תינוקות עם ריפלוקס

שליחת תגובה

כאשר אתה בז לעצמך, זה לא מפליא שיונת השלום האפשרי בינך ובין עצמך - מסרבת לעוף.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: תינוקות עם ריפלוקס

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי בעלבוסטע* » 21 אוקטובר 2021, 21:45

נוטרילון a.r יש שם חומר מסמיך שמונע את החזרה של המזון.
רופא הסביר לי בסרטון כשיש ריפלוקס כל הנוזלים במקום להישאר בקיבה הם עולים וזה שורףףףף פשוט שורף להם.
התמל a.r פשוט הצלה.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אפי* » 21 אוקטובר 2021, 18:43

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הייתי אצל רופא ילדים
לא התרשם בכלל, אמר שאולי זה ריפלוקס

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי יולי_קו » 21 אוקטובר 2021, 17:52

אני חושבת שחשוב שתיבדק בהקדם אצל רופא ילדים. עד אז כדאי להשאיר אותה זקופה יחסית אחרי שהיא יונקת (או אוכלת מבקבוק), עד שהחלב מתעכל.
חיבוק גדול.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אפי* » 21 אוקטובר 2021, 17:01

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי, חיבת מישהו כאן לעזרה!
הבת שלי בת חודש ושבוע ופתאום בשבוע האחרון החלה להקיא/לפלוט לפחות פעם ביום- אבל כמות אדירה.
י לציין שכמעט כל היניקות שלה היא צועקת ובוכה נראה ומהו מפריע לה, יונקת ומפסיקה, מכניסה ומוציאה
מה זה נקרא?? גם ריפלוקס??
אני יוצאת מדעתי!!
מה יכול להיות???
אני דואגתתתתת

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי געש* » 12 דצמבר 2019, 17:51

אולי הסביבה מושכת את תשומת ליבו, זו סיבה נפוצה בגיל 4 חודשים (ומעלה P-: ). אפשר לנסות להניק בחדר מוחשך, וגם לאפשר הרבה הנקות קצרות.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אני_מליה* » 12 דצמבר 2019, 16:40

אני לא יודעת כל כך מה קורה אבל ביום האחרון הץינוק בקושי יונק ומתחיל לזוז כל פעם שאוכל, בוכה ודוחף אצבעות לגרון. מעו מאוד פיפי בחיתולים

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי זרח_הפרח* » 03 דצמבר 2019, 21:02

כותבת מהנסיון שלי עם ריפלוקס: מה שאת מתארת נשמע לי רגיל לגמרי.
אתאר לך חודשים ראשונים שלנו עם ריפלוקס. אחרי אוכל אי אפשר היה להשכיב אותו על הגב, היה פולט את הכל כמו מזרקה, ברמה שפחדתי שיחנוק את עצמו כי לא יכול היה להסתובב לבד. השכבנו אותו על מזרן שמתחתיו הגבהה, כדי שיהיה עם ראש מעל לרגליים ויוכל לישון אחרי אוכל.
כשהחזקתי אותו בתנוחה שהרגליים לחצו על הבטן (למשל כשעשה קקי) מייד מזרקה. למדתי לפשפש ברגליים מפושקות שלא לוחצות על הבטן.
כשהיה פולט היינו מחליפות סט בגדים שלם שלו, וגם מנקות את כל הסביבה. לגמרי לא משהו קטן וחמוד שאפשר לנגב בקצת טטרה.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי געש* » 03 דצמבר 2019, 15:14

פליטות זה נורמלי (תלוי בכמות, אבל מה שאת מתארת נשמע סביר) וגם כל שאר הדברים שאת מתארת מוכרים לי מתינוקות שלי ושל אחרים.
יכול להיות שהוא פשוט מתעורר מרעב, ולכן בוכה ויונק הרבה.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אני_מליה* » 03 דצמבר 2019, 13:31

מישהי אמרה לי שזה אולי ריפלוקס כי הוא נרדם רק כשהוא מוצץ משהו. פליטות זה נורמלי? אין לי מושג.
וזה שהוא מתעורר ובוכה וגם יונק די הרבה כל פעם

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי געש* » 03 דצמבר 2019, 12:58

נשמע רגיל לתינוק בגילו. למה את חושדת בריפלוקס?

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אני_מליה* » 03 דצמבר 2019, 12:23

בן שלושה וחצי חודשים, פולט לעתים, פעמים נדירות פלט המון (אחרי ששתה מבקבוק של מדלה עם הפטמה המיוחדת שהוא מסיים תוך שנייה וחצי, בפעם אחרת אחרי שינק בבת אחת המון) נרדם רק תוך כדי מציצה של משהו (ציצי או אצבע, מסרב למוצץ) או במנשא. ישן בלילה לידי וכשמתעורר חייב ציצי (3 פעמים בלילה) מעולם לא שתה תמל, ישן גם 5 שעות, לעיתים קם במצב רוח רע. איך אדע האם זה ריפלוקס? איכשהו נראה לי שהרופא יתחקר אותי דקה וירשום לי נוגד חומצה וזהו...

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי מיכל_בז* » 03 נובמבר 2016, 18:51

אצלנו ממש תוך יום.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אופטימית* » 03 נובמבר 2016, 18:47

לאלה שהזנטק עזר לתינוק/ת שלהם,
תוך כמה זמן ראיתם שיפור?
תודה

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי סוכריה* » 25 נובמבר 2015, 09:57

אוי מאי גוד! אני גרב בחול אין מי שיעזור לי בעלי עובד המון שעות ואני על מתחילה להשתגע .
ישלי תינוק בן7 שבועות
הוא פולט בצורת קשת , הנקה ובקבוק בוכה ומתנהג כאילו משהו כואב לו מקווץ את הידיים לאגרופים לא מצליחה להניק אותו יותר מ 10 דק בלי שהוא יצרח וכבר לא רוצה לינוק תוך כמה שניות הוא מקיא או פולט וזה כמות לא קטנה
הקטע שהוא עולה במשקל ממש טוב כי אני משלבת הנקה וגם בקבוק בהתחלה חשבתי שהוא מקיא מהחלב שלי אבל הוא מקיא גם מבקבוק לרוב בלילה הוא ישן טוב בקושי מקיא , אבל במשך היום הוא נשאר ער מ4שעות עד 10 שעות מושך בלי שינה עם בכי וצרחות
השאלה אם הוא מקיא כמות כזו וכן מלווה עם כאב בטן , אבל בלילה הוא בקושי מקיא וישן טוב האם זה סימן של רפלוקס ואם כן אשמח לרופא פרטי מהארץ שיכול לעזור לי
אני וסה בקרוב לארץ בכדי שאחיות שלי יעזרו לי איתו

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 אפריל 2015, 13:12

לא הוא גם יונק וגם מקבל השלמה מגיל 3 ימים והוא לא אוכל בכמות גדולה הרבה ארוחות קטנות. אבל התחיל בבת אחת לפלוט המון ולבכות אחרי האוכל

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי פלונית* » 14 אפריל 2015, 09:16

אולי שינית משהו בתזונה שלך/שלו ?

