תרומות לא כספיות בגדים ועוד

שליחת תגובה

כאשר הטיפה מגיעה אל הים, איננה אובדת שם.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: תרומות לא כספיות בגדים ועוד

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 יוני 2021, 08:39

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני צריכה לעשות סדר בבויידם ולתרום דברים שאני לא צריכה אותם אני מבקשת לתרום לאנשים שבמצוקה כספית ורק הם הכתובת לכך אנא שילחו לי מתוך נסיונכם מקומות ושמות במייל [email protected]

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 אפריל 2021, 14:00

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם ניתן לתרום בגדים איכותיים לגיל הזהב ושיבואו לאסוף ממני?

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי בשמת_א* » 26 אוקטובר 2018, 15:04

כדאי לפרסם באתר אגורה.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 אוקטובר 2018, 23:17

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני מעונינת לתרום בגדים ילדים ומבוגרים מותגים חדשים כולל מיטת נוער עם מעקה ו2 מגירות ותנורי חשמל לחורף שמי גלי סגל מאבן יהודה 0544782840

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 נובמבר 2017, 15:45

אני מעוניינת לתרום ספרי קסוטו ובריטניקה לנוער

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 מרץ 2016, 19:58

אני מוכנה לתרום מכל מוצר בגדים כלי מטבח מכשירי שיער פן, מברשות שיער , תיקים לנשים וגברים מזוודות מכשירי חשמל בתנאי שלוקחים מהבית,פל' 0507855507 מחיפה,

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 יולי 2015, 20:43

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אשמח אם תתרמו לי אופניים לילדה קטנות0545294631

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 אפריל 2014, 22:54

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום רב



שמי ניסים

אני בעלים של חברת מיחזור בגדים [ שירן מיחזור ואיסוף בגדים משומשים ]

רציתי לדעת עים אתם מעונינים לימכור את הבגדים שנישארים לכם במלאי

אנחנו קונים לפי מישקל ובמזומן כול מישקל ואיכות

אשמח לשיתוף פעולה בינינו

תודה רבה

ניסים סאסי

0525509779

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי עמותת_על* » 24 מאי 2012, 13:23

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מחפשים תרומה של ממתקים \חטיפים \משחקים\צעצועים \יצירות לעמותה שמפעילה מרכזי למידה ואחה"צ וכן קייטנות לילדי רווחה .
נשמח אם תוכלו לעזור לנו לקדם את מטרות העמותה.טל:0526144718
0526144742
0543122553
שתיהיו תמיד מהנותנים ולא מהמקבלים.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי אהבת_עולם* » 31 ינואר 2011, 02:39

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי הרגע_שלפני* » 30 ינואר 2011, 23:27

מחפשת מקום לתרום שק בובת פרווה ירושלים-מודיעין-ת"א
http://www.healingteddies.org.il/

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי עדי_ל* » 30 ינואר 2011, 22:07

מקום לתרום בובות פרווה וכל דבר אחר -

עמותת חלונות
רח' לילינבלום 29 ת"א, אפשר להשאיר 24 שעות ביממה בכניסה למרכז.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 ינואר 2011, 21:44

מחפשת מקום לתרום שק בובת פרווה ירושלים-מודיעין-ת"א

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי ההולכת_באתרים* » 16 דצמבר 2010, 11:39

אני בעד ויצ"ו. מה עדיף? לזרוק? אני תורמת כל מה שאני לא צריכה. שיעשו עם זה מה שהם חושבים לנכון. לפחות אני יודעת שזה לא זרוק ברחוב.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי הרגע_שלפני* » 15 דצמבר 2010, 22:33

סוסו לשבת ולחלק בשכונה כזאת לא נשמע רעיון טוב, אבל להשאיר שקית עם בגדים ליד הפח ביום לא גשום זה כן רעיון טוב, אני בטוחה שאנשים יקחו.
למה את לא רוצה לתת לויצ"ו? הויצ"ו שהייתי בו בהחלט משמש את האוכלוסיה שתיארת.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלונית_לרגע* » 14 דצמבר 2010, 20:40

סוסו יקרה,
מי מאיתנו יכול להגדיר מה הם מעוטי יכולת? אני יכולה להעיד על עצמי שמעולם לא רעבתי ללחם, אבל שנינו משתכרים בצניעות רבה ולעתים קרובות מתחת לזה. אני תורמת ונתרמת בשמחה. הבגדים שאנחנו מקבלים (כן, לעתים גם קניה בחנויות יד שניה "כבדה" עלינו) עוזרים לנו מאוד להפנות משאבים לצרכים אחרים.
ואת יודעת מה, אני גם לא קוראת לעצמי מעוטת יכולת, כי זה מיד מרגיש לי שאין לי יכולת בכלל. ויש לי המון יכולת- אבל מסוג אחר.
סתם - עוד זוית התבוננות. לא מתוך כוונה לשפוט.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי שוש* » 14 דצמבר 2010, 15:30

פעם הלכתי לתת בגדים במרכז קליטה במבשרת ציון, הם סירבו לקבל, אמרו שיש להם יותר מדי והם לא צריכים, כשיצאתי החוצה ראיתי שליד פחי האשפה ובתוכן יש המון בגדים זרוקים.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי חלוקית_נחל* » 14 דצמבר 2010, 05:58

