מיטת תינוק צמודה

שליחת תגובה

בכל אדם מבוגר שוכן ילד שמבקש הכרה
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מיטת תינוק צמודה

מיטת תינוק צמודה

על ידי עדי_א* » 24 יולי 2014, 21:32

_באיזה גודל מומלץ לתכנן את המיטה כך שתתאים מלידה ועד גיל שנה? האם יש מזרון סטנדרטי בגודל כזה?
תודה רבה/_
בגודל של מיטת תינוק סטנדרטית, וכך גם גובה השוליים, בהנחה ואלה באמת הכרחיים. אפשר ללכת לשילב ולמדוד, או להיכנס לאתר של מישכל.
כדאי לקחת עוד שני דברים בחשבון: גם אם עכשיו נראה לך שזה יהיה עד גיל שנה, יש סיכוי טוב שזה יהיה הרבה יותר.
בנוסף, אצלנו אין בכלל שוליים. המיטה מוקפת קיר משני צדדים (ראש וצד), ועוד צד אחד זה המיטה שלנו. כל הסיפור מאוד נמוך (לא יודעת כמה זה מאוד נמוך, לא כמו פוטון, אבל ממש לא גובה של מיטת תינוק סנדרטית, כי זה צריך להיות בגובה של המיטה שלכם).
המקום היחידי שהם זוחלים אליו זה המיטה שלנו, שלוש שנים ושני ילדים, וטפו בלי עין אפס נפילות.
אני מניחה שזה ילדך הראשון, ומציעה לך בכל לשון של הצעה לקרוא את הדף הגאוני (לא פחות): בטיחות ללא גבולות

מיטת תינוק צמודה

על ידי הריונית_ביותר* » 24 יולי 2014, 18:35

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בעלי הנגר החובב מתכנן לבנות לנו מיטת קו-סליפינג לבייבי העתידי החמוד שלנו.
ואכן ראיתי שעוד כמה שכתבו פה, עשו זאת בבנייה ביתית.
שאלה: מכיוון שאני מתכננת שהמיטה תוכל לשמש את התינוקי עד גיל שנה פלוס מינוס -
רוב המיטות שראיתי (למשל "רמהנמה" ו"מיטחברת") הן עריסות עם שוליים נמוכים, לתינוק קטנטן שעוד לא זז באופן עצמאי.
נראה לי מעולה לחודשים ראשונים, אבל לא בטיחותי לשלב בו הם מתחילים לנסות לעמוד... למי שעשו מיטה שתתאים גם אחרי גיל חצי שנה:
באיזה גובה עשיתן את השוליים שתוחמים את המיטה (ה"גדר")?
באיזה גודל מומלץ לתכנן את המיטה כך שתתאים מלידה ועד גיל שנה? האם יש מזרון סטנדרטי בגודל כזה?
תודה רבה (-:

מיטת תינוק צמודה

על ידי אוטוטו_אמא* » 10 יוני 2014, 20:54

מתלבטת בין עריסה נצמדת של גדלים ביחד www.co-sleeping.co..il יחסית לא יקרה 950 ש"ח+90 ש"ח להובלה. היתרון שבה זה שהיא הופכת בהמשך לספת ילדים- משו מגניב וגאוני. הבעיה היא שאין לה צלע רביעית ואין לה גלגלים.
לעומת מיטה יד שנייה של "מיטחברת" בעלות כמעט זהה אך ניתן להרכיב בה צלע רביעית.
האם באמת יש טעם להזיז מיטה ממקום למקום?
האם יש איזו אמא מקצועית שיכולה לייעץ לי מה עדיף?

מיטת תינוק צמודה

על ידי הדס* » 18 ספטמבר 2012, 23:39

דגם חדש של מיטת תינוק צמודה במיטונת
והפעם באמת מיטת תינוק (מבחינת הגודל) שהופכת בכמה פעולות פשוטות למיטת מעבר
ומספיקה אפילו עד גיל 4.
מעולה גם לתאומים בתחילת דרכם.
מוזמנים להתרשם http://www.mitonet.co.il/%D7%9E%D7%99%D ... 7%91%D7%A8
שנה טובה

מיטת תינוק צמודה

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 יולי 2012, 10:52

את מודעת לאפשרות השכרה? זה עולה בערך 100 לחודש....הלוואי וככה היתה עולה כליה (-:

מיטת תינוק צמודה

על ידי יערות_הגשם* » 09 יולי 2012, 10:25

מחפשת להשיג מיטונת, בלי להצטרך למכור כליה...
יש למישהי למסור או למכור?

מיטת תינוק צמודה

על ידי רוית* » 03 יולי 2011, 21:59

כל העסק של שינה עם תינוק, נהיה הרבה יותר פשוט אם מוותרים על ההגבהות המטופשות האלה.

מוזר הצורך של אנשים לכנות "מטופש" רצון או צורך של אנשים אחרים.
שתי בחורות פרסמו פה את בקשתן,
לך יש הצעה (לא רעה ד"א), או נסיון לשתף בו
אבל ההתנסחות...אותי באופן אישי ביאסה..

מיטת תינוק צמודה

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 יולי 2011, 17:41

_אני ישנתי כביכול לבד מאז שאני זוכרת את עצמי, וקל זה לא נהיה אף פעם. תמיד היה לידי דובי או שניים, עד שבא הכלב והעיף אותם ונשאר בעצמו, עד שבא הבחור, העיף את הכלב ונשאר בעצמו...
מי צריך את החארטה הזאת של להירדם לבד?_

ענקקקק!! גריינתי :)

מיטת תינוק צמודה

על ידי תמרוש_רוש » 03 יולי 2011, 17:01

לא יודעת אם באמת יש צורך בגיל הזה ללמד אותו לישון לבד - אומרים שזה חשוב ללמוד להרדם לבד...
חשוב חשוב, השאלה אם זה אפשרי.
אני ישנתי כביכול לבד מאז שאני זוכרת את עצמי, וקל זה לא נהיה אף פעם.
תמיד היה לידי דובי או שניים, עד שבא הכלב והעיף אותם ונשאר בעצמו, עד שבא הבחור, העיף את הכלב ונשאר בעצמו...
ועד עצם היום הזה, אם במקרה או בכוונה הוא לא ישן אתי במיטה שלושה ימים רצוף (בד"כ כי עובד בלילה) - צפו מריבה זוגית.

מי צריך את החארטה הזאת של להירדם לבד?

מיטת תינוק צמודה

על ידי תמרוש_רוש » 03 יולי 2011, 16:38

הצעה שלי? לוותר על המיטה, ללכת ישר על מזרונים על הרצפה, עם סלייטים או מחצלת מתחת למזרון בשביל למנוע קור ולחות, ויאללה....
יש מזרון הורים, יש מזרון תינוק שאפשר להצתמיד אליו, להזיז ממנו, לשנות פוזיציה...
אם מישהו מציע לך במקרה מזרון קינג-סייז אפשר ישר לקחת, בלי להיתקע על "אבל הוא לא יתאים למיטה"...

כל העסק של שינה עם תינוק, נהיה הרבה יותר פשוט אם מוותרים על ההגבהות המטופשות האלה.

מיטת תינוק צמודה

על ידי קרן* » 28 יוני 2011, 11:06

גם אני אשמח לקנות מיטה נצמדת לתינוק .
[email protected]
אשמח להצעות
תודה
קרן

מיטת תינוק צמודה

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מאי 2011, 12:24

שלום,
אשמח לקנות מיטה נצמדת לתינוק. עד 300 ש"ח
054-3013993
תודה

מיטת תינוק צמודה

על ידי יעל_ש* » 01 מרץ 2011, 11:02

אנחנו העברנו את שניהם (כל אחד בתורו) למזרון על הרצפה לידינו.
ואגב, שניהם, כל אחד בתורו. ביקשו בשלב מסויים (שנתיים+) לעבור לחדר אחר.

