איך להרגיש סקסית שוב

שליחת תגובה

בין השורות כתובות המילים
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: איך להרגיש סקסית שוב

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פלוני_א* » 23 אוקטובר 2020, 17:12

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

עלי ורדים ועכשיו מה קורה ?

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 15 אפריל 2015, 12:17

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

התחתנו והכל טוב ! המיניות עוברת עדיין עליות וירידות, סה"כ טוב לנו מאוד ואוהבים וכיף
יש משיכה הדדית, היינו בטיפול זוגי ועזר מאוד, גם למיניות וגם לזוגיות, אבל עדיין זה לא בא לנו לגמרי בקלות הנושא הזה.

אין לי זמן כל כך לפרט @}
מקווה שהדף הזה יעזור למישהי בעתיד

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי מסובכת* » 13 נובמבר 2014, 14:07

עלי ורדים, מה שלומך?
מסתקרנת מה עלה בגורלכם, האם התחתנתם? האם נפרדתם?
מתחבטת גם אני בקשיים ולבטים לגבי בעלי שמרוחק מינית רוב הזמן.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי בשמת_א* » 25 נובמבר 2012, 22:31

השאלה מה התדירות של המפגשים
א. את קובעת.
ב. חלק מהמפגשים אולי אפשר לקיים בטלפון וכדומה (-:

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 25 נובמבר 2012, 21:46

תודה פרח ועודדה !
יש שתי מטפלות שנראות לי מתאימות אבל שתיהן רחוקות יחסית ואנחנו מתניידים בתחבורה ציבורית... אם זה היה פעם בחודש אז מילא... השאלה מה התדירות של המפגשים...

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עודדה* » 25 נובמבר 2012, 21:31

ואני מהמרת שבשמת מתכוונת ל- עירית לוי חני בונה אורנה שפרון ו..?
ומיכל בן אריה.
בהצלחה@}

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פרח* » 25 נובמבר 2012, 21:15

יש גם את הדף המלצות לטיפול זוגי או משפחתי
בהצלחה (())

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פרח* » 25 נובמבר 2012, 21:10

שכל פעם שהוא חושב להתקדם ביחסים שלנו באמת נשמע ממש ממש מעליב

הוא אמר שהחלק של החתונה זה איזה 5% מההתחייבות כלפיי והוא מחוייב ב-95%
זה שהוא מרגיש ככה ואת מרגישה אחרת זה נשמע כמו קצר בתקשורת, פער גדול והרבה אי הבנה

ואני מהמרת שבשמת מתכוונת ל- עירית לוי חני בונה אורנה שפרון ו..?

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 25 נובמבר 2012, 20:36

בשמת עברתי עכשיו על כל ההודעות שלך בדף ולא מצאתי איפה המלצת על מטפלים... אולי אני מבולבלת מדי כרגע אבל באמת לא מצאתי
אז אם תוכלי להפנות אותי אודה לך מאוד ! וסליחה על ההטרחה

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי בשמת_א* » 25 נובמבר 2012, 20:15

או טיפול זוגי קודם
לדעתי יעיל ומקדם יותר. תבדקי את ה-4 שציינתי לעיל ("תבדקי": תציצי בדפים שלהן, תראי את הסגנון שלהן, תדברי איתן בטלפון ותתרשמי. צריך גם כימיה. וגם איזו קירבה גיאוגרפית...).

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 25 נובמבר 2012, 19:31

בשמת א
אני מכירה את הדף והסרט ... לדעתי זה לא מתאים למקרה שלי אבל אולי אני באשליה. למרות שלא, אני בטוחה שזה לא נכון.
אני חושבת שהדרך לברר את זה סופית היא לנסות להיפרד ולראות מה קורה לשנינו.
או טיפול זוגי קודם.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי בשמת_א* » 25 נובמבר 2012, 19:26

המממ. את מכירה את הדף מועצת החירום לנקבות היסטריות ואת הסרט he's not that into you?

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 25 נובמבר 2012, 19:25

בכיתי כל כך אחרי השיחה הזו.
חשבתי כבר פשוט לקחת את הדברים ולהתרחק. אני מרגישה שזה כל כך לא הוגן... חיכיתי כל כך שיציע ולא הבנתי מה הבעיה.
זה לא הוגן... אני לא יכולה להיות מושלמת. יש בחורות שמתנהגות כל כך מגעיל לגבר ועדיין מקבלות הצעת נישואין למרות כל התכונות הפחות טובות שלהן...
ואני כל כך מודעת וכל כך משתדלת (נכון שהרבה פעמים ההשתדלות לא מצליחה ואני מתפרצת ופוגעת בו)
וכלום .

הוא אמר שהוא אופטימי ומאמין שנוכל לשפר ושאני צריכה להפסיק ללחוץ ללכת לכל מיני טיפולים ולדבר על זה כל הזמן
ולתת מרווח לנשימה, ושהיה שיפור בשבוע שעבר (השיחה שסיפרתי עליה ואחרי זה עשינו סקס הרבה )
אבל אני לא יודעת, אני מרגישה בלופ כזה ולא יודעת איך לצאת מהמעגל הזה, אני כן חושבת שצריך מישהו חיצוני
או טנטרה או טיפול זוגי ...

ומצד שני בתוך כל התסכול אני כבר לא בטוחה בכלום... עכשיו אנחנו עושים את הקטע של הנידה...
אני מרגישה שטוב לי להתרחק וגם לא להרגיש שהמגע הוא מובן מאליו

חשבתי לעבור לגור לבד אבל אני לא בטוחה שעכשיו זה הדבר הנכון, לברוח ולהתרחק כל כך... זה גם נורא מפחיד.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 25 נובמבר 2012, 19:19

הוא אמר שהחלק של החתונה זה איזה 5% מההתחייבות כלפיי והוא מחוייב ב-95% אבל בגלל הקושי שלו עם ההתנהגות שלי הוא לא מתחייב עד הסוף

אמרתי לו שלי זה יותר חשוב מ5% ושאני מרגישה שזה שהוא לא התחייב עד עכשיו זה נותן לי תחושה שהוא לא מאמין באמת שאני יכולה להשתפר

וכן, החלק של ההצעת נישואין שלא קורית מתסכל אותי, בתקופה האחרונה דווקא שחררתי (או ככה היה נדמה לי) ואני חושבת שחלק מהכעס שיוצא עליו קשור גם לתסכול הזה
וגם לתחושה שלי שהוא לא נמשך אליי
אני חושבת שאם הייתי מרגישה נחשקת ומוערצת הייתי יכולה להבליג ולכעוס הרבה פחות על שטויות

הוא מצידו אמר לי שהקטנוניות שלי וההתעקשות על הדרך שלי וזה שאני לוקחת דברים קשה זה לא סקסי

ואני מצידי כועסת עליו הרבה פעמים כן בצדק כי הוא מאוד מפוזר וקשה לי לסמוך עליו בדברים הקטנים (איחורים, תיקונים בבית, שוכח בקשות חשובות)
וגם זה לא סקסי בעיניי גבר מפוזר כזה

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 25 נובמבר 2012, 19:19

טוב אכתוב בכל זאת קצת שורה תחתונה
הבנו שיש פה מעגל קסמים
אני נוטה להתעצבן עליו בקלות ועל שטויות (זה שמדובר בשטויות זה משהו שאני מבינה בדיעבד וגם תוך כדי אבל למרות המודעות קשה לי מאוד "לרדת מהעץ" ולקחת דברים יותר בקלות)
חשוב לי שדברים יהיו בדרך שלי ולפעמים אני כועסת עליו ואנחנו רבים מאוד בעיקר כשהוא מרגיש שהכעס שלי לא מוצדק ולא בפרופורציה (מה שקורה בחלק נכבד מהמקרים)
למרות שאני מאוד מאוד מודעת לזה ועובדת על זה ומשתפרת, מאוד קשה לו עם זה
אתמול גם הייתה מריבה שהתחילה ממשהו טפשי - הוא כמעט איחר למשהו שקבענו ולמרות שלא נפגשנו יומיים הייתי עסוקה בלכעוס שהוא כמעט איחר ושנלחצתי בגלל זה והייתי קרה ומרוחקת
ולא חיבקתי ונישקתי אותו כשנפגשנו
אחרי זה הוא אמר לי כחלק מהשיחה על מה שקרה שכל פעם שהוא חושב להתקדם ביחסים שלנו (=חתונה), קורית איזה מריבה מהסוג הזה שאני "יוצאת" עליו והוא מוותר על זה.
זה היה לי ממש סטירה בפנים כי... אני יודעת שיש לי תכונות לא פשוטות באופי אבל מה, כל השנים האלו לא הייתה אפילו תקופה אחת מספיק טובה שתאפשר לו להחליט על "התקדמות" ?
מה אני עד כדי כך נוראית ?!
כל השנים האלו היה כל כך רע שהוא לא יכל לעשות את הצעד הנוסף הזה?
אז אמרתי לו... אז מה אנחנו עושים פה בעצם, אתה בקושי נמשך אליי, האופי שלי בעייתי ולא טוב לך ואתה לא מוכן להתחייב - אז מה הטעם ?
התשובה - אני מאוד אוהב אותך ורוב הזמן ממש טוב לי ואם היה לי כל כך רע אז לא הייתי איתך כבר מזמן. אנחנו מחוייבים ביחד לדירה השכורה ומנהלים משק בית ביחד וזו גם התחייבות

וגם שמבחינתו הוא כן רוצה ילדים איתי ואמר לי את זה פעמים רבות
הוא אמר שהחלק של החתונה זה איזה 5% מההתחייבות כלפיי והוא מחוייב ב-95% אבל בגלל הקושי שלו עם ההתנהגות שלי הוא לא מתחייב עד הסוף

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 25 נובמבר 2012, 18:58

יש זמן להרפות וזמן לטלטל את הסירה. נראה לי שהגיע הזמן לטלטל.
טוב הסירה בהחלט מטלטלת עכשיו
תקופה קשה... הרבה דברים עלו על פני השטח
גם עניין הצעת הנישואין שלא הייתה - שיחה ראשונה ממש בהירה בעניין(פרי גן העדן, מה שכתבת היה איתי וחשבתי עליו)
והרבה תסכולים הדדיים
אני מאד מבולבלת ונסערת ... אני לא אכנס לכל השיחה כי זה יצא ארוך .
מרגישה ממש מדוכאת פתאום. אני גם לפני מחזור.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פרי_גן_העדן* » 19 נובמבר 2012, 22:48

(במקום להתכנות אנונה 3)

אני לא יודעת אם את יכולה להסביר לבחור את הנקודה הבאה:
אתם ביחד.
חמש שנים ביחד זה לא עינין של מה בכך. את רואה אותו כבן זוג לטווח הארוך,להזדקן ביחד וכ'
אני לא רוצה להכניס לכאן את הדיון על חתונה ,אבל אולי הוא שייך מטבע הדברים.
כי למעשה מה שקורה כאן זו בחירה ,כנראה שלו, יותר מאשר שלך ,להתיחס לקשר שלכם כמובן מאילו.
יכול להיות שאת צריכה להציב לו אולטימטום: סקס, חתונה והכל כלול, בחצי שנה הקרובה או שלום וכל טוב.

(ודרך אגב, אני באופן אישי הצעתי נישואין לבן זוגי , כי ראיתי שמצידו זה אף פעם לא יקרה.ואני מניחה שעצם המחויבות בינינו שיפרה את הקשר שלנו בכל היבט.)