_יש לי בגדי גברים ונשים למסירה
הייתי רוצה לתת אותם לאנשים מעוטי יכולת שממש צריכים אותם. אז פרסמתי באתר אגורה ופנו אלי אנשים , אבל הם לא מעוטי יכולת._

סו סו יקרה,
ראשית אני גרה באזור שבו גרים אתיופים, ויש מלא בגדים זרוקים ברחוב. אני מאמינה שאת לא רוצה שזה מה שיקרה לבגדים שלך. אני מסכימה איתך שלחלק ברחוב לאנשים שאת לא מכירה זה פחות נעים ויעיל, וגם לא בטוח שירצו לקחת ממך.
ההגדרה של מעוטי יכולת היא חמקמקה. אני מצרפת לך קישור ל דוח העוני האלטרנטיבי של לתת אפשר לראות שיש הרבה מאפיינים. לפעמים גם אנשים עובדים נזקקים לתרומת מזון לדוג' והם מעוטי יכולת או אנשים שעל פי חזותם קשה לנחש את מצבם האמיתי.
אני מציעה לך לצאת מההגדרה, ולתת לאיזו ביגודית או עמותה שאוספת בגדים באזור מגורייך. להתייעץ עם הרווחה. עם אנשים באזורך. בד"כ יש כאלו מחוברים שתורמים, מעבירים למשפחות וכו'. אם את במקרה גרה בכפר סירקין אני יכולה להפנות אותך לאחד כזה, אולי אפילו שניים... אולי תגידי איפה את גרה ויוכלו לעזור לך. @}

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלונית_* » 13 דצמבר 2010, 19:45

פלונית אם את רוצה לתת אתיופים לא יקחו בגלל כבוד עצמי. ואם נותנים אז נתינה אמיתית היא לתת בלי לחפש למי זה מגיע פשוט שלח לחמך. את לא יודעת מי נכנס לויצו תשחררי את השק הזה ממך ותזמיני שפע חדש.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי שלולית_י* » 13 דצמבר 2010, 19:42

ואפשר גם לעמותה שעובדת עם פליטים מאפריקה / עם עובדים זרים (קו לעובד נניח?) / ועוד.
גם אני בעד חנות ויצ"ו. יש באמת נשים שיכולות, וקונות שם מתוך הרעיון של יד 2, אבל הרבה נשים אחרות, שאולי נראות בסדר וש להן כסף לאוכל אבל אין להן למותרות (בגדים מעבר להכי הכי בסיסי) קונות שם וזו בעיני מצווה לא פחות גדולה.
לא רק מי ש"עניה" על פי הפרופיל הקלאסי זכאית לעזרה, חלעתים זה הרבה יותר משמעותי לתת לאם קשת ים שכן מפרנסת אבל בדוחק ולא יוכלה להרשות לעצמה להתפנק עם בגד חדש ולהרגיש נשית. ואם זה בחנות ויצ"ו והיא אשכרה יכולה לרכוש את זה - מעולה, כי היא הרי לא תלך לאסוף תרומות ממחסן של "עניים על באמת", היא לא רוצה לתפוס את עצמה ככזאת.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי יעל_ש* » 13 דצמבר 2010, 19:09

לא רוצה לתת לויצ"ו וכדומה
למה בעצם?
אני בעד ביגודיות כאלו שמאפשרות לקבל בגדים בדרך מכובדת ולשלם תשלום סמלי.
בערים רבות יש "חנויות" כאלו בהן כן משלמים שקל-חמישה לפריט (ולמי שאין הם יודעים לסדר גם בלי...)
ולקבל בגדים מצויינים לצד תחושת כבוד.

מאיפה את בארץ?
בטירת כרמל יש כזאת במרכז.
ואצלנו ללא ספק חלק ניכר יגיע לעולים (שמתי לב שחשוב לך.)

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי שרון* » 13 דצמבר 2010, 17:55

חברה הציעה לשבת בשכונה שמתגוררים בה אתיופים מעוטי יכולת ולחלק להם בגדים
גם לי זה לא נשמע נכון, יש בזה משהו שיכול להיות קצת משפיל, אני לא מכירה הרבה אנשים שירצו לקבל בצורה כזאת, עדיף למצוא איזשהי עמותה או לבדוק דרך לשכת הרווחה בעיר מגורייך.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי סו_סו* » 13 דצמבר 2010, 12:24

יש לי בגדי גברים ונשים למסירה
הייתי רוצה לתת אותם לאנשים מעוטי יכולת שממש צריכים אותם. אז פרסמתי באתר אגורה ופנו אלי אנשים , אבל הם לא מעוטי יכולת.
לא רוצה לתת לויצ"ו וכדומה. חברה הציעה לשבת בשכונה שמתגוררים בה אתיופים מעוטי יכולת ולחלק להם בגדים.
לי זה לא כ"כ נשמע נכון. מה אתם אומרים? יש לכם רעיונות?

