מפגש בפארק הירדן 2011

שליחת תגובה

תפקידך הוא לחיות את חייך, לא להיות בשביל אף אחד שום דבר, אלא פשוט לחיות את חייך.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מפגש בפארק הירדן 2011

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי בשמת_א* » 10 אוקטובר 2011, 15:39

החלטת העורכים שלא לאפשר פתיחת דפים חדשים
מעולם לא היתה החלטה כזאת.
אולי תלכו להתעדכן בהחלטות האמיתיות בדפים שעסקו בדיוני העריכה?

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי אהבת_עולם* » 09 אוקטובר 2011, 19:53

למחוק הכל , במקום לרדוף אחרי עומס בלתי אפשרי בעריכת דפים ישנים
לגמרי לא מסכימה.

החלטת העורכים שלא לאפשר פתיחת דפים חדשים מגבילה את האפשרות ליצור יש מאין ולבטא רעיונות חדשים
עם זה מסכימה לגמרי, ונדמה לי שכבר נגמר הזמן המוקצב להחלטה זו.
בכל מקרה, כדאי לפתוח את האפשרויות מחדש.

_הוא יעלה מתוך הריק
משהו חדש יכול להיווצר רק אחרי שנפרדים מהישן_
לא כל אחד בשל להיפרד מהישן (הרוב לא). ובכוח לא הולך.
מה דעתך באמת לפתוח אתר חדש?

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי ניקי_ניים* » 08 אוקטובר 2011, 23:57

אני ממש מבקשת שלא תמחקו.

מבחינתי - "עוד לא תמו כל פלאייך" ויש לי המון מה ללמוד מבאופן ולרבים אחרים.
בזכות האר קרו וקורים כל הזמן דברים מדהימים לאנשים
תסלחו לי אבל למחוק את האתר - זו פשוט הצעה אלימה.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי צוויליך* » 02 אוקטובר 2011, 20:47

מחקתי ההודעה בקשר ל"שיח" והאיום בסגירתו, זה לא הדף והוא כבר הופיע בככר ונדמה לי שעבר לבתי"ס אלטר'.

צוויל

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי צוויליך* » 23 ספטמבר 2011, 18:04

אני פונה אליכם בקריאה נירגשת!

(אבל לא בטוח עדיין בתוכן)

צוויל

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 ספטמבר 2011, 15:40

_אני יכולה רק לבקש- בשם "המיעוט הדומם" (אנשים כמוני שרק נכנסים לפה מידי פעם לקרוא )- יש פה מידע שקשה מאוד למצוא במקומות אחרים,

בקיצור-
בבקשה אל תמחקו_

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי טרה_רוסה* » 23 ספטמבר 2011, 11:46

ואפילו לא הייתי בפארק
אבל חלק מהד.נ.א. שלך היה :-)

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי בשמת_א* » 23 ספטמבר 2011, 11:38

ואפילו לא הייתי בפארק
והיית מה-זה חסרה!

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי תבשיל_קדרה* » 23 ספטמבר 2011, 11:35

לסגור את האתר, ממש, להשאיר אותו רק לקריאה, לפתוח באופן טבעי חדש לגמרי, ריק, ולראות מה יקרה.
גם הצעה זו הועלתה בפארק, בעקבות ההצעה הראדיקלית למחוק.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי ענת_גביש* » 23 ספטמבר 2011, 10:02

אפילו יותר מזה:
להתחיל כמו שבאופן התחיל: שיונת הולכת ומחלקת פתקים כאלה ארוכים וצרים עם כתובת באינטרנט. ואנשים מזמינים אנשים וככה...(ויונת ורועי משבחים כל מי שפותח דף חדש (-: ממש היה זמן כזה! שנגיד היה כתוב משפט בהודעה, והמשתתפים היו מקבלים קריאות עידוד אם היו הופכים ביטוי בתוכו לדף חדש על ידי הוספת קו תחתי. ואז היה נוצר דיון בנושא קריאות עידוד. נזכרתי במשהו מצחיק במיוחד, שחדוה התלבטה איך לקרוא לדף בנושא הנקה שהיא רצתה לפתוח(לא היה דף כזה, אם ניתן לדמיין בכלל) , כי צריך שתי מילים כדי לפתוח דף , והצעתי לה "אולי תקראי לו על הנקה?" כפתרון לבעית השתי מילים.. עד כדי כך לא היו דפים, לא היו נושאים ולא היה אומץ לפתוח דפים.
הנה, מילים כמו חול ואין מה לאכול כמו שאומרת קרוטנית. גם בדיון על שיחרור ושינוי זהמגיע לנוסטלגיה וחביקה היסטרית את מה שהיה. טוב, עד כאן. נראה לי שבירברתי מספיק. ואפילו לא הייתי בפארק.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי ענת_גביש* » 23 ספטמבר 2011, 09:51

הם זורקים לשלג את מה שמתיישן (זקנים, איגלואים חלודים, כאלה...)
אולי זו רק אגדה אבל בכל מקרה כבר חזרתי בי מההערה הצינית.

