לכו להצביע

שליחת תגובה

זה לא נגדך, זה בעדי
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: לכו להצביע

לכו להצביע

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 מאי 2020, 09:04

לצערי בחרתי בכחול לבן בבחירות אחרות, גם אם היו בחירות היום לא הייתי יודעת במי לבחור, כל המפלגות שהצבעתי להם בעבר נכנעו לביבי, המדינה בצלילת אונס ואין מי שיעצור את זה, ממש מלחיץ ומייאש, החברה שסביבי צינית ולא כול כך אקטיבית. זה מרגיש כאלו רק אני בלחץ מהמצב כולם אנימים ומיואשים :((

לכו להצביע

על ידי אלטר_אגו* » 11 פברואר 2009, 12:43

הפתק ימנה עם הקולות הפסולים אבל המעשה עם המעשים הנעלים
ומי שיראה את זה הוא אך ורק ועדת הקלפי, ליבם אולי יתחמם אבל מקבלי ההחלטות לא ידעו על זה בכלל. P-:

הצבעתי
מה שאמרתי שאצביע
וכבר מזמן לא הרגשתי כל כך טוב עם בחירה כלשהי שעשיתי כמו עם זאת

לכו להצביע

על ידי טליה_אלמתן* » 11 פברואר 2009, 11:17

(ב=הבית היהודי מפד"ל החדשה, ט=האיחוד הלאומי)

לכו להצביע

על ידי טליה_אלמתן* » 11 פברואר 2009, 11:16

אי אפשר היה למצוא מילה עם ט' בתוכה?

את מזכירה לי קריקטורה נחמדה של שי צ'רקה ב"מקור ראשון" (מעיתוני המגזר): כיפה סרוגה קלאסי עם הבעה נבוכה על פניו, תחת הכיתוב: "מתל ב ט

לכו להצביע

על ידי ניצן_אמ* » 11 פברואר 2009, 11:14

אז למה "כטום" :-S מה רע במילה "טוב" למשל? מה מתחכם כל כך בשגיאת כתיב? פספסתי משהו נוסף? יש פה משמעות נסתרת? או סתם עילגות?

לכו להצביע

על ידי אנונאימא* » 11 פברואר 2009, 10:43

המסר שעומד מאחורי הססמא הזו:

כתום = ט'
אם אתה מזהה את עצמך עם הכתומים, הצבע ט' (ולא ב')

לכו להצביע

על ידי ניצן_אמ* » 11 פברואר 2009, 10:38

הצבעטי בעזרט ה'
אגב, הקמפיין עם הכטום, מישהו מוכן להסביר לי? הרי אין בזה שום משחק מילים, זו רק טעות כתיב. |אוף| מה הקטע?
"אנחנו טועים בכתיב וגאים בזה?" אי אפשר היה למצוא מילה עם ט' בתוכה? בלי להתייחס למצע, אני לא מבינה את המסר שעומד מאחורי הססמא הזו.

לכו להצביע

על ידי tאמא* » 10 פברואר 2009, 20:25

_לשים בקלפי פתק לבן עליו כתוב גלעד שליט!
מהבחינה הזו - יעזור לשליט יותר אם תשימו ה':_
שמנו פעמיים ה (אני ובן זוגי)

לכו להצביע

על ידי מי_מה* » 10 פברואר 2009, 19:32

כל הכבוד למצביעים ובמיוחד למיכלולה+מזל טוב!
<מימה שמה ה' במעטפה וכבר מזמן לא הרגישה כל כך טוב עם בחירה כלשהי שעשתה כמו עם זאת>

לכו להצביע

על ידי אילה_בשדה_הדגן* » 10 פברואר 2009, 17:37

כל הכבוד למצביעים ובמיוחד למיכלולה+מזל טוב!

לכו להצביע

על ידי טליה_אלמתן* » 10 פברואר 2009, 16:52

הצבעטי בעזרט ה'

לכו להצביע

על ידי צל_הימים* » 10 פברואר 2009, 16:42

הצבעתי בעזרת ה'.

לכו להצביע

על ידי טלי_מא* » 10 פברואר 2009, 16:15

הצבעתי

לכו להצביע

על ידי אישה_עם_מטאטא* » 10 פברואר 2009, 15:09

הצבעתי

לכו להצביע

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 פברואר 2009, 14:28

מי שגר במרחק של יותר מ 20 ק"מ מהקלפי שבה הוא רשום זכאי לכרטיס נסיעה חינם באוטובוס.

