שירים מעצבנים

שליחת תגובה

לפעמים הדרך לנצח היא להכנע
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: שירים מעצבנים

שירים מעצבנים

על ידי פילפילון* » 22 ספטמבר 2012, 13:02

_אך הסוף היה מצהיל
בא הביתה אבא פיל
פילפילון שמח מאוד
ומיד התחיל לצעוד._

מצאתי בספר "מה אספר לילד " משנת תשי"ג (1953 כמדומני)
"והסוף היה מצהיל
בא הביתה אבא פיל
פיל פילון שמח מאד
והתחיל פתאום לצעוד,

אז אולי זה בכלל המקור והגרסא המבהילה זה השינוי?
מעניין ....
ועוד תעלומה : בזמרשת מופיע שנכתב ע"י מרדכי זעירא
והסוף מבהיל.
http://www.zemereshet.co.il/song.asp?id=910
לפי הספר השיר משוייך ל-ל. גולדברג
לפי שירונט וחבריו זה שיר עממי
:-0

שירים מעצבנים

על ידי ;-)* » 12 אוגוסט 2009, 14:42

נכון בשיר חנה'לה אופה קטנה "הכול נהפך לפחם" ?
אז אני מכירה גננת אחת ששרה

חנה'לה אופה קטנה יש לה קמח, מים
כל היום היא לשה לשה בצק בידיים
היא אופה עוגות, חלות ואפילו לחם
וכששמה בתנור הכל נעשה טעים...
:-D
ויש גם וכששמה בתנור הכל נהייה ללחם...(!)

שירים מעצבנים

על ידי דלילה* » 19 אוגוסט 2008, 18:07

מצד שני הוא היה בבית עד גיל 5 גם זה משהו.

:-) אולי הוא דווקא היה בגן, אבל כזה שמותר לרקוד בו

שירים מעצבנים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 19 אוגוסט 2008, 08:46

מצד שני הוא היה בבית עד גיל 5 :-) גם זה משהו.

שירים מעצבנים

על ידי דלילה* » 19 אוגוסט 2008, 08:28

חמש שנים על מיכאל
עברו בריקודים
בטל ישב מעבודה
חופשי מלימודים

שלושה היו לו חברים
נבחן שבמלונה
חתול שחור רבי לקיק
ובשובך יונה.
חמש שנים ובשישית
אל חבריו קרא
שלום נבחן שלום לקיק
שלום יונה צחורה.

אל בית הספר אלכה לי
אלמד יום יום עכשיו
חכו עד כלות הלימודים
שוב נשתעשע יחדיו.


מסר סמוי: בית הספר ולימודים הם דבר משעמם . משחקים, ריקודים ושמחה הם משהו שלא קשור ללימודים.
גם הלחן של השיר הוא ממש עצוב.

שירים מעצבנים

על ידי קינ_מון* » 18 אוגוסט 2008, 13:34

בפעם הבאה שאשמע את השיר אאזין בקשב רב לראות מי זכר את המלים נכון.
למי אכפת מהמילים של שיר כזה?

שירים מעצבנים

על ידי תיק_תק* » 05 מאי 2008, 11:25

עוד שיר נוראי זה יש לך שפעת כששמעתי אותו התחשק לי להקיא...

באמת שיר דוחא...

שירים מעצבנים

על ידי מי_מה* » 13 דצמבר 2007, 13:48

חתונה לבנה בגרסת אביתר בנאי. זה לא שאביתר הוא לא מאמי, הוא כן אבל הכיסוי הזה כל כך אנמי , דל ועלוב לעומת המקור, מעורר בי כזה געגוע וכזו כמיהה לשלום חנוך של אז ולאיך שכמעט הלכתי לראות את "חתונה לבנה" בלייב ומלחמת לבנון חירבה לי את התכניות. פשוט מגרד לי הביצוע הזה.
<מימה חוזרת לפינה שלה להקשיב לבנות נחמה>

שירים מעצבנים

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 דצמבר 2007, 22:48

וגם, בסוף השיר הוא כן לוקח אותו על הידים. (ואת המלים כתב אהוד מנור)

שירים מעצבנים

על ידי דרך_עפר_שם_זמני* » 09 דצמבר 2007, 15:02

אני דוקא מזדהה עם הבית האחרון. לא עם ה"רצוי שתלמד", שזה כבר "שיטת ה" ואידאולוגיה ואמונה. אבל הבית האחרון הוא בעיני כולו תסכול ועייפות! מה, לא יצא לכן אף פעם לצעוק על תינוק: "תישן כבר!!!"? זה נורא לא באופן אבל זה אותנטי. \-:

שירים מעצבנים

על ידי אמא_של_שפן* » 09 דצמבר 2007, 10:42

אני תמיד פרשתי את זה לא כאילו התינוק בוכה אלא סתם מתלונן כדי לקרוא להורים אליו וכשהם ניגשים עושה מחייך ועושה עיניים כדי שלא ילכו. לא הרבה יותר טוב, אני יודעת.

שירים מעצבנים

על ידי ת''ק_פרסה* » 08 דצמבר 2007, 22:44

בעיני, שיר הילדים האיום ביותר שיש הוא "בן", של מתי כספי. השיר מוקדש להטפה לתינוק ש"מעז" לבכות בלילה.
ציטוטים נבחרים:
אולי
תפסיק לחייך כבר אלי,
תפסיק לעשות לי עיניים
זה לא יעזור
אני לא אחזור.

רצוי שתלמד
עכשיו ומיד
שכל שתרצה
אולי לא יצא
צריך לוותר

בן,
אתה לפעמים מעצבן
נסה לחלום זה מרגיע
אני לא רוצה לצעוק על תינוק.
אבל, תראה מה עשית, חבל
הערת את שתי הבנות
אז תזכור בעתיד
אינך בן יחיד

שירים מעצבנים

על ידי כוכב_נגה* » 08 דצמבר 2007, 21:47

טנא מלא כוכבים
זה שיר דוחה, שמעתי אותו רק פעם אחת באוטו במקרה כשפתחתי גלגלצ, מרוב הלם וגועל הייתי חייבת לשמוע עד הסוף, נראה לי משקף בדיוק את המיינסטרים של בני ה16+ בימינו. כמה חבל.
העברתי מהר מגלגלצ, בגלל המוזיקה )-:

שירים מעצבנים

על ידי טנא_מלא_כוכבים* » 08 דצמבר 2007, 13:30

רוצה בנות, של להקה שנקראת חובבי ציון.
כל מלה שלי מיותרת.
קבלנה:

רוצה בנות רוצה את דנה טלי ושרון
וגם את רוני מאיה ולירון
ולא אכפת לי גם מאיך שהן ניראות
כי מה שבא לי לעשות זה רק בנות.

