טיפול בחיתולים רב פעמיים

שליחת תגובה

יש בדידות אין קץ אצל העריצות.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: טיפול בחיתולים רב פעמיים

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי כשאת_נהר* » 22 פברואר 2021, 12:15

לנו יש 7.5 קילו וזה מספיק. צריך להשתמש בתכנית עם יותר מים כי החיתולים סופחים אליהם את המים ואז לא מתנקים היטב. זה תלוי גם בכמה חיתולים את משתמשת ביום וכמה יש לך בסך הכל.

(אנחנו קנינו עוד כדי שנוכל לכבס פעם ב3 ימים ואז הקטנה הבהירה שהיא בכלל לא אוהבת חיתולים ועכשיו אנחנו משתמשות בהם רק כגיבוי.. מסקנתי: קחי בחשבון שהכל דינאמי מאד ועדיף לדעתי לקנות מה שבאמת רוצים וצריכים, לא בהכרח מה שהחיתולים כן או לא צריכים)

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי אמא_של_נגה* » 21 פברואר 2021, 22:01

הי
איזה גודל מכונת כביסה אתם משתמשים לחיתולעם רפ"מ? (פתח קדמי)
אנחנו צריכים מכונה חדשה, ומתלבטים בין 7.5 ל8.5 קילו
הייתי רוצה לכבס חיתולים כל יומיים אבל מצד שני כביסות אחרות יותר גדולות. .. והמים והחשמל...
אנחנו 5 נפשות עם התינוקת החדשה עכשיו.
מנסיונכם?
תודה

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 מאי 2020, 16:41

שלום, אשמח לעזרה מאלו שכבר מנוסות.
התחלנו להשתמש בחיתולים רב פעמיים ואני ממש מרוצה. האם יש דרך לכבס אותם עם חומר אקולוגי ולא רגיל? הבנתי שנוזל כביסה לא מומלץ, ואני לא יודעת איפה אפשר להשיג אבקת כביסה אקולוגית, או איזה חברה בכלל מוכרת מוצר כזה..
תודה מראש למי שעונה.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי עדי* » 24 יולי 2016, 13:31

שלום, אני מחפשת פתרון לכך שהרפידות של החיתולים שלי נוקשות. לפי דעתי גם סופגות פחות טוב.
החיתולים בני כשנה. בדכ מכבסת ב40 מעלות, פעם בכמה חודשים מרתיחה.
תודה

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ליז* » 09 ספטמבר 2013, 17:06

אני אישית שותפת במים מוציאה החוצה לשמש שיתייבש.. ואחת לכמה ימים עושה להם כביסה ב30 מעלות

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי אמאשליאור* » 18 אוגוסט 2013, 10:45

אהלן. אז ממש עוד מעט ממש אתחיל את השימוש בחיתולי בד, אני ממש מתרגשת! כמה דברים לא ברורים לי, אשמח לתשובות:
מה עושים עם קקי של תינוקת יונקת, שהוא ממש נוזלי ומרוח בד"כ על כל החיתול? שוטפים מיד? מכניסים לדלי השרייה?
האם נייר אורז יכול לעזור כאן? ואם כן- איפה לעזאזל אפשר להשיג? (לנולי ולשיח הטבע אזל מהמלאי, בבייבי טבע אין להם מושג מה זה.)
יוםטוב
אמא של ליאור

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי אמא_של_נושקי_וטלהצ'וק* » 18 ספטמבר 2012, 23:25

אני לא מאמינה שתרגישי בהבדל בגלל פעם אחת. מצד שני, אני ידועה כאופטימית...

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי מור* » 18 ספטמבר 2012, 22:54

שלום לכולן
בטעות בטעות הוספתי מרכך כביסה למכונת החיתולים הרב פעמיים (קושיז והפי הייניס)...

כמה נורא זה?

בכביסה הבאה (ללא מרכך כמובן) זה יבטל את ההשפעות של המרכך?

תודה!

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי אחת* » 06 ספטמבר 2012, 23:40

כן, זה באמת מבאס. אני חושבת שבסופו של דבר האקונומיקה עוזרת להמיס שומן שמצטבר על החיתול שלא יורד גם עם מים חמים. אני עשיתי את זה פעם אחת.
אולי תתייעצי עם ר ו ב י נ א? אולי יש דרך אחרת?

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי אף_חצוף* » 06 ספטמבר 2012, 20:34

חשבתי על זה, אני שונאת אקונומיקה אבל אם באמת אין ברירה, ננסה.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי אחת* » 06 ספטמבר 2012, 15:47

עשית סטריפינג עם אקונומיקה? נשמע רע, אבל זו ההדרכה שנותנים לסטריפינג בחברי של חיתולי הכיס שלי. מוסיפים כוס אקונומיקה לשטיפה הראשונה ואח"כ שוטפים המון פעמים במים חמים .
לחיתולים שלי זה עוזר.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי אף_חצוף* » 06 ספטמבר 2012, 13:29

שאלה על חיתולי כיס.
אני רוצה למכור את שלל חיתולי הכיס שאספתי בשנים האחרונות. עשיתי לכולם סטריפינג, כולם לא היו בשימוש מעל שנה, ועדיין יש להם ריח קל של משהו.
בדקתי, וזה לא הריח של אבקת הכביסה, אז אני לא יודעת מה לעשות איתם.

לנסות עוד סטריפינג? גם ככה אני מוכרת אותם בזול, בעיקר את מה שהיה בשימוש רב יותר, אבל אני לא רוצה למסור אותם בחינם.

רעיונות?

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 פברואר 2012, 23:40

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מישהו יכול להמליץ על אבקת כביסה לחיתולי בד? אני גרה בארהב ובביקור בארץ ונתקעתי בלי מספיק אבקת כביסה לחיתולים שלנו ואני מפחדת להרוס אותם.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי סטריפינג* » 02 מאי 2011, 22:11

60 מעלות אלו הוראות היצרן...
אולי אנסה טמפ' גבוהה יותר, או שאוסיף שטיפות ואקווה לטוב.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 30 אפריל 2011, 21:58

נדמה לי שסטריפינג עושים ב-90 מעלות (אבל עוד לא נזקקתי, אז אולי אני טועה)

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי סטריפינג* » 30 אפריל 2011, 10:56

עשיתי סטריפינג לחיתולים שלנו, אבל הם עדיין מסריחים מאוד אחרי פיפי אחד. ריח של קציצות מקולקלות.
עשיתי 4 מחזורים ארוכים של שטיפות ב-60 מעלות. כמעט ולא ראיתי בועות סבון. תליתי בשמש, כמו תמיד.
זה לא עזר.
בשוטף אני מקפידה על שימוש בחומץ ולא במרכך כמובן, ומשתמשת באבקה של אקובר.
יש עצות? כמה מחזורי שטיפה צריך בד"כ? כמה מחזורי שטיפה עשיתן? איך ניתן להציל את החיתולים?