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי אמא_של_נוקי* » 18 נובמבר 2010, 13:29

עמותת חיבוק ראשוון, כשמה כן היא, מעניקה חום ואהבה לתינוקות זנוחים עד שיימסרו לאימוץ\ משפחות אומנה וכולי.
הם צריכים כסף, כמובן, אבל גם מתנדבות בגילאים 20-70 שיכולות להתחייב לתינוק מסויים מספר חודשים.
אני קצת עסוקה פה עם התינוקת הפרטית, אבל זה נשמע לי פשוט דבר מופלא לעשות עם הזמן שלך.
מתאים מאוד לפנסיונריות.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי יפית* » 16 נובמבר 2010, 16:16

קיבלתי במייל ונראה לי חשוב להפיץ:

שלום ,
שמי עמית , אבא של xxx מגן העמק והחורש. אני מרשה לעצמי ל"נצל" מעט את רשימת התפוצה בעבור בקשת התגייסות למרכז אחר, גם הוא לילדים -"מרכז חירום לב הדסים לילדים בסיכון".
הממוקם בשרון...
מרכז החירום בו אני עובד הנו מרכז המשמש לקליטת ילדים המוצאים בצו בית משפט ובאופן חירומי מבתיהם. הסיבות להוצאה מהבית הינן מגוונות וקשות.
ילדים אשר חוו התעללות מינית, פיזית או שניהם, ילדים שהאב רוצח את האם והם נותרים ללא משפחה מורחבת או ילדים שרשויות הרווחה מאתרות ברחובות הערים ללא כל השגחה ועוד כהנה וכהנה סיבות שאת רובן אתם קוראים בעיתון ומזדעזעים.
ילדים אלו מגיעים אלינו באישון ליל, מקבלים מיטה, חיבוק ובגדים. בתקופה לאחר מכן,אשר יכולה להמשך עד שנה אנו מנסים ללמוד את הילד, צרכיו, לאבחנו ולהעניק לו טיפול כוללני תוך שיקום המשפחה. בסיום התהליך הילד יכול לחזור לביתו או לעבור למסגרת המשך על פי המלצתנו.
אז מדוע אני מספר לכם כל זאת - בעיקר כי אנו זקוקים לכם!!!
האמת היא, שמעבר לתרומות כספיות (המוכרות במס) שתמיד נשמח לקבל ויכולים להרחיב את סל השירותים הניתנים לילדים הללו, אנחנו זקוקים למספר דברים ואם תוכלו להתגייס לכך, או להעביר את המייל למכרים נוספים באיזור השרון נודה על כך מאוד:
מתנדבים להעברת חוג במהלך השבוע - אם יש לכם מיומנות מיוחדת, תחום עניין ויש לכם שעה פנוייה נשמח לקלוט אתכם למערך המתנדבים.
מתנדבים להרדמות - כל ילד מקבל אצלנו (לעיתים לראשונה בחייו) הרדמה אישית עם סיפור. נשמח למתנדבים שיוכלו להגיע בשעות הערב ביום ובשעה קבועים להקריא סיפור ולסייע בהרדמות.
מתנדבים לסיוע בכיתה או בגן בשעות היום - ילדים אלו ברובם עם קשיים רגשיים ולימודיים זקוקים לכל יד מסייעת ולפיכך אם זמנכם הפנוי הוא בבוקר נשמח לקלוט אתכם.
מתנדבים לבניית גינה ותיחזוקה - בדומה ליום הגינון במרכז אופק.
חונכים לילדים.
תרומה של ציוד: בגדים ממש שווים (לא בררה), צעצועים איכותיים ושלמים בלבד, תנור עם כיריים חשמליות, ספות סלון במצב טוב, אופניים וקסדות לילדים.
כמו כן אנו זקוקים לעובדים בשכר כמדריכים - העבודה הינה במשמרות ומתאימה לסטודנטים ולצעירים איכותיים שלא חוששים מאתגר אמיתי.
כמו כן, אנו מחפשים אם בית אימהית וחמה.
חשוב לציין, כי אשמח אם תעניינו גם את הסבים והסבתות באפשרויות השונות.
כל תרומה תתקבל בברכה ובהכרת תודה ותעשה טוב לעוד ילד אשר עבר ולעיתים עוד עובר את הגרוע מכל.
אז תודה רבה רבה אפילו על זמן הקריאה,

ניתן ליצור עימי קשר, הכי טוב למייל: [email protected]

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי טלי* » 04 יוני 2010, 12:34

מאיזה איזור את?
אני עובדת בפנימיה בפרדס חנה, יש גילאי 6-18.
בקבוצה שלי יש 16 בנות בנות 7 עד 12, נראה לי אצלנו זה הקבוצה היחידה שיכולה להתאים.
אם זה מתאים לך תעני פה ואני אתן לך פרטי התקשרות.

בדר"כ ממתקים לא חסרים במקומות האלה כך שזה לא מוריד ולא מעלה.
דווקא אצלנו זה ממש לא נכון, אין הרבה ממתקים והם ממש שמחים כשמקבלים.
בפורים גן ילדים הכין לנו משלוח מנות והבנות מאוד התרגשו גם מהציורים והברכות של הילדים וכמובן גם מהממתקים.