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 אפריל 2015, 00:19

הבן שלי בן 3 וחצי חודשים ובימים האחרונים בוכה בזמן האוכל מתלונן ופולט ובוכה הרבה. עד הימים האחרונים לא היו יותר מדי פליטות ואכל בסדר גמור עלה במשקל והכל היה מעולה אפילו. האם ריפלוקס יכול להתפתח פתאום בשלב כזה?
תודה.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אמא_לבת_8_חודשים* » 31 מרץ 2015, 04:06

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הפסקתי לאכול עגבניות!! וגם רסק עגבניות וקטשופ. לא מבינה איך אף אחת לא כתבה את זה עדיין. לי (כלומר לנסיכה) זה עזר פלאים!!!
לא נפסק הריפלוקס, אבל מצליחה קצת לישון וקצת לשחק
חלבי לא אוכלת בכלל. כשאני מזייפת, יש לה כאבי בטן, לא נראה לי קשור לריפלוקס.
עזר גם הנקה רק מצד 1. הפסיק את הפליטות אבל לא את הצריבה
ניסינו שינה בהגבהת המזרון- עזר לתקופה מוגבלת, אח"כ ישנה בעגלה (מוגבהת כמובן), וכשגם זה לא עזר נשאר רק הסלקל. בגיל חצי שנה עברנו לשינה על הבטן, לא תמיד עובד...
בהצלחה לכולם:)

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אורי* » 04 פברואר 2015, 13:43

הוא עולה טוב במשקל?
אם הוא גם עולה יפה וגם לא סובל,לא בטוח שצריך בהכרח לעשות משהו. אולי פשוט לקבל את כמויות הכביסה :-)
לא מכירה את התרופה

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 פברואר 2015, 09:34

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום,
ככל הנראה לקטנציק שלי יש ריפלוקס סמוי, הוא בן 5 חודשים. יש לו פליטות ממש גדולות והוא מקשית את הגב אחרי האוכל. למרות שאין בכי בלתי פוסק כפי שאמהות אחרות רשמו פה.
רציתי לברר איתכן לגבי התרופה הומאופתית - גונה ריפלוקס. האם אתן ממליצות? האם יש פחות פליטות בעקבות כך?
אשמח לתגובות. :-)

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 26 דצמבר 2014, 17:41

להניק מצד אחד ביום ומהצד השני בלילה זה פיתרון קיצוני. עדיף להתחיל משלוש שעות מכל צד, ולראות איך זה משפיע, ולפי זה להחליט אם להמשיך או להישאר כך או לחזור להנקה משני הצדדים.
הנקה בבלוקים עלולה להקטין את כמויות החלב, לכן צריך לעשות את התהליך תוך שימת לב למצב התינוק, שלא יתייבש חלילה.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי ליאת* » 26 דצמבר 2014, 00:30

יש לי שאלה לגבי ההנקה בבלוקים: האם באופן הדרגתי עוברים להניק ביום מצד אחד ובלילה מהצד השני או שאני יכולה להתחיל עם זה מיד?

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 23 דצמבר 2014, 21:13

כן, הפיתרון הוא להניק הרבה פעמים מאותו הצד. לא כמו שהלוחשת אומרת, שזה פעם בשלוש שעות, אלא כמה פעמים בשלוש השעות האלו.
אם בכל זאת מתפתח גודש, אז סוחטים קצת עד להקלה, אפשר גם לשאוב אם את מתחברת לזה יותר. זה לא מגביר את ייצור החלב, כי שואבים/סוחטים עד שיש תחושת הקלה ולא עד שהשד מתרוקן. זה אמור להסתדר תוך כמה ימים, ואז אפשר לרווח עוד יותר את המעבר מצד לצד אם יש צורך.
השיפור הוא כנראה שבאמת הוא ינק חלב שומני יותר. כעקרון בין ההנקות מצטבר קצת חלב בשד, ויש בו אחוזי סוכר גבוהים. לאורך ההנקה החלב נוצר תוך כדי ההנקה, ומה שנוצר הוא שומני יותר ויותר. אם יש לאמא הרבה חלב, והיא מניקה לעיתים רחוקות, מצטבר הרבה חלב סוכרי בשד. הסוכר הזה חשוב, כמובן. אבל אם יש הרבה והתינוק קצת רגיש, וגם מעבירים משד אחד לשני לפני שהתחיל להגיע החלב השמן יותר, זה יוצר ריפלוקס.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אמא_של_לולי* » 23 דצמבר 2014, 11:07

תפוח אדמה, עכשיו כשאני חושבת על זה, לפני שבועיים ניסיתי ללכת לפי העצות של הלוחשת לתינוקות והאכלתי כל פעם רק מצד אחד ובאמת היה שיפור לשלושה ימים, שאני לא יודעת למה לקשור אותו. הבעיה הייתה שזה יצר לי גודש מטורף כי נהייה לי יותר חלב בצד שממנו הוא אכל כל פעם וגם בצד השני כי הוא לא התרוקן. בגלל זה חזרתי לדו"צ... השאלה אם יש פתרון לזה

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 22 דצמבר 2014, 20:53

נראה לי שההנקה בבלוקים עוזרת לתינוק להגיע לחלב השומני (זו ההשערה המבוססת שלי). כנראה שהחלב היותר שמן יושב יותר טוב בבטן ופחות עולה. ריפלוקס נפוץ אצל אמהות עם הרבה חלב באופן יחסי. החיסרון הוא שאצל אמהות עם בעייה בכמויות, זה עלול לגרום למחסור בחלב. זה גם מאפשר לתת לתינוק ציצי על כל פיפס בלי שזה יגרום לריפלוקס.
חוץ מזה, שאם יש צרבת עוזר לאכול ארוחות קטנות. (אם הארוחות הקטנות הן בעצם גדולות ועולות בושט אז זה באמת פחות מוצלח)
אני אשמח אם תשתפי איך הולך.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אמא_של_לולי* » 22 דצמבר 2014, 20:08

היי תפוח אדמה ומיכל בז, תודה על העצות!
מה הייתרון של הנקה בבלוקים?
ולמה להניק על כל פיפס? בהתחלה הייתי מניקה על כל פיפס וזה רק עשה יותר גרוע. היום אני משתדלת להניק רק כשהוא עושה סימני רעב.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 22 דצמבר 2014, 12:38

ר.פ., האם הלכתם לרופא עם זה? יכול להיות שיש לו בעייה מבנית כלשהיא. הייתי הולכת למומחה. שיעול מגיל חודש בכל האכלה נשמע משהו שדורש בירור מעמיק יותר.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 22 דצמבר 2014, 12:36

אם הוא עולה יפה במשקל, אפשר לעבור להנקה בבלוקים. כתבתי על זה בהרחבה למעלה, אבל אחזור על זה בקצרה:
מניקים מצד אחד בלבד במשך פרק זמן כלשהו, מתחילים מארבע שעות למשל. נותנים ציצי על כל ציוץ של התינוק. גם חמש מציצות נחשבות בתור הנקה. אחרי ארבע שעות עוברים להניק מהצד השני. אפשר לרווח את טווח הזמן (אני הנקתי ביום מצד שמאל ובלילה מימין).
בהחלט כדאי להישאר עם הלוסק עד שהמעבר להנקה בבלוקים מתייצב. גם אני הייתי מפסיקה עם התמ״ל, בפרט שאין בעייה עם ההנקה, וחוץ מזה כדאי שאת תפסיקי לצרוך מוצרי חלב. הכל כולל חמאה. יש סיכוי שהתמ״ל לא עוזר אלא רק מחריף את המצב. זה נכון לעבור לסוג הזה אם מאכילים בבקבוק, אבל לתינוק יונק זה לא מתאים.
מהנסיון שלי כל רופא מציע משהו אחר, ורוב הדברים שהם מציעים בכלל לא יעילים (למשל מציעים לתת מעט ארוחות גדולות, שזו עצה נוראית).