עלתה בי מחשבה כזאת : אולי (שמה קסדה) לסגור את האתר, ממש, להשאיר אותו רק לקריאה, לפתוח באופן טבעי חדש לגמרי, ריק, ולראות מה יקרה.
נראה לי אחלה זמן לעשות את זה לכבוד השנה החדשה.
(המרגיעון אשכרה כתב לי "קחו זמן להפנמה" ! אז נא להתיישב בנחת על הבליסטראות. קחו זמן להפנמה.)

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי לילה_טוב* » 23 ספטמבר 2011, 09:41

<מה קרה לאסקימואים?>

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי טוהר_אהבה* » 23 ספטמבר 2011, 09:32

אני לא מוחקת שום דבר
לא אני העלייתי את ההצעה הזו. היא עלתה במעגל בפארק הירדן ואני רק שיתפתי כאן

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי טרה_רוסה* » 23 ספטמבר 2011, 09:32

וחוץ מזה אם את כבר מוחקת אתר, אז כדאי להתחיל עם תפוז או ווינט.
:-D

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 ספטמבר 2011, 09:27

_בתור אורחת כאן, ומי שלא באמת שיכת לקהילה (למרות שבצהוב פה כתוב לי: באופן טבעי כולנו שיכים)

אני יכולה רק לבקש- בשם "המיעוט הדומם" (אנשים כמוני שרק נכנסים לפה מידי פעם לקרוא )- יש פה מידע שקשה מאוד למצוא במקומות אחרים,

בקיצור-
בבקשה אל תמחקו_

מצטרפת לבקשה.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי אפרת* » 23 ספטמבר 2011, 07:29

טוהר, אז למה שלא תפתחי אתר חדש שיכיל את הידע החדש.
למה צריך למצוא דרכים "להתלבש" דווקא על האתר הזה ?
וחוץ מזה אם את כבר מוחקת אתר, אז כדאי להתחיל עם תפוז או ווינט.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי ענת_גביש* » 23 ספטמבר 2011, 01:11

משהו חדש יכול להיווצר רק אחרי שנפרדים מהישן
תראי מה נהיה עם האסקימוסים, עם הגישה הזאת.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 ספטמבר 2011, 01:07

בתור אורחת כאן, ומי שלא באמת שיכת לקהילה (למרות שבצהוב פה כתוב לי: באופן טבעי כולנו שיכים)
אני יכולה רק לבקש- בשם "המיעוט הדומם" (אנשים כמוני שרק נכנסים לפה מידי פעם לקרוא על לידה טבעית, הנקה וקצת על בלי חיתולים)- יש פה מידע שקשה מאוד למצוא במקומות אחרים,
הבת שלי עוד לא בת שנתיים, אבל האתר הזה כבר עזר לי מאוד כאמא
בקיצור-
בבקשה אל תמחקו

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי טוהר_אהבה* » 22 ספטמבר 2011, 23:50

"אשר לידע הישן - בינתיים לא ראיתי הרבה ידע חדש שעולה עליו"
הוא יעלה מתוך הריק
משהו חדש יכול להיווצר רק אחרי שנפרדים מהישן
מייסדי האתר והקהילה היו צריכים לנתק עצמם מנורמות מקובלות ודפוסי חשיבה ישנים כדי לפתח חיבור פנימי לעצמם
הם הוציאו את ילדיהם ממסגרות החינוך כשזה בכלל לא היה במודעות כאפשרי או לגיטימי ושימשו מפלסי דרך לכולנו

אבל עכשיו הדרך משתנה
מה שהיה נכון להם לא בהכרח נכון לנו/לילדים שלנו

כל אחד מאיתנו נדרש כעת לעשות עבודה פנימית עם עצמו כדי לגלות את הטבע הפנימי שלו, בעצמו

ולגבי הידע החדש: הוא לא צריך לעלות או לרדת
הוא פשוט אחר כי נושאי ההתפתחות שלנו משתנים

למשל:כל נושא הרפואה אלטרנטיבית: כמה שהיא טבעית,היא עדיין מטפלת בגוף-נפש (אדמה ומים)
יותר ויותר נכנס גם תחום הרוח,אבל נשאר בגדר מחשבה יוצרת מציאות ולא טיפול בנשמה (אוויר), ע"י הבנה של הסטייה מהייעוד הנשמתי
גם הטיפולים ההוליסטים-אנרגטיים כמו הילינג ורייקי למשל משתמשים באנרגיה שקיימת בעולם שלנו כדי לתקן חוסר איזון פנימי. ריפוי פנימי של הנשמה ייעשה ע"י פיתוח התודעה. גם צמחי מרפא ותמציות באך יפסיקו לעבוד באיזהשהוא שלב,כי הן מכוונות לתיקון הפיזי ולא לתיקון הנשמתי

