שיטת פאולה ולידה

שליחת תגובה

ככל שהתקשורת בין בני האדם משתכללת, כך התקשורת הפנימית נפגמת, וככל שהמרחקים קטנים, הדרך מאבדת משמעות.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: שיטת פאולה ולידה

שיטת פאולה ולידה

על ידי גברת_פלפלת* » 21 פברואר 2011, 13:22

אני מבינה שלמעשה יש הדרכה בשיטת פאולה לכווץ ידיים ועיניים בזמן ציר, ולהרפות שלא בזמן ציר? זה לא נראה לי כל כך הגיוני )-: אפשר לשמוע הסבר ממבינות דבר?

שיטת פאולה ולידה

על ידי גאיה* » 07 מרץ 2010, 19:04

רק ניסיתי להבהיר שבטעות רווחת הדעה השגויה ששיטת פאולה היא כיווצים, זוהי טעות מצערת,
מסכימה איתך שזה בערך מה שאני יודעת על השיטה "כיווצים" אבל זה לא שניסיתי לעשות פאולה בלידה (לא ידעתי שקיים דבר כזה ליפני הלידה)

_ןנסיון נוסף להבין
האם התכוונת שכשכיווצת זה הקל עלייך?
וכשפתחת זה הקשה?_
ממש ככה בזמן הציר הרגשתי צורך לעצום עיניים (במקרה שלי חזק)
כשהמיילדת אמרה לי להשאר אם עיניים פקוחות זה הקשה עליי מאוד והייתי צריכה המוןןןן מאמצים להשאיר אותן פתוחות,

מה הכוונה
מה גם שאחת ההנחיות למניעת קרעים ברישתית היא לעצום עיניים
נוצרים קרעים ברישתית?? על זה לא שמעתי
אלה אם הכוונה היא לא לרשתית של העיין?
יש עוד רשתית שאני לא מכירה?

שיטת פאולה ולידה

על ידי עשב_השדה* » 04 מרץ 2010, 20:00

ןנסיון נוסף להבין
האם התכוונת שכשכיווצת זה הקל עלייך?
וכשפתחת זה הקשה?
אשמח לתגובתך
מה גם שאחת ההנחיות למניעת קרעים ברישתית היא לעצום עיניים , ולהמנע מפתיחת עיניים בזמן ציר.

שיטת פאולה ולידה

על ידי עשב_השדה* » 04 מרץ 2010, 19:52

אופס, גאיה, סליחה על ה
ולא להניח שיודעים.
לא התכוונתי שאינך מוסמכת לגוף שלך,ובוודאי שניסית כמיטב יכולתך,
רק ניסיתי להבהיר שבטעות רווחת הדעה השגויה ששיטת פאולה היא כיווצים, זוהי טעות מצערת,
ורבים האנשים שמניחים שאם קראו או שמעו על תרגיל כווץ או פתיחה הם יכולים גם להנחות,
בכל מקרה אני מתנצלת אם פגעתי או הרגזתי

שיטת פאולה ולידה

על ידי גאיה* » 04 מרץ 2010, 19:17

בקיצור צריך ליווי של מורה מוסמכת ולא להניח שיודעים.
אני חושבת שאני מורה מספיק מוסמכת לגוף שלי וללידה שלי
לא אמרתי שאני יודעת מה זה פאולה
הרי כתבתי שאני מעולם לא למדתי את זה
בסך הכל כתבתי מה אני עשיתי בלידה שעזר לי להתמודד עם צירים שהיו קשים לי מאוד
ודווקא כשהמיילדת (שגם לא למדה פאולה אגב) אמרה לי לפתוח את העיניים והידיים בציר זה רק כאב לי יותר והקשה עליי להתמודד עם הצירים..

