תפירה ביד

שליחת תגובה

אין לך לאן לברוח. בכל בריחה שהיא, את/ה לוקח/ת איתך את עצמך.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: תפירה ביד

תפירה ביד

על ידי בוטן* » 25 ספטמבר 2018, 20:52

אולי את מתכוונת לסרט אלכסון?

תפירה ביד

על ידי בשמת_א* » 23 ספטמבר 2018, 17:25

זו שאלה לחנויות בדים, לא? אם את מגיעה לתל אביב אז רחוב נחלת בנימין.

תפירה ביד

על ידי ורד_בר_און* » 23 ספטמבר 2018, 12:58

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

איך נקרא הבד שעוטף את ארבע הצדדים של שמיכות פיקה או אקרילן והיכן משיגים?

תפירה ביד

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 אוקטובר 2012, 13:01

http://www.google.co.il/search?q=%D7%94 ... po]1C1MOWC enIL443IL443[/po]&aq=0&oq=%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%A6'%D7%95+%D7%9E%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%96&sugexp=chrome,mod=0&sourceid=chrome&ie=UTF-8

תפירה ביד

על ידי יעל_ש* » 14 אוקטובר 2012, 07:23

מישהי יודעת לעזור לי לחשב כמה פליז צריך ליצירה של פונצ'ו לילדה בת שבע? (רוחב הבד 2 מ')
וגם, איך הכי נוח לחתוך עיגולים יפים? או אולי בכלל חצאי עיגולים? האם לקשט (בהדבקה...גוטרמן?) ומה שמדביקים, עדיף לבד או פליז?
גם גזרות וכל מיני עצות יתקבלו בברכה...

תפירה ביד

על ידי יעל_ש* » 12 אוקטובר 2012, 11:59

החורף מתקרב...
קניתי פליז.
לינקים ורעיונות לתפירה ביד יתקבלו בברכה (כובעים מצאתי, מחפשת שמיכות, פונצ'ואים ועוד רעיונות...)
תודה.

תפירה ביד

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 מאי 2012, 21:15

שלום,
אשמח לדעת איפה אני מוצאת גזרה שנקראת פרינסס ואיך אני מתאימה אותה למידות של הגוף?? (הבנתי שזה מסובך להוציא מידות כי כל חלק גוף עלול להיות מידה שונה...)
ובכלל אני חדשה פה ובתפירה...
בברכת יום מקסים,
הילה.

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 11 ינואר 2012, 15:04

באמת חבל. אני מקווה שתמצאי לך אפיקי פרסום מתאימים.

תפירה ביד

על ידי אמאלה_3_ילדים* » 11 ינואר 2012, 12:34

חבל... אני מקווה שלפחות חלק הספיקו לראות ולהשתתף בהגרלה (ואולי גם לעלות בגורל)

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 05 ינואר 2012, 19:59

זה לא דף לפרסום מסחרי.

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 05 יולי 2011, 13:18

בלוג נחמד בעברית , עם דוגמאות פשוטות לתפירה עצמית של בגדים (לאו דווקא ביד).

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 01 יולי 2011, 09:38

לא מדביקים. עושים תיפורים = תפרים דקורטיביים שמצמידים את השכבות.
שימי לב למשל כאן או כאן ואלה דוגמאות פשוטות יחסית. יש מרווחים הרבה יותר קטנים לתיפורים וצורות הרבה יותר משוכללות, אבל בעיקרון כל מה שמחזיק לך את הבד בלי "שקי אוויר" מתאים.
אגב, קודם עושים את התיפורים ורק אחר כך מצמידים את השוליים של שתי השכבות זה לזה, בסרט אלכסון או בתך נסתר.

תפירה ביד

על ידי אלי* » 01 יולי 2011, 09:01

שאלה
איך תופרים שמיכה פשוטה משתי שכבות כותנה, כשלא יהיה רווח בין שתי השכבות...? מדביקים?

תפירה ביד

על ידי מצ'רה* » 20 ינואר 2011, 10:22

לתפור רוכסן במכונה זה גם די מעצבן
נכון! נזכרתי אחרי שכתבתי. אולי ביד אפילו יותר קל (למרות שאיטי)

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 19 ינואר 2011, 21:16

אני, בלי כוונה (התפקשש משהו בעריכה). החזרתי גרסא מעודכנת.

תפירה ביד

על ידי אהבת_עולם* » 19 ינואר 2011, 20:18

למה הדף הזה מופיע ברשימת הדפים החדשים? מישהו מחק אותו? מדוע?

