק אותו בעקבות המחלה, יהיה זמין בפעם הבאה שתזדקקי לטיפול אלטרנטיבי, ואולי יוכל למנוע את הפעם הבאה (למשל דיקור סיני או הומאופטיה).
אם את לא סומכת על הרופא שלך, כדאי גם למצוא רופא ילדים אחר שתוכלי לסמוך על שיקול דעתו אם ימליץ לך על אנטיביוטיקה בעתיד.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי בתיה* » 07 יולי 2006, 12:20

קומ"ג, שימי לב מה האמא כתבה:
אתמול הוא ינק בלי הפסקה, היום הוא מתחיל קצת ואז מסתובב ובוכה.

אני יכולה רק לתת עדות ממקרה פרטי שלי.
הבת היתה חולה עם חום שלושה ימים. לא מדדתי את החום בכלל.
היא היתה זומבית.
רופאת הילדים האיצה בי להתחיל תת אנטיביוטיקה עד הגעת תוצאת משטח הגרון.
משטח הגרון היה טראומה בפני עצמו. הדגימה נלקחה על ידי אחות גסה וחסרת רגישות.
אחרי יומיים הגיעה תוצאת משטח הגרון שהראתה על סטרפטוקוק.
עם הגעת התוצאה הילדה כבר הרגישה קצת יותר טוב.
הלכתי איתה לרופא נוסף שאמר שלא צריך לתת את האנטיביוטיקה כי היא כבר מרגישה יותר טוב.
לא נתתי אנטיביוטיקה ולא אקמולי וכעבור שלושה ימים הילדה התאוששה.
אני מניחה שכך נראים רוב המקרים.
הבעיה היא עם היוצאים מן הכלל.
חשוב לזהות את אותו יוצא מן הכלל על ידי הצמדות לילד ושימת לב לכל הדרדרות במצבו.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 07 יולי 2006, 11:54

אם כבר מדברים, גם הקישור לדף האם לקחת אנטיביוטיקה כלל אינו במקום - המצב המתואר כאן הרבה יותר דחוף וקריטי. שם אם אני זוכרת נכון היתה סכנת זיהום תיאורטית מפצע, שלא התממשה לבסוף. כאן הילד כבר סובל מספר ימים, ובצורה קשה.

חשוב שגם את תשתי הרבה מים ותאכלי מזונות חיים, הרבה ירקות ופרות
היא לא כתבה אם היא מיניקה.
ההמלצה טובה וחשובה, אבל טובה להתנהלות של שגרה. לפנינו מצב חירום שיש לטפל בו בדחיפות.

(את רואה פלונית, אני מסכימה איתך... אבל הקישור לדף ההוא בעייתי בעיני).

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 יולי 2006, 11:53

הפחדה אינה טקטיקה שגורמת לפעולה חיובית
לא מסכימה בכל מצב, אבל זה לא משנה כרגע.

קומ"ג מקווה שהניסוח הבא יהיה מעודן יותר ומתאים יותר:
חברים יש כאן דף אחר באתר שדן בחוסר מתן אנטיביוטיקה בזמן, והורים שכנראה מחוסר ידע בחרו לא לתת אנטיביוטיקה בזמן.
נא חישבו על זה לפני מתן עצות נוספות.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 יולי 2006, 11:47

המשפט היה קישור לדף אחר באתר, והוא לא היה מכוון לאמא אלא בעיקר לכל מי שכותב וחושב שבכך הוא עוזר, לדעתי העיצה שתעזור הכי הרבה היא טיפול רפואי לא דרך האינטרנט כדי שלא נגיע למצב של הדף שאליו קישרתי.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 07 יולי 2006, 11:47

כן זה מפחיד
הפחדה אינה טקטיקה שגורמת לפעולה חיובית. ההפחדה משתקת, ובמקרה הרע מובילה למגננה שמחזקת את הפעולה השלילית.
במקרה הזה, תקפת בתותח הגדול ביותר באופן מיידי, למרות שדברייך המתונים יותר היו קולעים וחשובים ולדעתי העבירו את המסר.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 07 יולי 2006, 11:45

