מפלגת התנועה הירוקה

שליחת תגובה

אתה מלמד הכי טוב את מה שאתה הכי צריך ללמוד בעצמך
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מפלגת התנועה הירוקה

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי יונת_שרון* » 15 ינואר 2013, 14:01

למי שעוד לא גילה לבד, אני ממליצה לבלות קצת באתר כנסת פתוחה שמאפשר לעקוב אחרי מה שהח"כים עשו בתכל'ס.

לדוגמה כמה מעקבים בנושאים סביבתיים: או דברים שקשורים לחינוך אלטרנטיבי: וכמה אחרים:

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אניה* » 10 ינואר 2013, 11:42

אני מצביעה מר''צ אבל מעריכה מאוד את אנשי ארץ חדשה, הלוואי ויצליחו להכניס 5-6 חברי כנסת.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי בחירות_חשאיות* » 10 ינואר 2013, 11:28

קראתי עכשיו שלפי הסקרים האחרונים, 24 (!) מנדטים עדיין מתנדנדים.
גם אם רק שליש מהם זה שמאלנים שלא מצאו כתובת, המצב עוד לא אבוד.
חייבים להצביע למי שבטוח לא יישב עם ביבי!
אני מצביעה למפלגת העבודה.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי פלוניה* » 11 דצמבר 2012, 07:24

קראתי עכשיו על הכיוון החדש של עלה ירוק והתרשמתי מאוד לטובה

זה נשמע כמו כמו הכיוון הישן של "שינוי" בניחוח גראס
רחוק מהירוקה...רחוק מאלטרנטיבה למצביע השמאלני
אלא אם הוא רוצה לפנות ימינה לרח' הקפיטליזים.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אנונאימא* » 10 דצמבר 2012, 23:46

קראתי עכשיו על הכיוון החדש של עלה ירוק והתרשמתי מאוד לטובה.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 דצמבר 2012, 22:53

יש עוד תכונות משותפות אני חושבת אבל כרגע שכחתי
נטייה לאנרכיזם.
בציבורים האלה (שמאל קיצוני וימין קיצוני) גם נפוצות יחסית תופעות כמו לידות בית, הנקה עד גיל מאוחר, חינוך ביתי.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אבישג_א* » 10 דצמבר 2012, 22:43

האם באמת 90% מהמדינה קולות צפים, או שזה רק בבועה שלי?
ספציפית אלייך יונת (וסליחה אם אני סטריאוטיפית) - אני משערת שאת בחברה שנוטה שמאלה, ובבחירות האלה התחושה שלי שאין מפלגת שמאל גדולה מול מפלגת הימין הגדולה (אני לא מגדירה ליכוד כימין אבל לצורך העניין נקרא לו כך). כלומר יש את העבודה שנראה שמנסה לנטות יותר למרכז, ויש את לבני ולפיד ויש הרבה בלאגן, מי שבשמאל אבל לא מרץ וחד"ש אני משערת שדי נבוך ממה שקורה במרכז השמאלי לא ? (אני גם לא זוכרת שאי פעם היה מצב כזה הזוי שאין אף מתמודד בעצם מול ביבי)

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אבישג_א* » 10 דצמבר 2012, 22:39

אבל תמיד לרוב האנשים היה די ברור למי יצביעו. והפעם, לפחות במעגלים שאני מסתובבת בהם, יש מין מבוכה. האם באמת 90% מהמדינה קולות צפים, או שזה רק בבועה שלי?

אני חושבת שאין בארץ שמאל וימין
יש את רוב העם שהוא שפוי ופרגמטי ויש שמאל קיצוני וימין קיצוני שיש להם הרבה מן המשותף.

רוב העם רוצה שלום, לפחות ברמתו הנמוכה (כלומר שקט וביטחון) - לצורך כך רוב העם יכול לתמוך בהפצצת עזה או במסירת יהודה ושומרון לפלסטינים. מי שיוכל להבטיח שקט ושלווה לתושבי מדינת ישראל העם יתמוך בו ולא מאוד משנה מה משנתו הפוליטית.

ויש את ההזויים (לא במובן השלילי דווקא) וחלקי עמהם - המהווים את השמאל הקיצוני והימין הקיצוני - הנה כמה תכונות משותפות :
  1. הם רוצים גם שלום, אבל לא רק.
  2. הם מתייחסים למציאות, אבל מתרגמים אותה בהתאם להשקפת עולמם ושום עובדה שלא מסתדרת עם ההשקפות שלהם לא תבלבל אותם.
יש עוד תכונות משותפות אני חושבת אבל כרגע שכחתי.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אבישג_א* » 10 דצמבר 2012, 22:30

אבישג, יש את #ארץ חדשה. לפחות בהצהרת הכוונות הם מדברים על קידום התרבות (כולל מוזיקה).
נועה, אני מתחלחלת רק מהמחשבה ללחוץ על קישור כלשהו , אז אם בא לך תפרטי לי מה זה ואם לא אני אעשה מאמץ בהמשך

תודה בכל אופן

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אבישג_א* » 10 דצמבר 2012, 22:28

אין לי למי להצביע! אוף!

הנה רעיון : המפלגה לאנשים מוזרים

אני אקים את תצביעי - מה את אומרת ?

אגב, זה הדבר היחידי לדעתי, שמאגד בתוכו את כל גולשי "באופן" לגווניהם - כולם כאן מוזרים נורא, כן גם אנחנו.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי נעה* » 10 דצמבר 2012, 18:42

יש מפלגה שמתכננת לקדם את עתיד המוסיקה בישראל ?
אבישג, יש את #ארץ חדשה לפחות בהצהרת הכוונות הם מדברים על קידום התרבות (כולל מוזיקה).

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי מישי* » 10 דצמבר 2012, 18:39

גם סביבי הרבה קולות צפים, מעניין.
לי ברור למי אני מצביעה ( מר'צ) אבל רוב האנשים סביבי מתלבטים.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי יונת_שרון* » 10 דצמבר 2012, 17:05

יש משהו מעניין בבחירות האלה, שונה מבחירות קודמות: רוב האנשים שאני מדברת איתם לא יודעים למי יצביעו. אני לא זוכרת דבר כזה. אני זוכרת שהיו אנשים בודדים שהתלבטו בין שתי מפלגות, אבל תמיד לרוב האנשים היה די ברור למי יצביעו. והפעם, לפחות במעגלים שאני מסתובבת בהם, יש מין מבוכה. האם באמת 90% מהמדינה קולות צפים, או שזה רק בבועה שלי?