לגבי ילדים מתחת לגיל שש,
עד כמה שאני יודעת הפנימייה היחידה בארץ שמיועדת רק לגיל הזה,
בחיפה יש את מעון שבתאי לוי יש שם ילדים מלידה עד סוף הגן,
כשהתנדבתי שם לפני כמה שנים היו שם בערך 30-40 ילדים.
יש פנימיות נוספות בהן יש גם ילדי גן וגם גדולים יותר.

מניסיון הרבה מילדי הפנימיות מעט ילדותיים וסובלים מהרבה חסרים מהילדות,
כך שגם ילדים גדולים מילדי גן יכולים להינות מבובות פרווה.

וכל הכבוד על היוזמה!

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלונית_כרגע* » 04 יוני 2010, 08:14

בירושלים יש את "בית שוסטרמן" שזה מרכז לקליטת חירום לילדים שמוציאים מהבית מעכשיו לעכשיו.
לדעתי ממש לא צריך ממתק,
בדר"כ ממתקים לא חסרים במקומות האלה כך שזה לא מוריד ולא מעלה.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 יוני 2010, 08:07

בחיפה יש את מעון שבתאי לוי

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי טדליק_נהנאנע* » 04 יוני 2010, 06:40

יש פנימיה בנס ציונה לילדים מבתי מצוקה - פנימיית נווה יהודה.
עבדתי שם פעם, אמנם עם גילאים מבוגרים יותר, אבל נדמה לי שיש גם ממש צעירים.
מניחה שאפשר להשיג את המספר ב144.
יוזמה מבורכת.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי ליאורה_אורה* » 04 יוני 2010, 06:22

עדי היי,
קודם כל תבורכי על היוזמה!
רוצה להציע לך לתרום למקום בו אני עובדת - גן טיפולי לילדים על הספקטרום האוטיסטי.
אלו ילדים בני 4-5. הגן שאני עובדת בו מופעל ע"י העמותה לילדים בסיכון שהינה מלכ"ר המפעיל מגוון מסגרות טיפוליות לילדים אוטיסטיים.
בכל גן יש 8 ילדים. יש הרבה גנים כאלה במרכז.
אם תרצי, אשמח לחבר אותך לנציגת העמותה.
ואת ממש לא חייבת לשים ממתק.
הילדים האלו ממש ישמחו לבובת ארנבון. זה בדיוק מה שהם זקוקים לו.
אם את רוצה, אני בטלפון 054-6606639
ליאורה @}

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי אהבת_עולם* » 04 יוני 2010, 03:08

היא טענה שבלי סוכריה ודומיה...זה יהיה פחות כייף לילד שיקבל ושארד מהמינהגים הפרטיים שלי ושל בני ביתי כשאני מעניקה חבילות לילדים אחרים.

נראה לי שיש צדק בדבריה.
בסך הכול, את מקפידה על הבריאות של ילדייך, כי את אחראית לה רוב שנות ילדותם.

אבל הילדים שמקבלים ממך מתנה - הסוכריה או השוקולד האלה לא יעלו ויורידו מבחינה בריאותית מול כמות הממתקים שהם מקבלים - או לא מקבלים - בדרך כלל.
ולעומת זאת - לעשות טוב בלב, זה כן יעשה להם.

אז השפעה גדולה על טוב בלב - השפעה קטנה מבחינה בריאותית -
נראה לי שהכף נוטה כאן לטובת הפסיכולוגיה.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי עדי_ל* » 04 יוני 2010, 00:45

מחפשת פנימייה/מעון ילדים (אפשר יותר ממקום אחד)
אליהם נעביר חבילות שי .

רוצה לרתום את ילדי הצהרון אותו אני מרכזת להכין חבילות ולשמח לב ילדים שאין להם בית חם.
זאת כעשייה חברתית לפני סיום שנת הלימודים והיציאה לחופשה הגדולה.
העדפה לילדים צעירים, עד גיל 6. אבל לא חובה.
פשוט הזמנתי בובות ארנבונים מדהימים שתופרים עבורנו במיוחד למטרה זו ויתכן שיתאימו לקטנים יותר.

אם אתם מכירים מקומות מהסוג הזה,אשמח למידע.
אני רוצה לארגן בין 50 ל 100 חבילות.
במידה והמידע חסוי בשל היות המקום מוגן, אשמח אם תכוונו אותי איך להגיע אל מישהו שם מבלי לחשוף את המקום וזה יכול להיות גם במייל adi135 בנטוויז'ן

בחבילה יהיו בובת ארנבון רכה, ציור וכמה מילים חמות (אנונימיות)מילד מהמועדונית,
ואשמח להמלצות מה עוד ניתן להוסיף מבלי להיזדקק לסכום גדול, מכיוון שרוב הכסף יילך על הארנבונים.

מישהי אמרה לי שבלי משהו מתוק זה לא זה...
אנחנו לא נוהגים לתת משהו מתוק,לא מהסוג המקובל ברוב הבתים, לילדנו.
היא טענה שבלי סוכריה ודומיה...זה יהיה פחות כייף לילד שיקבל ושארד מהמינהגים הפרטיים שלי ושל בני ביתי כשאני מעניקה חבילות לילדים אחרים.
מה דעתכם?

אם יש כאן מי שמקושרים ליצרן או מייבא כלשהו ( היום הכל מסין..)שיוכל לתרום לנו או למכור במחיר הקרן משהו נוסף לחבילה (צבעים? מדבקות? כדורים? רעיונות נוספים?) נשמח.