שיטת פאולה ולידה

על ידי עשב_השדה* » 03 מרץ 2010, 23:43

גאיה, לכווץ זה לא שיטת פאולה,
לכווץ זה לכווץ וזה עוצר ומקשה,
תרגילי כאולה עוזרים לשחרור ולהתקדמות הלידה ,
וההוראה היא תמים כווץ שחרור כשלרוב מה שצריך ללמוד זה איך לשחרר,
בקיצור צריך ליווי של מורה מוסמכת ולא להניח שיודעים.

שיטת פאולה ולידה

על ידי גאיה* » 03 מרץ 2010, 23:10

_בכל מקרה מה שרציתי לשאול, וזה רלוונטי למי שתרגלה בפועל בלידה, האם הדרך של כווץ חזק דווקא בזמן ציר (עיניים, ידיים) אכן פועל?
אם זה לא אשכרה מכאיב יותר?! הרי המטרה היא לנסות להרפות, לתת לציר כמו גל, לעבור.לשחרר..._
זה בדיוק מה שאני עשיתי בצירים!!!!
אינטואטיבית, לא למדתי פאולה מעולם וזה בדיוק מה שעשיתי בצירים עד שהמיילדת אמרה לי שאני מכווצת ושאני צריכה לפתוח את העיניים והידיים וכו' בקיצור זה רק הקשה עליי להתמודד אם הצירים שהיו בלתי נסבלים מבחינתי גם ככה...

שיטת פאולה ולידה

על ידי נועה* » 17 מאי 2009, 12:28

עשב השדה תודה. תוכלי להפנות אותי למורה מומלצת באיזור עמק יזרעאל?

שיטת פאולה ולידה

על ידי עשב_השדה* » 17 מאי 2009, 12:08

נועה זה בהחלט כלי שמאפשר לך להיות עצמאית עם תהליכי הריפוי שלך
גם גב גם כאבים וגם שיקום אחרי לידה אבל לא רק , השיטה רחבת יריעה ועובדת כמו קסם
כי היא נוגעת למנגנוני הריפוי העצמי הקדומים ביותר שחקוקים בנו
חשוב לא רק לתרגל 15 דקות ביום אלא במקביל ובנוסף להזכיר לגוף תוך כדי התנועה היומיומית( זה אפשרי רק עם חלק מהתרגילים)תרגיל פה ושם

שיטת פאולה ולידה

על ידי נועה* » 17 מאי 2009, 11:46

תודה. גם לי יש כאבים בעמידה ממושכת וכן בגב התחתון, כתוצאה משרירי בטן חלשים...
לא אני לא מצפה לבטן שטוחה ממש אחרי 2 הלידות..רק להכניס קצת שלא תבלוט מידי.

שיטת פאולה ולידה

על ידי שני_צו* » 17 מאי 2009, 10:15

כשאת אומרת הבטן עבדה חזק את מתכוונת שזה עזר גם לחזק ולהכניס את הבטן?

עזר מאוד לחזק. בעמידות ארוכות היה מתחיל לי לחץ בבטן תחתונה ורצפת אגן- עבר.
כל האיזור שם חזר להרגיש כמו לפני הלידה.
לגבי בטן שטוחה- לא היתה לי לפני ההריון ואין לי גם עכשיו- אז אם זה הכיוון שלך אני לא יודעת לענות :-)

לגבי התרגול- 15 דקות רצופות ביום זה המון וזה יותר ממה שאני עשיתי רוב הזמן (או עושה עכשיו).

בגדול לדעתי חבל על ההתלבטות. מאוד שווה לנסות בעצמך.
לשיטת פאולה יש הרבה תוצאות, שאת רובן לא ציפית לפני שהתחלת..
חברה אמרה לי לפני שזה עובד כמו קסם. והיום גם אני חותמת על ההגדרה הזו.

