אמא של

שליחת תגובה

אין טעם לחבוש את היד כאשר יש חתך עמוק ברגל.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: אמא של

אמא של

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 יוני 2020, 22:02

חבל שאת קוראת לזה לכלוך. מה שכתבתי הוא גוף ידע מקצועי.
(מהדף של דוכיפת)

כמו שאני מסבירה לבנות שלי, כשהחול נמצא בחוף הים או בארגז החול - אז הוא חול, אבל כשהוא נמצא במיטה שלי הוא הופך ללכלוך.

האם ככה תדברי עם אישה חרדית על ברית מילה? אני לא, כי אין פה שום קשר לעובדות או לא עובדות או גופים מקצועיים.
זו האמונה שלה, וזהו.

אמא של

על ידי אמא_של* » 20 יוני 2020, 20:34

תודה לכן!!!!!!!!!!!
בהרבה מובנים את מזכירה לי (לטובה) את קור את...

לא הייתי כל כך בזמנים שלה. אבל משערת שזו מחמאה :-)

אמא של

על ידי מזמור_לילה* » 19 יוני 2020, 14:18

לא תמיד אני מסכימה עם דעתך, אבל חשוב לי שתשמיעי אותה.
כנ״ל

אמא של

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 יוני 2020, 14:07

אמא של,
רוצה לומר שאני מאוד מעריכה את דעותייך ואת האופן שבו את מביעה אותן, גם בהקשר של המחיקה והדיון על מהות האתר (אני הפלונית שכתבה שאני חושבת שאת צודקת לפני כמה שבועות, לא זוכרת באיזה דף בדיוק הדיון ההוא התנהל), וגם עכשיו בהקשר של מגבלות התנועה.
לא ברור לי לפעמים על מה מתקצפים פה.
וגם לא ברור למה נחרצות או דעה חד משמעית מתאימה כשהיא מגיעה מפלוני, אך אינה כך לגבי אלמוני. כלומר ברור לי למה, אבל איפה ואיפה זה לא כוס התה שלי.
אז רציתי להביע תמיכה בך: לא תמיד אני מסכימה עם דעתך, אבל חשוב לי שתשמיעי אותה.
בהרבה מובנים את מזכירה לי (לטובה) את קור את...
שבת טובה

אמא של

על ידי יולי_קו » 13 מאי 2020, 12:34

אמא של,
ברשותך אני עונה כאן לתמרוש, ואת מוזמנת למחוק אם זה מפריע לך פה.

תמרוש, בזכותכן התהליך התחיל ותפש תאוצה. גם אחרי ניתוח דרוש זמן החלמה.
התעקשתן, הנחתן פה את המחשבות ואי ההסכמות שלכן, וזה היה ראוי. אני מסכימה שזה היה טוב וחשוב ולטובת כולנו כקהילה.
אז תודה.
זמן העיכול וההפנמה של כל אחד הוא אישי, אבל המסר בהחלט עבר, וזה חשוב.
נעשו צעדים לתיקון העוול, וגם זה חשוב.
נעשתה הדגשה בדפי בית אישיים, ואי אפשר לדעת מי קרא חוץ מיונת, שהגיבה באופן מאוד מקבל וענייני.

אני מקווה ש קור את תחזור. היא חסרה מאוד מאוד.

אז תודה על ההדגשה והמעשה, ואם יש למישהו עוד משהו להוסיף שיכול לעזור, אז בבקשה.

אמא של

על ידי תמרוש_רוש » 13 מאי 2020, 10:49

יוליקו, ההדורים לא יושרו והאתר עדיין נפגע. זה מה שכל כך מרתיח אותי כרגע.

אמא של

על ידי יולי_קו » 13 מאי 2020, 01:59

תודה על מה שכתבת. זה היה חשוב בשביל לישר את ההדורים.
אני מקווה שאת נרגעת בקצב שלך.

אמא של

על ידי תמרוש_רוש » 12 מאי 2020, 14:11

אמא של

על ידי תמרוש_רוש » 12 מאי 2020, 14:10

אני עדיין די רותחת.
בצדק.
צפי למשהו שאכתוב בקרוב ב מהות האתר.

אמא של

על ידי אמא_של* » 11 מאי 2020, 20:25

תודה ותודה לשתיכן!
אני עדיין די רותחת. אבל אירגע.

אמא של

על ידי ליבי_בר* » 11 מאי 2020, 19:38

רק רוצה להגיד שאני מאוד מעריכה את ההתעקשות שלך בכל הנוגע למחיקה שהייתה כאן.

מאוד מעריכה את הראייה שלך אותי, אותנו
ועוד יותר מעריכה את ההתעקשות לקום ולדבר, ולדבר ולהציף.