מיטת תינוק צמודה

על ידי מאיה* » 28 פברואר 2011, 20:33

שלום- אנחנו גם בנינו מיטה שנצמדת לשלנו והוא כבר בן 10 חודשים ופתאום התחילו ההתלבטויות..... להעביר אותו למיטת לול ולהשאיר את הלול צמוד אלינו או להשאיר את המצב כמו שהוא....הסיבות להתלבטות הם: כשישן בצהריים ואני לא איתו הוא מתעורר ומתחיל לזחול כמובן שיש כריות וכאלה אבל הוא בשניה מטפס אותם ומתחילה לפחד שבסוף יצליח להגיע לקצה וליפול. סיבה נוספת היא שבלילה הוא פשוט לא מפסיק לזוז ולהתגלגל לכל כיוון וחשבתי שאם יהיה סגור (יודעת שנשמע רע....) במיטה שלו ישן יותר נינוח ומבלי לזוז ולהתעורר כל כך הרבה.... וסיבה אחרונה זה שככה אין מצב ללמד אותו להרדם לבד כי אי אפשר להשאיר אותו לבד במיטה...לא יודעת אם באמת יש צורך בגיל הזה ללמד אותו לישון לבד - אומרים שזה חשוב ללמוד להרדם לבד...
קיצר בהתלבטויות....מה אתם אומרים??

מיטת תינוק צמודה

על ידי אורלי* » 29 דצמבר 2010, 14:30

מחפשים לקנות יד 2 מיטה נצמדת, אם מישהו שעובר פה מוכר במקרה...
[email protected]

תודה!

מיטת תינוק צמודה

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 דצמבר 2010, 21:12

כי כשאנחנו שם אז מה בעצם רע בלישון מחובקים?
יש עוד המון שעות ומקומות ביום לזוגיות אינטימית

מיטת תינוק צמודה

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 דצמבר 2010, 21:11

אנחנו (לאחר שתי נפילות) פשוט עורמים ערימה מטורפת של כריותפופים ושמיכה כל פעם שהגוזל ישן לבדו..
והחלטנו לעבור למיטה נמוכה יותא וללמד אותו לרדת ממנה.
עדיין זה מלחיץ.
פעם הבאה אני אשאיר אתהאופציה של סגירת המיטה לשינות במשך היום כשהוא לבד

מיטת תינוק צמודה

על ידי מנטרה* » 04 דצמבר 2010, 22:35

שלום.
הקטנטנה שלנו בת 7 חודשים ומתחילה "להזדחל".
היא מתחילה את הלילה במיטה המחוברת, אבל תוך כמה דקות היא עושה גלגול אלינו ואת שאר הלילה אנחנו מעבירות מחובקות (כיף אדיר... לשתינו).
אני מגדרת את השטח שלה בכריות, אבל אוטוטו היא יודעת לטפס עליהן.
שאלתי היא עד מתי זה בטוח שהיא תישן כך? מה דעתכם?
ודבר נוסף, בעלי כבר רוצה זמן מה להעביר אותה לחדר שלה.
אני ממש לא רוצה, אבל מצד שני, אני חוששת לבטחונה, כשהיא ממש תזחל שום דבר לא יעצור אותה, ודבר נוסף הוא, שאני גם חוששת להגיע איתה לגיל שיהיה כבר ממש קשה להעביר אותה, בגלל שהיא תתנגד. אם כי כבר עכשיו נראה לי שהיא מודעת לכך שממש כיף לה לישון מחובקת עם אמא... וזה בטח לא יהיה קל.
מיטה משפחתית היא לא פתרון עבורנו. הייתי שמחה לחזור מתישהו לתחושת אינטימיות זוגית בחדר שלנו.
יש למישהו משהו לתרום מנסיונו\דעתו?
אשמח מאוד להתייחסות.
תודה וחג אורים שמח

מיטת תינוק צמודה

על ידי רותם_סנדק* » 09 ספטמבר 2010, 16:26

אז אחרי שהבאנו את המתוק, בן השלוש, לישון איתנו יחד במיטה וראינו כי טוב (הייתה תקופת הסתגלות של כמה ימים, לאחריה הגיעו הימים הטובים), הרגשתי שיהיה נכון לשתף גם את הגורה הקטנה ולצרפה אלינו. עד כה ישנה במיטת תינוק בצמוד למיטה שלנו, ומרוב געגועים אליה, כשהייתי והלכת לישון השתדלתי להכניס את היד שלי דרך הסורגים ולגעת בה.
ובעקבות שיחה עם שכנה חכמה, בעלי היקר הוריד היום את הדופן במיטתה, חבר את הרגליים של המיטה באזיקונים- והנה נפתח המעבר.
והיא, הקטנה הזו, שמתי אותה שם, והיא הבינה שקרה משהו טוב. היא לא הפסיקה לחייך מאושר, עשתה כמה עמידות ראש של תינוקות ונרדמה.
ואני, שכבתי לידה במנוחת הצהריים, קראתי והתמוגגתי מכמה זה פשוט ונכון ונעים ומחמם.
מרגישה שגיליתי את אמריקה :)

מיטת תינוק צמודה

על ידי ג'וי_יה* » 23 אוגוסט 2010, 13:41

גם אנחנו ישנים עם מיטה שכזו- בנזוגי בונה.
מאוד מאוד נח. אוכל לשתף בתמונות למייל.
מאוד חשוב
שלא יהיה רווח בין המזרנים.
זה מרגיש גם ביחד וגם מרווח למי שאין גודל ענקי של מזרון.. :-)

מיטת תינוק צמודה

על ידי אור_עולה_בבוקר* » 23 אוגוסט 2010, 13:38

אנחנו קיבלנו מיטת תינוק סטנדרטית, הורדנו את אחת הדפנות, הצמדנו ע"י קשירה של רגלי המיטות למיטה שלנו, שהונמכה...הזמנו מזרן מעט יותר גדול כדי שלא יהיה רווח בין המזרנים והרי לנו מיטת קינג סייז....אין תחושת "כלא" למרות 3 הד]פנות שנשארו, אלא תחושת ביטחון.
בכל מקרה הפיצי שלנו בת 9 חודשים, כבר למדה שאסור לקפוץ ראש מהמיטה אלא לקרוא לאבא או אמא ואנחנו מראים לה כל יום איך להסתובב ולשלוח את הרגליים קודם, כדי לרדת באופן בטוח.
בתור רווקה לשעבר שהזדעזעה מרעיון הלינה המשפחתית (כן גדלתי בלינה משותפת בקיבוץ...נטולת טראומות או לפחות כך חשבתי:)) והודיעה לבן זוגה כי אין סיכוי שהילדה תישן במיטה שלנו....נשברתי כבר בלילה השני בבית ומאז האושר שלנו איתנו במיטה לילה לילה ואין תענוג גדול יותר מלקום בבוקר ודבר ראשון להריח את הפלא הזה....

מיטת תינוק צמודה

על ידי יעל_ש* » 19 אוגוסט 2010, 22:34

אנחנו בנינו מיטה נצמדת משאריות עץ שמצאנו בצידי דרכים.
קל לבנות (אם יש מיומנות ממש בסיסית) ואם אין זמן לאסוף אפשר להזמין עצים.
אם את רוצה תרשים אשמח לשלוח לך במייל (כתבי לי בדפבית).
השתמשנו כמה חודשים עם כל אחד משני הילדים. היה נוח מאוד. אח"כ עברנו למזרון על הרצפה צמוד למיטתנו.
(המשך, לא יודעת אם קשור, הגדולה ביקשה לעבור למיטה וחדר אחר בגיל שלוש וקצת.
ולאות רצינות עברה למזרון בסלון. אחרי שבוע של "עובדות בשטח"=לינה שלה בסלון הצבנו לה מיטה בחדרון מולנו והיא עברה אליה בחדווה.
מאז היא שם.מאושרת. (כבר שנה וחצי.)