שיטת פאולה ולידה

על ידי נועה* » 17 מאי 2009, 09:23

תודה שני צו ופלונית.
חוץ מהרגשה טובה...שזה נהדר אבל תכלס לחזק את השרירים. 15 דק ביום יספיק? יהיה לי קשה להתמיד עם יותר מזה...
כשאת אומרת הבטן עבדה חזק את מתכוונת שזה עזר גם לחזק ולהכניס את הבטן?

שיטת פאולה ולידה

על ידי פלונית* » 17 מאי 2009, 09:13

שיטת פאולה ולידה

על ידי שני_צו* » 17 מאי 2009, 09:12

כן בהחלט.
אצלי הבטן עבדה חזק בשיטת פאולה.
15 דקות ביום זה יפה..
לגבי התוצאות- תלוי מה ההגדרה שלך של תוצאות..
ההרגשה הטובה הופיעה אצלי אחרי התרגול הראשון.

שיטת פאולה ולידה

על ידי נועה* » 17 מאי 2009, 09:08

אני אחרי לידה שניה. 9 חודשים אחרי. מרגישה ששרירי רצפת האגן ושרירי הבטן נחלשונמאד עוד בהריון השני וגם בלידה. האם ניתן לחזק את שרירי הבטן ע"י תרגול פאולה? אני יודעת שהשיטה עוזרת לחיזוק רצפת האגן אך האם גם לבטן?היא ממש חלשה ובולטת החוצה. גם השריר הישר-בטני נחש אצלי מאד.
ועוד שאלה-כמה זמן כל יום צריך לתרגל בשביל תוצאות? מדובר בשעה ביום או פחות? 15 דק?

שיטת פאולה ולידה

על ידי עשב_השדה* » 29 נובמבר 2008, 21:22

למעיין, הרעיון של כווץ בזמן ציר אינו ממצה את כל הדרכים בהן השיטה עוזרת בלידה.
ככל שתהיי מתורגלת יותר במגוון רב יותר של דרכים בשיטת פאולה הגוף יפעל מתוך הנחיה פנימית לא מודעת אך מאוזנת
ואם הגוף יצטרך להתכווץ בכדי להעמיק את השחרור הוא יעשה את זה
אחד הדברים שלומדים מלווי של מורה זה לאפשר לזה לקרות.
מחיר הזירוז יכול להיות באם אינו מבוקר,מאד אלים לגוף ומשבש את הקצב הנכון ללידה
זירוז מבוקר האו כשהפיטוצין עובר דרך מכשיר שאחראי על קצב טיפטוף איטי למשך זמן קצוב ואז אם אין כל התפתחויות,שולחים הביתה ובדרך כלל עשויה להתפתח לידה טבעית בלילה או בבקר

שיטת פאולה ולידה

על ידי יעלה_ב* » 14 נובמבר 2008, 13:47

הי מעין האם את חיפאית?
אני יודעת שפה בחיפה צריכה להפתח בקרוב קבוצה לנשים בהריון...
באמת מענין לדעת חוויות של אחרות שהשתמשו בשיטה בזמן הלידה.. בבקשה תספרו חוויות נשמח לשמוע...

שיטת פאולה ולידה

על ידי ניצן_אמ* » 13 נובמבר 2008, 23:45

מה זה חשוב? באמת עכשיו...
אם זה טוב לך, עשי את זה.
אם יקל עלייך, הרווחת (לא באמת תדעי, כי מעולם לא ילדת לידה שניה (אם זה הריון שני, נדמה לי שלא סיפרת))
אם לא, ממילא לא תדעי. :-)

(לי שעה וחצי היתה עוזרת כמו כוסות רוח למת ;-))

