מזרונים על הרצפה

שליחת תגובה

כולנו 'אני'.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מזרונים על הרצפה

מזרונים על הרצפה

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 ינואר 2012, 14:38

_אנחנו הסברנו לה מהרגע שהיא התחילה לזחול (מאוד מוקדם, בגיל חמישה חודשים וחצי כבר זחלה על 6 אם אני לא טועה) שצריך להסתובב כדי לרדת,
כל פעם היינו לידה וכשהיא התקרבה לקצה המיטה (הלא מאוד גבוהה) אמרנו לה: "להסתובב", וסובבנו אותה.
היא הפנימה מאוד מהר (אולי פחות מחודש? לא זוכרת, רק זוכרת שזה היה מאוד מפתיע שתינוקת כל כך קטנה מבינה שצריך להסתובב...),
וגם יישמה את זה יותר מאוחר על ספות, מדרגות וכו'.
בכל מקרה, ברור שהיא נפלה פעם אחת לפני שהבנו את זה (דווקא עם בכי)... ועד שהיא תפנים, פשוט למגן את קצה המיטה כדי שהיא לא תוכל ליפול, ולהיות עירניים כשהיא צריכה להתעורר._

גם אנחנו בדיוק כך, מילה במילה.
זה אכן לימד את הקטנטן להסתובב ולרדת אחורה עם הטוסיק מכל מקום גבוה, והפך אותו למאוד עצמאי ובטוח גם בזחילה בכלל וגם בגני שעשועים (אני תמיד רואה ילדים שלא יודעים לרדת ממתקנים והורים שרודפים אחריהם מצד אחד של המתקן לצד השני, הקטן שלי פשוט יודע לא לזנק קדימה אלא להסתובב ולרדת באופן בטיחותי).

מזרונים על הרצפה

על ידי אני* » 05 ינואר 2012, 14:24

אנחנו הסברנו לה מהרגע שהיא התחילה לזחול (מאוד מוקדם, בגיל חמישה חודשים וחצי כבר זחלה על 6 אם אני לא טועה) שצריך להסתובב כדי לרדת,
כל פעם היינו לידה וכשהיא התקרבה לקצה המיטה (הלא מאוד גבוהה) אמרנו לה: "להסתובב", וסובבנו אותה.
היא הפנימה מאוד מהר (אולי פחות מחודש? לא זוכרת, רק זוכרת שזה היה מאוד מפתיע שתינוקת כל כך קטנה מבינה שצריך להסתובב...),
וגם יישמה את זה יותר מאוחר על ספות, מדרגות וכו'.
בכל מקרה, ברור שהיא נפלה פעם אחת לפני שהבנו את זה (דווקא עם בכי)... ועד שהיא תפנים, פשוט למגן את קצה המיטה כדי שהיא לא תוכל ליפול, ולהיות עירניים כשהיא צריכה להתעורר.

מזרונים על הרצפה

על ידי יעל_ש* » 05 ינואר 2012, 13:40

אפשר פשוט לשים מזרון נמוך רגיל (של מיטת נוער) צמוד למזרון הזוגי בצדדים שאינם צמודי קיר.
ליפול על מזרון כזה לא מזיק וכמעט לא כואב.
בכל מקרה לא כדאי להשאיר לבד על המזרון הזוגי.

מזרונים על הרצפה

על ידי ב_שאיפה* » 05 ינואר 2012, 12:46

איך מסבירים לתינוקת הקטנה שמתחילה לזחול ולהתהפך - לא ליפול מהמזרן הזוגי שעל הרצפה? (תוהה ביני לבין עצמי אם זה המקום הנכון לשאול).
לפני רגע חזרתי מחדר אחר לחדר השינה (המשפחתי) בעקבות רעש (בלי בכי) ומצאתי אותה לראשונה על הרצפה

מזרונים על הרצפה

על ידי פוטון_בר* » 26 ספטמבר 2011, 21:52

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מתחת למזרן כדאי לפרוס מחצלת או שטיח. אפשר לפרוש גם רצפת פרקט....
בכל מקרה רצוי לוודא שהרצפה לא סופגת לחות ולדאוג לאיוורור נאות של המזרן.

מזרונים על הרצפה

על ידי גינת_שמש* » 12 פברואר 2011, 11:31

למי ששאלה מה כדאי לפרוש מתחת למזרון על הרצפה:

אנחנו שמים שני סדינים עם גומי על המזרון: אחד רגיל מלמעלה והשני מלמטה.

מזרונים על הרצפה

על ידי פוטון_בר* » 06 ינואר 2010, 16:43

ג'וניפר, לגבי הכתם - אין הרבה מה לעשות. גם כשהעובש אינו פעיל יותר נשאר הכתם. את יכולה לנסות עם "מסיר עובש" אבל תדעי שלעיתים זה לא עוזר ואף מחמיר. שעוונית יכולה גם היא להחמיר את המצב, היות וללחות שמצטברת מכיוון הרצפה לא יהיה כיצד להשתחרר והתוצאה - יותר עובש.
הסיבה להווצרות העובש במזרני פוטון נעוצה בעמילן שמוסיפים לחוטי האריגה בבדים הטבעיים, שעשויים לרוב מכותנה, אך ישנם בדים שבהם לא משתמשים בעמילן.
קניית מזרן פוטון מחומרים שאינם מעומלנים פותרת את הבעיה כמעט במאת האחוזים.

אבירם בר, פוטון בר.

מזרונים על הרצפה

על ידי ג'וניפר* » 14 מרץ 2009, 21:02

_ושכבר יש כתם עובש לא קטן, מישהו יודע איך אפשר להפטר ממנו???
אולי לשפשף בחומץ?_

אשמח לשמוע עם עבד. אנחנו איווררנו היום לראשונה את הפוטון שלנו ( אוי אני אמא מזניחה ?), ויש עליו כמה כתמים נרחבים מבחינת השטח, אבל לא רציניים מבחינת הנזק (אני מקווה!).
אשמח להפטר מהם לפני פרוץ התינוק לחיינו, כי אז גם תצטרף שעוונית למזרון וזה בטח לא ישפר את המצב.