תפירה ביד

על ידי טרה_רוסה* » 19 ינואר 2011, 14:06

לתפור רוכסן במכונה זה גם די מעצבן :-P וכדאי שתהיה רגל מתאימה שמאפשרת להתקרב לרוכסן.

תפירה ביד

על ידי מצ'רה* » 19 ינואר 2011, 14:01

עד כמה קשה לתפור רוכסן בלי מכונה?
זה לא כ"כ קשה אבל קצת מעצבן. קשה להגיע לתוצאה יפה. זו עבודה מאד מדוקדקת.

תפירה ביד

על ידי פלונית_אלמותית* » 07 יולי 2010, 01:43

עד כמה קשה לתפור רוכסן בלי מכונה? אני מתלבטת בין חצאית עם רוכסן לחצאית עם גומי...
המרגיעון - הציפיות רק לכריות, בדיוק אחרי שקראתי את סאגת הציפיות מעטפה... חח

תפירה ביד

על ידי ניצן_אמ* » 09 מאי 2010, 23:06

_יש לי הרבה חלומות תפירה ...ובזה ניתן למצות את מערכת היחסים שלי עם הנושא. phased
אפילו בדים אני לא יודעת איך לבחור ואיפה לקנות...
אז אני מקנאת בכולכן ומקווה להתחיל ללמוד בקרוב._
מאז שכתבתי את זה עברו הרבה מים בירדן. עכשיו אני תופרת. התחלתי ביד, תפרתי כמה בובות קטנות ומנשא סיני לילדה, ואז כבר שלפתי את מכונת התפירה שקנה לי האיש לפני יותר מארבע שנים, והתחילה חגיגה של ממש. :-]

אני מרגישה שאני אוהבת את הפשושי דרך כל תפר ותפר שאני תופרת! ומעניקה לו צעצוע ש עשיתי במו ידיי כפשוטו! (או חולצה, או שמיכה.....)
לא שאני רוצה להתקטנן (רוצה... רוצה...) אבל ההבדל בין תפירה ביד ובין תפירה במכונה הוא לא כזה גדול מבחינת האהבה לצאצאים. זה רק עניין של מהירות, וזו אמנות אחרת. תכל'ס מישהו אחר אורג או סורג את הבדים וגם מדפיס עליהם. בתור סורגת, אני לא מרגישה שאני יותר אוהבת כשאני ממש יוצרת את הבד, כי גם כסורגת, לא טוויתי את הצמר בעצמי (טוב, פעם אחת כן טויתי בעצמי) ולא צבעתי אותו בעצמי... ולא גזזתי את הכבשים ולא קטפתי את הכותנה. אני הכי בעד לעשות כמה שיותר ושאני יכולה, בעצמי, אבל אין פחות אהבה בתפירה במכונה. בחיי. עשיתי ועושה את שניהם, וכל יצירה שאני יוצרת עם הילדים שלי לנגד עיניי, היא יצירה מלאת אהבה.

תפירה ביד

על ידי לוטם_מרווני* » 09 מאי 2010, 09:55

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 27 מרץ 2010, 20:38

נסי לקרוא ל לוטם מרווני לדף הזה.

תפירה ביד

על ידי יעלי* » 27 מרץ 2010, 17:25

אני מחפשת גיזרה של בובה של קוסם..יש למישהי?

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 15 מרץ 2010, 09:49

איך קורה שרק עכשיו אני מגלה את הדף הזה?
באמת מעניין, בהתחשב בעובדה שכתבת בו בפברואר 2006 :-D

תפירה ביד

על ידי מצ'רה* » 15 מרץ 2010, 09:26

עכשיו יש לי תוכניות שתעכבות בגלל שאין לי מושג איפה יש לי נייר שקוף להעתיק גזרה.
תשתמשי בנייר אפיה. הוא מספיק שקוף.
(בדיוק התמודדתי עם זה השבוע - ואני בחיים לא מוציאה גזרות! זה נגד הדת שלי!)

תפירה ביד

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 14 מרץ 2010, 23:39

איך קורה שרק עכשיו אני מגלה את הדף הזה? כל הזמן חשבתי שאני היחידה שאין לה מכונת תפירה בבית...
לא מזמן תפרתי תיק מלבד לילדה. עכשיו יש לי תוכניות שתעכבות בגלל שאין לי מושג איפה יש לי נייר שקוף להעתיק גזרה.