במועדון מזמין לה וודקה רד בול עם לימון
אני רוצה שהיא תבוא אליי לישון
היא מחייכת ואומרת: "בוא לרקוד!"
אני קורא למלצרית: "תביאי לי עוד!"
פתאום קולט בצד את גילי ומיכל
הן בעניין ולהפסיד את זה חבל!
תראה איך שהן לאט לאט הן נצמדות
הן בעניין אבל בקטע של בנות...

ready for take off?
are you ready?

תראה את נטע איך רוקדת טראנס!
אני חושב אני צריך פה אמבולנס.
נראה שעכשיו זה סופי:
הלילה אף אחת כבר לא תחזור איתי!
נוו איפה, איפה משה? כמה זמן?
הוא כנראה בשירותים עם מעיין...
אני לא נשאר במועדון להמתין...
מזל שאלוהים ברא את יד ימין.

חושב על דנה טלי ושרון
חושב על רוני מאיה ולירון
ולא אכפת לי גם מאיך שהן ניראות
כי מה שבא לי לעשות זה רק בנות!
חושב על דנה טלי ושרון
חושב על רוני מאיה ולירון
ולא אכפת לי שזה לא אמיתי...
כי בדימיון שלי כולן רוצות אותי!

שירים מעצבנים

על ידי אלמוניאו* » 07 דצמבר 2007, 14:38

_הבנות נחמה.
מה מעצבן בהן?_
ההפקה הקולית שלהן זהה ליללת חתול. (אני רציני)
תנסו לעשות מיאו ואח"כ לשיר כמוהן ותראו שזו ממש אותה תחושה.

דווקא יש כמה מנגינות מאד יפות בעיני, כולל השיר הכי ידוע.

שירים מעצבנים

על ידי שיריק* » 06 דצמבר 2007, 21:18

_הבנות נחמה.
מה מעצבן בהן?_
שכל השירים שלהן נשמעים אותו דבר?

שירים מעצבנים

על ידי אנונאימא* » 06 דצמבר 2007, 20:26

הבנות נחמה.
:-0 מה מעצבן בהן?

שירים מעצבנים

על ידי ניק_לס* » 06 דצמבר 2007, 18:18

השיר של דנה אינטרנשיונל על ה- love boy
שמשמיעים אותו ברדיו בכל שעות היום, כדי שילדות בנות שבע יפזמו אותו בשמחה
(ילדה <תמימה>: אמא, מה זה לפוי?
אמא <עושה את עצמה תמימה>: אין מילה כזאת. <וסוגרת את הדיון ואת הרדיו>

שירים מעצבנים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 06 דצמבר 2007, 10:08

מה עם הוולגאריות והטמטום הישנים בנוסח "תטאטאי את התא"?
בחיים לא היה שיר כזה, "תטאטאי את התא". היה אולי "מטאטאים את התא" של להקת "איזוליר בנד", שיר דבילי וחסר כל ערך מוזיקלי או אחר, אבל לא וולגרי ולא שוביניסטי.

שירים מעצבנים

על ידי אמא_של_יונת* » 17 יוני 2005, 00:30

עומר,
"הוא טיפס על העץ.
אפרוחים חיפש."
וחוץ מזה, אף אחד לא העניש אותו. הוא קיבל עונש פיוטי - התגלגל מהעץ ומכנסיו נקרעו. אכן עונש...

שירים מעצבנים

על ידי עומר_ס* » 16 יוני 2005, 19:27

לגבי יונתן הקטן - הוא חיפש אפרוחים (נו, טוב, גוזלים) ןהוציא מהקן. לא מגיע לו עונש על כך?
אני תובע את עלבונם של כל אותם ילדים שחיו בשנות ילדותם על עצים (והעריצו את טרזן), ללא כל כוונת זדון.

_אך הסוף היה מצהיל
בא הביתה אבא פיל_ מעולה!!! אימצתי |Y|

שירים מעצבנים

על ידי אחיטוהר_לנצח* » 16 יוני 2005, 17:18

"וטעם המקל על גבו הקטן", כן אילו הן המילים הזועתיות הנכונות...:-P

אלישבע מה נחמדת, מה יפה את בובתי....
<אוהבת. רק לא זוכרת את המילים>
גמני מאוד אוהבת :-]
בכלל היום חשבתי למה בהופ הם לא מזמינים ילדים עם מוגבלויות או על כיסאות גלגלים כדבר טיבעי שקיים, אפילו לא להתיחס לילדים האילה באופן מיוחד בתוכנית, שהם יהיו כמו כולם...אני אשלח להם את ההצעה,ניראה לי נכון.(?!)

_אך הסוף היה מצהיל
בא הביתה אבא פיל_ מעולה!!! אימצתי|Y|

שירים מעצבנים

על ידי שרון_ג* » 16 יוני 2005, 15:58

אלישבע מה נחמדת, מה יפה את בובתי....
אין אני יודעת למה הם אומרים פיסחת את,
הן משתיים הרגליים חסרה את רק אחת...

<אוהבת. רק לא זוכרת את המילים>

ואת זה הזכירה לי ימימהמה עם הרגליים העקומות. אני זוכרת שכילדה היתה לי בובה עם רגלים עקומות, ותמיד חשבתי עליה כששמעתי את השיר. אין לי שומדבר נגדו.

שירים מעצבנים

על ידי א_גרויסע_מויש* » 16 יוני 2005, 15:40

_אך הסוף היה מצהיל
בא הביתה אבא פיל_
זו הגרסה שלנו.
ולפעמים גם:
"אך בסוף, שמחה וגיל,
בא הביתה אבא פיל"
תלוי מה יוצא קודם :-)

שירים מעצבנים

על ידי אמא_של_יונת* » 16 יוני 2005, 15:21

לגבי יונתן הקטן - הוא חיפש אפרוחים (נו, טוב, גוזלים) ןהוציא מהקן. לא מגיע לו עונש על כך?
לגבי פילפילון - רבים משנים אותו כך:
אך הסוף היה מצהיל
בא הביתה אבא פיל
פילפילון שמח מאוד
ומיד התחיל לצעוד.