מזרונים על הרצפה

על ידי ילדת_טבע* » 15 דצמבר 2007, 20:56

אצלנו הקטנה היתה צמודה לקיר חיצוני מיום הוולדה פחות או יותר מכיוון שכל הקירות בחדר השינה שלנו היו חיצוניים (עברנו חדר ולכן לשון העבר). לא קרה לה כלום. כשהיתה קצת יותר קטנה ונטטה לזחילה מתוך שינה שמנו כרית צמודה לקיר כדי למנוע ממנה לדפוק את הראש בלילה, אחרי כמה פעמים שנעלבה עד עמקי נשמתה כשזה קרה לה. היום כשהיא כבר בת שנתיים וארבעה חודשים היא ישנה בכלל על מזרון חיצוני, לא נופלת ממנו ובעיקר יש לה את היכולת המדהימה לקום לעשות פיפי לבד בלילה. שנה ושבע זה גיל בוגר יחסית, לא הייתי מוטרדת יותר מדי ממכות וגם לא מקור קיצוני, הם כבר יודעים להרחק מהקיר אם הוא לא נעים להם. הבעיה היחידה היא פנגשואית ככל הידוע לי אבל העצות מלמעלה תופסות גם ברמה הזו.

מזרונים על הרצפה

על ידי תמרוש_רוש » 15 דצמבר 2007, 12:36

לא נראה לי קריטי, בייחוד אם הבידוד סביר.
אם הקירות החיצוניים בבית ממש קרים ולא נעימים, פשוט תרפדי את הקיר: תתלי עליו שטיח קיר, בד כלשהו, שכבה של ספוג דק ועליה בד יפה, או משהו ארוג, או מחצלת קש, או שתשימי בין הקיר והמזרון (בעמידה) מזרון דק (שלושה סנטימטר עובי זה יותר ממספיק, אנחנו מצאנו מזרון כזה כחלק ממיטה מתקפלת, והוא משמש אותנו כמשען ראש), או דיקט שתצבעו ותקשטו ביחד...

מזרונים על הרצפה

על ידי לולילול* » 14 דצמבר 2007, 13:22

אשמח לעיצה, אנחנו ישנים על מזרן רחב (180), אני , אבא ולולילול, שבגילו המופלג, שנה ושבע, בועט בנו ומטפס עלינו מתוך שינה ללא הרף. קצת קשה לישון. אני רוצה לקנות לו מזרן יחיד, ולהרחיב את המיטה, אבל בגלל מבנה החדר, אפשר להוסיף את המזרון שלו רק ליד קיר חיצוני (בין המיטה שלנו לקיר חיצוני). אם אצרפו לצד השני הוא יהיה ממש על הדלת, ועדיף שאבא יהיה שם.
כמה נורא לשים ילד בגילו במיטה ליד קיר חיצוני, ועוד בחורף? (במילא הרי בטח ייצמד לאמא ויבעט באבא...) ומה אפשר לעשות בלי יותר מדיי טירחה? (זו דירה שכורה...)

מזרונים על הרצפה

על ידי תמרוש_רוש » 02 אוקטובר 2007, 00:09

תודה

מזרונים על הרצפה

על ידי נגה* » 01 אוקטובר 2007, 23:37

תמרוש,

אנחנו התחלנו בלהצמיד את המזרון לקיר, התינוק ישן קרוב לקיר, ואני לידו ולידי בן-זוגי, בעיקר כי פחדתי שבן-זוגי יתהפך על התינוק. אח"כ , בגיל 3 חודשים בערך)ניהיה צפוף אז הוספנו לו מזרון צמוד לשלנו, שמנו מסביב כרית נקניק ארוכה שלא יתגלגל על הקיר. המזרון שלו יותר נמוך משלנו והיום זה יתרון כי הוא צריך לקום ולטפס, ולא עם כל גלגול הוא ישר במיטה שלנו...

מזרונים על הרצפה

על ידי תמרוש_רוש » 30 ספטמבר 2007, 01:55

היי, יש לי כמה שאלות על איך מארגנים שינה משפחתית על מזרון...

יש לנו מזרון כפול (עוד מעט קונים חדש! איזה כיף) על הרצפה, כלומר על סלייטים. בסדר גמור. עכשיו - איך מכניסים לשם תינוק? אני לא כל כך רוצה להצמיד אותו אל הקיר, רוצה שהוא יהיה באמצע החדר עם גישה משני הצדדים שלו ושידות, מצד שני אני לא יודעת עד כמה נסתדר כשהתינוק יהיה באמצע (בינתיים יש לנו שמיכה כפולה, והבנתי שזה בעייתי להשכיב תינוק באמצע עם שמיכה כפולה).

אז חשבתי: יש איך לארגן מין "מעקה" נמוך כזה שיוכל להתקבע מתחת למזרון ולתת לתינוק קיר וימנע גלגולים ונפילות?
ועוד אופציה: חשבתי אולי לשים שידה אחת בפינת החדר, אחריה את המיטה, וברווח בין המיטה לקיר לשים מזרון של תינוקות, וכך יהיה גם יותר מרווח תמרון. נשמע הגיוני? ומה אם אני לא אמצע מזרון בגובה של המיטה - זה יהיה קריטי אם הוא יהיה 5 ס"מ נמוך יותר מהמזרון שלנו?

עוד רעיונות יתקבלו בברכה...

מזרונים על הרצפה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 07 ספטמבר 2006, 11:10

ממש לא התכוונתי לקנות ועברתי במקרה, ראיתי את המזרון עומד בחוץ ובדיוק היה לי 150 ש"ח בארנק
:-D אחלה תירוץ.

מזרונים על הרצפה

על ידי ילדת_טבע* » 06 ספטמבר 2006, 23:14

בחנות יד שניה כזו ברחוב, ממש לא התכוונתי לקנות ועברתי במקרה, ראיתי את המזרון עומד בחוץ ובדיוק היה לי 150 ש"ח בארנק. זה הכל. אבל נראה לי שבחנות המפעל של מזרוני קיסריה אפשר למצוא דבר כזה במחיר מעט יותר גבוה אבל לא בהרבה (מכירה מישהי שקנתה שם מיטה זוגית שלמה ב500 ש"ח)מיזרון כזה הוא נראה לי משהו שמחזיקים להרבה שנים, לא? איך שלא יהיה אני בחדרה, פה דברים קורים אחרת.:-P

מזרונים על הרצפה

על ידי קרן_קיימת* » 06 ספטמבר 2006, 17:04

אולי תספרי לנו איפה קניתם את המזרון הזה? גם אני אשמח לדעת, כנראה שזה באמת יהיה הפיתרון שלנו, מה שיהפוך את כל חדר השינה לממוזרן! העיקר שיישן בלילה.