תפירה ביד

על ידי מצ'רה* » 14 מרץ 2010, 12:11

את מגניבה!
(זה נשמע הרבה יותר מדי שווה בשביל טלויזיה)

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 14 מרץ 2010, 11:27

הפרויקט הנוכחי שלי הוא רקמה על top של שמיכת טלאים (שגם היא כמובן נתפרה ביד). רוקמת פרחים על חלק מהריבועים.
מדובר בשמיכת טלוויזיה סתווית, שתסתיים ככל הנראה עם פרוץ הקיץ |H| יש 12 ריבועים מתוכננים לרקמה, עד עכשיו סיימתי 4 רקמות פרח בלבד, כשאסיים אצטרך לגהץ ולחבר את 3 שכבות השמיכה בתיפורים, אף אחד לא מכריח אותי לעשות את זה, והמסקנה הסופית שלי מכל זה היא שלמחלה המסתורית הזו שלקיתי בה חייב להיות שם |אוף|

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 30 דצמבר 2009, 20:28

איזה יופי.
הנה how]לקסיקון תכי רקמה to embroider[/po].htm מקיף, האתר נראה קצת מעפן אבל ההסבר הוא אחד הכי מפורטים וברורים שנתקלתי בהם.

תפירה ביד

על ידי ביג_מאמא* » 30 דצמבר 2009, 14:37

,כן נרבה בעבודת יד-הנה לינק מעולה!
http://www.5min.com/Video/How-to-Sew--- ... -140618126

תפירה ביד

על ידי טרה_רוסה* » 12 יוני 2009, 16:15

תפירה ביד

על ידי גילית_ט* » 11 יוני 2009, 23:38

האם מישהי יכולה להפנות אותי או להסביר לי איך תופרים נעל ראשונה מעור משהו כמו שושוז??
אשמח לרעיונות

תפירה ביד

על ידי ג'וי_יה* » 27 אפריל 2009, 11:48

אוי קרוטונית, רעיו נפלא!
גמני עשיתי קוביית בד, הדבקתי את הבדים השונים על שלד של קוביה מעץ.

עכשיו.... קיבלתי מלא שראיות של בדים שווים ביותר.
אשמח לרעיונות!

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 27 אפריל 2009, 10:43

לאו דווקא לתפירה ביד אבל נראה מאוד שימושי: אתר תפרנים .

תפירה ביד

על ידי שמש_בחורף* » 01 מרץ 2009, 14:27

אפשר תך נסתר, אבל התינוק לא יעריך את המאמץ
D-: את גדולה.
לא יאומן מה שאמא לשניים שאחד מהם תינוק מצליחה לעשות! ועוד לשקול תך נסתר!!

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 26 פברואר 2009, 20:33

לקח לי אחה"צ וערב אחד לתפור קוביית משחק לתינוק, שזה בערך הדבר הכי קל וכייפי שאפשר לתפור לתינוק (אחרי שמיכת פליז..).

ההוראות ממש פשוטות - לגזור 6 ריבועים מ-6 בדים עם הדפסים שונים או טקסטורות שונות (להכין מראש שבלונה של ריבוע, נאמר 10 סמ"ר או 8 סמ"ר. לזכור לגזור עם חצי ס"מ מכל כיוון מעבר לסימון המדויק).
להצמיד כל פעם 2 ריבועים בסיכות, צד ימין אל צד ימין (לבדוק בכל פעם שההצמדה היא על פי קווי הסימון הנראים מצד שמאל הגלוי). להתקדם - להצמיד ולתפור אותם לפי הצורה המוכרת של פרישת קובייה , כמו שהיינו בונים מנייר בבית הספר.

לאט לאט העבודה הופכת לתלת מימד וזה מה שיפה בה. על חלק מהפאות מהבדים ה"משעממים" יותר תפרתי אפליקציות - סרט אלכסון, או עיגול/משולש/לב שגזרתי מבד בהדפס אחר וכדומה. את הסרט תפרתי רק משני קצוותיו (לא לכל האורך), כדי שישמש כמעין ידית אחיזה.

לפני סגירת הפאה האחרונה, למלא בקצת אקרילן, לדחוס פנימה שקית ניילון ולמלא בעוד אקרילן (נותן רשרוש נעים כשלוחצים על הקובייה). לתפור את הפאה האחרונה בתפר - אפשר תך נסתר, אבל התינוק לא יעריך את המאמץ, אז העדפתי לתפור בתך שמיכה "גס" בחוט בצבע בולט, כדי שיהיה עוד פיצ'ר מישושי. יצא פשוט מקסים.