ובכלל - הארותיכם יתקבלו בברכה,
תודה.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 01 יוני 2010, 16:21

ואני חושבת שגם כדאי לציין למי שזקוק לעזרה - שיש הרבה גמ"חים שנותנים עזרה גדולה בכל תחום וצריך רק לבקש.
נתקלתי באנשים שנחנקו תחת קשיים כלכליים עצומים (ברמת האין חשמל ואוכל בבית), או /ו טיפול בבן משפחה חולה/ נכה - ולא שקלו להעזר למרות שעמדו לפני/ בעיצומה של קריסה כלכלית ונפשית. או שהיה להם לא נעים או שהם חשבו שמדובר בועדות וסיפורים.

אז בלי הרבה ביורוקרטיות מי שזקוק - אפשר לגוגל ולהגיע לכל מקור עזרה אפשרי (החל משינוע חולים ונכים לבדיקות באמבולנסים פרטיים של עזר מציון ויד שרה ועד מתן מצרכים קבועים, ביגוד, שמלות ערב וכלה, ציוד ומכשירים לבית ועד הרמת מבצעי תרומה לצורך ניתוחים וכו' של ארגונים שונים).

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי שרון* » 29 מאי 2010, 16:37

אני עבדתי בחברת קייטרינג, אחרי שראיתי כמה אוכל נזרק בסוף האירוע, ביקשתי רשות לאסוף את האוכל, ובאותו ערב התקשרתי למוקד של העיר הקרובה, הם קישרו אותי לעובדת סוציאלית, במשך כמה שבועות אחרי כל אירוע עשינו סיבוב אצל משפחו נזקקות ונתנו להם את האוכל. לא היו להם מילים להודות לי.
לצערי החברה נסגרה ואני נדדתי למקומות אחרים.
גיליתי שיש חברות שעושות את זה היום, מגיעות עם משאית קירור למקום של האירוע בסוף האירוע ולוקחים את כל האוכל, ומחלקים לנזקקים.
אפשר לחפש אותם באינטרנט ואולי לתרום להם. אני חושבת שאז אפשר לדעת בדיוק לאן הכסף מגיע.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי ניבה_שקד* » 22 יולי 2009, 09:28

אני עובדת בהתנדבות בעמותה לכלכלה בת קיימא: http://www.ecoeco.org.il/

אם הייתי עורכת דין הייתי עובדת בהתנדבות בקו לעובד. http://www.kavlaoved.org.il/

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי yael_o* » 19 יולי 2009, 11:52

עוד רעיון - לארגן סדנאות של ליקוט צמחי בר והקמת גינה קהילתית בשכונות עניות

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי חלוקית_נחל* » 19 יולי 2009, 10:52

שכחתי לציין כי אני פעילה ומתנדבת ב"לתת" ותורמת גם זמן וגם כסף, הארגון תומך בעמותות המחלקות מזון אך בו זמנית גם מפעיל תוכניות חינוכיות בבתי ספר ובקרב אוכ' מוחלשות, המיועדות לקידום מודעות לזכויות אוניברסליות, עזרה הדדית וכו'. פרטים נוספים כאן

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי אלה_לי_לה* » 19 יולי 2009, 09:58

אני פעילה באנונימוס, תורמת כסף וזמן. אשמח לספר לך יותר על הפעילות והאמינות שלנו בפלא :-)

מעבר לזה, אני מעקרת ומסרסת חתולי רחוב, ובכך חוסכת כאב לעשרות כלבתולים שיולדו לרחוב.


לעמותות מזון אני לא תורמת כסף, לפעמים כן מצרכים. במקום זה אני בוחרת בפעולה ישירה, מכינה אוכל לעצמי וחולקת גם עם זרים.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי בלה_שנדמה_לה* » 15 יוני 2009, 08:28

על הציר אסף-הרופא - כפר-חבד - משמר השבעה יש מין בוטקס כאלה לתרומת בגדים שאפשר פשוט לזרוק פנימה ולהמשיך בנסיעה. מניחה שזה מגיע למשפחות חרדיות מרובות ילדים.
יש את זה בהרבה אמוד צמתים, לא רק על הציר.
נאמר לי שהיתה כתבה בעיתון, לפני כמה שנים, על איש העסקים שבעצם מוכר את כל הבגדים שנתרמים שם. כך שזה לא ממש רומה לעניים.
יכול להיות שלא כל התיבות שייכות לאותו אדם וארגון, אבל אני כבר לא שמה שם כלום.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 יוני 2009, 01:02

רוצה לתרום בג דים לנשים ומוצרי חשמל ומשקפיים, לניצולי שואה, למשל. או לקשישים בכלל. או לכל מי שזקוק, בעצם.
איזור השרון, המרכז והצפון.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 ינואר 2009, 15:46

אחלה, כריסטופית, תודה על הרעיון!
נראה לי שגף אפתח דף נפרד עם הסבר, תמונות והכל :)

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי כריסטופית_רובין* » 20 ינואר 2009, 15:12

זה פשוט מאוד-במודעה של כיכר השוק תכתבי שישנן תמונות בדף -
עזרה לנשים נפאליות משכבות מצוקה שאלה
וזה ייצור קישור לדף.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 ינואר 2009, 14:55

וואלה, אפרסם כאן - רק מקווה שמספיק אנשים יכנסו לראות....אודה אם תפנו לדך הזה :)

אייבי???

