אילנה ב

שליחת תגובה

ללא חולמים - לְעולם לא תהא מנוחה לעולָם.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: אילנה ב

אילנה ב

על ידי אילנה_ב* » 07 יולי 2007, 14:24

אני עברתי לבאר שבע לפני שנה ולא גרה יותר באיזור המקסים.....
אני לא תמיד נכנסת אם משהי תחפש אותי
[email protected].

אילנה ב

על ידי בת_ההרים* » 06 יולי 2007, 20:06

הי אילנה
למיטב ידיעתי יש משלוח אורגני פעם בשבוע למדרשה.אם תרצי אברר יותר פרטים.
ועכשיו תורי לשאול; את חושבת שיוגה לילדים(6-13)זה משהו שיהיה בו עניין במקום מגורייך?

אילנה ב

על ידי בת_ההרים* » 07 יוני 2006, 22:47

הי אילנה
לצערי הרבה אין מטפל אייפק בכל האיזור. ביררתי עם עדי שאנן.ממש חבל.

אילנה ב

על ידי הערסית_מהשכונה* » 01 יוני 2006, 07:16

הו..איל..נהההההההה הוווו אילנהההה(יש שיר כזה של אביב גפן)
אני מוכנה לספר לך אילו אירועים יש בהאנגר בתנאי שתספרי איך היה בארצות רחוקות ושלא נמות מקינאה על המחצלת השכונתית!!!!
אחותי - שבועות בהאנגר הולך ליהיות שמח..הרבה סדנאות תנועה וכאילו...ביום שישי תיהיה הופעה של הלהקה בשעה 21:00 ..יללה בואו!
ואם תיראי איזה יצור מעצבן שמצלם כל הזמן בפרונט את הרקדנים ומפריע לאנשים להנות מההופעה בלי ריצודים בעיניים-זאת אני
אשמח להכירך!

אילנה ב

על ידי אמא_של_אופק* » 24 אפריל 2006, 10:25

רק עכשיו ראיתי את הודעתך בדף הבית שלי, קניתי את הבייבי ביורן אקטיב בארה"ב, הוא עלה 120$ , יש לי גם את הארגו אז יכול להיות שימאס לי ממנו עוד לפני שהיא תגיע ל-12 ק"ג, אם את גרה באזור שלי את מוזמנת למדידת מנשאים....

אילנה ב

על ידי הערסית_מהשכונה* » 24 אפריל 2006, 00:19

לספר לך כשיש אירועים מעניינים בהאנגר?

אילנה ב

על ידי ירוק_ה* » 22 אפריל 2006, 22:01

אני בטוחה שניתן כבר לשים אותה על הגב השאלה היא אם כדאי... כל עוד היא לא זוחלת והולכת נראה לי חשוב שתרגיש התנגדות של בד/גוף שלי מול כפות הרגליים שלה, ושהרגליים שלה לא יהיו תלויות ברפיון בחוץ, וגם שלא יווצר לחץ באיזור האגן וגב תחתון. אגב כמה עולה הארגו? נסיעה נעימה!

אילנה ב

על ידי בת_ההרים* » 22 אפריל 2006, 14:30

הי אילנה,תשאירי לי הודעה עם המס' שלך. נדבר בטלפון.צ'או.
052-5538835

אילנה ב

על ידי ירוק_ה* » 21 אפריל 2006, 12:08

אההה! אז כן, בהחלט, מנשק חם למדי, מה שמהווה יתרון בחורף אגב, אבל יום אחד של חמסין בשבוע שעבר הבהיר את הצורך במנשא חדש. לחורף וסתיו הוא מעולה, ואחרי שעה מתחיל מאוד לכאוב בכתף אחת, לכן אני קצת מתלבטת עוד אם לקנות את מאיה wrap או לחפש מנשא גב כלשהו. התינוקת שלי פשוט עדיין פיצקה, 4.5 חודשים ואולי זה מוקדם מידי לגב.