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אחת_אחרת* » 10 דצמבר 2012, 15:20

ברור שזו היתה בדיחה, אבל בדיחה גרועה.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי נועה* » 10 דצמבר 2012, 14:40

חבל שמר"צ, חד"ש והתנועה הירוקה לא מתאחדות, כמו שחב שלפיד, העבודה וקדימה לא מתאחדים, הפיצול הזה של השמאל מחזק את הימין

מי שם מפלגה ירוקה עם מפלגה ערבית באותה "תמה"(אותו איחוד)??......
חדש זו מפלגה ערבית אנטי ציונית בעליל,אשר פועלת לחיסול מדינת ישראל. שכל הקשר בינה לבין שמירה על זכויות בעלי החיים והסביבה הוא מקרי בהחלט(הערבים רחוקים משם שנות אור....וסליחה,אני ממש לא מתיימרת להיות פוליטקלי קורקט)בעיקר במצעה אני מאמינה.יש שם יהודי מחמד אחד או שניים(חנין?-הוא באמת פעיל סביבתי) כדי שהיהודים ירגישו יותר נוח.

בתור ימנית בטחונית וסביבתית אדוקה(כולל טבעונות)קשה לי עם זה שאין מפלגה ירוקה!

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 10 דצמבר 2012, 12:42

רק אומרת שאני הבנתי בקלות שזה היה הומור (אם כי לא מצחיק לטעמי, בדר"כ הולך לך יותר... :-) )

ובעניין הבחירות-
אין לי למי להצביע! אוף!
התנועה הירוקה היתה כ"כ מושלמת בשבילי.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אבישג_א* » 10 דצמבר 2012, 10:00

זה היה בצחוק העניין עם עוצמה לישראל, אני דווקא לא מצביעה להם והם ממש לא מתכננים לכבוש את סוריה.

טוב, אני באמת צריכה להפסיק עם ההומור הלא מובן שלי, במיוחד בנושאים פוליטיים. זהירות, שדה מוקשים.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אחת_אחרת* » 10 דצמבר 2012, 09:51

אם מותר לכתוב הכל ולהוסיף בסוף קריצה, אז עכשיו אחת אחרת גם שוקלת להצביע חד"ש רק בשביל לאזן את הנזק שעושים עוכרי ישראל כמוך אבישג.
אה... כמעט שכחתי ;-)

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אבישג_א* » 10 דצמבר 2012, 09:17

ובנימה רצינית יותר, יש מפלגה שמתכננת לקדם את עתיד המוסיקה בישראל ?
אני רוצה לשכנע את בעלי להצביע למישהו השנה והסיכוי היחידי שהוא יצביע זה רק אם תהיה מפלגה מוסיקלית.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אבישג_א* » 10 דצמבר 2012, 09:16

גם אני אצביע לחד"ש.
די אחת אני בהלם, כאן באתר הזה ? יש אנשים שמצביעים לחד"ש ?
מזל שקוראים לך אחת, אם היו קוראים לך המון הייתי בבעיה.

ומה זה גם ? יש כאן עוד מישהו מלבדך שמצביע להם ?
יאאללה, הייתי בטוחה שכולם כאן מצביעים "עוצמה לישראל" - המפלגה היחידה שתשמור על האקולוגיה גם בסוריה, ירדן ולבנון (אחרי שתכבוש אותם) (-:

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אלה_לי_לה* » 09 דצמבר 2012, 19:34

נו טוב, בחזרה לשולחן הסרטוטים

אוף

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אחת* » 09 דצמבר 2012, 15:41

גם אני אצביע לחד"ש.
חברה שכנעה אותי לפתוח את הראש, קראתי את המצע, הלכתי לחוג בית והשתכנעתי שהדעות שלהם ממש תואמות לשלי, ושמעבר לכך יש להם רקורד מוכח של חקיקה שתואמת את הערכים שלי. נפטרתי מדעות קדומות בדרך. היתה לי התלבטות עם התנועה הירוקה אבל עכשיו כשהתנועה הירוקה לא מתמודדת נשארתי עם אופציה אחת.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודדה* » 09 דצמבר 2012, 09:02

אני חוזרת למר''צ, לא מאכזבים אותי.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי טדליק_נהנאנע* » 08 דצמבר 2012, 22:57

אכזבה גדולה. ממש אין עבור מי להצביע.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 08 דצמבר 2012, 14:58

כנראה יש לך יכולת נבואית... זה עוד לא היה סגור כשכתבת את ההודעה הקודמת שלך...
אבל עכשיו, לצערי, זה נכון.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי ploni* » 07 דצמבר 2012, 10:20

אפשר הסבר לזה? על מה זה מבוסס?

על זה -התנועה הירוקה מודיעה על הצטרפות לרשימת "התנועה" בראשות ציפי לבניhttp://www.yeruka.org.il/

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 26 נובמבר 2012, 22:20

אך הם שברו ימינה
אפשר הסבר לזה? על מה זה מבוסס?

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 26 נובמבר 2012, 22:15

אפשר לקבל שוב את הקישור לסרטון?
http://www.youtube.com/watch?v=PIjjoDtmDxI

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי ploni* » 25 נובמבר 2012, 20:57

בבחירות הקודמות הצבעתי לתנועה הירוקה אך הם שברו ימינה ולכן הפעם אני אצביע לחדש

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אפ_צ'י* » 25 נובמבר 2012, 14:38

שימו לב להסלמה הצבאית בדרום (וקצת בצפון). מעניין - כל פעם שיש בחירות זה קורה. ואז כמובן שהמפלגות הגדולות (ובמיוחד בימין) אומרות: "עכשיו זה לא הזמן לעשות דברים במישור האזרחי. עכשיו יש סכנה קיומית וצריך להשקיע בביטחון. תצביעו לנו!" (מזכיר לי את הסרטון הזה

אהבתי את ההערה הזו.
אפשר לקבל שוב את הקישור לסרטון? הוא לא נפתח לי...

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 19 נובמבר 2012, 21:32

עכשיו קיבלתי הודעה שהפריימריז נדחו בשבוע, ל-30.11.12

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 14 נובמבר 2012, 17:52

חבל שמר"צ, חד"ש והתנועה הירוקה לא מתאחדות
מי שמתלבט בין שלוש המפלגות האלה - זה באמת חבל לו.
ומה עם מי שמתלבט בין התנועה הירוקה ומפלגות אחרות?
לא כל מי שחשובה לו הסביבה והחברה, דוגל בערכים ובדרך של מרצ וחדש. ולכן דוקא חשוב שיהיה כח שהוא כח ירוק נטו.
זו דעתי.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 14 נובמבר 2012, 17:51

עודד, מה אתה יכול לספר עליהם? אתה התפקדת למפלגה הזאת?
אני התפקדתי ואני אף פעיל. ואני יכול לספר שאני לא היחיד מבין חברי הקהילה הזו.