לכו להצביע

על ידי מיכלול_ה* » 10 פברואר 2009, 13:45

הודעה בנושא הבחירות:

למי שיש קושי להגיע לקלפי בגלל מרחק (בעיקר עם תינוקות פיצים ביום ברוך גשום) יש דרך להצביע בכל עיר אבל לא מספרים את זה.

יש לברר דרך מרכז המידע של הכנסת היכן נמצאת קלפי נגישות (קלפי עם גישה לנכים) הקרובה לבייתכם ותבואו לבחור שם. לי נתנו לבחור שם בלי בעיה , פשוט ביקשתי לבחור שם כי אמרתי שביום כזה אני לא אוציא תינוק בן 5 ימים מהבית ונתנו לי.

לכו להצביע

על ידי אף_חצוף* » 10 פברואר 2009, 13:04

הלכתי להצביע
:-)

לכו להצביע

על ידי פלוני_אלמוני* » 10 פברואר 2009, 12:29

לשים בקלפי פתק לבן עליו כתוב גלעד שליט!
מהבחינה הזו - יעזור לשליט יותר אם תשימו ה':

עקיבא אלדר דיווח כי אחד ממקימי התנועה הירוקה היה מהדוחפים מאחורי הקלעים להסדר שישיב את שליט.
שליטי מדינתנו, אגב, השיבו את פניו ריקם.

לכו להצביע

על ידי כוכב_נגה* » 10 פברואר 2009, 11:45

הלכתי להצביע(-:

לכו להצביע

על ידי יונת_שרון* » 10 פברואר 2009, 11:33

' ', לא מבינה איך הגעת לזה. זה בגלל באדר-עופר?

לכו להצביע

על ידי רחל_ברמן* » 10 פברואר 2009, 11:01

שרון ברקת, לא התכוונתי לייצג את דבריך בצורה מטעה. אבל מה שכתבת גם נכון כפשוטו: מאחר ופתקים לבנים לא נספרים בנפרד אלא כחלק מכל הקולות הפסולים, אין להם כמחאה יותר ערך מלא להצביע כלל. ואם זו התוצאה הרצויה, אז עדיף לחסוך באנרגיה (וזמן) ולוותר על הנסיעה לקלפי בכלל.
לא שאני חושבת שיש לאלו או לאלו ערך כמחאה. בארה"ב אחוזי ההצבעה כבר ירדו ל-40% (אולי פחות), והפוליטיקה ממשיכה בשלה. אולי כדאי גם שאני אבהיר את עמדתי, למי שלא מכיר: אני לא מצביעה פשוט כי אני לא מתגוררת בישראל, ולא כי אני חושבת שזו מחאה משמעותית.

לכו להצביע

על ידי tאמא* » 10 פברואר 2009, 10:58

פתק לבן נועד לבוחר שלא מצא את הפתק שהוא רוצה, על מנת שיוסיף בכתב יד את האות או האותיות של המפלגה לה הוא מעוניין להצביע. דוגמא ה ,או אמת, או מח"ל בכתב יד על פתק לבן יחשב לקול כשר. פתק לבן ריק=למעטפה פסולה=למי שלא הלך להצביע=לפתק של מפלגה שלא עברה את אחוז החסימה.
לאלו שלא הולכים להצביע מתוך מחאה ,(כי כולם נמאסו , כי אין למי או לא חשוב למה) מומלץ ללכת להצביע ולשים בקלפי פתק לבן עליו כתוב גלעד שליט!. הפתק ימנה עם הקולות הפסולים אבל המעשה עם המעשים הנעלים. בהצלחה!
אני כנראה שאשים ה.