בינתיים אנחנו עם חד פעמי כי הריח ממש בלתי נסבל וכואב לי הלב על כל הזבל.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי שקדי_ה* » 10 אפריל 2011, 21:11

אני דווקא הייתי בפסטיבלים הראשונים, ואני לא עד כדי כך זקנה, זה לא היה כל כך מזמן!
בכל מקרה בשנה שעברה הייתי בדיוק אחרי הלידה והשנה חברים מתחתנים בדיוק באותו סופ"ש (חבל, כי זה ממש קרוב הביתה).
מה שעובד בסינטטי זה שבעצם החיתול עצמו נשאר די יבש למגע ובכלל והרטיבות נספגת במילוי, מה שלא קורה בחיתול מבד שממש נרטב (כמו כותנה). קושיז נראים לי פחות מתאימים לזה כי הם לא חיתולי כיס. אבל אני עדיין חושבת שאפשר פשוט לשטוף אותם ולייבש. ואם תשיגו עוד כיסוי אחד אפילו בהשאלה רק לימי הפסטיבל ועוד כמה פריפולדים אז לדעתי אתם ממש מסודרים.
וכמובן שלפשפש זה תמיד רעיון טוב!

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 10 אפריל 2011, 20:37

תודה על התשובה (-:

הייתם פעם בפסטיבל אקטיביזם?
היינו בשנה שעברה, אבל הקטן היה עדיין בתוך הבטן (והפסטיבלים הקודמים היו לפני מלא שנים)

אפשר להשתמש באותו חיתול כמה פעמים ורק להחליף את הרפידה הרטובה ואז חסכתם קצת כביסה והתעסקות.
למה זה עובד עם סינטטיים?
חצי מהחיתולים שלנו זה פריפולד+כיסוי באמיס, וחצי זה קושיז. קושיז זה סינטטי?
אפשר במקום רפידות להשתמש בחיתול טטרה מקופל ואז הוא יתייבש לכם ממש צ'יק-צ'ק.
זה תמיד נוזל לנו. יש לנו כמה פריפולדים קצת יותר דקים מהרגיל, ואפילו איתם תמיד יש נזילות.

נראה לי שניקח סיר קטן וננסה לפשפש.
ואשמח לעוד עצות...

(בואו גם לאקטיביזם, יהיה סבבה)

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי שקדי_ה* » 10 אפריל 2011, 11:56

בנוגע לחיתולים רב פעמיים מחוץ לבית-
ראשית אסייג ואומר שאני חכמה קטנה מאוד, מאחר ואני מחתלת מחוץ לבית בחד פעמי, במקביל לפשפוש, אבל עדיין יש לי כמה רעיונות.

הייתם פעם בפסטיבל אקטיביזם? כי אני חושבת שממש אפשרי לכבס שם בכביסת יד, בטח ובטח כשמדובר על חיתולי פיפי. פשוט לשטוף אותם כשהולכים להתקלח ולתלות לכם חבל לייבוש ליד האוהל. כמובן שאם אפשר לשטוף כל חיתול מיד אז זה יקל על הייבוש ותהיה לכם תחלופה טובה יותר. אם לא רוצים להתעסק עם חיתולי קקי אז אפשר פשוט להוריד מהם את מה שאפשר בלי להרטיב ובלי לשטוף, לסגור בשקית ולכבס כשמגיעים הבית (לדעתי לא כדאי להרטיב כי אז החיתול יסריח מרטיבות).

סוג החיתולים בהם אתם משתמשים גם חשוב. אם משתמשים בחיתול כיס מבד סינטטי (כמו הפי הייניז או באמג'יניוס) אז אפשר להשתמש באותו חיתול כמה פעמים ורק להחליף את הרפידה הרטובה ואז חסכתם קצת כביסה והתעסקות.
אפשר במקום רפידות להשתמש בחיתול טטרה מקופל ואז הוא יתייבש לכם ממש צ'יק-צ'ק. והכי טוב למקרים כאלה לדעתי זה להשתמש בכיסוי טוב וחיתולי טטרה, ואז אתם מסודרים עם שני כיסויים וערימת חיתולי טטרה, אבל כמובן שכל וריאציה יכולה לעבוד.

איזה כיף לכם!

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 09 אפריל 2011, 21:18

פסטיבל אקטיביזם מתקרב, ואנחנו הולכים להתנסות פעם ראשונה ב-3 ימים בטבע יחד עם תינוק.
מה עושים עם החיתולים (אנחנו משתמשים ברב-פעמי)?
יש לי כמות שמכריחה אותי לעשות כביסה כל יומיים, ובפסטיבל לא תהיה לי אופציה.
למישהי יש ניסיון? עצה?
במה אתן מחתלות בפסטיבל?

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ההולכת_באתרים* » 11 פברואר 2011, 21:35

_טוב. נגיד יש לי המון חיתולי טטרה מעולים. ונגיד שהם כבר בשימוש חמש וחצי שנים. נגיד שאנחנו משתמשים בחומרי כביסה אקולוגים (רוב הזמן היינו עם אגוזי כביסה ועכשיו עם כדור) ונגיד שהם כולם בצבע אפור מגעיל. מישהו מכיר דרך לגרום להם להיות לבנים ללא רעלים (או פחות אפורים)?
תודות._
מלח לימון. מלבין, ואחר כך לתלות בשמש. אמור לחמצן ולהלבין את הבד. אולי לא לגמרי אבל יעשה משהו.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 11 פברואר 2011, 18:45

מה אתן אומרות? לוותר על מרכך לגמרי? להשתמש במשהו אחר (חומץ? ואם כן, כמה ובאיזה ריכוז?)
אני משתמשת בחומץ (שמה עד הקוו שאומר "עד כאן"...).
בינתיים יוצא טוב.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ר_ו_ב_י_נ_א* » 11 פברואר 2011, 15:32

או - לצבוע אותם. כראות עינייך, בצבע אחר.
אצלנו רוב הטטרות בצבע ורוד אחרי כמה כביסות עם איזה בגד אדום מייד אין אינדיה :-) אבל זה לא לחלוטין נטול כמיקלים רעילים....
אז אפשר גם עם כל מיני צבעים טבעיים (כורכום? ככה גם לא יראו עליהם קקי של יונקים)
או , מלבין של אקובר.
לא מנסיון, אבל לפי השם שלו, אני מניחה שהוא אמור להלבין כביסה....
מתחילים לקנן?