תפירה ביד

על ידי מונו_נוקי* » 06 פברואר 2009, 16:58

תפירה ביד

על ידי מונו_נוקי* » 06 פברואר 2009, 16:58

הכנה מהירה של חלק עליון
http://community.livejournal.com/patter ... tml#cutid1

הסבר מפורט לחולצה
http://festiveattyre.com/research/chemise.html

אני רוצה עליונית בדיוק כזו
http://festiveattyre.com/research/diary/diary2.html

בגדים איסלמים צנועים מאתר מיוחד לבגדים צנועים
http://www.modestclothes.com/patterns.htm

בגדים תקופתיים
http://www.tudorlinks.com/treasury/free ... index.html

תלבושות של רקדניות בטן עם תמונות והסברים
http://www.ruric-amari.com/Ruric-Amari- ... ostume.htm

חצאת פשוטה
http://www.geocities.com/[po]sheikhani troupe[/po]/costume3.html

תפירה ביד

על ידי מונו_נוקי* » 06 פברואר 2009, 15:58

הסבר נחמד להכנת כנפיים
http://www.simplicity.com/index.cfm?pag ... /wings.cfm

תפירה ביד

על ידי מונו_נוקי* » 06 פברואר 2009, 15:47

תפירה ביד

על ידי מונו_נוקי* » 06 פברואר 2009, 15:46

חהפוך חזיה רגילה לחזיה מקושטת
http://www.annabella.net/tribal/coinbra2.html

תפירה ביד

על ידי מונו_נוקי* » 06 פברואר 2009, 15:36

איך מכינים חגורה של ריקודי בטן
http://www.farfesha.com/pages/[po]tassel making[/po].html
http://tribes.tribe.net/auralynne/photo ... b8e31ccee6

עוד על בגדים לריקודי בטן
http://www.sevenveils.co.uk/learning/costumes/

ולהפוך חולצה רגילה למקושטת ביותר
http://www.flickr.com/photos/mishakitty ... 302631351/

תפירה ביד

על ידי מונו_נוקי* » 06 פברואר 2009, 15:15

הדגמים למעלה אינם בחינם אבל מעניינים
הנה לינק לדגמים בחינם
http://www.craftfreebies.com/sewing.html

תפירה ביד

על ידי מונו_נוקי* » 06 פברואר 2009, 15:08

אתר מהמם
למשל רקדנית בטן
יש פה המון תחפושות
http://www.folkwear.com/144.html

תפירה ביד

על ידי מונו_נוקי* » 06 פברואר 2009, 15:04

בינתיים מצאתי אתר עם סרטונים שמסביר על תפירה
http://www.ehow.com/[po]video 4438148 sewing[/po]-shirt-preparing-fabric.html

ואתר עם המון דגמים
http://www.folkwear.com/patternindex.html

מה שאני צריכה פשוט יחסית
גופיה עד מתחת לחזה, כמו גופית ספורט כזו. לגבי גזרה אני חוששת כי יש הרי משמעות לאם הבד נמתח או לא, אז איך יודעים מה המידה?

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 05 פברואר 2009, 21:07

מונו יקרה, נראה לי שצריך פשוט לחפש ברשת גזרות לגופיות (יש כאלה שאפשר להוריד ולהדפיס).
זה כמו חולצות הריון - את לא רואה את עודפי הבד באזור הבטן אבל הם שם. צריך כנראה לדעת איך לתפור את זה.

תפירה ביד

על ידי מונו_נוקי* » 05 פברואר 2009, 18:44

כלומר אני רוצה לתפור אחרת, אם מישהו יודע כיצד

תפירה ביד

על ידי מונו_נוקי* » 05 פברואר 2009, 18:40

שלום לכולן
אני רוצה לתפור לעצמי גופיה מבד שמצא חן בעיני, סוג של לייקרה
הבעיה כזו:
אני רגילה כדי לתפור פשוט לקחת בגד דומה, להצמיד סיכות להשאיר איזה ס"מ ואז לגזור מסביב

עשיתי אותו דבר עם הבד לגופיה ולא יצא טוב. כנראה הבד לא כל כך נמתח, ולמרות שזה בגודל זהה לחולצה שנראתה לי מבד דומה, זה קטן מדי.
למישהי יש רעיון מה לעשות?

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 23 דצמבר 2008, 20:48

איפה באלנבי אני מוצא את המכונה הידנית הזאת
קניתי בחנות כלי כתיבה וצעצועים מול פינת רח' הס.
אם לא תמצא שאל אותי שוב.

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 23 דצמבר 2008, 20:48

תגידי, לא הכי נעים טטרה? והפס המדליק מסביב לא יציק לכל מיני ענינים?
לא :-P בינתיים תפרתי גם כמה מפלנל והם שוס.