טוב,זה לא דיון לכאן

מציעה להחזיר לדף פארק הירדן את כבודו הראוי ומבקשת להודות לכל החברים שהנעימו את זמננו והעשירו את חוויותינו במגוון המעגלים והשיחות והפעילויות

במיוחד מבקשת להודות לחברותיי, שכנותיי לאוהל שאילתרו עוגות מעולות ליום ההולדת של איילת
התחלנו חגיגת יום הולדת בלי שום עוגה ותוך דקות הגיעו שתי עוגות, כדברי השיר:"אין מסיבה בלי עוגה"
שרית הפליאה ביצירתיות כשהכינה עוגת 3 שכבות מאבטיח! (ומנגו ושאר קישוטים מסביב) ודפנה תרמה את עוגת השבת שלהם, שולמית ובת שבע שימחתן אותנו בריקודים עם בדי המשי
ותודה לכל הילדות המקסימות ששימחו את איילת מאד

אין,אין עליכם,אנשים טובים

אני אוהבת לגלות כל פעם מחדש רגעי חסד בקהילה שלנו

תודה
נעמה

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 ספטמבר 2011, 22:50

טוהר את ההוכחה החיה לכך שמי שמעוניין להביא ידע חדש, ליצור יש מאין ולבטא רעיונות חדשים מצליח ואין שום כוח שיצליח להגביל אותו, ולמען האמת ממה שראיתי והבנתי גם לא ניסו לעשות זאת.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי אמא_של_יונת* » 22 ספטמבר 2011, 22:11

גם אני נוהגת לחזור לדפים ישנים כשאני רוצה למצוא יהלומים ופנינים.
אשר לידע הישן - בינתיים לא ראיתי הרבה ידע חדש שעולה עליו.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי בשמת_א* » 22 ספטמבר 2011, 21:43

עוד לא מוחקים
זה ברור לי.
עכשיו שאני מבלה בקריאת לא מעט דפים ישנים מכל מיני סיבות, אני מוצאת יהלומים ופנינים.
עצם ההצעה למחוק את כל העושר והיופי האלה מרגישה לי - לא, מוטב שלא אמלא את שמות התואר החסרים.
קצת כמו ההצעה לעשות ילדים חדשים ואת הקיימים, שלא כל כך מרוצים מהם כי הם כבר התגלו כלא-מושלמים - למסור לבית יתומים או לאימוץ.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי תבשיל_קדרה* » 22 ספטמבר 2011, 17:16

עוד לא מוחקים.
ההצעה אכן עלתה בצורה זו, ומיד עלו הצעות מעודנות יותר.
בעיני יש משהו קוסם ברעיון הזה, גם אם יש אפשרויות יעילות יותר.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי בשמת_א* » 22 ספטמבר 2011, 15:13

טוהר אהבה, עם כל הכבוד לרעיונות חדשים, אל תמחקי לנו את האתר ואת כל העבודה שהשקענו בו במשך כל כך הרבה שנים.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי טוהר_אהבה* » 22 ספטמבר 2011, 10:49

אחד הדברים הכי מרגשים שקרו בפארק הירדן היתה מבחינתי הצעה לעשות restart לאתר של באופן כדי לאפשר לידע חדש לעלות על פני השטח
למחוק הכל , במקום לרדוף אחרי עומס בלתי אפשרי בעריכת דפים ישנים
במעגל בנושא "המהפכה ואני" עלה שמקימי האתר אינם נכנסים כלל לקרוא או לכתוב ובפועל-אין מישהו שלוקח אחריות על ניהול האתר והידע הישן ממוחזר שוב ושוב ושוב
החלטת העורכים שלא לאפשר פתיחת דפים חדשים מגבילה את האפשרות ליצור יש מאין ולבטא רעיונות חדשים
כל הרעיון של באופן טבעי הוא להיות מחובר למה שטבעי לך ולא ללכת כעדר,גם אם העדר הוא תחת תווית "טבעי"
כל הרעיון שלשמו קם האתר -לשמש בית לאנשים בעלי חשיבה עצמאית ויצירתית שלוקחים אחריות על חייהם,עושים את מה שטבעי להם, השתבש לדעתי
דור מייסדי האתר (כשר ושפרון...)אמרו במלא הכנות שאין להם יותר מה לתרום לאתר והגיע שעתו של דור חדש להביא ידע חדש
הרעיון לעשות restat הוא הוא המהפכה התודעתית שהגיעה גם למחוזותינו בבאופן

מסכימה עם הקביעה של צפריר (בסיור ההכנה,שבוע לפני המפגש...)שיש משהו מיוחד מאד בלראות את הצמחייה הצעירה והרעננה מתחדשת אחרי השריפה
זה אכן היה מראה מלבב , מאיר ומעורר.
התחלה חדשה,דור חדש של במבוקים צומח כבר בפארק הירדן.
עבורי,כמי שחוותה במהלך השהות בפארק סוף ותחילת התחלה חדשה, זה התחבר
אבל זה כבר לדף אחר...