מזרונים על הרצפה

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 05 ספטמבר 2006, 23:47

אולי תספרי לנו איפה קניתם את המזרון הזה?

מזרונים על הרצפה

על ידי ילדת_טבע* » 05 ספטמבר 2006, 09:30

מה אנחנו עשינו? בהתחלה ישנו כולנו על מזרון זוגי אחד אבל חיפושעת קטנה התחילה לזחול מאוד מוקדם והעדיפה לישון לרוחב אז הצמדנו את המיטת תינוק שעמדה עד אז והעלתה אבק למיטה שלנו בלי הסורג הנייד, מהר מאוד מצאתי את עצמי ישנה מכווצת במיטת תינוק בעוד חיפושעת אחת ישנה ברווחה מקסימלית על שלושת רבעי המיטה הזוגית (קווין סייז, לא סתם מיטה זוגית רגילה) אפילו את אבא היא היתה מגרשת בבעיטות והוא ישן חצי גוף באויר. אז החלטנו להפריד את המיטה שלה ובתמימות לנסות שהיא אולי תישן "כשהיא רוצה" במיטה שלה בשאיפה שהיא תפתיע את כולנו ותבחר לישון שם תמיד-חיחיחי... אז העברנו עוד כמה חודשים כשהיא ישנה על רוב המיטה ואנחנו שנינו סובלים מכאבי גב (עדיף לשמור מרחק ולישון עקום מאשר להתעורר באמצע הלילה מבעיטות לראש!). בסופו של דבר הגענו למסקנה שאנחנו היינו רוצים עוד קצת להתכרבל בבקרים אז הורדנו את המזרון לרצפה כדי שכשהיא קמה ויורדת מהמיטה היא תוכל לעלות חזרה בקלות ולשמש "נודניק" יעיל של שעון מעורר. בחדר פיזרנו צעצועים ככה שיש לה תעסוקה גם בלי להעיר אותנו. לפני שבועיים מצאתי בחנות יד שניה מזרון יחיד קפיצים חדש בניילונים שמתאים בדיוק לגובה המזרון שלנו. 150 ש"ח כולל הובלה. מיד באותו הלילה הורגשה הקלה. יש לנו המון המון מקום! עכשיו הבעיה היא שהמזרון שלה יותר נוח משלנו ואבא-אמא-חיפושעת רבים מי ישן שם בלילה...;-)
האמת, היה שווה! מאז אנחנו הולכות לישון בכיף, יש לה מקום לסחוב איתה את כל הארנבים/דינוזאורים/מכוניות למיטה ולחבק לפני השינה (זה מגיע בילט אין בילדים? כי אני לא זוכרת שעודדתי אותה לחבק צעצועים...), כשאני מרדימה אותה עם ציצי היא מתגלגלת על כל המיטה הענקית וממש נהנת מכל פינה ופינה בה ובדרך כלל נרדמת תוך כדי ליטופים. בבוקר היא מעירה אותי עם נשיקות רטובות ואצבעות באוזניים וכשהיא רואה שכבר התעוררתי היא לוקחת את השמיכה שלה (יש איזה חמש שמיכות על המיטה לכל דורש ומצב רוח) ומתכרבלת בתוכה לפינוק. אין כמו להעביר ככה בוקר ולהתעורר ככה ליום מקסים, שינוי מרענן אחרי ההשקמת טירונים שנהגה לעשות לנו כשהיה צפוף...|Y|

מזרונים על הרצפה

על ידי קרן_קיימת* » 04 ספטמבר 2006, 17:27

אנחנו והתינוק על מזרון זוגי על הרצפה, המתוק גדל מהר וכבר זקוקים להרחבה. מה הגובה של מזרוני הלטקס, כמו של מזרון קפיצים? אני מבינה שמידות אורך ורוחב הן לפי הזמנה ואמרו לי שהם קצת מסריחים בהתחלה, מישהו יודע על זה משהו, ובכלל אם מישהו יודע על חנות ספציפית באזור המרכז - יבורך. ועוד שאלה אולי טריוויאלית - למי שיש מזרון אחד גדול אז מה עושים עם מצעים - מזמינים במיוחד אצל תופרת (או תופרים לבד -מי שחרוץ ויודע ויכול). בקיצור, קראתי הרבה פה באתר ועדיין כל מידע יתקבל בברכה, תודה.

מזרונים על הרצפה

על ידי אומה_לי* » 30 יולי 2006, 13:29

הם בעובי של 5 ס"מ
מגיעיםברוחב 1מ" ואורך 2 מ"
והם כבדים .
אז הם לא זזים ולא נפתחים רווחים,
הילדים לא מתגלגלים כי הם נמוכים,
הם גם קשים מספיק ותומכים מצד שני.
אנחנו ישנים עם שני הילדים על 3 כאלה צמודים.
הילדים נולדו עליהם ומאז אנחנו איתם. 4 שנים.
נוחים פרקטיים וזולים.

מזרונים על הרצפה

על ידי תבשיל_קדרה* » 29 יולי 2006, 20:43

מה מיוחד במזרונים האלה? מה מתאים בהם דווקא ללינה משפחתית?

מזרונים על הרצפה

על ידי אומה_לי* » 29 יולי 2006, 20:34

אנחנו קנינו מזרונים מדהימים ללינה משפחתית
ב"אור לילד" בחדרה ברחוב של הצד האחורי של הקניון
נדמה לי הגיבורים
הם גם ממש לא יקרים

מזרונים על הרצפה

על ידי אמא_נמרה* » 27 יולי 2006, 19:02

יש עוד שיטה אבל מצחינה. מסתבר שאוריאה גם מחסל עובש. ואיפה יש אוריאה? hilarious בשתן כמובן

אז זה לא כזה נורא אם התינוק משתין במיטה?