תודה |L|

אמא של

על ידי תמרוש_רוש » 07 מאי 2020, 08:53

אם את רוצה להגיב, בבקשה תעני לי פה או אצלי או אצל טרה רוסה. תודה @}

אמא של

על ידי תמרוש_רוש » 07 מאי 2020, 07:54

אמא של, עניתי לך בדף ההרהורים וגם אצל טרה רוסה.
אני מקווה שזה מובן.
(())

אמא של

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 מאי 2011, 09:03

אשמח להיות שותף בקבוצה ברמת גן , צרי קשר עימי: 052-4264667

אמא של

על ידי אמא_בבית* » 30 נובמבר 2010, 08:50

תודה! @}

אמא של

על ידי אמא_של* » 26 אפריל 2010, 19:06

רוצה להתכתב במייל? אני הרבה יותר שם...
המייל הוא carmithoter בג'ימייל.קום

אמא של

על ידי תמר* » 22 אפריל 2010, 10:17

היי,
לא נכנסתי כמה זמן , והנה ראיתי שהגבת אליי.אז דבר ראשון תודה.
האמת שאפילו לא חשבנו על כרמיאל..
וכמו שכתבתי אנחנו לא מהאיזור בכלל, אז אני אשמח אם תספרי לי קצת מה יש אצלכם ? חברים , גנים, קהילה?..
תודה
והמשך יום טוב

אמא של

על ידי מאמא_טלי* » 15 נובמבר 2009, 19:38

תודה על ההזמנה.
חזרתי לזכרון יעקב כך שזה כבר לא רלוונטי.
תודה

אמא של

על ידי אמא_פילפילה* » 09 נובמבר 2009, 08:26

תודה כרמית
עדין לא ניידים כל כך.
נחזור למפגשים כשניתאושש.
בי בנתיים

אמא של

על ידי אמא_פילפילה* » 17 יולי 2009, 08:17

הי כרמית
כן, זיהית נכון.
בדיוק אתמול קראתי את ההודעה על המפגש הקרוב וכנראה שהפעם נצליח להגיע.
לצערי בימי שלישי אין לי רכב בד"כ והפעם יש.
מקווה שנתראה.
רוית

אמא של

על ידי לבנה_במילואה* » 04 מרץ 2009, 23:11

תודה יקירה,
אנחנו מירושלים ואני עם כיסוי ראש אז יש לי מלאנטה מטפחות:-)
בכל מקרה חיממת לי את הלב בהצעתך@}
ניקח בסוף מסבתא מרוקאית, כאלו של חינה...
תודה וחג שמח!!

אמא של

על ידי דנוש_ל* » 01 מרץ 2009, 17:00

אנחנו מהרצליה ובעלי עובד בת"א

אמא של

על ידי ורד_לב* » 14 פברואר 2009, 22:35

לאט לאט תייוצר לך אחלה קבוצה. אני בטוחה!
נראה לי שאת באזור שצמא למפגשים שכאלה וזה רק עניין של זמן עד שידעו שאת מקיימת את המפגשים האלה.

בינתיים אסתר חזרה אליי, בעקבות בקשתי הנואשת, אז אני מאמינה שיהיה בסיידר!
{@

אמא של

על ידי ורד_לב* » 14 פברואר 2009, 10:59

היי, לא ידעתי שאת גם פה...
שיהיה בהצלחה עם הקבוצה!

אמא של

על ידי ה_עוגיה* » 12 פברואר 2009, 20:54

בהצלחה עם הקבוצה החדשה של לה לצ'ה

אמא של

על ידי ליאת_טאוב* » 08 פברואר 2009, 12:07

הי,
אני מצטערת שלקח לי הרבה זמן לענות.
אנחנו מאוד משתדלים למצוא חברה לשעות הבוקר בינתיים.
תודה על ההצעה בכל מקרה.
אם אתם מגיעים למערבית ורוצים לבוא לבקר, נשמח.