מיטת תינוק צמודה

על ידי POOH_והתוספות* » 19 אוגוסט 2010, 20:31

_אום,
אנחנו הוספנו מיטת יחיד צמודה._
גם אנחנו.
אבל במיטת היחיד הקטנה ישנה [כל פעם התינוק/ת היונק/ת התורן/ית].
נגר בנה לנו לפי הזמנה בסיס למיטה שלנו מעץ ולמיטת היחיד [בסיס הכי פשוט שיש כמו של פוטון] בלי מסגרת בצד שהם מתחברים.
וככה הקטנה ביני לבין הקיר. אני והאיש על אותו מזרון ובאותה מיטה כמו ששנינו מעדיפים.
כשהקטנטונת מתעוררת לינוק אני מתגלגלת למיטה שלה מניקה וחוזרת לישון בנוחות במיטה שלנו.
לנו היה הכי נכון ונוח ככה אחרי שניסינו אופציות שונות.
גם כי העובדה שהיונקת לא זזה בכלל בלילה כנראה תורמת לאיכות השינה שלהם [שוב אצלנו לפחות]
וגם כי ילדינו [כל הארבעה] סבלו מריפלוקס ולא לזוז אחרי הנקה היה משמעותי גם מהבחינה הזו.
וכמובן שלנו היה נוח יותר שהמיטה שלנו נשארה לנו.
וחוץ מזה ככה במיטה שלנו היה מקום לילדים אחרים [הגדולים יותר] כשהחליטו להצטרף בבוקר [לפנות בוקר].

מיטת היחיד צמודה לקיר ועליה יש נחש של מילגה כדי שהקטנטונת לא תתגלגל על הקיר [היום זה כבר מהווה מוקד לטיפוס אבל לא נורא..]
וביני לבינה אני שמה נחש קטן ורך יותר [ולא מרעיש] כדי שהיא לא תתגלגל עלי או על החיבור בין המיטות ותתרגל לישון בלי לגעת בי פיסית כל הלילה
[שוב - לי ולילדי הכי נכון ככה. לקח לנו ילדה וחצי בערך להגיע למרשם הזה לשינה בשבילנו].

יצא לי ארוך... מקווה שהועלתי במשהו..

ומאחלת לידה טובה ופוסט קל במיוחד...

מיטת תינוק צמודה

על ידי ציל_צול* » 19 אוגוסט 2010, 05:35

_במקום מיטונת שלא התאימה לתקציב,
קנינו עריסת עץ רגילה והרכבנו ללא אחת הדפנות.
קשרנו למיטה שלנו וזהו._

הבעיה שיכולה להתעורר היא שלא תמיד גובה המזרון של העריסה מתאים לגובה המזרון שלכם.

מיטת תינוק צמודה

על ידי עדי* » 19 אוגוסט 2010, 02:33

במקום מיטונת שלא התאימה לתקציב,
קנינו עריסת עץ רגילה והרכבנו ללא אחת הדפנות.
קשרנו למיטה שלנו וזהו.
אחרי שהקטנטונת גדלה שמנו מיטת יחיד ליד המיטה שלנו וזה היה קצת יותר נוח כי היא נרדמה בהנקה -
אז הייתי מניקה במיטה שלה וחוזרת לשלנו וכל זה בלי ממש להתעורר..

מיטת תינוק צמודה

על ידי אום_שלום* » 18 אוגוסט 2010, 09:56

גלי, מה הכוונה צרפנו מזרון של מיטת תינוק ?
ליד המיטה שלכם? בתוך המסגרת של המיטה הגדולה?
יש מצב שתשלחי לי תמונה של מיטה מתחברת כזאת שבנזוגך בונה?

מיטת תינוק צמודה

על ידי גלי_לבנדר* » 17 אוגוסט 2010, 23:47

הי אום
אנחנו <ז"א הבנזוגי> בנינו מיטה גדולה במיוחד, אבל כזו שלא צריך לתפור בשבילה מצעים מיוחדים
ואליה צרפנו <ז"א צרף> מזרון של מיטת תינוק, באותו הגובה מצליח לנו מאוד.

ובאותו עניין,
הבנזוגי בונה מיטות משפחתיות עם ארגז או בלי, עם ראש או בלי, עם מיטת תינוק נצמדת או בלי...
ארנון - 0506433022

בהצלחה בכלאופן

מיטת תינוק צמודה

על ידי כרמית* » 17 אוגוסט 2010, 23:02

אנחנו השתמשנו קצת במיטונת שקיבלנו בהשאלה וזה היה מאד נוח - עם זאת הקטנה שלי לא היתה רגישה למעברים אחרי הנקה וכו'...בכל מקרה אחרי חדשיים בערךעברנו למזרנים על הרצפה שיהיה מקום נוח לכולם,הקטנה הכי קרובה לקיר ואפשר להגן סביבה עם כרית הנקה גדולה או כריות נקניק כאלה - משהו מספיק כבד וקצת קשיח שלא זז בקלות,עושה את העבודה.
שתהיה לידה טובה ושמחה בבריאות

מיטת תינוק צמודה

על ידי אום_שלום* » 17 אוגוסט 2010, 21:55

איזה שבוע את כבר? 30

במיטת היחיד, היה הבנזוג. כרגע זאת לא נראית לי אופציה, אני אוהבת לישון איתו במיטה וממש לא מזמן רכשנו מיטה חדשה ומזרן חדש ואיכותי ואני לא רוצה "להגלות" אותו מהם.
האמת היא שיש לנו מיטה גדולה למדי ואני מניחה שנוכל לישון בה שלושתינו יחד אבל עדיף שיהיה "מרחב מוגן" לתינוקת, לפחות כהגנה מנפילות.

מיטת תינוק צמודה

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 17 אוגוסט 2010, 21:10

אום,
אנחנו הוספנו מיטת יחיד צמודה. במיטה הזוגית - הקטנה ישנה (צמוד לקיר) ואיתה במיטה הזוגית אני (בגילאים המאוד קטנים מאוד הקפדתי על זה שרק אני ישנה ליד התינוקות כי...נראה לי שמתוך שינה האינסטינקט הנשי עובד יותר טוב, (זה לא יפה אני יודעת) ובמיטת היחיד, היה הבנזוג.
גם מזרנים על הריצפה לכולם זה סידור מאוד נוח (ככה אנחנו ישנים אצל אמא שלי, שלושתנו וזה ממש כיף: אפשר להשתולל, להתגלגל, לקפוץ על המזרנים , לפרוש ידיים ורגליים לכל הכוונים (מזרון זוגי +שני מזרוני יחיד).
איזה שבוע את כבר?