<עוד יתרון למיטה המשפחתית>

מזרונים על הרצפה

על ידי אבירם_בר* » 26 יולי 2006, 12:27

עובש במזרן נגרם כתוצאה מכמות עמילן רבה בכיסוי הפוטון (לרב מכותנה) בכדי להמנע מכך צריך שהמזרן יהיה מאוורר או שהפוטון שאותו קונים יהיה עשוי מבד בעל כמות עמילן קטנה (בד מכובס, או שעבר טיפול מיוחד לכך)
רצוי שפוטון לשינה יהיה מונח על מיטת שלבים ואם לא, אז על מחצלת או שטיח. במקומות לחים במיוחד, או כתוצאה מהזעת יתר - מומלץ לאורר את הפוטון כמה שיותר והכל המרבה הרי זה משובח.
אשמח לענות על שאלות בנושא ב - [email protected]
הרגישו חופשי לשאול.

מזרונים על הרצפה

על ידי יו_יו_בקנדה* » 12 ינואר 2006, 00:25

לצערי אנחנו בקנדה הקרה, הרבה שמש אין....
חומץ? זה לא נורא מסריח?
אבל המון תודה על התגובות אשמח לעוד רעיונות..

מזרונים על הרצפה

על ידי לוטם_מרווני* » 10 ינואר 2006, 10:05

ושכבר יש כתם עובש לא קטן, מישהו יודע איך אפשר להפטר ממנו???
הרבה שמש. השמש הורגת את העובש ומייבשת אותו. יש עוד שיטה אבל מצחינה. מסתבר שאוריאה גם מחסל עובש. ואיפה יש אוריאה? :-D בשתן כמובן:-P

מזרונים על הרצפה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 10 ינואר 2006, 09:57

ושכבר יש כתם עובש לא קטן, מישהו יודע איך אפשר להפטר ממנו???
אולי לשפשף בחומץ?

מזרונים על הרצפה

על ידי יו_יו_בקנדה* » 10 ינואר 2006, 04:05

ושכבר יש כתם עובש לא קטן, מישהו יודע איך אפשר להפטר ממנו???
תודה

מזרונים על הרצפה

על ידי POOH_והתוספות* » 10 ינואר 2006, 00:09

_הבעיה עליה אני שמעתי היא דווקא האוורור מתחת למזרן(שחסר כשהמזרן מונח ישירות על הרצפה).
יש למישהו מידע בנושא?_
כן.
לנו המזרון העלה עובש מאחר והיה עדיין באחריות התקשרנו לחברה הם לקחו וניקו.
וכשהחזירו אמרו שאנחנו חייבים להגביה אותו ככה שיכנס אוויר מתחת למזרון אחרת יהיה לנו שוב עובש.
אז בנינו בנגריה בקיבוץ מיטה נמוכה בגודל המזרון.


חשבתי על מזרן קפיצים יחיד ושנצמיד אותו למזרן שלנו, אבל זה לא נראה לי נוח לישון ככה על הרצפה.
אנחנו לגדולה קנינו מזרון יחיד שהצמדנו לשלנו ובנינו לה מיטה כמו שלנו שצמודה לשלנו.
וככה אנחנו ישנים ארבעתנו..


מה זה מזרוני לטקס?
מזרנים ללא קפיצים שמיוצרים מחומר שנקרא לטקס.
לנו יש מזרוני לטקס של גומאוויר - מומלצים מאד.
כולנו ישנים עליהם טוב..
הגדולה כשהייתה קטנה ישנה בהתחלה על מזרון של מיטת תינוק שעמד על מזרון אחר וישנה לא משהו. וכשעברה לישון במזרון הזה התחילה לישון יותר טוב.

שינה ערבה לכולם..
:-)

מזרונים על הרצפה

על ידי נמש_בהריון* » 09 ינואר 2006, 23:58

כשעברנו דירה הרמנו את המזרון להובלה הוא היה דבוק לרצפה מלחות כל החלק התחתון היה לח ומן רקוב כזה עם סימונים של המרצפות בקיצור צריך דרגש עץ אפילו נמוך אבל שתהיה הפרדה

מזרונים על הרצפה

על ידי שני* » 09 ינואר 2006, 23:41

שלא בריא לישון על הרצפה מבחינת החמצן או משהו
הבעיה עליה אני שמעתי היא דווקא האוורור מתחת למזרן(שחסר כשהמזרן מונח ישירות על הרצפה).
יש למישהו מידע בנושא?

מזרונים על הרצפה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 20 דצמבר 2005, 22:21

שלא בריא לישון על הרצפה מבחינת החמצן או משהו
נדמה לי שככל שעולים בגובה, האוויר הופך דליל יותר. אבל זה כמובן כלל שתקף להרים בגובה אלפי מטרים, או למערות שכוחות אל שיש בהן כמות מוגבלת של חמצן. בהנחה שאתם לא גרים במערה על הר בנפאל :-) אין בעיה עם זה.

מזרונים על הרצפה

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 דצמבר 2005, 22:48

אשמח לתשובה לשאלה של צוללת צהובה. תודה.

מזרונים על הרצפה

על ידי צוללת_צהובה* » 31 אוגוסט 2005, 16:58

שלום לכולם,

כמה שאלות טכניות..
אנחנו ישנים עם אלון מאז שנולד (שבעה חודשים) ועכשיו הוא התחיל לזחול וגם נהיה לנו קצת צפוף פה צפוף.
לפני הכל האיש שמע איפשהו שלא בריא לישון על הרצפה מבחינת החמצן או משהו, אני מחפשת הוכחות לכך שזה בסדר, אשמח לקרוא חומר בנושא ולהעביר אליו לשכנוע סופי.
ובנוגע למעבר לרצפה, כרגע אנחנו על מזרון קפיצים מעל ארגז מצעים שכזה. איזה מזרונים כדאי לקנות? ומה המחירים?
חשבתי על מזרן קפיצים יחיד ושנצמיד אותו למזרן שלנו, אבל זה לא נראה לי נוח לישון ככה על הרצפה.
מה זה מזרוני לטקס?
אוף, יצא מבולבל...

מזרונים על הרצפה

על ידי במבי_ק* » 26 אוגוסט 2005, 22:56

קנינו לשני הילדים מזרונים כל אחד מטרX מטר וחצי, ועשינו להם מין מיטה זוגית (צירפנו את המזרונים יחד ועליהם סדין זוגי). המזרונים מעולים וגם לא עלו הרבה (עלו ביחד 650 ש"ח) - שניהם עם ציפוי נגד רטיבות. הבעיה היא שאני מקבלת צמרמורת מהחומר הזה. זה לא כל כך נורא כשיש על זה סדין (למרות שגם אז התזוזות לא נעימות לי באוזן) אבל להחליף סדין זה ממש סיוט מבחינתי.