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ילדת_טבע* » 11 פברואר 2011, 09:21

טוב. נגיד יש לי המון חיתולי טטרה מעולים. ונגיד שהם כבר בשימוש חמש וחצי שנים. נגיד שאנחנו משתמשים בחומרי כביסה אקולוגים (רוב הזמן היינו עם אגוזי כביסה ועכשיו עם כדור) ונגיד שהם כולם בצבע אפור מגעיל. מישהו מכיר דרך לגרום להם להיות לבנים ללא רעלים (או פחות אפורים)?
תודות.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ר_ו_ב_י_נ_א* » 10 פברואר 2011, 18:21

מבחינת ריח - אפשר לשים כמה טיפות שמן אתרי שאת אוהבת
מבחינת רכות - אומרים שחומץ עושה את העבודה
מבחינתי - מרכך זה הרגל... כמה כביסות בלי ותשכחו שאי פעם היה אחרת :-)

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי שואלת* » 10 פברואר 2011, 08:59

תודה, ר ו ב י נ א!
איזה אלטרנטיבות למרכך יש?

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ר_ו_ב_י_נ_א* » 09 פברואר 2011, 22:15

מרכך ממש ממש ממש גרוע לחיתולי בד
הוא מצפה את סיבי הבד בשכבה שפוגעת בכושר הספיגה, מבטלת את תכונת החלחול של הפליז
יש סיכוי טוב שזו הסיבה לריח של החיתולים, ובסופו של דבר הם עלולים להתחיל גם לדלוף.
ממליצה מאד לעשות סטריפינג, ולמצוא אלטרנטיבה למרכך.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי שואלת* » 09 פברואר 2011, 21:19

קראתי את כל הדף וחסר לי משהו - אני מכבסת את החיתולים (HH) יחד עם כל הכביסה הרגילה ומשתמשת בכדורי כביסה. מה לגבי מרכך? מותר? אני מודה שאני אוהבת את הריח של המרכך על שאר הבגדים, ומאחר ואני לא מפרידה בין הכביסות יבאס אותי להפסיק להשתמש לגמרי במרכך.
מה שכן, נראה לי שמתחיל להיות ריח קצת לא טוב לחיתולים גם אחרי כביסה.
מה אתן אומרות? לוותר על מרכך לגמרי? להשתמש במשהו אחר (חומץ? ואם כן, כמה ובאיזה ריכוז?)

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי מנטרה* » 29 נובמבר 2010, 14:40

באיזו טמפרטורה מומלץ לעשות סטריפינג?
והאם טמפ' גבוהה לא תפגע בפול? של הפי הייניז לצורך העניין...
יש צורך לעשות סטריפינג גם לחיתולים סופגים, כמו טוטס בוטס במבוזל? ושוב, האם טמפ' גבוהה לא תפגע בו?
תודה רבה מראש.
איזה כיף זה ר"פ, אה??? :-)

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי הדס* » 26 ספטמבר 2010, 13:16

תודה לכן :)
שמחה לשמוע שהכדור כביסה עושה את העבודה גם ברב פעמי!
בסוף הזמנו חיתולים לניסיון מדגמים אחרים - מקווה שיהיה מוצלח!

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי הילה_גביש* » 22 ספטמבר 2010, 07:01

אנחנו משתמשים משהו כמו שנה בחר"פ. 30 מעלות,לא הייתי קונה, כי יש פעמים שאני מכבסת גם על 60 מעלות (רוב הזמן על 40).מכבסת רק עם כדורי כביסה הם עושים את העבודה יופי.לפעמים נשארים כתמי ם ואז השמש משלימה את העבודה..

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ר_ו_ב_י_נ_א* » 21 ספטמבר 2010, 22:33

הייתי מבררת ממה החיתולים עשויים ולמה ההגבלה לשלושים מעלות.
PUL, שהוא הבד הנפוץ ביותר לאיטום חיתולי בד, כאשר הוא מסוג איכותי, אמור לעמוד בכביסה בחום הרבה יותר גבוה.
אני בדרך כלל מכבסת חיתולים ב30-40 מעלות , אבל לפעמים גם ב-60, במיוחד אם הם ישבו כמה ימים לפני הכביסה. בנוסף, הגבלה ל30 מעלות לא מאפשרת stripping (טיפול להסרת שאריות אבקת כביסה/משחות טוסיק וכו) אם יש צורך.
לגבי כביסה - כדור כביסה עם תוספת של כפית אבקת אקובר עושה אצלנו את העבודה מעולה. יתכן וניתן היה לוותר על הטיפה אבקה, אבל לא ניסיתי.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי הדס* » 21 ספטמבר 2010, 14:49

שלום!
עדיין אין לנו חיתולים רב פעמיים...
אך יש דגם שאני חושבת לקנות (http://www.natural-babycare.com/ - אם אתם מכירים אשמח להמלצות/דיס המלצות!)
ההוראות שימוש שם- זה כביסה ב 30 מעלות- זה לא מעט מידי?? זה אמור להדליק אצלי נורה אדומה?
יש לציין שזה ילד ראשון ואנו מעוניינים שהחיתולים יהיו בשימוש לאורך שנים...
ועוד שאלה- האם כביסה עם כדור אקולוגי עושה את העבודה או שיש לחזור לאבקה?
תודה!! חג שמח!!