אמא של

על ידי גילית_ט* » 29 ספטמבר 2008, 07:46

מצבם טוב דורין היא אחותי תתקשרו ושאלו את כל השאלות

אמא של

על ידי רוניתה_פיתה* » 07 אוגוסט 2008, 03:08

מתוך אתר "סנונית מחזור":
נקודות פינוי ופינוי נייד

בבקשה לא להביא מסכים וטלווזיות לנקודות המיחזור

נקודות איסוף קבועות לציבור הרחב
מיקום
המוסד כתובת ימים שעות איש קשר טלפון
פרדס חנה
חברת סנונית, התדהר 11 א -ה 8:30 - 16:30 באזור התעשיה הישן. על הכביש המוביל לאולם הארועים וויט והמוסך של עידו כהן.
יגאל 04-6370093

תל אביב, מכללת אפקה להנדסה בתל אביב בני אפרים 218 יום ג' יום ד' 14:00-13:00 9:00- 10:00 ארז 03-7688677

ירושלים, מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד גבעת רם פח המיחזור נמצא בקצה מגרש החניה. ניתן להביא פסולת אלקטרונית בשעות הפעילות של המוזיאון:
שני, שלישי, רביעי, חמישי 18:00-10:00
שישי 14:00-10:00
שבת 16:00-10:00
ימי ראשון סגור
אין צורך בתיאום מראש.

נס ציונה בית פרטי ההגנה 21 כל השבוע 8:00 -21:00 אורי 050-2302536

הרצליה בית פרטי -נא לתאם הגעה מראש סמטת קדימה 5 שכונת נווה עמל א-ה 9:00 - 19:00 חגי / דליה 052-3308812 ymaplogobg.gif

יש להניח את מוצרי האלקטרוניקה למסירה בנקודות האיסוף המפורסמות לעיל בלבד. אנו עובדים נמרצות להרחבת מספר נקודות האיסוף ברחבי הארץ. את רשימת המוצרים למסירה ניתן לראות ב"מה ממחזירים". נבקשכם להקפיד להביא לנקודות האיסוף אך ורק מוצרים המופיעים ברשימה. במידה ויש שאלות - אנא שילחו אלינו מייל.

ניתן להשתמש בשירותי הדואר הרגיל או השליחים על מנת להעביר אלינו מוצרים, במידה ותהיו מעוניינים בכך. יש לשלוח המוצרים לרחוב מלאכה 5, פרדס חנה (אין צורך בתיאום מראש).

אמא של

על ידי לב_שמח* » 01 אוגוסט 2008, 08:58

בוקר טוב,
אנחנו עוברים מהצפון למרכז ב 25/08 כך שמבחינת תאריכים זה יכול להתאים.
אני אהיה איתך בקשר לקראת אמצע אוגוסט במקרה שלא מצאתי מישהו קרוב אליי יותר גיאוגראפית
תודה רבה ומעבר מוצלח ונעים

אמא של

על ידי אביטל_צ* » 30 יולי 2008, 14:10

בבקשה רק תחזרי אליי לגבי הסירים, גם אם התשובה שלילית.
כדי שאדע לא לשמור לך אותם.

אמא של

על ידי נוה_ודניאלה* » 29 יולי 2008, 22:07

הי,
הטיפול הוא בעצם הנחת רטיות חמות\קרות על המקום הפגוע, לצערי אני לא זוכרת במה מדובר ספציפית .
אם את רוצה להמשיך טלפונית אני ב- 970225 03

אמא של

על ידי אביטל_צ* » 29 יולי 2008, 12:38

אם את רוצה להמשיך טלפונית אני ב 052-4627752

אמא של

על ידי אביטל_צ* » 29 יולי 2008, 12:26

בכמה את מוכרת את סט הסירים?
מבחינתי אפשר לקחת את המחיר הכי נמוך שמוצאים ולהוריד 50 ש"ח
או שאתם מוזמנים להציע הסדר אחר שיתאים לכם

עוד שבוע וחצי עוברים לגליל
שיהיה במזל טוב, אני בנהריה.

הסירים לא היו בשימוש בכלל??
בכלל
הם עדיין באריזות, בתוך הניילונים.
הוצאתי אותם רק כדי לוודא שהם תקינים ויש את כל החלקים.
ויש עליהם אחריות מלאה של נעמן.

אמא של

על ידי תכלת_שמים* » 28 יולי 2008, 13:37

לדעתי מהרבה שנים של לימוד של הנושא הזה מקרוב ..

מאד מאד קשור למתחים בבית ובין ההורים התינוקות והילדים נוטים לקחת על עצמם קושי כדי ליצור הרמוניה רגשית לה הם זקוקים.. זה מתוך אהבה גם אם זה הסבים...
באיזשהוא מקום מה שעוזר בעיקר זו אמונה ועבודה פנימית על המתח שמתרחש שם.
העבודה של קייטי ביירון יכולה לעזור! נשימה של ההורים לשחרר עומסים עם עצמם ,אחד עם השני ובכלל
את המתח שלהם,רצוי עם ליווי בהתחלה.
לפעמים התינוקות מעלים נושאים בלתי פתורים אצל ההורים מתקופת הינקות וזאת כדי להביא למודעות ולרפא..
תזונה מאד משפיעה.
האם הוא יונק?
האם מקבל תוספים? גלוטן מקשה סוכרים מקשים ומחלישים...לעיתים גם אצל האמא!!