מחקתי משפט קשה מדברי פלוני אלמונית . אבל מסכימה:

_אנא אם אינך בטוחה במה שאת עושה לכי לקבל עזרה רפואית (קונבנציונאלית או אלטרנטיבית) מאנשים מוסמכים שרואים את הילד, ושאת סומכת על שיקול דעתם.
נשמע שאת פועלת מתוך רצון של "לא רוצה לתת אנטיביוטיקה" כי שמעת על זה דברים שליליים, אבל אין לך מספיק מידע על טיפולים אלטרנטיביים או טיפולים מחזקים, או אפילו על מצבים בהם אנטיביוטיקה נדרשת לטיפול_

הילד שלך זקוק עכשיו לטיפול (כלשהו) אל תחפשי את הטיפול רק דרך עיצות באינטרנט
וכדאי לפנות לטיפול לפני כניסת השבת, לפני שמגיעים למוקד או למיון חלילה - טיפול החירום שייתנו שם, בלשון המעטה, לא יהיה יותר טוב מזה של רופא הילדים הקבוע, שמכיר את הילד.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 יולי 2006, 11:44

קומ"ג
בכוונה שמתי את הקישור, לא בטעות. כן זה מפחיד, אבל אפשר גם למות מחוסר ידע ומפחד משימוש באנטיביוטיקה.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי בתיה* » 07 יולי 2006, 11:18

למה את לא רוצה לתת אנטיביוטיקה ואקמולי כן?
החום חיוני לגוף להילחם במחלה.
אפשר לתת אצידופולוס יחד עם האנטיביוטיקה כדי לחזק.
הגוף לא צריך מזון כשהוא נלחם במחלה, עיכול המזון רק מקשה על הגוף להחלים, בייחוד מזונות מעובדים.
חשוב לשתות.
חשוב שגם את תשתי הרבה מים ותאכלי מזונות חיים, הרבה ירקות ופרות.
בריאות.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 יולי 2006, 11:16

אמא יקרה,
כתבת אין לי שום ידע בדבר. תודה
הבן שלך חולה ואת מבקשת לקבל מידע רפואי דרך התייעצות באינטנרט, זה לא אחראי ולא הוגן לא לילד ולא למי שמנסה לענות לך.
אנא אם אינך בטוחה במה שאת עושה לכי לקבל עזרה רפואית (קונבנציונאלית או אלטרנטיבית) מאנשים מוסמכים שרואים את הילד, ושאת סומכת על שיקול דעתם.

נשמע שאת פועלת מתוך רצון של "לא רוצה לתת אנטיביוטיקה" כי שמעת על זה דברים שליליים, אבל אין לך מספיק מידע על טיפולים אלטרנטיביים או טיפולים מחזקים, או אפילו על מצבים בהם אנטיביוטיקה נדרשת לטיפול.
בבקשה! זו אינה ביקורת מכוונת כלפייך, זה בסדר לא לדעת הכל, לכן חשוב שתלכי למישהו שיודע ואת סומכת על הידע שלו,.
הילד שלך זקוק עכשיו לטיפול (כלשהו) אל תחפשי את הטיפול רק דרך עיצות באינטרנט.


רפואה שלמה

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי אימא_של_איבן* » 07 יולי 2006, 11:05

ל{{}}אישה אחת
את יכולה לספר לי על טיפול מחזק כאשר נותנים אנטיביוטיקה. אין לי שום ידע בדבר. תודה.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי אימא_של_איבן* » 07 יולי 2006, 11:03

ל{{}}בשמת א
היום הוא מרגיש יותר גרוע, אתמול הוא לפחות חייך קצת. יש לו חום 40.
אתמול הוא ינק בלי הפסקה, היום הוא מתחיל קצת ואז מסתובב ובוכה.
מזל שהוא שותה הרבה, אבל אוכל מוצק הוא לא אכל כבר כמה ימים.
הוא כל הזמן על הידיים, אני לא משאירה אותו לבד לשניה, הוא נרגע כאשר אני מנדנדת אותו, כמו עכשיו על כיסא מחשב...
ניסיתי הרבה דברים ונשברתי, נתתו לו אקמולי כמה פעמים, זה מוריד לו חום והוא מרגיש יותר טוב, אבל לזמן קצר לצערי.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי אישה_אחת* » 07 יולי 2006, 09:18