במקום לנסות לנסח את עצמי אני מצטטת את השיר(לא את הכל) :אהבה בת עשרים
בביצוע :יוסי בנאי
מילים ולחן: ז'אק ברל
תרגום: נעמי שמר

ידענו אש, ידענו רעם
ואהבה בת עשרים


וחדר זה עודו שומר
זכרון ימים יפים יותר
עקבות סופה אשר פרחה לה
כאן שום דבר אינו דומה
לאשר עבר לאשר חומק
לאשר הולך איתנו הלאה

יפה שלי
את יחידה ומכושפה שלי
מאור השחר עד לבוא לילי
אוהב אותך,
אוהב עדיין.

אני מכיר את כישופייך
את השקרים את הסודות.
צריך תמיד לפקוח עין
ולהישמר ממלכודות.


הן אחרי ככלות הכל
היה לי כישרון גדול
להזדקן איתך ביחד.

יפה שלי...

אני חושבת שגברים תמיד מבולבלים מהרעיון שהם אמורים להמשך לנשים,להרגיש את הלהט של הכיבוש וההתאהבות.
מצד שני, גבר שיכול לשיר על אהבה בת 20 מכל הלב,זה הדבר האמיתי.אני ,למשל,חושבת שהסקס שלנו, אחרי 13 שנים,משופר בהרבה מאשר בשנים הראשונות.
ולו היו אומרים לי את זה אז, בכלל לא הייתי יכולה לנחש באילו אופנים העינין יכול להשתפר.
אני כמובן לא רוצה להבטיח לכם שום דבר,כי אולי באמת לא נועדתם זה לזו.מצד שני, אם תחליט שזה שווה את זה , שאתם מחליטים להיות יחד-אולי גם לכם יקרו נסים.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פ_רח* » 19 נובמבר 2012, 17:29

ממליצה גם על הספר "זן סקס"
ספר מדהים.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 18 נובמבר 2012, 17:27

מיכל בז , שמעתי הרבה המלצות מכל מיני כיוונים על הספר הזה, אז אני אקנה אותו בקרוב !

אמא נמרה , לאיזה הבדל את מתכוונת, הבדל חיובי או ... ?

פלונית אלמונית - תודה ! אני גם חושבת שהגענו לאיזה מקום שממנו אפשר להתקדם ולקפוץ

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 נובמבר 2012, 08:36

אין לי ניסיון בזוגיות ארוכת שנים אבל נראה לי שזו צריכה להיות עכשיו קפיצת מדרגה בחיים הזוגיים שלכם - איך לשמור על חיי מין מספקים גם בלי הריגוש של הראשוניות. ללמוד ולהבין שזה אף פעם לא יהיה יותר כמו בשנה שנתיים הראשונות. וללמוד איך עוברים לתפיסה שונה מעט של סקס.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי אמא_נמרה* » 18 נובמבר 2012, 07:10

ואוו איזה הבדל בין ההודעה האחרונה שלך להודעה הראשונה.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי מיכל_בז* » 17 נובמבר 2012, 18:20

עלי ורדים, אולי תנסי לקרוא את אינטיליגנציה ארוטית של אסתר פרל? הוא טוב מאוד, מעניין ופרקטי.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 17 נובמבר 2012, 12:34

בלינה תודה על מה שכתבת, זה די מרגיע אותי שאני לא יכולה להיות עד כדי כך מסרסת
אני שמחה בשבילך שאתם בטיפול ומקווה שיהיה שיפור גדול !

עכשיו לעדכון : הייתה פה התקדמות גדולה בהבנה של מה שקורה, בעקבות כל הדיון פה בדף וגם, לדעתי, בעקבות סדר מאוד גדול שעשיתי על השולחן עבודה שלו שהיה ממש מבולגן ונמצא במרכז הבית ( פנג שואי )
הייתה לנו שיחה נוספת על העניין שהבהירה אי-הבנה ענקית שהייתה לנו
אז ככה... העלתי שוב את הנושא (אחרי שהתחלתי באמת לחשוב האם להיפרד ממנו ומה אפשר לעשות... הוא ראה מיד שאני עצובה ושאל למה)
ואמרתי לו שזה מפריע לי ממש שאנחנו לא עושים כמעט סקס ושאין לנו זוגיות מינית אלא יותר חברית. ושאני לא רוצה לוותר על הפן הזה בחיים שלי ושאני רוצה שיפור בזה.
ואז הוא אמר לי שגם לו זה מפריע מאוד מאוד (!) זו פעם ראשונה אני חושבת שהוא ממש אמר את זה בבהירות.
ואז אמרתי לו "רגע אז אם זה מפריע לך... למה לא אמרת לי... חשבתי שאתה בסדר עם המצב, כי פשוט אין לך כל כל חשק"
אז הוא אמר לי שדווקא יש לו חשק רגיל והרבה. (!) ושהוא לא דיבר על זה כי הוא חפר בזה בעצמו. ושגם הוא לא רוצה לוותר על החלק הזה אבל הוא כל כך אוהב אותי ורוצה לחיות איתי שהוא מוכן כן לוותר על זה (אמרתי לו שאני לא חושבת שזה רעיון טוב)

בקיצור אחרי המון שאלות והבהרות הגענו סוף סוף להבנה :
יש לו חשק באופן כללי, כנראה רגיל לגילו !
והוא גם מאונן וכו' ונמשך לנשים אחרות (ידעתי את זה)
אבל איתי הוא כבר לא מרגיש מתח מיני כל כך ולכן בעצם הוא נמנע מיחסי מין הרבה פעמים (ואני מניחה שמחליף את זה באוננות, בלי פורנו)
הוא גם אמר שהוא מרגיש שהוא כבר מכיר אותי ממש טוב בסקס ואין שום הפתעות, הוא יודע בדיוק איך להדליק אותי, "איפה ללחוץ", שזה נהיה לו מכני באיזשהו מקום

אני חושבת שידעתי את כל זה אבל אף פעם לא באמת קישרתי בין "אני נמשך לנשים אחרות" לבין "אני כבר פחות מתרגש ממך"
(שזה משהו שהוא אף פעם לא אמר במפורש וגם בשיחה הזו הוא הודה בזה רק אחרי שממש ניסחתי את זה בעצמי ואז הוא כבר דיבר על זה יותר בפתיחות)
עכשיו, מסתבר שהוא היה בטוח שאני מבינה את זה ולכן בכל השיחות תמיד נשאר משהו לא ברור כזה כי לא באמת הבנתי והוא לא אמר והרגשתי שיש פה איזה משהו שאני לא מבינה
וכל השיחות הסתיימו בכעס ובתחושה של חוסר התקדמות.
רק כששאלתי אותו בעקבות הדיון פה בדף אם הוא הומו (וזה היה די מצחיק האמת כי זה היה ברור לי שהוא לא וגם אותו זה הצחיק והפתיע)
הוא אמר לי שזה הדליק לו איזה נורה שכנראה אני לא ממש מבינה מה קורה

משום מה זה קצת מעודד אותי אפילו שזה מאוד לא כיף לשמוע שהוא כבר לא הכי נמשך אליי (למרות שהוא כן חושב שאני יפה וסקסית פשוט זה כבר לא "מעניין")
כי קודם כל זה יותר טוב מזה שאין לו ליבידו בכלל והוא פריג'ידי
ושנית כל אני יכולה להבין את זה כי גם לי זה קורה, אני הרבה יותר מתרגשת מגברים אחרים ולא מושגים ולא מוכרים.

עוד משהו חשוב שעלה בשיחה - הוא אמר לי שהוא שומר על מרחק רגשי מנשים אחרות ושהוא כאילו "גדע איזה איבר" שפעם היה לו של משיכה וחיבה לנשים אחרות, לא רק מבחינה מינית אלא בכלל ושהוא לא רואה את עצמו עם אף אחת אחרת, גם בגלל העניין הזה
אז אמרתי לו שלדעתי זה שהוא "גדע" את זה משפיע גם על המשיכה כלפיי ועל המיניות שלו בכלל (ושלדעתי טנטרה יכולה לעזור)

החלטנו כמה החלטות -
לעשות את זה יום כן-יום לא (כבר קיימנו את ההחלטה תרתי-משמע)
שהוא יפסיק לאונן לתקופה הקרובה (אף פעם לא התערבתי לו בעניין הזה ואני שמחה שהוא מאונן ונהנה מגופו
אבל הבנתי שבמקרה הזה אין בכלל אפשרות שייווצר איזשהו מתח מיני כי הוא כל הזמן פורק אותו. כשהעלתי את ההצעה הוא אמר לי שהוא בעצמו חשב על האפשרות הזו של להפסיק לתקופה)
ננסה אולי לעשות תקופת "נידה" (אנחנו לא דתיים) בלי נגיעות בכלל לאיזה שבוע (בזמן המחזור כי גם ככה אנחנו לא שוכבים כשאני במחזור)

והייתי שמחה לקבל עצות של איך להחזיר את ההרגשה של "מאהבים" אבל לא מבחינת הסקס עצמו (שיש כבר עצות מצויינות פה)
אלא מבחינת ההתנהלות השגרתית הזוגית בבית ובכלל.
נגיד... כמו סתם לדוגמא לא להשאיר את דלת השירותים פתוחה
או... לתת לו יותר חופש (אשמח לדוגמאות ספציפיות כי זה נושא שאני חלשה בו במיוחד)
או... לצאת עם אנשים חדשים
אני מרגישה שהוא לא כל כך מחזר אחריי (הוא עושה המון בשבילי אבל לא חיזורים)

טוב כתבתי המון וניסיתי עוד לקצר...