בכל מקרה הם מזרונים מצויינים (הזמנו את ה-הכי קשים) וגם הציפוי יפה (שחור) אבל בשבילי זה די סיוט (בגלל הצמרמורת).

מזרונים על הרצפה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 26 אוגוסט 2005, 14:51

שערורייתי !

מזרונים על הרצפה

על ידי ב_דחילו* » 26 אוגוסט 2005, 10:33

נועה, אולי יש מספר חברות. איזה באסה.
הלכתי לבדוק את שלי - לא מוצמד תג של חברה, אבל נדמה לי שקניתי בכיתן. בכלאופן ראיתישהחלק עם המגבת מרופד בחלקו השני בשעוונית רכה מאוד.

אצלנו הקטנה בת ארבע, אם את רוצה להשאיל תכתבי לי.

מזרונים על הרצפה

על ידי נועה_בר* » 26 אוגוסט 2005, 08:26

בזמנו כתבתי:
קניתי את היקר הזה ופתאום ( רגע לפני השימוש ) אני לא ממש בטוחה שזה כ"כ מוצלח, הרי שכבת המגבת נרטבת, וזה אומר שצריך לכבס אותו, כמו סדין.
ענתה לי ב דחילו:
נועה, לנו יש כזה והוא מאוד מוצלח. אמנם צריך לכבס - אבל המזרון לא נרטב

ובכן, באתי לעדכן שהמזרון כן נרטב. שערורייתי !

מזרונים על הרצפה

על ידי POOH_והתוספות* » 13 אוגוסט 2005, 21:53

אנחנו הוספנו לגיא מזרון, בגובה המזרון שלנו. והיא ישנה עליו ליד הקיר.
אבא ישן לידה.. כאמור היא על מזרון משלה כך שיש איזשהו גבול בין המיטה שלה לשלנו. והקטנצ'יק יישן לידי בצד השני של המיטה...

אפשרות נוספת היא להוסיף שתי מיטות נוער או משהו כזה משני הצדדים כל שלכל ילד יש את המיטה שלו וזו מן הרחבה למיטת הורים ולכולם יש מקום בנוח.. [זה בערך מה שאנחנו מתכננים לעתיד כשהוא קצת יגדל..]

מזרונים על הרצפה

על ידי רועישלי* » 13 אוגוסט 2005, 21:15

האם לא קר בחורף לשון על מזרון המונח על ריצפה .האם לא נדרש עץ כחומר מבודד ?
אנחנו ישנים עם הגדול בין השנה ושמונה ביחד במיטה הזוגית הצמודה לקיר ,שהילד ישן צמוד לקיר וואני בינו לבין בעלי בקרוב אלד ,ואני עדין לא מוצאת פיתרון יצירתי איך למקם את כולנו .אשמח לקבל רעיונות . בעלי מעדיף לא לישון ליד הילד מחשש לפגוע בו בזמן השינה .כך שעד עכשו השינה בשלישיה במבנה שתארתי היה מושלם . איזה מבנים ניתן ליצור ? הגדול רואה את מיקומו במיטה ליד הקיר כטבעי ביותר ,ניסינו כניסיון להשכיב אותו בסידור אחר בנתיים על מספר שמיכות פוך רק כדי לבדוק מיקומים אחרים אבל אחרי מספר רגעים חזר למקומו . איך מסדרים מיקומים חדשים ?

מזרונים על הרצפה

על ידי תמר_מתחילה* » 31 יולי 2005, 22:09

אני בשוק!!! היתי היום בכיתן- שעוונית מגבת למזרון 1.60 עולה 259 שקלים תמימים! כמובן שלא קניתי (המזרון עצמו עלה 400 ...)! מזל שנכנסתי לכאן לעדכן בקשר למחיר השערוריתי וראיתי שבפריד עולה רבע. אפשר לקנות 4 :-)

מזרונים על הרצפה

על ידי טרה_רוסה* » 31 יולי 2005, 10:31

ברחוב אילת בתל אביב יש מרפדיה שמוכרת כריות מוכנות. לא זוכרת בכמה. אולי 50 ?

מזרונים על הרצפה

על ידי הגיגית* » 31 יולי 2005, 10:20

זול בעיני זה נגיד 30 שקלים לכרית (לא יודעת עם זה ריאלי, לא מבינה במחירים של כאלה דברים).
האמת, ראיתי שמוכרים בסיני כאלה, אולי פשוט צריכה לארגן גיחה לשם...
אין לי מושג גם כמה זה עולה שם - אולי מישהו כאן יודע?

מזרונים על הרצפה

על ידי תבשיל_קדרה* » 31 יולי 2005, 08:29

אפשר להזמין אצל רפדים.
מה זה זול בעיניך?

מזרונים על הרצפה

על ידי הגיגית* » 30 יולי 2005, 23:43

מישהו יודע איפה משיגים כריות שטוחות מרובעות לישיבה על הרצפה? אם אפשר בזול...

מזרונים על הרצפה

על ידי נועה_נועה* » 30 יולי 2005, 23:34

דן דיזיין סנטר, אוף קורס
|Y|

האם יש בכל המידות של המזרונים? שלנו 1.20
לא יודעת לגבי 1.20מ'. שלנו 1.60מ' ולא היתה בעיה.

יש להם אתר באינטרנט www.frid.co.il ואפשר להתקשר ולשאול 1700-50-60-50

מזרונים על הרצפה

על ידי נועה_בר* » 30 יולי 2005, 23:19

שעוונית פלסטיק קשיח ועליו בד מגבת מכסה גם את דפנות המזרון. בדיוק כמו של כיתן רק הרבה יותר זול. 60 ש"ח.
האם יש בכל המידות של המזרונים? שלנו 1.20 .

מזרונים על הרצפה

על ידי ב_דחילו* » 30 יולי 2005, 23:09

מישהו זוכר איך קוראים לקניון שנמצא מול - רק לריהוט?