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי טליה_אלמתן* » 20 ינואר 2009, 14:01

באיביי לא צריך בירוקרטיה, לא?

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי כריסטופית_רובין* » 20 ינואר 2009, 13:58

אולי תפני לדף זה,וכאן תפרסמי את התמונה....

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 ינואר 2009, 12:11

הי חברים וחברות,

אז עשיתי תמונות יפות של התיקים, ואני אשמח לפרסם בכיכר השוק, אבל...אני גם לא יודעת איך עושים את זה, וגם כתוב שאסור לשים תמונות...מה עושים? :)

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי הרגע_שלפני* » 15 ינואר 2009, 09:18

אולי תתחילי במודעה בכיכר השוק? (עדיף בצירוף תמונה, אם את לא יודעת איך, תשאלי ונדריך אותך).

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 ינואר 2009, 13:06

התיקים עולים בין 80 ל-120 ש"ח, והם בהחלט בהחלט שווים את המחיר - הן מבחינת היופי, האיכות והפרקטיות שלהם...

עדי, תודה לך! אני אפנה אליך למייל בימים הקרובים :)

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי עדי_ל* » 14 ינואר 2009, 12:05

מדובר כולו בכמה עשרות תיקים
זה מה שהבנתי מדברייך ולכן הצעתי שתמכרי דרך אנשים , חברים ולא רק (מכירת בית בשבת )
בסביבות איזה סכום עולה תיק כזה?
אם הוא יפה ומחירו סביר, ויצורף אליו פתק עם הסבר על המשמעות החברתית..לא נראה לי מסובך למכור אותם.
אם תחליטי להפוך את זה למשהו יותר גדול בהיקף המכירות, אז זה סיפור אחר וההצעות כאן בדף תהיינה רלוונטיות מאוד.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 ינואר 2009, 11:36

בנות, תודה על התגובות!

כל עניין של פתיחת עסק נראה לי מסובך - מדובר כולו בכמה עשרות תיקים, לא משהו שאני הולכת להתעסק בו באופן קבוע...אז מצד אחד הבנתי שזה לא כ"כ הרבה בירוקרטיה לפתוח עסק זעיר, מצד שני אני לא רוצה שזה יתחיל לי לפגוע בעבודה רגילה מבחינת מיסים, בדיקה שני בשבע עיניים מצד הכנסה וכו' וכו'. שלא לדבר על זה שזה בכלל לעזרה לנשים....

בכיף הייתי מתייעצת עם איזה רואה חשבון, אבל מכיוון שרק חזרתי מהטיול אין לי אגורה בכיס לשלם על יעוץ :(

עניין האי מיילים והעמותות נראה מעניין....איך מוצאים את העמותות האלו?

אני אתחיל ממש בימים הקרובים להכין תמונות יפות, ולעשות דף יפה בפייסבוק ואיזשהו קובץ מסודר שאפשר לגלגל במייל....

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 14 ינואר 2009, 09:33

יש שתי אפשרויות לטעמי ואני לא אשת מקצוע: לפתוח עסק עצמאי, עוסק פטור, ולתת קבלה על כל מכירה.
אפשרות נוספת היא לחבור לעמותה קיימת ולהשתמש בקבלות שלה למען המכירות. אני הייתי הולכת על האפשרות השניה. יש עמותות שעוסקות בכירה של מוצרים ואולי את יכולה לחבור לאחת כזו שכבר מוכרת מוצרים, אם היא בעלת אידיאולוגיה קרובה או שייכת לעניין. אישית אני מכירה מישהי שעוסקת עם נשים בגליל בנושא של קליעת סלים: היא מלמדת אותן קליעת סלים ומוכרים עבודות אחר כך. יש עמותה למיטב ידיעתי.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי אילה_בשדה_הדגן* » 13 ינואר 2009, 21:18

את צריכה לפתוח תיק במס הכנסה ולתת קבלות.
אם את רוצה להתיעץ עם רואה חשבון לא יקרן,תכתבי לי בדף בית.

מצאתי לך את הכתובת :http://www.tibet.org.il/
אולי תצרי שיתוף פעולה איתם.

בכל אופן,לא תעזרי להן הרבה אם תסתבכי בעצמך.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי עדי_ל* » 13 ינואר 2009, 20:42

אולי מכירות במקומות בהם מתקבצים אנשים למטרות שקשורות לסביבה על מושגיה הרחבים..
אני חשבתי על קואופרטיבים של ירקות אורגניים שצצים להם עכשיו כמו פטריות :-) מי שמרכז קבוצות גדולות כאלו הינו הכתובת - לפרסם ברשימת המיילים השבועית, וגם למכור שם ביום בו מגיעים לאסוף את המצרכים.
אנשים מכאן שמוכנים להזמין אותך עם התיקים למקומות כמו - מפגשים של קבוצות גדולות בחינוך הביתי,
וגם אם למישהי כאן יש עסק ויכולה להציע אותם במסגרת ירידים בהם היא מוכרת סחורה שהחיבור בינה לבין התיקים לא יהיה משונה.. אבל מה עושים עם עיניין הקבלה ביריד?..