תפירה ביד

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 דצמבר 2008, 19:11

חייב אחת כזאת

תפירה ביד

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 דצמבר 2008, 19:09

איפה באלנבי אני מוצא את המכונה הידנית הזאת

תפירה ביד

על ידי נורית_מאור_שביט* » 01 נובמבר 2008, 00:02

קרוטונית ראיתי אותך פה אז באתי ואני ה-מ-ו-מ-ה!
את עושה את זה ביד? את ממש משועממת? (-:
אז מה יוצא כשאת משקיעה באמת?

תגידי, לא הכי נעים טטרה? והפס המדליק מסביב לא יציק לכל מיני ענינים?

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 31 אוקטובר 2008, 23:14

:-) בוודאי שזו חלטורה - אפשר לחפף קצת, אפשר לגזור טיפה עקום, אף אחד לא צריך ללבוש את זה או משהו...
ומצד שני זה עדיין נותן פתח להתנסות בכל מיני טכניקות, לבדוק התאמה של סוגי בדים וטקסטורות וכולי.

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 30 אוקטובר 2008, 11:05

החלטורה הנוכחית שלי - תפירת ממחטות רב-שימושיות (לאף של הגדול, לטוסיק של הקטן אי"ה, לפליטות, לכל דבר, כאלה שאפשר להשתמש לשנייה ולזרוק לכביסה בהמוניהן, כמו טטרה אבל קטנים).
לקחתי שאריות בד כותנה וגזרתי לפי מידות ממחטת בד היסטורית שקיבלתי מ השוטה על הגבעה - 27X27 ס"מ.
כיוון שהבד הנוכחי טיפה "נוזל" ולא כותנה סרוקה נוקשה, החלטתי שבמקום גימור תפירה רגיל בצדדים כדאי להצמיד סרט אלכסון. לבד אפור כהה בחרתי סרט אלכסון מפוספס מדליק בכתום וצהוב.
כמובן, גם הסרט תוצרת בית - גוזרים רצועה של 2 ס"מ (פי 4 מהעובי הרצוי לגימור הסופי), ותופרים משני הצדדים לכל האורך.

נראה אם יבוא לי אח"כ גם לרקום על זה משהו קטן בצד.

תפירה ביד

על ידי משפחת_אושר* » 13 אוגוסט 2008, 20:33

הקישור הקודם הוא בעצם להדרכה של תפירת קוף מגרב. זה העמוד הראשי

תפירה ביד

על ידי משפחת_אושר* » 13 אוגוסט 2008, 20:32

הי יונתן,
אני ממליצה לך להיכנס לקומונה בפורטל תפוז ששמה תפירת בובות והכנת צעצועים
אני הגעתי אליה במקרה לפני כמה חודשים, התחלתי עם תפירה ביד אבל היום כבר יש לי מכונה וזה הדבר האהוב עלי ביותר. יש שם כמה הדרכות לתפירה. אתה גם יכול להוסיף שם הודעה בבקשה מאחת הבנות מהאזור שלך ללמד אותך, אני מאמינה שמישהי תשמח.
בהצלחה
הכי כיף זה לתפור... אני מתרגשת בשבילך (-:

תפירה ביד

על ידי פשוט_יונתן* » 13 אוגוסט 2008, 20:19

איפה אני יכול ללמוד לתפור? איך מתחילים?
אני לא יודע כלום בינתיים אבל אני מאמין שיהיה לי קל ללמוד. פעם לימדו אותי לסרוג תכשיטים מחוטי נחושת. הייתי תלמיד נוראי בהתחלה אבל בהמשך תפסתי את זה ואפילו עבדתי עם צורף מכיכר המדינה...
בקיצור איפה אפשר לקחת איזה קורס באיזור באר שבע? או אולי מישהו/י רוצה ללמד אותי? :-]

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 04 אפריל 2008, 18:15

רעיונות מעולים - תודה! בינתיים קצת מאסתי בבד הזה, אחזור אליו מי-יודע-מתי...

תפירה ביד

על ידי אורי_ה* » 04 אפריל 2008, 18:07

אני מחזרתי לצורך העניין איזה תיק ישן שהיה דמוי עור, משהו מזעזע במיוחד, שמאוד חיכה להפוך למשהו אחר.
גזרתי ממנו סוליות, ויצא משובח.

תפירה ביד

על ידי אמא_אינקובטור* » 04 אפריל 2008, 17:31

רציתי להציע לך לגזור פיסת סול, או להדביק יחד שתי פיסות סול. אבל אורי הקדים אותי.

