מעי רגיז

שליחת תגובה

יש בדידות אין קץ אצל העריצות.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מעי רגיז

מעי רגיז

על ידי פלונית_טבעונית* » 05 אוקטובר 2020, 12:20

אחרי דחייה של שנים החלטתי לעבור מצמחונות לטבעונות, לא שיניתי יותר מידי את התפריט ועדיין הבטן שלי כואבת, לא מצליחה להבין איך אני מקלה עליה.
מעדיפה ללט רופאים, ההמלצה שקיבלתי הייתה על שומר, עזר קצת בהתחלה ועכשיו חזרו הכאבים.

מעי רגיז

על ידי יונת_שרון* » 30 אוקטובר 2018, 07:56

לאחד הבנים שלי עשו, יצא שהוא אלרגי להכל כמעט. לפי הרופא אלרגיות, זה אומר שהבעיה בכלל אינה אלרגיה אלא משהו אחר.
הבדיקה לא היתה פרטית ולכן גם לא עלתה כסף -- קיבלנו הפניה. לפעמים שווה להתייעץ עם רופא ממש.

מעי רגיז

על ידי סלט_פירות* » 29 אוקטובר 2018, 15:39

כן. אני גרה בקנדה. עשיתי בדיקה של 220 מזונות.
עשיתי אותה (בגרסא יותר מצומצמת) לפני כ 12 שנה.
התוצאות היו שונות, אבל היו שם כמה דברים עקביים, של מזונות שאני לא צורכת בכלל. אבל צרכתי (לפחות את חלקם) בעבר.
היו רכיבים שהפסקתי לצרוך בין הבדיקה הראשונה לשניה, והרגישות אליהם ירדה או בוטלה.

התוצאות שלי בבדיקה השניה בעצם צעקו לי תנגודת אינסולין (ביצים, דגנים, סוכר, חלב, פשתן, כמה סוגי אגוזים , תפוחי אדמה, קטניות ועוד. 32 רגישויות. חצי מהן ברגישות גבוהה). מה שידעתי, אבל כשזה כל כך ברור מבדיקת דם זה יותר משכנע.
ואת הבדיקה השניה עשיתי כשהתזונה שלי מאוד מצומצמת, ובכל זאת גרמה לי לוותר על עוד שני מזונות בצער - חלב וביצים.
אחרי שנגמלתי מהם, הפסיקו הקרייבינגז. שחרור גדול ואפילו יותר שקט (יחסי) בבטן מהתזונה המצומצמת. וגם משקל שהצליח סוף סוף להשתחרר ממני. אם כי זו לא היתה המטרה.

הזכרת לי שאחרי שקיבלתי את תוצאות הבדיקה הראשונה פתחתי פה דף כדי לבקש עצות מה לאכול לאור הרגישויות והתסכול. אולי מחקתי אותו מאז או שיניתי את השם שלו ועכשיו אני לא מוצאת.

מעי רגיז

על ידי mar* » 28 אוקטובר 2018, 13:52

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי, מישהו עשה בדיקת רגישות למזון עם נוגדני IgG? בדיקה פרטית ויקרה.. אבל אם זה שווה את זה ויכול לפתור את הסבל אני חד משמעית אלך על זה.
שמעתי תגובות סותרות לכאן ולכאן. הנטורופת שלי מאד המליץ לי, אך גם קראתי שזה שטויות
אשמח לשמוע חוות דעת

מעי רגיז

על ידי אופיר* » 21 יוני 2018, 17:48

יכול להיות שמבחינת ידע היא טובה, אבל זה לא מספיק בעיני שאני באה לטיפול

מעי רגיז

על ידי בשמת_א* » 21 יוני 2018, 12:59

כן, מעניין שנתקלתי בתגובות על פני כל הסקאלה לגבי עדי. המידע שהיא מביאה מעולה, ממליצה פשוט להתחיל בלקרוא את האתר שלה ולצפות בסרטונים ובהרצאות.
חוץ מזה ד"ר דן קרת מעולה, ממליצה גם עליו (לא חשבתי עליו ספציפית למעי רגיז).

מעי רגיז

על ידי אופיר* » 21 יוני 2018, 12:28

אני מאוד לא ממליצה על עדי זוסמן
נפגשתי איתה פעם אחת ולא חזרתי
ממליצה על דר דני קרת

מעי רגיז

על ידי בשמת_א* » 21 יוני 2018, 10:39

חפשי עדי זוסמן דרך הבטן.

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 יוני 2018, 10:14

אומרים שזאת מחלה שעוברת עם הגיל...אמן והלוואייייייי....מיואשת
אין חיים אין כלום

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 דצמבר 2017, 06:02

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

סובל שנים ממעי רגיז, האם אפשר להחלים לחלוטין?

מעי רגיז

על ידי תמר* » 02 דצמבר 2016, 09:17

דיאטת פודמאפ עוזרת fodmap, אצלי יש כנראה גם תגובה לפפריקה, צ'ילי ואי סבילות לחיטה ומוצריה, וגם קטניות עושות התקף, סיבים כמו בנפייבר אלו שממיסים בכוס מים הם פשוט אסון למעי רגיז/ש, תחזיקו מעמד זה מאוד מייאש

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 אוקטובר 2016, 12:12

מישהו מכיר דיאטנית או נטורפתית מוצלחת לבעיית מעיים רגישות באיזור נתניה?

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 אוקטובר 2016, 22:29

אגב אורז בסמטי מעולה לכל מה הבעיות בבטן פחות לעצירות..

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 אוקטובר 2016, 22:26

תזונה לפי סוג דם .. לא קל .צריך להתמיד אבל שווה לנסות ..
יש מלא מאכלים שגורמים לתסמונת ולסמפטומים האלה.. אבוקדו ..כל מה שעשיו גלוטן כל המצרי חלב סויה גם ..ועוד מלא צריך לרשום דיאטת פמדאנט באנגלית לדעתי או תסמונת נמעי הרגיז ללבות דקל ויש תפריט מסודר שאני הולכת לפיו לפעמים שלא בטוחה אוכלת סובלת ..וזהו יודעת שאסור לי .. בהצלחה לכולנו אמן.