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 ספטמבר 2010, 10:53

טיפ לנסיעות - נכון שיש את השקיות האטומות לחיתולים כדי לאחסן חיתולים מלוכלכים בנסיעה?
גיליתי ששקית הבד של סנדלי שורש (של גדולים) עושה את העבודה ממש טוב! אפשר לאחסן בה בערך 5 חיתולים, חוסך את הליכלוך, הבלאגאן ושימוש בשקיות ניילון וגם לא היינו צריכים לקנות את השקית המיוחדת.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי שבלולה* » 20 יולי 2010, 00:37

פרח נבט חיטה
אנחנו די חדשים בענייני החיתולים כמו גם בהורות,
בהתחלה גם אנחנו לא הבנו למה לשטוף ולשפשף הרי הכל נספג אלא שאז קיבלנו המלצה מחברים לשטוף עם שפריצר- ומסתבר שהקקי הוא לא נוזלי כמו שחשבנו וניתן להסיר כמות נכבדה בעזרת לחץ המים.
כן גם ליבנו נחמץ למראה המים הרבים- עד שלא תהיה גינה לא יהיה להם מענה...
אחרי השטיפה החיתול נראה ממש נקי-אין צורך להשרות אפשר לתלות ולחכות למכונה הבאה
בהצלחה

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי שבלולה* » 20 יולי 2010, 00:30

שלומות לכל האמהות המנוסות
לא ראיתי כאן כל מידע על כביסת G dieper (מקווה שאייתי נכון...)
האם ידוע למשהי איך כדאי לכבס את השעוונית?
הגומי העוטף את השעוונית מצופה במין ניילון שנשחק ונקרע אחרי מס כביסות מה שגורם ליותר דליפות...
כאשר רק שוטפים במים נשארים שיירים...

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ר_ו_ב_י_נ_א* » 25 מאי 2010, 14:03

אם הקקי עד כדי כך נוזלי שהוא נספג בבד, לדעתי את יכולה לוותר או על השטיפה או על ההשריה. אם את מכבסת כל יום (כך שהחיתולים לא יושבים יותר מדי זמן) את יכולה לותר על שניהם..

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי פרח_נבט_החיטה* » 25 מאי 2010, 12:41

לא ברור לי כל העניין של שטיפת הקקי לפני הכביסה, זאת אומרת קקי נוזלי של יונקים. הבת שלי בת חודשים והקקי פשוט נספג בחיתול (mother's ease). כדי לשטוף אותו במים אני צריכה ממש לשפשף ולסחוט וזה כבר מבזבז מלא מים. אז בנתיים אני שמה בדלי עם מים וקצת חומץ עד הכביסה ומכניסה אותם למכונה עם הקקי. פספסתי משהו? וגם אם אני מנסה לשטוף קודם הם סופגיםמלא מים וזה נהיה בלאגאן להעביר אותם לדלי, מטפטף...

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ר_ו_ב_י_נ_א* » 24 מרץ 2010, 11:19

גם לדעתי אין צורך להרטיח חיתולים במעבר מילד לילד. כן לכבס, ביחוד כדי להסיר שאריות של סבון כביסה שאולי שונה משלכם. את רוב סוגי החיתולים ניתן לכבס בעד 60 מעלות.


בחו"ל יש גם שירות חיתולים,שם החיתולים עוברים מתינוק לתינוק - ללא שום בעיה. אבל אז מדובר בפריפולדים, והם כן עוברים כביסה מאד אגרסיבית ובחום גבוה.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי חגית_שיח* » 24 מרץ 2010, 04:34

האם יש איזושהי בעיה היגיינית בשימוש בהם?
ממש אין בעיה, אין צורך להרתיח (ברוב החיתולים זה גם הורס אותם)
בחו"ל יש גם שירות חיתולים,שם החיתולים עוברים מתינוק לתינוק - ללא שום בעיה.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ג'וי_יה* » 23 מרץ 2010, 09:03

אז זורקים לפח עם כל הקקי שעל הנייר?
אני לא משתמשת בכלל בכל מיני מבודדים, אני מנערת את החיתול לאסלה
גם בידה עושה עבודה נפלאה וזהו, כביסה.
אז את יכולה לנער את המגבון לצורך העיניין.
ובקשר לחיתולים המשומשים, קודם כל זה עיניין של הרגשה
ומעבר לזה , בעייני, כביסה פשוטה או שתיים ואפשר להשתמש.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי נווה_מדבר* » 22 מרץ 2010, 22:24

ועוד שאלה...
ירשנו חבילה של חיתולים רב פעמיים שעברו שימוש על ידי ילד אחד (קושיז AIO).
האם יש איזושהי בעיה היגיינית בשימוש בהם?
האם כדאי לעשות איזשהו טיפול מיוחד לפני התחלת השימוש (הרתחה או משהו?)
הקטנה אינה מחוסנת. האם זה יכול להיות בעייתי להשתמש בחיתולים מילד אחר?

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי נווה_מדבר* » 05 מרץ 2010, 15:29

אז זורקים לפח עם כל הקקי שעל הנייר? (רק מנסה להבין, כי יש לפי מיטב הבנתי יש יתרון לכך שהקקי מגיע לשירותים ולא לאשפה).

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי חגית_שיח* » 05 מרץ 2010, 14:33

צודקת, אם משתמשים במגבונים - זורקים לפח
אם משתמשים בנייר האורז, משליכים לשירותים.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי נווה_מדבר* » 02 מרץ 2010, 20:59

שאלה בנוגע למגבונים ונייר אורז: קראתי למעלה שאפשר לכבס את המגבונים ולהשתמש בהם כתחליף לנייר האורז.
אבל - אם הבנתי נכון - הרעיון של נייר האורז הוא לזרוק אותו לאסלה.
ואת המגבונים הרי לא אמורים לזרוק לאסלה?
אז איך זה עובד?

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ג'וי_יה* » 22 פברואר 2010, 16:33

תודה.
אז לא הרסתי את החיתולים...

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ר_ו_ב_י_נ_א* » 22 פברואר 2010, 10:20

כמות קטנה של נוזל כלים רגיל, לא יפגום בחיתולים.
נוזלי כביסה אקולוגים מכילים שמנים , ולכן אין טעם להשתמש בהם.
אפשר גם לוותר על השלב הזה ולהסתפק בניקוי מכונת הכביסה ושטיפה יסודית מאד של החיתולים.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ג'וי_יה* » 22 פברואר 2010, 07:40

אוקיי עשיתי סטריפינג לכל המילויים. עכשיו שאלה בבקשה:
האם שימוש בנוזל כלים,רגיל, פוגם בחיתולים?
מה אתן ממליצות?