אילנה ב

על ידי הערסית_מהשכונה* » 20 אפריל 2006, 21:58

אוי אילנה אילנה אילנה ...לצערי אני לא גרה במצפה..אבל לעומת זאת את יכולה לקבל תשובות מלאות אצל בת ההרים או אצל צוויליך
אני מכירה בעיקר את ההאנגר ומה שבתוכו (ואת איתי מהסבונים)(יותר את הסבונים)
תגידי מה זה הקטע הזה לגור בבסיס צבאי ..לא קצת מוזר?

אילנה ב

על ידי ירוק_ה* » 19 אפריל 2006, 10:04

הי אילנה,
קשה לי להבין מה שאלת אותי בדף שלי, אם זה עדין חשוב את מוזמנת לשאול שוב... חג שמח!

אילנה ב

על ידי הדס_מצוי* » 13 אפריל 2006, 08:03

הי אילנה, ברוכה הבאה (-:
לגבי האטופיק דרמטיטיס, אני מטפלת בזה בשיטה שנקראית "שיטת התזונה הטבעית". ללא תוספי מזון, רק דיאטה מאד חמורה עם המון איסורים והמון כללים. אבל, אין מה לומר כבר חודשיים שאני עושה את זה (עם זיופים) ומצבי ממש משתפר. אם תרצי עוד פרטים, כתבי לי למייל.
חג שמח,
הדס

אילנה ב

על ידי תזמורת_הים* » 12 אפריל 2006, 08:59

יכול להיות שכבר לא ארצה אותו, גליתי שכנראה אני יכולה להסתדר עם מנשא אחר. בכל אופן אשמח אם תודיעי לי במקרה שלא תרצי אותו ואז אחליט סופית.

אילנה ב

על ידי תזמורת_הים* » 10 אפריל 2006, 14:57

הי
יש לי את הטלפון שלה, אבל אני לא רוצה לתת אותו בלי ידיעתה... היא לא עונה למייל? את רוצה שאנסה להתקשר אליה ואגיד לה שאת לא משיגה אותה?

אילנה ב

על ידי תזמורת_הים* » 10 אפריל 2006, 08:37

אוקי ,מחכה. תודה.

אילנה ב

על ידי תזמורת_הים* » 09 אפריל 2006, 21:25

שלום לך.
ראיתי שאת שוקלת לקנות מבשמת את הווילקינט שלה. אני גם מעונינת בו אבל בינתיים בשמת שומרת אותו בשבילך. רציתי לבקש שתודיעי לי כשתחליטי סופית אם את קונה אותו או לא כדי שאדע אם אני צריכה לחפש לי אחר או יכולה לקבל את זה של בשמת. תודה!

אילנה ב

על ידי ה_עוגיה* » 09 אפריל 2006, 05:37

מבין מנשאי הילקוט יצא לי לנסות רק את היאמו כך שעל ההבדלים בין המנשאים אני יודעת מקריאה/התבוננות אבל לא חוויתי אותם ממש.
כיסוי הראש של היאמו הוא אכן ריבוע אבל יש לו שרוכי כיווץ בצדדים. לתינוקות קטנים התמיכה הזאת בהחלט מספיקה אבל לגדולה שלך הכובע יהיה נמוך מדי.
אולי פשוט תבואי ליום עיון ותמדדי מנשאים? תוכלי לחכות עוד חודש? (עוד אין דף ליומיון הבא אבל הנה הקודם להתרשמות יום עיון באופן טבעי 2005 ).

לופי קל ומהיר ללבישה, גם מנשאים אלכסוניים למיניהם אבל האלכסוניים הם כמו כוסברה, יש כאלה שנשבעות בהם ונשארות עם אותו המנשא מגיל לידה ועד ברמצווה, אני מרגישה לא נוח עם חוסר האיזון.
עם בד ארוך הצלחתי לערסל גם בגיל שנתיים (לא הצלחתי לזוז מהכובד אבל הילדה היתה לגמרי בפנים), יכול להיות שעם לופי זה לא יתאפשר בגלל הגודל הקבוע שלו.
באלכסוני קל להניק.