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי בלינה* » 17 נובמבר 2012, 08:42

עלי ורדים יקרה,
אני מאד מזדהה איתך ואת מוזמנת לקרוא הודעה שכתבתי בדף הסוער בזמנו עד כמה ללכת לקראתו במיטה תחת השם הזה מתישהו בסוף יולי...
ההודעה שלי אז באמת לא תאמה את הדיון הכללי של הדף, אבל בשמת התייחסה אליה והציעה באמת שמדובר בוריאציה על נושאי השליטה. בזמנו אף התייעצתי עם עננים על כך בהמשך להערת בשמת. אבל, אני חייבת לומר שאני חושבת שזה לא הכיוון.
אני מרגישה כמוך, שעשיתי הכל - שיניתי תפקידים, יזמתי ולא יזמתי, הייתי אקטיבית והייתי פסיבית (על כל המשתמע מכך) ובסופו של דבר הבנתי בדיוק את מה שקוראת כתבה לך כאן
זאת אחת הסכנות של בעיה כרונית של בן זוג: בת הזוג מתחילה לייחס לעצמה את הבעיה.
זה נכון שלרוב המיטה והסקס הם זירה שבה מתגלמים באופן מסויים ולעיתים שונה מבשאר תחומי החיים - יחסי הכוחות וכל דקויותיה של הזוגיות. ובאמת לכל חברותיי יש תמיד מה לומר לגבי הסקס שלהן עם בני או בנות זוגן ולפעמים זה ענין של יזמה, לפעמים זה עניין של טיימינג או כל מיני דברים אחרים שהם משתנים גם לפי הקשיים או השיפור במערכות יחסים.
אבל בעיה כמו שאת מתארת, וכמו שאני התחלתי להבין שיש לבן זוגי, היא לא יכולה להצטמצם לדינמיקה של יחסים.
לקח לי חמש שנים להבין את זה.
מאד אהבתי את הדברים שכתבת, בעיה, בעצם הצגת כמה אפשרויות היכולות להסביר מצב כל כך קיצוני ושאינן מטילות את כל האחריות למערכת היחסים. אני באמת מניחה שאם את לא מפלצת שליטה (ואני לא מכירה אף אחת כזו...) אין לנו יכולת לסרס עד כדי כך את הבן זוג שלנו. הגורם שיכול לסרס עד כדי העלמת כל זכר למיניות חייב להיות עמוק יותר, כואב יותר ומצריך
טיפול אצל מטפל מקצועי, כזה שידע לשחרר הדחקות ומאוויים ולפרוץ איזה סכר - דווקא כן
אני הצלחתי לאחר עמל רב לשכנע את בעלי להתחיל טיפול - זה קורה ממש עכשיו ועולים הרבה דברים שלא נראו קשורים בעבר ופתאום נראים קשורים מאד (גם דיקור וגם טיפול פסיכולוגי). אני עוד לא יודעת אם זה הפיתרון לכל הענין, אבל זה באמת מקל שהמוקד עבר מכל מיני ניסיונות והתחבטויות שלי על מה אני עושה לא נכון או יכולה לעשות יותר טוב או מה אנחנו כזוג יכולים לשפר ולעבוד עליו - למה כל כך קשה לו בלשחרר את המיניות והתשוקות שלו (ואני לא חושבת ששאלת רמת הליבידו כל כך רלוונטית כאן, כי צריך איזשהו ליבידו על מנת לדון על מינונים).
אני מאד מסכימה איתך, מיכל בז, שכתבת:
יש זמן להרפות וזמן לטלטל את הסירה. נראה לי שהגיע הזמן לטלטל.
אני בכל מקרה בחרתי בכל זאת להרחיב את התא המשפחתי (אחרי לידה המחסור הפיזי המיני פחות חמור (-: ) ולא ויתרתי על מערכת היחסים אלא באמת לטלטלה

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פלונית_לעכשיו* » 16 נובמבר 2012, 14:38

_לדעתי יש פער בין הסטריאוטיפ הגברי למה שקורה בפועל.
אני חושבת שהמצב בו גברים לא רוצים סקס והרבה נפוץ יותר ממה שאנחנו חושבים.
גם אנחנו בני 30, אמנם יחד 10 שנים, נשואים עם ילדים, אבל המצב דומה מהבחינה שהוא כמעט לא מביע עניין בסקס._

לא נעים להגיד, אבל זה הכי לא נכון שיש. גברים, בעיקר צעירים, מאוד אוהבים סקס.כן, ברור שיש יוצאי דופן, אבל הם יוצאי דופן. הרוב הגדול אוהב סקס מאוד.

קודם כל, אי אפשר להשוות גבר עם ילדים לגבר צעיר ללא משפחה. אבל גבר ממוצע, גם עם ילדים, רוצה סקס.

לדעתי, הפניית תשומת הלב לגברים יוצאי הדופן היא כמו לטמון את הראש בחול.

ומשום שזה מאוד מפריע לך - הבנזוג שלך צריך ללכת לקראתך גם אם לא בא לו.

כמה אפשר לשכנע מישהו בלי דחף מיני לעשות משהו שבדרך כלל נובע מדחף? נשמע לי מייאש לאללה ונקודת פתיחה לא טובה. וכמה זמן אפשר להמשיך להרגיש סקסית כשהבן זוג הוא די פריג'יד? לא נראה לי שלאורך זמן :-(

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי מיכל_בז* » 16 נובמבר 2012, 08:54

_גם אני נוטה לדיכאון קל ...
מה אפשר לעשות ?_

לטפל. אני חושבת שדיקור יכול לעזור. כל דבר שמזיז, כל תזוזה. זה מה שנשמע לי, כאילו יש איזו תקיעות, אנרגיות של תקיעות באוויר. זה קורה ביחסים ארוכי שנים.

ועוד משהו, קצת דרמטי. אני חושבת שחשוב לך להבהיר שזה חשוב לך, יש בעיה ואתם הולכים לטפל בה. הוא נרתע ומתכווץ? בצדק. מיניות זה עסק רגיש, אבל כל החכמה, לדעתי, זה להיכנס לאט ובעדינות למקומות המפחידים האלה ולטפל בהם. יכול להיות שכל אנרגיית התקיעות נובעת מלכתחילה מזה שלא מטפלים במה שלא עובד, זו אנרגיה של מים עומדים. יכול להיות שתצטרכו ללכת במעכלים לפני שתיגשו לבעיה עצמה. יכול להיות שהיא בכלל שוכנת במקום אחר. אבל צריך לברר.

לדעתי, מנסיוני בזוגיות, יש זמן להרפות וזמן לטלטל את הסירה. נראה לי שהגיע הזמן לטלטל.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי יוזמת* » 16 נובמבר 2012, 01:11

מאד לא אופייני לגברים בגילו
לדעתי יש פער בין הסטריאוטיפ הגברי למה שקורה בפועל.
אני חושבת שהמצב בו גברים לא רוצים סקס והרבה נפוץ יותר ממה שאנחנו חושבים.
גם אנחנו בני 30, אמנם יחד 10 שנים, נשואים עם ילדים, אבל המצב דומה מהבחינה שהוא כמעט לא מביע עניין בסקס.
אל לך לחשוב שהגבר שלך הוא חריג, בעל ליבידו נמוך באופן קיצוני, או חו"ח שמשהו בך גורם לזה.
זה פשוט עוד אחד מהמצבים בהם לבני הזוג יש העדפות שונות וצריך להגיע לעמק השווה.
אצלנו - אני יוזמת כמעט תמיד והוא, למרות שהוא עייף, צריך עוד לעבוד, או לא בא לו (חלק מהפעמים) משתכנע... בסוף אין לו תלונות.
ומשום שזה מאוד מפריע לך - הבנזוג שלך צריך ללכת לקראתך גם אם לא בא לו.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי אמא_נמרה* » 15 נובמבר 2012, 22:08

אני מסכימה עם קוראת , את עושה הכל והוא פשוט לא רוצה, לא מגיב. מאד לא אופייני לגברים בגילו, וממה שאת כותבת לא נראה שזה מפריע לו, ואולי נראה שהוא אפילו מתחמק ממך.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי קוראת* » 15 נובמבר 2012, 20:42

אני מתחילה לחשוב שהבעיה היא לא רק אצלו

זאת אחת הסכנות של בעיה כרונית של בן זוג: בת הזוג מתחילה לייחס לעצמה את הבעיה.

הרי לך זה מפריע שאתם לא שוכבים, ואת ניסית להתחיל איתו פעמים רבות והוא סירב, ואת רוצה לדבר וללכת לסדנאות.
אז הבעיה היא לא אצלך. הרי אם הוא היה נענה לך בשמחה כשאת יוזמת, וגם יוזם לפחות פעם פעמיים בשבוע, אז היית נענית לו גם בשמחה, והכול היה בסדר.

אחת הבעיות בקשר מאוד ארוך בגיל מאוד צעיר הוא חוסר ניסיון והיכרות עם גברים נוספים.
אני לא אומרת שאת חייבת לעזוב אותו. אני אומרת שאת צריכה להיות מודעת לכך שיש לו צורך מיני ירוד, ולהחליט אם את מוכנה לחיום עם זה.
אבל אין לי ספק שאם היית מתנסה במערכת יחסים עם בחור/ים בעל יצר מיני רגיל היית בשוק ממש מההבדל ומבינה שיש פה ממש בעיה מהותית.

מעין חוסר כיוון כללי של כל אחד בחיים שלו
גברים צעירים עם כיוון, בלי כיוון, עם קצת כיוון וכו' רוצים סקס והרבה.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 15 נובמבר 2012, 20:24

מיכל בז תודה @}
גם אני נוטה לדיכאון קל ...
מה אפשר לעשות ?

אני חייבת לומר שאחרי חשיבה וקריאה בדף אני מתחילה לחשוב שהבעיה היא לא רק אצלו (ואני לא חושבת שהוא אדם קר מינית... אני ממש מרגישה שיש בתוכו פן אחר ואני גם רואה אותו בזמן שאנחנו כן עושים סקס)
אלא משהו שקורה בזוגיות, בחיים של שנינו
מעין חוסר כיוון כללי של כל אחד בחיים שלו

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי מיכל_בז* » 15 נובמבר 2012, 20:09

אוי עלי ורדים, זה נשמע לי מאוד מבאס ומאוד מאוד קשור לדכאון סמוי ארוך.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 15 נובמבר 2012, 19:08

:-(
קוראת
קשה לי עם מה שאת אומרת
אני מבינה את הכנות אבל ... אני אומרת לעצמי - לא יכול להיות שזה עד כדי כך גרוע
וגם... אני אוהבת אותו. הוא ממש מושלם בשבילי מכל בחינה אחרת. כיף לנו ביחד. אני רוצה ילדים איתו.
האם להיפרד זו הדרך היחידה ?

שאלתי אותו אם הוא חושב שזה פיזיולוגי או פסיכולוגי והוא אמר פסיכולוגי.
מצד שני, היו לו תקופות של דיכאון "חלש" ומתמשך, המון לחץ בעבודה, ויש לו גם נטייה תורשתית לסכרת. מצד שלישי , הוא בכושר לא רע.
יש לי הרגשה שהומיאופתיה או דיקור יכולים אולי לעזור (וגם לי).

אני חושבת שהתדירות המתאימה לי היא פעמיים בשבוע בממוצע, לפעמים יותר לפעמים פחות. כלומר אני גם לא זקוקה למין יומיומי
ואולי נוכל להגיע לעמק השווה ...

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי קוראת* » 15 נובמבר 2012, 18:26

עלי ורדים יקרה,
אני גם חושבת שיש פה בעיה מהותית שלא תיפתר. אני חושבת שהחבר שלך הוא קר מינית, ושצרכיו המיניים יהיו תמיד נמוכים, ושאת צריכה לחשוב היטב אם תהיי מסוגלת לעמוד בזה.

גברים בגיל פחות משלושים, וההכללה היא באמת במקומה, מאוד מאוד מאוד אוהבים סקס. סליחה על הביטוי, אבל עומד להם ממש בקלות. זה נדיר שבחורה שהם אוהבים והם נמשכים אליה (כפי שאת מעידה) תתחיל איתם והם יסרבו. גבר בגיל הזה לא צריך סדנת טנטרה! מספיק שהחברה שלו תעשה משהו קצת חדש או מפתיע או אפילו משהו רגיל כמו לדחוף את היד למכנסיים שלו והוא ישמח מאוד לשכב איתה.

יש אנשים קרים מינית, או בעלי צרכים מיניים חלשים. הבעיה היא שזה רק יילך ויירד. את אומרת שזה כבר שנתיים לפחות.