מה אני יכול לספר?
אני מכיר חלק מהאנשים באופן אישי, אחרי שהייתי מעורב לקראת הבחירות הקודמות וגם במשך הזמן שעבר מאז (באופן הרבה יותר מתון).
האנשים שאני הכרתי הם באמת אנשים מעולים. לא פוליטיקאים כמו שאנחנו רגילים לדמיין. בלי קומבינות. בלי אינטרסים זרים. בלי מאבקים פנימיים. הפירגון בין האנשים שם הוא משהו יוצא דופן. לא תמצאו דברים כמו שהיה רק עכשיו, למשל, במפלגת העבודה, שצירפו מישהו (אורי שגיא), הכל היה יפה וורוד, ואחרי יומיים פתאום קרה משהו ואז הם התחילו ללכלך אחד על השני.
והאנשים האלה הם אנשים שעשו למען הסביבה והחברה עוד הרבה לפני שהוקמה המפלגה. למעשה אלו אנשים שעיקר פעילותם היתה בנושא, והכניסה לפוליטיקה באה בגלל שהם הבינו שלא מספיק לנסות להשפיע מבחוץ - צריך להיות במקום שבו מתקבלות ההחלטות, כלומר בכנסת.
הם אנשים שבאמת מבינים בנושאים האלה (ברמות אקדמיות, מקצועיות, ניהוליות, משפטיות, וכו') כי זה תחום ההתמחות שלהם.
יש למפלגה מועצת מומחים שמורכבת מאנשים שהמקצוע שלהם הוא בתחום החברה והסביבה, והם אלו שמייעצים לנציגים בנושאים מקצועיים.

בנוגע לשאלת אחוז החסימה:
ההתלבטות מוכרת ומובנת. אבל אני אצטט מישהו מאחד מחוגי הבית: (כפי שנכתב בפייסבוק של אחת המתמודדות):
מה, אני שוב "אזרוק" את הקול שלי על התנועה הירוקה?
כל הארגומנט הוא בעייתי. מה , אני צריך לתת את הקול שלי רק למי שינצח? ואם אני לא מאמין בו, אז מה הטעם?
לזרוק את הקול - זה להתפשר ולהצביע למי שאתה לא באמת מאמין בו. לא לזרוק את הקול - זה להצביע למי שאתה באמת רוצה. לזרוק את הקול - זה לתת קול למפלגה שתקבל מאות אלפי קולות. לתת את הקול לתנועה הירוקה זה לתת אותו במקום שהוא באמת משפיע.

ובמיוחד מי שכותב: אין דבר שהייתי רוצה לראות יותר בכנסת מאשר מפלגה ירוקה אמיתית.

אם כל מי שרוצה כח ירוק בכנסת אכן יצביע לתנועה הירוקה, היא תיכנס בטוח. הבעיה היא רק עם המהססים. אז אל תהססו!

ולכל מי שאומר שהוא זרק את הקול שלו בבחירות הקודמות אני אומר: לא זרקת! היה חשוב מאוד לראות שעשרות אלפי אנשים תומכים בתנועה הירוקה (וזאת למרות כל ההפחדות של מפלגות אחרות, שהתנועה לא תיכנס, מה שגרם להרבה אנשים שרצו להצביע לה, להצביע בסוף לציפי לבני או משהו אחר. מה יצא לנו מזה??). היה חשוב שכולם יראו שכל המפלגות הירוקות ביחד עוברות את אחוז החסימה (כלומר - יש מספיק אנשים בארץ שהנושא חשוב להם, כדי להכניס כח ירוק לכנסת). כל זה היה חשוב כדי שעכשיו נקטוף את הפירות ונקיים את ההבטחה, ונכניס לכנסת כח ירוק.

שימו לב להסלמה הצבאית בדרום (וקצת בצפון). מעניין - כל פעם שיש בחירות זה קורה. ואז כמובן שהמפלגות הגדולות (ובמיוחד בימין) אומרות: "עכשיו זה לא הזמן לעשות דברים במישור האזרחי. עכשיו יש סכנה קיומית וצריך להשקיע בביטחון. תצביעו לנו!" (מזכיר לי את הסרטון הזה

אז אל תתנו לתעמולה הזו לעבוד עליכם. תצביעו למה שאתם באמת מאמינים.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 נובמבר 2012, 15:50

אבל התנועה הירוקה לוקחת קולות חשובים כל כך ממר"צ ובאמת שאין בטחון שהם יעברו את אחוז החסימה (גם פעם קודמת הסקרים הראו שבטוח עוברים...) ואז שוב כל כך הרבה קולות חשובים ירדו לטמיון...
חבל שמר"צ, חד"ש והתנועה הירוקה לא מתאחדות, כמו שחב שלפיד, העבודה וקדימה לא מתאחדים, הפיצול הזה של השמאל מחזק את הימין

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי גוונים* » 14 נובמבר 2012, 13:42

_חתיכת התלבטות.
אני מצביעת מר''צ וחבל לי לראות אותה מתרסקת.
אגב, באירוע של גרינפיס בעמק האלה ראיתי את ח''כ ניצן הורוביץ. בכלל, מר''צ גם פועליםבנושא הירוק, אומנם לא מספיק אבל יותר ממפלגות אחרות, אז לבחור ביניהן לא פשוט עבורי._
גם אני. ממש ככה.
פעם קודמת הצבעתי לתנועה הירוקה והם לא עברו את אחוז החסימה, הרגשתי ממש צער אמיתי על כך שהקול שלי הלך בעוד מר"צ מתרסקת.
אז אחרי הבחירות הקודמות החלטתי שאני לא עושה את הטעות הזו יותר ושחשוב יותר לחזק את מר"צ שגם היא פועלת הרבה בנושא הירוק וגם אני מזדהה גם עם דברים נוספים באידיאולוגיה שלה.
עכשיו אני מתלבטת שוב. אין דבר שהייתי רוצה לראות יותר בכנסת מאשר מפלגה ירוקה אמיתית.
אבל התנועה הירוקה לוקחת קולות חשובים כל כך ממר"צ ובאמת שאין בטחון שהם יעברו את אחוז החסימה (גם פעם קודמת הסקרים הראו שבטוח עוברים...) ואז שוב כל כך הרבה קולות חשובים ירדו לטמיון...

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי מישהי* » 14 נובמבר 2012, 13:13

חתיכת התלבטות.
אני מצביעת מר''צ וחבל לי לראות אותה מתרסקת.
אגב, באירוע של גרינפיס בעמק האלה ראיתי את ח''כ ניצן הורוביץ. בכלל, מר''צ גם פועליםבנושא הירוק, אומנם לא מספיק אבל יותר ממפלגות אחרות, אז לבחור ביניהן לא פשוט עבורי.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי בשמת_א* » 14 נובמבר 2012, 12:50

עודד, מה אתה יכול לספר עליהם? אתה התפקדת למפלגה הזאת?