דן דיזיין סנטר, אוף קורס

מזרונים על הרצפה

על ידי נועה_נועה* » 30 יולי 2005, 23:00

האם יש פתרון מוצלח להרטבות - פיפי, קפה וכו' בכל הנוגע לציפוי המזרונים?
יש פתרון מעולה בפריד (איפה שמוכרים שמיכות פוך)!!!
שעוונית פלסטיק קשיח ועליו בד מגבת מכסה גם את דפנות המזרון. בדיוק כמו של כיתן רק הרבה יותר זול. 60 ש"ח.
יש להם חנות באזור קניון איילון ר"ג (מישהו זוכר איך קוראים לקניון שנמצא מול - רק לריהוט?).

אני מאד מרוצה. לא מרעיש , לא מזיע :-) לא מתייבש מהר:-(
צריכה לקנות עוד אחד.

מזרונים על הרצפה

על ידי עומר_ס* » 30 יולי 2005, 22:31

כיסוי מזרון מצויין, פלסטיק למטה ומגבת מלמעלה, ניתן לקנות ב"מצעית" בשטראוס 32 (02-5370544) או בירמיהו 43 (02-5388892) בירושלים. בערך 50 ש"ח. (יש להם גם את הכיסוי הזול במחיר מצויין).
ניתן לכבס או לנקות עם מגבון. ניתן גם לייבש במייבש. לא תופס ריחות. (אני מקווה שלא עברתי על מדיניות הפרסום, אבל המחירים שם ממש הכי זולים)

מזרונים על הרצפה

על ידי נועה_בר* » 30 יולי 2005, 22:25

ואני דווקא די רגישה לריחות.
גם אני, כך שזה מרגיע :-) תודה @}

מזרונים על הרצפה

על ידי מיצי_החתולה* » 30 יולי 2005, 22:01

נועה, גם לנו יש כזה, והוא מצוין. קנינו בהתחלה את הפושטי הפלסטיקי, והתחושה שלו לא נעימה. אבל אם צריך רק ללילה אחד עד שהאיכותי מתייבש, זה לא נורא.
וגם, אם יש פספוס בלילה, אנחנו מנגבים ומניחים מגבת על הכתם (מקופלת לשניים אם צריך), מעל השעוונית ומתחת לסדין החדש שמתחנו על המזרן. ברוב המכריע של הפעמים, בבוקר הכתם כבר יבש, ובצהריים כבר אין ריח מהשעוונית... אז אלא אם כן אתם איסטניסים (אנחנו ממש לא), לא נורא גם לא לכבס אחרי כל פיפי. ואני דווקא די רגישה לריחות.

מזרונים על הרצפה

על ידי נועה_בר* » 30 יולי 2005, 07:29

יש לנו שניים למזרון הגדול, ושלושה בשביל הילדים.
הוצאה נכבדת! הולכת לבדוק את הסדינים של וורדינון :-)
תודה @}

מזרונים על הרצפה

על ידי תבשיל_קדרה* » 30 יולי 2005, 07:27

אז צריך אולי עוד אחד ( יקר !! ) כדי שיהיה לו זמן להתכבס ולהתייבש?
כן, יש לנו שניים למזרון הגדול, ושלושה בשביל הילדים.

מזרונים על הרצפה

על ידי נועה_בר* » 30 יולי 2005, 07:19

בורדינון ב40 שקל לא מזמן. (למיטת יחיד)
זה ממש לא יקר. נדמה לי שזה אפילו זול מסדין רגיל, מפתיע.

אם היא מרטיבה המון לא נורא להשאיר את הסדינית כמה ימים.
ומה עם הריח?
וגם לאחר כמה ימים, עדיין אני נשארת בלי הסדינית כשהיא בכביסה. לא נראה לי שהיא מתאימה למייבש -
( חום ופלסטיק? )

אנחנו הזמנו עכשיו מזרונים לילדים עם ציפוי נגד מים
מכירה את המזרנים האלו, יש כאלו בגנים, וגם במיטות תינוקות. זה באמת לא מרעיש אבל מזיעים עליו. בכל אופן למזרון שהזמנו לא עשינו ציפוי כזה.

מזרונים על הרצפה

על ידי עירית_לוי » 30 יולי 2005, 00:27

איפה קונים את מזרני הלטקס ?
באיקאה.
או במפעל פולירון שבקיבוץ זיקים ובחנויות שמשווקות אותם.

מזרונים על הרצפה

על ידי במבי_ק* » 29 יולי 2005, 23:52

אנחנו הזמנו עכשיו מזרונים לילדים עם ציפוי נגד מים (יכולה לברר מה החומר ומה העלויות). שכנים שלנו כבר הזמינו ומרוצים ואנחנו מזמינים גם. מטר X מטר וחצי.

מזרונים על הרצפה

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 יולי 2005, 23:32

איפה קונים את מזרני הלטקס ?
באיקאה.
(יערת דבש)

מזרונים על הרצפה

על ידי ב_דחילו* » 29 יולי 2005, 21:48

אני לא ממש בטוחה שזה כ"כ מוצלח, הרי שכבת המגבת נרטבת, וזה אומר שצריך לכבס אותו, כמו סדין נועה, לנו יש כזה והוא מאוד מוצלח. אמנם צריך לכבס - אבל המזרון לא נרטב ואין מגע 'פלסטי' קשיח. (רוב השנה) סדינים מתיבשים צ'יק צ'ק ו(בשקט בשקט) אם היא מרטיבה המון לא נורא להשאיר את הסדינית כמה ימים.

מזרונים על הרצפה

על ידי בת_מונטזומה* » 29 יולי 2005, 21:35

אני קניתי בורדינון ב40 שקל לא מזמן. (למיטת יחיד)
אכן צריך מיד לכבס. אבל זה מחזיק להמון שנים ולהמון ילדים!(ונכדים ונינים.....) אולי כדאי להחזיק אחד יקר ואחד זול?