את מאוד צעירה בשביל להחליט עם מי להיות כל החיים כשיש פה בעיה מינית. יש סיכוי שתמצאי גבר שיאהב סקס ויגרום לך להרגיש נחשקת, ותרגישי חיוניות שלא תביני איך ויתרת עליה במשך שנים.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 15 נובמבר 2012, 12:14

בעיה תודה על התגובה
אני מסכימה שהנושא עמוק יותר והפיתרון הוא לא בלבוש סקסי
למרות שאני כן חושבת שסדנת טנטרה יכולה לעזור
לגבי ההשערות - הומוסקסואל / פגיעה מינית / כדורים - זה לא המקרה בוודאות.
פנטזיות קינקיות במיוחד - אני לא יכולה לדעת כמובן מה יש לו במעמקי הראש אבל יש לי הרגשה שהסיבה היא ליבידו נמוך (אולי באופן זמני)/חוסר ביטחון עצמי/שגרה

אתמול יצאנו לבילוי וכשחזרנו שתינו קצת יין והוא עשה לי מסאז' שהמשיך לסקס מצויין. כמובן שהסקס לא מותנה בשתיית אלכוהול אבל כשכבר שותים אז שנינו רוצים יותר
כשכבר יש סקס הוא די טוב ושנינו מאוד נהנים. הוא כן נמשך אליי והוא אוהב במיוחד לראות אותי עושה יוגה וקרה כבר שאחרי שהוא צפה והשתתף בכמה תרגילים הוא ממש התגרה ו...

פשוט זה לא קורה הרבה. .

אתמול העליתי את האפשרות ללכת לסדנת טנטרה והוא אמר שהוא יחשוב על זה ושאל מה זה בכלל טנטרה וקצת הסברתי לו למיטב ידיעתי (נשמע שהוא בכיוון של להסכים)

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי אההה_נונה* » 14 נובמבר 2012, 20:13

סליחה אנונה... זה היה משחק באנונימיות שלא צלח
אנונה לשעבר

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי בעיה* » 14 נובמבר 2012, 16:22

משום מה מתייחסים לסקס כאילו זה פתיר, או לא משמעותי כמו שאר ההיבטים.
ואת כבר לא מתארת בעיה בסקס - את מתארת בעיה עמוקה שנוצרת מהבעיה בסקס.
פגיעה בדימוי העצמי שלך כאישה. גם ההערות על הקוסמטיקאית, כמו שציינת לא נעימות.
פגיעה בדימוי שלו (הוא מתכווץ ונרתע בשיחות כאלה). נגיד, נניח שמישהו היה אומר לך פעם בחצי שנה שאת שמנה, נורא, וזה לא הטעם שלו, והמישהו הזה הוא חבר שלך וישאל אותך כל הזמן מה אפשר לעשות על מנת שתרזי? זה אותו הדבר מבחינת גבר שמעירים לו על תדירות ואיכות יחסי המין, זו פגיעה באגו. מצד אחד אין ברירה כי חייבים לטפל בזה (וזה אכן דורש טיפול!) מצד שני עצם העיסוק בלופ בדבר הזה שלא מוביל להצלחה, כלומר לשינוי ומצד שני רק מקבע את הבעיה כבעיה יוצר נזק גדול לאגו שלו.
את כותבת על תסכול למרות שאת דואגת להסביר כמה הוא נהדר בשאר התחומים.
אבל התסכול לא נעלם למרות הזמן שעבר מההודעה הראשונה שלך.

ו... אתם צעירים! פחות משלושים - ולקיים סקס 3 פעמים בטיול בן 3 שבועות בחו"ל!? עם כל הריגושים והזמן הפנוי והאנרגיות החופשיות?

הקשר טוב ואיכותי לכן חשו ב לעבוד על זה ולא לנקת את הקשר אבלב מקומך לא הייתי בונה קן משפחתי איתו לפני שהדבר הזה נפתר. לא כי האלטרנטיבה זה ישר להיפרד, אלא שאפשרי אחרי שמנסים הכל ולא עובד (ועוד לא ניסיתם הכל)


למשל - חשבת על האפשרותש הוא הומוסקסואל שלא מכיר בזה? התופעה הרבה יותר רחבה!
חשבת על האפשרות שהוא חווה פגיעה מינית בילדותו?
האם הוא נוטל כדורים נוגדי דיכאון או כדורים כרוניים אחרים שעלולים להשפיע על כך?
חשבת עלה אפשרות שיש לו פנטזיות קיצוניות, סוערות קינקיות ברמות קיצוניות שהדרךה יחידה שלו לשמור על ייך מלדעת אותן היא פשוט לנתק את עצמו מסקס ככל האפשר? למקם את זה בקוביה אחרת בראש?
בגללש אתם צעיריםישנה אפשרות נפוצה נוספת - הרבה גברים צעירים התרגלו לאורך השנים למגע היד שלהם וגוף האישה כפי שהוא כבר אל עמנג אותם. בכלל לא, אולי רק מגרה, אבל הם צריכים להגיע לסיפוק לבד. זה כל כך מושרש שיש זוגות שבקושי מצליחים להביא ילדים בגלל זה.


אלו דוגמאותל לנושאים ששום בית מלון ולבוש סקסי או קוסמטיקאית או סדנה מעוררת לא יכולים לעזור. אבל טיפול אצל מטפל מקצועי, כזה שידע לשחרר הדחקות ומאוויים ולפרוץ איזה סכר - דווקא כן. במקרה הכי גרוע אם באמת מדובר בליבידו נמוך לכל הפחות תדעי שניסית הכל והמטפל גם יגיד לכם, שהבעיה היא בסהכ פער בין התשוקות ולאו דווקא בעיה נסתרת משלו, או חוסר תשוקה כלפייך ואז תוכלי להחליט מה שתוכלי ולהיות במקום יותר ודאי.

אז אני הייתי מחלקת את זה לשניים - קודם כל לא להרחיב את התא המשפחתי, בשנית ללכת למטפל זוגי בהקדם, כזה שמתמחה במין.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 14 נובמבר 2012, 15:22

פלונית אלמונית ראשונה - זה נשמע לי נכון שהליבידו שלו נמוך, אבל אני לא יודעת אם זה השתנה או תמיד היה ככה.
בתקופות קשות אני חושבת לפרק את החבילה בגלל זה אבל יש גם כל כך הרבה טוב בזוגיות שלו, והוא ממש גבר אוהב מכל הבחינות !
אני קוראת המון באתר ואני יודעת שכשיגיעו הילדים יהיה יותר קשה... למרות שכרגע לא נראה לי שזה יהיה שינוי גדול מבחינת התדירות שהיא ממש נמוכה כרגע

פלונית אלמונית שנייה (או שזו אותה פלונית?) - הכיוון הזה מאוד מדבר אלי, כי אכן הכל בסדר אבל אין שום דבר מעניין או מלהיב את שנינו. יש מן חוסר להט כללי כזה ושנינו גם נוטים למלנכוליה
הבילויים שלנו הם בעיקר אוכל, טיולים (בתוך העיר), סרטים, וגם משחקים (פריזבי וכו')
היינו בחו"ל והיה כיף, קיוויתי ששם יהיה יותר להט
אבל דווקא לא היה. עשינו את זה אולי 3 פעמים במהלך 3 שבועות וגם זה הרוב ביוזמתי.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 נובמבר 2012, 15:14

הייתכן שזו בעיית שעמום פשוטה? לא אחד מהשני אלא מהשגרה. לאן אתם הולכים? מה מטרות החיים שלכם? האם שניכם אוהבי איזון והרמוניה, או אולי נתקעתם בשלב שבו הכל לכאורה בסדר אבל לא זז לשום מקום?
מה עושה טוב לשניכם? אוכל? גירויים אינטלקטואליים? מסעות? שיחות עם אנשים? אולי אם תנסי למצוא מה נשאר שמלהיב אתכם, והאם זה תמיד היה או קיבל נפח גדול יותר בגלל שאין סקס, תתחילי לקבל תשובה.

כל ההצעות לעיסוי או ליטוף ואפילו לצפייה בסרטים נראות לי בעייתיות במקרה הזה - זה לא באמת עוזר להגדיל את החשק הכללי, רק להתגרות נקודתית באופן "טכני". ולפעמים גם זה לא. פה אין בעיה של גמירה, סתם של תפלות כללית.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 נובמבר 2012, 15:09

יכול להיות שפשוט החשק המיני שלו, הליבידו שלו נמוך משלך. הליבידו שלך נשמע לי ממוצע. אני יודעת שנהוג להאמין שגברים תמיד רוצים סקס ואם לא סימן שמשהו לא בסדר, אבל בהחלט יש גברים עם ליבידו נמוך באופן טבעי. זה לא עושה אותם פחות גברייים או פחות טובים, רק פחות מיניים. נשאלת השאלה עד כמה זה חשוב לך ועד כמה זה מפריע לך. אין ספק שזה מפריע לך אחרת לא היית פותחת את הדף הזה אבל השאלה אם זה מפריע לך עד כדי רצון לפרק את החבילה. אני לא מנסה להלחיץ אבל כשיבואו הילדים (ובסוף הם מגיעים....) זה יהיה יותר קשה, שניכם תהיו יותר עייפים, פחות פנויים ויותר עמוסים. אין ספק שילדים גם מחזקים את הזוגיות ובעיקר את המשפחתיות אך לא במובן המיני, שם צריך לעשות מאמץ יתר, לפחות בשנים שהם קטנים. אני אומר מניסיון אישי, שאני רוצה מין יותר מבעלי אבל כשיש סקס הוא טוב ומקרב וזה מה שחשוב מבחינתי.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 14 נובמבר 2012, 13:16

בשמת, מה שאת אומרת זה משהו שמעסיק אותי הרבה. כי הנושא הזה כל כך חשוב ומצד שני אני לא רוצה לפרק את כל הדברים הטובים רק בגלל זה.
אני לא בטוחה שאותה הבעיה לא תחזור עם מישהו אחר.
אני שואלת את עצמי את השאלות האלה
_האם את רוצה להקים משפחה עם הגבר הזה?
האם איתו את מדמיינת את כל החיים?
האם איתו תגדלי ילדים? תזדקני?_
והתשובה היא כן
לגבי השאלה האחרונה תהיי אשה בשלה שמממשת את נשיותה ומיניותה גם אחרי הלידות?
אני לא יודעת. המיניות שלי ירדה גם כן, אולי ביחד עם שלו ואולי בלי קשר
אני חושבת לעצמי שהוא כל כך מקסים וכל כך טוב לנו ביחד והוא יהיה אבא נהדר והיינו בחו"ל ביחד והיה לנו ממש מעניין ולא משעמם לרגע
וכמו שאת אומרת יש חברות ואחווה
אבל המשיכה ... נעלמה . היא הייתה ! בהתחלה. זה לא שאין בכלל
לגבי זה שהוא לא פרטנטר לשינוי -אולי נוצר רושם לא נכון, כי זה כן חשוב לו. ניסיתי לדבר איתו על עניין המין ואני חושבת שהוא מוכן לשנות ואמר שזה מפריע לו
אבל הוא לא יודע מה הבעיה ואיך לפתור אותה והשיחות על זה גורמות לו לדחייה והתכווצות

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי בשמת_א* » 14 נובמבר 2012, 12:24

אבל אני מפחדת שזה יהיה ממש ממש מביך
(-: לא נראה לי שאת יודעת מה זה. יש לי רושם שאת מדמיינת מי-יודע-מה D-:

תשאלי את עצמך: כמה חשוב לך להציל את מערכת היחסים הזאת? כמה חשוב לך עכשיו להשקיע למען הסיכוי שתהיה לכם זוגיות טובה ואמיתית? כזאת שבה אתם מחזקים ומעצימים זה את זה, במקום להחליש ולהקטין? כזאת שבה כל אחד מכם פורח ואתם תומכים זה בזה באהבה מכל הסוגים?
אם זה חשוב לך, אז עכשיו הזמן לנסות דברים חדשים. הדברים הישנים לא עובדים, נכון?