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 14 נובמבר 2012, 09:32

כרגע לא.
לא יודע אם מימד קיימת, רצה, או מה.
בכל מקרה עד הבחירות יש עוד זמן והרבה דברים יכולים לקרות (והכל כמובן רק באישור הועידה, לא במסיבות עיתונאים חפוזות....)

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 נובמבר 2012, 08:24

האם השנה הם רצים עם מימד ?

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 14 נובמבר 2012, 00:09

החזרתי את הדף לתחיה, בעקבות הפריימריז הקרובים במפלגה.
בתאריך 23.11.12 יתקיימו הפריימריז.
מי שיתפקד למפלגה עד יום חמישי 15.11 בחצות יהיה זכאי לבחור בבחירות הפנימיות.
זה עוד יומיים!
אפשר להתפקד דרך אתר האינטרנט של המפלגה:
http://www.yeruka.org.il/join

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 17 יוני 2011, 22:02

מתוך הניוזלטר האחרון של המפלגה:

אנחנו ממשיכים בקו זה ופועלים גם בנושאים נוספים, בהם : אנרגיה חלופית, שיוויון זכויות לנשים היולדות בבית, אכיפה בנתיבי תחבורה ציבורית ובריאות הציבור בחיפה.

|Y| הידד לתנועה הירוקה!!

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 28 אפריל 2011, 15:36

והנה מאמר של אלון טל, יו"ר משותף של המפלגה, בנושא:
להישיר מבט

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי פלונית* » 15 פברואר 2011, 18:43

יפה! אם הם יפעלו לביטול קיצבאות הילדים אני אצביע בשבילם. נמאס לשלם מזונות לחצי מדינה!

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי בערך_מוחלט* » 15 פברואר 2011, 07:02

אבן נגולה מעל ליבי. בימים האחרונים, כולם מדברים על מחסור במזון, וששואלים על פתרון, אף אחד שראיתי, לא העז לומר את האמת הפשוטה. עוד דבר שלא מדברים עליו, זה העוני במדינות עשירות. יש פה הרבה אנשים שבקושי גומרים את החודש, אפילו כאלה שעל הנייר הם עשירים.
זו התחלה יפה, ואני מתכוון להצביע לתנועה הירוקה. :-) יישר כוח |Y|.
תודה רבה עודד ! :-)

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 14 פברואר 2011, 23:25

בערך מוחלט, במיוחד בשבילך:
על סדר יום התנועה הירוקה: צמצום הגידול באוכלוסייה
(עוד לא קראתי בעצמי, הולך לקרוא עכשיו)

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי יונת_שרון* » 13 פברואר 2011, 21:54

כשאחוז גדול מהילדים מתים, אנשים עושים יותר ילדים (עוד מעבר לאחוז שמתים -- לוקחים טווח בטחון כנראה).

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי גוונים* » 13 פברואר 2011, 12:38

הקטנת מוות בגיל צעיר (לא כל כך רלוונטי בארץ)
מה הכוונה?

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי בערך_מוחלט* » 13 פברואר 2011, 12:35

כרגע אינני רואה סיכוי ריאלי לשנות משהו בכנסת. מוטב שהמאמצים ירוכזו בכיוון חוץ פרלמנטרי - בתי משפט למשל. אפשר להראות שהחוקים הקיימים כיום, אינם מקוימים. למשל, זיהום האויר גורם לסרטן. קצבאות הילדים גורמים לעוני וכן הלאה.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי בערך_מוחלט* » 10 פברואר 2011, 12:04

אם לא שמים את זה במצע, אני לא חושב שזה יעלה בכנסת. זה מה שקורה שעולים לשלטון, אתה אומר לעצמך, העם הזה מטומטם ומרובע והוא זקוק לי. אבל רגע רגע, המפלגה עוד קטנה, אדחה את זה לבחירות הבאות, כי ממילא עכשיו אנו קטנים מדי. נעשה דברים מקובלים, נצבור כוח עוד קדנציה או 2 או 3 ונגדל. ככה זה בפוליטיקה צריך לשחק את המשחק. אז כבר מותר להסתיר דברים במצע (וכאן לא מדובר בלא להבליט, אלא אין שם ולו מילה אחת בנושא).
צריך לפרסם את הנושא בריש גלי ולא לפחד. זה הבסיס לכל דבר. יכול להיות שזה יפגע במאמציכם אבל מצד שני למפלגות הירוקות יצא במידה מסוימת של צדק, שם "חלבי". אומרים טוב, אז הם מצילים צבי ים - מה זה כבר ישפיע עלי. אם לעומת זאת, מציגים מהלך כזה שאי אפשר להדגיש מספיק את חשיבותו והשפעתו על כל תחום ותחום, אז אולי יתחילו להתיחס ברצינות.
אני חושב שדווקא יש מנדט בעם לשלילת קצבאות ילדים (ולעזור על בסיס נזקקות במקום). וכ"כ יש הבנה שיש קשר בין עודף אוכלוסין וכמעט כל צרה. הנה למשל לכתבה הזאת על אם שילדה 18 ילדים ראיתי תגובות ארסיות וזה היה חלק גדול מאוד מהתגובות שם (לפחות כך נראה, לא ספרתי כמובן).
זו הזדמנות מצוינת לפרסם את הנושא החשוב.
למפלגת התנועה הירוקה פניתי עם הטענה בפעם הקודמת, במייל, וגם כאן יש לזה איזשהו תיעוד:
בערך מוחלט (25.11.2008 15:07):
אמרו שידונו. שום דבר לא יצא מזה. לפיכך לא חושב שיש שם אוירה רצינית.
בכל מקרה אני חושב שיש שם אנשים טובים מאוד, ועושים דברים חשובים. דווקא בגלל זה חשוב שהדברים יתנהלו בצורה יעילה. אחרת זה סתם פוגע.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 09 פברואר 2011, 19:37

ובכל מקרה, ביום שישי הזה בבוקר תתכנס ועידת התנועה הירוקה בתל אביב:
פרטים

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 09 פברואר 2011, 19:33

ואני חושב שהתנועה הירוקה עושה את זה לא רע: אם יש משהו שחסר שם, כדאי להעיר על כך. יש אוזניים קשובות.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי יונת_שרון* » 09 פברואר 2011, 19:12

אני דווקא עם בערך מוחלט בנושא הזה, כי יש כמה דברים שמשפיעים מאוד על כמות הילדים שהתנועה הירוקה יכולה לנפנף בהם בלב שקט:
  • זכויות ואפשרויות לנשים
  • הקטנת מוות בגיל צעיר (לא כל כך רלוונטי בארץ)
  • בטחון סוציאלי