תפירה ביד

על ידי אורי_יורמן* » 04 אפריל 2008, 01:55

לא מצאתי משטח מתאים שיקשה את הסוליה
מה עם משטחים לעכבר? אני יכול להשיג לך מליון כאלה, מכל מני סוגים ודרגות קושי

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 03 אפריל 2008, 13:40

נעלי בית - קישור לעצמי
פרויקט "תפרי לעצמך נעלי בית" נחל כשלון חרוץ כבר בשלב של נעל ימין - תפרתי בד עבה בכמה שכבות ובגזרה נחמדה (אם כי ממש עקומה), אבל לא מצאתי משטח מתאים שיקשה את הסוליה.

תפירה ביד

על ידי נורית_מאור_שביט* » 23 מרץ 2008, 08:24

אם ידוע לך שם הספר
וואוו - אני לא זוכרת את שמו (יתכן שפשוט ספר דיגום), במעבר האחרון הוא נשאר, כנראה באחד הארגזים המאוחסנים ומאז איני מוצאת אותו.

מורה - אנסה לתת לך בהמשך היום-יומיים הקרובים (את מוזמנת לנדנד אם שכחתי. עדיף בדפבית, שם בטוח אראה).

תפירה ביד

על ידי באופן_לייט* » 20 מרץ 2008, 10:18

איזה כיף כל התשובות האלו {@
נורית, אשמח למורה במרכז אם כי לא בטוחה שחולון (עם פקקים) קרובה יותר מירושלים :-D
אם ידוע לך שם הספר - אשמח מאוד אחפש ברשת.
ונראה לי שלפי ההמלצות שלכן אני אחפש מורה.

המכרז למורה בהרצליה עדיין פתוח :-)

תפירה ביד

על ידי נורית_מאור_שביט* » 19 מרץ 2008, 23:31

לאחרונה קיבלתי טלפון של תדמיתנית מצוינת מחולון. אחפש לך אם תרצי.
אני חושבת כמו אוריה ששיעורים פרטיים במקרה שלך עדיפים.
היתרון של זה הוא שאת לומדת את מה שאת צריכה לעניניך ולא את מה שהמערכת החליטה שצריך ללמוד.
יתכן שתוכלי גם לחסוך כך בכסף, או לחילופין ללמוד בהפסקות, וגם אז זה דבר שלעיתים עוזר להתמודדות הכספית.
אני מכירה מישהי שלמדה אצלה בכל פעם מה שהיתה זקוקה לו באותו זמן וכך התקדמה.

לגבי ספרים, אני לא מכירה הרבה, רק ספר דיגום מעולה אחד, שבזמנו (לפני כ- 4 שנים) ניתן היה להשיגו רק באינטרנט. לא מצאתי בחנויות שאינן וירטואליות.

בהצלחה.

תפירה ביד

על ידי שום_כתוש* » 19 מרץ 2008, 18:11

לפני כ17 שנה למדתי תדמיתנות אצל אדיבה שכנאי בירושלים, אז קראו לזה "סטודיו A" אחכ היא עברה לבית הבורדה והיום???

מלמדת בצורה נורא פשוטה למדוד היקפים ואורכים ולהוציא גזרות מאפס, זה עוזר גם אם אחכ את רואה משהו בבורדה ורוצה לשנות קצת, יש לה גם כל מיני פטנטים וקיצורי דרך.

בהצלחה

תפירה ביד

על ידי באופן_לייט* » 19 מרץ 2008, 13:20

למה לא ראיתי במה חדש את הדף? מוזר....
תודה לכולכן

אוריה - בשעה טובה אם נגיע לאיזורך אברר איתך (זה יכול להיות בשבתות?).
אם רק הייתי ודעת להעלות תמונות הייתי מראה לכן את שמלות מלכת אסתר שתפרתי בלי לדעת לתפור

מיכל - עכשיו שאני יודעת שיש ספרים בעברית הולכת לחפש בחנויות ספרים
כבר הרווחתי משו !

המלצות על מורה קרובה למקומותינו - הרצליה יתקבלו בברכה.

במבי המורה של ניצל לא לימדת תדמיתנות למיטב ידיעתי אבל אני כבר הולכת למקור לבדוק.

תפירה ביד

על ידי מיכל_שץ* » 18 מרץ 2008, 21:36

באופן, אני באופן אישי הייתי הולכת על קורס, עדיין לא נתקלתי בספר שבאמת אפשר ללמוד ממנו את הנושא הזה... אבל אני כבר הרבה זמן לא בעניינים ולא מכירה את הספרים החדשים בעברית (שהם אגב, לא נורא יקרים)

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 18 מרץ 2008, 21:06

נעלי בית - קישור לעצמי (האנפילאות הנחמדות שלי התמרטטו לגמרי...).