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי דנה_בננה* » 22 ספטמבר 2011, 10:46

השנה באנו לשמונה ימים, עם הפסקה באמצע של ארבעה ימים..
ההפסקה בלבלה אותנו לחלוטין, ורק רצינו לחזור..
היה כל כך משחרר לאבד תחושה של זמן ופשוט להיות,
לקום עם השמש, וללכת לישון איתה,
לאכול פשוט, ובעיקר כשרעבים,
להצטנן במים עוד ועוד ועוד
להכיר חברים חדשים
ולחבק את החברים הישנים שהתגעגענו אליהם כל כך
להצטער שלא הספקנו ממש למעגלים
ולשמוח על כך שהיה פשוט מלא בתוכן גם בלעדיהם
ללמוד מאחרים
ולהיות יחד בכייף
אח.. והמוסיקה..
תודה על הארגון
ובעיקר על האיפשור של המפגש הזה
והקהילה הזאת:-)

שנה טובה
.. אז , עודד,כמה ימים עד למפגש הבא?

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי אורי_יורמן* » 22 ספטמבר 2011, 09:37

פלוני קטנוני,
בוא איתי למטע על מנת שאוכל להבהיר לך את סדרי הגודל המדוברים. המטע ממנו אספתי, מלא במנגו בכמויות שאפשר להאכיל באמצעותו עשרות משפחות, ולפי הכמות שמרקיבה על הריצפה, ברור שלא אוספים משם הביתה כמעט בכלל.
צריך לראות בעיניים בשביל להבין.
אחרי שתראה בעיניים מה שקורה שם, אשמח לשוחח על כך. בינתיים תן בי אמון, טוב?

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי פלוני* » 22 ספטמבר 2011, 06:43

לאורי,

גם אם עצי המנגו הפילו מנגו על האדמה, עדיין הפירות שייכים לחקלאי.
ומדיבור עם החקלאים אני מבין שממש הם היו רוצים שיישארו להם הפירות גם על האדמה כדי שיוכלו להשתמש בהם כפי רצונם, כולל להשתמש בהם לחלוקה למשפחותיהם וכדו'.
לתשומת ליבך !!!

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי אורי_יורמן* » 21 ספטמבר 2011, 21:14

שוב שלום,
תודה לכולם על האירוח, לפארק על הזכות לישון בשטח ולטבול במים כה נעימים,
ולעצי המנגו שהפילו כל כך הרבה מנגו טעים על הריצפה.

היה לנו קצת מוזר להגיע למפגש כרווקים. כלומר, למפגש חינוך ביתי. ובכל זאת נהנינו מהחברה, גם של הילדים וגם של הוריהם. ואפילו של עוברי אורח שלא באו למפגש.

נתראה בשנה הבאה!

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי מיכל_אמא_של_ליאור* » 20 ספטמבר 2011, 07:49

היו לנו שבועיים קסומים !!!
תודה לכל האנשים היפים שפגשתי, ששוחחנו, שהיכרתי,
לחברים החדשים ולחברים הותיקים,
ולילדים המופלאים שיש בקהילה, מקטון עד גדול.
וכמובן למארגנים, שבזכותם אנו זוכים למיפגש כה ארוך ומיוחד, ולחופשה מיוחדת לגוף ולנפש.
כפי שהבנתם, נהנינו :-)

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי חוט_השני* » 20 ספטמבר 2011, 00:32

היה כיייייייייייייייייייף גדול ! שנה הבאה אנחנו מגיעים לפני הזמן ליתר בטחון ( פנצ׳רים, בלתמים, ימי מחלה...)
תודה מכל הלב|l|

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי רני_כשר* » 06 ספטמבר 2011, 05:57

אבל יש הרבה ספרים במצב טוב מאוד, האם תהיה מעוניין בהם?
אם אלו ספרים טובים, שאנשים אחרים עשויים למצוא בהם עניין, אשמח לקבל גם-כן. אני מתכוון לשים "מדף" בחנות יד-שנייה שיש לנו בקיבוץ עם ספרים שאני מכין/מתקן/משחזר. לעתים אני משנה את העטיפה למשהו אחר, אמנותי יותר, לעתים מחליף אותה לגמרי - על פי המוזה.
להתראות (זהו, אורזים ויוצאים עוד שעתיים...), רני.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי אמא_של_יונת* » 06 ספטמבר 2011, 04:40

דווקא כן ביקשתי תרומות!
כנראה שלא הבנתי.
מתנצלת.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי אני* » 06 ספטמבר 2011, 00:38

יש מישהי/ו שנוסע מתל אביב וחוזר לתל אביב כעבור כמה ימים... שיש לו מקום לי ולבתי?