את רוצה מנשא שיהיה: קל ומהיר ללבישה, לא חם, מאפשר ערסול בגילאים מתקדמים ומאפשר הנקה תוך כדי תנועה? אלה הדרישות?
לדעתי מנשא צד (אני רואה שכבר התעניינת שם) אבל נסי אותו קודם (כמו כל מנשא שאת רוצה לקנות).

אילנה ב

על ידי רק_טוב* » 07 אפריל 2006, 07:24

בוקר טוב |H|
מאוד נוח להניק במנשא צד וניתן לעשות את זה גם בכמה תנוחות.
את הארגו לא ניסיתי כי הוא יקר מידי לטעמי, לנו הריבוע שיש ביאמו עבור התמיכה לראש מספק ביותר ותומך היטב בראשה של הקטנה, האם הוא מספיק גם לילדה בת שנתיים וחצי, אני לא ממש יודעת, אם את רוצה אני מוכנה לנסות לבדוק את זה עם הבן של השכנה, הוא בן שנתיים אבל גבוה לגילו.

אילנה ב

על ידי רק_טוב* » 06 אפריל 2006, 22:56

הי אילנה
ני לא מכירה את המנשק, אבל לפי התמונה זה נראה לי בדיוק כמו OTSBH, וכמו שאמרתי עליו אני ממליצה בחום.
אני רק חייבת להזהיר אותך שממשקל מסויים, נשיאות לאורך זמן מאוד מכבידות על הכתף עם המנשא הזה, לכן כשהפצפונת הייתה בת שנה הוספתי לאוסף את היאמו, וכשאנחנו הולכות לטייל הרבה ברגל אני "מעמיסה" אותה ביאמו על הגב. יחד עם זאת ה- OTSBH הוא עדיין המועדף עלי וגם על הקטנה שכל הזמן מביאה לי אותו ואומרת "יאללה" - פירוש: אני רוצה לטייל :-D. בכל מקרה במחיר כזה (100 ש"ח) בהחלט כדאי לקנות, אני אישית גם חושבת לקנות אחד.

אילנה ב

על ידי טלי_ופיצקה* » 05 אפריל 2006, 17:44

הי. אני לא עושה יאמו,אבל אני עושה קוראני-שזה די אותו עיקרון קשירה(זה פשוט שתי רצועות למעלה, ואפשר גם שתי רצועות למטה-וקושרים בכל מני וריאציות) רק שזה פשוט. בלי אבזמים\ריפודים\תיקתקים למינהם. וגם אתיופי. המחיר הוא באיזור ה-100 (משתנה לפי סוג הבד 10-20 שח יותר ...)

אילנה ב

על ידי ה_עוגיה* » 05 אפריל 2006, 15:14

יום עיון - באזור המרכז. פארק רמת גן או משהו... באמצע מאי השנה.
כשזה יתקרב בטח יהיה דף בעניין שיהיה כל הזמן ב מה-חדש

אילנה ב

על ידי יהללוך_מלאכים* » 04 אפריל 2006, 20:02

ברשותך מחקתי את ההודעות שלי
הן גרמו המון אי הבנות
תודה

אילנה ב

על ידי הילה_ב* » 04 אפריל 2006, 19:57

תודה...

אילנה ב

על ידי יהללוך_מלאכים* » 04 אפריל 2006, 19:50

הי אילנה
התכוונתי להפנות אותך לחברה בקשר למנשאים
ילקוט וצד
לי לו רשמה לך את האתר

אילנה ב

על ידי ה_עוגיה* » 04 אפריל 2006, 15:16

לכבודך כתבתי ביקורת על המנשא ב מנשא ילקוט @}

אילנה ב

על ידי סיגל_ב* » 04 אפריל 2006, 11:05

האם ינוקה של שילב היא כמו over the shoulder baby holder (OTSBH)?
אין לי מושג.