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי חגית_שיח* » 21 פברואר 2010, 20:45

מלביני כביסה באופן כללי אינם טובים לחיתולים ר"פ בשימוש קבוע..
מנסיוננו- ניתן להשתמש מידי פעם.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי פרח_נבט_החיטה* » 19 פברואר 2010, 12:04

מישהו יודע אם בטוח להשתמש במלבין כביסה אקולוגי כמו של ecofriend?

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 16 פברואר 2010, 20:46

תודה :-) אני משתמשת בנוזל כבר הרבה זמן, אולי הגיע הזמן להחליף..

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי לה_לי* » 16 פברואר 2010, 15:43

אני מכבסת את החיתולים עם כדורי כביסה, יוצאים מעולה. אומנם יש לי ניסיון של רק כמה חודשים עם החיתולים,אבל,הניקוי מוכיח את עצמו.הם יוצאים נקיים (חיתולי קקי שוטפת ומניחה בשמש לפני הכביסה) ורכים יחסית.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ר_ו_ב_י_נ_א* » 16 פברואר 2010, 14:39

המידע הזה מבוסס גם על המלצות של יצרני חיתולים אחרים בעולם, וגם על הנסיון שלנו - רוב החברות לא ממליצות על הנוזל של אקובר - אנחנו השתמשנו בכל זאת תקופה ארוכה מכיוון שהוא יותר זול ויותר זמין לנו (קונים בקואופרטיב האורגני) אבל באמת אחרי כשנה של שימוש החיתולים התחילו להסריח והספיגה היתה פחות טובה) סטריפינג קל תיקן את המצב, ובסופו של דבר עברנו לאבקה, שהסתברה כהרבה יותר טובה ויעילה, גם בכביסה הרגילה וגם בחיתולים.
נוזלי הכביסה האחרים שאנחנו מכירים (אקופרנד, טיידי וכו) מכילים שמנים צמחיים ולכן מראש לא ניסינו אותם, כי הם באופן ברור לא מתאימים לחיתולים.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 16 פברואר 2010, 12:27

אפשר גם בנוזל כביסה של אקובר אבל הוא כן משאיר מידה מסויימת של שארית על החיתול
את יכולה לפרט? האם נוזל כביסה מצטבר על הבד יותר מאשר אבקה? (שואלת לאו דווקא לגבי חיתולים אלא בגדים בכלל).

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ר_ו_ב_י_נ_א* » 16 פברואר 2010, 12:23

אבקה של אקובר אפשר עם חיתולי פליז.
סטריפינג זה תהליך כביסה שמיועד להסיר שאריות של סבון כביסה או שמנים שמצטברים על הבד - יודעים שהגיע הזמן לעשות סטריפינג באחד מהמצבים האלו - א) החיתולים מתחילים להסריח אחרי פיפי אחד (יש האומרים שהניחוח מזכיר ריח של טונה :-/)
ב) החיתולים מתחילים לדלוף או לא סופגים טוב.

התהליך באופן מאד כללי הוא - שטיפה של החיתולים מספר פעמים במים חמים (לפי מגבלות החיתול, עפ הוראות היצרן) , בלי חומרי כביסה בכלל, עד שלא יוצא יותר קצף במי הכביסה.

את חיתולי הפליז - אפשר לפני התהליך הזה לשפשף על הפליז מעט סבון כלים (קונבנציונלי, לא אקולוגי), להשרות במים חמים (לא רותחים), לשטוף ואז לכבס כפי שתיארתי בפסקה הקודמת.

שווה גם לבדוק שמכונת הכביסה נקיה משאריות אבקה, ומדי פעם לעשות טיפול להסרת אבנית.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי dam_cho* » 16 פברואר 2010, 09:06

סליחה שאני ראש אגוז,
האם זה אומר שאפשר להשתמש באבקה של אקו עם חיתולי הפליז?
מה זה striping?

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי אף_חצוף* » 16 פברואר 2010, 08:24

תודה רבה!

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ר_ו_ב_י_נ_א* » 16 פברואר 2010, 01:34

1- אין סיבה לא לכבס חיתולי כותנה וסינטטים ביחד, אפשר גם לכבס חיתולים עם יתר כביסת הבית.
2- אפשר לכבס בכל אבקת כביסה קונבנציונלית - כל עוד היא לא מכילה מרככים או מלבינים. אבקה אקולוגית הכי מומלצת - אקובר. אפשר גם בנוזל כביסה של אקובר אבל הוא כן משאיר מידה מסויימת של שארית על החיתול, כך שידרש "סטריפינג" פעמיים שלוש בשנה.
3- סדר הכביסה - יש הרבה שיטות שונות - מה שאני עושה: חיתולי פיפי מחכים בדלי סגור, בלי מים. עד לכביסה. חיתולי קקי - שוטפת במים קרים, סוחטת ותולה בשמש עד לכביסה. אם אין לך מקום לתלות את החיתולים המלוכלכים, פשר לדלג על השלב הזה ופשוט לסחוט ולצרף לחיתולים האחרים בדלי, אבל בדרך הזאת, כתמי הקקי יורדים בשמש עוד לפני הכביסה.
כביסה - אני מכבסת עם יתר הכביסה של הבית ב40 מעלות, תכנית סטנדרטית - משתמשת בכמות קטנה מהמומלץ של אבקת כביסה וזה לגמרי מספיק.
בהצלחה
@}

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי אף_חצוף* » 15 פברואר 2010, 15:56

שאלות כביסה, לא זוכרת כלום.
  1. מותר לכבס חיתולי כותנה וסינטטתיים ביחד? יש סיבה שלא?
  2. אפשר לכבס חיתולים בתינוקלין? אם לא, יש אבקת כביסה לא אקולוגית מומלצת, או שזה לא משנה?
  3. מה סדר הכביסה? נראה לי שבעבר הייתי עושה שטיפה, כביסה ארוכה על 60, ועוד שטיפה בסוף. שמתי כמות קטנה של אבקת כביסה כדי שלא יצטבר על חיתולי הכיס. (אני לא משרה חיתולים)
זהו בינתיים, תודה.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי יש_לי_אוצר* » 13 יולי 2009, 16:39