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 אוקטובר 2016, 22:22

היי גם אני סובלת מהמעי הרגיז , ועצירות כרונית וליחה קשה בגרון שנראה שבאה מדרכי העיכול ..עברתי לשיטת פמודנט זה איסור של מאכלים מסוימים וזה ממש עוזר לא גלוטן ולאא חלבי בכלל ויש ממש תפריט טוב באתרים תרשמו מעי רגיז ו.. דם גם תזונה לפי הרמבם עוזר שניהיה בריאים עדיין סובלת עד שהמצא את כל מה שיכול לשבש את היום

מעי רגיז

על ידי ליאט* » 21 ספטמבר 2016, 10:26

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

וגם לא מצליחה לעלות במשקל אני שוקלת 51 וגובה 164 הייתי אצל אוסטופתית והיא אמרה שאני רגישה לגלוטן אבל אני לא רואה שיפור במצב.. אשמח לעזרה

מעי רגיז

על ידי ליאט* » 21 ספטמבר 2016, 10:05

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי סובלת מכאבי בטן במשך שנים רבות עברתי לקמח כוסמין לפני חצי שנה וממשיכה לסבול מכאבי בטן וגזים בבטן מה יכולה להיות הסיבה לתופעה?

מעי רגיז

על ידי ספטמבר* » 16 אוגוסט 2016, 22:03

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בטיפול אצל נטורופט בערך פעם בחודש. אוכלת לחם שיפון, ממרח שקדים, ירקות מאודים:גזר,בטטה,קישוא- עוף, דגים, ביצים 2 ביום תפוחים, אגסים מתוקים לוקחת תוספי מזון עדיין מקווה לשינוי. הכאבים הפחיתו אבל הגזים והגרפסים חזרו לי. עכשיו נתבקשתי לעשות יומן אכילה מקווה שמצבי ישתפר, אמן. נ.ב. כל אוכל נאכל ללא תבלינים מותר לי רק מלח. סוכר אסור לי. לאפשוט המצב

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 ספטמבר 2015, 20:12

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מיכל מה שקראתי עד כו לקחתי לתשומת ליבי והיחלטתי להוריד את האורז הלבן ולנסות אורז מלא להוריד גם גבינת עזים גם פרמזן ,ביצים טונה אגסים,שוקולד, קפה דגנים וקיטניות.. לישתות תה טיליה בתיקוה שזה יתאים לי ולהיתמקד רק באורז מלא, קינוא , ירקות מבושלים או מהודים,כמו תרד גזר ת-אדמה קישוים ועוד כמה שהיו בגדר ניסיון. מלפפונים עם הרבה פטרוזיליה מעט עגבניה מקולפת ולעיתים גם גזר מגורר לסלט .לשתיה לימונדה ביתית ועם לחשוב על בשר אז כן בשר מבושל בכמויות קטנות ! מניסיון של כל אלה שכתבו לפני ומניסיוני שלי של נל מה שעובר עלי צינתי פה מה שאני לוקחת לעצמי לנסות בתיקוה שהיגעתי לדרך הנכונה בתודה לכל הכותבים על בעית המעי הרגיש!

מעי רגיז

על ידי דני* » 15 ספטמבר 2015, 11:03

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

יש לי עצירות או שלשול בטן נפוחה כואבת יש בעיה עם לקטוז סורבטול ופרוקטוז אני לוקח מולטי בליון חיידקים טובים של סולגר האם הם מתאימים לבעיה הגיל שלי 36

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 ספטמבר 2015, 20:19

הרופאים לא ממש מבינים מה עובר עלינו חייבים לחפש תרופה לצרה שניקראת המעי הרגיז זה פוגם באיכות החיים בשמונים אחוזים

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 ספטמבר 2015, 20:04

פלונית אלמונית סובלת שנים רבות מהמעי הרגיש וכל מה שלא עשיתי שום דבר לא עזר קניתי עשרות סוגי תרופות וכו וכו זה סבל נוראי חייבים לימצוא לזה טיפול אי אפשר לחיות עם הסבל הזה

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 יוני 2015, 22:47

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי כולן.. חשוב לי להגיד שלכל אחד ואחת גוף שונה וכך גם סיבות שונות למעי רגיז. אני אישית הייתי אוכלת הרבה ירקות... מסתבר שיותר מידי. מאז שהגבלתי את עצמי למלפפון עגבניה וגזר מצבי מעולה. מעבר לקח שאני הפסקתי עם מוצרי חלב והקטניות. הדיאטנית שלי המליצה לי וזה מצליח נהדר! לפניה ניסיתי דיאטה ללא חיטה וזה גם עזר אבל היה ממש קשה ליישום ובנוסף לא החזיק מעמד. הבנתי שפשוט הגוף שלי רגיש לכמות מסויימת של סיבים תזונתיים ובמקום להוריד לחם הורדתי ירקות. רצוי לקלף את הירקות! התסמינים שלי היו בעיקר נפיחות מטורפת בבטן וכאבי בטן.

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 מרץ 2015, 22:29

סבל נוראי מהבטן ממש דיכאון מעי רגיש ואין פתרון

מעי רגיז

על ידי ענבל_נתן_בר* » 29 דצמבר 2014, 13:03

בהחלט יש מה לעשות! אם הגוף לא מאוזן, יש לאזן אותו. ולכך יש שיטות שונות שיכולות לעזור. למשל נטורופתיה, למשל רפואה סינית קלאסית, למשל רפלקסולוגיה, הילינג, ועוד ועוד- מה שאת מתחברת אליו.