לכו להצביע

על ידי ניצן_אמ* » 10 פברואר 2009, 10:45

' ' אנא, פרמל. פרמל. :-D

לכו להצביע

על ידי '_'* » 10 פברואר 2009, 10:27

מי שמצביע בפתק לבן כאילו הצביע באותם אחוזים כמו כלל האוכלוסיה: בערך 25% לקדימה, 25% לליכוד, 10% לליברמן, וכן הלאה. אם זה מייצג את השקפותיכם: שימו פתק לבן.
יונת, יש לי תחושה שלא בא לי לפרמל שזה יותר כמו להצביע לריבוע של היחסים, מנורמל,
ז"א אם למלגה המובילה יש יתרון של 1.1 על המלגה הבאה בתור, פתק לבן בתור אסטרטגיה הוא שווה ערך (מבחינת תועלת שולית) ליחס של 1.21

לכו להצביע

על ידי שרון_ברקת* » 10 פברואר 2009, 10:00

בקשר לפתק לבן בתור מחאה, מסכימה עם שרון ברקת.
אבקש להבהיר:
הצגתי את המשמעות המעשית של הצבעה בפתק לבן.
דעתי הברורה והנחרצת היא - החליטו למי תצביעו , לכו להצביע

לכו להצביע

על ידי רחל_ברמן* » 10 פברואר 2009, 09:38

זה אומר שניתן לתמוך בכל המפלגות הקטנות שקרובות לאחוז החסימה - על ידי הצבעה בפתק לבן.
זה היה נכון אם אחרת הקול שלך היה הולך למפלגה גדולה. אבל כשאתה קורא לציבור הקוראים בבאופן, שמצביע באחוזים גבוהים למפלגות קטנות, להצביע בפתק לבן בטענה שכך יתמכו יותר במפלגות האלה... נו, אפשר לקוות שאנשים מפעילים קצת שכל ישר.
בקשר לפתק לבן בתור מחאה, מסכימה עם שרון ברקת. באותה מידה את יכולה פשוט לא ללכת להצביע. יותר חסכוני באנרגיה.
(זו הבחירה שלי. בהתחשב במרחק שלי מהקלפי, זה מאד חסכוני באנרגיה :-p )

לכו להצביע

על ידי שרון_ברקת* » 10 פברואר 2009, 09:14

_לכו להצביע
הלכתי
הצבעתי
ירד גשם ברכה
ואני הוספתי תפילה לגשם של פתקים עם ה-אות הנכונה עליהם

לכו להצביע

על ידי שרון_ברקת* » 10 פברואר 2009, 08:16

באותה מידה את יכולה לשים בפנים כרטיסית אוטובוס שהבאת מהבית.
באותה מידה את יכולה פשוט לא ללכת להצביע. יותר חסכוני באנרגיה.

לכו להצביע

על ידי טלי_מא* » 10 פברואר 2009, 07:56

ממה ששמעתי, ביטלו, או התכוונו לבטל את אופציית הפתק הלבן??
איך אפשר לבטל?
זה לא כאילו שיש איזו משמעות לפתק הלבן, באותה מידה את יכולה לשים בפנים כרטיסית אוטובוס שהבאת מהבית.
זה ייחשב באותה צורה, כלומר - לא.

לכו להצביע

על ידי צל_הימים* » 09 פברואר 2009, 23:50

עוד דאחקת ווידיאו בכיוון של לכו תצביעו .

ובמעמד זה, אני מצרף את קולי - ובזה מממש את זכותי/חובתי הדמוקרטית - אל הגישה הטוענת שהעשייה הרלוונטית באמת איננה בהטלת פתק לקלפי אלא בניסיון להשפיע ישירות על ניהול ענייני המדינה. לא, אין לי עדיין הנחיות ברורות לכך, אני עצמי מנסה לפלס את הדרך...

לכו להצביע

על ידי יער_ה* » 09 פברואר 2009, 20:40

תזכורת:
פתק לבן http://www.knesset.gov.il/elections18/h ... eSlip.aspx
פתק ריק שלא נכתב עליו דבר, המוכנס למעטפת ההצבעה - ייחשב לפתק פסול ולא ייכלל במניין הקולות הכשרים.
אחוז החסימה = 2% מכלל הקולות הכשרים

לכו להצביע

על ידי עודד_המחפש* » 09 פברואר 2009, 20:27

קודם קול
נחמד.