אילנה ב

על ידי אורי_ה* » 04 אפריל 2006, 09:22

אהלן.
שלחתי לך מיילים עם תמונות והסברים. אשמח לדעת אם קיבלת.
יומטוב

אילנה ב

על ידי סיגל_ב* » 03 אפריל 2006, 21:04

האם עדיף לי לקנות מרופד או לא?
זה לא מהותי בעיניי.
לאחר תקופה ארוכה של שימוש ב- OTSBH המרופד, כיום יש לי מנשא שדומה למאיה ראפ שאינו מרופד.
אולי כשיש תינוק קטנטן זה קצת משנה אבל אולי לא בעצם.

אילנה ב

על ידי תות_שדה* » 03 אפריל 2006, 18:23

ה-OTSBH שלנו מרופד. אבל לא קניתי אותו אלא קבלתי משכנה.
האמת, לא יודעת מה עדיף.
אולי יש לך איפה לנסות? (את יכולה אצלי...)

אילנה ב

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 אפריל 2006, 03:17

ד"א,
המנשא טליני שהמליצו לך עליו פה, הוא יופי של דבר: פשוט, קל, מיידי לשימוש (ואפילו יפה לאללה)
יש לו ריפוד לא מסורבל בכלל במקום בו הירכיים של הפעוט / ילד נמצאות, מה שמנעים להם את השהות בו.
זה אחד משני ההבדלים העיקרים בינו לבין הפאוצ' של המאיה ראפ.
ההבדל השני הוא שהוא חייב להיות במידה שלך כדי שיהיה לך נוח, כשהפאוצ' בא עם רוכסנים, כך שיש קצת יותר מרחב תמרון.
(ויש גם הבדל במחיר...)
כמו

אילנה ב

על ידי תות_שדה* » 02 אפריל 2006, 19:19

מה מרופד? יש לופי מרופד?
או שאת מתכוונת ל OTSBH ?

אילנה ב

על ידי אורי_ה* » 02 אפריל 2006, 17:55

שלום לך. ראיתי שאת מתעניינת בכל מיני מנשאים.
אני עושה שלושה סוגי מנשאים, אחד גב, שמיועד מגיל חצי שנה ואילך, השני גב-בטן מגיל 0 ועד שנמאס והשלישי צד, דומה לאובר דה שולדר, ללא ריפוד, קל וידידותי מאוד למשתמש.
כולם עברו בדיקות ואישור במכון התקנים ומסוגלים לשאת מעל 100 ק"ג.
כל אחד יחיד. אין שניים זהים, מעוטרים ברקמה בדואית בעבודת יד ועשויים בהרבה תשומת לה ואהבה.
אם את מעוניינת בעוד פרטים ותמונות, את מוזמנת לכתוב אלי בדף הבית.

אילנה ב

על ידי לי_לו* » 02 אפריל 2006, 17:34

המנשא הצידי שאני מדברת עליו הוא תליני
משהו חדש ומצויין.
www.talinibaby.com כנסי ותתרשמי לך
יש לי אותו ואני נושאת ילדה בת שנ הוחצי וגם ילדה בת שלוש וחצי
אפשר על הצד אפשר ערסול ואפשר על הגב ועוד ועוד כיד הדמיון והגב...
דרך אגב המנשא שיהללוך מוכרת גם מעולה ונח להפליא
לי עם הגדולה הי הרק מנשא בד ארוך ומאד נהניתי ממנו. עם הקטנה התחלתי איתו עד שעברתי לאובר דה שולדר לתקופה קצרה - הוא היה פגום ולכן לא היה לי נח איתו. כמה מפתיע... - מישהי ניסתה לשפץ אותו ללא הצלחה. אז זרקתי אותו וקניתי לי תליני מקסים.
בהצלחה.
נשיאה קלה וטובה.