אנחנו 5 שנים יחד בלי ילדים (אנחנו צעירים, פחות מ-30)
המממ. אם ככה, אז מה שאת מתארת על מערכת היחסים שלכם נשמע מאוד מטריד. נראה כאילו יש חברות ואחווה, אבל אין משיכה. לדעתי, זה מתכון רע לזוגיות, אלא אם כן שני בני הזוג מאוד מרוצים מזה וזאת הזוגיות האידיאלית מבחינת שניהם.
האם את רוצה להקים משפחה עם הגבר הזה?
האם איתו את מדמיינת את כל החיים?
האם איתו תגדלי ילדים? תזדקני? תהיי אשה בשלה שמממשת את נשיותה ומיניותה גם אחרי הלידות?
אני מציעה לך לשאול את עצמך את השאלות האלה עכשיו.
אם זה המצב אחרי חמש שנים בלי ילדים, אם לא נראה שיש בכלל מוטיבציה מצידו לשפר משהו (זה הכי בולט לעיני), אם את מנסה אבל אין פרטנר לשינוי - לי זה נראה מטריד ובעייתי לא ברמה הנקודתית אלא ברמת הקשר הזוגי כולו.

כמובן, אני חייבת לסייג שזו הסתכלות שלי לגמרי מהצד:
אני קוראת אותך באינטרנט, אני לא מכירה אתכם ולא יודעת עליכם דבר. זו רק התרשמות ממה שאת מתארת ומהמאמצים שלך לשפר.
אני גם מדגישה שאני לא אומרת לך מה לעשות. אני רק מעלה שאלות שלדעתי עכשיו הזמן לשאול אותן. אם בסופו של דבר, הגבר הזה לא אוהב אותך כמו שאת צריכה וראויה שיאהבו אותך - אולי הוא לא הגבר שאת אמורה להישאר איתו (שימי לב, אני לא אומרת אוהב פחות או אוהב יותר - רק שאת זקוקה למרכיבים מסוימים באהבה הזוגית ונראה שחלק מהם לא יכולים להגיע ממנו, כי זה פשוט איננו, לא באשמתו של אף אחד).

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 14 נובמבר 2012, 12:02

בשמת, את צודקת - אנחנו 5 שנים יחד בלי ילדים (אנחנו צעירים, פחות מ-30). יש סיכוי שנלך לסדנת טנטרה אבל אני מפחדת שזה יהיה ממש ממש מביך (בשבילי קודם כל ואם אני לא ארגיש בנוח אז איך הוא, שבכלל לא אוהב את כל הדברים ה"משונים").

אני דולב אני לא מתנגדת עקרונית לפורנו וגם יכולה להנות מזה ! ולא נרחיב בעניין כמו שביקשת @}

כל ההצעות הן נהדרות, אבל כל מה שאני עושה (אומרת לו שאני רוצה, הוא אומר אוקיי ואז איכשהו זה מתמסמס...
או שאנחנו מתנשקים ואני חושבת שזה יוביל למשהו ואז הוא איכשהו "מדעיך" את זה)
כן יש פעמים שהוא יוזם או לפחות נענה אבל זה לא קורה מספיק

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פרח* » 14 נובמבר 2012, 11:51

למה את צריכה לספר לי שזה נראה לך מזעזע מצטערת (())

וגם רציתי להסתייג קצת מהאמירה של איך נראית לך המחשבה של להיות מוכנה לקפוץ עליו בכל רגע? ושהוא יקפוץ עליך בכל רגע? אם זה מרתיע אותך, למה?
זה בסדר אם זה מרתיע, יש ימים ויש תקופות.. וגם יש בזה משהו מעייף לפעמים.. אבל בהחלט יש ימים שאני רוצה ... בכל רגע :-)

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי בשמת_א* » 14 נובמבר 2012, 11:48

מהדבר האחרון שכתבת, נראה לי שדווקא כן בהחלט כדאי לכם ללכת לסדנת טנטרה יחד. במוצהר תמשכי אותו לשם בשביל החוויה הזוגית, ההתנסות במשהו חדש ולגמרי אחר ולא מוכר, קצת הרפתקנות. לא במוצהר - כי זה יכול לתקן את מה שציינת, כתופעת לוואי.

אבל יש משהו נוסף שמטריד אותי: את אומרת שאתם צעירים, לא נשואים, חמש שנים יחד ואין לכם ילדים? או שאני התבלבלתי איפשהו בפרטים?

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי אני_דולב* » 14 נובמבר 2012, 11:47

נראה לי מזעזע, אם אני יורדת לו אני רוצה את כל תשומת הלב שלו לאיך שאני מענגת אותו

איזו אמירה מצמיתה. למה לך? מה עשיתי לך? את רוצה את כל תשומת הלב שלו לאיך שאת מענגת אותו, לבריאות. לי זה כיף לפעמים לשחק עם בעלי ככה. למה את צריכה לספר לי שזה נראה לך מזעזע, כי אנחנו באינטרנט ולא אכפת? זה ממש פוגע... בכל אופן, בצהוב מציעים לי לקחת אוויר ושזה בחינם. אז לוקחת אוויר.

עלי ורדים, אני לא רוצה להרחיב פה על עניין הפורנו עכשיו, פרח הוציאה לי קצת את האוויר. אכתוב רק שלפעמים פורנו זה כיף ומגניב ופותח אפיקים, זה הכל. אוף, אני שונאת מתחסדים.

_להתקלח ביחד
להתכרבל ולהתלטף (בכוונה לגרות.. או שלא?)
"לעשות את זה" בכל מקום שהוא לא במיטה. עכשיו חורף אבל מה עם ממש בחוץ, בטבע?
לדבר תוך כדי, ובכלל, אתם מרשים לעצמכם לדבר "מלוכלך"?_
הצעות מעולות. וחוץ מזה, אז מה אם חורף? מחממים אחד את השניה ומתלכלכים בבוץ ובעלים רטובים, שווה!

יש לי עוד הצעה, אולי היא כבר עלתה פה ולא שמתי לב - ניסית לדבר איתו על זה גלויות? ממש להגיד לו - I want sex and I want it good ! זה קשה, אני יודעת, אבל זה לגמרי יכול לעבוד. אולי עצם זה שהוא ידע שאת רוצה את זה ככה, רוצה אותו וזקוקה לו ברמה הפיזית הזו, אולי זה כבר ידליק אותו?

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 14 נובמבר 2012, 10:11

ועוד משהו שחשבתי עליו
יש לי נטיה לביקורתיות ושתלטנות
אני עובדת על זה והשתפרתי מאוד בשנים האחרונות
אבל בשנים הראשונות של הקשר, אני חושבת שההתנהגות שלי באיזשהו מקום הפכה אותו ל"ילד טוב" מדי
כאילו שאילפתי אותו, להיות הרבה בבית איתי, לחיות בהתאם לציפיות שלי (כמובן שהוא עדיין חי כמו שהוא רוצה והוא גם שם לי גבולות ולא נתן לי להתערב בדברים שבאמת חשובים לו,
אבל הוא עשה הרבה פשרות וחלקן כמו שאני מבינה עכשיו לא היו מוצדקות ובאיזשהו מובן הוא "נכבה")
אני מודעת לזה עכשיו אבל לא יודעת איך לתקן, איך להחזיר לו את התחושה שהוא גבר, עצמאי, חזק
וגם בלי לאבד אותו בדרך
אני מנסה להפחית בביקורת ובשליטה ולתת בידיו את השרביט, שהוא יוביל, יחליט בכל מיני נושאים
אבל אני לא יודעת אם זה מספיק ואם זה עובד ואם זה קשור בכלל

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 14 נובמבר 2012, 09:38

איזה כיף, כמה תגובות ! תודה

אוקיי אז קודם כל הוא לא צופה בפורנו... גם אני לא. מדי פעם אני קוראת סיפורים אירוטיים באינטרנט.
סיפרתי לו על הפנטזיות שלי אבל הוא לא ממש משתף פעולה. הוא כאילו לא רוצה לעשות שום דבר "שונה" מסתם סקס רגיל
(ב"שונה" הכוונה למשחקי תפקידים בעיקר,, לא לתנוחות. זה הוא כן אוהב לנסות)

כשאני מסתובבת ערומה אז הוא די אדיש לזה... כאילו התרגל, זה לא עושה לו הרבה
אני יכולה להסתובב סביבו ערומה והוא עם המבט במחשב ולא קולט, עד שאני אומרת לו "תסתכל עליי" ואז הוא כזה "אה איזה יפה את..." וחוזר למחשב

_ועוד שאלות למחשבה:
האם את מרוצה מעצמך? האם את חושקת בעצמך?
איך נראית לך המחשבה של להיות מוכנה לקפוץ עליו בכל רגע? ושהוא יקפוץ עליך בכל רגע? אם זה מרתיע אותך, למה?_
שאלה טובה...
אני מרוצה מעצמי בדרך כלל. במיוחד בימים שאני נראית טוב, הכל מסתדר ויש לי מצב רוח טוב.
יש גם ימים שאני לא מרגישה כל כך יפה, במיוחד כשאני רק קמה בבוקר הפוכה כזאת. וגם בחורף כשכולי מכוסה בשכבות (למרות שאני כן מתלבשת יפה גם בחורף )

נשמע לי נחמד להיות מוכנה לקפוץ עליו בכל רגע, זה מרתיע אותי קצת כי אני חוששת שהוא לא ירצה
וגם להיפך, נשמע לי שאם הוא יחשוק בי וינסה בכל רגע - אולי אני לא אהיה מוכנה, אולי לא גילחתי רגליים/צחצחתי שיניים עדיין
וגם אני מפחדת שאם נעשה את זה כל יום אז זה ישעמם אותנו וכבר לא ירגש (לא שעכשיו זה יותר טוב...)

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי אנונה* » 14 נובמבר 2012, 08:08

שלום, פתאום מצאתי את עצמי במה חדש ובכלל לא ידעתי שאני כזו : )
רק הבהרה: זו לא אני, אנונה, מהבלוג הנה אני מתחילה.
אנונה, אם בחרת בכינוי רק כעת - אשמח אם תבחרי כינוי אחר כדי למנוע בלבול.
עלי ורדים - בהצלחה.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פרח* » 14 נובמבר 2012, 01:49

אנונה |Y| |Y| |Y|

שווה אפילו לרדת לו בזמן שהוא צופה נראה לי מזעזע, אם אני יורדת לו אני רוצה את כל תשומת הלב שלו לאיך שאני מענגת אותו

הוא מתנהג בצורה יותר "חמודה" ופחות גברית וחזקה מי אמר שחמוד זה לא סקסי?