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי מיכל_בז* » 22 דצמבר 2014, 06:43

היי אמא של לולי. אני מזמינה אותך לקבוצה בפייסבוק: לחיות עם ריפלוקס תינוקות.

עזרו לי שם המון בהתחלה הקשה והמתסכלת של הריפלוקס.

וכמה מילות עידוד ומידע:
  1. זה משתפר עם הזמן ועם הטיפול התרופתי. את עכשיו בשיא הסבל, אבל ממש עוד מעט זה יתמתן.
  2. את עושה בשכל שאת לא מוותרת על ההנקה. התמלים הייעודים פשוט ממש איומים.
  3. אני לא רופאה אבל לדעתי עדיף לוותר על הנוטרליון ar שעושה בלאגן גדול בבטן ולהיצמד להנקה מלאה כמו שתפוח אדמה מציעה.
  4. רופאי קופות החולים לא ממש מכירים ריפלוקס ומציעים באוטומט את המזון היעודי. כדאי ללכת למומחה.
בהצלחה!

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אמא_של_לולי* » 22 דצמבר 2014, 00:37

אהלן,
שמחה לראות שעדיין פעיל כאן.
ככל הנראה הקטנציק שלי עם ריפלוקס, בן 7 שבועות... בימים אלו לא ישן בכלל במהלך היום, רק בוכה ובוכה וצורח עד השמיים. הוא מסכן נורא וגם אני... קשה לי ממש. קשה לי לראות את האור בקצה המנהרה...
התחלנו לוסק ביום שישי והיום 30 מ״ל נוטרילון ar לפני כל הנקה. מקווה שנראה שיפור. נלחמנו קשות על ההנקה ואני כבר מוכנה לוותר עליה אם זה יהיה המחיר, כי הוא פשוט לא רגוע כמעט אף פעם וזה לא באמת נראה לי פתרון, לא בשבילו ולא בשבילי. במקום לישון ולהתפתח ולגלות הוא באימה כמעט כל הזמן. אשמח לקבל עצות ותמיכה...

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי ר.פ* » 20 דצמבר 2014, 19:09

אני אבא לילד שמשתעל המון מגיל חודש אבל השיעול היה רק שהוא קם משינה, ואפילו אחרי הנקה הוא היה משתעל, מאז שאשתי הפסיקה להניק השיעול התגבר וכמה פעמים בודדות בגלל שהאוכל כנראה לא היה מתאים כמו מטרנה צמחית,הוא הקיא אותו, ועכשיו גם איזומיל לא מתאים, ונראה כשהוא אוכל לחם הוא משתעל המון, ניסינו אינפמיל וזה עזר לשבוע שבועיים ושוב חזר השיעול הטורדני, עכשיו אנחנו מנסים לעבור לרפואה טבעית יכול להיות שננסה "זנטק", התפתח לו עכשיו דלקת ריאות, וזה נראה כל הסימנים שזה ריפלוקס, מישהו יודע על תזונה טבעית או אוכל טבעי שמיקל, והאם "כמון" או כל אוכל ותבלינים אחרים או צמחים שעוזרים לריפלוקס נשמח לדעת, ואם אדע על משהו שעוזר אשמח לפרסם.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי בלה* » 18 נובמבר 2014, 09:26

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

לגבי הנקה עם ריפלוקס: מנסיון עם הנקה בלעדית, אם התינוק ממש סובל במהלך הנקה, התנתקויות מרובות, בכי וצווחות שנובעות בגלל הצרבת- רואים שעושה תנועות בליעה ועיוות של הפנים. אז אני ממליצה בחום לשלב טיפול תרופתי , לעיתים אין ברירה אחרת. וחשוב שהתינוק לא ישייך הנקה לכאב.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 15 נובמבר 2014, 09:25

זה תלוי בתינוק...יש כאלה שבגיל שלושה ארבעה חודשים, אבל הרוב אחר כך, כשהמוצקים מתבססים, שזה יכול להיות גם בגיל שנה.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי יעל* » 14 נובמבר 2014, 23:52

תודה רבה לכולן על כל העצות!
תפוח אדמה, הייתה לי הרגשה שאת יועצת הנקה.. :)
אז אם אפשר עוד שאלה - כתבת שאצל תינוקות קטנים כל אי נוחות נפתרת על ידי ציצי. אז מאיזה גיל בערך זה הופך להיות ארוחות יותר מסודרות?

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 12 נובמבר 2014, 22:03

בשמחה :-)
לצערי למדתי בדרך הקשה.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי מיכל_בז* » 12 נובמבר 2014, 20:28

ואוו! תפוח אדמה! אפשר להזמין אותך מעכשיו לילד הבא? אני חושבת שאם למי ממדריכות ההנקה שפגשתי היה ידע בריפלוקס ההנקה אולי הייתה ניצלת.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 12 נובמבר 2014, 18:16

הדרך הכי טובה לחזור להנקה מלאה היא על ידי קפיצת גדילה יזומה. מכיוון שיועצת ראתה אותך והוא היה בסדר לפני שהתחלת לשלב, אני מניחה שהוא יונק היטב והכל בסדר.
את התהליך הזה כדאי לעשות בשבת או כשיש לך עזרה, כי את תהיי מנוטרלת ליום או יומיים.
מה שעושים זה פשוט מניקים. כל הזמן. על כל ציוץ של התינוק. כדי להעצים את התהליך רצוי לבלות חלק מהזמן במגע של עור לעור.
לגבי הריפלוקס - הדבר שהכי עוזר זה הנקה בבלוקים. מגדירים פרק זמן, למשל שלוש שעות, שבהן את מניקה רק מצד ימין. בזמן הזה כשהוא ער את מניקה בתכיפות.
אחרי שלוש שעות את מחליפה צד.
אם הוא עדיין לא רגוע, את מאריכה לארבע שעות, ואז חמש. אני הייתי מניקה ביום מצד שמאל ובלילה מימין, ואני מכירה עוד שעושות כך. זה מעלים את הריפלוקס.
לגבי השובע: אצל תינוקות קטנים כל אי נוחות נפתרת על ידי ציצי. בתרבות שלנו, שמקדשת ״ארוחות מלאות״, זה נראה כאילו התינוק לא אוכל מספיק. זה לא נכון. הוא פשוט רוצה לינוק אם הוא עייף, צמא, רעב, צריך פיפי, צריך קקי, כואב לו, מפחד, ובטח יש עוד סיבות.
תינוק עם ריפלוקס ירצה לינוק אפילו יותר.
זה שהוא מתנתק גם יכול לרמז שיש לו קקי, שעולה לו האוכל, שסתם הוא רוצה להתבונן עכשיו ולינוק אחר כך.
אצל התינוק שלך שהתרגל גם לקבל בקבוקים, יהיה לך עוד יותר קשה לזהות שהוא שבע. רגוע הוא לא יהיה בגלל הריפלוקס (אלא אם תעברי להנקה בבלוקים, ואת זה כדאי רק אחרי שתעשי קפיצת גדילה יזומה).
לכן את יכולה רק להציע לו לינוק ולעקוב אחרי היציאות.
(אני גם מדריכת הנקה, אבל לא באיזור שלך).