מיטת תינוק צמודה

על ידי מיכל* » 17 אוגוסט 2010, 20:43

גם אנחנו עשינו את זה... זה היה מצויין

מיטת תינוק צמודה

על ידי גם_יעל* » 17 אוגוסט 2010, 20:42

אנחנו התחלנו את דרכנו כהורים עם עריסה רגילה שלא נצמדת ולא כלום (כי זה מה שקיבלנו מקרובי משפחה וכי היינו, ואנחנו עדיין, בראש של "נשתמש במה שקיבלנו" למרות שבעצם היה לי ברור מההתחלה שאני רוצה לינה משותפת...).
אחרי חודש וחצי או חודשיים, לבטים רבים וויכוחים מתונים עם בן הזוג עשינו צעד ושכרנו מיטונת.
אחרי שלושה חודשים החזרנו אותה. למה?
כי לא היה לי נוח להניק איתה (כלומר לא היה לי נוח להיות בגבול בין המיטה שלנו למיטונת כשאני מניקה, הראש היה נתקע בראש המיטונת ובאופן כללי היו נוצרים כאבי גב ועניינים) ומאידך צ'וקי היה מתעורר נורא בקלות מדברים פשוטים כמו העברתו מהמיטה למיטונת... כך שפתרונות בסגנון "להניק ואז לגלגל בעדינות למיטונת" לא באו בחשבון. בקיצור, יצא שגם עם המיטונת, הילד בילה את רוב הלילה במיטה שלנו.:) המיטונת הפכה לסוג של מגן מפני נפילות. שזה סבבה, אבל צפוף. לפעמים הרגשתי נמעכת בין שני הגברים בחיי ומתקשה לישון בשל הצפיפות. וכאמור, לא רוצה להעיר כדי להזיז...
לפני שהחזרנו את המיטונת לחברה והזדכינו עליה, ניסינו לחשוב על פתרון שיתאים גם לשלבים הבאים - כלומר כשהוא כבר יתחיל לזחול ולהיות מסוגל ליפול/לרדת מהמיטה באמצע הלילה וכאלה. יש לציין שאם לא היה לנו מזרון זוגי שקנינו בהרבה כסף רק לפני שנה ומשהו (לפני שידענו שנהיה הורים כלכך מהר) הייתי פשוט מכסה את הרצפה במזרוני יחיד או קונה מזרון דק ורחב שיכסה את רצפת החדר כך שלא יהיה ממה ליפול.
בכלמקרה, בהיות מזרון (אנחנו ישנים על מזרון עבה בלי בסיס, כלומר בגובה של 60 ס"מ בערך), ובהיות חדר השינה שלנו כה קטן שהוא לא מכיל יותר מאת המזרון שלנו+מזרון של תינוק (בדיוק!) בנינו קונסטרוקציה ממזרון יחיד, שני מזרוני תינוק ועוד בסיס של מיטת תינוק רגילה (שקיבלנו מהמשפחה שלנו) ומה שיצא הוא מזרון קטן ומוגבה שמגיע לגובה של המזרון שלנו - כלומר "הרחבה" כזאת. כעת המצב הוא בעצם מיטה מקיר לקיר... עדיין לא נוח לשכב על התווך שבין מיטתנו ומיטתו, אבל אני יכולה להניק אותו במיטה "שלו" ואז לחזור לשלנו, והראש לא נתקע בשום דבר... ללא ספק עדיף על המיטונת מבחינתנו (פחות בטיחותי, עם זאת, צריך לקחת בחשבון שלפעמים כשאנחנו לא בסביבה והוא ישן בחדר הוא מחליט לרדת מהמיטה ונופל, אבל הגובה נמוך והנפילות, הנדירות, לא קשות יותר מנפילות שהוא נופל תוך כדי משחק "בטוח").
אגב, עדיין הוא לא מבלה את כל הלילה ב"חלק" שלו. בין ההתעוררויות אני מעבירה אותו לפעמים לינוק מהצד השני ולרוב הוא מתעורר בבוקר במיטה שלנו. אבל אני כבר לא מרגישה את הצפיפות ההיא, וזה מבחינתי מה שחשוב.

מיטת תינוק צמודה

על ידי חלוקית_נחל* » 17 אוגוסט 2010, 14:45

אנחנו הצמדנו מיטת תינוק רגילה שהורדנו לה את המעקה כלפי מטה וקיבלנו מיטת תינוק שצמודה למיטה שלנו ללא חציצה. הידקנו את רגלי המיטות באזיקונים.

מיטת תינוק צמודה

על ידי אום_שלום* » 17 אוגוסט 2010, 14:40

אשמח לקבל המלצות או הסתייגויות לגבי שימוש במיטונת (מיטת תינוק צמודה למיטת ההורים ללא חציצה).
האם היה לכם נוח? האם מצאתם פתרון שהיה בשבילכם יעיל יותר?
לאיזה תקופה שימשה אתכם המיטונת?
תודה @}

מיטת תינוק צמודה

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 אוגוסט 2010, 08:06

גם אני אשמח לקנות מיטת תינוק נצמדת למיטת ההורים, יד שנייה.
תודה, נגה
054-4560098
או noga.kadman בג'ימייל

מיטת תינוק צמודה

על ידי דינה_לענין* » 29 יוני 2010, 12:28

מחפשת לקנות יד שניה מיטונת (מיטת תינוק שמתחברת למיטת ההורים), אפשר להתקשר אלי 0545372737

מיטת תינוק צמודה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 31 מאי 2010, 21:27

המזרן - למה הוא חייב להיות קשה?
לא בהכרח קשה - שטוח, ישר ואחיד. בלי "בורות" (נדמה לי שזה לא טוב אורתופדית) ובלי קפלים/כרבולים רבים מדי (סכנת חנק, בגיל שהיא עדיין לא מסוגלת להשתחרר מקפלי שמיכה מכבידים מדי).

מיטת תינוק צמודה

על ידי דפנה* » 31 מאי 2010, 12:40

רציתי לשאול לגבי המזרן - למה הוא חייב להיות קשה? אני משכיבה את התינוקת (בת 6 שבועות) על שתי כריות קש שטוחות שמעליהן שמיכה מקופלת. כל הקונסטרוקציה הזו נמצאת בין הקיר למיטה שלנו. מה, זה באמת עושה לה נזקים לדעתכם? מישהי מבינה בזה?

מיטת תינוק צמודה

על ידי תותים_עכשיו* » 18 ינואר 2010, 06:06

שלום לכל הנצמדים לעתיד
בסוף בנינו לבד מיטה נצמדת וזה היה קל משחשבנו.
הכנתי "מדריך מצולם לבנייה של מיטה נצמדת פשוטה".
מי שמעוניין לקבל את הקובץ במייל, שיכתוב לי את המייל שלו בדף בית שלי, ואשלח לו.
בהצלחה!

מיטת תינוק צמודה

על ידי ניר* » 05 נובמבר 2009, 23:58

מעוניינים למכור מיטה נצמדת+מזרון (אשר נקנה בשילב ).המיטה מ עץ מלא ,דופן רביעית ניתנת לסגירה אם לא בשימוש, מתאימה גם לתינוקות בוגרים .
המיטה לא היתה בשימוש והינה חדשה לגמרי ,מסתבר כי מיטתנו רחבה מספיק ולפיכך ביתנו ישנה איתנו ולא נזקקנו לנצמדת: :) .
לפרטים נוספים ניתן לפנות אלי ל [email protected]

מיטת תינוק צמודה

על ידי תותים_עכשיו* » 16 אוקטובר 2009, 01:48

אנחנו כנראה בונים מיטת תינוק צמודה בעזרת קרוב משפחה נגר. מי יודע איפה אפשר לקנות מזרון לא יקר למיטה כזאת? ומה הגודל של מזרון סטנדרטי?

מיטת תינוק צמודה

על ידי אילה_בשדה_הדגן* » 27 יולי 2009, 22:08

המזרן צריך להיות קשה. אם לא מספקים מזרן יחד עם המיטה או שהוא לא מספיק טוב לדעתך,את יכולה לפנות לקיבוץ זיקים, ל'גומאויר ' בכ"ס .
אם את באזור רמלה ,יש ילד השוק מפעל מזרונים שמתמחים במזרן קשה.