בקיצור - יש בהחלט מקום לשנות את המלים.

שירים מעצבנים

על ידי אמא_של_יונת* » 16 יוני 2005, 15:18

אאזין בקשב רב לראות מי זכר את המלים נכון.
אַת.

שירים מעצבנים

על ידי מיצי_החתולה* » 16 יוני 2005, 08:04

אני דווקא זוכרת "וטעם המקל על גבו הקטן", שגם אני תמיד מתחלחלת ממנו. בפעם הבאה שאשמע את השיר אאזין בקשב רב לראות מי זכר את המלים נכון.

שירים מעצבנים

על ידי עומר_ס* » 16 יוני 2005, 07:58

מה עם "פילפילון אפו ארוך, לא ידע כיצד לצעוד ... בא הביתה אבא פיל, פילפלון נבהל מאוד ומיד התחיל לצעוד"
ומה עם "יונתן הקטן ... מן העץ התגלגל ועונשו קיבל"
ומה עם "בובה אני ושמי ימימה .. כולם אומרים לי שאני יפה, רק רגלי הן עקומות נורא"

יש שם המון שירים שכשאני שר (לזוועת כולם), אני משנה אותם למילים אחרות לחלוטין. אבל אני מסכים שהשיר על החמור הקטן (המילים הנכונות הן "והיכה במקל על גבו הקטן") הוא האיום ביותר.

שירים מעצבנים

על ידי אחיטוהר_לנצח* » 16 יוני 2005, 00:50

אנלא יודעת אם משהו כתב על זה,צר לי שאין לי כח כרגע לעבור על הכל:-]...אבל יש שיר ילדים
החמור הקטן,שהלך אל הגן...אי אה..וכו'
לא אכל כבר מזמן טעמו של תילתן... עד כאן סביר חמור חמוד רעב,מיסכן ואז...פנצ' ליין
הוא פגש בגנן שהיה שם בגן ,והיכה בו על גבו הלבן...אי אה -תנו לחיות לחיות!!!!
צער בעלי חיים!!!!!פשוט זועה של שיר.עד שאין ילדים חושבים שזו מנגינה חביבה שכזו עד שצורכים את 100 שירים ראשונים...וצורחים!

שירים מעצבנים

על ידי בייגלה* » 15 אוקטובר 2004, 16:11

אני באופן אישי דיי נעלב מהימצאותו של "הינך יפה רעייתי" (לא משנה אם זה ביצוע של עידן רייכל או מישהו אחר) עם שירים אחרים שנכתב עליהם כאן באותו הדף ועל כן באותה הקטגוריה. אני לא חושב שיש יותר מידי שינוי בביצוע של עידן רייכל לשיר מאשר בשיר השירים עצמו - שלדעתי הכנה הוא דבר יפה מאד!!!
למה יש להטפל לשינויים כמו - במיטתי כבר שבועות ביקשתי את שאהבה נפשי ולא מצאתיו - במקום -על משכבי בלילות ביקשתי את שאהבה נפשי, ביקשתיו ולא מצאתיו?

שירים מעצבנים

על ידי יוחננ_ית* » 14 אוקטובר 2004, 00:04

עכשיו כשאני שומעת כל הזמן שירי ילדים באנגלית, אני מזועזעת ממילות השיר. קודם כל, רובם מספרים על זוועות כמו מגיפות, מוות, עוני... ויש כמה שירים עם שורות מאוד מפחידות:

Here comes the chopper to chop off your head
ובתרגום חופשי: הנה מגיע הקצב לערוף את ראשך

there was an old man who wouldn't say his prayers so I took him by the left leg and threw him down the stairs
איש זקן שלא הסכים להתפלל, זרקתי אותו במדרגות

נפלא, אה? ואנחנו כאן דואגים לבית בשיר "עשר אצבעות לי יש" עם הבית על לעשות לילד נו נו נו ילד רע ...

שירים מעצבנים

על ידי ניר_מ* » 08 מאי 2004, 00:55

יערת הדבש, השיר של אלתרמן נקרא "ניגון עתיק". מבצע אותו יהורם גאון וחוץ מלהנמיך עצמו במשך שלושת הבתים הראשונים הוא מבטיח לשרוף את בית אהובתו עליה אם תצחק עם אחר בלעדיו.

<חושב שמי שלא חווה קנאה כזו מימיו, לא אהב באמת>

שירים מעצבנים

על ידי תוספות_יוםטוב* » 09 מרץ 2004, 10:08

פתחתי את הדריו. הגעתי לדף של טרה רוסה. לא מצאתי כלום.

שירים מעצבנים

על ידי יערת_דבש* » 09 מרץ 2004, 00:31

זה עכשיו בדריו!
יאיר תפתח מהר!!

שירים מעצבנים

על ידי יערת_דבש* » 09 מרץ 2004, 00:11

לא, לשיר של בניון אני מתיחסת ברצינות.
שורה אחת מרגשת אותי, שורה אחרת מביכה אותי, שורה נוספת מצחיקה אותי.

שירים מעצבנים

על ידי תוספות_יוםטוב* » 09 מרץ 2004, 00:02

אז, אם אני מבין נכון, דווקא השפה הגבוהה של בניון גורמת לך חוסר נוחות? מעניין.

שירים מעצבנים

על ידי יערת_דבש* » 08 מרץ 2004, 22:13

אני מנסה...
"אז שימי אותי בפה ותתחילי לעופף, בואי אליי על ארבע..."
זה סוג של משפט שאני לא לוקחת אותו ברצינות. לא כשירה.
אתה יודע מה? אפילו אני לוקחת אותו כביטוי של פנטזיות מיניות, ופנטזיות מיניות, זה דבר חשוב, בוטות ככל שיהיו.
שוב, אם לא ברדיו, יהיה לזה ביטוי במקום במקום אחר.
וזה באמת נמצא בכל מקום היום, כי הכל נורא פתוח.
התפקיד של הפרט, הוא להחליט אם לשמוע את זה.
הצנעה של גסויות ופנטזיות יכולה להיות בקלות הכחשה שלהם."אנחנו בסדר, אין אצלנו דברים כאלה".
לעומת זאת, היום מותר לדבר על הכל, ויש בזה שחרור.
אני בוחרת לא לשמוע את זה, כי אין לי צורך בזה, זה לא מצחיק אותי. אבל גם לא מעצבן.