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אמא_צעירה* » 12 נובמבר 2014, 17:59

מתי הוא שבע כשאני מניקה?
את יכולה לשאול אותם גם כן...

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי יעל* » 12 נובמבר 2014, 17:56

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ועוד שאלה - איך אני יכולה לדעת מתי הוא שבע כשאני מניקה? הוא מתנתק גם כשהוא לא שבע (גם בתחילת הארוחה) והוא אף פעם לא רגוע אחרי האוכל..

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אמא_צעירה* » 12 נובמבר 2014, 17:54

הרגע נוכחתי לראות שיש גם כאן דף שנקרא ליגת לה לצ'ה .
לא התעמקתי, אבל את יכולה לרפרף שם...

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אמא_צעירה* » 12 נובמבר 2014, 17:26

אז יש עוד סיכוי לחזור להנקה מלאה?
ברוררררר!!!

אולי תבררי בללל? (ליגת לה לצ'ה)- זו אגודת נשים בין לאומית שעוזרת ומדריכה נשים בתחומי ההנקה. יש להם נסיון, כך אני מאמינה עם רוב הבעיות, והן ותיקות ובעלות נסיון.
יש להם באתר שמות ומספרים של מדריכות הנקה.
אין לי נסיון אישי לגבי ריפלוקס איתם (לגבי הנקה וצום, הנקה ושינה, יש לי, אבל זה לא קשור, כמובן), אבל לפי רוח האתר זה נשמע בסדר.
וכמו שאומרת תפוח אדמה ;-) אל תסתמכי עלי!!! תבררי טוב ואולי אפילו תבקשי מהם המלצות.
יכול להיות שתמיכה טלפונית היא אפילו בחינם או משהו, הכל אמור להיות כתוב דף הבית של ללל
פרטים לגבי העזרה בהתנדבות שאפשר לקבל בללל
(פעם ראשונה שאני מייצרת קישור, אני מקווה שעובד טוב)

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי יעל* » 12 נובמבר 2014, 17:01

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

תודה רבה לכולן :)
אז יש עוד סיכוי לחזור להנקה מלאה? אשמח אם תוכלו להמליץ על יועצת הנקה באיזור המרכז שמבינה קצת יותר בנושא הריפלוקס (אני גרה בגבעתיים)

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אמא_צעירה* » 12 נובמבר 2014, 11:40

יש דברים שלא משחקים איתם,
תודה, אני שמחה שהבהרת לי לעומק :-)

הפתרונות של תרומות חלב אם, באמת לא עלו על דעתי כי לא השתמשתי בזה, והרעיון פשוט התמסמס לו מראשי.
שוב, תודה לך :-)

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 12 נובמבר 2014, 11:28

ברור לי שאת לא כזאת, אבל יש דברים שלא משחקים איתם, בין היתר תזונה של תינוקות. זו עצה מסוכנת. ממש.
יש כל מיני פורמולות בייתיות שמכינים, אבל הן מסובכות להכנה וגם על הבריאות שבהן יש מחלוקת.
אני מצטערת שיצא שנבחתי עלייך. ברור שכוונותייך טובות.
הדבר הטבעי ביותר הוא הנקה. אם את רוצה לעודד את יעל שמתייעצת פה לבחור את הדבר הנכון עבור התינוק, את צריכה לעודד אותה להניק, ולעזור לה להשיג את המטרה הזאת אם רצונה בכך. ברגע שעוברים מהטבעי למלאכותי, שזה הזנה בבקבוק, כדאי להישאר במחוזות המלאכותיים המוכחים (יחסית). לתת חלב שקדים מהול במים זה לא פתרון טבעי. זה פתרון מלאכותי גרוע. יש גם אפשרות להשיג תרומת חלב אם, או לשאוב, יש הרבה פתרונות שלא מסכנים את בריאותו של התינוק.
אני מספרת לך את זה כדי שתדעי לא להציע את זה יותר בתור כיוון חשיבה. פתרון כזה עשוי להתאים לתינוק יונק בן שנה, שאוכל גם מוצקים ורוצה לקבל בקבוק כשאמא לא נמצאת.
את אף פעם לא יודעת מה אנשים יקחו מהפתרונות שאת מציעה להם ברשת. אני רואה שלפעמים אנשים שואלים שאלה, מקבלים שלל תשובות ובוחרים בדבר שהכי פחות יועיל ואולי אפילו יזיק, כי אין להם באמת דרך לדעת מי מבין במה שהוא כותב ומי לא. כולם רוצים להיות ההורים הכי טובים ולבחור את המיטב עבור ילדינו. זה לא תמיד עובד ולפעמים מה שאנחנו חושבים שהוא הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות הוא ממש לא כזה.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אמא_צעירה* » 11 נובמבר 2014, 22:18

אלא אם בא לך לעשות ניסויים בבני אדם

אני מקווה שאת לא רואה אותי ככזו, ואני מבקשת שתכתבי בצורה מכבדת ולא תוקפנית.
כתבתי מתוך הידע המצומצם שלי, והדגשתי וסייגתי לא להסתמך עליו אלא בתור השראה וכיווני חשיבה.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 11 נובמבר 2014, 21:59

והסיבה היא שזה לא מתאים בהרכב התזונתי לתינוקות רכים של בני אדם. זה לא מכיל את כל החומרים הנחוצים. ההרכב התזונתי לא מתאים.
גם תמ״ל הוא פחות מאופטימלי, אבל הוא מהונדס ככה שתינוקות יכולים לשגשג ולהתפתח ולהיות בריאים.
וליעל, אני ממליצה לך להתייעץ עם עוד יועצת, או רופא תומך הנקה, או חברה שמבינה, או מדריכת הנקה, או כאן. העצה של היועצת שהיתה אצלך נשמעת מוזרה לגמרי. זה שהוא ינק כמות מסויימת בארוחה אחת, וגם זה לא וודאי, לא אומר שזה ככה בשאר הארוחות. לקבוע לפי זה כמה תמל להוסיף נשמע לי מתכון בטוח לסיום מהיר של ההנקה, מה גם שרוב הסימנים שכתבת מעידים שמלכתחילה היה לך עודף חלב ולא מחסור.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 11 נובמבר 2014, 21:53

אז הנה אני כאן עונה, ואני מבינה בהנקה. לא נותנים חלב שקדים מהול במים לתינוק בן חודש. אלא אם בא לך לעשות ניסויים בבני אדם.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אמא_צעירה* » 11 נובמבר 2014, 21:36

אשרינו שיש לנו תמ״ל שמונע מתינוקות למות מרעב ותת תזונה.
מסכימה!!
לכן כתבתי אולי תבררי אצל נטורופט או שמישהי כאן תוכל לענות ולא המלצה ברורה.

התרגיל עם המשקל ממש לא מקובל,
הוא דינמי בהתאם לתנועות התינוק, מצטערת שלא כתבתי קודם..