מיטת תינוק צמודה

על ידי מנסה_להחליט* » 26 יולי 2009, 20:40

שלום - אני צריכה לקנות מזרון למיטת תינוק שתצמד למיטה שלנו - אני צריכה מזרון איכותי וטוב לפי מידה (גודל המיטה אינו סטנדרטי) - האם יש למישהו מושג איפה אפשר להזמין מזרון לפי מידות שהוא גם באיכות שמתאימה לתינוק שרק נולד?

מיטת תינוק צמודה

על ידי נון_מאם* » 20 יולי 2009, 09:56

תודה רבה

מיטת תינוק צמודה

על ידי אילה_בשדה_הדגן* » 15 יולי 2009, 01:16

לתינוקת זה לא מפריע.
אני אוחזת בשתי נקודות הכובד:אגן וכתפים+עורף.

לפי דעתי וניסיוני, יותר טוב מיטה גדולה ואז זה גם חוסך לך את המאמץ להעביר.

מיטת תינוק צמודה

על ידי נון_מאם* » 14 יולי 2009, 02:00

אופס רק עכשיו ראיתי שזה נשלח פעמיים מוזר מאוד

מיטת תינוק צמודה

על ידי נון_מאם* » 14 יולי 2009, 01:59

אהלן
לא יודעת אם זה מתאים לדף הזה או לדף הנקה אבל אנסה כאן
אני אמא לגפנון בת ה-5 חודשים
ישנה לידנו במית תינוק שהורדנו לה את הדופן ובכך הפכה למיטחברת
מאוד מרוצים מהסידור
ואם זאת קיימת בעיה בהנקות לילה
המזרון שלה גבוה במעט משלנו
וכדי להניק אותה אני צריכה להרים אותה אלי ואחרי שהיא גומרת להרים אותה חזרה למיטתה(לפעמים פשוט נרדמות מכורבלות בנעימים)
בדרך כלל היא מקבלת את זה די יפה וממשיכה לישון אך עם זאת משהו בהרמה נראה לי לא נעים לה כל כך
משהו עם הצוואר לא נראה לי טוב
אוף אני לא מצליחה להסביר את עצמי היטב
אני מקווה שמישהי הבינה ותוכל לשפוך אור מניסיונה
איך להעביר מהמיטחברת למיטה שלנו בלי להציק לה?
האם פשוט לגלגל אותה?
תודה ולילה טוב

מיטת תינוק צמודה

על ידי נון_מאם* » 14 יולי 2009, 01:54

אהלן,
לא יודעת אם זה לדף הזה או לדף הנקה אבל אנסה כאן
אני אמא לגפנון בת ה5 חודשים,ישנה לידינו במיטת תינוק שהורדנו לה את הדופן ובכך הפכה למיטחברת
הבעיה שלי היא שהמזרון שלה בכמה סנטימרים גבוה יותר משלנן
ובהנקות לילה אני צריכה להרים אותה אלי ואחרי שהיא גומרת מרימה אותה חזרה למיטתה
מחד היא מגיבה לזה די בסדר וממשיכה לישון
אבל זה די נראה לי שלא כיף לה ההרמה הזאת, משהו עם הצוואר נראה שם לא נכון
אוף אני לא מצליחה להסביר את עצמי היטב
מקווה שמישהי הבינה ותוכל לייעץ לי מה לעשות

מיטת תינוק צמודה

על ידי גילי_נגה_וודשופ* » 24 אוגוסט 2008, 21:22

מוזמנים מאד לבקר אצלנו באתר החדש.
אנו בונים בעצמנו ומוכרים מיטה לתינוק נצמדת למיטה של ההורים ועוד דברים יפים מעץ מלא,
שמתאימים לתינוקות ופעוטות.
הכל באתר...
http://www.noga-woodshop.co.il/
כל טוב ולהתראות.

מיטת תינוק צמודה

על ידי רובי* » 02 פברואר 2008, 13:44

"מיטונת"www.mitonet.co.il
בטח יש שם פרטים ואם לא אז בטלפון
הם נחמדים לאללה- תנסי

מיטת תינוק צמודה

על ידי שיריק* » 02 פברואר 2008, 10:16

במיטונת התחילו להשכיר את המיטה שלהם - מישהו יודע על זה פרטים?

מיטת תינוק צמודה

על ידי אמא_לתמרה* » 21 ינואר 2008, 22:11

וככה בלילות קשים, אנחנו "מגלגלים" לשם את אבא

:-) :-) :-) כ"כ מוכר עד כדי צחוק..לילה טוב

מיטת תינוק צמודה

על ידי אבא_של_רותם_לאה* » 21 ינואר 2008, 21:56

רכשנו מיטת מטחברים של חברת נוגה,ביקשנו שהמיטה תהיה גם עריסה וגם שתתחבר ואכן קיבלנן מיטה עם צלע מתפרקת וגלגלים.אנחנו משתמשים במיטה כבר חודשיים ומרוצים עד הגג.
המיטה מטיילת בין הסלון לחדר השינה ומתפרקת בקלות ומתחברת למיטה שלנו בעזרת קליפסים,מומלץ בחום !!!!!!!!!!!!

מיטת תינוק צמודה

על ידי אמאבא_של_רמה* » 13 ינואר 2008, 21:32

היתרון הגדול הוא שאפשר לשחק עם זה. חלק מהלילה בתוספת שלו, חלק ביניכם, חלק צמוד אליך אבל לא ביניכם. הרי אם לא היתה מיטת תינוק צמודה לא היתה אפשרות לשים אותו בצד החיצוני של המיטה הזוגית מחשש שיפול אבל אם יש מיטת תינוק צמודה אז גם החלק הלא ממומש הזה ממומש.
מסכימה עם כל מילה
מהניסיון שלנו אני חושבת שזה גדול מידי בשביל החודשים הראשונים
המיטה הנצמדת בגודל של מיטת התינוק הסטנדרטית היא אכן מעט גדולה בהתחלה אבל ע"י שמיכה מגולגלת או "נחש" או כרית מילגה כל אחת ועזריה, ניתן להקטין את המרחב של התינוק ובכך להעניק לו תחושה בטוחה ונעימה. ולהורים שינה רגועה יותר.
קרוב ל3 שנים אנחנו מייצרים את מיטת ramanama נשמח מאוד לשתף מניסיונינו

מיטת תינוק צמודה

על ידי גילי* » 12 ינואר 2008, 18:08

היתרון הגדול הוא שאפשר לשחק עם זה. חלק מהלילה בתוספת שלו, חלק ביניכם, חלק צמוד אליך אבל לא ביניכם. הרי אם לא היתה מיטת תינוק צמודה לא היתה אפשרות לשים אותו בצד החיצוני של המיטה הזוגית מחשש שיפול אבל אם יש מיטת תינוק צמודה אז גם החלק הלא ממומש הזה ממומש.

בדיוק!
לי זה פשוט עשה את ההבדל. הוא היה נרדם לידי בהנקה וגם אני הייתי נרדמת,
באיזה שהוא שלב הייתי פוקחת עין ו"מפנה" אותו למיטה הצמודה שלו שהיתה בדיוק באותו גובה של שלנו ומוצמדת בלי רווח- כך שדחיפה עדינה הספיקה.
בשבועות הראשונים זה היה יותר בקטע של שלוות הנפש שלי (כנראה מתוך שינה לא העזתי לזוז פן אמעך אותו)
ואח"כ כבר נהיה יותר עניין של "מלחמת טריטוריה" :-).
הבן שלי ישן איתנו במיטונת עד לפני חודשיים ואז עברנו למיטת יחיד שהתאמנו לגובה של המיטה שלנו
וככה בלילות קשים, אנחנו "מגלגלים" לשם את אבא...:-)

מיטת תינוק צמודה

על ידי גברת_פלפלת* » 11 ינואר 2008, 16:34

אם את קונה מיטת תינוק אני מציעה לך לקנות את המיטות הגדולות יותר, כי כשאני מניקה את הגוזל מאוד לא נוח לי שבאמצע הגוף תקוע לי חלק מהמיטה.אבל הכי טוב אם את יכולה להרשות לעצמך זה לקנות מיטה או מזרן king size, ואז יש מקום לכולם..