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 דצמבר 2014, 13:24

לי יש שאלה אני בעיקר לפני ווסת וביוץ סובלת מכאבי בטן בכל הבטן גזים ריבוי יציאות לפעמים שילשול אני מאוד מיואשת ונמאס לי לרופאים אין פיתרון עשו בדיקות לא מוצאים כלום אומרים לי ללמוד לחיות. עם זה מה עושים

מעי רגיז

על ידי ליאת* » 02 יולי 2014, 18:41

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מי שסובל ממעי רגיז רוב הסיכויים סיסבול תמיד. לפעמים מזונות שבכלל לא הייתי רגישה אליהם...גם הם גורמים לנפיחות וגזים. .....דיי בעייתי

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 נובמבר 2013, 16:56

תרשמו בגוגל פטריית היוגי שווה לנסות:)
והכי חשוב אין יאוש בעולם כלל:)

מעי רגיז

על ידי אני* » 15 ספטמבר 2013, 23:05

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום אני בת 21 וסובלת כנראה ממעי רגיז. היה לי בערב שנה שלמה בחילות הולך ובא עד שזה ממש החריף לא הייתי יכולה להריח אוכל כי זה היה גורם לי לרפלקס הקאה הלכתי לרופא נתנו לי בדיקה להליקובקטר פילורי גילו שיש לי גבוה מאוד לקחתי אנטיביוטיקה אך לצערי הייתי אלרגית לזה והגעתי למיון.. הפסקתי לקחת ואחרי חודש עשיתי שנית בדיקת הליקובקטר ואמרו שמה שלקחתי הרג אותו אך אני טענתי שאני סובלת קשות יותר מלפני כן. הלכתי לגסטרו ועשיתי אולטרסאונד ציליאק וכו וכו והכול תקין!!! אך אני סובלת מאוד כל היום אני רק עושה גרפסים וגיהוקים ברמה של כל 10 שניות!!! זה ממש מקשה עלי וגם מקשה לנשום לא נעים כי אי אפשר לצאת מהבית או לנסוע באוטובוס וכו... לקחתי פרביוטיקה הכי חזקה לא ממש הועיל אולי עשיתי פחות גרפסים אבל עדיין עשיתי. הבטן שלי נפוחה מאוד קקשה וכלוא בה מלא אוויר שקורע אותי מבפנים. אמרו לי מה מותר לאכול ומה לא.. אך פשוט אי אפשר לשרוד את זה כי אי אפשר כלום!!! יש למשהוא אולי עיצה? או דף מסודר לדיאטה בשביל להקל על הבטן ועל התופעות? האם זה קשור לעובדה שאני לא מצילחה לרדת במשקל???תודה רבה רבה

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 יוני 2013, 20:42

אני סובלת מזה אבל לרוב כל עניין המעי הרגיז מופיע בתקופות של לחצים וכו משמע זה קשור למובן הרגשי נפשי. אז תדלל לא כל יום לאכול מוצרי חלב וכו אבל שטויות זה פתאום יתקוף כי זה קשור לחומציות גבוהה של הגוף, לי כשזה מגיע להתקפים של הקאות ושלשלולים אני לוקחת כדור שניתן לרכוש בבית מרקחת נקרא גסטרו 20 וזה עוזר להוריד הכל ואת החומצעיות. קיצר תעשה כושר ותאכל בריא, הרבה ירוק גם טוב לקיבה כל הפיטרוזיליה מלפפון וכו'.

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 פברואר 2013, 23:32

מתפלאת שלא כתבו את זה קודם:
לי עוזר מאוד מאוד מאוד לבלוע פעם ביום כדור של פרוביוטיקה (חיידקים טובים).
אחרי הרבה שנים של בטן נפוחה, ריח רע, גזים, ומה לא... התחלתי לקחת פרוביוטיקה (לא משנה של איזה יצרן) וראו זה פלא - כל התופעות חלפו ואינן.
ממליצה!!! בחום!!!

מעי רגיז

על ידי קואלה* » 09 פברואר 2013, 21:13

סילאן+ממרח שקדים (שקדימון וכאלה) ביחס שווה. אפשר לערבב עם מחית תפוחי עץ ללא תוספת סוכר, או עם גרנולה ללא סוכר.
או עם משקה חלב אורז ומים
תצ'מעי זה לא סופלה עם גלידה, אבל בהחלט מתוק וטעים בעיני

מעי רגיז

על ידי מיכל_ע* » 09 פברואר 2013, 09:03

קמח שקדים (אפשר לטחון לבד בבית במג'ימיקס או לקנות), קמח קוקוס (אין בארץ)
קבלי רעיונות כאן carbfree.co.il

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 פברואר 2013, 04:16

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי אני חולת קנדידה וגם יש לי רגישות לגלוטן (רגישות גבולית). בעיקרון נמנעת גם מגלוטן. נורא קשה לי עם זה שאין לי משהו מתוק.
למישהו יש איזשהו רעיון לעוגיות מתוקות שאפשר להכין? מצאתי רק קמח חומוס אבל איאפשר להכין איתו עוגיות מתוקות. וקמח אורז מלא יש
טעם לוואי וקשה לעבוד איתו. יש למישהו רעיון??

מעי רגיז

על ידי אורלי_הלל* » 09 ינואר 2012, 17:51

שלום פלונית
זה נכון שתזונה יכולה בהחלט לעזור אבל זה רק חלק קטן של הבעיה הבעיה היא רגשית , תשאלי את עצמך עד כמה קשה לך עם שינויים בדרך כלל אנשים עם מעי רגיז הם אנשים שמאד קשה להם עם שינויים וכל דבר קטן מוציא אותם מהאיזון וזה מיד בה לידי ביטוי בכאבים האלה הכאבים האלה לא ניתן למדוד אותם או לראות אותם ברפואה הקונבנציונלית הם קשורים לרירית של המעיים וכל פעם שיש לך קושי רגשי הרירית הזו מופעלת והגוף מגיב לכאב .ניתן לטפל בזה ברמה האנרגטית וליצור מחסום שעוצר את העודפים האנרגטיים שמפריעים והכי חשוב זה להבין את הלמה כאשר את מבינה את הלמה ומוציאה את הבאג במערכת ומתחילה לטפל ברגש שנלווה לסימפטום ניתן לשים לזה סוף אם תרצי את יכולה ליצור איתי קשר במיל' [email protected]

מעי רגיז

על ידי יונת_שרון* » 08 ינואר 2012, 11:25

בתור התחלה, ממליצה לך להימנע מאכילת לחם, קפאין, וחריף. :-)
עוד דברים שיכולים להציק: דגנים בכלל, קטניות, סולניים, מוצרי חלב. השיטה לבדוק היא להימנע מהם לכמה שבועות, ואז לנסות לאכול ולראות מה את מרגישה.
מה שיכול לעזור: מרק עצמות - קונים עצמות בקר או גרונות עוף/הודו, ומבשלים במרק עם ירקות ועם כף חומץ (שמוציאה דברים טובים מהעצם). בעצמות יש חומרים שיכולים להיקלט בדופנות המעיים ולעזור להן להבריא.