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי הורמונ_יה* » 05 ספטמבר 2011, 23:50

יש לי רק ספר אחד טוב במצב גרוע שאין לו שימוש. אביא אותו. אבל יש הרבה במצב טוב מאוד, האם תהיה מעוניין בהם? מישהי?

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי רני_כשר* » 05 ספטמבר 2011, 23:41

רני לא ביקש תרומות של ספרים
דווקא כן ביקשתי תרומות! אני מבקש ספרים טובים במצב גרוע שאין להם שימוש. אשמיש אותם ואמכור אותם וכך אחזירם למחזור (מ' בפתח, ו' בחולם).
בהזדמנות זו של החופשה של פארק הירדן אינני מעוניין לספק שירותי כריכה.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי אמא_של_יונת* » 05 ספטמבר 2011, 23:26

rרני לא ביקש תרומות של ספרים.
בין יתר עיסוקיו האקולוגיים הוא גם כורך ומתקן ספרים, והוא מציע את שירותיו בתחום זה למעוניינים.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי רני_כשר* » 05 ספטמבר 2011, 23:26

ספרים באיזה נושא? יש לי הרבה לתרום
כל ספר שנראה שיהיו אנשים שירצו לקרוא בו אם מצבו יהיה סביר ומחודש. בתודה.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי הורמונ_יה* » 05 ספטמבר 2011, 21:24

אה, כן, וכרגיל, מי שמעוניין להביא ספרים טובים במצב גרוע, אשמח לקבל אותם, לשפץ אותם ולהחזיר אותם למחזור.

ספרים באיזה נושא? יש לי הרבה לתרום.
אפשר להציץ גם במדף שלי באתר פישאבוק ולהזמין משם ואביא אותם למפגש. יש שם יותר מ-90 ספרים
http://www.fishabook.com/[po]my account[/po]/books shelf.html
וזה תקף לכל אחת שרוצה...

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי קן_לציפור* » 05 ספטמבר 2011, 21:08

שוב מציעה טרמפ בחמישי בבוקר ועד שבת אחה"צ מאזור ירושלים, עם התחלקות בדלק.
בדף בית, תודה

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי אליאל* » 05 ספטמבר 2011, 20:23

יש פרדס חנאים בקהל? מחפשים טרמפ לגזייה מפרדס חנה לפארק הירדן. בעליה של הגזייה נמצאים ממחר בפארק הירדן וצריכים אותה, ואנחנו מגיעים רק ביום שישי...

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי גילית_ט* » 05 ספטמבר 2011, 19:37

הורמונ יה שלום,
רובהילדים נשארים בלי חיתולים ואז צריך לכבס פחות אך לאסוף את הקאקי מיד לפני שידרכו עליו
ככ חם שהחיתול מתייבש מהר, תזכרי להביא חוט ואטבים
נתראה

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי רני_כשר* » 05 ספטמבר 2011, 19:16

אה, כן, וכרגיל, מי שמעוניין להביא ספרים טובים במצב גרוע, אשמח לקבל אותם, לשפץ אותם ולהחזיר אותם למחזור.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי רני_כשר* » 05 ספטמבר 2011, 19:11

בקושי עצרתי עצמי מלבקש חתימה
אשמח לתת לך חתימה בצורת טביעת אצבע בפארק הירדן :)
להתראות לכולם בפארק...

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי הורמונ_יה* » 05 ספטמבר 2011, 14:45

תודה רבה על התשובה, אז אבוא עם הר"פ בכיף ובשמחה!

(אגב, למרות שלא הייתי בשום מפגש של באופן טבעי, נפגשנו בעבר. עבדתי לפני כמה שנים ב"קפה ספר" בכרמיאל וכל אימת שהיית מגיע לשם להביא לנו ספרים הייתי מתרגשת מהנוכחות של בורא האתר... בקושי עצרתי עצמי מלבקש חתימה...:))

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי רני_כשר* » 05 ספטמבר 2011, 14:29

הורמונ יה שלום,
אני חושב שתוכלי להסתדר בקלות עם חיתולים ר"פ ולכבס ביד. אולי אפילו יהיו כאלו שיעזרו לך...
נשמח לבואך, רני

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי הורמונ_יה* » 05 ספטמבר 2011, 13:54

שמחה מאד להגיע לראשונה בחיינו לפארק הירדן (אני ותינוקת כמעט בת שנה). והשאלה היא: כדאי להביא חיתולים ר"פ ולכבס שם ביד, או שמא להסתדר עם הח"פ (אקולוגי)?
מתכננות להגיע כמעט לשבוע ממחרתיים, איזה כיף לנו!
והמשפט היפה שקיבלתי : "כאשר הטיפה מגיעה אל הים, איננה אובדת שם" כמו כדי להרגיעני שלא אובד ולא אהיה לבד, אלא שייכת למקור אנוכי. מחכה בהתרגשות כבר להגיע ל"ים".