רעיונות למשחקים חושניים:
להאכיל אחד את השניה
לצייר/לצלם אחת את השני בעירום
להתקלח ביחד
להתכרבל ולהתלטף (בכוונה לגרות.. או שלא?)
"לעשות את זה" בכל מקום שהוא לא במיטה. עכשיו חורף אבל מה עם ממש בחוץ, בטבע?
לדבר תוך כדי, ובכלל, אתם מרשים לעצמכם לדבר "מלוכלך"?
שבוע של סקס כל יום

סרטים חושניים ויצריים: שוקולד, פרידה

ועוד שאלות למחשבה:
האם את מרוצה מעצמך? האם את חושקת בעצמך?
איך נראית לך המחשבה של להיות מוכנה לקפוץ עליו בכל רגע? ושהוא יקפוץ עליך בכל רגע? אם זה מרתיע אותך, למה?

עלי ורדים לא כתבת אם לך יש פנטזיות - את יודעת מה מגרה אותך? מה מדליק אותך? יש לך תרחיש שממש עושה לך את זה? ספרי לו :-)
וגם, יש ברשת סיפורים אירוטיים, אני הכי נהנית מאלו שאני ממציאה לעצמי אבל זה בהחלט יכול להיות נחמד לקרוא ואולי לקבל רעיונות.. :-)

בהצלחה!

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי אנונה* » 13 נובמבר 2012, 23:16

אני גם עובדת על זה עכשיו- איך להרגיש סקסית יותר. בפעם הראשונה בחיים שלי, לפני יומיים, עינגתי את עצמי באמת. בתשוקה. בסבלנות.. וזה הפך למעין פרוייקט- לנסות כל לילה, גם אם לא הכי בא לי. זה עורר אותי בצורה שאני לא יכולה לתאר. אני יושבת אחרת במהלך היום, זזה אחרת. מרגישה חיה. אולי כשאפגוש את אהובי זה יעיר אותו, ואולי זו פשוט מתנה שאני נותנת לעצמי..

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי מה_עושות_האיילות* » 13 נובמבר 2012, 22:43

את תמיד יכולה לערוך את הדף ולמחוק.. אבל התוספת שלך ממש חיננית :)

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי אני_דולב* » 13 נובמבר 2012, 21:04

רציתי לכתוב בפלוניות אבל שכחתי לשנות.
פאק איט, I'm owning it!

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי אני_דולב* » 13 נובמבר 2012, 21:02

הוא צופה בפורנו? אם כן, במה? זה גם אומר שיש ליבידו... את צופה?

יש עירום בבית? אם כן, זה מתקבל באדישות או בחיוביות (מינית, לא נטורליסטית)? אם לא, תתחילי להתפשט.

נשיקות בראש/מצח - בעע, שונאת שבעלי עושה לי את זה. אני אומרת לו "תודה סבאל'ה" אחרי כל נשיקה אבהית כזאת...

מה עם מין אוראלי, אם הוא צופה בפורנו למשל, ואתם פתוחים לזה, שווה אפילו לרדת לו בזמן שהוא צופה. מה עם עוד חידושים בסקס?

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 13 נובמבר 2012, 16:41

תודה על התגובות !
אינדי אנית , אנחנו 5 שנים ביחד, בלי ילדים

פרח, אנחנו מדברים על פנטזיות, אבל לו אין כל כך פנטזיות, הוא אומר שכשהוא מפנטז אז זה באופן כללי על אישה יפה, ציצים וכו'
וכן, אני חושבת שהוא סקסי ויפה ומושך, הוא גם גברי וחזק שאלו תכונות שמושכות אותי במיוחד
מצד שני כשזה שנינו ביחד, הוא מתנהג בצורה יותר "חמודה" ופחות גברית וחזקה

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פלונית_אלמונית* » 13 נובמבר 2012, 12:29

אני בסוף הריון, ואמרתי לבעלי שאני מרגישה שהוא לא נמשך אליי לאחרונה, והוא אמר שזה בגלל העיסוי פרינאום שמרתיע אותו.
אני מרגישה מאוד מאוכזבת - הרי הוא אוהב אותי, אז הוא אמור לאהוב את כולי.
אני מתלבטת אם בכלל להמשיך בעיסוי אבל בין כך ובין כך זה די מדכא...
תובנות?

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי אינדי_אנית* » 13 נובמבר 2012, 06:52

כמה זמן אתם ביחד?

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פרח* » 13 נובמבר 2012, 00:21

דף מעניין ובהחלט עלי ורדים? אהבתי את השם!! אני כבר נמשכת אלייך :-)

שאלות למחשבה:
אתם מדברים על פנטזיות?
מה כל אחד אוהב/ת שעושים לו?
את מוצאת אותו סקסי ומושך?

ולא יודעת אם זה משהו שכדאי לחפור בו לבד - יחס למיניות וגוף בילדות

בא לי להפוך אותו לזר מסתורי וסקסי שאני מפתה אותו את יכולה לעשות את זה אם יסכים לשתף פעולה - אפשר לכסות לו את העיניים :-)

כל מיני רעיונות שאני זורקת, מקווה שמשהו מזה קולע

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 12 נובמבר 2012, 22:20

אני לא יודעת איך לגרום לניצוץ וללהט לחזור לקשר שלנו
אני מרגישה שיש בינינו המון פוצי מוצי וכרבולים חמודים וכייפים אבל שאין כמעט תשוקה, אין אתגר
בא לי לגרום לו לרדוף אחריי... בא לי להפוך אותו לזר מסתורי וסקסי שאני מפתה אותו
אבל הוא קורא לי חתלתול חמוד ואומר שהוא כל כך אוהב אותי ושמח שיש לו אותי ושאני הכי מדהימה וטובה בעולם
ונותן לי נשיקות במצח
אבל האם זו אהבה של זוג ? או של נשמות תאומות ?
אני רוצה שיחד עם כל האהבה העדינה והטובה הזו הוא גם יחשוק בי, יפיל אותי על המיטה ו...

היום אחרי השיחה הטעונה הזו פשוט רציתי לברוח ממנו, לגרום לו להתגעגע
לעבור לגור לבד, לשנות את כל החיים שלי, לעשות קרחת, להתפרע
ואני כל כך לא מופרעת... אני כרבולית של בית ובא לי עכשיו בחורף רק לשתות תה ולקרוא ספר בבית שלנו המשותף שאני כל כך אוהבת
אני ממש צעירה אבל יש לי נשמה די זקנה...

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 12 נובמבר 2012, 21:49

מצאתי את הדף אחרי שנתיים ומעדכנת ...
המצב לא ממש השתפר.
כשאני יוזמת הוא הרבה פעמים מסרב... לעתים רחוקות יוזם בעצמו
הסקס עדיין מועט מדי...
היום הוא אמר לי שהוא לא יודע מה הבעיה שלו ושלדבר על זה מוריד את החשק עוד יותר
שאלתי אם יש משהו שאני יכולה לשפר במראה החיצוני - הוא אמר שאני צריכה להתלבש יפה יותר וללכת לקוסמטיקאית.
הוא אמר לי פעם כזה ברמיזה "אולי תלכי לקוסמטיקאית?" (יש לי קצת שחורים ולפעמים יובש בעור). לא רצה לפגוע בי אז פעם רמז על זה ולא הבנתי את הרמז
והיום הוא הסכים להגיד לי אחרי שלחצתי. זה היה לי ממש קשה לשמוע את זה... אבל אני שמחה שהוא אמר לי.
למרות שאני לא מאמינה שזה יביא לשיפור כי אני מרגישה שיש פה משהו יותר עמוק וגם כשהייתי יותר "מטופחת" זה לא היה הרבה יותר טוב
אני מרגישה שהיחסים בינינו הם כמו אח ואחות או משהו... ממש חברים טובים ומתכרבלים ומתחבקים ונוגעים המון והכל אבל אין איזה ניצוץ ולהט
:-(

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי ליבי* » 10 יוני 2010, 13:35

ועדכון משמח: אתמול יזמתי והיה כיף blink לא אפרט...

מצוין! כן ירבו, יש לך את זה!

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 10 יוני 2010, 10:38

מוריה , העניין עם החתונה זה דווקא דברים ששמעתי על זוגות גרו ביחד כמה שנים (כמונו) ומן הסתם ידעו כבר על כל החסרונות והבעיות
אבל החתונה כאילו חשפה עוד רובד של הבעיות (?)
או שמשהו השתנה...
ולהיות עם אנשים חדשים זה גם רעיון טוב, להכניס אנרגיות חדשות כאלה...
פלונית , אני חושבת שברור לי שהבעיה של ההרגשה שלי היא שילוב של גורמים פנימיים וגם קצת חיצוניים שאין להמעיט בערכם, כי באמת שכשאני לבושה ממש יפה
(לטעמי, ואפילו אם זה לא לטעמו של בן זוגי) אני מרגישה הרבה יותר סקסית.
בנוגע לאיפור, בתקופה שהתאפרתי בקביעות, התרגלתי לזה יותר מדי ואז כשהסרתי את האיפור הרגשתי הרבה פחות יפה. זה הפריע לי. אני רוצה להרגיש יפה בלי איפור !
לכן כשאני מתרגלת (תרתי משמע) להיות בלי איפור, אני רואה את היופי שלי אחרת.
אבל אתמול התאפרתי קצת, אבל יותר כדי לפצות על מראה השיער שלי.

ועדכון משמח: אתמול יזמתי והיה כיף ;-) לא אפרט...

עננים בקפה, תודה ! אקח בחשבון את המלצתך אם אי פעם אחליט לעשות סדנה שכזו,
בן זוגי דווקא אמר שהוא מוכן לשקול את זה (בהסתייגות ענקית כמובן, הוא לא אוהב את כל ה"שאנטי" וכו'.)

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עננים_בקפה* » 09 יוני 2010, 13:23

רוצה להמליץ על סדנאות טנטרה שמעבירה גיטמה. יש לה סדנאות ליחידים וסדנאות לזוגות, עברתי איתה כמה וכמה תהליכים ויכולה להעיד שבישבילי עשתה פלאים. מנחה מומלץ אחר הוא סמבבו, מנחה איטלקי שמגיע לארץ כל כמה חודשים. אם את בעיניין ורוצה לשאול עוד אני בדף בית. ואני לא קשורה לא אישית ולא כספית לאף אחד מהם, פשוט לקוחה מרוצה :-)

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי מוריה* » 09 יוני 2010, 12:21

ועוד עצה- לתת לעצמך המווון תשומת לב, מול המראה עד שתאהבי את עצמך ותהיי מרוצה מעצמך ושמחה

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי מוריה* » 09 יוני 2010, 12:03

אולי השינוי שאת מייחלת לו נמצא עמוק בפנים ולא בחוץ? |Y| נשמע הגיוני
ועצה לא קשורה לציטוט- להיות במקום עם אנשים חדשים שאתם לא מכירים

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פלונית* » 09 יוני 2010, 11:34

אז מבחינתך איפור זה חשוב לשגרת הטיפוח?

לא חשבתי ככה, אך מסתבר שכן. יש משהו בתגובת האחר שגורם לנו להרגיש את עצמנו בטוב או ברע.
הבחנתי שכאשר אני מטופחת (יותר מהרגיל) אנ יזוכה לתגובות נלהבות ומעודדות. באופן אוטומטי זה גורם לי לעשות את זה שוב.
בשלב מסוייים זה פשוט הופך לשגרה ואני יותר נהנית להביט בעצמי ככה (ואני מאלו שמרגישות מחופשות עם איפור או לבוש מושקע מדי...)

אה, עוד משהו שעוזר לי - אביזרים - חגורות, תכשיטים, צעיפים, סרטים בראש. אלו דברים שגורמים לי להרגיש סקסית.