שירים מעצבנים

על ידי תוספות_יוםטוב* » 08 מרץ 2004, 19:23

יערת - למה לדבר על צניעות ביחס לגוף האשה מרגיש לך לא נכון ו"אז שימי אותי בפה ותתחילי לעופף, בואי אליי על ארבע..." סביר בעינייך? אני לא שואל בהתרסה, אלא באמת כדי להבין.

שירים מעצבנים

על ידי מיכל_שץ* » 08 מרץ 2004, 11:47

ואם כבר בענייני סנגוריה (שקצת אבד עליה הכלח): אני גם חושב שהטקסט של "הינך יפה רעייתי" הוא לא רע בכלל. הוא לא מדהים - אבל הוא בחלט מדרש אינטלגנטי על שיר השירים, שמנסה למצוא את הרלבאנטיות של הספר ההוא למציאות העכשווית. גם כאן - אני (די) בעד.
גם אני בעד!
והנה בהבדל בין בניון לרייכל אפשר לראות למה הראשון מעצבן אותי והשני לא. למרות שבניון משתמש בשפה הרבה יותר מליצית (קצת יותר מדי) השירים שלו, כיחידה הם לא סגורים, קשה לי להגדיר את זה, אבל זה כאילו היו לו 2-3 שורות טובות וכדי שיהיה שיר שלם הוא גיבב מסביבן הר של שטויות (יצא לי פעם להקשיב לכל האלבומים שלו, אל תשאלו למה), או שהוא לא מתאמץ מספיק, או שהוא משתדל יותר מדי ובכ"ז לא יוצא לו.
הנה ניצחת איתי הכל

בסוף כל לילה אני בא לאן?
את רזי צניעותך את נותנת לי ללמוד למה?
וריחמת עלי כמו אם קפצנו מזמן הוה לזמן עבר, ולמה אתה זקוק לרחמים?
וניצחת איתי הכל קשה לי עם המבנה של המשפט הזה, במה הוא נלחם בדיוק? מאיפה זה בא פתאום, אין שום קשר לשאר השיר...

שירים מעצבנים

על ידי טלי* » 08 מרץ 2004, 07:26

היום שמעתי שיר ברדיו "עדיף ציפור אחת ביד משתיים על העץ
ואני לא מתלןצץ"

חריזה !גוד דמט חריזה!!לא לימדו אתכם לחרוז בבי"ס??

שירים מעצבנים

על ידי יערת_דבש* » 08 מרץ 2004, 02:15

יאיר, דווקא בקשר לשורה המדוברת, לא הרגשתי שמדברים על צניעות, אלא משתמשים בשפה גבוהה וחיצונית לאשה, לדבר על האינטימיות שלה.
משהו בביטוי "צניעות" כשם עצם לאיזורים המענגים והפרטיים בגוף, מרגיש לי לא נכון.

ולעומת זאת!!!
תעזבו את מוקי, שבק"ס ושאר נוער בעל שפה נמוכה.
זה נה שמצחיק אותם, אם לא בשירים, הם יבטאו את זה בדרכים אחרות. זו השפה שנוער מדבר היום.
גם עלינו, וגם על הורינו, ואף הוריהם, אמרו פעם "הנוער של ימינו".
מי שזה צורם לו, שלא ישמע.
אל תדאגו, זה לא יקלקל את הילדים שלכם.
הם נמצאים בידיים טובות, והדוגמה האישית שלכם זה מה שחשוב.

זה כמו "זמר שלוש התשובות" (יהיה טוב, אהובי, יהיה קל..)
יכול להתפס בעיני שלי יחימוביץ' וחברותיה כשיר אלים, מעודד דיכוי נשים.
אני רואה בו ביטוי ל"טירוף אהבה" שכולנו חווים או חווינו בדרך זו או אחרת.
מצחיק, אני רואה בשיר הזה בן-זוג לשיר נוסף של אלתרמן "זמר פשוט" אני חושבת ששמו, בו יהורם גאון מנמיך עצמו עד עפר בעבור אהובה -"את חיי ומותי אתן לך" ושאר תיאורים אובדניים.
ז"א שגם לגברים הטירוף הזה קורה, ובמקרה של הכותב, אלתרמן באמת היה פסיכי לא קטן. והוא ביטא מפסיכיותו, בסכ"ה.
זו דווקא הזדמנות שלנו להתבונן בדברים שמילים כאלה מעלות אצלנו באופן אישי ולא אידיאולוגי.
(וכדוגמא אישית, אחזור ל"רזי צניעותך" כדי להתבונן...)

אגב, היתה לי פעם חברה, קיבוצניקית, שטענה ש"תשמור על העולם" הוא שיר אסור להשמעה, כי הוא משדר לילדים "אנחנו כבר לא יכולים" לשמור עליו, הכל מונח על כתיפכם..
ציינתי שהיא קיבוצניקית, כי חלקם עוד בטוח שכל מילה שנאמרת מחנכת, שלכל ביטוי של רגשות יש השלכה חברתית.

שירים מעצבנים

על ידי איבי* » 08 מרץ 2004, 00:17

פעם במקום שעבדתי בו עשינו "מצעד השירים הגרועים בתולדות המוזיקה הישראלית". אני כבר לא זוכרת את כל הדירוג, ואת המקום הראשון אני לא מגלה, שיישאר פתוח. אבל מקום שני אם אני זוכרת נכון חלקו "תטאטאי את התא" )מנסה שוב לדחוף( וכמובן "ארץ ארץ ארץ" המופתי

שירים מעצבנים

על ידי חלי_ש* » 08 מרץ 2004, 00:02

מיכל שץ,
לגבי השיר של שי גבסו - בעקבות העובדה שהבחור "בולע" מילים בשיר חשבתי, תחילה, שהוא אומר: "אורות צבעוניות שישארו דלוקות..." תארי לך עד כמה זה הרגיז אותי :-/ עד שלפתע בטעות שמעתי את האות מ בתחילת המשפט והבנתי שזה מנורות, אך זה עדיין הרגיז.
לגבי השירה של אמיר בניון אני יחד עם יערת דבש ויאיר, ואני חושבת שהבחור מאוד מוכשר.

שירים מעצבנים

על ידי תוספות_יוםטוב* » 07 מרץ 2004, 23:25

אז זהו. שלא. שב"ק ס' עשו גירסה משלהם. עם מלים משלהם.
הכיוון הכללי: מין אוראלי וסגולותיו המצוינות של מוקי.