לכו להצביע

על ידי תבשיל_קדרה* » 09 פברואר 2009, 17:29

אילה, באתי לחסוך לך שיחת טלפון.
היי סמוכה ובטוחה שגם אם לא ניפגש מחר בקלפי, אני אבקר שם :-)

לכו להצביע

על ידי לכו_להצביע* » 09 פברואר 2009, 17:19

לכו להצביע

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 פברואר 2009, 16:09

ממה ששמעתי, ביטלו, או התכוונו לבטל את אופציית הפתק הלבן??
גם אני שקלתי לשים אחד כזה כאות מחאה חלושה.
את חובתי/זכותי כאזרחית מחר עדיין אין לי מושג אם ואיך איישם.
הלאה המפלגות ושלטון המדנים!
יחי מלך המשיח!
<(-: כוכב נגה לא יכלה להתאפק, עמכם הסליחה...>

לכו להצביע

על ידי יונת_שרון* » 09 פברואר 2009, 15:33

מי שמצביע בפתק לבן כאילו הצביע באותם אחוזים כמו כלל האוכלוסיה: בערך 25% לקדימה, 25% לליכוד, 10% לליברמן, וכן הלאה. אם זה מייצג את השקפותיכם: שימו פתק לבן.

לכו להצביע

על ידי נהלל_במעגל* » 09 פברואר 2009, 15:22

חצי ממה שכתבת מקובל עלי לגמרי.
גם עליי.
החלק השני על חד"ש מה חד"ש כמו שכבר נאמר, מתאים למה תצביעו

מבחינה אחת - מפלגת חד"ש - היא המפלגה ההוליסטית ביותר -
לא חושבת שיש איזה טיעון שיכול לשכנע מי שלא אידאולוגי לאותו אידאל ולא ומסכים למצעם, להצביע להם,למרות שהם נורא הוליסטיים לדברייך.
דרך אגב עם המצע החברתי שלהם אני מזדהה.

לכו להצביע

על ידי יול* » 09 פברואר 2009, 15:07

פשוט אופק
לדעתי מה שכתבת מתאים יותר לדף למי תצביעו

_בואו לא נהיה ילדים בגיל ההתבגרות שחושבים רק שחור ולבן.פוליטיקה זה עסק אפור ולכן,עצתי למתלבטים:גם אם אין מפלגה שתומכת בכל מה שאתם מיחלים לו ,תצביעו למפלגה שמגשימה משהו מזה.
העיקר הוא להשמיע קול._
|Y|

לכו להצביע

על ידי ורד_לב* » 09 פברואר 2009, 14:58

המחאה הזו, לצערי נשארת בגדר הפרט בלבד ורק מחזקת את החזקים כבר.
חבל כ"כ לוותר על הזכות הזו, שהיא גם חובה!
ברור שהבחירה היא ברע במיעוטו, אולם זה עדיף בעיניי על פני הטחת ביקורת בהתנהלות כל הזמן ובמחשבה שאף אחד לא עושה את זה הכי טוב.
אני מרגישה שאני לא יכולה להרשות זאת לעצמי! לילדיי! ולקהילה שלי!

לכו להצביע

על ידי רוזמרין* » 09 פברואר 2009, 14:55

חצי ממה שכתבת מקובל עלי לגמרי. יש לי בעיה עם הפתק הלבן. מי ששם פתק לבן הוא אדם מתלבט וחושב וזו דרך המחאה שלו. לכן, הם דווקא אלה שלא בוחרים במפלגות המרכז. מי שסתם אדיש, לא הולך לקלפי בכלל, שזה בעצם נותן את אותה התוצאה. הרי לא סופרים פתקים לבנים.

לכו להצביע

על ידי פשוט_אופק* » 09 פברואר 2009, 14:41

מחשבות על בחירה - מסרים למחר

"התומכים באקולוגיה רדודה חושבים ששינוי היחסים בין אדם לטבע יכול להתבצע מתוך המבנה החברתי הקיים"
זהו ציטוט של ארנה נאס (1912-2009) com]שנפטר ב-12 בינואר content[/po]&task=view&id=317&Itemid=1 השנה. ארנה נאס הוא אקו-פילוסוף - מייסד התנועה שנקראת "אקולוגיה עמוקה" - Deep]deep ecology ecology[/po]

בחירות מפלגתיות, כשמן כן הן - מטרתן לפלג את האנשים כך שניתן יהיה לשלוט בהם בצורה יעילה. הן מספקות אשליה של בחירה ולמעשה מסייעות בדיכוי הפסיכולוגי שגורם לאנשים להמשיך לתפקד ולתרום את מיטב מרצם למערכת חולה - בדומה לסמים החוקיים קפאין, ניקוטין, אלכוהול, טלוויזיה, וכיוב'.