מעי רגיז

על ידי פלונית!* » 08 ינואר 2012, 00:41

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום! לא אבחנו אצלי את המעי הרגיז אבל לפי כל הסימנים אני כנראה גם בקטגוריה. הרופא שלי כנראה לא מתייחס לתופעה הזו, והוא התייחס יותר לדלקת הקיבה שהיתה לי, אבל באמת כשעשיתי גסטרוסקופיה (לפני שנה) כאב לי רק האיזור של הקיבה, אבל עכשיו אני שמה לב שאם אני אוכלת לחם, קפאין וחריף אז זה מחריף עוד יותר את המצב, מה לעשות? אני כבר מיואשת! יש לכם מה להציע?(עשיתי כבר בדיקות דם לצליאק והתשובה שלילית)
תודה!!!

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 ינואר 2012, 12:15

חבר'ה מאוד מאוד מומלץ שמן מנטה אך חשוב לבדוק שהוא גם לשתייה ולא רק לשימוש חיצוני. ..2-3 טיפות אחרי אוכל פעמיים ביום. ..עוזר נפלאות, מזדהה עם כולכם רפואה שלמה

מעי רגיז

על ידי דורון* » 04 יולי 2010, 21:22

שלום
אחרי ארבע שנים של כאבי בטן שהלכו ותכפו ואחרי פרוצדורות שונות כולל קולונוסקופיה, סי.טי. וניתוח להסרת תוספתן השתחררתי מהבעיה. הסתבר שאני לא יכול להסתדר עם גלוטן.
כעת הכל טוב חוץ מלפעמים כשמתגנב לי קצת גלוטן לאוכל.
לדעתי אין דבר כזה כמו מעי רגיז, יש רק מעי שסובל בגלל בעיה שלא אובחנה. כאשר הרופא מאבחן מעי רגיז הוא למעשה אומר "לא הצלחתי לאבחן מה מפריע לך".
אנשים שונים רגישים למרכיבים שונים בתזונה. חפשו וחפשו עד שתמצאו, אל תרימו ידים.
לא בהכרח צריך אבחנה של רופאים; צריך להוציא מהתפריט כל מה שחשוד ואחרי שיש שיפור אפשר להחזיר באופן מבוקר עד שמאתרים את הגורם (כלומר עד שהבעיה חוזרת).
התהליך יכול לקחת כמה חודשים אבל שווה את הרווחה של בריאות טובה.

מעי רגיז

על ידי מיכלול_ה* » 14 אפריל 2010, 23:09

אבל הייתי רוצה לדעת מהן התופעות של המעי הרגיז ?

דבר ראשון אני מציעה לך לקראו לזה מעי רגיש.
ההגדרה שעולה לי עכשיו למעי רגיז (או רגיש) הוא אדם שכאבי בטן וכל התעסקות עם עיכול המזון מציקה לו עד פגיעה באיכות החיים שלו. (וזה יכול להיות כל מיניי דברים).

מניסיון אישי זה שם כללי שנתנו רופאים או חברות תרופות כדי להפוך משהו שאין להם שום מושג מה הסיבה שלו לעוד תסמים שניתן להציע לסובלים ממנו לקבל תרופות נוירולוגיות (כלומר פסיכיאטריות) כדי להרגיע את מערכת העיכול.

זהו לפחות ניסיוני האישי.

מה זה משנה אם את נכנסת להגדרת המעי הרגיז או לא? מה שמשנה לטעמי הוא האם את סובלת מכאבי בטן? יציאות קשות רכות? גזים? בחילות? גרפסים? ברמה שמפריעה לך לתפקד?
אם כן ואם זה מפריע לך עד כדי רמצון לעשות שינוי, אז מצאי לך את הדרך בה תוכלי לתת למעיים שלך שקט כך שלא יהיו כל כך רגישות.

יש לי הרבה ניסיון עם זה. את יכולה לפנות אליי. הכיוון אצלי היה שינוי בכל רמות ההזנה העצמית.

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 אפריל 2010, 18:54

אני לא בטוחה שיש לי את המעי הרגיז
אבל הייתי רוצה לדעת מהן התופעות של המעי הרגיז ?

מעי רגיז

על ידי דניאל_של_מורן_וענבר* » 02 אפריל 2009, 08:57

בעלי סובל כבר שנים ארוכות מכאבי בטן, הוא נשלח לבדיקות שונות (קולונסקופיה, בדיקות דם, אולטרא סאונד) ולא נמצא כלום, אתמול הוא ביקר את הרופא שהציע לו לחזור שוב על הבדיקות.
אני רוצה להציע לו לבדוק את העניין ברפואה האלטרנטיבית, האם למישהו יש המלצה על מרפא טוב באזור המרכז (או הצעות אחרות?)

מעי רגיז

על ידי ניצן_אמ* » 27 פברואר 2009, 14:22

ענבל, גישה מעניינת, אני מאד תומכת בבירור רגשי וגם סביבתי מעמיק סביב בעיות כרוניות, אבל לא תמיד יש את המשאבים לכך. יתר על כן, לא פעם הבעיות הרגשיות נובעות מן הקושי הפיזיולוגי, לא תמיד הכיוון הוא חש משמעית שהנפש מקשה על הגוף, אצלי כשיש קושי, זה לרוב להיפך.

אנקדוטה שלא חלקתי עד כה מפאת פרטיות המשתתפים, אבל משקיבלתי אישור -
אישי נרפא כליל ממעי רגיז שסבל ממנו כל חייו וניסה עשרות דרכים להרפא ממנו (כולל טבעיות ולא טבעיות) עם תזונה חיה וטריה עתירת פירות וירקות טריים, מעט בשר, אפס חלב ומוצריו, ואפס דגנים וקטניות.