מאד עוזר לבעיות נשימה זמנים קבועים,מסגרת,סדר יום ואמון מלא בתינוק שהוא בריא וחזק .
כדאי להזהר שלא ליצור בו תלות אלא לפתח את העצמאות שלו,כבר עכשיו בגילו..

בייבי יוגה מצוין,שחית תינוקות אצל משהו טוב שמבין לעומק..ישנן עוד שיטות כמו אייפק,
הומאופטיה וגם קינסיולוגיה לתינוקות יכולה לעשות קסמים.
וגם מאד ממליצה על תטא הילינג ,טיפול פשוט ומדהים שעושה ניסים לפעמים.

טיפול מאד יעיל נוסף בדוק הוא חדר מלח!!
מצאו שבמכרות המלח אנשים שעבדו שם לאורך שנים שפרו את בריאותם באורך פלא,
המלח סופח נוזלים מהריאה ובכלל,משחרר יונים שליליים שהם מאד טובים לנו וידוע כמשפיע מצוין על אסמטיים,מעשנים ובכלל .אפשר למצוא חומר ברשת.כפי שידוע לי שהוא אפקטיבי במיוחד עם תינוקות.

שווה לנסות לעשות שנויים עמוקים כי החומרים והתרופות המוצעות יכולות לגרום לנזקים..
אה.. ויש גם שיטת בוטיקו מרגלית מרעננה.
המון המון אהבה שאינהה חונקת שלוה ורכות עוזרים

מקוה שעזרתי בהצלחה רבה
אם את צריכה עוד מידע ואוכל לעזור
אין לי דף עדיין אם תכתבי בדף על ברונכיט אסתכל

אמא של

על ידי אמת_וצדק* » 27 יולי 2008, 14:29

הי, הספה במצב מצויין, רק הריפוד לא. אפשר לרפד אותה כמובן. אנחנו לא עשינו את זה, אלא שמנו עליה כיסוי בד. אבל לא נראה לי שיש בעיה לרפד, אם לבד ואם באמצעות רפד מקצועי.
לצבוע לא ניסינו וגם לא נראה לי אפשרי, כי מדובר בקילוף העור המלאכותי.
לגבי הדו מושבית, בינתיים היא נשארת אצלנו, אבל נשמח לתת אותה כשלא ניזקק לה עוד. לא ברור מתי זה יהיה, אולי בעוד כמה חודשים ואולי בעוד שנה שנתיים.
צרי קשר עם מעניין אותך.

אמא של

על ידי נעמה_סלע* » 23 יולי 2008, 16:42

את מתכוונת לקרן טלמור מהלימודים?

אמא של

על ידי פלונית* » 21 יולי 2008, 23:45

גורם משמעותי הוא מה מידת הזיהום.
בכל אופן - ..טבעי - ללכת לטיפול פדיקור רפואי כדי לשחרר את הציפורן. בהמשך אמבטיות חמות עם סבון - כמה פעמים ביום.

אמא של

על ידי נוה_ודניאלה* » 21 יולי 2008, 23:06

הי,
רוצה להציע לך טיפול בחומר (חימר) אשר מכינים ממנו רטיות .אשמח לטפל בך בעצמי - (אני מבית נחמיה ליד שוהם) או להדריך אותך טלפונית בנושא.
את מוזמנת לכתוב לי בדף בית
תרגישי טוב

אמא של

על ידי גומות_חן* » 21 יולי 2008, 15:26

ם את מאיזור בנימינה אז יש פדיקוריסטית מעולה שעזרה לי בציפורם חודרנית... אני סבלתי שנים מצפרניים חודרניות ומאז שהייתי אצלה (טפו טפו) שנתיים אין לי... אם רלוונטי תצרי איתי קשר 0506840368

אמא של

על ידי מיכל_ע* » 21 יולי 2008, 12:05

מכרה שלי התגברה על זה ע"י מריחת GSE (תמצית זרעי אשכוליות). להשיג בחנויות טבע, קצת יקר (כ- 100 שח). אם את באיזור י-ם אני יכולה לתת לך קצת משלי.

אמא של

על ידי בתנועה_מתמדת* » 17 יולי 2008, 11:08

תודה על ההצעה, אבל התכוונתי לטוסטר- תנור קטנצ'יק, ולא לטוסטר משולשים. תודה בכולופן@}

אמא של

על ידי מיכלול_ה* » 06 יולי 2008, 20:20

אם המכשירים עוד אצלכם מחר אני אהיה בכפר סירקין אחר הצהריים אוכל לקחת אותם. אולי יכול להתאים לכם. אם כן צרי קשר אני ב054-2184548.