בדומה לקפיטליזם - התוצאה של צורת השלטון השכיחה כיום היא מספר מצומצם של מפלגות "מרכז" (מפלגות שמנסות להגיע למכנה המשותף הנמוך ביותר) וההבדלים ביניהן קלושים. עם הזמן התופעה הזו מוקצנת - כפי שניתן לראות בארה"ב, בה יש 2 מפלגות מרכז, קולה ופפסי, וקולן של המפלגות הקטנות והעצמאיים כמעט ואינו נשמע על ידי תכסיסים שונים של דיכוי תוך שיתוף פעולה מלא בין שתי המפלגות הגדולות.

גם בארץ אחוז החסימה עולה לאורך השנים - ההבדלים בין המפלגות "הגדולות" מיטשטשים, והמפלגות הקטנות נדחקות החוצה מהדיון הציבורי. המלחמה האחרונה בוצעה דווקא לקראת הבחירות, תוך שיתוף פעולה מלא בין המפלגות הגדולות - והתוצאה לא מפליאה - מפלגות "המרכז" התחזקו בזמן שמפלגות שאינן במרכז נחלשו - "התמרכזות". מבחינה זו ההבדלים בין 4 המועמדים המרכזיים הוא סמנטי.

דבר חיובי אחד הנובע מהמשחק הזה הקרוי בחירות - הוא ההזדמנות להעלות נושאים שונים לשיח הציבורי ולהביע דעה. אך ההתמרכזות מאיימת גם על זה. בארה"ב צריך אחוז חסימה דרקוני של 15% על מנת להביע דעה השונה מהדעות האחידות של 2 מפלגות המרכז בדיון הציבורי המכריע. כאן בארץ משתמשים במלחמות ופסיכולוגיית פחד על מנת לדכא נושאים שאינם בקו אחד עם עמדות מפלגות המרכז.

אובאמה ניצח בבחירות עם הצהרות ריקות על תקווה ושינוי (ועם יותר כסף מתאגידים מכל מסע בחירות שקדם לו) ואכן כולנו, אזרחי כדור הארץ, מבינים ומפנימים את הצורך בשינוי מהותי על מנת לחיות כאן בטוב לאורך זמן. דווקא המפלגות הקטנות הן אלה שבדרך כלל מעיזות להעלות נושאים מהותיים לשולחן - ומפלגות המרכז הן הדיכוי לשינוי. להצביע בעד מפלגה קטנה זה להצביע בעד העלאת הנושאים במצע הבחירות שלה לדיון. להצביע בעד מפלגת מרכז זה להמשיך בתהליך ההתמרכזות בכל מחיר (לאחרונה בעיקר בחיי תושבי עזה).

אם אתם בוחרים להצביע למפלגה - אנא מכם הצביעו למען המפלגה שהכי מתאימה לדעותיכם - וזה לא יכול להיות אחת ממפלגות המרכז - אלו מפלגות עם מכנה משותף נמוך מדי לכולנו.

עכשיו השאלה היא למי. לצערי אין כרגע בארץ מפלגה עם מצע ורקע הוליסטי. כל מפלגה קטנה נוטה להתמקד בנושאים מסוימים מאד ולהתעלם מנושאים קריטיים אחרים - בדומה לכדור שמסלק את הכאב ראש אך גורם לסרטן לאחר כמה שנים. באופן אידיאלי היה ניתן מחר לבחור ולדרג מספר מפלגות קטנות אך אין זה אפשרי - צריך לבחור מפלגה אחת - או אף אחת.

איך אני אמור לשקול בין שיווין בסיסי ואמיתי בין תושבי הארץ לאיכות החיים? יש קשר ישיר בין איך אנשים מתייחסים זה לזה ואיך הם מתייחסים לטבע. זה כל כך מלאכותי להפריד בין הנושאים השונים! לכן לדעתי המפלגות הירוקות - עם כל האהדה שיש לי לצבע - טועות כשבוחרות בהדגשה של נושאים סביבתיים אך בנושאים אחרים עומדות בקו אחד ברוב הנושאים עם מפלגות המרכז. אין זה מקרה שבבחירות הפנימיות של התנועה הירוקה - כשעברתי ממועמד למועמד ושאלתי שאלות פשוטות ובסיסיות שבוחנות את היושרה המינימלית והכוונות הפרגמטיות שלהם כמועמדים ירוקים, ציפתה לי אכזבה. מלבד 2-3 מועמדים שנדחפו לקצה הרשימה במיוחד לאחר המיזוג עם מימ"ד - כל המועמדים הגיעו ברכב פרטי לסמינר הקיבוצים ביום חול למרות שלא הייתה בעייה להגיע באמצעים ירוקים אמיתיים כמו אופניים ותחבורה ציבורית (ראו בני בגין), ורוב רובם אכלו בשר באופן יומיומי למרות שהוכח שתעשייה זו מזיקה לסביבה יותר מתעשיית הרכב (ראו ציפי לבני - צמחונית).