אמא של איבן. דבר ראשון אני מאחלת לכם רפואה שלמה.
ממה שידוע לי בדר"כ רופאי ילדים היום לא ממהרים לתת אנטיביוטיקה.
אם החום גבוה מדי. את יכולה אמבטיה פושרת, גרביים עם חומץ ועליהם גרביים יבשות. בכל אופן החום חיוני לגוף להלחם במחלה.
לגרון מיץ לימון סחוט בלי תוספות. מאוד עוזר לגרון. תה בבונג מחטא.
בכל מקרה חשוב באמת להסתכל על הילד ולראות מה נכון, אני סתם זורקת מהידע שלי לגבי דלקות גרון. תקשיבי לקולך הפנימי. את האמא שלו.
אה ויש גם את התרופה האולטמטיבית של להשרות בצל חתוך בתוך דבש כמה שעות עד שהדבש הופך נוזלי ושותים. פשוט נפלא. אבל אני חושבת שלתינוקות מתחת לגיל שנה אסור לאכול דבש.
גם אם את נותנת לו אנטיביוטיקה את יכולה לתת לו טיפול מחזק ביחד עם האנטיביוטיקה.

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי בשמת_א* » 07 יולי 2006, 09:16

אמא של איבן,
עבר קצת זמן. איך הוא מרגיש?
האם הוא יונק?
האם הוא שותה מים?
האם עוזר לו כשמחזיקים אותו הרבה על הידיים?
האם ניסית לשים לו רטייות קרירות על המצח? (אני שמה פשוט מגבת קטנה על המצח, שהרטבתי במים קרים מהברז וסחטתי טוב-טוב, והופכת אותה כל כמה דקות כי היא מתחממת. זה מאוד מרגיע).

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי אימא_של_איבן* » 06 יולי 2006, 20:56

שלום לכולם!
אני מבקשת את עזרתכם בדחיפות. המצב הוא כזה: בני בן 14 חודשים מאתמול מרגיש רע מאוד, יש לו חום גבוה כ-40 מעלות והוא בוכה הרבה ומרגיש ממש לא טוב, בחיים לא ראיתי אותו ככה. היום היינו אצל רופא ועשינו בדיקת (לא יודעת איך זה נקרא, כאשר לוקחים דגימה על מקל מהגרון) וספירת דם, כאשר חזרנו לרופא ילדים בערב הוא אמר שתוצאות של ספירת דם הן גבוליות ותוצאות הדגימה יהיו רק ביום ראשון, שכן הוא לא יכול להיות בטוח אם זה חיידק או וירוס. הוא גם מצא משהו בגרון שנראה כמו דלקת. הוא אמר ש-90% שזה וירוס אבל אסור לקחת סיכון כי הילד לא נראה טוב ורשם לנו אנטיביוטיקה, ואפילו אם מתבורר ביום ראשון שזה היה רק וירוס עלינו להמשיך לקחת אנטיביוטיקה במשך 5 ימים כי אם מפסיקים את הטיפול זה עושה נזק. עכשיו אני עומדת בפני דילמה קשה, במיוחד אחרי כל מה שקראתי על אנטיביוטיקה ואני לא רוצה לתת לו את הרעל הזה אבל מצד שני אני מפחדת לקבל החלטה לא נכונה ולקחת את הסיכון שמשהו רע יקרה לבני. אני מאוד מבקשת את עזרתכם, יש פה אנשים עם ניסיון רב שאליהם אני רוכשת כבוד רב, מצפה לתשובתכם המהירה. תודה. מצטערת אם זה יצא ארוך ומסורבל...

לא רוצה לתת אנטיביוטיקה

על ידי אנונימי » 06 יולי 2006, 20:56


חזרה למעלה