אמא של

על ידי שאק_טי* » 06 יולי 2008, 06:57

הי.
אני לא מוכרת רהוט. רק כלי בית וכלי חשמל.
המשפחה השניה מוכרת סלון. תנסי להתקשר לטלי 8858838 - 050

אמא של

על ידי ורד_לב* » 30 יוני 2008, 13:33

היי,
ביטוח אחריות מקצועית הוא חובה בעיניי. א-ב של עבודה עם אנשים ובמיוחד עם תינוקות וילדים.
אינני יודעת אם את עוסקת בתחום באופן מקצועי או רק בהתנדבות (כי בתור מדריכת לה לצ'ה, אם אני זוכרת נכון, את מכוסה בביטוח של המדריכות).
נכון שזה יקר ונכון שזה לא משתלם, אולם אין ממש דרך אחרת... :-S
הביטוח אמור להגן עלייך במקרה בו קורה משהו לתינוק או לאם שהיו או עכשיו תחת טיפולך.
זה יכול להיות ברמת הנפילה, שבירת רגל, תינוק שנפל בטעות מידייך (לא עלינו). וזה יכול להיות ברמת ההמלצות המקצועיות שלך- בתור מדריכה/ יועצת הנקה, אם נתת איזושהי הדרכה לאמא בנושא מסויים ועקב כך קרה משהו לא טוב (מהבחינה הבריאותית, התנהגותית, תגובות אלרגיות וכו' וכו') היא יכולה לתבוע אותך.
ילדים יכולים לתבוע, עד כמה שהבנתי, גם עד גיל 18, כלומר רטרואקטיבית על המלצות שנתת לפני כך וכך שנים לגביהם והשפיעו עליהם שלא לטובה.
יש גם את עניין אובדן כושר העבודה שקיים בביטוח וצד ג' (של פציעות ופגיעות). ואם את מוכרת ציוד, גם ביטוח של הרכוש והציוד שלך.
בקיצור, כל התחום הזה הוא בגדר הלוואי ולא נזדקק לו, אבל למקרה ש... ובעיניי איש מקצוע צריך לדאוג לעצמו לשקט הנפשי הזה, כי לא מדובר רק באנשים שהם חברים שלך ודוברים את שפתך ועניין תביעות הרשלנות הוא משהו מאד גדול.
זו, כמובן, גישתי, את לא חייבת לקבלה.
אם את בתחום של הדרכת הנקה ותרצי המלצה, אוכל לתת לך את הפרטים של הסוכן שאיתו אני עובדת (לא רק אני, עוד כמה וכמה יועצות הנקה שאני מכירה), אחרי בדק רציני שערכתי בנושא.
בהצלחה {@

אמא של

על ידי קלמנ_טינה* » 24 יוני 2008, 17:41

הי אמא
אני מעדיפה למסור את האמבט כולו למישהו שזקוק לו. האם אובדן החלק הזה מונע שימוש באמבט? אם כך, נשמע שאת בעצם פשוט צריכה אמבט ואז אכניס אותך לתור.
מקווה שתמצאי את החלק המתאים.

אמא של

על ידי אמא_של_א_א_א* » 22 יוני 2008, 21:17

תודה על ההמלצה
אבל אנחנו מארגנים את החגיגה ליום שישי בערב
ואני מבינה שנחלים סגור. אם עולה לך רעיון אחר אשמח.
תודה :-)

אמא של

על ידי יובל_סלע* » 21 יוני 2008, 21:25

ראיתי את העניין שלך במשרת השף לקורס פרמקלצ'ר.
מצטער אך הידיעה היתה על קיום הקורס שכבר יש לו שף.

תודה בכל מקרה.