אילנה ב

על ידי אנונימי » 02 אפריל 2006, 16:43

כן. בדומה לOTSBH, רק בלי ריפוד בשום מקום, כך שאפשר להדק ממש כמה שצריך, אפשר להדק כמעט בנפרד כל שפה של המנשא, וגם את האמצע. ויש גם כיס נוח.
אין לי מבחר צבעים גדול וגם לא מבחר מידות גדול.
יש גם מעט פאוצ'ים - תבדקי אותם באתר של p]המאיה mwpouch[/po].php עצמו אם מעניין אותך. חלקם בהנחה ניכרת.
מנסיוני, הם לא מסורבלים בכלל, הכי פחות מחממים לעומת שאר סוגי המנשאים ומאפשרים מגוון תנוחות נשיאה גדול למדי, כולל הנקה בפנים, למרות שזה לא מאד נוח עם תינוק גדול.

אילנה ב

על ידי לי_לו* » 02 אפריל 2006, 15:00

את מעוניינת רק במנשא ילקוט או שאפשר לעניין אותך גם באחר?

אילנה ב

על ידי תות_שדה* » 01 אפריל 2006, 22:34

כן אפשר, אבל זה תלוי בגובה התינוק (גילו) וגם בתנוחה שלך. אני חושבת שיותר נוח להחליף צד (לוקח שנייה)

אילנה ב

על ידי סיגל_ב* » 01 אפריל 2006, 17:25

כן, אבל צריך להפוך את התינוק בתוכו או את המנשא לשים על הכתף השנייה. בכלל מומלץ להחליף כתפיים מדי פעם כדי לשמור על איזון של הגוף שלך ושל התינוק.

לדעתי הוא דווקא יחסית ידידותי לקייץ, בהשוואה למנשאים אחרים.

אילנה ב

על ידי תות_שדה* » 01 אפריל 2006, 13:06

היי אילנה ב
אני עדיין מניקה אותו בן שנתיים ושמונה חודשים.
הלופי שימש אותנו עד גיל שנה בערך (יש לנו ילד כבד מהרגיל), והנקתי אותו בסופר בתנוחת ערסול כשהיה בן חצי שנה אני חושבת...אח"כ כשכבר היה גדול מדי עברנו לאובר דה שולדר (OTSBH)
הלופי מאוד נוח כי הוא כמו המנשאים הארוכים האלה רק בלי כל הקשירות. הוא גם נראה לי הכי טבעי מבחינת אחזקת הילד (לא כמו תיק למשל), ומאוד אהבתי אותו.
בילד הבא אקנה לי גם יאמו. נראה לי שעם שלושה מנשאים זה יהיה מושלם!

אילנה ב

על ידי אלונ_צ'יק* » 01 אפריל 2006, 09:28

אני עברתי ליאמו ב- 5 חודשים. ובעיני פשוט אין עליו מכל הבחינות, ונראה שגם הקטן חושב ככה.

כך שהייתי ממליצה לך להשקיע ביאמו.

@}

אילנה ב

על ידי פיצה_והתוספות* » 29 מרץ 2006, 19:09

הי אילנה! ברוכה הבאה!
המנשא נמכר. בדף מנשאים יד שניה יש קישור לשוק יד שניה באתר של יאמו, אולי תנסי שם?

אילנה ב

על ידי אילנה_ב* » 29 מרץ 2006, 10:57

מעוניינת במנשא ילקוט

אילנה ב

על ידי אנונימי » 29 מרץ 2006, 10:57

דף בית אישי

אני אמא לשתי בנות 4 חודשים ושנתיים וארבע. אני מנסה לבנות עמוד משלי.
אנו גרים בבסיס צבאי 30דקות ממצפה רמון וכשעה מבאר שבע

חזרה למעלה