שיטת פאולה ולידה

על ידי מעיין* » 13 נובמבר 2008, 23:38

הא טוענת שיש לה סטטיסטיקה לקיצור ממוצע של שעה וחצי...מובן שאי אפשר לטעון שזה נכון....
יש לה איזה מחקר על השיטה הזו בהשוואה לאחרות, בבית חולים שאנלא זוכרת את שמו.
בכל מקרה מה שרציתי לשאול, וזה רלוונטי למי שתרגלה בפועל בלידה, האם הדרך של כווץ חזק דווקא בזמן ציר (עיניים, ידיים) אכן פועל?
אם זה לא אשכרה מכאיב יותר?! הרי המטרה היא לנסות להרפות, לתת לציר כמו גל, לעבור.לשחרר...
בקיצור. מרגישה סתירה.
המורה אמרה "אם אין כווץ, אין הרפיה אחר כך=פתיחה"
מבינה בשכל, מסכימה. לא בגוף.
בקיצור, תזמורת, האם שווה לשלם את מחיר הזרוז?
לא לידה ראשונה.אני יודעת מה זה ללדת יומיים וחצי...אבל....

שיטת פאולה ולידה

על ידי ההולכת_בדרכים* » 09 נובמבר 2008, 21:59

לא תרגלתי פאולה מעולם, אבל בספר שלה פאולה טוענת שיש קשר בין לידה קלה לבין ספינקטרים (שרירים טבעתיים) הפועלים באופן תקין.
מה אומרת על זה המורה שלך?

שיטת פאולה ולידה

על ידי ניצן_אמ* » 09 נובמבר 2008, 17:07

אגב, מדעית, כן אפשר לבדוק האם באופן מובהק סטטיסטית שיטת פאולה מקצרת לידות וצירים, אם בודקים קבוצה גדולה מספיק של נשים בלידה ראשונה נגיד, ממעמד סוציואקונומי דומה, הכנה דומה, תזונה דומה (או ערבוב אמיתי של כל אלה) ורואים שבאופן מובהק לקבוצה אחת היתה בממוצע לידה יותר קצרה מאשר לקבוצה השניה. אבל זה לא אומר דבר וחצי דבר על הפרט, רק על השיטה.
מקווה שברור.

שיטת פאולה ולידה

על ידי ניצן_אמ* » 09 נובמבר 2008, 17:04

בלי להכיר היטב את השיטה, אני מנחשת שהדבר הכי הכי חשוב שאת עושה עכשיו בשביל עצמך, זה להקטין מאד את הסיכוי לנזק לרצפת האגן בעקבות לידה, וגם את עצמת הנזק אם יהיה.
מסכימה עם תזמורת.
קודם כל, אין לך כל דרך לדעת אם זה ייקצר לך את הלידה שאת אמורה ללדת יכול להיות שתלדי ב30 שעות לידה שאחרת היתה לוקחת 50 :-P אבל איך תדעי שזה מה שקרה? יש נשים שלא עושות שום פאולה ושום כלום, ויש להן לידות קצרות. אז גם לא הייתי ממהרת להסיק שהשימוש בשיטה הוא מה שקיצר לך את הצירים והלידה לו תהיה קצרה וקצרת צירים.
בכל מקרה, רע, זה בטוח לא ייעשה לך :-)

שיטת פאולה ולידה

על ידי תזמורת_הים* » 09 נובמבר 2008, 16:41

לא הייתי מפתחת ציפיות מהסוג הזה...
פאולה מאד מאד עוזרת בלידה. אצלי היא סייעה לצופף את הצירים ולקדם את הלידה בשלב שבו היה חשוב מאד שהיא תתקדם. לא הייתי אומרת שזה קיצר את משך הצירים- לא היתה לי לידה קצרה במיוחד. ממליצה להמשיך לתרגל אבל לא לצפות לנסים ונפלאות.

שיטת פאולה ולידה

על ידי מעיין* » 09 נובמבר 2008, 15:42

שלום.
מתעניינת.מחפשת נשים שתרגלו פאולה לקראת לידה.איך זה השפיע על הלידה?
האם זה באמת מקצר את משך הצירים? אשמח לשמוע חוויות! ( אני בטיפול מאוד פעיל אצל מתרגלת מוסמכת)

חזרה למעלה