אמא של

על ידי נעמה_סלע* » 19 יוני 2008, 14:50

הי יקירתי,
איך הולך עם מכירת הכיסויצ'יק?
בקשר למפגשי הכנה להנקה, אני פשוט נואשת. גם ככה אני בקושי מצליחה לארגן כאלה אז שרק יבואו! חוששת שתשלום סתם יגרום לפחות בנות לבוא והמטרה היא שיתחילו להכיר אותי ואולי לפנות אלי אחרי הלידה כשיהיו קשיים. משוועת לפרנסה ויש לי הרבה אכזבות בזמן האחרון מכך שיש לי כל כך הרבה רצון טוב וגם (הנחתום מעיד על עיסתו) יכולת אבל אין מי שרוצה, אפילו כשאני מוכנה לעשות מפגשים לאמהות בהתנדבות. אין מודעות וקורות החיים שלי לא מעידות על נסיון בתחום, וחוץ מזה מישהי ביאסה אותי כשאמרה שאני צעירה מדי לעשות קבוצות בנושא אמהות לנשים שהן בוגרות יותר. אם לא יתנו לי לעבוד אז איך אוכל לצבור נסיון???
<מוציאה קיטור ותסכולים>
אולי יש קצות חוט בעבודה בבי"ח פוריה - משתדלת לא לפתח תקוות.
בתחילת יולי קבעתי לי פגישה של ליווי תעסוקתי עם גילה רונאל שהיא שם דבר בכל התחום של הריון ולידה - מקווה שהיא תעזור לי לעשות סדר בבלגן ושאצליח לראות את האופק יותר בברור וגם איך מגיעה לשם. שוקלת לפתוח דף תמיכה בנושא. יש לך הצעות לשם?
|L|

אמא של

על ידי אמא_של_מוגלי* » 18 יוני 2008, 23:03

יש לי מישהו שנוסע מדי פעם לאיזור, תשאירי לי טלפון שלך ונמשיך משם..(אם לא הסתדרת עד כאן)

אמא של

על ידי מיכלול_ה* » 18 יוני 2008, 17:27

טוב זה קצת מסבך את העניין כי בדרך כלל אנחנו מגיעים לשם בסוף שבוע. אבל אם אזדמן לאזור בזמן אחר אני אעבור דרכך.
אם את רוצה קיצור דרך את יכולה להעביר לסבא סבתא בקרית אונו מתי שנוח לך וניקח משם. אם את רוצה הסבר איפה הם גרים תתקשרי אלי ל054-2184548.

ותבדקי אם המכשירים עובדים אולי יסכימו לבוא מארגון הכוח לתת שנמצאים בפתח תקווה.

אמא של

על ידי שקדים_ירוקים* » 17 יוני 2008, 23:10

הי,
הגן של בתי נמצא אף הוא ליד פתח תקווה. איזה מוצרים את רוצה להעביר? אם זה יתאים להם לחצר הגרוטאות הם יוכלו לשלוח מישהו לאסוף אותם ממך. באיזה מושב מדובר?

אמא של

על ידי אמא_של_מוגלי* » 17 יוני 2008, 11:31

אם עדיין יש בעיה עם איסוף מכשירי החשמל,אז תצרי קשר

אמא של

על ידי מיכלול_ה* » 17 יוני 2008, 11:04

לגבי איסוף מכשירי חשמל והעברתם לפרדס חנה? איפה את גרה? אני בודקת אם זה קרוב לקריית אונו או לכביש 6, אם כן יש מצב שאוכל לקחת ממך אבל זה ייקח עוד הרבה זמן ובטח בסוף שבוע. אז האם ניתן לעבור בשישי שבת?

אמא של

על ידי פלונית* » 16 יוני 2008, 07:17

מכל הלב
תהנו ממנה
ותודה על הדובדבנים הקטנה שלי מאוד אוהבת. הדבורה מאיה

אמא של

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 יוני 2008, 13:21

שלום לאמא_ של
אשמח עם תהיי עימי בקשר במוגע לעבודת המחקר שלך
בברכה
שירלי פבליק www.loopi.co.il
050-4836200

אמא של

על ידי נורית_מאור_שביט* » 13 יוני 2008, 12:12

אני מעוניינת בפקק של האמבטיה שמתחבר לצינור שאיתו מרוקנים את המים...
הפקק שיש לינו הוא סגור ולא כזה שמרוקנים לצינור.

אמא של

על ידי הדבורה_מאיה* » 13 יוני 2008, 07:35

שלחתי לך מייל

אמא של

על ידי עדינה_ניפו* » 11 יוני 2008, 14:08

יש לנו מקווה חדש במושב שאני גרה בו,
מקווה שזה יהיה נעים.
תודה

אמא של

על ידי פלמוני* » 11 יוני 2008, 07:26

החלק שמרים את המשענת למעלה, לדעתי אפשר להחליף או לתפוס עם אזיקונים כדי שלא תעלה תכתבי לי את המייל שלך ואשלח לך טלפון לדבר הדבורה מאיה

אמא של

על ידי מ_י* » 10 יוני 2008, 22:13

אעדכן בשמחה, אבל יקח עוד זמן.
הסיפורים מגיעים אלי טיפין טיפין, ובינתיים יש כבר יפים מאד.
אם את מכירה כותבות/ים פוטנציאליים, אנא העבירי...
תודה