מזרונים על הרצפה

על ידי נועה_בר* » 29 יולי 2005, 21:33

בשעוונית מהזן היקר (מאוד יקר. כיתן), יש לזה שכבת פלסטיק וגם שכבה של בד מגבת כך שהפלסטיק לא מזיע-מגעיל.
קניתי את היקר הזה ופתאום ( רגע לפני השימוש ) אני לא ממש בטוחה שזה כ"כ מוצלח, הרי שכבת המגבת נרטבת, וזה אומר שצריך לכבס אותו, כמו סדין.
אז צריך אולי עוד אחד ( יקר !! ) כדי שיהיה לו זמן להתכבס ולהתייבש?
אני שוקלת אם לא להחזיר :-(

מזרונים על הרצפה

על ידי תבשיל_קדרה* » 29 יוני 2005, 17:10

כן, היא גם שקטה לגמרי.
יש בכיתן שני סוגים. הזול מרעיש (קשיח) טיפונת יותר מהיקר.

מזרונים על הרצפה

על ידי תמר_מתחילה* » 29 יוני 2005, 16:36

האם השעוונית מגבת גם לא מרעישה כמו הפלסטיקית המעצבנת? בשלב זה אני מוכנה לסבול כתמי פליטות\פיפי\קקי ולא את רעש השקית המרשרשת (שלא לדבר על הזעת הלילה... מתי זה אמור לעבור כבר לעזאזל?)

מזרונים על הרצפה

על ידי תבשיל_קדרה* » 29 יוני 2005, 16:22

אנחנו משתמשים בשעוונית מהזן היקר (מאוד יקר. כיתן), יש לזה שכבת פלסטיק וגם שכבה של בד מגבת כך שהפלסטיק לא מזיע-מגעיל.

מזרונים על הרצפה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 29 יוני 2005, 15:40

האם יש פתרון מוצלח להרטבות - פיפי, קפה וכו' בכל הנוגע לציפוי המזרונים?
סדינית פלסטיק בגודל של מיטה זוגית שמצפה את המזרון, מעליה מותחים סדין כותנה רגיל.
יש להשיג בסופר פארם (עולה כ-40 שקל).

מזרונים על הרצפה

על ידי מיזלי* » 29 יוני 2005, 15:24

האם יש פתרון מוצלח להרטבות - פיפי, קפה וכו' בכל הנוגע לציפוי המזרונים?
וגם, איפה קונים את מזרני הלטקס ?
תודה

מזרונים על הרצפה

על ידי תבשיל_קדרה* » 21 דצמבר 2004, 17:36

זה מה שהחברים של הפנג שואי, היפנים, עושים
הם מרימים יום יום. זה טיפונת יותר יעיל, אני משערת.

מזרונים על הרצפה

על ידי ענת_גביש* » 21 דצמבר 2004, 16:19

לא נראה לי רעיון טוב לעטוף בניילון. זה לא יהיה אטום לגמרי ולחות כן תיווצר - אני לא יודעת רק מנחשת.
וגם נשמע לא כל כך נעים לישון על ניילון.
הכי עובד זה להרים את המזרונים אחת לשבוע לאיוורור. (זה מה שהחברים של הפנג שואי, היפנים, עושים (-: )
(להרים ז"א שיעמדו נשענים על הקיר בזווית טובה שכמעט כל המזרון חשוף לאויר. )
ופעם בכמה זמן, כשמעמידים אותם, אפשר להפעיל חימום בחדר עם חלונות פתוחים. (נשמע רע אבל מייבש ומאוורר. )

מזרונים על הרצפה

על ידי ארטי_שוק* » 21 דצמבר 2004, 16:12

בקשר לעובש מתחת למזרון, אם עוטפים את המזרון בניילון מה שבטוח חייבים לעשות בחלק העליון אם הוא יהיה עטוף כולו שהחלק התחתון מכוסה בניילון עבה. אתם חושבים שזה ימנע את העובש? בלי להזדקק למשטח תחתון? אולי זה יחנוק את המזרון?.. או איזה רעיון אחר מהפנג שואי או החברים שלו. תודה

מזרונים על הרצפה

על ידי אבירם* » 01 דצמבר 2004, 14:10

אפשר לקנות מזרני פוטון אצלי ב - 052-6560653

מזרונים על הרצפה

על ידי טרה_רוסה* » 01 דצמבר 2004, 08:52

יש גם את "אשקלון פולימרים". יש להם חנות ברחוב סלמה בתל אביב ואפשר להזמין מזרונים לפי מידה.

מזרונים על הרצפה

על ידי Manty_T* » 01 דצמבר 2004, 08:34

Try letting it stand in the sun, vaccuming it and BANGING it!
Not sure about the ticks, but that is how we keep our futons bug-free

מזרונים על הרצפה

על ידי ליזה_ליזה* » 01 דצמבר 2004, 08:30

אנחנו קנינו בחנות של עין חרוד בצ'ק פוסט.
ננסה שם, תודה!
נגד פשפשים, למיטב ידיעתי, אפשר לרסס.
קצת מלחיץ אותי עניין הריסוס, והמזרונים בכל מקרה די גמורים כבר.

מזרונים על הרצפה

על ידי תבשיל_קדרה* » 01 דצמבר 2004, 07:43

טלפני למפעל (פולירון), ושאלי מי מוכר את המזרונים שלהם. אנחנו קנינו בחנות של עין חרוד בצ'ק פוסט.
נגד פשפשים, למיטב ידיעתי, אפשר לרסס.

מזרונים על הרצפה

על ידי ליזה_ליזה* » 01 דצמבר 2004, 04:33

מה עושים נגד פשפשים?
האם אין מנוס מלהחליף את המזרונים?
ואם להחליף את המזרונים - האם צריך לנסוע עד קיבוץ זיקים בשביל להשיג חדשים? (הכוונה למזרונים פשוטים וזולים)
רעיונות ועצות יתקבלו בברכה. תודה!

מזרונים על הרצפה

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 אוגוסט 2004, 23:58

פוטון שופ

מזרונים על הרצפה

על ידי אביב_חדש* » 14 יוני 2004, 11:24

אנחנו פחדנו שהמזרונים יחליקו מהבמות, וביקשנו מן מדרגה כזו שהמזרונים ישבו בתוכה. יכול להיות שזה היה מיותר כי העץ לא חלק וגם המזרון לא (הוא מצופה בציפוי בד) והחיכוך לא היה נותן לזה להחליק. המדרגה באמת קצת בעייתית ולכן לפינות קנינו מן פינות מגומי שמצמידים עם בורג או דבק (קונים בהום סנטר ושות') למען הילדים.