מיטת תינוק צמודה

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 11 ינואר 2008, 15:02

ואני מכווצת ומעוכה ב מיטת תינוק צמודה .....
D-:
כן, גם לי זה קרה יותר מפעם אחת. כמו שאמרתי... לשחק עם זה...

מיטת תינוק צמודה

על ידי אמא_ללי* » 11 ינואר 2008, 06:22

מניסיון, כשהתינוק באמצע זה משאיר מעט מידי מקום לשאר האנשים. בד"כ הם פורשים איברים בפנאן והשאר מתכווצים.
:-D
ויז'ן של עצמי בעוד כמה שבועות: בת שנתיים וחצי פרושה בפנאן באמצע המיטה, תינוקת ישנה על החזה של אבא שלה, ואני מכווצת ומעוכה ב מיטת תינוק צמודה .....
מבטיחה לדווח מהשטח כשיהיה לי קצת ניסיון. אבל מסכימה עם זה ש אפשר לשחק עם זה - למשל להרדים אותו על אחד ההורים ואז להניח במיטה הצמודה, לשלוח יד ללטף ולהרגיע (את עצמו ואותך...) להניק בשכיבה וכו'.

מיטת תינוק צמודה

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 11 ינואר 2008, 00:04

היתרון הגדול הוא שאפשר לשחק עם זה. חלק מהלילה בתוספת שלו, חלק ביניכם, חלק צמוד אליך אבל לא ביניכם. הרי אם לא היתה מיטת תינוק צמודה לא היתה אפשרות לשים אותו בצד החיצוני של המיטה הזוגית מחשש שיפול אבל אם יש מיטת תינוק צמודה אז גם החלק הלא ממומש הזה ממומש. מקוה שאני מובנת. מניסיון, כשהתינוק באמצע זה משאיר מעט מידי מקום לשאר האנשים. בד"כ הם פורשים איברים בפנאן והשאר מתכווצים.

מיטת תינוק צמודה

על ידי פלונית* » 10 ינואר 2008, 21:49

האם מיטת תינוק צמודה גם מספקת את הקירבה שצריך התינוק? או שגם מה"מרחק" הזה הוא מרגיש את אמו לידו?
מתלבטת לגבי מה לעשות כשהוא יגיע... בקרוב!!

מיטת תינוק צמודה

על ידי אמא_ללי* » 19 דצמבר 2007, 06:23

בקרוב אמא - מהניסיון שלנו אני חושבת שזה גדול מידי בשביל החודשים הראשונים. מה גם שזה עלול להיות לא בטיחותי אלא אם כן המזרונים ממש צמודים ובדיוק באותו גובה. אנחנו מתכננים להתחיל עם מיטת תינוק צמודה בלי דופן (ומן הסתם בשבועות הראשונים היא תישן רק עלינו בכל מקרה), ובדיוק עכשיו גם מרחיבים עם מיטת יחיד מהצד השני, אבל בשביל ביתנו הגדולה יותר, בת שנתיים ומשהו שכבר לא נופלת וגם הפרשי גבהים לא ממש מזיזים לה.....
מצד שני, אם התינוק לא בהכרח ישן על המיטת יחיד אלא פשוט מתייחסים לזה כאל מרחב שינה גדול יותר לכולם והוא צמוד לאחד מכם כל הזמן, אולי זה כן בסדר..... רק צריך יהיה לתחום איך שהוא את הכיוונים שלא צמודים לקיר כשהוא מתחיל להתהפך, לזחול ולזוז מתוך שינה....
בכל מקרה שיהיה במזל :-)

מיטת תינוק צמודה

על ידי גברת_פלפלת* » 19 דצמבר 2007, 00:45

בקרוב אמא- מ"מרום נסיוני" אני מציעה לך לחכות קצת בקניית המיטה. אנחנו קנינו מיטת תינוק צמודה, ועכשיו התינוק ישן איתנו (בן יותר משלושה שבועות)- הוא פשוט לא מוכן לישון במיטה שלו משום מה. אז תבדקי, אולי יהיה לכם נוח איתו במיטה, הם הרי כל כך קטנים... ואל תדאגי, את לא תמעכי אותו...

מיטת תינוק צמודה

על ידי הדס* » 18 דצמבר 2007, 20:49

אתר חדש ל"מיטונת"
מוזמנים בשמחה
http://www.mitonet.co.il

מיטת תינוק צמודה

על ידי רסיסים_של_אור* » 05 דצמבר 2007, 06:08

אנחנו עשינו את אותו דבר עם מיטת התינוק הסטנדרטית שקנינו לראשון ב"רב-קט". פשוט הפרדנו את הדופן עם החלק שאמור לעלות ולרדת וצמדנו למיטה שלנו. זה הרבה יותר מוצלח ממה שעשינו עם שני הגדולים אבל אני גם כבר מתחילה לחשוב על מיטת יחיד כיוון שמיטת התינוק מוגבלת באורך שלה ולכן כשמתכרבלים זה צריך להיות צמוד לאמא ולא אפשרי במיטת התינוק (האורך...). לא נראה לי שמיטת יחיד על ההתחלה צריכה להוות בעיה, אפשר לתחום אותה עם כרית הנקה או כריות אחרות ואח"כ להסיר.
שיהיה במזל טוב {@

מיטת תינוק צמודה

על ידי בקרוב_אמא* » 04 דצמבר 2007, 07:12

רציתי לשאול לגבי פתרון של מיטת יחיד צמודה למיטה הזוגית... נראה לי פתרון לטווח ארוך יותר, נוח יותר וגם בטיחותי יותר, אבל האם מתאים לחודשים הראשונים, או שהמרחב גדול מדי עבור הקטנטן?
אשמח גם אני, כמו שלומית לשמוע אם מישהו רוצה למכור תוספת קטנה ביד שניה, או שלמישהו יש קישור לנגר שיכול לבנות בזול. המון תודה ויום טוב...

מיטת תינוק צמודה

על ידי שלומית* » 05 נובמבר 2007, 23:04

אני מחפשת לקנות כזו מיטה יד שניה. למישהו יש רעיונות איפה אפשר לחפש?
[email protected]

מיטת תינוק צמודה

על ידי רונה* » 17 אוקטובר 2007, 10:23

לפני שלושה חודשיים נולד בני ורכשתי 'מיטחברים' http://www.noga-woodshop.co.il
אני מאד מרוצה כי למרות שזה הקטן גדול הוא ויונק בשצףקצף במשך הלילה אני נהנית באופן יחסי מלילות רגועים כשהוא לידי ואיני קמה אליו אלא רק מקרבת אותו אלי.
מומלץ בחום

מיטת תינוק צמודה

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 12 יולי 2007, 23:01

הבת שלנו התגלגלה לה מהמיטה (מתוך שינה) כבר פעמיים. אל דאגה, לילדה שלום, המיטה נמוכה. אבל נראה לי שאחרי ההתנסויות האלה היא לא תיפול (אפילו אם הן היו מתוך שינה) כי הגוף הפנים איך זה מרגיש להיות "על פי תהום". העצה היחידה שלי: להנמיך את כל הקומפלקס.