ודבר אחרון, תוך כדי כתיבה אני מרגישה את החלקים השטחיים שלי פורצים ממני החוצה אליך, ואני תוהה על כך.
אולי השינוי שאת מייחלת לו נמצא עמוק בפנים ולא בחוץ? אולי שום סומק, חגורה או פריט לבוש יגרמו לך להרגיש סקסית?
המטפלת שבי שואלת כמה זה קשור לחוץ וכמה לפנים? למה זה קורה בדיוק עכשיו ולא בשנה שעברה? מה קורה לך בחיים עכשיו שמציף את זה?
סתם שאלות למחשבה...

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי מוריה* » 09 יוני 2010, 11:11

מסכימה עם ורד (וגם עם כל השאר ) ,רוצה לחזק את מילותיה , גם חושבת ש
שהנישואין מחזקים את האיחוד. את ההודיה, את הידיעה, את הבחירה ואיתם את האינטימיות ואת המיניות. גם לטווח הארוך., זה משהו יותר פנימי, פחות ראציונאלי, נכון אני בטוחה שאתם "כמו נשואים" ושניכם סגורים על הזוגיות שלכם, והפחד מ
"אחרי החתונה פתאום הוא...." קצת מצחיק, כי בסך הכל האמת מתגלה, וגם עובדה ש"לפני החתונה..פתאום..." אז לדעתי יש עיניין עם להתחתן, זה לא רק טקס, זה משפיע מעבר למה שנראה.
(מתוודה בבושת פנים- אף פעם לא התחתנתי\-:)
תודה על הדף, מאוד מעניין

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי ילנג_ילנג* » 09 יוני 2010, 10:58

עלי ורדים אהבתי את השם!! אני כבר נמשכת אלייך :-)

גם אני! בהחלט מעולה!

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 09 יוני 2010, 09:16

מוריה תודה ;-)
כמה עצות טובות!
אני ארקוד קצת בבית, אני מאוד אוהבת סלסה אבל לא יוצא לי הרבה ללכת...
אבל זה ישתפר בקרוב כשיתפנה לי איזה יום בשבוע שבדיוק יש שיעור של סלסה (סוג של).
פלונית , זה מעניין מה שאת אומרת. אז מבחינתך איפור זה חשוב לשגרת הטיפוח? אני מבינה שמדובר באיפור עדין.
אני הגעתי למסקנה שרגלים ושחי חלקים זה כן חשוב בשבילי למרות שניסיתי תקופה ללכת שעירה, וזה לא היה טוב מבחינת ההרגשה שלי, במיוחד ברגליים.
אז אני מקפידה על זה יותר.
ורד דרור
אני חושבת על מה שאת אומרת... כרגע אני ובן זוגי די במצב של "ברור שאנחנו ביחד לתמיד" ואין כל כך צורך לעשות טקס וכו'
אבל אמרתי לו שאני ארצה אולי מתישהו לעשות חופה הכי צנועה שיש או אפילו לעשות כרטיס זוגיות כזה של משפחה חדשה
אבל כרגע זה נראה די רחוק...
אגב, זה לא דיון לדף הזה אבל יש לי קצת פחדים מכל מיני שמועות כאלו מהרבה זוגות ש"אחרי החתונה פתאום הוא...." (תשלימי את החסר - הפסיק לעזור בבית/הפסיק להיות מחזר ורומנטי/ועוד)
מיצי החתולה, ניסיתי ליזום אבל בינתיים זה לא כל כך התקדם :) אנחנו עושים קצת ואז זה כזה דועך...
אתמול ראיתי בחורה לבושה יפה לטעמי ולקחתי לי כמה רעיונות.
(טייץ וחולצת מעטפת כזו, מבד רך, קצת נשפכת אבל צמודה, שרשרת עם חרוזי עץ גדולים מאוד, סנדלים וצעיף כותנה דק).
יש לציין שחוץ מצעיף כותנה אין לי אף אחד מהפריטים הנ"ל, גם לא סנדלים כמו שאני רוצה, ואני בהחלט צריכה לעשות שופינג.

גלי נשמע לי דווקא שכדאי לך לנסות סדנת טנטרה, כמו ש אשה ואם סיפרה. זה משהו שיותר מעמיק מלהתלבש יפה וכו', ואפשר גם לעשות את זה יחד עם בן הזוג או לבד,
בהתאם למה שנוח לך/לכם. (שלי כנראה לא היה מסכים ללכת לכזה דבר...)

שרולה, חיפשתי באתר של מיה גל ויש שם דברים מעניינים אבל את האבן לא מצאתי...

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי ליבי* » 09 יוני 2010, 09:10

חייבת לשתף ברגשות הקנאה שעולים בי. אני מרגישה כבויה בכל הקשור למיניות שלי- ושום עצה כאן לא ממש דיברה אליי. יש לי בן מדהים בן שנה, ומאז שעשינו אותו לא שכבנו...כן, כן- אני לא יודעת איך הבן זוג סובל אותי...אני ממש ביאוש- אני מרגישה מותשת אפילו לדון בעניין הזה, אבל אני יודעת שצריך לטפל מהשורש- יש למשיהו רעיון?

הי,

אני מטפלת ב שיטת פאולה , ואני חושבת שזו שיטה שמאד יכולה להחזיר את התחושות של המיניות והאינטימיות בגוף בינך לבין עצמך, ובקשר עם בן הזוג. במיוחד אחרי לידה.

<את צריכה לנסות ולראות אם את מתחברת לדראך העבודה בשיטה, לא לכל אחת זה מתאים>

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי ג'וי_יה* » 09 יוני 2010, 08:54

חייבת לשתף ברגשות הקנאה שעולים בי. אני מרגישה כבויה בכל הקשור למיניות שלי- ושום עצה כאן לא ממש דיברה אליי. יש לי בן מדהים בן שנה, ומאז שעשינו אותו לא שכבנו...כן, כן- אני לא יודעת איך הבן זוג סובל אותי...אני ממש ביאוש- אני מרגישה מותשת אפילו לדון בעניין הזה, אבל אני יודעת שצריך לטפל מהשורש- יש למשיהו רעיון?
חברות, יש משהו בלידה ובמין קשורים וחבורים זה לזה.
המון פעמים קורה שאחרי הלידה צרכי המין משתנים, ואני לא מדברת על תדירות,
אני מדברת על אופן המגע, כבוד למיניות ולאזורים שפתאום קיבלו משמעות אחרת... צריך להתחבר למיניות שחיברה אתכם מלחתחילה ולא לפחד.
אני לא מאמינה בלפלרטט עם מישהו אחר כפי שהוצע כאן, אני מאוד מאמינה שהסקסיות אינה נעלמת זה מעיין פנימי, סוג של ביטחון במי שאני\ במי שאת.
אני מרגישה מאוד סקסית מול בעלי ובכלל , הייתי יכולה להמליץ לך להתחיל מהחוץ לפנים כלומר אולי איזושהי תספורת חדשה או סט תחתון מהממם,
אבל לאחר כ"כ הרבה זמן של נתק מיני בינכם, אני חושבת שזה יותר עמוק מהמין עצמו.משהו בינכם התרחק , אני ממליצה על טיפול בשיחות כלשהו...

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פלונית* » 09 יוני 2010, 08:18

לרקוד, לרקוד ועוד קצת לרקוד.
מה שהמחול עושה לגופה ונפשה של אישה אי אפשר לתאר.

וחוץ מזה, כאחת שהתחברה לטבע, ולא טיפחה את עצמה שנים, אני רוצה לומר לך - בעיני, הטיפוח חשוב מאד, כולל איפור עדין, לבוש תחתון אסתטי, ובגדים מחמיאים ונוחים.
לגבי הסרת שיער, אני מוצאת את עצמי מרגישה הרבה יותר נוח עם רגלים ושחי חלקים (אחרי שנים של תלתלים בכל הגוף...)

ומזכירה לך - לרקוד.
לטעמי - ריקודי בטן מתיישבים הכי טוב על גוף האישה.

בהצלחה

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי שרולה* » 09 יוני 2010, 00:33

יש אבן כזאת שקוראים לה מיאה כדאי לנסות באתר לוטוס של מיה גל
אני עוד לא ניסיתי אך בדרכי לנסות...

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי גלי* » 08 יוני 2010, 23:43

חייבת לשתף ברגשות הקנאה שעולים בי. אני מרגישה כבויה בכל הקשור למיניות שלי- ושום עצה כאן לא ממש דיברה אליי. יש לי בן מדהים בן שנה, ומאז שעשינו אותו לא שכבנו...כן, כן- אני לא יודעת איך הבן זוג סובל אותי...אני ממש ביאוש- אני מרגישה מותשת אפילו לדון בעניין הזה, אבל אני יודעת שצריך לטפל מהשורש- יש למשיהו רעיון?

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי סקסית* » 08 יוני 2010, 23:40

אני מרגישה נשית במיוחד שאני רוקדת סלסה. בכלמיני מקומות יש שיעורים למתחילים ומשתפרים ממש מהר.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי ורד_דרור* » 08 יוני 2010, 22:54

_לא כלכך מתחברים לקטע החתונתי...
מעניין._
עוד כמה מילים על האפשרות הזו כי יש בה לטעמי הזדמנות ושער להתבונן בכל מה שיש יחד, אני יודעת מנסיוני וגם רואה על אחרים שהנישואין מחזקים את האיחוד. את ההודיה, את הידיעה, את הבחירה ואיתם את האינטימיות ואת המיניות. גם לטווח הארוך.
יש כל מיני סוגים של חתונות, כל אחד יכול לבחור מה שהוא רוצה. בכל מקרה, ההחלטה להתחתן, ההליכה לשם, עריכת הטקס אפילו אם הוא קטן, מביא כל אחד מבני הזוג להתבונן בעצמו, בבן הזוג בו הוא בוחר ולא מתוך הרגל. לבחור. זוהי ממש הנשאות של הזוגיות.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי אשה_ואם* » 08 יוני 2010, 20:30

אבל קצת מביכות. הייתי רוצה לעשות משהו שאפשר לבד בבית. איזה כיף לך שזה עשה לך טוב!

זה נכון שזה קצת מביך (גם אותי!). אבל זה דווקא סימן בעיני שזה נוגע במשהו רלוונטי.
וזה בלי לבטל דברים שאפשר לעשות בבית לבד. איכשהו זה קצת ניער אותי. הוסיף לי משהו חדש. היה שווה את המבוכה :-)

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי מוריה* » 08 יוני 2010, 20:07

_עלי ורדים אהבתי את השם!! אני כבר נמשכת אלייך (-:

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי מיצי_החתולה* » 08 יוני 2010, 19:10

אני מאוד מאמינה בגישה של עם האוכל בא התיאבון. אם תתחילי ליזום שוב סקס, אפילו שלא ממש בא לך ואת לא ממש מרגישה סקסית, נניח פעמיים-שלוש בשבוע, אני בטוחה שבסוף השבוע השני יתחיל לזוז משהו.
ללכת יום שלם בלי תחתונים נשמע כמו רעיון גדול!
גםאני לא נוהגת להתאפר וכאלה - אני כן אוהבת להתלבש. אולי זה יעשה לך את זה? להחליף את הג'ינס בחצאית ובגופיה? משהו יומיומי-אך-מושקע?

