. המיסטיקה של הלמידה -- מבט ביקורתי על 'ליקויי הלמידה', 1987.
'. . . המיסטיקה כיצד ילדים לומדים וגם כיצד הם נכשלים . . .'

Pills or Skills
' . . . ליקויי למידה (ADHD, ADD, דיסלקציה . . . וכו', וכו') לא היו ידועים למעשה עד אמצע שנות השישים. במשך שני העשורים האחרונים זוהו מיליוני ילדים בבתי-הספר ובתכניות רפואיות כ"לקויי למידה" וטופלו בהתאם ל"מצבם" על ידי מחנכים, פסיכולוגים, ורופאים . . .'
.* ג'רלד קולס הוא פרופסור-חבר לפסיכיאטריה קלינית בבית-הספר לרפוראה 'רוברט ווד ג'ונסון' (רוטג'רז לשעבר) ומתאם מחקר נוער וחינוך במרכז הקהילתי לבריאות הנפש UMDNJ.
באותו נושא:
Is Dyslexia Scientifically Confirmed Or is it caused by the ineffective teaching of reading
Could That ‘Learning Disability’ be a Teaching Disability
Oklahoma’s Education System: Another Reminder That Socialism Doesn’t Work
עוד ספר מאת ג'רלד קולס: באותו נושא:
Imagine for a moment that you are visiting a plant nursery. You hear a commotion outside, so you investigate. You find a young assistant struggling with a rose bush. He is trying to force open the petals of a rose, and muttering in frustration. You ask him what he is doing, and he explains, "My boss wants all these roses to bloom this week, so last week I taped all the early ones, and now I'm opening the late ones" . . .
jan]Learning Disability - A Rose by Another Name, by Jan Hunt, M.Sc hunt[/po]/learning.html
ראו גישה מנוגדת בתכלית:
האתר על הצד השני של ADHD, ADD, דיסלקציה . . . וכו', וכו' הוא: http://borntoexplore.org