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 11 נובמבר 2014, 21:10

אמא צעירה, לתת שקדייה מהולה לתינוק בן חודש נראה לי ממש לא לעניין. בשביל זה יש אמצעים להחזיר את החלב, ואם זה לא עובד אשרינו שיש לנו תמ״ל שמונע מתינוקות למות מרעב ותת תזונה.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 11 נובמבר 2014, 21:09

אם היה כבר מספיק חלב, אין סיבה שזה לא יחזור.
מה שעושים זה ליזום קפיצת גדילה, כלומר נכנסים למיטה ליומיים ומניקים כל הזמן.
כמובן עוקבים אחרי כמויות פיפי. רוגע זה לא מדד לכלום אצל תינוקות ריפלוקס.
התרגיל עם המשקל ממש לא מקובל, אני לא שמעתי שעושים אותו כדי להגיד לאמא כמה להוסיף, זו ממש פרקטיקה מוזרה. משתמשים בו רק כדי להרגיע אמהות לחוצות שבטוחות שאין להן חלב. ככלל בהנקה מודדים את מה שיוצא ולא את מה שנכנס.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אמא_צעירה* » 11 נובמבר 2014, 19:05

יועצת הנקה לא נתנה לך קודם טריקים להגברת חלב?
הגברת ייצור החלב
לא קראתי שם אבל בטוח יש כעיונות.
מה שעזר פעם לגיסתי- זה להתיישב לשאוב כל שעה וחצי שעתיים ל-10 דקות (או הנקה ואחר כך שאיבה עד לריקון מלא. אני יודעת שאין ריקון מלא, אל אלפי תחושתך). את החלב ששאבת- תני לו אחרי הארוחה הבאה, אחרי שינק- כהשלמה.

דבר נוסף, לתינוק אמור להיות רפלקס שובע שגורם לו להפסיק לינוק, יכול להיות שבבלי דעת זה שובש לו?

דבר נוסף, אולי תבררי אצל נטורופט או שמישהי כאן תוכל לענות על זה האם את יכולה לתת שקדיה מהולה במים רותחים במקום תמ"ל? (אם את עדיין רואה צורך), היכ פחות תעשייתי, בלי חומרים ממש לא בריאים, מזין, טבעי, בריא ועושה רק טוב. (אגב, גם לך כמניקה טוענים שזה מגביר חלב. את יכולה לערבב עם דבש חצי על חצי ולמרוח על הלחם- חלבה ביתית ובריאה פי כמה)

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי יעל* » 11 נובמבר 2014, 18:13

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

תודה למגיבות :)
בדיעבד היה טעות להתחיל עם התוספת סימילק. היו מספיק חיתולים רטובים. הוא היה מאושפז פעמיים בגלל צהבת לטיפול אור ובגלל שהוא תמיד בכה אחרי הנקה אמרו לי כל הזמן שהוא רעב עד שבסוף נשברתי ונתתי בקבוק.. עכשיו אני יודעת שהוא כנראה לא היה רעב, אלא סבל מהצרבת. העניין הוא שבגלל שהתחלתי עם התוספת נהרסה לי ההנקה ועכשיו באמת יש לי פחות חלב וגם לו יש פחות סבלנות לינוק. הייתה אצלי יועצת הנקה והיא עשתה את הטריק עם השקילה לפני ואחרי האוכל והיא אמרה לי כמה בערך להוסיף לו מבקבוק. זה בהחלט מסבך את העניינים, אני אף פעם לא יודעת בוודאות כמה הוא אכל בהנקה, כמה להוסיף לו ואם הוא בוכה כי הוא עדיין רעב או בגלל הרפלוקס.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 04 נובמבר 2014, 21:27

הרבה פעמים ריפלוקס קשור דווקא לעודף חלב ולא למחסור בו. אני ממליצה לך להתייעץ עם אשת מקצוע, כי ברגע שאת מוסיפה סימילאק זה הופך להיות מקרה מורכב יותר.
לפני שהתחלת להוסיף, כמה חיתולים עם פיפי וקקי היו ביום? אמורים להיות שישה עם פיפי ושלושה עם קקי. אם זה היה המצב, לט סביר שרעב היה הגורם לבכי.
את מודעת לעניין של קפיצות גדילה? תינוקות יונקים קטנים מבלים הרבה מאד זמן בהנקה. זה נורמלי.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אמא_צעירה* » 04 נובמבר 2014, 10:55

האם יש טעם בכלל להחליף את הסימילק הרגיל
אם זה מה שגורם לריפלוקס ופליטות, למה לא להחליף? במקביל כדאי לבדוק באמת האם יש משהו חומצי במיוחד בתזונה שלך שעלול לגרום לתינוק להחמרת המבצע

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי יעל* » 04 נובמבר 2014, 06:06

נוטרילון AR או אימפמיל AR - מה עדיף?
ועוד שאלה - אם התמ"ל ניתן כתוספת להנקה (שניתנת בכל ארוחה), האם יש טעם בכלל להחליף את הסימילק הרגיל?

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אמא_צעירה* » 02 נובמבר 2014, 09:42

בלה תעשי מה שטוב לו.
על הבטן הכי נוח לכולם
בזוית (על הגב או על הבטן- בהגבהה מתחת למזרון)- נוח לבעלי ריפלוקס, השאלה איזו זוית. כשאני היטיתי את המיטה לבת שלי היא החלה לישון כמו גילגי- עם הרגליים על ההגבהה D-:

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי יעל* » 02 נובמבר 2014, 09:35

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אנחנו מזמן נשברנו ומשכיבים על הבטן.. יועצת הנקה באמת המליצה ליצור בלול זווית כמו בטרמפולינה.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי בלה* » 23 אוקטובר 2014, 14:12

אבל עדיין שואלת לגבי שינה על הגב??? עם הגבהה בזוית - עדיין מראה חוסר נוחות ומדי פעם משמיעה קולות של אי נוחות ובליעה - ריפלוקס . ישנה הרבה יותר טוב בזוית כמו בטרמפולינה או על הבטן. יש למישהו המלצה בעניין???

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי בלה* » 23 אוקטובר 2014, 14:10

בעקבות חוסר האונים המתמשך וקריאה של כל דבר אפשרי ברשת - הומלץ על טיפול הומאופתי - בהתחלה היתי מאוד סקפטית , אבל מצד שני , אין לי אמת מה להפסיד ... אז התחלתי עם הטיפול והיה שיפור משמעותי !!! ממש כמו טיפות קסם . ההומאופט: דר דניאל שינהר. והמלצה על יועצת הנקה מעוללללה: ברכה מחוויה להנקה- יש אתר בנט.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי יעל* » 22 אוקטובר 2014, 17:32

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום לכולם, התינוק שלי בן 4 שבועות. מההתחלה היו קשיים בהנקה - הוא מצד אחד רוצה מאוד לינוק ומחפש כל הזמן למצוץ, אך מצד שני מתנתק אחרי כמה שלוקים, בוכה ומקשית את הגב. באופן כללי הוא מאוד חסר שקט. ההמלצה של להניק לפי דרישה מאוד מתסכלת אותי כי הדרישה לא פוסקת והוא לא נרגע מההנקה, להיפך - הוא נהיה עצבני יותר. בשלב מסויים הוספתי לו סימילאק מתוך מחשבה שאין לו מספיק חלב ושאולי הוא מתנתק כי הוא מתוסכל. במשך שבוע הוא באמת היה רגוע יותר אבל בימים האחרונים נראה שהוא לא מגיב טוב לתחליף - הוא רק עצבני יותר אחרי התוספת ונוטה לפלוט. אז עכשיו אני מנסה לשאוב ולתת לו חלב שאוב בבקבוק, אבל זה לא נראה לי ריאלי להמשיך בשאיבות לאורך זמן. אני כבר משגעת את עצמי בניסיונות להבין מה מפריע לו ורגשות האשם מציפים אותי.. קראתי בשקיקה כמעט כל מה שנאמר כאן בדף - אני מזדהה עם הרבה מהתיאורים וחושבת שריפלוקס יכול להסביר את מה שעובר עליו. אשמח לקבל המלצה על יועצת הנקה טובה ועל הומיאופת.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי בלה* » 22 אוקטובר 2014, 11:22