לשאלתך, בקיצור: המזרונים טיפה קטנים מן הבמות.
אפשר לשייף את הפינות כך שיהיו עגולות קצת ולא יהוו סכנה (מדובר בשתי פינות סה"כ), או לשים פינות גומי שקופות.

מזרונים על הרצפה

על ידי תות_שדה* » 14 יוני 2004, 10:59

אני מעבירה לכאן את השאלות שלי ל אביב חדש :
המזרונים גדולים יותר מהבמות?
האם אין סכנה לילדים מהפינות של הבמות?

מזרונים על הרצפה

על ידי תות_שדה* » 13 יוני 2004, 11:58

ענת גיגר , נשמע לי מצוין, אבל אז אני חושבת על האורחים המבוגרים שבאים אלינו ומרחמת עליהם שאין להם איפה לשבת...

מה אתם עושים עם האנשים שלא יושבים על הרצפה? (מציעים כסא?!)

מזרונים על הרצפה

על ידי ענת_גיגר* » 12 יוני 2004, 22:12

אנחנו קנינו מזרונים פשוטים וכריות גדולות בשוק הבדואי בבאר שבע, למטרת ישיבה בסלון.
זה שינוי מוצלח בהשוואה לספה, כי אפשר להשתרע כולם יחד... מצד שני, הכריות מתבלגנות כל הזמן וצריך להחזיר למקום. זה פחות כבד מפוטון, אז קל לסדר.
עלה לנו 35 ש"ח למזרן, 10 ש"ח לכרית קטנה (כמו כרית שינה) ו100 ש"ח לכרית ע-נ-ק-י-ת שאנחנו מקפלים אותה כמו שמקפלים פוטון.

מזרונים על הרצפה

על ידי אביב_חדש* » 12 יוני 2004, 21:15

תות - לא, אין לי תמונה, למרות שאני יכולה לארגן משהו. אני גם יכולה לתת לך טיפים איך כדאי לשפר את מה שאנחנו עשינו. הבמות הן עץ בלבד. והמזרונים מצופים בציפוי ועליו סדינים בצבע כחול.

מזרונים על הרצפה

על ידי תות_שדה* » 12 יוני 2004, 20:12

וואו, נשמע טוב...
ציפיתם את הבמות?
ואת המזרונים?
אבא שלי נגר...נראה לי שאני אחשוב על משהו בנושא....
אולי יש לך תמונה?

מזרונים על הרצפה

על ידי אביב_חדש* » 12 יוני 2004, 13:24

חוץ מזה שהכריות של מילגה מצויינות לחודשים האלו של ההריון...

מזרונים על הרצפה

על ידי אביב_חדש* » 12 יוני 2004, 13:22

הבמות עלו לנו 800 ש"ח והמזרונים עוד 300 ש"ח. את הכריות השארנו מהספה הקודמת וקיבלנו שתי כריות ארוכות מתנה (product]מילגה info[/po].php?cPath=1&products id=3&osCsid=8a4a775ee19015d20160c469f242e770 ) ומדי פעם אני קונה עוד כרית או שתיים.

מזרונים על הרצפה

על ידי בדחילו* » 12 יוני 2004, 11:06

עוגיה, הלחות 'תופסת' גם על רצפת עץ?

בסוף יהיו לנו חדרים מאוד יפים עם מיטות בכל הגדלים ואנחנו נישן על הרצפה.

מזרונים על הרצפה

על ידי תות_שדה* » 12 יוני 2004, 10:18

אביב חדש , אפשר לשאול כמה עלה לכם הכל? (במות+מזרונים)?
אני שואלת כי אני מתכוננת לקנות סלון מרוקאי יד שניה וזה פחות או יותר אותו דבר. אני רוצה לראות אם המחיר שקיבלתי שווה. (750 ש"ח לשלוש יחידות כאלה + כריות לגב)

ולגבי האוורור, לנו יש מיטה משפחתית שמורכבת ממזרון זוגי גדול +מזרון נוער שנקנו יחד מאותו סוג וככה הם באותו גובה. אבא שלי נגר והוא הביא לנו עצים בחינם ועשה לנו בסיס כזה כמו שמוכרים בחנויות אבל גדול ממש גדול כזה שנמצא מתחת לכל המיטה המשפחתית. שווה.
הבטחתי בעבר תמונה אבל עוד לא יצא לי לצלם...

מזרונים על הרצפה

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 יוני 2004, 09:43

אנחנו קנינו מזרון נוסף ללפני חודש ומכרו לנו איתו בסיס עץ בגובה שלושה ס"מ, בערך 200 ש"ח.
הוא מורכב מלוחות עץ כמו בסיס של פוטון ישראלי.

מזרונים על הרצפה

על ידי ה_עוגיה* » 12 יוני 2004, 09:32

חדר מזרונים כמו בשיאצו. איזה רעיון גדול...

אבל הנה נקודה למחשבה:
אם לדבריכן המזרונים מצופים חומר פלסטי ואתן רוצות את אותם המזרונים בלי החומר הזה, צריך לזכור שמזרון על הרצפה (או עם שטיח) אוסף לחות בתחתיתו (כבר דנו על זה איפושהו). אחכ יש עובש, סירחון והחלפת המזרון.
הפתרון הוא הגבהה קטנה שיוצרת אוורור מלמטה.
יכול להיות שאוורור על בסיס קבוע והחלפת צדדים במזרון עושה את העבודה (לא יודעת. כשאני התחלתי לאוורר ולהפוך המזרון כבר היה נגוע וזה לא עזר) אבל אז יש כבר חדר שלם לתפעל וזה נשמע לי כמו חצי יום עבודה בשבוע וגב כואב.

מזרונים על הרצפה

על ידי בדחילו* » 12 יוני 2004, 08:46

ענת, כן, בדיוק כזה אני רוצה.
כשאני נכנסת לחדר 'שיאצו' כזה, אני מיד מרגישה עד כמה כל החפצים שיש לי מיותרים ומתה לעשות להם 'פנג שואי' סמוראי :-/ אבל בשביל זה אני כנראה אצטרך השתלת מוח כי להעיף דברים זו משימה ענקית בשבילי.
היה נדמה לי שמזרון שיאצו קצת קשה מדי לשינה.

אביב, נשמע מקסים. כמו פינות ישבה מרוקאיות, אני מאוד אוהבת כאלו.

חזרה למעלה