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 09 פברואר 2011, 18:19

תנועה ירוקה ואף מילה על ילודה מבוקרת. מצטער לומר אבל זה הופך את כל הענין לבולשיט. כנראה שעוד מערכת בחירות ואין למי להצביע.
אתה צודק שזה נושא שחשוב וראוי לטפל בו בעדיפות גבוהה. יחד עם זה:
  1. זה נושא שעשוי להרתיע אנשים רבים ומבחינה אלקטוראלית זה לא חכם להבליט את זה. זה לא חכמה להיות צודק ולהישאר בחוץ. צריך גם להיות חכם ולחשוב איך אפשר להיכנס לכנסת ולהשפיע, ואז אפשר לאט לאט לתקוף אם את הנושאים הפחות פופולאריים.
  2. אתה יכול להתפקד למפלגה ולהציע את הצעותייך ולהעמיד אותן להצבעה, או אפילו להתמודד על תפקיד. זו דרך יותר טובה להשפיע מאשר לקטר שאין למי להצביע.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי בערך_מוחלט* » 06 פברואר 2011, 09:34

תנועה ירוקה ואף מילה על ילודה מבוקרת. מצטער לומר אבל זה הופך את כל הענין לבולשיט. כנראה שעוד מערכת בחירות ואין למי להצביע.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 05 פברואר 2011, 20:42

ועכשיו יותר מתמיד, כי סוף סוף התקשורת מדברת על התנועה הירוקה, בעקבות פרשת גלנט.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 05 פברואר 2011, 20:41

_יובל,
בכוונה לא כתבת באיזו עיר?_
זה ברחובות.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אחת* » 04 פברואר 2011, 19:04

כדאי להתעורר ולעורר מודעות.
להכנס לאתר התנועה ולקרוא את המצע והעמדות.
מתאים לך? תתפקד.
דבר עם בני משפחה ומכרים, שלח מייל למי שיכול להתעניין (לא להציף כמובן)
תלה שלט על הבית , מדבקה על המכונית.
בואו לא ניתן לתקשורת להתעלם ממנו הפעם!

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי טלי_מא* » 02 פברואר 2011, 01:40

יובל,
בכוונה לא כתבת באיזו עיר?

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי יובל_ספיר* » 01 פברואר 2011, 20:25

ידידים ופעילים יקרים,
אחת לכמה זמן אנחנו נקראים אל הדגל: להציל את הגבעה, את החינוך, את החורשה,את הדמוקרטיה, את החוף...אין לזה סוף...
קמה לה מפלגת התנועה הירוקה וחרטה על דגלה תכנון ארוך טווח ומניעה, במקום כיבוי שריפות ומחאות המוניות כשכבר מאוחר מידי.
אני שמח להזמינכם לערב מפגש עם התנועה הירוקה, לקראת ועידת המפלגה שתתקיים בעוד כשבוע. בערב נשמע על מה שקורה היום בתנועה הירוקה, לאן פנינו מועדות, ומה הכוונים החדשים (והישנים) של המפלגה. בערב תשתתף רחלי תדהר-קנר, מועמדת לראשות (משותפת) של התנועה הירוקה. רחלי היא ידידה, למודת קרבות, פעילה כבר שנים בתחום הסביבתי, בקידום נשים, בחינוך אלטרנטיבי, אשת שטח שהנהיגה רבים לדרוש שינוי, והובילה הצלחות רבות. נשמע בערב על הבחירות המתקרבות, על רחלי ועל מועמדים ומועמדת נוספות.
חוג הבית יתקיים אצלי, ביום חמישי הקרוב 3.2, בשעה 21:00, רחוב הצנחנים 4, קומת קרקע, דלת שמאלית.
לפרטים: יובל ספיר 054-7203140

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי צל_הימים* » 23 אוקטובר 2009, 14:07

לא היתה בדברי שום קנטרנות אלא באמת תהיה לגבי המשך מחוייבותם לפעולה בתחום. הציפיה שלי מהם היא להמשך פעילות, עם או בלי קשר לעתיד פרלמנטרי. אני לא עוקב באדיקות אחר פועלם שאולי מתבצע מתחת לרדאר, אך לא שמעתי מהם במאבקים המתנהלים באופן שוטף. אני גם לא מכיר את אופי פעילותם בעבר. האם הם פעלו רק בדרך של הגשת עתירות או גם באפיק של השפעה על הדיון הציבורי? מטרידה אותי למשל היעדרותם מזירת מאבק ההפלרה.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 22 אוקטובר 2009, 21:14

היו עסוקים מאוד בעיקר בנושא הפרטת הקרקעות והרפורמה בועדות התכנון, ועוד. אבל אני לא חושב שהיה לזה הד תקשורתי כלשהו, שזו אחת הבעיות.
יחד עם זאת, יש שאלה מתמדת בתוך המפלגה, באיזו צורה צריך לפעול. מכיוון שרבים שם באו מהארגונים הסביבתיים האקטיביסטים, הם נוטים להמשיך לפעול באותן צורות. אבל מפלגה צריכה לפעול אחרת, ואת השינוי הזה לא תמיד קל לעשות.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי צל_הימים* » 22 אוקטובר 2009, 15:18

אה עודד, אם אתה כבר מסתובב כאן, אז רציתי לשאול אותך משהו בהקשר: יש אפשרות לדעת האם החבר'ה הנחמדים הללו היו עסוקים באיזה אקטיביזם סביבתי-חברתי מאז הבחירות? זאת נקודה שמעט מטרידה אותי, שמא הם עלולים למצוא עצמם נוטשים את זירת המאבקים לטובת המדושנות של בימת נאומי הסרק.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 22 אוקטובר 2009, 14:49

למפלגת "התנועה הירוקה" דרוש מנכ"ל\ית

דרישות התפקיד
• חבר\ת התנועה הירוקה ומזדהה עם חזון המפלגה
• ניסיון בעבודה ניהולית\ארגונית במערכת בינונית- גדולה
• השכלה אקדמית- יתרון
• ניסיון בניהול תקציבים- יתרון
• מגורים במרכז הארץ
• עבודה בשעות גמישות
• היקף העבודה: משרה חלקית ובהמשך משרה מלאה

תיאור התפקיד
• ניהול המערכת הארגונית של המפלגה, לטובת יישום מטרותיה
• קידום מערכת גיוס משאבים לפעילות המפלגה
• עבודה צמודה מול מוסדות המפלגה- יו"ר, הנהגה, מזכירות, מועצה וסניפים.
• ארגון אירועי המפלגה- ועידות, כנסים, פעילות אקטיביסטית.