שלום לכולם, יש לי שאלה לגבי ריפלוקס ושינה. יש לי תינוקת בת שלושה שבועות עם רפלוקס סמוי ללא פליטות, אך סובלת מאי שקט. במיוחד בשכיבה על הגב לשינה במהלך היום ובמיוחד בלילה. כאשר אני רואה שהיא סובלת : עושה קולות בליעה , בכי, ומעיפה את בידים והרגליים. אני מרימה אותה ושמה אותה עלי על הכתף, ובדרכ היא נרגעת ונרדמת רק עלי. המצב גורם לכך שאני לא ישנה כלל בלילות וגם במהלך היום , כי כל ציוץ שלה מעיר אותי. היא ישנה על הגב בזויות של 30 ומשהו מעלות עם הגבהה. וטרם קיבלה טיפול תרופתי. יש לציין שהיא מיד סבלה מריפלוקס מיום לידתה. איך ניתן להקל עליה ועלי??? אני תשושה גמורה ועל סף יאוש... עזרה בבקשה

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אמא_צעירה* » 18 אוקטובר 2014, 19:06

יש לה כנראה רפלוקס קשה מה שיצר פצעים בוושט ולכן הצרחות- בגלל הכאבים.
אולי תבררי על אוסטיאופת טוב ותרופה טבעית או הומאופטית שתוריד חומציות, וכך תחליש את הריפלוקס

בהצלחה

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוקטובר 2014, 17:53

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

יש לי תינוקת בת חמישה חודשים היא נולדה פגה בשבוע 31 ניסיתי קבר שלושה סוגים שונים של תמ"ל והיא עדיין פולטת המון וצורחת את נישמתה רציתי לדעת אם שימוש בדייסה ועובוי התמ"ל יכול להועיל?

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי נטלי* » 02 ספטמבר 2014, 22:42

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום לכולם. מישהו יודע משהו על אנפמיל ליפיל. התינוק שלנו עד היום אכל נוטרמיגן ופלט המון. היום הוא בן 4.5 חודשים ועדיין פולט המון הרופאה המליצה לנו על אנפמיל. אני קצת חוששת מהשינוי

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 יולי 2014, 12:05

ממליצה בחום על גונה ריפלוקס
זהו תכשיר הומאופתי שרכשתי בבית מרקחת ראשונים פארם
מה שכן הוא מצריך מרשם רופא אבל שווה את המאמץ !

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 מאי 2014, 12:03

יש לנו תינוק מקסים בן חצי שנה עם רפלוקס
אוסתיופטיה עזרה ועוזרת מאד.
ממליצה בחום על דני שר מירושלים

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 26 פברואר 2014, 19:13

אני חושבת שאין סכנה בהפסקה פתאומית של זנטק. אם תראו שהוא בוכה יותר בימים הקרובים, זה סימן שהזנטק ככל הנראה הועיל לו.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי בטן_אלמונית* » 26 פברואר 2014, 02:02

בנוסף הוא עושה הרבה קולות מתוך שינה בלילה. קולות כאלה שבאים מהגרון. כמו שעושים חיכוך כזה כדי להעביר צרידות. האם זה שכיח? נראה לכן קשור לריפלוקס?

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי בטן_אלמונית* » 26 פברואר 2014, 01:59

שלום לכולן,
הייתי שמחה לעצה מאלו שנתנו זנטק לטיפול בריפלוקס.
הבן היקר שלי בן חודשיים וחצי ואובחן כסובל מרפלקס קל המתבטא בפליטות מעטות ואי נוחות. אם הזמן יותר ויותר הבחנתי שנראה כי אי הנוחות נובעת מגזים ולאו דווקא מרפלקס.
בכל מקרה התחלנו זנטק במשך שבועיים והיה נראה לי שזה עשה לו כאבים בבטן ולא ממש עזר לרפלוקס. נתנו 1 מ״ג 2 פעמים ביום. לאחר שלושה שבועות של זנטק החלטנו שאנחנו מפסיקים לחלוטין עם זה.
הפסקנו בבת אחת את התרופה לא בהדרגה. השאלה שלי היא האם זה יכול לפגוע שהפסקנו בבת אחת? מכיוון שעכשיו יש המון חומציות בכיבה?
האם יש תופעות לוואי לסנטר שגורמות לכאבי בטן?
אשמח לשמוע מניסיונכן..

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 פברואר 2014, 01:07

מציצת אצבעות יכולה להצביע על רעב,אבל בגיל הזה תינוקות מביאים ידים לפה לשם חקירה, תנסי להבחין אם זה זה. (זה קורה בדרך כלל כשהם מחוייכים ונינוחים)
יועצת הנקה זה מעולה,נשמע שלא ברורים לך כל מיני דברים בהקשרשל ההנקה ויהיה לך את מי לשאול שגם תראה ממש את הילדה
תעדכני איך הולך
בהצלחה

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אילנית* » 23 פברואר 2014, 23:15

הבנתי! תודה על העזרה! ניסיתי במשך שבוע להניק אותה והיא ירדה במשקל וגם כל הזמן הייתה בוכה ונודניקית ואוכלת את הידיים שלה .. אני מחר אתקשר ליועצת הנקה ואקבע איתה פגישה .. מקווה שיהיה בסדר .. כי אני ממש רוצה רק להניק אותה

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי דנד_י* » 23 פברואר 2014, 22:41

אילנית - עדיין צריכה עזרה או הסתדרתן? לקחת יועצת? מרגישה שיש לך יותר חלב?

כדאי לך לנסות לתת לה את הבקבוק מאוזן, זאת אומרת - לא לשפוך לה את החלב לתוך הפה, אלא לתת לה לשאוב את החלב מהבקבוק כשהוא נמצא בזוית של 90 עם הפה שלה.
שווה לבדוק אם כשהחלב נשפך לה לתוך הפה - זה מה שגורם לה לקושי בעיכול שלו.

נשמע מהתיאור שלך שמשהו לא טוב לילדה שלך, ושזה התחיל בגיל חודשיים וקצת,
יכול להיות שהיא תפסה איזה וירוס או משהו כזה, וזה גורם לה לקושי בעיכול פורמולה (הרבה פעמים ילדים חולים מסרבים לשתות פורמולה, בניגוד להנקה כמובן)
זה שהיא רוצה להיות כל הזמן על הציצי יכול להיות בהחלט סימן לוירוס (שלי בת 10 חודשים, עם וירוס, 3 ימים כל הזמן על הציצי!!!)
אולי זה בכלל יעבור עוד מעט.

לא קיים מנגנון כזה שאחרי כמה ימים של הנקה כל שעתיים פתאום נגמר החלב. ייתכן שבערב יש פחות חלב מבבוקר, ייתכן שאם היא תרצה לינוק שוב אחר חצי שעה יהיה לה פחות חלב מאחרי שעתיים, שמעתי גם על אימהות שאם הן לא שתו מים נהיה להן פחות חלב, וגם על כאלו שהרגישו שאם הן לא אכלו זה השפיע, אבל לידיעתי אין מצב כזה שהחלב נגמר אחרי כמה ימים. להפך, אחרי כמה ימים של הנקה כל שעתיים, וכל הנקה לוקחת חצי שעה - אמור להיות יותר חלב, לא פחות.
איך הבנת שאין לה מספיק חלב?