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי אפרת* » 05 ספטמבר 2011, 13:11

תודה מיכל, האמת היא ש"הלשינו" לי עלייך. לצערי, זה לא מתאים לי, אני צריכה להיות בתל אביב בשעות 15-20. אני אצטרך לבדוק בפארק. תודה בכל אופן.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי טוהר_אהבה* » 05 ספטמבר 2011, 08:15

הילה,
סביר שאני אשמח להזמין,אבל לא יכולה להתחייב מעכשיו על כמה מה ומתי
אשמח לקבל את הטלפון הישיר שלו ולהזמין בזמן שאצטרך את מה שאצטרך ממה שיהיו לו
תודה
נעמה

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי מיכל_אמא_של_ליאור* » 05 ספטמבר 2011, 08:11

לאפרת,

אני מתכוונת לנסוע מפארק הירדן ביום ראשון לתל אביב, ולחזור ביום שלישי בצהריים מאבן יהודה לפארק הירדן , אם זה עוזר לך.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי הילה* » 04 ספטמבר 2011, 23:50

כן, זה נכון...
אבל זה מה שיש לו כרגע, הוא מאוד בתחילת דרכו....
up to you, מה שתחליטי...
יכולה אולי להיות אפשרות של קנייה משותפת (בכל מקרה ברוב הפעמים הארוחות הן משותפות , לא?) סתם רעיון....

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי בשמת_א* » 04 ספטמבר 2011, 23:10

תודה, הילה, עכשיו יותר ברור.
אבל יש לי עוד שאלה:

הכמויות שצוינו הן הכמויות שיהיו ברשותו לספק
כלומר שאם יש לו 5 ק"ג תפוחי אדמה - אז סך כל ההזמנות של כולם יכול להגיע מקסימום לחמישה קילו? אז אם אני מזמינה 2 קילו ומשפחה אחרת 3 קילו, גמרנו את מלאי תפוחי האדמה?

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי הילה* » 04 ספטמבר 2011, 22:45

צודקת בשמת..
שכחתי לציין... או שלא כתבתי ברור.
בכל מקרה, המחיר הוא לק"ג או ליח'. כלומר, ק"ג תפו"א לדוגמא 5 ש"ח ויח' פטרוזליה 3 ש"ח!
הכמויות שצוינו הן הכמויות שיהיו ברשותו לספק.

אשמח לענות אם יהיו עוד שאלות...
תודה, הילה.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי בשמת_א* » 04 ספטמבר 2011, 22:06

הילה, לא ברורים המחירים.

תפו"א 5 ק"ג- 7 ש"ח
הכוונה שחמישה קילו תפוחי אדמה אורגניים עולים 7 ש"ח, או 7 ש"ח לקילו שהם 35 ש"ח?
חמש חבילות פטרוזיליה עולות 3 ש"ח? או שצריך לקנות 5 חבילות כדי לקבל אותן במחיר של 3 ש"ח לחבילה? או ש"יחידות" זה משהו אחר?
לפי התשובות נודיע אם אנחנו רוצים להזמין וכמה.
תודה.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 04 ספטמבר 2011, 21:39

_ביום ראשון בערב (11/9), תוצת האש
ממממממממ... מיקרי? מכוון? אקראי? משונה? מממממממ...... חשוד מאוד!?_
:-D

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי שרה_לה* » 04 ספטמבר 2011, 21:35

ביום ראשון בערב (11/9), תוצת האש
ממממממממ... מיקרי? מכוון? אקראי? משונה? מממממממ...... חשוד מאוד!?

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי חדוה_כשר* » 04 ספטמבר 2011, 21:20

שלום לכולם,
כמו בשנה שעברה, אנו נביא תנור פיצות. ביום ראשון בערב (18/9,11/9), תוצת האש. כל אחד מוזמן להכין את בצקו והרוטב האהוב עליו, להביא מערוך ולהכין את הפיצה המועדפת עליו.
נתראה בפארק.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי הילה* » 04 ספטמבר 2011, 20:22