שירים מעצבנים

על ידי ענת_שן_לוי* » 07 מרץ 2004, 22:57

טלי,
סליחה,
לא הבנתי מה הבעיה עם "מכופף הבננות"?
אגב הביצוע המפורסם ביותר (היחיד?) הוא של אריק איינשטיין.

שירים מעצבנים

על ידי תוספות_יוםטוב* » 07 מרץ 2004, 20:22

לא יודע. בעיניי לדבר היום בכלל על צניעות, להגיד שיש לה רזים, להגיד שלוקח זמן לגלות אותם - זה כמעט חתרני.
<יאיר דוס?>

שירים מעצבנים

על ידי יערת_דבש* » 07 מרץ 2004, 16:36

"את רזי צניעותך את נותנת לי ללמוד"
יש משהו במילים האלה שקצת הביך אותי, בייחוד שזה בפזמון (מושמע לפחות 4 פעמים בשיר) ובשיר שמושמע לפחות 14 פעמים ביום-
המשפט הזה מתאים יותר לשורה סמויה יותר בטקסט.
או שזה בעיה שלי.
בכל אופן זה שיר מקסים, ועמיר בניון הוא לא עלק-משורר בעיני.
הוא עושה עבודה טובה.
ולגבי הינך יפה רעייתי, אני כלכך כלכך אוהבת שילוב של גבוה ונמוך, קודש וחול, שפה יפה וסלנג, במקרה הזה.
זה כלכך נכון להפוך בדברים ולתת להם משמעויות לא צפויות ולפעמים "לא נאותות", ממש משרה עלי אוירת פוסטמודרניזם...
אביתר בנאי היה עושה דברים יפים עם שפה יומיומית(איפה הוא, לעזזל?)-
"אמן תישארי לבד לנצח!"

שירים מעצבנים

על ידי תוספות_יוםטוב* » 07 מרץ 2004, 14:41

"את רזי צניעותך את נותנת לי ללמוד" הוא בעיניי אחד המשפטים היפים ביותר שרצים היום ברדיו.
זאת לא גסות. רק קמצוץ ארוטיקה.
עמיר בניון רק מוכיח שאפשר בכל זאת להשחיל טקסטים קצת יותר מורכבים לרדיו. אני בעדו.

ואם כבר בענייני סנגוריה (שקצת אבד עליה הכלח): אני גם חושב שהטקסט של "הינך יפה רעייתי" הוא לא רע בכלל. הוא לא מדהים - אבל הוא בחלט מדרש אינטלגנטי על שיר השירים, שמנסה למצוא את הרלבאנטיות של הספר ההוא למציאות העכשווית. גם כאן - אני (די) בעד.

שירים מעצבנים

על ידי מ_י_כ_ל* » 07 מרץ 2004, 14:35

נו, די, שמישהו כבר יאמר - כל שירי שרית חדד הם שירים מעצבנים.

שירים מעצבנים

על ידי מיכל_שץ* » 07 מרץ 2004, 14:14

שירי ילדים מעצבנים...
כל שירי הילדים שנכתבו לפסטיגל החל משנות ה-80 הם שירים מעצבנים

שירים מעצבנים

על ידי מיכל_שץ* » 07 מרץ 2004, 14:13

"מנורות צבעוניות שישארו דלוקות..." של שי גבסו, מרגיז מאין כמוהו!
וגם השיר של אמיר בן-עיון "מזל שיש אותך" שאמור להיות שיר אהבה למוזיקה או משהו כזה, אבל בעצם זה סתם גיבוב שטויות וגם קצת גסויות - את רזי צניעותך את נותנת לי ללמוד... עלק משורר

שירים מעצבנים

על ידי טלי* » 06 מרץ 2004, 22:04

עוד שיר מרגיז:"גברים מקצוענים" ויש שיר של הלהקה "איפה הילד" שיש להם משפט באחד השירים, שהמשורר(אלק) מספר שהוא בדיכאון "אני לבד עכשיו
ושיכור במיטה
  • לא משקה את העציצים
בועט בחתולה*:
תארו לעצמיכם........ האיש כ"כ בדיכאון עד שהוא לא משקה את העציצים!:-)

שירים מעצבנים

על ידי ענת_שן_לוי* » 05 מרץ 2004, 00:19

ווי,יש לי אהוב בסיירת חרוב - איזה שיר מהמם! אני מכירה את השיר הזה כבר בערך 37 שנה (?!?) ואף פעם לא הקשבתי למילים... עכשו אני יודעת למה!

שירים מעצבנים

על ידי עתליה_בתותים* » 04 מרץ 2004, 07:53

מה עם שיר לאלמנות היטק?(שהן במרכז כמובן...) עלינו אין שירים.........

שירים מעצבנים

על ידי עוף_החול* » 03 מרץ 2004, 21:05

ואני ליבי היה נקרע שוב ושוב לשמע "חמש שנים על מיכאל"
המחשבה על ילד בן שש שמצהיר שחייו הסתיימו ומעכשיו סידרי העדיפויות שלו נקבעים על פי סטנדרטים שונים לחלוטין העציבה אותי גם בגיל 5.

שירים מעצבנים

על ידי בת_ההרים* » 03 מרץ 2004, 21:01

שירי ילדים מעצבנים...
"במדינת הגמדים". שיר מיליטנטי ומאוס....
ומתוך ערוץ הופ הידוע לשמצה "כאן נועה ואורבי חווים הרפתקאות. כאן נועה ואורבי שמחים מאושרים..." להלהלהלהלה בלהבלה בלה בלה...

שירים מעצבנים

על ידי ה_עוגיה* » 03 מרץ 2004, 13:09

בשמי ובשם כל אלמנות ההיטק - @} תודה @}

שירים מעצבנים

על ידי עוף_החול* » 03 מרץ 2004, 10:37

עוגיה לבקשתך...

תראה תראה איך המקלדת
מונחת תחת ידך
תראה תראה את הבנות
אשר איבקוהַ לכבודך

ואל תשכח לתת
חיוך אחד קטנטן
וקח איתך לקיוביק
את פורקי המתח כולם.

בין כל ההקלדות
ובין כל ה די-באגינג
אף נקודה-פסיק לא נשכח
ובחצות הליל
תדע שהריצה הצליחה.