אני בכלל לא נתתי ירקות כתומים מבושלים לתינוקות, ולא חושבת שלרסק להם מזון ולתת להם קוואקר (גלוטן) זה מיטבי כלל. זה מייצג גישה של שנות השבעים למהו מזון קל לעיכול... ובעצם זהו מזון חצי מעוכל באמצעים לא טבעיים, ולא מיטבי.

באופן אישי, אני חושבת שזה נורא תלוי באדם עצמו וקשה לי עם נוסחאות, אלא אם הן מגובות מאד. לי פירות עושים רע, ירקות עושים נפלא, קטניות - חלק מעולה חלק רע מאד, דגנים רע, בשר מעולה סוף הדרך. זו הגנטיקה שלי. לו אכלתי ירקות כתומים מרוסקים היה צריך מתישהו לאשפז אותי כי אני רגישה בטירוף לבטטות (עושה לי כאבים בתוספתן) ולא סובלת גזר... :-P
אז אני מאמינה בחקר אישי ובקשב עצום לגוף. לא אומר "פירות זה לא טוב." על אף שזה לא טוב לי.

<אה, והאיש אומר שבכל הגישות אומרים לא לאכול אגסים :-)>

מעי רגיז

על ידי ענבל_נתן_בר* » 27 פברואר 2009, 13:41

מה עם ניסיון לברר את הגורמים מתחת לפני השטח? @}

ובינתיים- הגישה הנטורופתית מציעה להרגיע קודם כל את המערכת עם מזון מרוסק, כמו של תינוקות, קוואקר, ירקות כתומים מבושלים, תפוח מרוסק.. בכלל לא הרבה ירקות ופירות טריים, בכלל לא הרבה סיבים במצב האקוטי הזה.

מעי רגיז

על ידי סלט_פירות* » 26 פברואר 2009, 18:46

אחת, בדקת את נושא האכילה ע"פ סוג הדם?

מעי רגיז

על ידי ניצן_אמ* » 26 פברואר 2009, 18:31

שניהם נשמעים לי ראויים לבדיקה, אבל בלי האורז... :-)

מעי רגיז

על ידי אחת_כחולה* » 26 פברואר 2009, 16:17

כדאי לבדוק רגישות לגלוטן, למוצרי חלב
בבדיקות קופת חולים אין רגישות. אבל אני לא אוכלת גלוטן כבר כמה שנים מתוך הבנה שאני גבולית וזה לא טוב לי.
הלכת לנטורופת/ית?
כן לפני חודשיים. הורדתי קפה, הורדתי מוצרי חלב, הורדתי ביצים, טונה ונשארתי עם הרבה ירוקים, פירות, אורז מלא. נשאר אותו הדבר. המעי רוגז.
לפי דיאטנית קופת חולים זה ברור - המון סיבים ומעט חלבונים.
הוא דרך אגב מציע לי לעבור לתזונה של ירקות פירות וקינואה לכמה ימים. אני מתלבטת אם לא לנסות שבועיים של אורז לבן, ירקות מבושלים וחלבונים....

מעי רגיז

על ידי ניצן_אמ* » 26 פברואר 2009, 08:58

זה כנראה תלוי מה הסיבה לרוגז של המעי.
מכירה אנשים שגישה אלף שינתה את חייהם מקצה לקצה, וכאלה שגישה בית.
בכל מקרה, כדאי לבדוק רגישות לגלוטן, למוצרי חלב ועוד.

יש לי קצת בעיה עם איך שניסחת את הגישות, כי זה כמו כלל אצבע כזה, אבל זה לא מדוייק. כי יש מי שצריך להוריד דגנים כליל, ולא טובים לו פירות בכלל, ועדיף שיאכל הרבה בשר וירוקים. ויש מי שצריך לאכול הרבה פירות, ירקות, אגוזים ומעט בשר. כך או כך, ברוב המקרים שאני נתקלתי בהם השיפור המשמעותי היה בהורדת גלוטן (זה כולל חיטה מלאה, כוסמין, שיבולת שועל...) ובהתאזנות אישית מול כל שאר האפשרויות. (כן ביצים, לא ביצים, כמה בשר וכו')

אני מראש יוצאת מנקודת הנחה שאין צריכה של מוצרים מוכנים בתהליכים תעשייתיים (פסטרמה זה לא בשר, גבינת עובש זה לא חלב, שלל ממתקים וחטיפים בעטיפות מרשרשות זה לא כלום...)
אני אישית הייתי מתחילה בלעבור לתזונה כמה שיותר בסיסית (עם בישול ואפייה, שלא יורידו לי ת'ראש פה) במובן של חומרי הגלם, ומשם ממשיכה בחקר אישי, אחד אחד, לתת תקופה לכל גורם, לא לכל גישה, ולבחון אם יש שיפור.

הלכת לנטורופת/ית?

מעי רגיז

על ידי אחת_כחולה* » 26 פברואר 2009, 08:03

אני סובלת כבר שנים ממעי רגיז. זה בעיקר אומר שכל בוקר אני רצה לשירותים כמה פעמים, וגם בצהריים. וגם - שבמצבי מתח ולחץ אני רצה יותר. היו במהלך השנים כל מיני נסיונות לטפל מכיוונים שונים. עכשיו אני בעניין התזונתי ונתקלתי בשתי גישות הפוכות לחלוטין ששתיהן הגיוניות בעיני.
  1. להפסיק מוצרי חלב, חיטה, קפה, כל מזון שחשוד כאלרגן - בקיצור לאכול הרבה פירות, ירקות, קצת בשר, דגנים מלאים, לא חיטה. הרעיון כאן שהמעי סובל ממזונות מסויימים וצריך לתת לו להשתקם.
  2. להפסיק פירות וירקות טרייםודגנים מלאים - ולאכול בעיקר חלבונים ותזונה דלת סיבים - מפני שהמעי רגיש וסיבים "מרגיזים" אותו ולכן צריך לאכול מזון יחסית מעובד.
כמו שאמרתי, שתי הגישות נשמעות הגיוניות.את הראשונה ניסיתי כמה חודשים ויש החמרה במצבי. כמובן שתמיד אפשר להוריד עוד מוצר מהרשימה ולבדוק, השאלה אם אשרוד את הניסוי. אולי יסתבר שאוכל בכלל עושה לי רע. את השנייה אני מאד נרתעת מלעשות בעיקר כי אני לא אוכלת דגנים לא מלאים כבר הרבה שנים...