תפירה ביד

על ידי במבי_ק* » 18 מרץ 2008, 21:02

אני חושבת שזו היתה ניצן שסיפרה לי שהיא לקחה שיעורים פרטיים אצל מישהי מהאיזור שלנו. תשאלי אותה (אני כמעט בטוחה שזו היתה היא)

תפירה ביד

על ידי אורי_ה* » 18 מרץ 2008, 20:48

באופן לייט יקרה,
אם את לא רחוקה מידי, את מוזמנת לבוא ולפשפש בספרי התדמיתנות שלי ולצלם (ע"ח הבית) כל מה שיכול להועיל לך.
אני באיזור ירושלים-בית שמש.
יש לי את רוב מה שקיים בעברים, אני מניחה.
חוצמיזה אם את יכולה להשקיע קצת זמן וכסף, אני יכולה לחפש בשבילך מורה לתדמיתנות ששווה לקחת אצלה כמה שיעורים.
זה לא זול אבל זה מרוכז ואישי וספציפי לצרכיך.
הייתי מציעה את עצמי לו היה לי זמן ולא הייתי יולדת בקרוב, אבל אם יש דברים קטנים שאני יכולה לעזור בהם, את מוזמנת לנסות אותי.
בעוד שאלות, אני כאן.
אוריה

תפירה ביד

על ידי טרה_רוסה* » 18 מרץ 2008, 17:20

לא מזמן אביטל צ כתבה בככר שיש לה חוברת "איך לתפור" של בורדה.

תפירה ביד

על ידי באופן_לייט* » 18 מרץ 2008, 16:11

לא דווקא תפירה ביד אבל
מחפשת ספר / חוברת / אתר על תדמיתנות
ז"א אני חושבת שזה תדמיתנות.
אני אוהבת לתפור ולסרוג "לפי העין" אבל לפעמים אני צריכה לדעת עקרונות
כמו שיש בבורדה יש בפתיח הנחיות איך למדוד את הגוף.
אני מחפשת עוד עקרונות כמו: כדי שהחצאית תסתובב צריך גיזרה X
מקווה שהצלחתי להסביר עצמי
אם מישהי יודעת אשמח מאוד להכוונה

למישהי שלמדה עיצוב בטח יש חוברות כאלו מהלימודים, לא?!

תודה :-)

תפירה ביד

על ידי מורינגה_רותמית* » 12 מרץ 2008, 12:48

לדעתי אם מקפידים ועושים תכים קטנים וצפופים, זה מחזיק יופי.
מנסיוני גם.

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 11 מרץ 2008, 22:27

איך אני עושה תפר של אוברלוק ביד?
פלונית יקרה, באיחור קל ;-) התך הידני שהכי דומה לאוברלוק בעיניי הוא תך סולם (תך שיניים). לדעתי אם מקפידים ועושים תכים קטנים וצפופים, זה מחזיק יופי.

ולענייננו:
תחביבי הישן הרים שוב את ראשו החביב השבוע - ביומיים וחצי בערך תפרתי 3(!) בובות גרב למוצקו, שתיים של 656509]קופים 38[/po].jpg (על פי דוגמה מבלוג היצירה של לוטם מרווני) ואחת חתול, על פי http://www.fluff.tv/FoofyCompress1.jpg]הדגם[/img] הזה שמצאתי ברשת (שלי אפורה עם אוזניים/ידיים אדומות).
אין מלים לתאר איזה אושר פשוט ונעים זה. הילד עצמו שקע במשחקי דמיון של שעות, נסע עם הבובות לחופשה ובחזרה, פתח עליהן מטרייה שלא יירטבו בגשם, שר להן שירים ורקד אתן והכל.

עכשיו אני רוצה לתפור לעצמי תיק קטן, אולי תיק לכלי תפירה (כבר יש הרבה חוטים בצבעים שונים, והצ'יקמוק הקודם כבר לא מספיק). חשבתי להכין "קירות" בד שבתוך כל אחד מהם ריבוע קרטון (פיאות הקופסא) ולחבר אותם זה לזה, כך שהחיבור בין הפיאות יהיה "חופשי" (מבד) והם עצמם יהיו נוקשים יותר. עכשיו אני מתלבטת אם לא כדאי פשוט לצפות קופסא :-P

תפירה ביד

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 יולי 2007, 14:45

איך אני עושה תפר של אוברלוק ביד?