בכל טמבוריה/אייס וכו' אפשר לקנות מתז כזה שמתחבר לאסלה. הם גם יכולים להסביר לך איך להתקין (לא אמור להיות מורכב)

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי אביטל_אב* » 13 יולי 2009, 15:18

רציתי להמליץ על מתז כשוטף קקי. זה חוסך המון זמן, אנרגיה ומים. כמה שפריצים והכל יורד לאסלה. אין לי מושג איך מתקינים כזה, במקרה במקרה אני גרה בדירה שכבר היה כזה מוכן, שיוצא מהקיר. רצוי שמישהו יסביר כאן איך לעשות את החיבור של מתז למיכל ההדחה.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי אביטל_אב* » 14 מאי 2009, 19:56

האם מישהו מוכן להסביר באילו חומרים ניתן לכבס חיתול סינתטי וליינרים מפליז? יש לי חומר של earth friendly וגם אגוזי כביסה. לא מבינה מה ההבדלים בין סוגי החומרים ומה עושה מה לחיתול שלי (BG). כמו כן לאחרונה הופיעה תפרחת על הטוסיק (עניין של יומיים, אני חושבת שזה קשור לקקי ולא לבעיה שצצה בחיתול), אבל בכל זאת, אם למישהו יש ניסיון בעניין אשמח לתגובה.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ביצה_עלומה* » 23 מרץ 2009, 11:14

אני מחפשת מידע על כביסת חיתולים ר"פ עם Eco WashBall-כדור כביסה אקולוגי ירוק- תחליף לאבקת כביסה ומרכך כביסה
http://www.flipper.co.il/52915/EcoBall- ... אבקת-כביסה
למישהו יש מידע/ ניסיון?
תודה מראש

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי יניב* » 13 ינואר 2009, 09:03

יש לי שאלה...
הבת שלי משתמשת בחיתולים רב פעמיים מסוג הפי הייניז. בחצי השנה הראשונה הכל היה בסדר, אבל לקראת גיל שנה החיתולים לא מצליחים להתמודד עם כמויות הפיפי שלה והם נוזלים מהר מאוד. חשוב להדגיש שעברתי לחיתולים גדולים יותר (וחדשים), אבל זה לא פותר את העניין.
למישהו יש עצה?
תודה
יניב

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ורד_לב* » 11 דצמבר 2008, 11:03

אז זהו שדליה כתבה לי (ואני מצטטת):
לצערי השמנים שנמצאים בנוזלי פוגע בפליז. אני לא יכולה לתת לך אחריות על החיתול עם תשתמשי בו

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי יש_לי_אוצר* » 11 דצמבר 2008, 00:21

כן, כל עוד זה non-bio אפשר להשתמש.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ורד_לב* » 10 דצמבר 2008, 18:58

תודה לבעלת האוצר, עוד לא בדקתי...
אז זה אומר שזה גם בסדר, נכון?

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי יש_לי_אוצר* » 10 דצמבר 2008, 15:57

הנוזל של אקובר הוא גם non bio - כתוב על החלק האחורי של המיכל ( ממש בשורה הראשונה של המלל)

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ר_ו_ב_י_נ_א* » 10 דצמבר 2008, 13:17

על המיכל מאחורה כתוב nonbio. ראיתי בפעם האחרונה שהקואופ התחיל להחזיק גם אבקה.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ורד_לב* » 10 דצמבר 2008, 12:02

או, רובין, חיכיתי לתשובה שלך :-)
יש לי את נוזל הכביסה הרגיל של אקובר, איפה רואים אם הוא ביולוגי או לא?
טוב, נראה לי שהבנתי את הרמז...נעבור לאבקה... טוב שיש מחר קואופ...

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ר_ו_ב_י_נ_א* » 10 דצמבר 2008, 10:57

יש 2 סוגי נוזל כביסה לאקובר - ביולוגי ולא ביולוגי. הביולוגי לא מתאים לכביסת פליז כי הוא מצפה את הפליז בשמנים שפוגמים ביכולת החלחול שלו. זה נזק הפיך על ידי "stripping" אבל עדיף להמנע ממנו.
אבקת הכביסה היא לא ביולוגית ואני חושבת שזאת הסיבה שהיא יותר מומלצת.
אנחנו מכבסים את חיתולי הפליז באקובר שאנחנו קונים בקואופרטיב (בטח גם את, ורד) פעם אחת בדקתי שזה אכן הלא-ביולוגי, אבל מאז לא בדקתי ובינתיים לא נרשם כל נזק לפליז אז אני מניחה שזה בסדר....

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ורד_לב* » 10 דצמבר 2008, 10:48

ברור ששואלת אותה גם.
רציתי לשמוע מנסיון הבנות בשטח... :-)

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי מאמא_מאוהבת* » 10 דצמבר 2008, 10:34

ודליה כתבה שם שכדאי להשתמש באבקת כביסה של אקובר ולא בנוזלי כביסה.
נראה לי הכי טוב לשאול את דליה, לא? :-)
או אולי לקרוא באתר של החברה.

אנחנו אמנם עם חיתולים אחרים אבל מכבסים עם אבקת כביסה רגילה והחיתולים, טפו טפו טפו, משרתים אותנו נאמנה כשנה וחצי.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי ורד_לב* » 10 דצמבר 2008, 09:48

טוב, לא מוצאת תשובה אז אני שואלת-
קבלנו הפי הייניס (שהם פשוט מעולים!) ודליה כתבה שם שכדאי להשתמש באבקת כביסה של אקובר ולא בנוזלי כביסה.
אנחנו מכבסים בד"כ בנוזל הכביסה של אקובר- מישהי יודעת אם זה נחשב לבסדר, או שעדיף לעבור לאבקה?
מה לא בסדר בנוזל?

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי אמא_בגובה_דשא* » 09 דצמבר 2008, 12:41

המילויים טובים, למשל, בנסיעות או בלילה כשלא מחליפים לעיתים קרובות כ"כ,
וכן, יש הבדל בין חותיל שסופג היטב שבו הבד שצמוד לגוף רטוב קלות לחיתול שלא סופג היטב שבו הבד ממש ספוג במים.