אז אתה תיתן חיוך
אני אצרוב גיבוי
ואולי נצא ביחד להשתזף
אתה תכין לכל מקרה את הכיפה
ואני אכין לך את החופה.

לה לה לה...

תראה תראה איך המחשב
עובד, ולא מסך כחול
תראה אתה כמו חתן
מביט בו כמו באהובה שלך.

אז תן לאלמנות ההי טק
מילה אחת טובה
וקח אותנו אל הקויביק
ונעשה שם אהבה........

שירים מעצבנים

על ידי ה_עוגיה* » 03 מרץ 2004, 10:22

אם כבר אהוב בסיירת חרוב אז הנה עוד אחד, מאותה התקופה בערך (=לפני שנולדתי) ימים בהם הטובים הלכו לטייס והטובות לטייסים והצנחנים התקנאו בהם וקיבלו שיר הערצת בנות משל עצמם -

מקפלות המצנחים
ביצוע: להקת פיקוד המרכז
מילים ולחן: יאיר רוזנבלום


תראה תראה איך המצנח
מגיע לידך
תראה תראה את הבנות
אשר קיפלוהו לכבודך

ואל תשכח לתת
חיוך אחד קטנטן
וקח איתך למעלה
את כל הברכות כולן

בין כל הקיפולים
על כל המיתרים
אף קפל לא נשכח
אתה כשתצנח
תדע הוא ייפתח

אז אתה תיתן חיוך
ואני אתן קיפול
ואולי נצא ביחד לטיול
אתה תכין לכל מקרה את הכיפה
ואני אכין לך את החופה

לה לה לה...

בין כל הקיפולים...

תראה תראה איך המצנח
נפתח מעל ראשך
תראה אתה כמו חתן
מחתת לחופה שלך

אז תן למקפלות
מילה אחת טובה
וקח איתך למעלה
את כל האהבה

בין כל הקיפולים...

ואין, אין. בכל פעם שאני שומעת את השיר הזה באות לי לעיניים דמעות. ואני שואלת את עצמי - איך זה קרה והתחתנתי עם ג'ובינק...

<עוגיה חושבת שהגיע הזמן לכתוב שיר הערצה לחיילים המתכנתים האמיצים לבנבני העור ועבי המשקפיים>

שירים מעצבנים

על ידי עתליה_בתותים* » 03 מרץ 2004, 08:29

בהחלט שיר מטומטם. אבל שיר ששמו בחריזה ברור שהוא מטומטם!
מה עם "בנות בקנה ופרחים בצריח" או כל השירים עם הפועלי בניין שאוהבים אותך עד ראש הגג?
הכי אני שונאת שירים של משינה. יש להם שירים עם חריזה איומה!! מאד מזכיר את החריזה הצהלית של הטירונים.

שירים מעצבנים

על ידי עוף_החול* » 03 מרץ 2004, 07:20

יש שירים טיפשיים בשפע.
אפילו כילדה לא הצלחתי להתחבר לשירים כמו "יש לי אהוב בסיירת חרוב."
מממ.... מה אומר? משפיל משהו. לא?

והנה המילים למי שלא זוכר:

ביום הראשון, כשקבענו פגישה
הלך הוא לבדוק את דרכי הגישה
של איזה שהוא מעבר בירדן
בבוקר חזר מנומנם וישן
יש לי אהוב בסיירת חרוב

בקיא בכל כלי וכל קוטר
וטס כבר בכל הליקופטר
מכיר את השטח, כל סלע, כל גיא
אח, איזה בחור נהדר, בחיי
יש לי אהוב בסיירת חרוב

שני ושלישי הוא היה בסיור
זה סוד, ועל כך לא נרחיב הדיבור
רק זאת שמרוב אהבה לציון
תפס הוא הרבה אשמים בשומרון
יש לי אהוב בסיירת חרוב

חוצה הוא מדבר וגם מים
ועט על אויביו משמים
אוכל כמו סוס ושותה כמו גמל
אבל איזה פלא, יורד במשקל
יש לי אהוב בסיירת חרוב

ביום רביעי, חמישי, הוא עסוק
אינני יודעת במה בדיוק
אבל כנראה שהיה בפשיטה
לפי האבק והבוץ במיטה
יש לי אהוב בסיירת חרוב

וכשהוא נשבע: אחכה לך
מרדף יש ליד ים המלח
וככה יוצאת נשמתי אחריו
לבי במזרח כשהוא במארב
יש לי אהוב בסיירת חרוב

ביום השישי האחרון הוא אמר
שמאה אחוז יש לו חופש מחר
השאיר לי פתקה: מותק, תיכף אשוב
לקח לו שבוע, אך מה זה חשוב

יש לי אהוב בסיירת חרוב
וכך אנו יוצאים כבר שנה בקירוב

שירים מעצבנים

על ידי איבי* » 03 מרץ 2004, 02:26

ובנוגע לוולגריות, לדעתי זה פשוט אימוץ של התכנים והפוזה הסקסיסטית של ההיפ-הופ האמריקאי

נכון, אבל -
מה עם הוולגאריות והטמטום הישנים בנוסח "תטאטאי את התא"? או אם ללכת עוד אחורה, הסקסיסטיות של "שיר אהבה חיילי" נניח? נו באמת, השירים הם ראי החברה הזו, שמעולם לא התברכה בנאורות מרשימה.

שירים מעצבנים

על ידי עדי_יותם* » 01 מרץ 2004, 21:14

לא, לא נסחפת, בקי, זה היה ממש באנדרסטייטמנט (-;

שירים מעצבנים

על ידי עוף_החול* » 01 מרץ 2004, 21:05

אני??????
אוי ואבוי. שוב פעם נסחפתי?
סליחה.
אני מרשה באקט דמוקרטי נדיב במיוחד למי שרוצה לאהוב מה שבא לו. אפילו את עידן רייכל.

שירים מעצבנים

על ידי ענת_גביש* » 01 מרץ 2004, 18:23

טוב, באמת מילים לא משהו, אבל הביצוע מפצה ומפייס ונפלא. (אם אמשיך עוד קצת בקי עלולה לבקוע לי מתוך המסך עם נבוט אז אני מפסיקה כאן.)