אשמח לשמוע מניסיון.

מעי רגיז

על ידי מפתח_סול* » 24 פברואר 2008, 14:27

לא לאכול מטוגן

מעי רגיז

על ידי פריחה_והתחדשות* » 24 פברואר 2008, 13:29

גם אני סבלתי בנערותי מאד מבטן עצבנית. היו לי שלוש שיטות שפיתחתי בעצמי
  1. לצום ורק לשתות מיים כמה ימים. מאד טוב לדיאטה, מאד מנקה את הגוף. החיסרון שקשה מאד ליישם.
  2. לצום כנ"ל עם מצי פירות וירקות בלבד. אישית היה לי יותר קל רק עם מיים, אבל לאחרים קל יותר אחרת.
  3. לשתות כמויות של תה שומר וקמומיל .
למה בכלל נכנסתי לדף הזה?שבועיים יש לי בטן עצבנית ביותר. לא שיניתי כלום בתזונה . אולי זה וירוס, לא משנה. העובדה שזה מציק מאד.
אני חיה על תה קמומיל וזה לא מורגש. מה שמזכיר לי שחייבים תה מהפרחים של הקמומיל ולא תיון רגיל.
ואני יודעת שאני בתקופה שדברים שבחיי לא קלים לעיכול.

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 נובמבר 2007, 22:31

גם אני סבלתי מכל הסימפטומים המציונים פה במשך כל שנות חיי, הגעתי למצבים שאין בכוחי לאכול ממחשבה על הסבל שלאחר מכן.
בסוף היתברר שזה צליאק :) איכות חיים אחרת..אין מה להגיד..
ממליץ לכולם לבדוק. מתחיל בבדיקת דם וממשיך לביופסיה במידה והדם מראה חשש...

מעי רגיז

על ידי אוריאל* » 20 יולי 2007, 00:19

במידה והוא בעל משפחה, הוא ינסה כנראה להשתחרר מהקשר
ניסה והצליח, נמצא בתוך לופ של האשמות כלפי האקסית -
תודה על ההפניה לעיסוי.

מעי רגיז

על ידי משה_אלבאום* » 19 יולי 2007, 23:08

אוריאל דרך הגב, הבטן והפנים, בספר העיסויים, בפרק על הגב התחתון צריך להופיע הנושא.

מעי רגיז

על ידי משה_אלבאום* » 19 יולי 2007, 21:06

אוריאל במידה ואתה המטפל, אנא הבהר לו שטיפולו יכול לקחת המון זמן, בין שנתיים לעשר. כנס איתו לרגשותיו לאט מאוד, כי הוא מפחד ביותר למצא מחדש את אימו בינקותו . הוא יאשים את הכל ואת כולם, אבל זוהי דרכו היחידה, כך שעליך לקבל את המצב ולאהוב אותו גם על כך.
ממליץ לעבוד גופנית בתנועה חזק מאוד. רק לאחר שהוא ירגיש את ההשפעה של העבודה הגופנית עליו, הוא יתחיל להאמין בך ולאפשר לך להיכנס איתו לאן שצריך. לאחר שיכנס, אנא זהר מאוד כי הוא יאשים אותך בכל מה שעובר עליו.
במידה והוא בעל משפחה, הוא ינסה כנראה להשתחרר מהקשר, בכל מיני תרוצים כאילו מחוייבי המציאות. מצד אחד יפחד ביותר מצד שני הכמיהה למשהו מתאים עבורו יותר.
בהצלחה.

מעי רגיז

על ידי אוריאל* » 19 יולי 2007, 19:20

תודה משה,
הגב באמת מתוח ביותר, בעיקר התחתון, אבן.
בעניין הרגשי, קמיצה קצרה מאוד וכפיתית+ קווי ראש שמסתיימים בלופים סגורים.
יש שחיקה רגשית קשה והאשמות כלפי כל העולם...

מעי רגיז

על ידי משה_אלבאום* » 19 יולי 2007, 18:40

אוריאל
מעי רגיז, הוא לרוב תוצר ישיר של קושי לשחרר את הרגש. אנשים רבים הגיעו לאורך השנים עם זה, עם דלקות מעיים כרוניות ועוד. כל מי שהצליח לשחרר את הגב התחתון, (עיסוי עמוק ועיסוי אל הרגש + תנועה) להגמיש את האגן והגב, ולמד לשחרר ולהביע את הרגשות, שיחרר את הסמפטומים הללו מגופו.
חשוב ביותר לבדוק את יציבת הגב התחתון והעורף. פעמים רבות הופיע כחלק מהנושא, התקשות של אזור החוליה השביעית עם או בלי כיפוזיס, ושינויים בזוויות הגב התחתון, (מתח חזק בשרירים {קוואדרטוס לומברום+ זוקפים+ גידים צמודי עמוד שדרה} עם או בלי עקמות בעמוד השדרה).

מעי רגיז

על ידי אוריאל* » 19 יולי 2007, 14:48

אה, נזכרתי, להזיה יש מרכיב מציאותי, דרקון הצפון עובד על זה, בהצלחה.

מעי רגיז

על ידי אוריאל* » 19 יולי 2007, 14:31

מישהו מחברי הבלוג המכובדים מכיר עבודה/טכניקות/ עצות בהתמודדות עם מעי רגיז? (למבוגר)

לפני שכתבתי את זה היתה לי הזיה קלה, ראיתי את עצמי גולש בנחת
לאתר בו אמצא רשימה של מטפלים ומאבחנים בשיטה, כתובות, טלפונים, וותק,
אנשים שאוהבים וטובים במיוחד בתחום מסויים, בעלי ניסיון טיפולי ואולי גם התמחות בתחומים שדורשים העמקה,
כמה דוגמאות שקופצות, מטפלים שעבדו והצליחו במיוחד עם A.D.H.D., חרדות קשות, בולימים, אנורקסים,
בעלי בעיות פסיכיטריות שלוקחים תרופות, אוטיסטים, אספרגר, ועוד ועוד,
יש בבלוג יש כל כך הרבה עצות טובות מאנשים שיודעים על מה הם מדברים, אבל לך תמצא את זה, אחרי יומיים זה די אבוד.