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אילנית* » 23 פברואר 2014, 02:15

לא ניראה לי שהיא אלרגית לתחליפים כי גם כשהיא אוכלת חלב אם ששאבתי לה בבקבוק היא פולטת .. קיצור כל מה שנכנס לבקבוק היא פולטת כמויות .
זו הילדה הראשונה שלי. לגבי השאלה אם היא רגועה אחרי בקבוק .. לפעמים כן ולפעמים לא ואז היא מתחילה גם לפלוט גם כשאני מחזיקה אותה שעה עלי .. היום ניסיתי לתת לה תוספת לחלב אם את הנוטרילון ar כרגע היא לא פולטת איתו בכלל .. אבל לא ממש אהבתי אותו הוא ניראה כבד ואני מפחדת שיהיה לה עצירות או שזה יכביד עליה יותר מידי כבר עדיף לי הפליטות .. למרות שהיא הרבה יותר רגועה כשהיא אוכלת אותו .. אני באמת אלך ליועצת הנקה זה רעיון טוב.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 פברואר 2014, 22:29

עוד דבר-הייתי מוותרת על מוצץ בשלב זה-כשאת צריכה להגביר את כמות החלב שלך.כל מציצה שלה היא בעצם מתנה-כי זה גורם לייצור חלב, מה גם, שגם אם היא מוצצת ויוצא לה רק 'קצת' (וזה מה שנראה לך כ'מוצץ') זה גם משהו- בשביל ילדה שירדה במשקל כל גרם חשוב.
תחפשי את האתר של ד"ר לייבוביץ ותקראי שם קצת-אולי זה יעזור לך ויתן לך רעיונות. וממש מומלץ לפנות ליוצעת הנקה. רופאים לא מבינים בהנקה כמו יועצות הנקה.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 פברואר 2014, 22:05

אחרי בקבוק היא רגועה?
מה עם לראות יועצת הנקה? זה נראה לי די קריטי במקרה שלך שייתכן שהיא אלרגית לתחליפים. נשמע שאת חייבת להחזיר את ההנקה באופו מלא, אפילו במחיר של להיות על הפיטמה כל הזמן.
להאכיל כל שעתיים זה לא הרבה כל כך. אני מאכילה כל שעתיים ואין לי בעיית חלב ומעולם לא נתתי תחליף. תאכילי גם כל שעה ואל תוציאי לה את הפיטמה עד שהיא משחררת לבד, כל המציצות שלה גם אם זה רק 'מוצץ' (ואין לך דרך לדעת) הן מיצרות אצלך גירוי לייצור חלב. ועדיף הנקה משריבה מבחינת גיורי השד
זו ילדה ראשונה או שיש לך גדולים יותר לטפל בהם?

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אילנית* » 22 פברואר 2014, 18:53

אחרי שאני מוציאה לה את הפיטמה לאחר 25 דקות היא צורחת .. ואז שאני מביאה לה שוב היא תופסת את זה בלי לאכול ונרדמת עם זה או מסתכלת עלי .. ואני מוציאה לה את זה היא שוב בוכה ועד שאני מרגיעה אותה .. יש עוד חצי שעה להנקה הבאה.. אז אני לא יודעת אם הבכי זה רעב או שהיא סתם רוצה את זה בתור מוצץ בגלל זה אני מעדיפה לתת לה בבקבוק ..

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי יונת_שרון* » 21 פברואר 2014, 18:21

לא הבנתי, היא אוכלת כמה שנין. ומפסיקה? או שהיא ממשיכה לינוק 25 דקות?
בכל מקרה, אם היא לא רגועה ולא רוצה לינוק -- כדאי לנסות דברים אחרים. יכול להיות שהיא רוצה לטייל, אולי לפשפש (ראי לגדל ילדים בלי חיתולים), אולי היא פשוט עייפה, אולי משהו אחר מפריע לה.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי דנד_י* » 21 פברואר 2014, 16:09

אולי בנוסף להנקה מרובה תוסיפי גם שאיבות בין ההנקות?
אולי תשקלי לקחת חילבה? מורינגה?

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אילנית* » 21 פברואר 2014, 15:30

אני ניסיתי שוב להציע לה לינוק אבל איך שאני מכניסה לה את הפיטמה היא אוכלת כמה שניות ומפסיקה ....הרבה מהפעמים היא ערה ולא אוכלת .. אי שוב יעשה להביא לה רק הנקה כמה ימים .. אבל עד שהחלב יתרבה היא חייבת תוספת .. ומישהי מוכנה להסביר לי מה זה ריפלוקס בדיוק? חלק אומרים שזה חייב להיות בקשת וחלק אומרים שלא .. חלק אומרים חייב ירידה במשקל .. לפי מה שסיפרתי זה ניראה לכם שיש לה ריפלוקס?

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 21 פברואר 2014, 15:03

בשביל להגדיל כמויות חלב, צריך להניק בלי הגבלה. לך זה נראה כמו מוצץ אבל המציצה הזאת מאותת לשד לייצר עוד חלב. זה אמור להתאזן אחרי יום יומיים. היא התעצבנה על המוצץ כי היא רצתה לינוק עוד.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אילנית* » 21 פברואר 2014, 11:51

עשיתי כבר את הניסיון הזה במשך שבוע .. היא ינקה כל שעתיים ... ותמיד הייתה יונקת חצי שעה ואפילו יותר כי היא לקחה את זה בתןר מוצץ אז תמיד הייתי מוציאה לה אחרי. שהייתי רואה שהיא כבר לא אוכלת .. שזה אחרי 25 דק פלוס מינוס
והיא תמיד הייתה צורחת אז לא הייתי יודעת אם היא רעבה עוד או שהיא רוצה את זה כמוצץ ..כשהייתי שמה לה את המוצץ היא הייתה מתעצבנת .. ככה עד שהיא הייתה נרדמת... כל פעם אותו סרט .. והייתי רואה שיש ... אחרי כמה ימים ראיתי שכבר בקושי יוצא לה והיא מתעצבנת ולכן היא גם ירדה במשקל .. בטיפת חלב היא אמרה לי שבגלל שאין לי מצב רוח ובקושי יש לי זמן לאכול אז בגלל זה .. בנוסף שכחתי לציין שגם אחרי הנקה הייתי שומעת שהיא תמיד בולעת משהו ונחנקת ..בקיצור הילדה לא הייתה רגועה בכלל ..

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי יונת_שרון* » 21 פברואר 2014, 07:18

הכמות שיוצאת בשאיבה לא מעידה על הכמות שהתינוקת מקבלת בהנקה -- התינוקת שלך יודעת לינוק בצורה יעילה יותר מהמשאבה. וככל שהיא יונקת יותר -- הגוף שלך מתרגל לייצר יותר חלב. לכן ככל שתניקי אותה יותר, יהיה לה יותר מה לינוק, והיא תקבל יותר מזון. מין מעגל קסמים נפלא שכזה.