מיטת תינוק צמודה

על ידי מיכל_בר* » 12 יולי 2007, 22:47

איילי כבר כמעט בן חצי שנה. הוא ישן במיטת תינוק שהורדנו ממנה דופן אחת והצמדנו למיטה המשפחתית (שמארחת אותנו ההורים ואת האח הגדול). לאחרונה איילי נהיה קפצון, מקפצץ לו ברדיוס כשני מטר. בקרוב גם יתחיל לזחול.
מדאיג אותי שבאחד מקיפצוציו הוא עלול ליפול מהמיטה המשפחתית.
או שמא לפי עקרון הרצף הוא ישכיל לשמור על עצמו?...

מיטת תינוק צמודה

על ידי חגית_ל* » 28 אפריל 2007, 08:46

תינוקות כ"כ קטנים זקוקים לחום גופה של האם.

מיטת תינוק צמודה

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 27 אפריל 2007, 23:39

ואני דוקא ההיפך. הייתי מתה שהתינוקת שלי תישן לי על הבטן, או תישן על הבטן שלה בכלל, אבל היא פשוט לא ידעה איך לעשות את זה. חשבנו שזה לעולם לא יקרה, אבל הנה, פתאום בגיל 7 חודשים זה פתאום הסתדר לה והיא ישנה על הבטן בכיף, וכשאנחנו ישנות בטן על בטן בשבילי זה בכלל כיף גדול כי הגוף הרפוי שלה משרה איזו נינוחות מדבקת...
זה לא קשור לנושא (אם כי גם לנו מיטת תינוק צמודה שמשמשת אותה רק לפעמים. רוב הזמן נדחקת בינינו בזרועות פרוסות ואנחנו מכווצים כמו סרדינים...) אבל זו דוגמא לכך שהכל נורא דינאמי ומשתנה עם הגורים האלה.

מיטת תינוק צמודה

על ידי קצה_הקרחון* » 27 אפריל 2007, 17:20

מצטרפת ל אום אל קיצקיצ
גם אני ישנתי עם בת שבועיים הרבה על הבטן שלי ולא מי יודע מה נהניתי... אח"כ נהניתי כהוגן מכמה חודשים טובים עם מיטת תינוק צמודה
(אחרי חצי שנה כבר עברנו לכריתת רגלי המיטה שלנו וירדנו לגובה 40 ס"מ עם המזרון מה מיטת תינוק צמודה על הרצפה - אבל זה כבר סיפור אחר...)

מיטת תינוק צמודה

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 26 אפריל 2007, 21:33

יש למישהו רעיון איך לשכנע את הינוקא שמיטת תינוק צמודה זה לא לישון לבד?
כנראה שבישבילו זה כן לבד...
ממרומי גידול של ילדה בת שבעה חודשים הדבר המרכזי שלמדתי זה שהכל משתנה כל הזמן. היום זה ככה, מחר זה אחרת. כל מיני קבעונות שחששנו מהם נעלמו כלא היו. מה שהיא אהבה אתמול היום היא כבר לא אוהבת וההיפך. הוא כולה בן שבועיים. זה לא יהיה ככה לנצח, אבל דבר נוסף שלמדתי הוא שככל שתעוררי בתוכך פחות התנגדות לדפוס מסוים שלו, גם יהיה לך יותר קל, וגם התינוק יפרד ממנו יותר מהר.

מיטת תינוק צמודה

על ידי איה* » 26 אפריל 2007, 18:07

יש לנו מיטת תינוק צמודה והילד (בן שבועיים) מסרב לישון בה, ורוצה רק על אמא. אמא לא ישנה כ"כ טוב עם תינוק עליה.. יש למישהו רעיון איך לשכנע את הינוקא שמיטת תינוק צמודה זה לא לישון לבד?

מיטת תינוק צמודה

על ידי מחפשת_מיטה_דחוף* » 13 מרץ 2007, 12:30

הי מישהי יכולה לתת חוות דעת על המיטה של רמנמה?

מיטת תינוק צמודה

על ידי אלומה* » 05 ינואר 2007, 22:06

אנחנו קנינו מיטת תינוק רגילה. 400 ש"ח. הוצאנו את הגלגלים ואת המעקה שעולה ויורד. את המעקה שמתי מתחת למזרון כדי שהמיטה תהיה בדיוק באותו גובה של המיטה שלנו. עובד נהדר. היא יודעת שזאת המיטה שלה והיא צמודה לאמא.

מיטת תינוק צמודה

על ידי שמש_נעימה* » 15 אוקטובר 2006, 11:15

שלום
בן זוגי המוכשר בונה מיטות תינוק הנצמדות למיטות ההורים,
בהתאמה מיוחדת לצרכי ההורים ובמחירים נוחים.
רני 0546311176

מיטת תינוק צמודה

על ידי מיטונת* » 09 יולי 2006, 01:43

שלום,
מזמינים אתכם לבקר באתר החדש שלנו
www.wood.signonot.com
אנחנו מייצרים מיטות תינוק נצמדות מעץ
לפי שני גדלי מזרונים סטנדרטים וגם לפי הזמנות מיוחדות.
עוד המון פרטים באתר
שינה טובה!
דורון והדס

מיטת תינוק צמודה

על ידי נעמי_בן_שיטרית* » 02 נובמבר 2005, 08:35

איזו מיטה קניתם?

טוב, אתגבר על הבושה... קנינו מיטה מעץ מלא בחנות יוקרתית בקצה דיזינגוף שעלתה 4500 ש"ח.
היא התאימה בדיוק לעיצוב של המיטה שלנו והסורגים בה ניתנו להורדה.
לא העליתי בדעתי שהתינוקת שלי תרצה לישון כשהיא צמודה ממש אליי ולא במיטה שלה.
בדיעבד למדתי שככל שהענקתי לבנות שלי יותר בטחון וקירבה פיסית בינקות הן גדלות להיות עצמאיות יותר.
שתיהן היו זקוקות לישון כשהן ממש במגע פיסי איתי. (אח הריח המתוק שלהן...)

לכן אני ממליצה לפני רכישה יקרה לבדוק מה הן הצרכים של התינוק.
אפשר לבלות חודש ראשון במחיצת התינוק במיטה הזוגית ורק אז להחליט מה מתאים.

מיטת תינוק צמודה

על ידי ענתי* » 31 אוקטובר 2005, 01:58

הי שרון, מה קורה עם ההחלטה הגורלית?
ההתלבטויות שלכם יצרו דיון מענין והעלו שאלות שהרבה הורים מתלבטים בהם באשר ללינה המשותפת.
תשתפי אותנו מה החלטתם לעשות.
אני חייבת רק להוסיף תגובה לנעמי בן שיטרית ולומר שאני מהמיטה שקניתי מאוד מרוצה, ובינתיים אני משתמשת בה מאוד!!!!
ובנוסף אני לא מתביישת לומר כמה היא עלתה לי - 1300 ש"ח.

מיטת תינוק צמודה

על ידי שרון_נואשת* » 30 אוקטובר 2005, 13:45

איזו מיטה קניתם?

מיטת תינוק צמודה

על ידי נעמי_בן_שיטרית* » 26 אוקטובר 2005, 19:00

אך ישנם הורים שמאוד רוצות שתינוקן ישן בחדרם, הם לא יודעים לכמה זמן, ובתכנון להעבירו בשלב מאוחר יותר לחדר משלו, ובמקרה כזה מיטה שנצמדת להורים ואח"כ משמשת גם כמיטה לכל דבר בחדר הילדים היא פיתרון מעולה.