חוצמיזה בחלק מהחיתולים (עם רפידות פליז וכד') הרטיבות מחלחלת ולא מגיעה לעור של התינוק.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי הדס_אמא_ל3* » 08 דצמבר 2008, 22:47

לא יודעת אם זה קשור לדף הזה דווקא, אבל:
למה צריך את כל המילויים, אם בין כה אחרי קצת פיפי מחליפים את החיתול כי הבד שנוגע בגוף רטוב?
מה זה משנה כמה החיתול סופג?
או שאולי אני לא כלכך מבינה את משמעות הספיגה? שהתינוק ישאר רטוב, אבל הבגד שבחוץ לא?
אשמח לקבל תשובות.
הדס

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי אמא_אום* » 15 נובמבר 2008, 22:36

חיתולי הכיס (FuzzyBunz) שלנו מתחילים להסריח בשבוע האחרון והטיפולים שעד עכשיו היו פותרים את הבעיה - לא עוזרים.
התכתבתי קצת עם המשווקת האמריקאית שממנה קניתי אותם במקור, והיא המליצה עם טיפול שונה קצת. במקום שטיפה אינטנסיבית (שטיפה, סחיטה, שטיפה, סחיטה, וכו' במכונת הכביסה), היא המליצה לקרצף אותם עם סבון כלים (שמפרק שומנים ושאריות כימיקלים למיניהם) ואז לשטוף מס' פעמים במים חמים ככל האפשר.
קראתי הרבה על עניין ה Stripping באתרים אמריקאים ואני תוהה -
  • איפה בעצם מקור הבעיה? בכיסוי או ברפידה?
  • אומרים שבעיית הריח הקשה קיימת רק בבדים שהם לא 100% טבעיים. אם אחליף לרפידת כותנה/ במבוק (יש דבר כזה?), הבעיה תפתר?
  • חלק מהיצרנים (של Bumgenius למשל) ממליצים עם שימוש באקונומיקה פעם בחודש. איך משתמשים בזה בדיוק?
תודה! @}

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי יהודית_שפמן* » 13 נובמבר 2008, 11:48

חגית
החיתולים פשוט מתבלים ללא כל קשר למים כי הם פשוט לא בנויים טוב. יש לי חיתולים מחברות שונות שלא התפרקו והגיעו אלי אחרי כמה ידיים ועדיין משמשים אותי.
. וכן אין לי כוונה להשקיע בחיתולים לילד אחד שאז ההוצאה היא כמו חיתולים רגילים. ומעבר לכך זה מרגיז כי כל הבטנה שלמה ולבנה אז לקנות מגישה כזאת חיתולים אני כבר לא קונה. ואולי כדאי שתיידעי את הלקוחות שלך כי החיתולים מתבלים ומשמשים רק ילד אחד מה שלא מצויין ואז נראה אם הן יקנו או לא.
בהצלחה בהמשך.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי חגית_שיח* » 13 נובמבר 2008, 11:11

אמהות יקרות
אני קוראת את השירשור האחרון לגבי התבלות חיתולי הבד, השרשור הזה מצטרף אצלי לפניות שונות מלקוחות שלי בעניין התבלות החיתולים, בעיקר לאחר שימוש עם ילד אחד לאורך כשנה. דבר שהטריד אותי, כיבואנית וחלוצה בתחום.
מתוך השירשור נראה לי שה"בעיה" קיימת בסוגי חיתולים שונים ולא עם יצרן מסוים, ובידיעה שהיצרניות של החיתולים נותנות רק 3 חודשי אחריות , נראה לי שהצפיה שלנו כאמהות/ משפחות המשתמשות בחיתולי בד היא ה"בעיה" .
המסקנה שלי היא שחיתולי בד,(לפחות בישראל, עם הרכב המים הנתון) משמשים ילד אחד לאורך תקופת ההחתלה. ואין לצפות שבהכרח הם עמידים גם לילדים נוספים. כדאי אולי לקחת את הנתון הזה בחשבון , ומכך לא להתאכזב, וההפך - לשמוח אם קורה שהחיתולים ממשיכים לשמש ילד נוסף במשפחה.
בכל מקרה - לשמוש בחיתולי בד יתרונות גדולים על השמוש בחיתולי נייר, במשור הבריאותי,בעניין הגמילה המוקדמת, והתרומה הסביבתית.
גם בשמוש לילד אחד,בהחתלה מלאה (ורק במקרים האלו יש ביקורות על השחיקה) ישנו חיסכון כלכלי לעומת ההוצאה בחיתולי הנייר.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי מאמא_מאוהבת* » 07 נובמבר 2008, 17:17

אצלנו הטוטס בוטס נהרסו ראשונים ויש לי משני פסי יצור
יש לי חשד שאלה שנוצרו בטורקיה באיכות פחות טובה...

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי יהלומית* » 06 נובמבר 2008, 22:05

אצלנו הטוטס בוטס נהרסו ראשונים ויש לי משני פסי יצור, אבל יכול להיות ששני פסי היצור יוצרו באותו מקום (אנגליה או טורקיה).

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי מאמא_מאוהבת* » 06 נובמבר 2008, 18:29

שכחתי לספר על עוד 2 סוגים (שגם הם בשימוש של קרוב לשנה וחצי, אם כי בתדירות נמוכה יותר מהשאר):
פלאפלס של טוטס בוטס - חוץ מהביטנה מפליז שהאפירה - כמו חדשים.
יש לי גם 2 חיתולים במבוק של bambineo - גם כמו חדשים.
נראה לי שזהו. לפחות עד שאזכר בעוד משהו :-D

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי מאמא_מאוהבת* » 06 נובמבר 2008, 18:13

משתפת מהניסיון שלנו:

אתחיל עם הקצר יותר - יש לנו 2 חיתולי כיס של swaddlebees - מכותנה אורגנית ומהמפ והרפידה מהמפ. בשימוש במעל שנה. מחזיקים מעמד יופי. רואים שהם לא חדשים אבל במצב מצוין.