ממליצה לך לקחת ימיים-שלושה שתקדישי להנקה אינטנסיבית, בלי שאיבות ובקבוקים, רק את והתינוקת חבוקות יחד. אחרי זה, סביר שכמות החלב שאת מייצרת תתאים לצרכים של התינוקת, ולא תצטרכי לדאוג לגבי בקבוקים ופורמולות מיוחדות.

בהצלחה!

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אילנית* » 21 פברואר 2014, 01:57

חשוב לי לציין שלקחתי אותה לטיפת חלב והיא עלתה במשקל כשהיא אוכלת הנקה ותוספת . וגם השבוע יצא לי להניק אותה רק פעמיים כל השאר אני שואבת ונותנת לה וגם בפעמיים האלה היא פלטה .. לא כמו בבקבוק אבל יחסית הרבה

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי אילנית* » 21 פברואר 2014, 01:48

שלום לכולם! התינוקת שלי בת חודשיים וחצי הסיפור שלה קצת מסובך אז אני יתחיל מההתחלה.
התינוקת אכלה מההתחלה הנקה וסימילאק ותמיד הייתה פולטת אחרי סימילאק פליטות נורמאליות ובזמן האחרון אחרי שהייתה אוכלת סימילאק התחילה לבכות יותר נכון לצרוח ולפלוט ישר אחרי האוכל ככה כמה פעמים הלכתי לרופא הוא שאל אותי אם היא עושה לי ככה בהנקה אמריי לו שלא אז הוא הגיע למסקנה שהיא אלרגית לחלב פרה ואמר לי תני לה רק הנקה .. ניסיתי שבוע שלם לתת לה הנקה ולקראת סוף שבוע ראיתי שבקושי יוצא לי אז הלכתי לשקול אותה וראיתי שהיא ירדה במשקל 170 גרם רק באותו השבוע .. שאבתי לראות אם יש לה מספיק חלב ראיתי שאין לה מספיק .. כל השבוע היא הייתה חסרת מנוחה כנראה בקושי אכלה ואולי פלטה פה ושם לא משהו רציני בכלל משהו שהיה אפשר לנגב באצבע. התחלתי לתת לה תוספת להנקה שזה אוכל מפורק שנקרא נוטרמיגן שזה אוכל לאלרגיה של חלב פרה כמו שהרופא טען שיש לה וכשגם אותו היא פולטת בכמויות .. יש ימים שהיא פולטת מלא עם צרחות ולפעמים בלי צרחות ויש ימים שהיא כמעט ולא פולטת .. כשהיא פולטת זה יכול להיות מיד אחרי הארוחה כמה פעמים עם צרחות או בלי וגם כשהיא עלי שעה ואני מניחה אותה היא מתעוררת בבכי ולפעמים לא בוכה ופולטת. לפעמים הפליטות הם גם בלי גראפס ויכולים להיות גם שלוש שעות אחרי האוכל . יש ימים גרועים ויש ימים טובים יותר. חשוב לי לציין שעכשיו היא אוכלת מבקבוק גם חלב אם והיא פולטת .. וכשהיא ינקה ממני באותו שבוע לא פלטה זה מוזר לי .. אולי בגלל שיצא לה כל שעתיים מעט אוכל אז לא היה לה עמוס? או שאולי הבקבוק עושה לה מלא גרפסים בגלל האוויר שנכנס ובגלל זה היא פולטת? ניסיתי להביא לה פחות אוכל אבל היא צורחת כי היא עוד רעבה איך אפשר להתחיל לתת לה ארוחות קטנות ככה?
בכל מקרה שוב חזרתי לרופא והוא הביא לי זונטק ואמר לי שאי אפשר להחליף לה את האוכל לאוכל שהיא פחות תפלוט כי היא אלרגית לחלבון של הפרה שנמצא באינפמיל .. לא יודעת אם זה נכון שהיא אלרגית כי אם היא הייתה אלרגית הפליטות היו מפסיקות לה שנתתי לה את האוכל המפורק .. וחוץ מזה הבנתי שצריך שיהיה עוד משהו חריג חוץ מהפליטות בשביל שהיא תהיה אלרגית .. בכל מקרה אני מפחדת לתת לה זונדק כי היא קטנטונת .. רציתי לשאול במה הזונדק הזה עוזר. אם לפליטות או לחומציות שזה מקור הצעקות לפני הפליטות והבנתי שהאינפמיל והנוטרילון ar עושים עצירות ולא בא לי שהיא תסבול מזה עדיף לי כבר פליטות. קיצור לא יודעת אם זה ריפלוקס יש כאלה שאומרים שזה צריך להיות בקשת .. קיצור אני מתוסכלת מבולבלת אשמח לעזרה

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי טנא_מלא_כוכבים* » 17 פברואר 2014, 06:52

חגית,
באיזה אזור בארץ? יעזור להמליץ לך.
גילי צומברג ביתן היא הומאופטית מעולה.

שמיכה, גם בת השבעה חודשים שלי פלטה בלי סוף, וכל הזמן החלפנו בגדים. כותבת בעבר, כי מרגע שהגיעה לגיל חצי שנה, כמעט ואינה פולטת עוד.

מאחלת הקלה @}.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי שמיכה* » 17 פברואר 2014, 02:12

כרגע אני מניקה בערך כל שעתיים, לפעמים קצת יותר ולפעמים פחות.זה ממוצע שהתייצב בזמן האחרון (לפני כן היה ממש לא מסודר). חוץ מבלילה שהיא מושכת יותר, 3 שעות ולפעמים גם 4.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 16 פברואר 2014, 22:28

כל כמה זמן את מניקה?
את יכולה לנסות לרווח בהדרגה, כלומר ביום הראשון שתי הנקות מצד אחד (או שעה, איך שנוח לך) וביום השני שלוש הנקות מצד אחד או שעה וחצי או שעתיים, ולראות איך זה הולך. הכי טוב לנסות ולראות. תמיד אפשר לחזור אחורה, כשמניקים לפי דרישה.

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי שמיכה* » 16 פברואר 2014, 21:15

אם את מתארת מצב שבו הצד השני מפוצץ כל הזמן, אז יש סיכוי סביר שיש לך עודף חלב.
הצד השני לא מפוצץ כל הזמן,אבל אם עוברת ארוחה בלעדיו הוא גדוש מכמה שעות ללא התרוקנות
או שאולי לתת צד אחד פעם בשעה? זה סוג של לרווח

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 16 פברואר 2014, 18:57

לצערי אני לא מבינה בריפלוקס בתינוקות מתומלים.
אם אני עושה לרגע הקבלה לתינוקות יונקים, אולי יעזור לתת יותר ארוחות קטנות? אותה כמות תמל ליממה, אבל מחולקת לשתיים עשרה במקום לשמונה?

תינוקות עם ריפלוקס

על ידי תפוח_אדמה* » 16 פברואר 2014, 18:55

שמיכה, אם את מתארת מצב שבו הצד השני מפוצץ כל הזמן, אז יש סיכוי סביר שיש לך עודף חלב. אז כן, להחזיר לצד ראשון, עד שאת לא יכולה לסבול יותר את המלאות של הצד השני. זה מתאזן תוך כמה ימים. וכמובן,לשים לב שהכל בסדר עם התינוקת. בדרך כלל עושים תהליך כזה בליווי יועצת הנקה, כי ככלהנראה זה מוריד את הכמויות של החלב, אז צריך לשים לב, כי לפעמים כןצריך לתת צד שני.

חזרה למעלה