ענתי, זה בדיוק היה המקרה שלנו. קנינו מיטה שמתאימה עד גיל 6. (מתביישת לספר כמה היא עלתה)

מיטת תינוק צמודה

על ידי ענתי* » 26 אוקטובר 2005, 14:02

אני מסכימה עם נעמי בן שיטרית שישנן משפחות שמיטה לתינוק לא בטוח שתפתור את בעיית הצפיפות כיוון שהן מתכננות לישון עם ילדיהם לאורך זמן בלתי מוגבל, וכמובן שיתווספו עוד אחים, ובמקרה כזה יש להתפשר על מראה חדר השינה, על הנוחות לעיתים ולישון כולם יחד על הרצפה. אך ישנם הורים שמאוד רוצות שתינוקן ישן בחדרם, הם לא יודעים לכמה זמן, ובתכנון להעבירו בשלב מאוחר יותר לחדר משלו, ובמקרה כזה מיטה שנצמדת להורים ואח"כ משמשת גם כמיטה לכל דבר בחדר הילדים היא פיתרון מעולה. ובנוסף לא לכולם נוח לישון על הרצפה, ולא כולם מעונינים להפוך את חדר השינה לאזור הנראה כמו קמפינג.
חומר למחשבה

מיטת תינוק צמודה

על ידי נעמי_בן_שיטרית* » 26 אוקטובר 2005, 13:16

רציתי לספר לכל המתלבטים שאנחנו השקענו המון כסף במיטה מקסימה מעץ שנצמדת למיטת ההורים ובדיעבד זאת היתה טעות.
התינוקת היונקת ממילא רצתה להיות צמודה אלי ולשד, ולמעשה הזמן שבילתה במיטתה היה כל כך מועט ולא פתר באמת את בעיית הצפיפות.
לבסוף נשברנו וירדנו לישון על מזרנים על הריצפה, מה שהוכיח את עצמו כנוח, מרווח, בטיחותי בגיל שהתינוקת כבר ישבה וזחלה והתאים גם לאכלוס המשפחה שהתרחבה.
לפני שמשקיעים כסף אני ממליצה לחשוב קדימה. לקחת בחשבון את גיל הזחילה, עמידה ואת התווספות האחים.

מיטת תינוק צמודה

על ידי ענתי* » 25 אוקטובר 2005, 01:31

הי לכל האמהות
לפני כשבוע קיבלנו את המיטה של רמנמה הבייתה, והייתי חייבת לשתף בחווית השינה החדשה שלי, אני י ש נ ה !!! המיטה צמודה לצד שלי היא בידיוק באותו הגובה של המיטה שלי, אני מניקה ללא כל קושי ובלי להדחק בין התינוקת שלי לקיר (כמו שהיה קורה לי קודם).
את תחילת הלילה עופר שלנו מבלה במיטה שלה ממש על ידי, ובהמשך כשהיא יונקת מהשד השני היא ישנה ביני לבין בעלי. פשוט שווה.
אני מרגישה חובה להגיד עוד דבר לשרון לגבי בטיחות התינוק כאשר יתחיל לעמוד ובכלל... אני מאמינה שהורים שמחליטים שאינם מעוניינים לגדל את ילדם מאחורי סורגים, הם יודעים שהחלטה מסוג זה דורשת מהם להיות יותר בקרבת ילדם. את לא משאירה אותו והולכת לעיסוקייך, אלא את תמיד שם בהשג יד. זה אני מאמין שמלווה אותך בכל דרך גידול ילדיך.
זהו לכל האמהות באשר אתן ובאשר בחירתכן שנה טובה ומעצימה

מיטת תינוק צמודה

על ידי ענתי* » 07 אוקטובר 2005, 03:18

שרון אני מאמינה שתינוק שישן במיטה שצמודה למיטת ההורים לא נעמד סתם כך במיטה כיוון שהוא יכול לעבור למיטה הגדולה שלצידו. הסיבה העקרית שילדים נעמדים במיטה היא כדי שמישהו יוציאם מהלול-כלוב (סליחה עם פגעתי במשהו) בו הם נמצאים. אני נמצאת בסוף ההריון השני שלי והזמנו מיטת רמנמה לאחר שבדקנו את האפשרות לעשות לבד וזה לא משתלם, חוץ מזה שהמיטה שלהם מקסימה. דבר נוסף שחשוב לי להגיד הוא שסורגים בעיניי לא יכולים להוות פיתרון, תדמייני את עצמך מסתכלת מאחורי סורגים:( לא נעים.
עד כמה שידוע לי MDF אינו בעייתי לתינוק בשום צורה שהיא, ואגב המיטה של רמנמה היא עשויה עץ.
בהצלחה ותעדכני אותנו מה החלטת לעשות.

מיטת תינוק צמודה

על ידי אם_פי_3* » 27 ספטמבר 2005, 20:52

לא בטוח, אבל אולי MDF לא בטיחותי מבחינת דליקות

מיטת תינוק צמודה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 27 ספטמבר 2005, 19:56

אם עושים מעקה גבוה אז נוצר שוב מצב כמו "בית סוהר".
לא בטוח. אם המיטה מתחברת למיטה שלכם, ושם הגישה חופשית לאבא-אמא, אין בעיה בעיני שהצד השני יהיה מסורג. תתייחסי לזה כאל עניין בטיחותי (תלוי בגובה המיטה כמובן).

מיטת תינוק צמודה

על ידי שרון_נואשת* » 27 ספטמבר 2005, 09:01

גם אנחנו מחפשים כבר זמן רב פתרון למיטת תינוק שתתחבר למיטה שלנו. בדקנו את ה co sleeper אבל פסלנו בגלל שהגודל של המיטה אינו סטנדרטי (וכמובן בגלל הקושי להביא מחו"ל). חשבנו לקנות מיטה מחנות ולהוריד לה דופן, אבל אנחנו גם מסתייגים מהסורגים, וכמו כן נצטרך להנמיך את המיטה למיטה שלנו, וזה ייצור מצב של 3 דפנות מאד גבוהות. אז אנחנו שוקלים להזמין מיטת "רמננה" ע"פי המלצת אביביה. וגם כאן יש לנו כמה התלבטויות: איזה גובה מעקה כדאי לבנות שכאשר הילד יעמוד הוא לא ייפול מהמיטה? אם עושים מעקה גבוה אז נוצר שוב מצב כמו "בית סוהר". ואז כבר לא כדאי שהילד יוכל לראות דרכו? (ואז הסורגים הם לא הדרך הבטיחותית ביותר???) דבר נוסף הוא שהתקן בארץ ובחו"ל מחייב מיטה מעץ בוק, אולי עץ פשוט יותר כמו MDF או עץ שכבות יכול להיות בעייתי לתחנוק באיזשהו אופן? (אולי יש בו שבבים). אשמח לשמוע תגובות בנושא ולקבל עזרה בהחלטה הכ"כ גורלית...

מיטת תינוק צמודה

על ידי אביביה* » 29 אוגוסט 2005, 17:56

שלום לכולכן, גם אני חיפשתי מיטה שתתאים לתינוקת בלינה משפחתית. אני רציתי שתיהיה זו מיטה שתתאים גם להמשך ולכן התמקדתי במיטה בגודל לול ולא עריסה. בחיפושיי הגעתי לזוג צעיר הוא בוגר המחלקה לאומנות בבצלאל והיא בעלת תואר בחינוך המיוחד שמייצרים מיטות המיועדות ללינה משפחתית (אח"כ במידה והילד עובר לחדר משלו ניתן להתקין למיטה מעקה) כל מיטה נבנית בהתאם למידות המזרן שההורים בוחרים ( עריסה, לול, מיטת יחיד...), ובהתאם לגובה מיטתם, ניתן לבחור את צבעה ואם רוצים גם ציורים. המיטה היא כולה עשוייה מעץ. אני קניתי ויצאתי מאוד מרוצה ורציתי להמליץ עליהם בחום. למיטה קוראים "רמנמה" והטלפון שלהם הוא: 0546-222783 begin of the skype highlighting              0546-222783      end of the skype highlighting תבקשו את חמי או נטלי. שתיהיה לכולכם לינה משפחתית שלווה

חזרה למעלה