שלום
לחוה לוי
אני עם
האתר שלך בראש כבר לא מעט זמן
חושב איך ומה לכתוב...
ברמה האינפורמטיבית,האתר שלך מלא בשפע.
מגוון מידע,מאמרים,מוצרים,משובי משתמשים ועוד
את עושה המון דברים! איזה יופי
עם זאת ,האתר כפי שהוא כיום עמוס מאוד.
החויה הראשונה של גולש הנכנס בפעם הראשונה היא של בלבול- הוא לא יודע ממה להתחיל ואיפה למקד את המבט.
עוד לפני שהוא יודע מי את ומה את עושה ומציעה,הוא נתקל בפס רץ של טיפולים ומחלות שונות (אקנה,הרפס שפתיים,טיפול טיבעי בצלוליטיס).
כן יש לו 2 סרגלי כלים עמוסים-עליון (דף הבית וכו') ,וצדדי (חדשות טיפים וכו').
עמידה על כל אחד מכפתורי הסרגלים פותחת רשימה שלמה של דפים,ובנוסף חדשות רצות להן בצד ימין...
בעיני,הרעיון העיקרי של אתר הוא בפשטות ובהירות.
חוויית הגולש הראשונה צריכה להיות כזו שהוא מבין לאן הוא הגיע ומה מציע לו האתר.
והמעט שהוא רואה אמור לפתות אותו לחקור עוד ועוד,ולגלות את השפע המתחבא בפנים...
לדעתי יש צורך בסידור מחדש של כלל הקטגוריות באתר,והקטנה משמעותית של סרגלי הכלים.
כך אם יהיה כפתור אחד של חנות, ובדף שפותח הכפתור ארגון נכון ומזמין של המוצרים השונים,יהיה נעים יותר לגלוש ולמצוא את מה שמחפשים.
כיום אמנם יש כפתור חנות אך רשום שהדף בהקמה. לא כל כך פאנג שוואי
אותו דבר גם לגבי מאמרים ניוזלטרים,טיפים ועדויות- הם יכולים להיות כפתורים ראשיים ללא כפתורי משנה, ובדף הנפתח מהם חלוקה נעימה ומסודרת של הנושאים.
השאיפה בעיני באתר שהוא חנות,היא מינימליזם במקום בו מציגים מוצרים.
מספיק שתהיה למוצר תמונה ומעט מלל,אשר לחיצה עליהם פותחת חלונית ובה פרטים נוספים.
זה חוסך מקום רב,מאפשר להציג את כלל המוצרים בצורה בהירה,וללא צורך של הגולש להתאמץ עד למציאת מה שהוא מחפש.
את המלל בדף הבית הייתי משנה.
אני עצמי לא מתחבר לנוסח של שאלת שאלה ומתן תשובות לה...
ניתן להשיג תוצאה יפה ומושכת יותר בתאור קצר של העסק,שלך ושל המוצרים.
וללא ספק צריך להיות פחות מידע שם.
לגולשים אין הרבה סבלנות...
בנוסף לדף ארומפתיה,אני ממליץ להוסיף דף "אודות".
כך נהוג באתרים, וזה מה שגולש מחפש.
בדף הייתי מרחיב ונותן נימה אישית יותר- מי את,מה את עושה,איך הגעת לרעיון וכדומה...
אנו רוצים ליצור הזדהות, ולהראות לגולש למה כדאי לו להזמין דוקא ממך.
את התמונה העליונה הייתי משנה.
היא מטושטשת ולא חדה.
וזה הדבר הראשון שהגולש אמור לראות.
הייתי מציע לפנות למעצב מקצועי,גם אם לצורך זה בלבד.
אנו רוצים למשוך אנשים,להראות להם שהשקענו ושאנו מקצועיים.
הייתי גם מבליט את נושא ההרשמה לרשימת התפוצה.
אנו רוצים שגולשים ירשמו את כתובת המייל שלהם,ויקבלו מאיתנו טיפים,מידע על מוצרים קיימים וחדשים וכו'.
כרגע זה מובלע בין הרבה דברים אחרים.
יש לא מעט עבודה על אירגון מחדש של האתר.
ונראה לי שבמקרה שלך הייתי מציע לשקול לפנות לאיש מקצוע שיוכל לעזור בכך.
ניתן בתקציב נמוך יחסית להפוך אותו למקצועי ונעים למשתמש.
בין אם תעשי זאת לבד או עם עזרה,שיהיה המון בהצלחה!