אמא של

על ידי פלמוני* » 10 יוני 2008, 07:20

מפתח תקווה הדבורה מאיה

אמא של

על ידי גילית_ט* » 26 מאי 2008, 11:00

הספה בנווה ירק ליד הוד השרון שלחי לי אימל אני אוכל לשלוח תמונה, הפינוי חייב להיות עד יום רביעי הזה

אמא של

על ידי יער_ה* » 21 מאי 2008, 15:05

אשמח לשתף אותך לגבי מקווה, בפרטיות (יש לי מייל בדף בית)

אמא של

על ידי ניצה_פורחת* » 21 מאי 2008, 13:43

מעניין אותי בתור מדריכת כלות חילוניות דרך צהר
את מדריכת כלות? איזה יופי. אני בדיוק לומדת לזה. אשמח אם תשתפי אותי באופן בו את מדריכה כלות חילוניות.

אמא של

על ידי ה_עוגיה* » 15 מאי 2008, 22:42

לא יודעת אם יהיו דוכנים ולא יודעת עם אורית תגיע אבל אם יש מנשא/ים שאת רוצה - הגידי לנו ונדאג להביא איתנו.

אמא של

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 מאי 2008, 11:26

שכחתי לגמרי מהמפגש! יהיו עוד?

גברת פלפלת ממחשב אחר

אמא של

על ידי רחל_אש* » 14 מאי 2008, 09:05

אמא של ,בוקר טוב ראיתי שאת מעוניינת לקנות חיתולי קושיס יד שנייה יש לנו חיתולי קושיס קלאסיק מידה 4-10 יש לנו 13 חיתולים.לא יכולתי לשלוח לך במייל שרשמת יש איזשהי בעייה.
הקטנה שלנו כבר לא יכולה לשים אותה היא גדלה כל כך מהר.
אם תרצי אז המספק טלפון שלי הוא 0528396915
שיהיה לך יום טוב
רחל

אמא של

על ידי ארני_ש* » 06 מאי 2008, 17:42

שיהיה בהצלחה ביום ראשון .
ואם בא לך להפיג את השיעמום בשאר ימי השבוע לקטנצ'יק , או לך עצמך , את מוזמנת אלי בגבעת ברנר .
כל יום בין שמונה וחצי לשתיים עשרה וחצי , נפגשת אצלי קבוצת אמהות (כמובן שלא כולן מגיעות כל הימים ) אבל נחמד ושבטי ,
יש כאלה שמשאירות את הילדים עם אמהות אחרות ומשלמות , אבל יש כאלה שבאות לצורך חברה . את מוזמנת מאוד .
הטלפון שלי בראש דף הבית שלי .

אמא של

על ידי גברת_פלפלת* » 06 מאי 2008, 12:29

היי,
אני אשמח להצטרף..
יש לי תינוק בן 5 חודשים.

אמא של

על ידי רקפת_ב* » 06 מאי 2008, 06:19

הייתי שמחה מאוד לבוא. אבל אני עובדת יום אחד בשבוע וזה יום ראשון.
אולי כשתפגשו תשקלו להחליף את היום?

אמא של

על ידי אמא_של_שאינו_יודע_לשאול* » 05 מאי 2008, 13:23

סליחה, לא שמתי לב והשתמשתי בכינוי שלך. מתנצלת.

אמא של

על ידי פלונית_אלמונית* » 01 מאי 2008, 20:16

אמא של

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 אפריל 2008, 02:45

הי אמא, תיתקשרי ובואי, הוא סתם מתחת למיטה ללא שימוש, חבל

אמא של

על ידי ציבעונית_בשרון* » 15 אפריל 2008, 20:05

הי
יש לי מזרון למיטת תינוק, מוזמנת לבוא ולקחת בכייף, במצב מעולה
0523527033, גרה במושב תנובות שבשרון

אמא של

על ידי חג_ית* » 02 מרץ 2008, 21:41

היי אמא
לצערי אין לי תמונה וגם לא מצלמה כרגע.
אני נמצאת במושב בורגתה ליד כפר יונה.
בעמק חפר.
אם אצליח להסיג מצלמה דיגיטאלית אצלם וואשלח.
ובכל מקרה את מוזמנת לבוא לראות.
050-5936799
ערב נהדר.
חגית

אמא של

על ידי גילי_סמולר* » 21 פברואר 2008, 19:04

אמא של יקרה
ל"מתקן" שאת מתכוונת קוראים בטיה ואפשר להשיג אותו ברשת דיאדה.
יש להשיג במגוון צבעים ובשני גדלים.
אני השתמשתי עם הקטנה וזה פשוט היה מדהים
בהצלחה
אני

אמא של

על ידי עולם_קטן* » 05 פברואר 2008, 12:19

קניתי מתנה לחברה משהו שנראה לי שאת מתכוונת אליו (בד לייקרה ממולא בקלקר, בצורת "דפני" שמיועד לאמבטיה של תינוקות),
של חברת "פומפיטיס" (אפשר אולי למצוא בגוגל ולראות תמונות),
אני קניתי בבייבי טבע שבקסטרא בחיפה.