כל השאר - בסביבות ה- 20 - של טוטס בוטס. בשימוש קרוב לשנה וחצי (אנחנו עדיין באותה המידה :-) וכנראה שלא נצטרך להחליף עד הסוף. אמן :-)). הרוב מבמבוק, חלק מכותנה (רגילה ואורגנית). נקנו בחלקים (הרוב דרך הרשת, או מ-ebay או מאתר אנגלי של חר"פ יד שניה).
יש לי 8 במבוזלים לבנים עם תיקתקים שקניתי יד שניה מאנגליה - הגיעו אלי במצב מעולה. ובמצב כזה הם עד היום! די מדהים :-)
יש לי כמה במבוזלים צבעוניים עם סקוצ'ים - יש בלאי מינורי. בחלקים מסויימים בחיתול השערות של הבד המגבתי נשרו. אבל הם עדיין מתפקדים מצוין ויכולים להמשיך לעוד ילד. הצבע נשאר כמו חדש.
חיתולי כותנה - על חלקם בלאי קטן יותר ועל חלקם קטן פחות (הבלאי הוא בנשירה של השערות של הבד המגבתי). בחלק מהצבעוניים הצבע דהה (אבל ממש בהתחלה ואז נשאר באותו מצב).
פלקסיטוטס - יש לי 2 כאלה מלפני חודשיים בערך - אחד קניתי מ-לובה ב והוא כמו חדש ועוד אחד (במידה קטנה יותר) קניתי ב-ebay ובו כבר יש נשירה מדאיגה של הסיבים בחלק המגבתי...

גם לדעתי ההבדלים בבלאי נובעים מפסי ייצור שונים (חלק יוצרו באנגליה וחלק בטורקיה). ישנם גם הבדלים קלים בגזרות.

את החיתולים המשומשים אני שמה בדלי, בלי השריה ובלי מכסה (את אלה עם קקי אני שוטפת וגם שמה בדלי).

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי מיצי_החתולה* » 06 נובמבר 2008, 13:28

את החיתולים שמתי בדלי יבש ולא שטפתי אותם מפיפי. גם אני (לא בדלי יבש - ישר למכונה וסוגרת את הדלת שלא יסריח), והחיתולים כבר משמשים תינוקת שניה, ולא נתקלתי בבעיה הזו. ויש לי חיתולים של מבחר חברות.

אמא בגובה דשא, לי זה נשצע כמו פאק בפס הייצור, ובמקומך הייתי פונה לחברה.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי קט_קטית* » 06 נובמבר 2008, 10:09

יש לי חיתולים של חברות אחרות מילדים קודמים שעדין לא התפוררו.
זה מעניין.
כלומר, את מטפלת הרי בכולם באותה הדרך - ורק קושיז הם הבעיתיים.
אולי כדאי להוסיף שורה של התפוררות מהירה בביקורת של החיתולים (בדף המתאים)?
מעניין אותי לדעת אילו חיתולים לא מתפוררים,
איזה מהם אפשר להשיג בארץ,
וגם מה קורה עם הטוטס בוטס, האם הם שורדים יותר?

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי יהודית_שפמן* » 06 נובמבר 2008, 09:12

גם אצלי כל הקושיז עם חורים ומתפוררים. הם היו בשימוש 6-8 חודשים בלבד!יש לי חיתולים של חברות אחרות מילדים קודמים שעדין לא התפוררו.
וכן זה מעצבן מאוד. במיוחד שאני שומרת עליהם משרה מכבסת, הבטנה עדין לבנה .

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי חלוקית_נחל* » 06 נובמבר 2008, 06:52

אצלנו בקושיז ובחיתול נוסף נוצרו חורים גם אצלי הקושיז החל מתפורר אבל אני כן כיבסתי אחרי כל שימוש

גם אנחנו כיבסנו אחרי כל שימוש, אבל זה עמד בדלי לא מושרה מספר שעות וזה מקור הבעיה על פי חגית.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי יהלומית* » 05 נובמבר 2008, 23:39

ביצה עלומה :
לי היו חיתולים שונים (קושיס,פריפולדס,טוטס בוטס) וכולם נהרסו אחרי 8 חודשים בערך.
ניסיתי כל הזמן לחשוב מה הסיבה ולי נראה שמה שגרם לכך הוא דרך הטיפול בהם.
את החיתולים שמתי בדלי יבש ולא שטפתי אותם מפיפי. לדעתי הפיפי שנשאר מספר ימים פשוט הורס את החיתול. כיבסתי גם בחומר כביסה אקולוגי ואח"כ בחומר כביסה רגיל ואין הבדל.
על האגוזים כלל לא שמעתי.
החיתולים היחידים שנשארו כמו חדשים הם שני חיתולי כיס (הפי הייניס ועוד אחד שאינני זוכרת כרגע את שמו - קניתי בארה"ב).
מעניין אותי אם זה קורה גם לכאלה ששוטפות את החיתול ואח"כ משרות בדלי עם מים.
כל הסיפור הזה מאד אכזב אותי כי לפי כל מה שקראתי הרי שחיתולים חסכוניים בעיקר כי הם נשארים לילד אחד לפחות וברוב המקרים מספרים על העברת החיתולים לילדים הבאים.
אצלי התינוק בן שנה וחודשיים ורוב הזמן ללא חיתול אבל אני חושבת על כך שאם הייתי צריכה להמשיך עם חיתולים הרי שהייתי צריכה לקנות חדשים וזה כבר עניין יקר בהחלט.
אני מבינה שלא רק לי זה קרה ועם הזמן אני מכירה עוד ועוד מקרים כאלה ולכן אני חושבת שאין עדיין ידע מספיק טוב לגבי שימוש בחיתולים האלה, ועדיין איננו יודעים מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בהם כדי שלא יהרסו.

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי רונית* » 05 נובמבר 2008, 22:54

אצלנו בקושיז ובחיתול נוסף נוצרו חורים גם אצלי הקושיז החל מתפורר אבל אני כן כיבסתי אחרי כל שימוש

לא מוצאת קשר בין חומציות השתן לחורים. לפי הבנתי אין בשתן של יונקים מלא חומציות

טיפול בחיתולים רב פעמיים

על ידי הדס_אמא_ל3* » 05 נובמבר 2008, 20:51

תודה.
לא חשבתי על זה ככה. :-]
אז אולי באמת כדאי לשטוף.

חזרה למעלה