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עלי_ורדים* » 08 יוני 2010, 19:00

טוב, החלפתי כינוי כהצעתה של ילנג ילנג

תודה על כל ההצעות!
אני איישם את הבלי תחתונים, שעשיתי בעבר וקצת הזנחתי בגלל החורף
עפרה שחר
תודה, אני אכן מענגת את עצמי וזה די נחמד אפילו אם לפעמים לא הכי הכי "ספונטני" אלא טיפה מאולץ
אתמול השפרצתי על עצמי את הבושם הכי סקסי שלי (משלושתם)
ואני עדיין חושבת מה לעשות בשביל עצמי... אולי אני אמרח קרם גוף ריחני, שזה משהו שממש מזמן לא עשיתי.

אשה ואם , הסדנאות נשמעות מעניינות... אבל קצת מביכות. הייתי רוצה לעשות משהו שאפשר לבד בבית. איזה כיף לך שזה עשה לך טוב!

אני מציעה לך (בתוך כל שלל העצות שאת אוספת) לעורר בך את רגשות האהבה לבן זוגך. נשמע טריוויאלי, נכון? אכן טריוויאלי. ממש שבי (או שעמדי או שכבי happy ) והזכרי בבן זוגך ובכל הדברים הנפלאים שלכם היחד, בהתרגשויות שלכם ביחד, בטובות ובחסדים שאתם עושים זה עם זה כל יום, באיזה מזל יש לכם שאתם אחד של השני,. ברגישי את הלב שלך מתמלא, מתרחב, הרפי את שרירי הפנים, תני לעצמך להרגיש הודיה אין סופית, סלחי לעצמך ולו על כל הפיצ'יפקס הקטנים שעוד נשארו ביניכם, ותראי איך את גם סקסית ביותר.
ליבי זה מדבר אליי! ובדיוק עכשיו רבנו והוא יצא בטריקת דלת! בלעכס... זה כנראה רלוונטי מתמיד למרות ובגלל המריבה.

אבל אני רוצה שתפנימי, שאת אשה, את סקסית מטבעך, זה נמצא בך, אי אפשר לכבות את זה.
תודה על המשפט הזה! משננת לעצמי. נדמה לי שזה אחד הדברים שחשוב לי להבין. שאני אישה, נשית, יפה וחזקה ומושכת.
וזה שם בכל מקרה. גם אם אני לא כרגע מחוברת לזה...

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי אשה_ואם* » 08 יוני 2010, 13:16

היתי בשקטי השבוע וניסיתי כמה סדנאות, אחת של טנטרה ועוד אחת רוחנית כזו של מיניות ("האלה שבתוכך" או משהו הזוי כזה...). אפילו שאלו סדנאות קצרות, זה ממש עשה לי טוב! השפיע על התחושה שלי מאוד. קצת "שטיפת מוח" טובה וקצת תרגול של כל מיני תנועות, זה ממש עשה לי תחושה טובה עם עצמי.

אני מזדהה עם רוב מה שכתבת. גם אני בשנים האחרונות באיזשהו תהליך בנושא. כתבתי קצת על זה בדף שבוע של סקס כל יום. מהחויה שלי, הסקס עצמו נותן לי תחושה סקסית, בעצם יותר מכל דבר. ועכשיו אני רוצה ללכת לאיזו סדנת טנטרה, כי אני ממש מרגישה שיש בי עוד הרבה דברים בפנים שהם ממש חבויים. והם יכולים לצאת.

עוד משהו שאני אוהבת זה להסתכל יחד עם בן זוגי בסרטים קצת סקסיים (לא פורנו שאני די שונאת, סרטים מעניינים ויפים), ואז אני מדמיינת שאנחנו הגיבורים. זה כאילו שהסרט מוסיף קצת תחושת פלפל, שאנחנו אנשים שונים ומיוחדים (בדמיון שלי). לי זה מאוד כיף.

מה שעלי עובד הכי גרוע זה בגד לא נוח. כמו חוטיני או ג'ינס צמוד. זה ממש מחריב לי את כל התחושה הטובה באיזור. שמלה כן.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי ליבי* » 08 יוני 2010, 12:14

דרך אגב, מהספר שהמלצתי יש כמה דרכים ממש פשוטות שהו כותב איך לפלרטט עם בן הזוג שלך.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי ליבי* » 08 יוני 2010, 12:12

ממליצה על הספר סקס-לא מה שחשבת של הסקסולוג צחי בן ציון . הוא כותב מצורה מרעננת ועושה חשק.

את יודעת שסקס מתחיל בראש, נכון? אז נא שנני לעצמך, אין כמוני סקסית בעולם, זה בילט אין אצלך, לא משהו שמתפוגג. עם זאת יכול להיות שמזג האויר המתחמם מכביד עליך וגורם לתחושה עמומה כזו, מבלבלת, ואז יש פחות חשק.אז עד שהגוף מתרגל למזג האויר החם, נדמה לך שאת לא סקסית. זה רק נדמה לך. כי את כן.

אני מציעה לך (בתוך כל שלל העצות שאת אוספת) לעורר בך את רגשות האהבה לבן זוגך. נשמע טריוויאלי, נכון? אכן טריוויאלי. ממש שבי (או שעמדי או שכבי :-) ) והזכרי בבן זוגך ובכל הדברים הנפלאים שלכם היחד, בהתרגשויות שלכם ביחד, בטובות ובחסדים שאתם עושים זה עם זה כל יום, באיזה מזל יש לכם שאתם אחד של השני,. ברגישי את הלב שלך מתמלא, מתרחב, הרפי את שרירי הפנים, תני לעצמך להרגיש הודיה אין סופית, סלחי לעצמך ולו על כל הפיצ'יפקס הקטנים שעוד נשארו ביניכם, ותראי איך את גם סקסית ביותר.

זה נכון ששמלה, מוזיקה, מתנה, קטורתוכל השמונצעס יעזרו לך להריש טוב, אבל אני רוצה שתפנימי, שאת אשה, את סקסית מטבעך, זה נמצא בך, אי אפשר לכבות את זה.

_גם בן זוגי בזמן האחרון טרוד ועסוק ואנחנו לא כל כך שוכבים הרבה. (הוא אמר לי שהוא לא מרגיש סקסי גם כן.)
אז אני לא מרגישה נחשקת גם..._
מאד הגיוני שאם פחות אוכל יש פחות תיאבון. אבל שימי לב שהוא טרוד ולכן מבקש פחות לשכב אתך, זה בכלל לא קשור אליך! ותזמי את!, כי זה יגרום לך להרגיש טוב! כי גבר שאשתו פונה אליו (בחיי שהייתי כותבת יותר ספציפי, אבל זה מקום ציבורי), זה מדליק אותו ברמות, גם פיזית/סקסית וגם רגשית, והוא יחזיר את זה אליך פי אלף.

יאללה, מספיק לדבר. אל תסדרי את הבית, תני לילדים פיצה לארוחת הערב, תנוחי, כדי שיהיה לך כוח ללילה.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי ילנג_ילנג* » 08 יוני 2010, 11:36

בתור התחלה, שני את הכינוי.
לשמן עץ התה יש ריח חזק מאוד, טרן-אוף היסטרי.
ממש לא אפרודיזיאק.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי פלמונית* » 08 יוני 2010, 08:07

שמלה, רכה כזו ומלטפת?

תסתכלי על עצמך במראה. באמת. תבחני את כל העיקולים שלך, את העיניים שלך, את השפתיים. את כל מה שמושך בעינייך.
תאונני, הרבה. גם אם אין לך ממש חשק.
תדמייני סיטואציות סקסיות, לאו דווקא איתו. עם כל מי שבא לך עליו.
וסליחה על קלישאת הקלישאות: אם זה נוח לך, תנסי יום אחד ללכת בלי תחתונים ולהיות מודעת לזה. זה א-מחיאע רציני.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עפרה_שחר* » 08 יוני 2010, 06:09

קחי את עצמך ליום כייף: משהו חדש שאת קונה לך ( קרם גוף, שמלה מבד רך, מצעים נורא יפים וכו...)
פנקי לך משהו של הגוף: מסאג' נסך איורוודי, ג'אקוזי, סאונה, אמבט קצף עם שמנים וריחות ו-מה שעושה אותך נימוחה ומעונגת
תכיני לכם מקום לאהבה שיתאים לך בדיוק- יכול להיות בבית, בטבע- העיקר שיהיו בו צבעים שנעימים לך, ריחות, מראות ובדים שישמחו לך ת'חושים. גם אוהל או כילה מעל הספה מתאימים לזה. אפשר נרות ופרחים ועלים ריחניים, קטורת תאורה מחמיאה ומוסיקה.
תענגי את עצמך בינתיים, זה יעזור בעיניין הסבלנות. הוא יבוא אליך תוך שבועיים או פחות וידלק מהחידוש והשינוי. כשאת איתו שם- תרשי לעצמך להיות אחרת. לעשות מה שבא לך, אפילו אם זה עוד אפפעם לא קרה. תהני.

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עץ_התה* » 07 יוני 2010, 22:26

ורד דרור
ההצעה שלך ממש לא צפויה ומעניינת
מצחיק, כי ממש לפני שפתחתי את הדף, עניתי למייל של חברה ששאלה אותי בצחוק מתי החתונה (בדיוק גילינו שידיד מהעבר מתחתן)
ואמרתי שלא בקרוב, אם בכלל, לא כלכך מתחברים לקטע החתונתי...
מעניין.

סקסית
כרגע אני לא ממש יכולה לארגן משהו כזה כי בן זוגי מאוד מאוד מאוד עסוק בשבועיים הקרובים
אז אני עובדת על עצמי, ובשביל עצמי, בעיקר. ומשם כבר נראה...

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי ורד_דרור* » 07 יוני 2010, 20:28

אני דווקא בעד חתונה
אם יש אהבה ועומק ביחסים, חתונה יכולה להרים אתכם גבוה ולחבר ביניכם רוחנית ופיזית שוב
להינשא

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי סקסית* » 07 יוני 2010, 20:21

לפעמים לקנות בגדים כמו: חוטיני, בגד מחמיא, להתספר, חזיה יפה - יכולים להתחיל את עבודת ההרגשה הפנימית. אבל זה כמו לטפל בסימפטום. לפעמים זה עוזר ולפעמים לא. זה נשמע שבאמת כיבית משהו בתוכך, וגם הוא.
אולי תארגני לכם איזה ערב רומנטי בטבע, או בים, עם בגדים תחתוניים סקסיים כאלה, אולי בית מלון במקום לא צפוי, ללילה אחד.
תפתיעי אותו ואותך, ותראי אם זה עוזר...

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי עץ_התה* » 07 יוני 2010, 19:43

אני מבינה את העצה של לפלרטט עם מישהו אחר...
אני קצת פוחדת באמת לעבור את הגבול (תקוות שווא אצל הגבר... )
אבל בדיוק היום מישהו התחיל איתי וזה היה נחמד :)

ואני לא על אמצעי מניעה הורמונליים (השתמשתי לפני כמה שנים וזה היה רע מאוד מבחינת החשק) ולא הנקה, אני דווקא מאוד צעירה...

איך להרגיש סקסית שוב

על ידי מחלקת_עצות* » 07 יוני 2010, 19:23

אם את על אמצעי מניעה הורמונליים, יכול להיות שזו הבעיה. כנ"ל אם את מניקה (אבל יותר בקטן).

חזרה למעלה