אמא של

על ידי שמש_בבטן* » 04 פברואר 2008, 16:57

אמא של אם את מתכוונת ל"מתקן" המלא קלקרים (כמו פוף) שמניחים עליו את התינוק באמבטיה, יש לי כזה שאת יכולה לשאול. אנחנו ליד ירושלים.

אמא של

על ידי כל_כולי_אמא* » 08 ינואר 2008, 18:35

תודה על המענה, אבל מעלות קצת רחוק לי.
אני מכירה את הרופאה הזו (שכחתי את שמה) היתה שכנה שלי עד לפני כמה חודשים - גרנו באותו רחוב בכפר ורדים.

אמא של

על ידי מא_צ'י* » 08 ינואר 2008, 18:00

הספה נמצאת בתל-אביב, אצל חגית.
היא גם תוכל לספק פרטים.
בטלפון- 0522-226332
בהצלחה.

אמא של

על ידי נעמה_סלע* » 03 ינואר 2008, 15:07

הי, מה שלום הידיד?
מקווה להתראות בקרוב באמת ואשתדל לטלפן עוד לפני.
אני מבינה שאתם עדיין מחפשים מקום לגור.
חשבתם על נצרת עילית? אני מודה שזה לא מקום כזה נפלא אבל יש פה את הרב אופיר קיספיל ואשתו כנרת וכל ילדיהם. הם היו קודם בחברון והם באו לכאן כדי להיות מעורבים. הוא גם זה שאחראי על בנות השרות.
חוץ מזה אני פה (-;

אמא של

על ידי שמש_בבטן* » 25 דצמבר 2007, 20:18

סולחת על ההתערבות. הדעות חלוקות. יש כאלו שאומרים שזה מיתוס ויש כאלו שלא. בפועל, מעבודה עם המון אמהות לתינוקות רכים, אני רואה שאם יש בעיה
של גזים, אלו המאכלים הראשונים שכשמורידים אותם מהתפריט (ללא קשר לרגישות של האם) התינוק נרגע. מוצרי חלב, מצליבים, קטניות, שוקולד, אורז.
בין אם זה מיתוס ובין אם לא, אני מעדיפה להמנע מראש מהמעגל הזה ולאכול מבוקר בתקופה הראשונה שאחרי הלידה. כך עשיתי אחרי הלידה השניה שלי
והתינוקת היתה שקטה ורגועה. שוב, אולי זה לא קשור, אני יודעת.

אמא של

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 דצמבר 2007, 00:44

אני חושבת שבשלומי היה ניסיון להקים ישיבה או מכינה לפני כמה שנים, אבל לא ברור לי מה קורה עכשיו. כל מקרה יש שם משפחות דתיות.
בנהריה יש קהילה דתית שקשורה לישיבת ההסדר וגם קהילה ותיקה יותר בעיר, ויש שם גם הרבה מה לעשות. וזאת אמנם עיר, אבל לא ממש... יש הרבה רוגע במקום.

אמא של

על ידי שרית_אמיר* » 12 דצמבר 2007, 01:06

במעלות יש קהילה דתית (כיפות סרוגות) גדולה מאוד ומגובשת.
להיות חלק לתרום אפשרי כאן במעלות וכל רעיון מתקבל ובתמיכה - מנסיון.
יש כאן כמה שפחות באופניות מוצהרות (-ף וכמה שלא מוצהרות.
לגבי שלומי...פשוט לא מכירה.

אמא של

על ידי רקפת_ב* » 30 נובמבר 2007, 14:48

כבר לקחו את המעטפות.

אמא של

על ידי אמא_של* » 28 נובמבר 2007, 15:37

לא, לא קרובה שלו..
אבל מרגישה שרוב או כל המהות שלי זה שאני אמא של...
זה ממלא... מפוצץ באהבה...
תודה על הביקור בדף

אמא של

על ידי סוסת_פרא* » 26 נובמבר 2007, 21:13

את קרובה של אבא של? :-)

ברוכה הבאה. {@

דף בית אישי

אמא של

על ידי אמא_של* » 26 נובמבר 2007, 20:00

זהו. הקמתי לי דף אישי. כבר הרבה והמון זמן שאני פה ואף פעם לא התמסדתי אז עכשיו כן..
אני אני אמא של.. שלושה ילדים מקסימים שמאתגרים ואוהבים..

חזרה למעלה