קורות חיים יש להפנות ל [email protected]
פניות יתקבלו עד 5.11.09
רק פניות מתאימות תענינה.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי מפלגת_התנועה_הירוקה* » 08 יולי 2009, 23:52

אנו שמחים לבשר על הקמת סניף השרון של התנועה הירוקה.

פגישת הייסוד תתקיים בתאריך 11.7.09 (מוצא"ש הקרוב) בשעה 21:00 ומתוכננת לשעה וחצי בערך.
בפגישה זו:
  1. נכיר אחד את השני
  2. נציג את מטרות הסניף
  3. נאייש בעלי תפקידים
  4. נקיים דיון פתוח על דרכי הפעולה של הסניף
  5. נחליט על פעולה ראשונה שנקיים בסמוך לפגישת היכרות זו
לפרטים:
טלפון:09-8946307
כתובת אימייל: yeruka.hasharon ב - gmail.com

סניפים נוספים הוקמו/מוקמים בימים אלה ברחבי הארץ. לבירור לגבי הסניף הקרוב אליכם (או לעזרה בהקמת סניף חדש) אנא פנו לרחלי:
rachelitc בג'ימייל
054-2068609

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי איל_גיא_חיים* » 25 יוני 2009, 14:58

אני נוטה להסכים עם תבשיל קדרה

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי תבשיל_קדרה* » 24 יוני 2009, 18:59

הבאנר סופר מעצבן :-/
(בלי להיות נגד, סתם חושבת האם הייתי שמה באנר כזה בראש אתר/בלוג שלי. לא שיש לי.)

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי מפלגת_התנועה_הירוקה* » 24 יוני 2009, 17:42

http://yeruka.org.il/campaign.jun09/[po]yeruka conf 400x200[/po].jpg

להתפקדות לחצו כאן

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי מפלגת_התנועה_הירוקה* » 24 יוני 2009, 15:42

לקראת הועידה הכללית של התנועה הירוקה המתוכננת להתקיים בתאריך 3.7.09, התנועה הירוקה תשיק מחר (יום ה', 25.6.09) קמפיין התפקדות אינטרנטי נרחב, המתבצע כולו בהתנדבות ובתקציב - אפס. מטרת הקמפיין - לעורר את הציבור הרחב ואת מתפקדי התנועה ותומכיה להתפקד מחדש לתנועה ולהגיע ב- 3.7.09 לוועידה הכללית בה תידון פעילות התנועה ותיערך הצבעה לחלק מהנהגתה.

הקמפיין מתבסס כולו על פעילותם ההתנדבותית של פעילי התנועה. משרד "קיימות תקשורת", בניהולה של ציפי שטרן, עיצב באנרים שיישלחו באמצעות הדואר האלקטרוני לכל פעילי התנועה על מנת שיוצבו באתרים ובבלוגים שלהם ויעודדו את הציבור הרחב להתפקד לתנועה. צוות האינטרנט של התנועה הירוקה (דובי מורן, גיא ווסט, עודד נתנאל ורועי קרמר) הכין את החומר הפרסומי לאינטרנט והתאים אותו להעברה לחברים ול"שתילה" באתרים שלהם. כמו כן ייעשה שימוש נרחב ברשתות החברתיות בהם חברים פעילי התנועה.

ציפי שטרן הסבירה את הקונספט הקריאטיבי של הקמפיין: "היות והישראלי המצוי נוטה לדאוג רק לפני הבחירות ולהתלונן כחודש לאחריהן, ומתנתק מפעילות פוליטית בשנים שאינן שנת בחירות, בחרנו להשתמש בקמפיין בהודעת מחשב קופצת, המתריעה מפני המצב הפוליטי המסוכן הקיים במדינה ומסבירה שכדי שתיווצר אלטרנטיבה פוליטית לממשלות הכושלות בבוא הזמן, יש להירתם לפעילות פוליטית דווקא עכשיו. בחרתי דווקא הודעת אזהרה כי אין מי שמתעלם מהודעה כזו הקופצת לנגד עיניו מתוך מסך המחשב".

שי גולוב, מנכ"ל התנועה הירוקה, סיפר כי את מודל הפעילות ההתנדבותית מאמצים פעילי התנועה בעקבות ניסיונם הנרחב בפעילות בארגוני סביבה וכי חלק ניכר מפעילות המפלגה מבוסס על אנשי מקצוע המנדבים שעות רבות מזמנם לעבודה מקצועית.

ערן בן-ימיני, יו"ר התנועה הירוקה אמר כי הקמפיין משקף פעילות נרחבת שמתקיימת לאחרונה בתנועה הירוקה. "לאחרונה הקמנו סניפים עירוניים רבים, מועצת המומחים שלנו נמצאת בתהליך של גיבוש עמדה משמעותית ביחס לרפורמה במנהל מקרקעי ישראל והנהגת המפלגה בוחנת כל העת שיתופי פעולה עם מפלגות אחרות השותפות לתפיסות שלנו בנושאים שונים. אין ספק כי הועידה הכללית הקרובה, ב- 3.7.09, תהיה מעניינת שכן זו הפעם הראשונה שהועידה מתכנסת לאחר הבחירות האחרונות".

נשמח לעזרתכם:
קישור לדף הבאנרים ולהוראות להטמעתם באתרים ובבלוגים של חברי התנועה.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי יובל_ספיר* » 26 פברואר 2009, 01:11

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי יול* » 24 פברואר 2009, 19:58

"יומיים לפני הבחירות הגיעו אלינו סקרים של שתי המפלגות הגדולות, שלפיהם התנועה הירוקה מימד תעבור את אחוז החסימה. אם הייתי אומר את זה ככה, זה היה משפר מאוד את סיכוייהם לעבור.
וואו! אפשר לינק לראיון הזה?

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אורן_ש* » 24 פברואר 2009, 18:38

מה אתם אומרים על זה?

עמית סגל, הכתב הפוליטי של ערוץ 2, בראיון למעריב עשרה ימים לאחר הבחירות (20.2.09)

"שאלה: היו במערכת הבחירות סיפורים שבחרת לא לפרסם כי חששת שזה ישפיע על הבחירות?

תשובה: "יומיים לפני הבחירות הגיעו אלינו סקרים של שתי המפלגות הגדולות, שלפיהם התנועה הירוקה מימד תעבור את אחוז החסימה. אם הייתי אומר את זה ככה, זה היה משפר מאוד את סיכוייהם לעבור. אבל חששתי מהתערבות חמורה במערכת הבחירות. התייעצנו והפשרה הייתה לא לשדר את זה במהדורת שמונה אלא במהדורה המוקדמת ולומר 'אחת התנועות הירוקות'. אחרת היתה נוצרת אווירה שאנחנו יותר שותפים לה ממדווחים עליה."