שירים מעצבנים

על ידי ברונית_ב* » 01 מרץ 2004, 14:46

שירים מעצבנים

על ידי טלי* » 01 מרץ 2004, 11:48

חרוצה שכמוך!
האמת שההתלבטות לבוא היתה בגלל שאני קמה מוקדם בבוקר . אבל יציאה מהבית(למעשה שבועיים לא יצאתי שלא לעניין רפואי עבור הקטן או לעבודה) והאוכל הטעים;-) הציתו בי אנרגיות חדשות

שירים מעצבנים

על ידי עדי_יותם* » 01 מרץ 2004, 11:43

טלי, הייתי מלאה כ"כ באדרנלין, שעוד ישבתי ועבדתי עד איזה שלוש ומשהו לפנות בוקר...
< המסעדה הניידת אוהבת מוזיקה עברית, גם אם היא לא פוליטיקלי קורקט או לא קורקט בכלל, חוץ מזרם ספציפי ומצומצם מאוד, משתדלת לשמוע הרבה רשת ג', ושכל האיסטניסים יקפצו (-: >

שירים מעצבנים

על ידי עוף_החול* » 01 מרץ 2004, 08:28

הכותב לא שמע על סמיכות???
קודם חשבתי שזה שיר מעצבן שמבוצע באופן גרוע ביותר.
עכשיו אחרי שקראתי את המילים אני גם יודעת שזה שיר מטומטם!

שירים מעצבנים

על ידי טלי* » 01 מרץ 2004, 08:24

גדול:-D מזכיר לי קצת את החילים שלי בצבא, או את ההיא מחנות הבגדים בחנות שלא היתה בה מראה והיא אמרה לי "תמדדי ככה, למראית עין" :-D
כל הכבוד מסעדה יקרה שאחרי שאת חוזרת מבילויים יש לך אנרגיות לגלוש ברשת:-)

שירים מעצבנים

על ידי עדי_יותם* » 01 מרץ 2004, 02:51

הינך יפה רעייתי
משעשע אותי מאוד, "הינך יפה רעייתי, אני נגנב משתי עינייך"...

שירים מעצבנים

על ידי תוספות_יוםטוב* » 29 פברואר 2004, 21:04

של עידן רייכל עם הפסוקים?
"הינך יפה רעייתי," אם אינני טועה.

שירים מעצבנים

על ידי ענת_גביש* » 29 פברואר 2004, 21:03

אז יאיר איזה שיר זה? אתה בטח יודע.

שירים מעצבנים

על ידי תוספות_יוםטוב* » 29 פברואר 2004, 20:49

אני דווקא מאוד בעד "הפרוייקט", עד שהוא כבר הושמע יותר מדי והומאס. אבל הוא הצליח להרגיל את האוזן הישראלית למקצבים מוסיקליים אחרים בקלות מדהימה. העובדה שמוסיקה אתיופית הצליחה פה במהירות כזו - בהחלט עומדת לזכותו.

ובנוגע לוולגריות, לדעתי זה פשוט אימוץ של התכנים והפוזה הסקסיסטית של ההיפ-הופ האמריקאי (מינוס המחאה החברתית - באמת למה שנאמץ את הרובד התרבותי המשמעותי שבעניין?). רק שבארה"ב כבר קמו ראפריות פמיניסטיות שמשיבות לזכרים האלה כגמולם הטוב. וכאן? גורנישט.

ובהקשר הזה, זכיתם לשמוע את "תזיזי ת'ישבן" של להקת "הישראלים" שחורכת בימים אלו את גלגל"צ? אני פשוט לא מבין איך שדרניות (ואתם יודעים מה? גם איך שדרנים) מעבירות את השיר הזה כ"שווה". בלי להעיר עליו אפילו מילה.
גם במקרה הזה, אני חוסך לכם את המילים. הן איומות.

<כולם רצים לברר ב"שירונט">

שירים מעצבנים

על ידי ענת_גביש* » 29 פברואר 2004, 20:18

אני מתכוונת גם לזוועה המוסיקלית שלא ברור לי למה היא הצליחה פה בארץ "הפרוייקט של עידן רייכל" רצף כזה של יללות חתולים בחצר כבר מזמן לא הופק פה.
לא מכירה את הפרוייקט כולו, רק שיר אחד ששמעתי רק פעם אחת לצערי, ברדיו, והוא שילב מילים משיר השירים אולי, ונוגן והושר מקסים, מקסים, מקסים. (מישהו יודע למה אני מתכוונת ויודע את המילים?)

שירים מעצבנים

על ידי אביב_חדש* » 29 פברואר 2004, 10:35

אחי השמיע לי כמה פעמים את "קול הקמפוס" והיתה שם מוזיקה טובה.

שירים מעצבנים

על ידי עוף_החול* » 29 פברואר 2004, 10:24

כן

שירים מעצבנים

על ידי טלי* » 29 פברואר 2004, 10:19

וזה היה כן או לא?:-D
פחות אכפת לי מהשפה, יותר אכפת לי מהמסר.

שירים מעצבנים

על ידי עוף_החול* » 29 פברואר 2004, 09:20

טלי אני לא יודעת אם יש לך אחים ובני כמה הם אבל אני מוכנה לנדב לך מיידע מבפנים. בתור מי שיש לה אחים צעירים (13, 19).
השפה שלהם ותחומי ההתענינות שלהם יהפכו את עורך חידודין חידודין. מה שלנו נשמע שיא הוולגריות נחשב בעינהם לשפה יומיומית.

<בקי נזכרת בפעם הראשונה שהיא התקשרה לאחותה לבקש בייביסיטר ואחותה ענתה לה 'חָפִיף' וסגרה את הטלפון ועד למחרת בשעה היעודה בקי לא ידעה אם זה היה כן או לא>

שירים מעצבנים

על ידי טלי* » 29 פברואר 2004, 07:45

ה עוגיה אני לא מכירה את השיר הזה! הלכתי לhttp://www.shiron.net ומצאתי אותו. נשמע לי כמו שיר של חילים. בהתאם לבקשך לא פירסמתי את מילותיו.
האמת שרית חדד פחות מרגיזה אותי. יש לה שירים קורעי לב כמצופה בז'אנר....... יותר מעצבן אותי שירים מסיתים או משפילים או סתם כאלו שהם.....מעצבנים.....
יש גם את 106 שהוא אלטרנטיבי לגמרי.
עדיין לא קיבלתי תשובות למה בכלל שמישהו יכתוב שירים מעצבנים שכאלו?