שלום לכל הבאים לפארק הירדן 2011!
ישנה אפשרות של מכירת ירקות אורגניים מהחווה האורגנית במושב "שרונה".
סער, בעל החווה מוכן להגיע ביום חמישי עד לפארק כדי למכור את תוצרתו...אני מצרפת את הכמויות שיש לו + המחירים .
אשמח לדעת אם יש התעניינות כדי שאוכל לעדכן אותו.
אז ככה:
פלפלים 10 ק"ג -8 ש"ח
בטטה 5 ק"ג - 10 ש"ח
תפו"א 5 ק"ג- 7 ש"ח
בצל יבש 5 ק"ג- 8 ש"
במיה 3 ק"ג- 20 ש"ח
חציל 10 ק"ג- 6 ש"ח
דלורית 5 ק"ג- לא ציין מחיר אבל קיים במלאי
פטרוזיליה 5 יח'- 3 ש"ח
כוסברה 5 יח'- 4 ש"ח
שמיר 3 יח'- 4 ש"ח
צנונית 10 יח'- 4 ש"ח
מנגו 3 ק"ג- 8 ש"ח
  • אפשר לקרוא עוד על החווה ועל הביקור של אורי מאיר צ'יזיק בחווה, בקישור הבא :
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4116822,00.html

לצערי, אין לי דף בית. אפשר להשאיר הודעה בדף הזה, או לכתוב לי למייל: hila079 ג'ימייל קום
תודה רבה

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי לוטם_מרווני* » 04 ספטמבר 2011, 14:45

דגמנו את המקום אתמול. אכן מעט מאוד צל והרבה מים. ובכל זאת מחכים לקמפינג שלנו...

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי עודד_המחפש* » 04 ספטמבר 2011, 09:15

מחרתיים

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי מישהי* » 04 ספטמבר 2011, 09:06

יש מקום להטענת טלפונים באזור?

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי גילית_ט* » 04 ספטמבר 2011, 00:00

דיווח מהשטח, מזג האוויר לאט לאט יורד, יותר נעים ופחות חם מהרגיל

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי אפרת* » 03 ספטמבר 2011, 23:50

מישהו שיהיה בפארק מתכוון ב מ ק ר ה לנסוע מהפארק - לת"א - ובחזרה לפארק, באחד או יותר, מימי השלישי שבהם יתקיים המפגש ?

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי רונית* » 03 ספטמבר 2011, 23:39

מציעה טרמפ מתל אביב, מקום אחד.אש/מח לעזרה בנהיגה.יציאה ביום רביעי אחה"צ.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי טוהר_אהבה* » 03 ספטמבר 2011, 20:02

יש אמא עם 3 ילדים שרוצה להגיע מאילת ובלי רכב אז אם תרצו לשלב עם טרמפ מהדרום,אוכל לתווך בניכם

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי רותם* » 03 ספטמבר 2011, 19:45

יש כאן אנשים שמגיעים מהדרום?

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי קן_לציפור* » 03 ספטמבר 2011, 11:56

מציעה טרמפ מאזור ירושלים לפארק ביום חמישי בבוקר. חוזרת במוצ"ש.
(בטוח ב-80%).
מי שרוצה לבוא איתנו, ולעזור גם בדלק, מוזמן ליצור איתי קשר דרך האתר שמופיע בדף בית.
תודה

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי רונית* » 02 ספטמבר 2011, 22:48

מחפשת טרמפ ביום רביעי מת"א גבול גבעתיים.אפשר להתקשר אלי ל0509192153

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי תבשיל_קדרה* » 02 ספטמבר 2011, 21:19

אם את חושבת שיהיה לך כיף, אז כן.
אם בא לך לפגוש, לדבר להיות, אז כן.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי אינקו_גניטו* » 02 ספטמבר 2011, 17:24

לא מאמינה שתהיה לי חופשה, אך אם כן- האם כדאי לבוא גם בלי ילדיי (שיהיו בזמן הזה עם אבא)?

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי בשמת_א* » 02 ספטמבר 2011, 14:51

כן.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 ספטמבר 2011, 14:05

האם המים הם בצל? או לפחות חלקית מהם?

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי בשמת_א* » 02 ספטמבר 2011, 12:19

_ןמה עושים כל היום?
יש עצות מיוחדות למי שבא עם פעוט קטן ואנרגטי?_
חם.
כל היום הולכים למים... לכל האיזורים של המים. ביחד עם הפעוט הקטן והאנרגטי. כולם הולכים למים. חלק - עם כל מיני קטנים אנרגטיים גם הם (-: ואז הם יכולים להתחבר ולשחק יחד (-:
יש גם גן שעשועים שם, אבל הבעיה שהוא בשמש אז אני לא מסוגלת להיות שם ביום.
ובלילה חושך...

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 02 ספטמבר 2011, 11:25

מציעים טרמפ מרמת גן ביום חמישי, יש מקום אחד מרווח, או שניים דחוקים.
נשמח לטרמפיסט בעל רישיון נהיגה... (אבל אפשר גם לא)
בדף בית

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 ספטמבר 2011, 10:59

איך נמצא אותכם שם בפארק?
ןמה עושים כל היום?
יש עצות מיוחדות למי שבא עם פעוט קטן ואנרגטי?