מעי רגיז

על ידי טובי_י* » 29 אפריל 2007, 18:09

האם אחד הסימפטומים הוא עוויתות קשות בבטן (קצת כמו הרעלת מעיים)?

מעי רגיז

על ידי רו* » 28 אפריל 2007, 23:29

מגזים וכאבי בטן קלים

מה שכתבו לך, נשמע נכון בהחלט.
ומוסיפה:
חיטה, עדשים, חומוס ומוצרים עם סוכר לבן לעיתים גורמים לגזים ונפיחויות בבטן.
את יכולה לגשת למישהו שמתמחה ברפואה סינית ונטורופתיה, שיבדקו ויראו איפה חוסר האיזון.

אצלי למשל, כשאני מורידה סוכר לבן ( כולל ממתקים, עוגיות וכו') ומורידה חומוס ( טחינה יושבת לי טוב בבטן אבל חומוס לא).
אז הבטן שלי כן מעכלת עדשים ללא בעיה.
אבל אם באותו יום אכלתי גם חומוס או סוכר...אז יש לי בטן נפוחה ועצבנית.

מה שעזר לי זה:
תה שומר, גרגרי הל, אפשר גם קמומיל.
ובאמת לשים לב מה הבטן מעכלת בקלות, ומה לא...
איבחון נכון זה כבר חצי מהפתרון.

מעי רגיז

על ידי תבשיל_קדרה* » 28 אפריל 2007, 09:08

הייתי בודקת אם משהו שאת אוכלת לא מתאים לך.
בעזרת, למשל, שיטת אייפק, או ביקום, או קינסיולוגיה.
או בעצמך, בהתבוננות עם ניסוי וטעיה (נסי לענות לעצמך - מתי כואב לך? כל יום? באילו שעות? מתי כואב יותר? מתי פחות? מתי בכלל לא? מה אכלת קודם? מה היה חסר? וכו')

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אפריל 2007, 01:39

לגשת לעשות בדיקת דם לצליאק. רופאים לא מודעים או לא שולחים ואנשים סובלים.

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 מרץ 2007, 00:07

הייי אני נערה בת 18 ואני סובלת מגזים וכאבי בטן קלים...יש שיטה למנוע או להפחית את זה?
מאוד מטריד אותי...
תודה מראש

מעי רגיז

על ידי תמי_גלילי* » 14 מאי 2006, 05:33

דייאטת SCD לתסמונת המעי הרגיז:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ ... sc=0&ssc=0
(המאמר מופיע בשמונה חלקים מפאת גודלו)

אנזימים גם יכולים לעזור:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ ... sc=0&ssc=0

מעי רגיז

על ידי שני* » 13 מאי 2006, 23:02

שלום לכולם... בזמן האחרון אני עוברת שינויים תזונתיים (סדר יום קבוע, תפריט מאוזן) שטובים לי, אבל הגעתי לרגישות גבוהה מאוד כך שכל אכילה מרובה מזיקה וגורמת לכאבי בטן. גם רזיתי מאוד, ואני חוששת שהגוף כבר מתקשה לעכל אפילו כמויות קטנות, ושאמשיך לרזות, מדי. איך אוכל למצוא פתרונות? עם מי כדאי להתייעץ?

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 אפריל 2006, 21:39

גם אני סובלת כ- 6 שנים מהתסמונת - ולרפואה המערבית לא היה פתרון בשבילי. חוץ מנסיון לעבוד על עצמי בתחום הרוגע והרגישות לכל דבר- דיקור עזר לי מאוד אך נאמר לי בו כי ייקח זמן עד שתיפתר הבעיה לחלוטין. גם שינוי חריף במזון עזר אך היה קשה. אולי פרחי באך? עוד לא ניסיתי אך כך המליצו לי.. בהצלחה ותרגישו טוב!

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 ינואר 2006, 20:41

לכל הסובלים מומלץ לקרוא גם את הדף אכילה רגשית ואת הדף לרצות מספיק לרזות.
גם אני סבלתי המון שנים מבטן רגישה (אני מעדיפה את האבחנה הזו על פני האבחנה בטן עצבנית). הדרך להתמודד זה לקחת אחריות על הגוף ולאכול רק מה שטוב לו, ובשביל זה צריך לעשות עבודה המשלבת את הגוף הנפש והרוח. אצלי הבנתי שכאבי הבטן מעידים על כך שאני חשה את העולם דרך הבטן. אך אני לא מאפשרת לעצמי לבטא את תחושות הבטן שלי (האינטואיציות) ובגלל זה הבטן כאבה. חוסר היכולת לעכל את האוכל נבע מחוסר יכולת לעכל את החיים מסביבי.
לדעתי טיפול בתרופות לא פותר את הבעיה הוא רק משתיק אותה. הדרך לוותר על כאבי הבטן צריכה להיות עמוקה יותר ושתכלול חשיפה של רבדים לא מודעים בנפש.
לרפואה המערבית אין פתרון לתופעה כי זו לא מחלה, על כן אני מציעה מאוד לכל הסובלים לא להתפתות לעבור בדיקות מעיים פולשניות. עברתי את זה 3 פעמים, זה כואב, זה משפיל, זה פולשני. בכל פעם לא מצאו שום דבר ואני הרגשתי שהמצב רק מחמיר.
טיפול בדיקור סיני לא ממש עזר לי, בעצם הטיפול עזר לי לשרוד אבל לא פתר את הבעיה. גם טיפול פסיכולוגי לא הספיק.
נכון לעכשיו התחלתי טיפול אייפק והמצב הרבה יותר טוב, אבל בינתיים אני מקפידה מאוד לאכול רק מזון בריא ומזין. ואני משערת שגם אם ארגיש כבר ממש טוב אשמור על התזונה כי אני אוהבת את הגוף שלי ואין סיבה שאני אכניס לתוכו זבל.