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי '_'* » 16 פברואר 2009, 09:22

מצד אחד גם אני מכיר אנשים שלא קוראים פה והצביעו ה'
מצד שני כל היתר (שאני מכיר) הצביעו מרץ, וגם הם לא בדיוק המוניים.

זה כנראה חוגים יחסית מצומצמים.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי טדליק_נהנאנע* » 16 פברואר 2009, 01:33

אני הייתי בטוחה שיהיו לפחות 5 מנדטים...
מכירה הרבה שהצביעו עבורם, ודווקא לא מסתובבת בחוגים כל כך ירוקים לצערי.
כמה כאב לי הלב.
טוב, יש עבודה עד הבחירות הבאות. על פי המסורת שהחלה ב14 שנים האחרונות, סביר להניח שיהיו בחירות תוך שנתיים שלוש...

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אורן_ש* » 15 פברואר 2009, 15:06

הפעילות בהחלט תמשיך, ומי שרוצה להיות חלק מוזמן פשוט להתפקד לתנועה. כך גם תהיו מעודכנים וגם תוכלו להשפיע.
http://hayeruka.net/archives/1091

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי שמש_בחורף* » 15 פברואר 2009, 08:26

_אני רק מקווה ומחכה שהפעילות תמשיך שהשינוי ימשיך גם אם לא דרך הכנסת אז דרכנו
דרך כל אלו שמאמינים שאפשר להתנהל אחרת_
מי יתן.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי טנא טאו* » 13 פברואר 2009, 17:08

היינו כלכך פעילים אפילו הילד הקטן נהנה לחלק פליירים לאנשים
הסתובבתי בגבעת ברנר וחשבתי שכמעט כל הצעירים והמשפחות הצעירות יצביעו אלינו
הסתובבנו ברחובות וחשבתי שלפחות שליש יצביעו לתנועה הירוקה מימד
הסתובבנו בתל אביב וחשבנו שלפחות חצי יצביעו בתנועה ירוקה מימד

אני רק מקווה ומחכה שהפעילות תמשיך שהשינוי ימשיך גם אם לא דרך הכנסת אז דרכנו
דרך כל אלו שמאמינים שאפשר להתנהל אחרת

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 12 פברואר 2009, 20:29

מעצם החוצפה להיות מאושרים בעולם הזה

המשפט הזה מהדהד לי בראש (-:

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 12 פברואר 2009, 16:36

תודה שרון ברקת על השיר המופלא.
ותודה לך צפריר על המילים הטובות. @}

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי דניאל_של_מורן_וענבר* » 12 פברואר 2009, 16:09

אריאנה מלמד כותבת על מימד
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3670887,00.html

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי אלטר_אגו* » 12 פברואר 2009, 15:51

אלטר, אם תקראי את המצע של העלים הירוקים
מבטיחה לקרוא. בהזדמנות. :-)

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 12 פברואר 2009, 15:37

הנה כתבה על המצע הסביבתי של עלה ירוק (מפי הדובר שלהם).
הם נגד מיחזור, בעד רכב צמוד לכל עובד, נגד אנרגיה סולארית...

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי עודד_המחפש* » 12 פברואר 2009, 15:19

אלטר, אם תקראי את המצע של העלים הירוקים תביני שאלה הן מפלגות עם אג'נדה סביבתית מאוד מגובשת, עם או בלי סמים. בחלקה היא יותר הארד-קור משל תי"מ
דוקא בבחירות הקודמות התרשמתי מהמצע הסביבתי שלהם, ובבחירות האלה הם הפכו לליצנים. יש כמה דברים שהם כתבו שם בנושא תחבורה, מים, ועוד נושאים שממש מנוגדים למה שאומרים מומחי איכות הסביבה. האם הם יודעים יותר טוב מכולם? מי המומחה שלהם לנושא? לא חושב שיש להם כזה.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי מיכל_שץ* » 12 פברואר 2009, 08:14

רוזמרין, סתם מתוך עניין, למה קיבצת את העלים הירוקים עם הירוקים סתם? לפי מפתח של צבע? hilarious או שלגליזציה של סמים היא אג'נדה סביבתית?
אלטר, אם תקראי את המצע של העלים הירוקים תביני שאלה הן מפלגות עם אג'נדה סביבתית מאוד מגובשת, עם או בלי סמים. בחלקה היא יותר הארד-קור משל תי"מ

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי מיכלול_ה* » 11 פברואר 2009, 23:00

_ההסכמה אל השינוי האפשרי, עשייה של אושר, מעצם החוצפה להיות מאושרים בעולם הזה, כבר מעמיד אותה לאמירה פוליטית.

תמיד אפשר לשפר את גן העדן, כמעט בלתי אפשרי להקל את הגיהנום.

הקיבעון מתחיל מתוכנו, השינוי מתחולל רק מתוך הסכמה אל שינוי, עצם ההסכמה - היא כבר השינוי בעצמו_

תודה רבה שאתה מזכיר את זה, אני מסכימה אני בוחרת להיות מאושרת.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי מי_מה* » 11 פברואר 2009, 21:57

ואני רוצה בכל זאת להודות לתנועה הירוקה-מימד על הרגשת התקוה שפיעמה בי למשך כמה שבועות, על החשק להשפיע שהתעורר אצלי אחרי שנים שהיה רדום.
מקדישה לה 0nG3Z]שיר tBeRY[/po] לתנועה, ומאחלת לה ולנו להיפגש בבחירות הבאות.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי צפריר_שפרון* » 11 פברואר 2009, 21:49

השינו מתחיל בתוכנו

השינוי היחידי המתבקש הוא הסכמה.

הסכמה לשינוי.

מבלי הסכמה להשתנות - לא יהיה שינוי.

מבלי הסכמה להסכים, לא יהיה שינוי.

ההסכמה, איננה אמירה, אני מסכים. אלא, מעבר אלפי מילים של ספקות והרהורים, ובחינה מחודשת וספקות ואמונה מחודשת, עד שההסכמה נטמעת, אל השינוי הזה, העולה מעצם ההחלטה להסכים, וההשתאות המדהימה שעולה עם התהליך הזה, שכן, עולם שלם עשוי להפתח אם נסכים שכבר כעת, ברגע זה ממש.
הכל נהדר.
הכל פשוט מצויין, נהדר, אנו הווים את ההוויה הזו של חיים, בגן העדן המושלם, זה שמאפשר לנו גם להתלונן ולבוא בטענות.

ומתוך שהכל מצויין, טוב אם נודה לעצמנו גם אם אוחזת בנו חרדה לרגע, שכן השינוי אינו מתחילבתוכנו, השינוי הוא חוק יסוד אצל כל חומר, ואנחנו, אם נרצה או לאו חומר חי.
ההסכמה או אי ההסכמה, לבחירתנו.