תפירה ביד

על ידי קט_קטית* » 16 מאי 2007, 02:18

בהשראת הדף הוצאתי מכנס "חדש" שקניתי באיזה מבצע משתלם לפני חצי שנה ועוד לא לבשתי פעם אחת כי היה חייב מכפלת (שכוללת את התפר המקורי למטה, כי יש שם שרוך בפנים) - וגם בינתיים ירדתי במשקל (טפו טפו עלי ועל התחת המצטמק שלי) בקיצורררררררר
בהשראת הדף גם עשיתי מכפלת וגם הצרתי במותן (יעני תפרתי "משולש") - יצאה מערבולת מעניינת כזאת מאחור, אבל חפיף
בגדול ממש הופתעתי מעצמי איזו עבודת יד הרבצתי בשעתיים
מהמם!
תודה לכל משתתפות הדף, פתחתן בפניי דלת חדשה!
אין לי חולצות בכלל אם כבר אנחנו בקטע של תפירה - מה אני יכולה לתפור לעצמי בתור חולצת יום-יום המתאימה להנקה (ולמניקה עם חזון מרשים)?
תודה!
{@

תפירה ביד

על ידי קט_קטית* » 14 מאי 2007, 14:42

יפה לכם!

דרושה
חברה עם מכונה !!!!!!!!

;-)

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 14 מאי 2007, 14:41

_שאלתי האם:
שרדו/התפרקו?_
שרדו! שרדו! :-)

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 14 מאי 2007, 14:39

גמולים כבר מאז הקיץ שעבר (בגיל 1.6 בערך).

את יכולה גם לגזור בעצמך ולתת לתופרת או לחברה עם מכונה, רק לחבר את השכבות ולהצמיד סקוטש.

תפירה ביד

על ידי קט_קטית* » 14 מאי 2007, 14:38

למה את אומרת התפרקו?

זה לא מה אמרתי!

שאלתי האם:


שרדו/התפרקו?


למה בחרת להתייחס רק ל התפרקו ? ;-)

תפירה ביד

על ידי קט_קטית* » 14 מאי 2007, 14:36

חשבתי לתפור לבד חיתולי כיס... או חיתולים ליותר מפיפי אחד
2-3 ככה
אין לי מכונה
עדיין בשלב החשיבה

אתם גמולים כבר? מאיזה גיל?

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 14 מאי 2007, 14:15

למה את אומרת התפרקו? :-0 במו ידי תפרתי! ;-)
איפה שהקפדתי על התפרים הם החזיקו מעמד יפה. איפה שהתרשלתי הם קצת התפוררו (ואז פשוט תיקנתי, חיזקתי וכולי). הסקוטש נשאר מצוין, אם מקפידים לכבס כשהוא סגור.

בסך הכל הם היו אחלה "חיתולים לפיפי אחד" ושירתו אותנו יפה בתקופת מעבר מבלי חיתולים לגמילה (אם כי מן הסתם רלוונטיים גם לתינוק קטן יותר, שעושה פיפי בכמויות קטנות).

תפירה ביד

על ידי קט_קטית* » 14 מאי 2007, 13:59

קרוטונית, יש דיווחים מהחיתולים שתפרת ביד? שרדו/התפרקו? מומלץ/מומלץ להתרחק?

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 10 נובמבר 2006, 20:47

וואלה :-) אולי באמת!

תפירה ביד

על ידי פפריקה_הונגרית* » 10 נובמבר 2006, 14:29

הדרך להשיב את הגלאביה האבודה היא לוותר עליה, להכריז על כך באמצעות תפירת חדשה. -וככה היא תעלב, ותצא מהמחבואה שלה.....
נמצאה הבוקר!
רואה?? ;-)
|יש|

עכשיו כבר קר מכדי להלביש לו אותה -תלבישי לו גופיית פלנל מתחת .... אפ'חד לא יידע, ואני לא אספר, זה בטוח.... וככה יהיה לו חמים.....

תפירה ביד

על ידי תבשיל_קדרה* » 10 נובמבר 2006, 11:50

נמצאה הבוקר! |יש|

תפירה ביד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 10 נובמבר 2006, 09:03

הגלאביה האבודה .... נמצאה הבוקר!
איפה אם לא במדף של שאריות הבדים (מאוד הגיוני).
עכשיו כבר קר מכדי להלביש לו אותה, היא באמת דקיקה, אבל נראית לי בהחלט מספיק גדולה ומרווחת כדי לחכות לו לאביב @}
אני מקווה שהוא לא יפתח תודעה אופנתית עד אז.

תפירה ביד

על ידי פפריקה_הונגרית* » 03 נובמבר 2006, 12:50

בביצי הפלסטיק של "ביצי הפתעה" מכניסים כל מיני או! זה נשמע פראקטי מבחינת הדהוד..... ואללה, ננסה! תודה!! @}

חזרה למעלה