מעי רגיז

על ידי ההולכת_באתרים* » 13 ינואר 2006, 16:49

"תסמונת המעי הרגיז/ העצבני.."
מוכר מאוד מאוד מאוד מאוד.
חבר'ה, זה הרבה פעמים בגלל סטרס וחרדות (נוגדי דיכאון וחרדה פתרו את הבעיה במקרה שלי), לפעמים זה קרוהן שלא אובחן ולפעמים דברים אחרים. אולי הרופאים שבינינו יוכלו לתת עוד רעיונות.

מעי רגיז

על ידי חלווה* » 12 ינואר 2006, 17:33

שלום, גם אני סובלת מהתסמין הנלוז, ממה שהצלחתי לעקוב אני רק יודעת שזה יגיע תמיד אחרי מטוגן ועתירי שומן למיניהם, וכאן זה לא רק נפיחות ותחושת כובד אלא מיד שלשול והקאות במקרים הגרועים. אני סובלת גם באופן כרוני ממיגרנות, ייתכן ויש קשר ביניהם? מישהו יודע? ניסיתי להוריד מוצרי חלב, לא ממש עזר, מה שראיתי שעוזר לי ובא רק מהכרות שלי עם גופי ואינטואיציה, זה לאכול תפל ומאודה
למזלי אני גם אוהבת את זה כך שזה יופי, אך קשה להתמדה אם חיים בזוג. לגבי המיגרנות, בנתיים,
לא מצאתי תשובה ופתרון אמיתי

מעי רגיז

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 מאי 2005, 01:30

אני סובלת ממעיים עצבניים ורב אחד אמר לי לשתות תה מכמון על פי הרמב"ם הקדוש נסיתי וברוך השם יש הטבה רצינית
ואני מרגישה טוב יותר התרגלתי לטעם וכעת אני מאוד אוהבת תה כמון אין מכינים פשוט כמו קפה שחור רפואה שלמה לכל חולי המעיים מאחת שסבלה קשות ועדיין מתמודדת

מעי רגיז

על ידי רוית* » 26 דצמבר 2004, 09:01

גם לי יש המון גזים בזמן האחרון, נראה לי שזה בגלל קמח מלא (יכול להיות?) או חלב סויה?
למישהו יש מידע בנושא?

מעי רגיז

על ידי פלונית_אדמונית* » 06 דצמבר 2004, 15:28

אפשר לשאול במה מתבטא המעי הרגיז? כי גם לי אמרו שיש לי את זה ואצלי זה מתבטא רק בנפיחות וגזים. בנתיים לא מצאתי פיתרון, אמרו לי שעודף סיבים תזונתיים יכול להוות בעייה.

מעי רגיז

על ידי כפור_גדול* » 16 אפריל 2004, 21:42

חגית,
מה זו השיטה הזו?

ולגבי אי אכילת מוצרי חלב...

אני לא אוכלת/שותה ש-ו-ם מוצרי חלב כבר המון זמן משהו כמו שנה לפחות ונמנעת לחלוטין גם מגבינות עיזים קשות כבר כמה חודשים, ואני אפילו עוברת טיפול בדיקור ואסור לי גם: שוקולד, וכל מה שקשור לקפאין קולה ודומיהן, סויה אסור, בקיצור התפריט די דל מבחינת מה מותר לאנשים רגילים אבל עדיין אני מתנפחת וכואבת מידי פעם בפעם...

אני אוכלת גם כן אורגני כבר כמה חודשים טובים ואני לא אוכלת (98%) ג'אנק פוד... שותה רק לימונדה ביתית או מוהלת היטב את זו שבמסעדה... (סתם כי מתוק מידי)..

בקיצור מעולם התזונה שלי לא היתה טובה יותר ועדיין לא קל.... -:|

מעי רגיז

על ידי חגית_ל* » 15 אפריל 2004, 13:51

אני סבלתי מכך שנים עד שהוצאתי לגמרי את החלב ששתיתי (גבינות לבנות אני לא אוהבת) ועברתי לאכול אורגני ודי טבעוני, בשיטת קינגסטון - ו'הפלאוואפלה' - אין שום בעיות עם הבטן שלי יותר! וסבלתי 30 שנה סתאאאםםםם!!!!!

מעי רגיז

על ידי כפור גדול* » 13 אפריל 2004, 16:29

שלום לכולם,

הייתי רוצה להעלות כאן נושא שמאוד מטריד אותי רוב שנותי הבוגרות ולאחרונה אף מנסה להחלים מאותה תופעה כואבת.

"תסמונת המעי הרגיז/ העצבני.."

מוכר למישהו?

לאחרונה התחלתי לחשוב, אחד הדברים החזקים שאומרים על התסמונת הזו היא שחלקה מעבר לביטוי הפיזי של מערכת עיכול רגישה עד כאב, יש פן נפשי מאוד חזק, כלומר אצלי לפחות 2 מטפלים שונים טוענים שזה בזמן פחות או יותר זהה מה שכביכול אומר כי אירעה איזושהיא טראומה נפשית מאוד חזקה שכך הגוף שלי הגיב אליה..

העניין הוא בעצם שאני מנסה להסביר פה הוא כי אחת הטענות אומרת כי כל מחלה משרתת את האדם שחולה בה

והאמת אני שוברת את הראש שלי כבר כמה זמן למה לי בעצם להמשיך ולסבול מבטן כ"כ רגישה ולעבור המון טיפולים כולם אלטרנטיבים שעוזרים ברמה כזו או אחרת, מה יכול לגרום לאדם להמשיך ולסבול (בעיקר כשהוא כ"כ, מודע לעצמו)

כ"כ הרבה שנים בעצם ממשהו, שאולי נגיד אפשר להפטר ממנו ע"י מחשבה אולי?...

יש רעיונות למישהו או עוד טיפים להרגיש טוב יותר?

מעי רגיז

על ידי אנונימי » 13 אפריל 2004, 16:29

דף זה אוחד עם הדף בטן עצבנית
ראו גם: תסמונת המעי הרגיש דף תמיכה

חזרה למעלה