ההסכמה אל השינוי האפשרי, עשייה של אושר, מעצם החוצפה להיות מאושרים בעולם הזה, כבר מעמיד אותה לאמירה פוליטית.

תמיד אפשר לשפר את גן העדן, כמעט בלתי אפשרי להקל את הגיהנום.

הקיבעון מתחיל מתוכנו, השינוי מתחולל רק מתוך הסכמה אל שינוי, עצם ההסכמה - היא כבר השינוי בעצמו.
זו התמצית.
.

תודה רבה.

<שלם>

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 פברואר 2009, 21:33

רשימת 20 הישובים שתים קיבלה בהם הכי הרבה קולות
26,055 ארצי
3,046 תל אביב - יפו
1,051 חיפה
644 רמת גן
626 מודיעין-מכבים-רעו
585 רחובות
550 ירושלים
498 ראשון לציון
492 רעננה
424 כפר סבא
390 הרצליה
371 פתח תקווה
345 פרדס חנה-כרכור
322 חולון
300 קרית טבעון
280 עראבה
277 נתניה
277 באר שבע
238 הוד השרון
223 אום אל-פחם

ובאחוזים:
הרדוף 36.63%
הררית 31.03%
כליל 30.46%
לוטן 24.10%
קטורה 23.38%
אשחר 20.41%
נטף 17.33%
בית קשת 15.85%
חרשים 14.53%
מדרשת בן גוריון 14.50%
תובל 13.75%
גזר 13.21%
אמירים 13.13%
בית אורן 12.10%
שורשים 11.95%
סעד 11.79%
כרם מהר"ל 11.26%
לוטם 11.24%
עופר 10.43%
אודם 10.34%
ציפורי 10.34%
כחל 10.11%

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי מיכלול_ה* » 11 פברואר 2009, 21:21

זה הדבר הבא שהתכוונתי לכתוב שהשינו מתחיל בתוכנו ולכן אני יודעת שכל המועמדים של התנועה הירקוה מימד לכנסת שבאו מעשייה בשטח ימשיכו לעשות שינויי מחוץ לכנסת כי זוהי הדרך שלהם. אלו אנשים שבחו להכנס גם לזירה הפוליטית מתוך אמונה שחלק מהעשייה והשינוי צריך להיות גם מעשייה מסוג זה, והם בחרו ללכת לשםלא בשביל פרסום ורצון בשליטה אלא למרות הגועל שיש בעשייה הזו ולכן הם ימשיכו בשינויים שהם עשו לפני מחוץ לכנסת כי זוהי הדרך שלהם.

ותודה רונית שאת מזכירה לכולנו להיות אופטיימיים כי רק באופטימיות ובאהבה אפשר לרפא את העולם.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי רונית_נשר* » 11 פברואר 2009, 20:48

מיכלולה יקרה , מה שלומך??
אני רוצה להראות זווית ראייה נוספת לעצבות-
לא במקום העצב של הורמוני הלידה, חלילה ... :-)
גם אני הצבעתי לתנועה הירוקה ( וגם אני חושבת שחייבים להחליף את השם, הוא בלבל רבים).
אבל אני לא עצובה.
גם לא בגלל מי שנבחר.
כי שינוי לא מתחיל בפוליטיקאים, הוא מתחיל אצלנו, בבתים שלנו, במשפחות שלנו, בקהילות שלנו..וזה מדבק (בטוב).
וכל עוד אנחנו ממשיכים / ממשיכות לעשות את העבודה -
אני שמחה ורגועה ומלאת השראה וכוח להמשיך בכך.

( אגב, היום נפגשתי עם שון ואהלה, אנו מכינות את המפגש הבא של נשות חזון באוקטובר- והמשפטים שעלו לנו בחלימה המשותפת לקראת המפגש :
peace is personal; וגם one peace / piece at a time
וכך אני חווה את המציאות, חלק-חלק אני מרכיבה את הפאזל מחדש, חלק חלק נרכיב פאזל של מציאות חדשה, מציאות אחרת)

וכן- בוודאי שהייתי שמחה עם עוד המוני בית ישראל היו מבינים כמה שזה חשוב, וכמה שכדור הארץ שלנו והאדמה שלנו זקוקה לנו היום יותר מתמיד,
וכמה שאנחנו זקוקים למערכת יחסים אחרת עם האדמה.

ולגבי ימין ושמאל- אני חושבת שזה פאסה. בחיי. זו רק כותרת ללא תוכן כמעט.
נראה לי שזה לא רלבנטי. יש דברים יותר חשובים. הלוואי שאנשים כבר יבינו את זה.

ועלתה לי מחשבה בשבועות החארונים, החל מהמלחמה-
יש כל כך הרבה אנשים נפלאים, משפיעים, שאינם "מתערבבים" בפוליטיקה, בגלל כל מה שמשתמע מהמילה.
ואז מה שקורה זה שכל האנשים שאני פחות סומכת עליהם, מגיעים לפוליטיקה.
איך בא לי שאנשים כמונו יהיו שם. עוד.
עוד כמונו.
שלא רק נסתכל מהצד ונגיד "אוי...זה לא צריך להיות ככה"...

שנוכל באמת להשפיע.

בקיצור-יש לי הרהורים רבים על כך, על להיות מעורבת יותר בפוליטיקה עצמה.

מפלגת התנועה הירוקה

על ידי מיכלול_ה* » 11 פברואר 2009, 19:49

קמתי היום עצובה, בחרתי לתמוך בתנועה הזו ועצוב לי שעדיין אין כאן בארץ שלנו מספיק אנשים אמיצים שמוכנים לתמוך בפוליטיקה אחרת, עצוב לי שהרב מלכיאור לא יהיה בכנסת, עצוב לי שיש מאט מדיי נאיבים בעולם שלנו. וכל העצב הזה יושב לי טוב טוב על ההורמונים מהלידה.
ואני רוצה להגיד תודה ענקית ולחבק מכל הלב את כל האנשים שהאמינו שיש סיכוי, לכל האנשים שהציבו את מועמדותם לתנועה הירוקה מתוך רצון אמיתי לעשות שינוי גם מלמעלה גם דרך הממסד. את כולכם אני מעריכה ואני יודעת שאתם ואני ואנחנו נמשיך לעשות את מה שאנחנו צריכים לעשות כדי שיהיה עולם טוב יותר לילדים שלנו. לפחות מי שאני מכירה הוכיחו לכולם שאפשר לשנות, שאפשר להשפיע וכמו שעשיתם את זה עד עכשיו מחוץ לכנסת, תמשיכו ותשפיעו.

חזרה למעלה