שירים מעצבנים

על ידי ה_עוגיה* » 29 פברואר 2004, 01:13

הייתי מחפשת ומצרפת את מילות יצירת המופת "תמצצי לי" אבל הדף הזה מתחיל להראות כמו איזה קליפ של תמונות פיגועים. זה נהיה דף מעצבן

שירים מעצבנים

על ידי חלי_ש* » 29 פברואר 2004, 01:04

רוב השירים נשמעים כמו התבכיינות
לא רק שהם נשמעים כמו התבכיינות, גם אי אפשר להבין אף מילה. אולי אני יוצרת כאן הכללה שלא בצדק, אבל ממש קשה היום למצוא שירים טובים הן מבחינת הלחן והן מבחינת המילים. אין פלא שהדור הנוכחי מתייחס בעיקר ללחן ולא למילים.
דרך אגב, כל המעוניין לשמוע מוזיקה, שהיא לא בדיוק הזרם המרכזי (כמו גלגל"צ, 99 FM ושאר ירקות) שיקשיב ל 88 FM במרכז (אין לי מושג איזה תדר זה בשאר חלקי הארץ :-/ ) תחנה זו מציגה מוזיקה איכותית הכוללת: ג'אז, בלוז, שנות ה-60 70 80 )

שירים מעצבנים

על ידי עוף_החול* » 28 פברואר 2004, 20:51

אני מצטערת שאני לא יכולה להוסיף שירים לרשימה פשוט כי אני לא טורחת להקשיב לזוועות האלה אבל אני רוצה למחות פה על הרמה הירודה של המוסיקה הפופולרית בישראל. מה אני אגיד לכם, רוב השירים נשמעים כמו התבכיינות (ואני מדברת על רוק) או על משהו שמישהו מזמזם מתוך נימנום בשרותים.
כל פעם שאני שומעת את השירים האלו אני חושבת לעצמי שיש לי עונש מצויין למבצעים. לכלוא אותם לחודש באי בודד עם התקליט שלהם ברקע כל הזמן. אחרי חודש אני בטוחה שנמצא אותם מתים.
ואני לא מתכוונת פה לדברים נחותים ממש כמו שרית חדד אני מתכוונת גם לזוועה המוסיקלית שלא ברור לי למה היא הצליחה פה בארץ "הפרוייקט של עידן רייכל" רצף כזה של יללות חתולים בחצר כבר מזמן לא הופק פה.
בקיצור, אין עתיד! אני דבקה בדיסקים שהבאתי איתי מארה"ב.

שירים מעצבנים

על ידי טלי* » 28 פברואר 2004, 19:58

לטובת מי שלא זוכר את השיר של שבק ס


כן, אני המכופף ששובר את הבנות
הן רואות אותי בשטח, מתחילות מכות
לא נופל למשחקים המטופשים של הנשים
רק חושבות על השקלים
מירו זה אני, איש של זופ קצר
בא, נכנס, הולך, אנ'לא אבוא מחר
את כבשה, אני הזאב ובשבילך
מכופף הבננות

אני חמי, אני כאן וחם לי בפה
אני גולש, או, כמה שאני יפה
אני אוסף חורים על חשבונן של נקבות
פלומפי בי כבר יאסוף את הגופות
ביום ההוא אני פתחתי את מלחמת העולם
את כל החבר'ה מאיראן אני החזרתי על גלשן
את החריץ של המשמש שלך אני קוטף
תני לי ת'בננה ואני כבר אכופף

לא שם, לא קם, אני הגבר המושלם
והבנות שהן יודעות הן רוצות אותי כולן
מחפשות אותי בכל פינה
הן עושות בתחתונים כשהן רואות את העוצמה
אבל אין לכן סיכוי, את זה אתן יודעות
עמוק עמוק בפנים אתן עדיין מקוות
כן, מוקי זה אני, הכובש זה הכינוי
ואני מכופף הבננות

השם שלי הוא מוקי ממשפחת ג'ון קלוד
עלי אתן חושבות כשאתן מתפשטות
אנ'לא חוגר חגורה, אנ'לא נוקט באמצעים
בואי אלי על ארבע, הסדינים רטובים
אני לוקח לי את מירו ואת חמי אייס
מאסטר דויד כאן יושב לי על הבייס
אז שימי אותי בפה ותתחילי לעופף
בואי אלי על ארבע כי אני המכופף

קוראים לי מירו ואני מכיר
בנות מארגנטינה ובנות מברזיל
יש ת'בת של ראש העיר ויש סמויות של משטרה
היה כבוד גדול גם להכיר את אחותך
יש בנות, אנ'לא נוגע עם מקל
צוללות אלי, אני מפחד להסתכל
כל הבנות, כן, הן יודעות להתעלף
כולן רוצות את הבננה של המכופף

אני באתי מעיראק להפיץ פה את הקנאק
וולאק, מכונת מין מהשב"ק
עוד כיפוף שם, עוד כיפוף פות
עוד כיפוף קטן, אני עושה מצוות
היא תחטוף שוק כשהיא תראה ת'ארטישוק שלי
אחותי, אני חקלאי גזעי
תחליקי על בננה, תגישי לי קבילה
אני עשרים סנטים אחרי הברית מילה

מכופף הבננות

שירים מעצבנים

על ידי טלי* » 28 פברואר 2004, 19:53

שמעתי היום שיר " לבדוק את המנוע"

פזמון:
רציתי רק לבדוק לך ת'מנוע
בד"כ מתחיל מתחיל יותר גבוה
זה די חבל
שלא נתת לנגוע

ראיתי בשוליים
אחת בלי נעליים
על המכונית צועקת
פצצה ומתקתקת
עצרתי לעזור
נתתי לה לבחור
לבדוק לך מאחור
או אותך איתי לגרור

ממש דוחה אותי השיר הזה. כמו כן השיר (הישן.......) של הלהקה ששכחתי את שמה "מכופף הבננות" שירים כאלו בעיני מאד משפיעים לטווח הרחוק על תפיסת הנשים בחברה. ברור שזה פרט קטן מתוך מכלול אבל עושה לי נאחס בלב.

עוד שירים שאני לא אוהבת הם שירים ברמה נמוכה. לא מדברת על סלנג, אלא על שירים מטופשים .
עלטה
ואני שוב מביטה
איך שהירח שט
שט לאט לאט
........
אני שומעת את השיר הזה ומשתגעת(?!)

שירים מעצבנים

על ידי אנונימי » 28 פברואר 2004, 19:53


חזרה למעלה