זה מה שעולה לי כרגע בראש.
ואם יש לך תמונות ומחירים, אוכל להעביר לאנשים בקואופרטיב הדי קטנטן בתל אביב, אבל יתכן שזה יעבור הלאה לחברים של חברים... אני במייל הזה
adi135 בנטוויז'ן
בהצלחה.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 ינואר 2009, 14:18

תודה רבה, בנות!

כן, אחלה רעיונות! כן, יש לי תמונות, גם של כל תהליך העבודה וגם של הקטלוג שלהם....אני גם אעשה עוד תמונות יפות :)

עם מי נראה לכם שאפשר להתייעץ? אין לי מושג מי מבין בעניינים האלה......

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי תמר_מסיני* » 13 ינואר 2009, 14:14

יש לך תמונות של התיקים? אפשר גם לפתוח דף עבורם בפייסבוק ושם לתת את הםרטים שלך להתקשרות וקנייה.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי ה_עוגיה* » 13 ינואר 2009, 13:40

מציעה להקים אתר לצורך הענין. בgoogle pages יש כלים וזה בחינם.
את הרעיון והתקציר להפיץ במייל (רב האנשים מעבירים הלאה) והפירוט, כולל תמונות, יהיה באתר.

לגבי הצד החוקי של הענין - אני חושבת שכדאי להתיעץ עם מישהו שמבין. בטח יש דרך לעשות את זה חוקית בלי הרבה עבודה משרדית מקדימה.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 ינואר 2009, 12:38

תודה רבה על התגובה...:)

כן, חשבתי על פסטיבלים...אבל בשביל זה בטח צריך לפתוח תיק במס הכנסה, לא? וכאן לא מדובר באיזו כמות ענקית, סך הכל, וגם לא משהו שאני הולכת להתעשר עליו...אז אין לי מושג איך זה אמור לעבוד :(

חנויות יד שנייה ישלמו עבורם עוד פחות ממה שמוכרים אותם בנפאל :)

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי ורד_לב* » 13 ינואר 2009, 12:22

נראה לי שפסטיבלים זה מקום טוב.
גם חנויות יד שנייה ומרכזים קהילתיים, אולי ויצ"ו או בסגנון.
את יכולה גם פשוט להפיץ מייל בתפוצה גדולה עם תמונות של התיקים. זה יכול להתגלגל מאד רחוק.
בהצלחה {@

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 ינואר 2009, 11:39

שלום חברים,

שאלה לי אליכם - לא מזמן חזרתי מנפאל. בתקופת שהותי שם התנדבתי במשך חודשיים בארגון קטן, העוזר לנשים משכבות מצוקה (קסטות נמוכות ומצב כלכלי נמוך ביותר) לרכוש כישורי עבודה. במקום עושים תיקים יפייפיים באיכות מעולה, כאשר הכל-הכל נעשה בעבודת יד - החל מצביעתהכותנה בצבעים אורגניים וכלה בתפירת התיק.

איך זה עובד? הנשים מגיעות לארגון, הרקע שלהן נבדק ובמידה והן נמצאות מתאימות - הן עוברות הכשרה של 3 חודשים (בחינם), בהם הן לומדות אריגה ידנית של בדים ותפירה. לאחר 3 חודשים הבחירה בידיהן - לחזור לכפר שלהן ולעבוד שם באופן עצמאי, או להישאר ולעבוד במקום.

הארגון הוא ללא מטרות רווח, וכל הכסף ממכירת התיקים הולך לנשים.

התנדבתי במקום חודשיים, ועזרתי בכל שלבי העבודה. כמו כן אני מכירה את המשפחה שמנהלת את המקום, והעזרה שלהם לנשים אלו אינה יודעת גבולות...אני מכירה את סיפורי הנשים, והם קשים מאד...לכן החלטתי לעזור גם אחרי שאגיע לארץ.

הבאתי אתי את התיקים היפייפיים שלהם, ועכשיו ברצוני למכור אותם ואת הכסף לשלח לנפאל.

השאלה: איך עושים את זה? ממה מתחילים? למי פונים? האם צריך איזה אישור לעניין וכו'?

אודה מאד לעצתכם!

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי טלי_מא* » 02 דצמבר 2008, 22:10

אנחנו בעמק יזרעאל (שם הדף כללי, אז אני כותבת):
  1. מעבירים דברים סבירים (גם חפצים) לחנויות יד-שניה באיזור (חנויות בגדים יד שניה)
  2. את השאר מעבירים לחוות יש מאין בנהלל, שם יש שוק החלפות בכל יום שבת האחרון בחודש.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 02 דצמבר 2008, 15:03

על הציר אסף-הרופא - כפר-חבד - משמר השבעה יש מין בוטקס כאלה לתרומת בגדים שאפשר פשוט לזרוק פנימה ולהמשיך בנסיעה. מניחה שזה מגיע למשפחות חרדיות מרובות ילדים.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי מירב_מקציר* » 02 דצמבר 2008, 13:02

מקומות בהם אפשר לתרום בגדים בשרון: "אהבה שנייה" בצומת רופין, חנות רווחה המופעלת בהתנדבות על ידי פנסיונרים. למרות שכתוב באתר שהחנות נסגרה הייתי שם לפני שבועיים ובמבט מבחוץ נראה לי שהחנות עובדת.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי נעה* » 01 דצמבר 2008, 12:46

קיבלתי היום את המייל הזה:

במסגרת ההתנדבות שלי במעון לנשים מוכות בהרצליה התברר לי היום בשיחה איתן ,שאין להן דברים בסיסיים.