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי בשמת_א* » 31 אוגוסט 2011, 12:22

לרכב פרטי - 55 ש"ח זה הסדר מיוחד עם באופן?
כן. כל שנה רני כשר מתמקח עם הפארק ומשיג עיסקה זולה יותר עבור באופן. לכן צריך להגיד בכניסה שבאתם למפגש של באופן טבעי.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי עודד_המחפש* » 30 אוגוסט 2011, 16:00

עוד שבוע!!

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי טוב_בבית* » 30 אוגוסט 2011, 10:30

היינו בפארק בשבוע שעבר, עלה לנו 70 ש"ח ללינה ללילה לרכב פרטי - 55 ש"ח זה הסדר מיוחד עם באופן?
יש הרבה עצים ובהחלט ניתן לקשור רשת צל. לנו לא היה צורך בכך ישנו במקום מוצל וקסום. אני לא יודעת איפה מתרכזים אנשי באופן... אם זה בדשא ליד המקלחות אז זה היה לא רחוק משם, אוכל להסביר למי שרוצה.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי עודד_המחפש* » 25 אוגוסט 2011, 02:28

זה לא רני פיתח את זה...

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי י_פה* » 23 אוגוסט 2011, 16:19

רני תודה על ה DROPBOX , אחלה דבר.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי עודד_המחפש* » 23 אוגוסט 2011, 14:05

עוד שבועיים

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי רני_כשר* » 23 אוגוסט 2011, 10:54

וכדאי להזכיר לכולם - מי שיש לו רשת צל - שיביא. יש עדיין עצים לקשור אותם, וככל שיהיה יותר צל יהיה נוח לכולנו. להתראות.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי בשמת_א* » 21 אוגוסט 2011, 15:25

האם אפשר לשים שם גם את מה שצפריר צילם? כי הקישור שולח לפייסבוק ולא לכולנו יש...

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי רני_כשר* » 21 אוגוסט 2011, 15:23

שלום לכולם,
יש לי סרטון שצילמתי ב-29.7.11 בעיקר באזור הקמפינג שלנו, אבל גם מעט באזור שנשרף. אני לא רוצה להעלות אותו ליו-טיוב, אז מי שישלח אליי מייל אזמין אותו לשיתוף התיקייה שם נמצא הסרטון. ההזמנה תעשה דרך שירות "דרופ-בוקס" (דרופ-בוקס זהו שירות מאד נוח שמאפשר לשמור בין 2 ל-8 ג'יגה של קבצים, בחינם, בתיקיה במחשב. אפשר לשתף אותה רק עם עצמך, למשל אם יש לך שני מחשבים אחד בבית ואחד בעבודה, ואפשר גם לשתף אותה עם כל מי שרוצים. כמות המקום בחינם נקבע על-פי מספר האנשים שאתה מצליח להזמין לשירות והם נרשמים אליו, אז אשמח לשלוח הזמנות כדי להגדיל לי את המקום משום שאני משתמש בו כל הזמן...).
שלחו לי מייל ואזמין אתכם לתיקייה: rani.kasher בג'ימייל.
בכל מקרה, על פי הסרטון אפשר לראות שהמצב בפארק באזור הקמפינג לא כל כך נורא למרות שכרתו לא מעט עצים. לגבי אזור השריפה - לפי התמונות שצפריר צילם זה עצוב, אם כי ההתחדשות של הקנים בעיקר מדהימה.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי בשמת_א* » 21 אוגוסט 2011, 12:22

וואללה. ינוסו!

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי צפריר_שפרון* » 21 אוגוסט 2011, 11:30

לא כאלה הם המים בפארק הירדן
מזמן לא טעמת.
בזמן המפגש המים בפארק הירדן הם "מים חיים". לפחות באזור המקלחות.

תודות.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי בשמת_א* » 21 אוגוסט 2011, 10:04

ניתן היה להבין מדברייך כי המים במקום לא ראויים לשתיה ואין הדברים כך
אה, תודה על ההבהרה.
ברור לי שאלה מי שתייה, כפי שגם בברזים בביתי המים הם מי שתייה.
זכור לי היטב טעמם של מי השתיה בעבר בגליל העליון, שלא היו מים טובים מהם בכל הארץ. לא כאלה הם המים בפארק הירדן.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי צפריר_שפרון* » 21 אוגוסט 2011, 09:34

_המים במקום מצויינים לשתיה.
לא לטעמי..._
ראי,
ההערה הזו נכתבה כי ניתן היה להבין מדברייך כי המים במקום לא ראויים לשתיה ואין הדברים כך.
טעמך הוא אישי והוא לא רלוונטי. (סמיילי).

תודות.

מפגש בפארק הירדן 2011

על ידי בשמת_א* » 21 אוגוסט 2011, 09:13

המים במקום מצויינים לשתיה.
לא לטעמי...

חזרה למעלה