מבחינה אחת - מפלגת חד"ש - היא המפלגה ההוליסטית ביותר - מדובר במפלגה שבאופן עקבי מעלה ומקדמת נושאים של שיוויון בין התושבים, איכות סביבה, התנגדות ל"מלחמות מרכוז" כמו זו האחרונה ודב חנין הוא ח"כ אמין, מוכר לערבים ולעברים, ובעל נסיון מוכח. צר לי שחד"ש הצטרפה למפלגות המרכז בתמיכה במדינה בה לקבוצה אתנית אחת יש זכויות יתר על חשבון קבוצות אחרות (מה שקרוי ריבונות יהודית על חלק או כלל הארץ) - אך יתכן מאד שזו בחירה אסטרטגית זמנית. עם זאת, חד"ש יכלה להתאמץ יותר (ולפי המאמר הזה אף הפריעה) ולחבור כפי שעשתה בעבר לרשימה משותפת עם בל"ד שהיא המפלגה הדומיננטית ביותר בתמיכה למדינה עם ריבונות שיוויונית. לצערי בל"ד מקרינה לאומנות-יתר ולא פונה באופן יעיל למצביע העברי הפוטנציאלי.

כאן אנו מגיעים לאחוז החסימה - לחד"ש לא תהיה בעיה לעבור אותו ככל הנראה (אבל מקומו של דב חנין אינו מובטח) - אולם בל"ד ומפלגות קטנות אחרות נמצאות בסיכון. ניתן לתמוך במפלגה אחת על ידי הצבעה עבורה - אך ניתן לתמוך בה גם על ידי הורדת אחוז החסימה, שכמות הקולות בו נמוכה ככל שישנם פחות קולות כשרים. מה זה אומר?
זה אומר שניתן לתמוך בכל המפלגות הקטנות שקרובות לאחוז החסימה - על ידי הצבעה בפתק לבן. פתק לבן מעלה את הסיכוי של מפלגות קטנות לעבור את אחוז החסימה. פתק לבן תומך גם בתנועה הירוקה, גם בבל"ד, וגם במפלגות קטנות אחרות שעל אף מצען השלילי חושפות את הגזענות בחברה בפה מלא. פתק לבן מחליש את מפלגות המרכז.

בנוסף על כך, וחשוב מזה, פתק לבן הוא קול מחאה. מחאה על הריכוזיות של הכוח במפלגות המרכז. מחאה שאומרת לא רוצים לשחק במשחק מכור מראש. מחאה שמפגינה מודעות לאשליה שבבחירה הזו וסירוב לפספס הזדמנות לשינוי הרדיקלי הנחוץ לנו יותר מתמיד.

לכו להצביע

על ידי אילה_בשדה_הדגן* » 09 פברואר 2009, 14:00

מחר הבחירות.

פתחתי את הדף הזה בגלל התחושה שיותר ויותר אנשים שאני מכירה מתכונים 'לחסוך' לעצמם את חובתם האזרחית ,ללכת לקלפי להצביע.

מבחינתי ,התחושה הזו רעה ,כי זה אומר שפחות קולות יחזקו מפלגות חשובות .

מחר אני מתכונת להתקשר לכל מי שרשום לי בספר טלפונים ולהזכיר לו שעכשיו זה הזמן .
מי שמכיר אותי ורוצה להמנע מהטורח שבצילצוליי,שיכתוב בדף :"הצבעתי",או שגם אצלו יהיה כל הזמן תפוס כי הוא מתקשר לחברים שלו ומקים אותם מהספה.


בואו לא נהיה ילדים בגיל ההתבגרות שחושבים רק שחור ולבן.פוליטיקה זה עסק אפור ולכן,עצתי למתלבטים:גם אם אין מפלגה שתומכת בכל מה שאתם מיחלים לו ,תצביעו למפלגה שמגשימה משהו מזה.
העיקר הוא להשמיע קול.

חזרה למעלה