הן עזבו את הבית עם הבגדים שעליהן, לקחו עוד כמה דברים בעיקר לילד/ים שלהן והובאו למעון.

הן לא יכולות, בשום אופן, לחזור הביתה ולקחת דברים כי הבעל המכה נשאר, כמובן, בבית ולא יתן להן לחזור.



הן זקוקות ל-
  1. נעליים, נעלי ספורט, נעלי בית -ממידה 35 ועד 41.
  1. בגדים מכל הסוגים, טרנינגים חמים, פיג'מות בכל המידות.
  1. חזיות במידות 75B, 75C, 75D, 80C, 80D
הילדים הקטנים ( משנה וחצי ועד שש) שלהן נמצאים איתן והם זקוקים בעיקר לנעליים ולנעלי בית ממידה 24 ועד 30.

מי שיש לה משהו מהדברים הנ"ל והיא מוכנה לתרום שתיצור איתי קשר במייל או בטלפון 0522-500502

תודה

תמי שלג

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי נועה* » 26 נובמבר 2008, 07:39

מי יודע לאן אפשר לתרום בגדים באזור השרון? יושבים אצלי ארגזים על ארגזים ולא מוצאת לאן...

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 נובמבר 2008, 23:34

לאן אפשר לתרום ספרים?
יש לנו מלא ספרים בעיקר מתח וספרי טיסות (האיש נוסע הרבה) והייתי רוצה לתרום למישהו שישמח.
רעיונות?

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי כובע_קסמים* » 24 נובמבר 2008, 18:40

יש מקומות שפשוט אפשר לסוע ולשים אצלם?
אני מכירה מישהי בר"ג שאוספת ומחלקת ישירות למשפחות נזקקות.
אם תרצי פרטים עדיף במייל

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 נובמבר 2008, 18:03

הרצליה: דרך ירושלים פינת ברל כצנלסון.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 24 נובמבר 2008, 17:08

ממחזרת, אני אישית בודקת בין חברים ומכרים מי רוצה מה, ונותנת.
אם את מחפשת אנשים שבאמת צריכים אז יש לי שתי חברות עם ילדות וילדים בגילאי העשרה, ומכירה גם אישה מבוגרת אחת שישמחו לקבל ביגוד. שלושתן מצויות במשבר כלכלי רציני שנבע מסיבות שונות (גירושין, קריסת עסק, חתימת ערבות שגויה) ובטח יחריף עם המשבר הכלכלי הבא עלינו לרע.
ביגוד במצב סביר ומתאים יכול מאוד לעזור.
אם תרצי פרטים אז תשאירי אי מייל או משהו.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי ממחזרת* » 24 נובמבר 2008, 15:20

במרכז / ת"א

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 נובמבר 2008, 13:43

באיזה איזור את בארץ? יש מרכזי קליטה שבהם ניתן לתרום. למשל, במבשרת ציון. יש שם נשים שמכבסות ומגהצות ואז הפריטים נמכרים (בין שקל לשלושה) לאתיופים במרכז הקליטה.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי ממחזרת* » 24 נובמבר 2008, 13:13

שלום לכולם
אני מחפשת לאן לתרום בגדים.
ויצ"ו ממיינים וחלק הולך לחנויות יד שניה (מעדיפה לתרום ממש...)
ראיתי רק פרסומים לגבי תרומת ציוד ולגבי תרומה לפליטים - האם אתם מכירים עוד מקומות?
יש מקומות שפשוט אפשר לסוע ולשים אצלם?
אשמח לקבל טיפים וכו' - אני אוספת ממכרים ומשפחה ומקווה שתהיה תרומה משמעותית.

תרומות לא כספיות בגדים ועוד

על ידי אנונימי » 24 נובמבר 2008, 13:13

הדף מרכז המלצות לעמותות או אחרים שכדאי לתרום להם חפצים (כגון בגדים, צעצועים, ספרים), או מזון, או להתנדב בהם וכיו"ב.
ראו גם: תרומות בגדים וציוד לפלסטינים / עזרה לפליטים בדרום תל אביב / עזרה לגנים מאולתרים לילדי עובדים זרים / ברטר בגדים עונתי קבוע / מעשר התכנית הכלכלית של אלוהים

עוד דפים בנושאים התנדבותיים: התנדבות וחינוך ביתי / טיפול בהתנדבות בתינוקות נטושים / תינוק עזוב מחובק / עזרה לילדים בסיכון
דפים שאוחדו עם דף זה: לאן לתרום בגדים / עזרה לנשים נפאליות משכבות מצוקה שאלה / מחפשת פנימיית ילדים


{הועבר מהדף לאן לתרום בגדים:}

חזרה למעלה