חשבון בחינוך ביתי
נשלח: 04 מאי 2014, 11:14
כינור,
תובנה מעניינת!
גם אני זנחתי את כמה לדעתך? , אבל לא ניסחתי בצורה יפה כל כך (היינו בחינוך ביתי רק שנה )-: ) .
_המתמטיקה כידוע, מתקדמת בצורה ליניארית (קווית), היא נבנית כבניין קלפים נדבך על נדבך.
קלף חסר ימוטט את מגדל הקלפים, וכך גם יתקשה לעיתים ילד לרכוש ידע חדש מבלי להבין את התהליך שקדם לו_
לדעתי מה שנכון : לימודי המתמיטיקה בבית ספר, כידוע, מתקדמים בצורה ליניארית (קווית), הם נבנים כבניין קלפים נדבך על נדבך. קלף חסר ימוטט את מגדל הקלפים, וכך גם יתקשה לעיתים ילד לרכוש ידע חדש מבלי להבין את התהליך שקדם לו
זה נכון לבית ספר, אבל כנראה יותר קשור לשיטת הלימוד בבית ספר, ולא למתמטיקה בפני עצמה...
יכול להיות גם שזה קשור לנטייה מתמטית כללית.
אני חושבת: לילדים (ואנשים) עם "ראייה" מתמטית יותר מעניין (ולכן גם יותר אפקטיבי!) ללמוד עם קפיצות ולפי הקשר, ולהשלים אחר כך את הבסיס.
לילדים בלי ראייה מתמטית אולי יותר קל ללמוד בצורה שיטתית.
תובנה מעניינת!
גם אני זנחתי את כמה לדעתך? , אבל לא ניסחתי בצורה יפה כל כך (היינו בחינוך ביתי רק שנה )-: ) .
_המתמטיקה כידוע, מתקדמת בצורה ליניארית (קווית), היא נבנית כבניין קלפים נדבך על נדבך.
קלף חסר ימוטט את מגדל הקלפים, וכך גם יתקשה לעיתים ילד לרכוש ידע חדש מבלי להבין את התהליך שקדם לו_
לדעתי מה שנכון : לימודי המתמיטיקה בבית ספר, כידוע, מתקדמים בצורה ליניארית (קווית), הם נבנים כבניין קלפים נדבך על נדבך. קלף חסר ימוטט את מגדל הקלפים, וכך גם יתקשה לעיתים ילד לרכוש ידע חדש מבלי להבין את התהליך שקדם לו
זה נכון לבית ספר, אבל כנראה יותר קשור לשיטת הלימוד בבית ספר, ולא למתמטיקה בפני עצמה...
יכול להיות גם שזה קשור לנטייה מתמטית כללית.
אני חושבת: לילדים (ואנשים) עם "ראייה" מתמטית יותר מעניין (ולכן גם יותר אפקטיבי!) ללמוד עם קפיצות ולפי הקשר, ולהשלים אחר כך את הבסיס.
לילדים בלי ראייה מתמטית אולי יותר קל ללמוד בצורה שיטתית.